Ja mam zupełnie inne doświadczenia w zakresie rekrutacji w firmie Lindstrom - osoba rekrutująca dochowała wszelkich terminów i wywiązała się ze złożonych deklaracji. Aktualnie jestem pracownikiem tej firmy, mając umowę na warunkach ustalonych w czasie rekrutacji.
Byłem w Lindstrom na rozmowie kwalifikacyjnej. Rozmawiałem z kobietą z działu HR prawie godzinę. O ile rozmówczyni i sam przebieg rozmowy był w porządku, to informacja zwrotna odnośnie dalszego procesu to fikcją. Jak się można domyślić zarówno propozycji pracy ani jakiejkolwiek wiadomości od firmy Lindstrom nie otrzymałem.
Chciałabym wiedzieć, czy na rozmowie rekrutacyjnej do Lindström zostały przedstawione Tobie początkowe warunki zatrudnienia? Jest to bardzo ważna kwestia, które niestety w trakcie niektórych kwalifikacji jest pomijana. Dlatego zachęcam Ciebie do poruszenia tego tematu na forum.
Potwierdzam. Ja byłam na paru rozmowach po czym cisza. Musiałam się upomnieć o odpowiedź. Tyle czasu poświęconego na rozmowy i wielka łaska, żeby człowieka poinformować. To świadczy o poziomie tej firmy.
A jak oceniasz ogólny przebieg procesu rekrutacyjnego do Lindström? Czy odbyta przez Ciebie rozmowa o pracę była przeprowadzona w sposób merytoryczny i przejrzysty? Podziel się swoim doświadczeniem z ewentualnymi przyszłymi kandydatami do pracy w tej firmie.
@anna, tak jak użytkownika @major, Ciebie też zachęcam do dłużej wypowiedzi zawierającej więcej argumentów. Osoby nie związane z Lindströmem, naprawdę muszą się domyślać dlaczego uważacie tak, a nie inaczej. Jeśli możesz wyjaśnić co dokładnie oznacza brak profesjonalizmu, to inni będą wdzięczni.
0 profesjonalizmu, prymitywna forma pracy wszystko się sprowadza do niczego.
@Major - piszesz, że Lindström to dobra firma - możesz napisać co przez to rozumiesz? Jak wyglądają warunki pracy w tym miejscu? Jak oceniasz atmosferę w pracy? Firma Lindström informuje na swojej stronie www, że nieustannie poszukują nowych pracowników. Ktoś aplikował i mógłby napisać jak przebiegła rekrutacja? Pomogłoby to innym użytkownikom forum szukającym informacji na temat tego pracodawcy.
Dobra firma, a najgorsze jest to , że osoby niekoniecznie przykładające się do pracy piszą swoje wywody jak tu jest źle. Jak tak jest to może nie trzeba tu pracować?
super firma! - nadal mi nie wystawiają faktur za usługi :)
Oszusty mydlom przedstawicielom oczy, a Oni gadają głupoty i ludzie się nabierają, na tak zwana standardowa umowę i prosta, spróbujcie rozwiązać umowę z nimi to szybko zdobędziecie o nich opinie
@zadowolony klient - czy próbowałeś kontaktować się z Lindström sp. z o.o.? Warto wyjaśnić sprawę z firmą, może Twoja faktura została przez pomyłkę pominięta. Macie może informacje o obecnych procesach rekrutacji w Warszawie?
Tak, dają fikcyjne ogłoszenia, zapraszają ludzi na składanie cv, obiecują gruszki na wierzbie, teraz już na zlecenie za 15 zł na godzinę, żeby potem wyłudzić dane osobowe zachowując je w jakiejś bazie. Pójdziesz za to siedzieć !!!
(usunięte przez administratora)
Seller po co piszesz takie głupoty. Nikt cię tam nie ciągnął do pracy .
A gdzie dają służbowe superby?
Sraki rocznik. Co to za różnica, jeździj sobie tym wymyślonym superbem i nie zwracaj (usunięte przez administratora) skoro marka i rocznik auta są najważniejsze. Pewnie nawet samochodu nie masz.
