ELTEM SP. Z.O.O.

Lublin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 64 ocen.

Opinie o ELTEM SP. Z.O.O.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ELTEM SP. Z.O.O.

Xxx

Frima fajba. Fajnie sie pracuje. Ale zawiodlo mnie to ze zosgalam zwolniona tylko z glupich popelnienia bledow paru. Naprawde nie dajsza sznasy ludziom. Zostalam przeniesiona na skrecanie moim zdaniems zlo mo dobrze nie rozumiem dlaczgeo mnie zowlnili i nie dadza dalej szans na powrót. Popadlam az w derpescje przez to. Jestem 3 dzien poz wol ienou i sobie nie radze. Kierownil powinien dac szanse widzial ze przychodzjlam do pracy fakt czasme nie bylam z powodu pogrzebu i przeziebien ale wszystko usprawiedliwiolam i co nagle zwolnienie ????????????????

Onan-barbaszynca
@Xxx 18.10.2017 10:22
Frima fajba. Fajnie sie pracuje. Ale zawiodlo mnie to ze zosgalam zwolniona tylko z glupich popelnienia bledow paru. Naprawde...

Litości. Ty sobie radziłaś? Błagam nie kpij. Nie oczerniaj ludzi ze bezpodstawnie zwolnili bo podstawy mieli. Nawet bardzo powazne. Odpusc.

Angelika

Polecam firmę. Każdemu kto nie boi sie pracy rzadnej. Mila atmosfera. Szkoda ze nie przedluzono mi umowy na więcej tylko na 13 dni. Chcialabym wrocic tam jeszcze do pracy. Na skretach bardzo mi się podobalo. Jesli ktos wie w jaki sposób moge wrocix do firmy prosze o podpowiedź.

Felek bez szelek
@Angelika 24.10.2017 16:31
Polecam firmę. Każdemu kto nie boi sie pracy rzadnej. Mila atmosfera. Szkoda ze nie przedluzono mi umowy na więcej tylko na 13...

Takiego lewusa jak ty nie potrzeba w tej firmie. Nawet nie licz że cie tam zatrudnia i daj juz normalnym ludziom spokój i nie zebraj o pomoc. Odpusc. Zal mi cie.

gh

@wk to skąd wiesz ze nie ma nic wspólnego ze starym?

anonymous
@gh 19.06.2016 10:08
@wk to skąd wiesz ze nie ma nic wspólnego ze starym?

bo...przed rokiem2006 nic takiego o czym pisza pracownicy na tym forum nie mialo miejsca

@wk
@gh 19.06.2016 10:08
@wk to skąd wiesz ze nie ma nic wspólnego ze starym?

anonymous to @wk

wk

widzę że ELTEM nie ma nic wspólnego z dawnym ELTECHem.....szkoda dobrze mi siętam pracowało,miło wspominam 16 lat pracy. powodzenia dla nowej załogi

oralny demon

Dawaj na montaż. Może się spotkamy.

Oralny demon

Dupeczki z firmy strzeżcie się. Oralny demon nie śpi.

xyz

ha ha ha idz spruboj powodzenia cv

CV

Kolego skoro tak piszesz to powiedz mi dlaczego tam jeszcze pracujesz? A może nie chcesz by tam zatrudniano nowych, może boisz się że ciebie zwolnią.

xyz

nie masz się co zastanawiać jak przyjmiesz się do tej firmy to popełnisz największy błąd w swoim życiu ,a jak nie wierzysz to idż i sproboj zobaczysz na własnej skorze jak traktoja tam ludzi powodzenia

xyz

lepiej puszki zbierać jak w tym bagnie pracować

Obsoletka

Pakiet socjalny? Ty chyba bredzisz. Jaki pakiet socjalny.

Obsoletka

Pisz na info314@wp.pl

ja

Witam chcial bym tam wrócić do pracy jest taka możliwość proszę o kontakt( usunięte przez administratora )

Zainteresowany

Szczera prawda. Można uzyskać przydatne info pisząc na poniższego Emaila. Polecam

Informacja

Chcesz dowiedziecsie wiecej o tej pracy pisz. Odpowiem info314@wp.pl

Komax

Ta firma jest straszna nie polecam nikomu tam pracować na maszynach są całkiem spoko osoby i brygadzisci też są spoko da się z nim porozmawiać i pomagają jak potrzeba ale jest taki kierownik że nawet nie wiem skomentuje.

