Opinie o Capgemini w Katowice

Kultura etycznego i odpowiedzialnego biznesu jest silnie zakorzeniona w działalności całej grupy Capgemini, która już trzeci rok z rzędu otrzymała tytuł Najbardziej Etycznej Firmy Świata. Zasady etycznego biznesu nakreślają naszą współpracę z klientami, partnerami, dostawcami


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Capgemini w Katowice

WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

WYZYSK; BRAK POSZANOWANIA PRACOWNIKA; OBGADYWANIE ZA PLECAMI; KIEPSKI MANAGMENT = 9 P. Czy ktos sie tym zainteresuje czy trzeba zaczac nazwyiskami sypac????????????????????????????????????????????????????????

5
Cap capie
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

A śmiało!! Wal. Robi się tam śmietanka towarzyska ludzi zakłamanych i traktujących pracownika jak śmiecia. Omijać projekty na 9 piętrze. Managment patologiczny, nic dziwnego, że ludzie drukują wypowiedzenia!

2
bylypracownik
@Cap capie

Uciekajcie stamtąd póki możecie z tego kołchozu i toksycznego środowiska!!!

Kmit
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 pietro istny toksyk. Jak ktoś lubi czuć się bezwartosciowo, być pomiatanyn i niedocenianym, a przy tym zapierdalax za trzech - zapraszam

roszada
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

daj znać jakich projektów unikać bo zrobili roszady na 9 piętrze i poprzenosili z niektórych pięter na 9 a z 9 wywalili na inne.

Odido
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na 9p unikaj jak ognia francuski projekt związany z telefonią. Poprzedni TM był jeszcze OK a po zmianach dali jakiegoś kolesia co nic nie ogarnia nie zna się na robicie i zrzuca wszystko na innych.

Hahaha :)
@Odido

Dużo takich tam jest.. zero odpowiedzialności, wiedzy i spychologia na normalnego pracownika.

Kropka
@roszada

8 pietro, niemiecki projekt, lepiej trzymać się z dala.

pracownik
@Odido

@Odido mógłbyś powiedzieć coś więcej? Chciałem tam aplikować właśnie a teraz się zastanwiam.

Z dystansem
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Powiedzieć o większości osób z managmentu, że są kiepscy to komplement ;)

Z dystansem
@Kropka

9 podobnie ;)

on8kikj
@Z dystansem

9 to jest dopiero (usunięte przez administratora)

ABcD
@Kropka

Niemieckie projekty na 8 pietrze sa (usunięte przez administratora)

Oqsy
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Te wszystkie komentarze może i świadczą o kiepskim managemencie ale to pewnie i ktoś kiedyś naprawi. Ale przede wszystkim świadczy ludzie o Was tragicznie... zamiast mieć trochę odwagi życiowej i faktycznie zgłosić się ze sprawą na skrzynkę stworzona w tym celu albo przenieść się do innego projektu to płaczecie anonimowo w internetach. To nie jest robienie czegoś w imię sprawy, dla siebie, dla innych tylko wylewanie żalu w miejscu w którym jest się bezkarnym. A to nie przedszkole, jak nie podejmiecie dojrzałych kroków, nie pogadacie z szefem szefa to nie zmienicie nic moi drodzy. Nie będzie magicznie lepiej bo Panie z Komunikacji to nie Wasz management. I tylko szargacie niepotrzebnie opinie. Ja sama w Capgemini pracuje już kilka dobrych lat i jak mi nie pasowało, zmieniałam projekt. I jestem zadowolona. Trochę powagi i dojrzałości ludzie, brania rzeczy na klatę a nie bawienia się w ciuciubabkę w internatach :)

8
juhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyy
@Oqsy

Problem w tym ze po sygnalizacji na projekcie o możliwości zmiany - nie ma tej możliwości wiec może u Ciebie tak było czy jest na projekcie. Ale nie generalizuj ze na wszystkich projektach się tak da.... A co do wylewania gorzkich żali - temat mobbingu został zgłoszony i już nie tym Paniom od tej śmiesznej komunikacji.... Także konsekwencje będą dla tych osób.

3
Oksy
@juhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyy

Ale wiesz ze obrażanie tych Bogu ducha winnych Pań nic nie da? Nie ich wina ze masz kiepskiego managera. Dobrze ze udało Ci się załatwić problem normalnie bo na goworku na pewno byś tego nie zrobiła ;)

5
Oksy
@juhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyy

chodziło mi o to ze zawsze można zmienić projekt, zrobić coś realnie w miejscu pracy a nie na goworku. I wyzywanie Pan z komunikacji od śmiesznych nic nie da, bo winny jest manager a nie one. Fajnie ze udało się załatwić problem, brawo! ????:)

3
Rozalsky
@Oksy

Podziwiam Twoją dziecinną wręcz naiwność. Dział HR nie jest po to żeby robić dobrze pracownikowi tylko po to żeby możliwie małym kosztem chronić firmę przed pracownikiem. Pożyjesz popracujesz i jeśli spotka Cię coś przykrego przekonasz się że zgłaszając coś robisz z siebie pierwszy do odstrzału cel i wpędzasz w jeszcze większe kłopoty. Jedyny grunt gdzie można realnie walczyć o swoje prawo to sąd i tego polscy pracodawcy panicznie się boją.