Auris combi? Wybaczcie ze tak pytam ale jaj mam zamienić służbowego superba na cokolwiek to chce wiedzieć ;-) jaki rocznik?
A jakieś fajne / ładne dziewczyny pracują w tej firmie?:)
Aurisy.
Tzn?:-) a inni? Np account representative?
Jakie auta mają menadżerowie?
Wystarczy sprawdzić po ile lat pracują tam ludzie i wszystko jasne, jeszcze raz podkreślam to stabilna firma z dużym potencjałem i możliwościami. Ta firma cały czas się rozwija, nic i nikt tego nie zmieni.
Lindstrom jest stabilna firmą z dużymi możliwościami rozwoju, koniec kropka.
Jestem klientem tej firmy już bardzo długo, wynajmuję odzież i chodniczki. Przeżyłem już trochę osób w obsłudze klienta, ale obecna załoga no to już jest przepraszam za określenie dno, dno i jeszcze raz dno i dlatego postanowiłem coś wrzucić od siebie. Opiszę krótko, jak teraz dzwonię do firmy to jestem przełączany od osoby do osoby i każda kolejna twierdzi, że się tym nie zajmuje albo ktoś po prostu podnosi słuchawkę i zaraz odkłada. Nie mam informacji jak coś zamawiam kiedy to dostanę i czy w ogóle otrzymam. Myślę sobie, że skoro pracownicy obsługi klienta reprezentują tak niski poziom tzn. nie reprezentują żadnego poziomu to znaczy, że ich przełożeni są również niekompetentni albo nie wiedzą jak ma działać dział obsługi klienta. Czy ta firma ma jakiegoś dyrektora, który to wszystko kontroluje czy nie ma tego nie wiem. Wiem natomiast, że jeśli jest to nie kontroluje tego zupełnie i jest słabym dyrektorem albo nie zna się na rzeczy. Ostatnio nawet pisałem taką oceną na emajla, ale nic to nie dało. Muszę stwierdzić, że obsługa tam zjeżdża po równi pochyłej do dołu. Jedyne co jeszcze mnie z nimi trzyma to naprawdę fajni i niedoceniani moim zdaniem pracownicy serwisu i ostatnio nowa opiekunka (poprzedni opiekun to pomyłka i dobrze, że go wymienili), która stara się bardzo i widzę jak jest jej głupio kiedy musi mnie okłamywać jak ją pytam o zamówienia na odzież albo ostatnie reklamacje dotyczące fakturowania, niemożliwe jest otrzymanie korekty za błędy powstające po stronie dostawcy trwa to w nieskończoność. Z mojej strony jako klienta problemem jest rotacja personelu i brak kompetencji osób zarządzających tą firmą niestety. Nie są to miłe słowa, ale w tych czasach taka firma nigdy nie będzie konkurencyjna. A konkurencja co chwilę podsyła nowe ciekawe oferty. Poczekam jeszcze i zobaczę.
a jak bywało kiedyś, np w 2010? Wtedy również ekipa, delikatnie mówiąc, nie porażała efektywnością?
Bardzo nie rzetelna fiema. Pan pospisujac umowe przedstawia inne warunki niż są w rzeczywistości. Na wypowiedzenie nikt nie reaguje a gdy się kontaktuje z firmą nik nic nie wie. Nie kompetentni pracownicy nie miła obsługa. Jednym słowem oszuści. Nie polecam odradzam w 100 %.
Z trudem przeczytałem twój bełkot. Poproś mikołaja o słownik ortograficzny pod choinkę :) Zamiast prowadzić biznes, powinieneś się cofnąć do gimnazjum na lekcje języka polskiego :)
To jest właśnie najlepszy dowód na poziom Customer Service w firmie Lindstrom.... Sami się definiujecie odpisując w ten sposób na wiadomość od Klienta. Żenada.
sposób w jaki Pańśtwo odpisują na komentarz Klienta świadczy o tym jaką firmą jest Lindstrom - to dno...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lindström sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lindström sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lindström sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!