brak logo

Lindström sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Lindström sp. z o.o.

w odpowiedzi 2015-11-05 13:03:26
czy myslisz drogi kolego ze pan dyr nie czul pism nosem ze go chca usunac i ze stanowisko ot tak w dwa dni sobie znalazl?nie badz naiwny. z dnia na dzien to mozna zmieniac stanowisko sprzataczki
xyz 2015-11-23 15:17:12
w 2 dni? Heh, kogoś tu fantazja ponosi :) Fakt faktem, że został zwolniony i że potrafi się "sprzedać".
1
qweerty 2015-11-23 16:04:51
Zazwyczaj pracuje się tak, aby pracować jak najdłużej, a nie "czuć pismo nosem" - z jakiegoś powodu widocznie zasłużył, jeśli chcieli go usunąć. Ale co ja tam wiem, zmieniam pracę co 3 miesiące, bo szefowie nie potrafią docenić potencjału, który jest we mnie :)
obserwator 2015-11-25 10:04:10
Ludzie, co z Wami? Obecni pracownicy opluwają firmę, oraz siebie nawzajem, do tego jacy by nie byli byli pracownicy,chyba tak dużej krzywdy firmie nie zrobili a to że są w ten sposób opisywani to świadczy tylko o firmie. Apel do Zarządu nie widzicie tego czy nie chcecie widzieć?, dużo firma traci w ten sposób
Trochę luzu, do siebie i firmy inaczej się będzie pracowało....miłe słowo nie boli.
Powodzenia...jak byłem zainteresowany firmą to niestety już nie jestem.
2
zzzz 2015-11-25 13:53:28
Tam jest taki specyficzny klimat. Nie wiem ile trzeba by włożyć pracy, żeby to zmienić. Przykład idzie z góry, niestety... Co podchwytują szeregowi pracownicy i taki jest rezultat.
DO HAKS 2015-12-04 13:59:00
Kolega haks jest albo jednym z tych "kolesi" Lindstromowych albo snuje opowieści dziwnej treści...właśnie problem kolesiostwa i to nie na płaszczyźnie dyrektora leży u podstaw tak "przychylnych" opinii na temat tej firmy.przeglądacie sobie ten wątek co jakiś czas, ja również i wiem że było tu więcej niż 10 stron komentarzy, tylko w pewnym momencie Product Menager zarządził skasowanie opinii negatywnych za niewielką sumę - Gowork robi to dla klientów.a o zwolnieniu dyrektora to akurat decydują "kolesie (znowu kolesie:)) z litwy. bo jak inaczej nazwać to że dyrektorem L w krajach Bałtyckich jest Pan EG a jego szwagier Pan RS jest dyrektorem również w Polsce?jesli to nie jest kolesiostwo to może ja żyję w innym świecie...
do DO HAKS 2015-12-06 19:16:21
A tam gdzie pracujesz nie ma kolesiostwa? A kto Cię zatrudnił? A Ty kogo zatrudniłeś? Niech każdy zacznie od swojego ogródka. Tym gościom do pięt nie dorastasz i jeszcze dużo musisz się uczyć aby chociaż trochę zbliżyć się do nich. Niestety wszyscy Ci, którzy wypisują te głupoty nie mogą znieść, że nie mogą dalej w firmie pracować. Teraz przez żal piszą bzdury a trzeba było się starać a nie lody kręcić na boku.
Janek 2015-12-08 14:37:18
Jak w tej firmie wygląda temat floty (jakich samochodów używają handlowcy), jakie są warunki użytkowania?
Jeny 2015-12-12 18:29:34
Focusy kombi, ale flota jest wymieniana na nowe Toyoty Auris Wagony więc auta z wyższej półki i co ważne nie oklejone.
1
OLEK 2015-12-15 14:12:54
AUTA BEZ REKLAMY ALE Z FULL GPSEM.
Alek 2015-12-15 19:41:44
No i co z tego. Żaden użytkownik w związku z posiadaniem tego urządzenia nigdy nie miał żadnych kłopotów. Wręcz przeciwnie one upraszczają do minimum wszelkie rozliczenia.
1
xyz 2015-12-20 19:36:10
już zatrudnili, co ciekawe do firmy zaczynają wracać byli pracownicy. A to oznacza, że to dobra firma.
1
marcello 2015-12-29 18:15:42
A co ze spółką SK i świta? Ponoć u konkurencji kokosy hodują
marcello 2015-12-31 04:54:50
Po drugie? To co jest pierwsze? Poza tym tekst jakby rodem z PRL wycięty i kroniki filmowej.
były pracownik 2016-01-05 23:58:27
ta firma to jest jedna wielka żenada - szkoda nawet 5 minut życia a te wszystkie teksty rodem z PRLu to pisze jeden człowiek - tylko bla bla bla bla a potem do domku żołnierzyki przesuwać po planszy...
1
pracownik 2016-01-06 13:13:38
poprzednia firma żenada ta firma żenada kolejna to też będzie żenada. Załóż swoją i pracuj jak pracowałaś a zobaczysz jak szybko się zawiniesz. Nie narzekaj tylko weź się do roboty. To porządna firma.