T.Eva
Pracownik
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Potwierdzam, to prawda.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Oqsy

HR-y są bezradne i jeszcze długo się nic nie zmieni. Jakby ludzie się nie bali to nie musieliby wylewać żali tutaj. Jakby managerowie nie zastraszali podwładnych to nikt nie bałby się zgłaszać problemów. Dziwne, że HR-y nie widzą po tych wszystkich pieprzonych statystykach, że rotacja w firmie jest ogromna, oraz że coś musi być nie tak skoro praktycznie każda opinia o firmie jest zła? Z kosmosu się to nie wzięło, trzeba tylko chcieć pochylić się nad sytuacja a nie bezmyślnie przeklejać formułki i regułki. Ciągła zmiana pracodawcy to też nie jest rozwiązanie. Bez poczucia stabilności pracownicy nigdy nie będą zadowoleni, a jeśli do wyboru mają bezrobocie albo managera-idiotę i toksyczną atmosferę to niestety wybiorą to drugie.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nikt się nie zajmie bo nie zajmują się od lat. Dla nich dopóki nie napiszesz oficjalnego maila ze swojej skrzynki służbowej to nie ma zgłoszenia a i tak w wielu przypadkach wiadomo o kogo chodzi-nawet nazwisk nie trzeba

SR
Pracownik
 Pytanie
@WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej! Możesz napisać mi coś więcej? Pracuje w Capie. Może uda mi się to zweryfikować.

Beata
Kandydat
 Pytanie

Czy w CG na home office jest teraz bardzo dużo pracy?Czy zmiany są tylko na rano czy na noc czy popołudnie jak to wygląda?

Gosc z CG
Pracownik
@Beata

Na Home Office jest 8h pracy

ByLa pracownica
Były pracownik

Moja opinia dotyczy pracy W SD w Katowicach.na okresie próbnym. Niestety z powodów zdrowotnych i osobistych nie przedłużyłam umowy. Jeżeli chodzi o rekrutacje to proces przebiegał bardzo sprawnie. Manager, który ze mną rozmawiał był bardzo kulturalny i na poziomie. Bardzo dobrze posługiwał się językiem angielskim. Dostałam ofertę pracy 3500 brutto tylko z językiem angielskim. Jeżeli chodzi o pracę to przetrwałam głównie proces szkolenia ale chce powiedzieć kilka pozytywów, ponieważ większość opini tutaj jest zdecydowanie negatywnych. Trafiłam do trudnego projektu, ale na bardzo fajnych ludzi. Muszę pochwalić leadership, mojego super managera Tomka P i wspólpracowników. Onboarding nowych pracowników przebiegał bardzo sprawnie mimo pracy na home office. Większość ludzi, u których w ramach szkolenia byłam na podsłuchach była bardzo pomocna, bardzo dobrze posługiwała się językiem angielskim i była ogólnie na poziomie. Teraz akurat pracuję w małej firmie gdzie jest totalny brak leadershipu, wprowadzenia nowego pracownika do zespołu i do wykonywanych zadań i ogólnie polskie (usunięte przez administratora) Akurat w tym przypadku Cap wypada na duży plus. Pracując w Capie wiele osób na pierwszej linii powiedziało mi że są zadowolone z pracy, z managera więc na moim projekcie nie było tak żle. Wiele osób, które miało z nami szkolenia preacowało w Capie już wiele lat. Mam zresztą dwoje znajomych, którzy obecnie są managerami wyższego szczebla i ogólnie raczej sobie chwalą chociaż podkreślają, że dużo pracują. Mam nadzieję że moja opinia coś wniosła i komuś może pomóc podjąć decyzję.

Kajka
Kandydat
@ByLa pracownica

Dziękuję Ci za rzeczową wypowiedź bo niestety większość jest bardzo lakoniczna i nic szczegółowego nie wnosi. Można odnieść wrażenie, że są to opinie w stylu " robota do kitu bo trzeba rano wstawać".

