brak logo

Lindström sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Lindström sp. z o.o.

sen 2016-03-21 15:40
podobno jest nowy dyr zarzadzajacy i ma byc lepiej. czy ktos cos wie slyszal widzial ??
ale numer 2016-03-30 13:07
nowy dyr? tzn że główny lizus i wazelina Ediego, wieczny menago od wycieraczek nie został jednak dyrektorem??? a przecież mu obiecali ...... HAHAHAHAHA bua ha ha ha ha !!!
trawa 2016-04-01 16:30
"Ale numer"gamoń z ciebie
fryz 2016-05-13 18:58
Byłem na rozmowie w Poznaniu. Porażka. Zarobki? Na pierwsze 3 miesiące 1700 na rękę. WSTYD !!!
Flis 2016-05-15 17:38
Zarobki i prowizje bardzo slabe
m 2016-07-12 05:01
Hej, wie ktos cos o zarobkach dla obslugi klienta w 2016?
jo 2016-07-14 15:33
obsluga klienta ma 3000 brutto
łon 2016-08-27 00:28
Zajebista
Jezd 2016-09-04 18:32
Wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku i oby tak dalej
znowu to samo 2016-09-05 14:51
janse... nic się nie zmieniło w tej firmie, nowy jest słabiutki, sprzedać cokolwiek prawie niemożliwe, konkurencja ucieka
Lindstrom 2016-09-15 20:44
Konkurencja ucieka, ale ze strachu. Zobaczymy za rok.
lider 2016-09-16 09:49
Lindstrom nawet nie jest rozpatrywany jako konkurencja przez inne firmy - ot jakaś malutka garażowa firma co pierze szmaty i wycieraczki we franiach...
były ph 2016-09-16 09:52
prowizje po odliczeniach wynoszą -5% pensja dla PH 1700 pln brutto
dobrze poinformowany 2016-09-16 10:03
i znów za rok matura....... ha ha ha ha ha
Klient 2016-09-16 13:51
to bardzo dobra firma - 5 miesiące temu podpisałam umowę i jeszcz nie dostałam żadnej faktury - zamist jednej wycieraczki mam 3
polecam!
Lindstrom 2016-09-16 22:40
I bardzo dobrze, że nie jest rozpatrywany......i robi swoją robotę a konkurencja niedługo obudzi się z ręką w nocniku. Zresztą ważne jest to, że firma idzie do przodu i ma stały skład jeśli chodzi o pracowników a to o czymś świadczy a wszystkie zazdrosne opinie wyrażają ci, którzy musieli odejść i nie mogą tego znieść. A było pracować a nie ............... się.
kakje 2016-09-16 22:43
Pracownicy konkurencji mogą tylko pomarzyć o pracy w Lindstromie. Firma nie przyjmuje pracowników z konkurencji.
Ostatni Sprawiedliwy 2016-09-24 20:19
mam nadzieję, że szybko zweryfikują kto jesteś i wywalą takiego uczciwego ,,klienta". Takich cwaniaków jak Ty powinno się .......... sam sobie dodaj
wawamuffin 2016-09-30 00:12
Handlowiec w "firmie" to komiwojażer sprzedający usługę prania dywanów (takich chodniczków, które kładzie się w wejściu do firmy, sklepu itp.) Samochody na full śledzeniu GPS. Nie wiem jak jest dzisiaj, ale przy mnie jeden z "menagerów" podpisał umowę z zupełnie pijanym kolesiem w jego (tego kolesia) knajpie.
Zarząd oderwany zupełnie od polskich warunków. Z perspektywy czasu - praca dla kogoś kto jest na prawdę zdesperowany. Fastfood - mniej stresu, lepsza kasa.
DonK 2016-09-30 22:18
Dla doświadczonych handlowców, umiejących rozmawiać z ludźmi Lindstrom jest wymarzonym pracodawcą. Mają wypracowane przez lata zasady współpracy, stabilną ofertę (co czasami jest problemem, bo ciężko ją zmienić aby dopasować się do potrzeb Klienta), i przejrzystą ścieżkę kariery. Wiesz, co masz zrobić, aby dostać podwyżkę. Jeśli pracujesz tak, jakbyś prowadził własną firmę; wstajesz rano, otwierasz swój biznes, to tylko od Ciebie zależy, jak Twoja firma się rozwinie - od Ciebie zależy ile sprzedasz i ile zarobisz... i ilu Twoich Klientów poleci cię swoim znajomym. Lindstrom tylko daje Ci pęsje, narzędzia, produkt i atmosferę...
3
%%% 2016-10-12 17:58
A nie szukają jakiegoś menago do biura?
samanta 2016-10-13 11:15
wiem że w tym roku szukali już przedstawicieli handlowych, mam nadzieję ze jeszcze takie rekrutacje będą w tym roku jeszcze bo bardzo chciałabym spróbować- no i oczywiście pozostaje jeszcze kwestia czy ten pracodawca jest w stanie mi zaproponować konkurencyjne warunki
Go 2016-11-01 06:51
Konkurencja jest o niebo lepsza i to jest prawda!!!! Biuro w linstrom nie działa to jest porażka
2
x 2016-11-06 23:47
Brzmisz jak jeden łysy Menago :) dodaj jeszcze, że działa napisany skrypt sprzedaży.... Jak nie czytałeś - poproś, ktoś z dłuższym stażem niż 6 lat na pewno ma na kompie :)
5
lojalny klient 2016-11-25 09:06
super ta firma jest, kolejny miesiąc nie dostałęm faktury ale dywanik piorą regularnie - miodzio
1
klient - za chwile byly 2016-12-01 10:30
coś niedobrego dzieje się w tej firmie, nie można się o nic doprosić, za każdym razem błędy na fakturach - jakoś zawsze na niekorzyść klienta
już nawet nie jestem zły - po prostu się zmęczyłem współpracą i jak chciałem ją zakończyć - oczywiście chcą mi naliczyć karę............... poczekam sobie spokojnie, i wypowiem bez kosztów.