Wk

10 lat temu tu pracowalem (od początku firmy) i było nie najgorzej ,nawet z placa(1300) , ale to co tu czytam to tragedia.....gdzie się podziała przyjaźń i współpraca. Że o solidarnosci niewspomne . Niema nikogo żeby zjednoczyć załogę jak kiedyś ????? Życzę powodzenia!

Komax

Eltem to najgorsza firma jaka istnieje nie da sie tam pracowac za takie smieszne pieniądze( usunięte przez administratora ) wole juz puszki zbierac niz tam pracować

joker

ten opis na ich stronie to kompletna bzdura piszą że mają wykwalifikowaną kadrę itp a to g..prawda, rotacja pracowników jest coraz wieksza bo te ich zarobki i traktowanie odstrasza po prostu a jesli chodzi o prace to bez znajomości możesz jedynie dostać sie do działu maszyn ale zastanów się najpierw czy warto marnowac swój cenny czas i zdrowie za 1000 netto na śmieciówce

was

Chcesz szczegolow pisz gk72@interia.pl

Monia

Zdecydowanie najgorzej jest na maszynach, praca 3 zmianowa,stres, okropny hałas często powodujący ból głowy. Wymagają bardzo dużo a płacą śmieszne pieniądze i do tego wieczne pretensje i czepianie się dosłownie o wszystko... Doskonale obrazuje to rotacja pracowników, którzy uciekają na potęgę bo na dłuższą metę można nabawić się nerwicy albo choroby psychicznej. ( usunięte przez administratora ) Zdecydowanie odradzam.

olek

hejo wszystkim, mam zamiar składać do nich moje CV, ale jednak nie wiem czy mam jakieś szanse u nich, oferty pracy mają ciekawe, ale jednak sam nie wiem czy bym się nadał, mam jakieś tam doświadczenie tak naprawdę, ale nie wiem czy mają jakieś dobre stanowisko dla mnie, bo na pewno chce się realizować.

Jolka

zakład pracy , komercyjny , to praca, praca, praca, skromna płaca zależna od efektów. Pozostałe rzeczy, ploteczki, kaweczki , złośliwości , buszowanko po internecie- to po pracy w klubie czy innej dyskotece.

xxx

o jej jaki spokuj czyzby już w tej firmie zrobilo się ok ludzie już zadowoleni?

xxx

praca w tej firmie jako praca jest okej gorzej z atmosfera panujaca w tej firmie. jest przerazajaca jezeli nie jestes znajomym badz spokrewnionym z paniami brygadzistkami (usunięte przez administratora)

TEOFIL

Skończcie te durne tematy, bo dwie dewoty nie dadzą nam spokoju i tak nas obgadają że aż pięty popękają, a panu śmierdząca gęba trzeba mu kupić maske i niech sam się truje a nie nas, co do nowego dyrektorka to nie wiem czy to wszystkn mu tak lata, bardziej boi się prezeski, bo tak to pewnie dałby jakoś to wszystko poprawić.

Jurand ze Spychowa

(usunięte przez administratora) to wie jak sobie dobrze zrobić, a żeby ludziom się lepiej pracowało to kasy nie ma, ludzie brechte walą jak słyszą co tu się wyrabia, dwhe dewoty szaleją w centrud dowodzenia bo mają tematy do obgadania, powiedzenie jaki ojciec taki syn ma nowe znaczenie - JAKA (usunięte przez administratora)TAKI ELTEM, jedni dopierdzielają drugim aż żygać się chce od tego, trzeba z tym coś zrobić, walczmy o swoje! (usunięte przez administratora)

tucznik

glupoty piszeta, tutej dopsze placa, mnie tam na losypke s bulwa starcza, hrum hrum poliecam

?

Gdyby nie te normy, to prawdopodobnie trzeba by było zamknąć zakład. Czy myślicie, że w wiązkach nie ma konkurencji? Czy pracodawca mając wybór - przyjąć zlecenie po niższej cenie albo nie przyjmować go wcale powinien odmówić klientowi, bo nie jest w stanie zmieścić się w kosztach? Zamiast biadolić powiedzcie otwarcie Pracodawcy jakie macie problemy i, co najważniejsze, zaproponujcie ich rozsądne rozwiązanie. Wtedy z pewnością razem wypracujecie reguły, które przyniosą korzyść Wam i Firmie.