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Czy w Capgemini są organizowane jakieś durne zbiórki pieniężne z prywatnych wypłat pracowników np. na urodziny/rocznicy pracy/śluby dzieci/imieniny męża? Nie ukrywam że to dla mnie ważne przy wyborze firmy, jak i pewnie dla 50% osób, które nie chcą uczestniczyć w durnych zbiórkach a mimo to krzywo się uśmiechają przy takich okazjach i nie odważą się mówić o tym głośno udając, że wszystko jest ok i chcą to robić.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@zainteresowany

Oczywiście, że są

Ala
Pracownik
@zainteresowany

U mnie w zespole nie było żadnych zbiórek nigdy, pracuję ponad rok. Ale ogólnie firmy nie polecam, nawał pracy, brakuje ludzi i robisz za dwóch tak to niestety wygląda a nie powinno...

Celina
Kandydat
 Pytanie
@Ala

Robisz za dwóch i jest dużo pracy to tak jest zawsze, teraz ostatnio czy przed Świętami??

Bart
Pracownik
@zainteresowany

Nie, w ciągu 2 lat kiedy tu pracuje nie zdarzyło się coś takiego.

logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ann
Kandydat
 Pytanie

Hejka, Czy ktos w ogole sprawdza CV czy rekrutacje są z gory ustawione? Rozumiem, ze jesli np. wymagany jest francuski C2, a ktos ma tylko ENG, to mozna mu odmowic, ale w innych przypadkach na odrobinke wyzsze stanowiska...? Istnieje jakis audyt rekrutacji? Czlowiek sadzi, ze ma kwalifikacje podane w ogloszeniu, firma dostaje dane osobowe i...

Karolina, dział Komunikacji
Pracownik
@Ann

Cześć, nasza rekrutacja działa zgodnie z polityką prywaności, dostępną dla wszystkich tutaj: https://www.capgemini.com/pl-pl/polityka-prywatnosci-hr/ Kontkaujemy sie z wybranymi kandydatmi, którzy spełniają wymagania na konkretne stanowisko. Nasze wiadomości często wpadają do SPAMu więc prosimy również o sprawdzanie tego folderu. Zaczęcamy też do kontaktu na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com - sprawdzimy status aplikacji.

1
Rambo
Pracownik
@Ann

I pewnie ladują w indiach. Tam jest centrala polskiego (usunięte przez administratora) Tak polskie cg jest w strukturach pod indyjskim hahaha. Rekrutacje i awanse po znajomosci wszystkie konkursy sa ustawione.

Byłem widziałem
Były pracownik
 Pytanie
@Rambo

A Cap to nie (usunięte przez administratora) - Takiego (usunięte przez administratora) jak w Kato to nie ma nigdzie. Najgorszego wroga bym tam nie posłał.

Timek
Kandydat
 Pytanie

Jak to jest z tymi zmianami na home office?? Ile tych zmian, 3?

Pp
Pracownik
@Timek

Wstępnie do grudnia ale pewnie przedłużą

Timek
Kandydat
 Pytanie
@Pp

Ale na hom office są 3 zmiany?? Czy jak to wygląda?

Ala
Pracownik
@Timek

Wszystko zależy z jakim krajem pracujesz, mało kiedy są 3 zmiany myślę

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Jaki poziom znajomości niderlandzkiego trzeba mieć żeby dostać się na projekt z tym językiem i jaki jest dodatek językowy? analogiczne pytanie do niemieckiego

Studenciak
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie odnośnie stanowisk pracy : jr. Business procesu automation specjalista oraz machine learning enginner. Orientujecie się Moi drodzy jak tam wygląda sprawa z wynagrodzeniem ? Czy płacą stawki tak jak na innych juniorskich stanowiskach ? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

@małpa
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego szczerze nienawidzę tej firmy? Powodów jest kilka: 1. Nienawidzę ludzi fałszywych i zakłamanych, takich którzy z uśmiechem na twarzy wbiją ci nóż w plecy lub po prostu o tobie zapomną kiedy awansują. Nawet na zwykłe "cześć" nie odpowiedzą, ale za to chętnie na ciebie doniosą. 2. Można zapomnieć o awansie w momencie kiedy przydarzy ci się najdrobniejsze choćby potknięcie i akurat w tym kwartale nie wpasujesz się w wyśrubowane statystyki. 3. Codzienne mieszanie pracownika z błotem, zarówno przez management jaki i przez klientów. Nie liczenie się z opinią podwładnych. Opinie interesują managerów tylko podczas rozmowy rocznej, a i to niekoniecznie. Podejście na zasadzie, "a niech się wygada, przecież ja i tak z tym nic nie zrobię, bo taka jest polityka firmy". 3. Upokarzanie pracowników mówiąc im kiedy maja załatwiać swoje potrzeby fizjologiczne, a kiedy to jest zabronione (pod groźbą odrabiania czasu spędzonego w toalecie). 4. "Firma" zatrudnia mech i błoto. Ludzie bez wyobraźni, bez kręgosłupa moralnego i zwykłego ludzkiego podejścia do pewnych spraw. Pracownicy słabo wykształceni, głupi i nadskakujący innym, bez względu na swoją opinię i zdrowy rozsądek, są w cenie. Jak nie recytujesz procedur z pamięci i ślepo ich nie stosujesz, to na awans nie ma co liczyć. To nie jest już ta sama firma, która zachęciła mnie do pracy jeszcze kilka lat temu. Teraz Cap to takie typowe korpo, z którego wszyscy tak się śmieją na Internetach.