1
green 2016-01-14 16:36:00
No..... i kilkumiesięczna kariera szanownego pana S w konkurencji odeszła w niebyt....
Ciekawe czy sam zrezygnował czy sami się na nim poznali.
No ciekawe 2016-01-14 18:24:32
A który S? Z imienia czy z nazwiska?
green 2016-01-14 19:51:21
Imię
sen 2016-03-21 15:40:21
podobno jest nowy dyr zarzadzajacy i ma byc lepiej. czy ktos cos wie slyszal widzial ??
ale numer 2016-03-30 13:07:04
nowy dyr? tzn że główny lizus i wazelina Ediego, wieczny menago od wycieraczek nie został jednak dyrektorem??? a przecież mu obiecali ...... HAHAHAHAHA bua ha ha ha ha !!!
trawa 2016-04-01 16:30:11
"Ale numer"gamoń z ciebie
fryz 2016-05-13 18:58:37
Byłem na rozmowie w Poznaniu. Porażka. Zarobki? Na pierwsze 3 miesiące 1700 na rękę. WSTYD !!!
Flis 2016-05-15 17:38:11
Zarobki i prowizje bardzo slabe
m 2016-07-12 05:01:49
Hej, wie ktos cos o zarobkach dla obslugi klienta w 2016?
jo 2016-07-14 15:33:58
obsluga klienta ma 3000 brutto
łon 2016-08-27 00:28:11
Zajebista
Jezd 2016-09-04 18:32:31
Wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku i oby tak dalej
znowu to samo 2016-09-05 14:51:32
janse... nic się nie zmieniło w tej firmie, nowy jest słabiutki, sprzedać cokolwiek prawie niemożliwe, konkurencja ucieka
Lindstrom 2016-09-15 20:44:45
Konkurencja ucieka, ale ze strachu. Zobaczymy za rok.
lider 2016-09-16 09:49:42
Lindstrom nawet nie jest rozpatrywany jako konkurencja przez inne firmy - ot jakaś malutka garażowa firma co pierze szmaty i wycieraczki we franiach...
były ph 2016-09-16 09:52:30
prowizje po odliczeniach wynoszą -5% pensja dla PH 1700 pln brutto
dobrze poinformowany 2016-09-16 10:03:18
i znów za rok matura....... ha ha ha ha ha
Klient 2016-09-16 13:51:39
to bardzo dobra firma - 5 miesiące temu podpisałam umowę i jeszcz nie dostałam żadnej faktury - zamist jednej wycieraczki mam 3
polecam!
Lindstrom 2016-09-16 22:40:58
I bardzo dobrze, że nie jest rozpatrywany......i robi swoją robotę a konkurencja niedługo obudzi się z ręką w nocniku. Zresztą ważne jest to, że firma idzie do przodu i ma stały skład jeśli chodzi o pracowników a to o czymś świadczy a wszystkie zazdrosne opinie wyrażają ci, którzy musieli odejść i nie mogą tego znieść. A było pracować a nie ............... się.
kakje 2016-09-16 22:43:41
Pracownicy konkurencji mogą tylko pomarzyć o pracy w Lindstromie. Firma nie przyjmuje pracowników z konkurencji.
Ostatni Sprawiedliwy 2016-09-24 20:19:11
mam nadzieję, że szybko zweryfikują kto jesteś i wywalą takiego uczciwego ,,klienta". Takich cwaniaków jak Ty powinno się .......... sam sobie dodaj
wawamuffin 2016-09-30 00:12:30
Handlowiec w "firmie" to komiwojażer sprzedający usługę prania dywanów (takich chodniczków, które kładzie się w wejściu do firmy, sklepu itp.) Samochody na full śledzeniu GPS. Nie wiem jak jest dzisiaj, ale przy mnie jeden z "menagerów" podpisał umowę z zupełnie pijanym kolesiem w jego (tego kolesia) knajpie.
Zarząd oderwany zupełnie od polskich warunków. Z perspektywy czasu - praca dla kogoś kto jest na prawdę zdesperowany. Fastfood - mniej stresu, lepsza kasa.
DonK 2016-09-30 22:18:41
Dla doświadczonych handlowców, umiejących rozmawiać z ludźmi Lindstrom jest wymarzonym pracodawcą. Mają wypracowane przez lata zasady współpracy, stabilną ofertę (co czasami jest problemem, bo ciężko ją zmienić aby dopasować się do potrzeb Klienta), i przejrzystą ścieżkę kariery. Wiesz, co masz zrobić, aby dostać podwyżkę. Jeśli pracujesz tak, jakbyś prowadził własną firmę; wstajesz rano, otwierasz swój biznes, to tylko od Ciebie zależy, jak Twoja firma się rozwinie - od Ciebie zależy ile sprzedasz i ile zarobisz... i ilu Twoich Klientów poleci cię swoim znajomym. Lindstrom tylko daje Ci pęsje, narzędzia, produkt i atmosferę...