Lukasz Ostrowski

Witam wszystkich i pozdrawiam.Ja sie nie ukrywam i powiem co mam do powiedzenia!Najlepiej wyslac ten link do szanownej pani prezes,moze to cos zmieni jak poczyta te wszyskie wpisy,ale nie ludzcie sie ona pewnie bedzie mec (usunięte przez administratora) na wszystko bo naprawde tylko normy sie licza a nie ludzie.Brygadziski hmmm .... Na ten temat powiem tak ,nie maja wyboru bo sa naciskane z gory i niestety albo one albo wy!!teraz niema (usunięte przez administratora) to pewnie bedzie jeszcze gorzej.Ale ogolnie niema zegrania w tej firmie jedna za druga napewno nie pojdzie.tylko strajk pomoze.A co do wpisu o wyksztalcenu to uwiezmi kochana ze gdyby byla praca to by nia nie pogardzila ale niestety taki jest rynek pracy w lublnie.Suma sumarum nic sie nie zmieni w tej firmie jezeli jest ta osoba co jest na najwyzszym stolku.Jeszcze raz pozdrawiam i zycze milej pracy,chociaz wiem ze to nie na mejscu!!!!!

?

Co faktu nie zmienia że pan śmierdząca gęba lata po firmie i oddechem zatruwa ludziom powietrze a dwie największe dewoty z obkurczania mają o czym gadać

antidotum

Osoby które skłócają inne osoby Często takie osoby to osoby, które nie są akceptowane przez społeczeństwo. Są samotne i nie mają nikogo, komu mogłyby zwierzyć się ze swoich problemów. Zwykle osoby o zbyt dużej pewności siebie lub egoistyczni ludzie są przekonani o tym, że są po prostu najlepsi. Uważają się za ,,nadludzi'' i sądzą, że innych trzeba potępiać. Niestety często ofiarami takich osób są ludzie, którzy coś w życiu osiągnęli.

123

UWAGA na PROWOKATORA prezydent,szefowa,baltazar gombka,max,pracownik,pracownica2 itp.to ta sama osoba nadal pracuje widać w tej firmie.w takim razie nie wykonuje swoich obowiązków a zajmuje się plotkami i próbuje skłócić ludzi.

baltazar gombka

prosze, prosze. czyzby pan o którym duzo sie pisze na tym forum sie wypowiedział? a moze to jego pani pisała. w koncu razem pracuja to i pogadac maja czas w czasie pracy. tego to nikt nie widzi?

prezydent

praca ogólnie nie jest ciężka ale zarobki- fatalne. wprowadzenie wydajności oraz norm przez nieudolnego kierownika, który nie ma śmiałości przyjść po świadectwo pracy popsuło atmosferę. niestety tak jak piszą inni, brygadzistki same robiły buble a teraz głowy w chmurach lub na facebooku. ich motto to: "jak ci nie pasuje to się zwolnij"- potwierdzam. tak pro po to jest monitoring i jedną z kamer można by było skierować właśnie na biurko brygadzistów ponieważ niektórzy to nawet śpią gdyż trzy karty nieprawidłowości to ich limit. jest też takie lustereczko w kontroli jakości co by rządzić chciało, dawny kierownik był przy niej maciupki i bał się odezwać. gość z warsztatu- wielki fachman "złota ściema"-jeździ całymi tygodniami na zakupy a od reszty ma swoich murzynów. na hali maszyn mają trochę lepiej bo brygadzista się za nimi wstawia, jest ich mniej i są bardziej zgrani. tam też są przekręty, tuszują buble, brygadziści zmianowi jak kogoś lubią i uważają to takiemu dają lepsza robotę. najlepiej zarabiają w biurze choć większość jest od zakupów. pani prezes to wszystko widzi ale się nie przejmuje. ludzie gryzą się ze sobą to niech się gryzą. jest pewna pula na wypłaty, której się nie przekracza i to ja interesuje. zlepek ludzi, którzy są brygadzistami decyduje o tym kiedy i kogo się przegrupuje i jaki ktoś będzie miał zlecenie. wiąże się to z premiami, niektórzy mają 50zł a inni 800zł. I jak ma to wszystko ludzi nie wkurzać? Przecież człowiek zadowolony - to człowiek bardziej wydajniejszy, mniej zmęczony pracą, itd.. Rynek pracy jaki jest każdy wie, pracować trzeba- ale zawsze mogłoby być trochę lepiej.

wykfalifikowana

o prosze pani polonistka się znalazła. pilnuj sama siebie. wielka pani po zawodówie pewnie.

mordopysk

wezta sie lepiej do roboty a nie tylko piszeta zle o naszej pieknosci

?

Dajcie sobie już z tym spokój, bo to godzi tylko w firme, szkoda że tak się dzieje.