Pracownik
Pracownik

Firma nie docenia doświadczonych pracowników, a wręcz ich niszczy. Niszczy ich swoją ignorancją, przedmiotowym traktowaniem ludzi i sprowadzaniem ich opinii do poziomu statystyk. Kiedy ktoś pokaże, że umie więcej to jest to tylko wykorzystywane przez managerów i przez klienta. Wyróżniającemu się pracownikowi poszerza się tylko zakres obowiązków, pozostając przy takiej samej pensji. Moje poświęcenie zostało docenione tylko raz... Paczką cukierków i kartką z podziękowaniem od klienta. Nie takiego podziękowania oczekuje pracownik, który ma ambicje i chce działać. Lepsze byłoby podniesienie płacy, awans lub choćby wdrożenie jakichś realnych konstruktywnych zmian na projekcie. Czułam się potraktowana jak korpo-śmieć, nie jak członek zespołu, którego opinia ma jakiekolwiek znaczenie. Jest mi przykro aż do dziś kiedy sobie o tym przypomnę. Kolejne korpo, które tylko wpędza człowiek w depresje i sprawia, że przestaje mu się cokolwiek chcieć i do czegokolwiek dążyć.

_bbb
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora), klubiki wzajemnej adoracji, fajkowe przyjaźnie, (usunięte przez administratora) Wszystko pod sztandarem słynnych 7 wartości, które nijak się mają do rzeczywistości panującej na co dzień. Przykładów można podać mnóstwo, ale po co? Żeby pracowniczki działu HR kopiowały i wklejały standardową odpowiedz w stylu "przykro nam o tym słyszeć" lub "czemu nie zostało to zgłoszone?". Ludzie tego nie zgłaszają, bo się boją. (usunięte przez administratora)

2
teztambylem
Były pracownik
@_bbb

(usunięte przez administratora) Gdyby ludzie przechodzili prawdziwą weryfikację umiejętności na dane stanowisko pewnie byłoby inaczej. Również nie polecam.

87
Pracownik
@_bbb

Witaj, po prostu slabo walczysz o siebie i swoje potrzeby. Masz depresje, ale to twoj problem. Za prace otrzymywales wynagrodzenie i prawdopodobnie wciaz otrzymujesz. Wyrzucasz tu smutki ty i inni i zniechecasz ludzi do pracy w korpo. Nierozumiesz ze mierzysz zbyt nisko by wymagac. Cierpisz bo byc moze nie awansowales. Moze nieszczesliwa milosc w pracy lub chora obsesja na punkcie innych ludzi. Nie wazne kim jestes, ogarnij sie. Masz jedno zycie. Jesli spotkalo cie cos przykrego to idz to prawnika i przestan sie bac. Pozdrawiam, TL

3
87
Pracownik
 Pytanie
@teztambylem

Teztambylem rowniez z ulicy?

1
ŚmiaćSięCzyPłakać
Pracownik
@87

Ten komentarz jest tak słaby,że za samo takie hasełko TL powinien wylecieć. To tylko pokazuje jak ludzi nie szanujesz-podobnie jak większość tego kolesiostwa. I to tylko potwierdza, że większość negatywnych komentarzy nie bierze się znikąd. To ty się ogarnij bo już macie problemy z rekrutacją i braki kadrowe będą się tylko powiększać w ten sposób

Pytacz
Kandydat
@_bbb

Masz rację. Z moich obserwacji wynika ze szkoda czasu i energii na próbę wywalczenia sobie czegos u tępego jak drewniane grabie TLa (najlepszy przykład wpisy '87 ktory chwali sie ze jest TM) czy szarpaniny z HR i nie tylko w Cap ale w kazdej korpo. Robisz swoje, nie skarżysz się, po cichu (nie mowisz nic nikomu i nie dajesz znac po sobie - to ważne bo TMowie mają swoich kapusiów a po drugie znają sie w firmie i poza firmą i mogá cię zablokować) szukasz czegoś lepszego a potem bez ostrzeżenia machasz papierem i papa. Od jutra mnie nie ma, radzcie sobie. I jeszcze jedno - to nie ty jestes nienormalna. W domu wariatów to normalni są nienormalni - polecam do poczytania nocne zwierzenia pacjenta "87" oj sodówka mocno uderzyła ;) I takich TMow jest wszedzie na pęczki.

2
pracotozart
Były pracownik
@_bbb

Dokładnie tak jest, jak to opisałeś.

Nie ma się czego bać.
Kandydat
 Pytanie
@_bbb

A czego tu się bać?