2
%%% 2016-10-12 17:58:45
A nie szukają jakiegoś menago do biura?
samanta 2016-10-13 11:15:33
wiem że w tym roku szukali już przedstawicieli handlowych, mam nadzieję ze jeszcze takie rekrutacje będą w tym roku jeszcze bo bardzo chciałabym spróbować- no i oczywiście pozostaje jeszcze kwestia czy ten pracodawca jest w stanie mi zaproponować konkurencyjne warunki
Go 2016-11-01 06:51:42
Konkurencja jest o niebo lepsza i to jest prawda!!!! Biuro w linstrom nie działa to jest porażka
2
x 2016-11-06 23:47:55
Brzmisz jak jeden łysy Menago :) dodaj jeszcze, że działa napisany skrypt sprzedaży.... Jak nie czytałeś - poproś, ktoś z dłuższym stażem niż 6 lat na pewno ma na kompie :)
5
lojalny klient 2016-11-25 09:06:12
super ta firma jest, kolejny miesiąc nie dostałęm faktury ale dywanik piorą regularnie - miodzio
1
klient - za chwile byly 2016-12-01 10:30:04
coś niedobrego dzieje się w tej firmie, nie można się o nic doprosić, za każdym razem błędy na fakturach - jakoś zawsze na niekorzyść klienta
już nawet nie jestem zły - po prostu się zmęczyłem współpracą i jak chciałem ją zakończyć - oczywiście chcą mi naliczyć karę............... poczekam sobie spokojnie, i wypowiem bez kosztów.
Na pewno nie polecę tej firmy nikomu - nawet wrogowi
1
oszlukany klient 2016-12-09 10:12:51
Bardzo nie rzetelna fiema. Pan pospisujac umowe przedstawia inne warunki niż są w rzeczywistości. Na wypowiedzenie nikt nie reaguje a gdy się kontaktuje z firmą nik nic nie wie. Nie kompetentni pracownicy nie miła obsługa. Jednym słowem oszuści. Nie polecam odradzam w 100 %.
1
Stop Analfabetom 2016-12-09 18:17:52
Z trudem przeczytałem twój bełkot. Poproś mikołaja o słownik ortograficzny pod choinkę :) Zamiast prowadzić biznes, powinieneś się cofnąć do gimnazjum na lekcje języka polskiego :)
3
kolejny oszukany Klient 2016-12-12 12:46:44
To jest właśnie najlepszy dowód na poziom Customer Service w firmie Lindstrom.... Sami się definiujecie odpisując w ten sposób na wiadomość od Klienta. Żenada.
1
Klient 2016-12-19 20:14:55
Jestem klientem tej firmy już bardzo długo, wynajmuję odzież i chodniczki. Przeżyłem już trochę osób w obsłudze klienta, ale obecna załoga no to już jest przepraszam za określenie dno, dno i jeszcze raz dno i dlatego postanowiłem coś wrzucić od siebie. Opiszę krótko, jak teraz dzwonię do firmy to jestem przełączany od osoby do osoby i każda kolejna twierdzi, że się tym nie zajmuje albo ktoś po prostu podnosi słuchawkę i zaraz odkłada. Nie mam informacji jak coś zamawiam kiedy to dostanę i czy w ogóle otrzymam. Myślę sobie, że skoro pracownicy obsługi klienta reprezentują tak niski poziom tzn. nie reprezentują żadnego poziomu to znaczy, że ich przełożeni są również niekompetentni albo nie wiedzą jak ma działać dział obsługi klienta. Czy ta firma ma jakiegoś dyrektora, który to wszystko kontroluje czy nie ma tego nie wiem. Wiem natomiast, że jeśli jest to nie kontroluje tego zupełnie i jest słabym dyrektorem albo nie zna się na rzeczy. Ostatnio nawet pisałem taką oceną na emajla, ale nic to nie dało. Muszę stwierdzić, że obsługa tam zjeżdża po równi pochyłej do dołu. Jedyne co jeszcze mnie z nimi trzyma to naprawdę fajni i niedoceniani moim zdaniem pracownicy serwisu i ostatnio nowa opiekunka (poprzedni opiekun to pomyłka i dobrze, że go wymienili), która stara się bardzo i widzę jak jest jej głupio kiedy musi mnie okłamywać jak ją pytam o zamówienia na odzież albo ostatnie reklamacje dotyczące fakturowania, niemożliwe jest otrzymanie korekty za błędy powstające po stronie dostawcy trwa to w nieskończoność. Z mojej strony jako klienta problemem jest rotacja personelu i brak kompetencji osób zarządzających tą firmą niestety. Nie są to miłe słowa, ale w tych czasach taka firma nigdy nie będzie konkurencyjna. A konkurencja co chwilę podsyła nowe ciekawe oferty. Poczekam jeszcze i zobaczę.
2
w 2016-12-22 13:10:50
a jak bywało kiedyś, np w 2010?
Wtedy również ekipa, delikatnie mówiąc, nie porażała efektywnością?
1
Zostaw swoją opinię o Lindström sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lindström sp. z o.o.