,,,

ŻENADA !!!

szefowa

chodzi o to że nie ma konkursu czy też sprawdzania umiejętności czy ktoś się nadaje i co potrafi na danym stanowisku. Najważniejsze są znajomości. A co do forum to podziękujcie panu śmierdząca gęba, że zaczął ten temat.

normalna

W zasadzie to ja się nie dziwie osobom które piszą te komentarze ? Bo tyle tym osobom pozostało? Nauczcie się poprawnie pisać bo roi się od błędów jak w ulu !!! Chcecie zarabiać po 2 tyś , a kaleczycie ortografie że aż dreszcze przechodzą!!!Piszę między innymi do tej wykwalifikowanej :) śmiech....

xxx

Skoro jesteście takie wykształcone to po co przyszłyście do takiej firmy?? Było szukać pracy odpowiadającej waszym kompetencjom (a może z waszymi umiejętnościami i wykształceniem też jest coś nie tak...?!)

NORMALNA

Powiem tak, osoby urażone nie powinny tego czytać, gdyż to czysta prowokacja!!! Oni wszyscy czekają jak hieny , na kolejne komentarze żeby komuś dowalić!!! Gęby się nigdy nie zamknie , dziewczyny wy naprawdę jesteście dziwne , znacie swoją wartość ? to po cholerę się nakręcacie ???? Jeszcze kilka chwil i znudzi się każdemu pisanie zobaczycie!!!

mmmm

Po co te żale i wyzywanie się przecież gramy w tej samej drużynie .Czy jestescie zadowoleni że komuś dokopaliście i co wam to dało?

tan

wszystko z niektórymi w porządku?! Zrobiło się to nudne. A wydawaloby sie, ze wszyscy dorośli. Pokazujecie jacy jestescie dojmujący. Tak chcecie by poprawily sie zarobki? Ile wy macie lat? W dużej mierze od nas wszystkich zalezy jaka bedzie atmosfera w pracy. Bezmyślni i ograniczeni jesteście, niby co chcecie pokazac? Ocencie najpierw siebie, swoje podejscie do pracy, potem mowcie o innych, bo jak tak obserwuje sie was z boku to predzej kamien by zrozumiał mowiąc do niego niz nie jedna na hali. Co do brygadzistek, chcecie to sie z nimi zamiencie, sprobujecie, pokazecie jak to sie zarzadza firma i ludzmi. Wasze zamierzenia bez polotu. przykre jest to ze pracuje z takimi ludzmi.

xxx

ludzie ludziom zgotowali ten los a właściwie Polak Polakowi zgotował to piekło

?

wymagacie zeby traktowano was poważnie ale właśnie takimi wpisami udowodniliście że nie wartooo ... Jak kadra ma traktowac powaznie ludzi którzy się tak zachowują ? trochę więcej powagi ... Są ludzie którzy wogóle nie mają pracy i jakoś żyją, skoro nie pasuje wam praca w tych warunkach i za takie pieniadze to popsostu znajdzcie sobie cos innego na warunkach które beda wam pasowały (POWODZENIA! ) a nie czepiacie sie zwyklych ludzi .. trzeba najpierw popatrzec na siebie a potem oceniac innych..

?

Ludzie jak chcecie być poważnie traktowani wypisując takie rzeczy o ludziach z którymi pracujecie? W jakich oczach zostaliśmy przedstawieni ta strona chyba jest poświęcona warunkom zatrudnienia, wynagrodzeniu, przełożonych, pracodawcach i traktowanie pracowników a nie poniżaniu i obrażaniu innych osób. Chyba niektórym pracownikom po prostu brakuje kultury, w takim razie czego oczekujecie? Jakiejś zmiany? Po takim obrażaniu jedyne co może się zmienić w naszej pracy to atmosfera na jeszcze gorszą. Dno.

jak

Haha śmieszna firma z brygadzistkami które nie mają pojęcia o prowadzeniu pracy tylko potrafią siedzieć na allegro pić kawę facebook to podstawa cyrk na kółkach :P

jam

faktycznie zarobki nie są z najwyższej półki ale to lubelszczyzna i niestety 3000 tysięcy się nie zarobi jak pisała któras powyżej, a brygadzistki no cóż , może któraś się zechce zamienić z nimi (bo ja nie chce)i zobaczy wtedy czy tak wszystkim da sie dogodzic , a z plotkami to prawda niosą się jak błyskawica po hali, a tak wogóle to inteligentni ludzie inaczej załatwiają swoje spory a nie na jakimś forum

Zostaw opinię o ELTEM SP. Z.O.O. - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ELTEM SP. Z.O.O.