Pierre d'Olle
Były pracownik

Od 2020 takie 3/5, wcześniej 2/5. Pracowałem >3 lat. Jeśli chcecie zobaczyć jak to wygląda "od kuchni", a nie według propagandy to polecam zobaczyć film "Big Nothing" jest tam jedna scena która to idealnie obrazuje. + Prawdopodobnie najlepsze benefity wśród korporacji(mybenefit, medicover, ubezpieczenie, NAIS-za zasługi, e-learningi, pizza/owoce/herbata) + Umowa na czas nieokreślony zaraz po próbnej + od 2020 pensje dla doświadczonych pracowników poszły w górę. Dla nowego pracownika pensje pewnie są najgorsze wśród korporacji, ale pensja jest uzależniona od stopnia pracownika w firmie, nie od oczekiwań na rozmowie, więc raczej nie ma różnic płacowych. + Premia kwartalna + Bonus świąteczny + Pensja na czas + Pieniądze za polecenie(z polecenia łatwiej się dostać) + Program KLIK - podszkolą z angielskiego, nauczą o IT i przeprowadzą na spokojnie próbne rozmowy. + Dużo możliwości rozwoju, można iść ścieżką IT lub w Zarządzanie. W zarządzaniu ludzie lubią się zasiedzieć, bo zazwyczaj mają do przekazania dalej 1 e-maila dziennie i robią fajrant. + Taxi w godzinach nocnych i w święta(jest oszczędność, więc może was taksiarz wozić po całym mieście i szybciej poszlibyście na piechotę, polecam zamawiać przez apkę wtedy nie łączą kursów i macie prywatną limuzynę :D ) + Dopłaty do studiów i certyfikatów, mówimy tu o poważnych kwotach. + Możliwość nauki języków +/- przyjmują "z ulicy", nawet po liceum, na pół etatu, przez wakacje. Nie patrzą na kogoś bez studiów jako gorszego. Osoba z doktoratem może pracować z osobą po liceum :| +/- Szkolenia trwają ~3 tygodnie z czego większość to niepotrzebne bzdury lub buddy stage. Buddy Stage jest spoko jeśli ktoś w międzyczasie dobrze tłumaczy zamiast plotkować. +/- raz na święta sprzedawali laptopy poleasingowe, a później temat ucichł, a szkoda, były nawet sprawne za 150zł. +/- miejsca parkingowe pod biurowcem dla kazdego(nawet SD), o ile starczy miejsca. +/- automatyzacja niestety ograniczona, duzo bezmyslnego klikania - Open Spejs - czyli chów klatkowy agentów SD. Hałas niemiłosierny, a pracodawca oszczędza na słuchawkach i kupuje takie z jednym nausznikiem, polecam stopery. - TLowie to glownie KorpoKapo, zamiast wymyslic jak wam ulatwic prace to "bija was biczem" zebyscie szybciej pracowali. - Za dużo roboty wyliczonej na pracownika. Od nowego pracownika oczekuje się produktywności i wiedzy pracownika z rocznym stażem. - Służalna postawa TLów - inne zespoły mogą was traktować jak (usunięte przez administratora) a oni i tak będą powtarzać jak mantrę "Nasza wina, nasza bardzo wielka wina" - Awanse ciążowe lub w ramach prezentu ślubnego, kółka adoracji, konkursy popularności i brak uzasadnienia wyboru innego pracownika. Zdarzyło się nawet zatrudnienie bez oficjalnej rekrutacji. - Zdarzyło się, że TLowie wpisali urlop za święto w tygodniu i nie poinformowali o tym. Prośba o wypłacenie dodatku za pracę w święta/weekend raczej jest niemożliwa. - "Elastyczny" czas pracy, czyli 24/7, nocki ok, ale środek dnia jest najgorszy - młody i dynamiczny zespół, czyli rotacja - stresująca praca,(usunięte przez administratora) - Ciężko o pracę z domu(tylko na czas COVIDu pozwolili, TLowie mieli chyba 1 dzień w msc przed 2020, a wszyscy niżej 0) - Dziury proceduralne(zależne od projektu) - zazwyczaj starocie. Na odpowiedź od KM będziecie czekać 3 msc, a będziecie jej potrzebować na telefonie :) - Niektórym ludziom władza uderza do głowy, potrafią nawet chamsko odzywać się do ludzi na równoległych stanowiskach. Z powodu przerośniętego ego potrafią na złość wysyłać jedynie negatywne audyty. Spotkałem się też z blokowaniem awansów(oceną roczną i innymi) - oczekiwanie, ze pracownik przyjdzie do pracy 30 minut przed czasem zeby przygotowac sobie stanowisko pracy(biurka codziennie zmieniaja wlascicieli, trzeba sie na nowym logowac i wszystko pobrac, ludzie pozyczaja kable, monitory, myszki, robia (usunięte przez administratora) - zerowe konsekwencje dla biurowych obiboków, najwyżej pozbędą się przekazując na inny projekt. - Bywalo bezpodstawne oskarzycielstwo - zamiast odsluchac telefony, przeczytac e-maile, sprawdzic zalogowane sprawy to od razu idzie sie oskarzyc agenta, ze cos zle zrobil, jak ktos nie chce sie wdawac w dyskusje to wyjdzie na debila, a jak tak to (usunięte przez administratora) - Ciezko wydobyc jakiekolwiek informacje od osoby po drugiej stronie telefonu, jednak ludzie wyzej mysla, ze tam siedzi Einstein. Jesli to jest problem z haslem to luzik, jesli sytuacja krytyczna dla firmy to ty dostaniesz zjebke. Z hindusami gorzej sie idzie dogadac niz z psem. - rozwiazywanie spraw powyzej swoich kompetencji - wewnetrzny SD CG w Indiach to porazka - Powazna atmosfera tylko na pokaz w trakcie wizytacji(o ktorej po urlopie nawet sie nie dowiesz smsem) - Bezmyślna inwiglacja - TL nie śpi bo pilnuje kolejki. - Czepianie się o wychodzenie na przerwy, jeśli cały dzień był (usunięte przez administratora)i styrani wyjdziecie cos zjesc w ostatniej godzinie pracy to jeszcze dostaniecie (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora)

2
Bad Karma
Były pracownik
@Pierre d'Olle

Dzięki, kolego, byłem tam i potwierdzam - lepiej chyba się nie da opisać pracy na SD. Ogólnie raczej dla desperatów. Ale to nie wina Capa, Specyfika pracy na Service Desk'u wykończy każdego

Kajka
Kandydat
@Pierre d'Olle

Dzięki. Wreszcie jakaś rzeczowa i obiektywna opinia. Na taką informację czekałam.

MMMxxx
Kandydat

Aplikowałam na stanowisko gdzie są wymagane 2 języki obce: duński i angielski -mój poziom w obu przypadkach to C1. Przy kolejnym etapie rekrutacji dowiedziałam się że, moje wymagania finansowe są wygórowane. Osoba rekrutująca oznajmiła że firma nie płaci za język angielski, bo angielski jest językiem który wszyscy muszą znać. 3800 brutto za pracę w 2 językach w tym jeden rzadko spotykany (nawet nie chcę mi się tego komentować). Spytałam się czy jest możliwość podwyżek> 500 brutto po pół roku, w zależności od wyników pracy. Odpisałam że rezygnuję z ostatniego etapu rekrutacji. Pracę znalazłam miesiąc później w innej firmie za prawie 3 razy większe wynagrodzenie. Nie polecam nikomu, każdy kto zna swoją wartość i ma swoją godność polecam szukać gdzie indziej.

Nsnan
Pracownik
@MMMxxx

dodatek za duński to prawie 4k więc chyba coś Cię źle poinformowali

Głupoty
Pracownik
@MMMxxx

Nie można wykluczyć że osoba która Cię rekrutowała była niedoinformowana chociaż w to wątpię I zmyślasz tutaj. Praca z językiem duńskim to 7k brutto od samego początku dla każdego agenta rekrutowanego na ten język a po zdaniu testu IT jest więcej.

2
Emm
Kandydat
 Pytanie

Ile można dostac na poczatku z jezykiem skandynawskim? Np dunskim

Knight
Kandydat
 Pytanie

Jak to wygląda z godzinami pracy na hepdesk 24/7? Jak to działa w praktyce?

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Knight

Jak masz normalnego managera to ustalacie wspólnie grafik a jak masz pecha i mało ludzi na projekcie to manager sam ustala i nie masz prawa głosu. Mnie się zdarzało,że nawet na egzaminy nie dostawałam wolnego bo "nie ma ludzi"

Knight
Kandydat
 Pytanie
@ŚmiaćSięCzyPłakać

Dziękuję, to znaczy że dużo od ludzi zależy, jak wszędzie. Czyli zmiany 7-15, 15-23, 23-7 czy mogą być też inny?

abc
Były pracownik
@Knight

Może być nawet 4 rano lub 13 po południu, 24/7 w CG to faktyczne 24/7, masz być ciągle dyspozycyjny.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Knight

Nie ma sprawy. Nie-tu tradycyjne zmiany nie funkcjonują (przynajmniej tak było jak ja pracowałam czyli w 2019). Ludzie zaczynali np od 13,14,16. Jak sobie manager wymyśli tak jest chyba najwcześniejsza zmiana zaczynała się o 6 ale pewna nie jestem. Wiem natomiast,że ludzie kończyli pracę np o 2 nad ranem albo np o 4 nad ranem

Hej
Kandydat
@ŚmiaćSięCzyPłakać

Jak tak ludzie pracowali czy nawet teraz pracują to nie jest IT tylko (usunięte przez administratora) na ktory ludzie sie godza... dramat..!!!!

Mikołaj
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie. Czy jeśli jest projekt to praca jest w domu i pracuje sie od rana np od 8 i wtedy weekendy są wolne? Czy praca na projekcie jest powiedzmy w miare luźna czy bardzo absorbujaca? 2.Czy praca w domu musi byc tylko na projekcie czy moze byc zmianowa. Jeśli tak to wtedy są 3 zmiany, tak? Proszę o odpowiedź.

QWERTY
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w tej firmie kilka lat. Spotkałam mnóstwo pomocnych ludzi, wiele życzliwości. Jest rzeczywiście część osób, które mało robią, a dużo opowiadają. Tylko czy znajdziesz firmę, w której tego nie ma? W mojej ocenie ogólnie praca spoko, ludzie spoko, ale jakieś finansowe benefity to żal. Płace mało konkurencyjne, premie zerowe albo dla wybrańców, a kwoty dodatków socjalnych to śmiech. Praca ok, ale pieniędzy to tu za dużo nie dostajesz.

Dom
Pracownik

Bardzo niefajnie jak zaczynają nas zmuszać do powrotu do pracy, na razie jeden dzień na tydzień, a manager nic nie musi. Wyprowadzaja się do innych miast i mają za daleko żeby przyjeżdżać razem z zespołem. Gratuluję podejścia i dawania przykładu, potem jest zdziwienie, że ludzie odchodzą masowo.

Karolina, dział Komunikacji
Pracownik
@Dom

Cześć, jeśli takie sytuacje mają miejsce, prosimy o zgłoszenie ich bezpośrednio przez anonimową ankietę Pulse lub na skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com

Zgłaszam anonimowo
Pracownik
@Karolina, dział Komunikacji

Go work jest anonimowy, zostało to poruszone-zgłoszone. Nikt się nie wystawi na strzał. A Peakon czy pulse jest tylko potrzebny żeby mieć wynik 7, zabawne że management powtarza że opinia neutralna to powinniśmy dać 7.

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@Zgłaszam anonimowo

Współczuję tym, którzy tam zostali albo dadzą się jeszcze zwerbować do tej firemki. Jedyne dwie możliwości, które macie żeby cokolwiek poprawić to: 1. PIP-tam anonimowo się też liczy ;p a jak zrobią nalot i coś wyjdzie (a wyjdzie na bank) to cap nieźle beknie; 2. Znaleźć lepszą pracę i wtedy zgłaszać nie anonimowo-wtedy już macie i tak wszystko gdzieś bo raczej nie sądzę żeby ktoś z capa doniósł do Waszej nowej firmy (w końcu nie musicie się chwalić gdzie uciekacie)

right...
Pracownik
 Pytanie
@Zgłaszam anonimowo

zanim zdisujesz na forum ten paskudny managament to proponuje wglebic sie w samo badanie pulse... Dla przypomnienia bo nie wiem czy wiesz na czym polega skala w tym badaniu? jesli dasz 1 do 6 to znaczy ze jestes w grupie osob tzw krytykow (detraktorow), grupa osob NEUTRALNYCH to osoby oceniajace na 7 i 8. A ambasadorzy / supporterzy to osoby oceniające na 9 i10. i nie zeby to byl moj wymysl czy tej firmy, to po prostu powszechnie obowiazujaca skala bazujaca na filozofii net promoter score. https://www.interankiety.pl/net-promoter-score

hm
Pracownik
@right...

Ładnie to napisałeś, natomiast jest to sposób kategoryzacji i umiejscowienie na skali konkretnej opinii a nie metodyka którą masz się posłużyć oceniając konkretne pytanie. Jak dostajesz skalę 1-10, to jak coś Cię ani ziębi ani grzeje, dajesz 5. To z pozycji oceniającego jest neutralne, natomiast z pozycji samego wyniku NPS, już nie. Twoją rolą jako oceniający, nie jest znać wytyczne, tylko dać "tak jak czujesz". Więc manager który mówi, że jak Twoja opinia jest ani taka ani taka, to masz dać 7 jest zgodne z kluczem, ale już nie z własną subiektywną opinią. Wiem co chciałeś osiągnąć, pokazać jak to wiedza powszechną którą masz ustawia Cię wyżej. Natomiast zapominasz, ze prężąc muskuły na necie wciąż wyglądasz jak lamus. Gratuluję wiedzy, nie zmienia to faktu, że przekazywanie wytycznych jak masz głosować przez management jest po prostu słabe.

Krecik
Pracownik
@hm

To chyba nie był wątek o peakonie, prawdą jest, że jest management który widuje się w biurze, ale są osoby które nigdy swojego przełożonego nie widziało.

right...
Pracownik
@hm

Kochanie.... :-) jasno napisałem, o co chodzi w skali. Może skala nie jest wystarczająco dobrze komunkowana, ale jej NIEZNAJOMOSC nie jest wytlumaczeniem dla szkalowania "managamanetu" - i nie chce nikogo bronic, tylko obiektywnie pokazac, ze ludzie wypowiadaja sie o rzeczach, ktore nie rozumieja - that's all folks : ) sposób komunikacji poprawności rozumienia skali to jest osobny wątek więc nie mieszaj i dobrego dnia.

lol
Pracownik
@right...

Protekcjonalny ton daleko Cię zaprowadzi, materiał na management w CG.

right...
Pracownik
@lol

kumam, że prawda w oczy kole... no cóż - lepiej jechać na anonimowym forum podając nieprawdę z własnej niewiedzy - to dopiero się nazywa brawura! i jeszcze cisnąć, że ktoś kto nie idzie po linii hejterów jest materiałem na mangament. brawo! bez odbioru!

lol
Pracownik
@right...

Raczej patrząc jak się napiąłeś, nie kumasz. Nikt nie każe Ci hejtować, natomiast twoim zdaniem "zagłosuj 7 jeżeli myślisz neutralnie" wypowiedziane przez managera do pracownika jest ok. Zapominasz, że net promoter to ocena lojalności wobec marki lub firmy, stąd stopnie skali; 1-6, 7-8, 9-10 i jest to metodyka oceny wyników, a nie metodyka oceniania. Trzymam kciuki, że bez odbioru.

Ona
Były pracownik
@lol

To prawda ;)

ŚmiaćSięCzyPłakać
Były pracownik
@right...

Też jesteś anonimowy/anonimowa

JakToTak
Pracownik
 Pytanie
@lol

A kolega/koleżanka zazdrosny, że sam daleko nie zaszedł?

Jaroskaw
Kandydat
 Pytanie
@Dom

Witam chcę dostać się do was do pracy lecz jestem z innego miasta około 50 km czy to prawda że mamy dojeżdżać do firmy że kończy się praca zdalna? Wie ktoś może coś na ten temat.

zdalny
Pracownik
@Jaroskaw

Nie ma info na temat tego co sie konczy - na pewno nigdy juz nie bedziemy pracowac 100 proc. z biura. Mowia, ze bedzie model hybrydowy.

Pytanko
Były pracownik
 Pytanie

Mam pytanie - czy do Capa na jakieś techniczne pozycje prowadzone jest jakieś techniczne interview czy biorą jak leci ludzi z ulicy?

Niezdecydowana
Kandydat
 Pytanie

Czy jest jeszcze ktokolwiek, kto mógłby się podzielić OBIEKTYWNĄ opinią? Zakładam, że większość wypowiadających się tutaj osób miała jakieś osobiste przejścia, czy może w jakiś sposób się nie dopasowała, stąd ten żal i dramatyzowanie. Ciężko mi natomiast uwierzyć, że są same negatywy. Dlatego proszę o opinie osoby które są w stanie ocenić w sposób neutralny. Nigdy nie będzie na 100% tak jakbyśmy chcieli, każda praca ma minusy. Ale skoncentrujmy się na plusach. Proszę o wypowiedzi :-) Chyba że ten portal odwiedzają tylko osoby, które miały negatywne przejścia, a zadowoleni z pracy tutaj nie zaglądają? Hmm?

Pro
Pracownik
@Niezdecydowana

Napiszę ci neutralnie. Nie jest tragicznie, ale na pewno nie jest dobrze. Pracowałem w paru projektach, zawsze z nadzieją, że może w kolejnym będzie mniej pracy w stosunku do zarobków. Niestety tak się nie dzieję. Do tego są pewne procedury, które uniemożliwiają swobodne negocjowanie. Czy w innych firmach płacą więcej, no właśnie nie do końca. Dlatego osoby, które piszą jak to płacą x razy więcej jest wyjątkowe, albo mają specjalne umiejętności. Miałem już oferty pracy, żadna firma nie oferowała mi na tyle więcej, żeby zmiana pracodawcy oraz stracenie pozycji były opłacalne. Miałem dobrych przełożonych, ale często ma się wrażenie że tylko myślą o kliencie. Trzeba jednak zrozumieć, że to biznes. W małej firmie ma się inne relacje, ale równie dobrze mogą to nie być lepsze. Trochę też minus za transparentność awansów i podwyżek. Plus za szkolenia, ale za pewne nie będzie na nie czasu.

Zostaw merytoryczną opinię o Capgemini - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Capgemini?

    Zobacz opinie na temat firmy Capgemini tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Capgemini?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 98, z czego 10 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Capgemini?

    Kandydaci do pracy w Capgemini napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Capgemini
Przejdź do nowych opinii