Na pewno nie polecę tej firmy nikomu - nawet wrogowi
1
oszlukany klient 2016-12-09 10:12
Bardzo nie rzetelna fiema. Pan pospisujac umowe przedstawia inne warunki niż są w rzeczywistości. Na wypowiedzenie nikt nie reaguje a gdy się kontaktuje z firmą nik nic nie wie. Nie kompetentni pracownicy nie miła obsługa. Jednym słowem oszuści. Nie polecam odradzam w 100 %.
1
Stop Analfabetom 2016-12-09 18:17
Z trudem przeczytałem twój bełkot. Poproś mikołaja o słownik ortograficzny pod choinkę :) Zamiast prowadzić biznes, powinieneś się cofnąć do gimnazjum na lekcje języka polskiego :)
3
kolejny oszukany Klient 2016-12-12 12:46
To jest właśnie najlepszy dowód na poziom Customer Service w firmie Lindstrom.... Sami się definiujecie odpisując w ten sposób na wiadomość od Klienta. Żenada.
1
Klient 2016-12-19 20:14
Jestem klientem tej firmy już bardzo długo, wynajmuję odzież i chodniczki. Przeżyłem już trochę osób w obsłudze klienta, ale obecna załoga no to już jest przepraszam za określenie dno, dno i jeszcze raz dno i dlatego postanowiłem coś wrzucić od siebie. Opiszę krótko, jak teraz dzwonię do firmy to jestem przełączany od osoby do osoby i każda kolejna twierdzi, że się tym nie zajmuje albo ktoś po prostu podnosi słuchawkę i zaraz odkłada. Nie mam informacji jak coś zamawiam kiedy to dostanę i czy w ogóle otrzymam. Myślę sobie, że skoro pracownicy obsługi klienta reprezentują tak niski poziom tzn. nie reprezentują żadnego poziomu to znaczy, że ich przełożeni są również niekompetentni albo nie wiedzą jak ma działać dział obsługi klienta. Czy ta firma ma jakiegoś dyrektora, który to wszystko kontroluje czy nie ma tego nie wiem. Wiem natomiast, że jeśli jest to nie kontroluje tego zupełnie i jest słabym dyrektorem albo nie zna się na rzeczy. Ostatnio nawet pisałem taką oceną na emajla, ale nic to nie dało. Muszę stwierdzić, że obsługa tam zjeżdża po równi pochyłej do dołu. Jedyne co jeszcze mnie z nimi trzyma to naprawdę fajni i niedoceniani moim zdaniem pracownicy serwisu i ostatnio nowa opiekunka (poprzedni opiekun to pomyłka i dobrze, że go wymienili), która stara się bardzo i widzę jak jest jej głupio kiedy musi mnie okłamywać jak ją pytam o zamówienia na odzież albo ostatnie reklamacje dotyczące fakturowania, niemożliwe jest otrzymanie korekty za błędy powstające po stronie dostawcy trwa to w nieskończoność. Z mojej strony jako klienta problemem jest rotacja personelu i brak kompetencji osób zarządzających tą firmą niestety. Nie są to miłe słowa, ale w tych czasach taka firma nigdy nie będzie konkurencyjna. A konkurencja co chwilę podsyła nowe ciekawe oferty. Poczekam jeszcze i zobaczę.
8
w 2016-12-22 13:10
a jak bywało kiedyś, np w 2010?
Wtedy również ekipa, delikatnie mówiąc, nie porażała efektywnością?
3
oszukany Klient 2017-02-03 13:21
sposób w jaki Pańśtwo odpisują na komentarz Klienta świadczy o tym jaką firmą jest Lindstrom - to dno...
2
Pracownik 2017-02-26 21:30
Lindstrom jest stabilna firmą z dużymi możliwościami rozwoju, koniec kropka.
3
Pracownik 2017-02-26 21:33
Wystarczy sprawdzić po ile lat pracują tam ludzie i wszystko jasne, jeszcze raz podkreślam to stabilna firma z dużym potencjałem i możliwościami. Ta firma cały czas się rozwija, nic i nikt tego nie zmieni.
6
ja 2017-03-12 17:58
Jakie auta mają menadżerowie?
Bolek 2017-03-12 19:38
Szybkie dobre i ładne .
2
ja 2017-03-12 21:51
Tzn?:-) a inni? Np account representative?
bbbbbb 2017-03-12 23:36
Aurisy.
Abab 2017-03-13 00:31
A jakieś fajne / ładne dziewczyny pracują w tej firmie?:)
ja 2017-03-13 14:21
Auris combi? Wybaczcie ze tak pytam ale jaj mam zamienić służbowego superba na cokolwiek to chce wiedzieć ;-) jaki rocznik?
kuku 2017-03-13 19:35
Sraki rocznik. Co to za różnica, jeździj sobie tym wymyślonym superbem i nie zwracaj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] skoro marka i rocznik auta są najważniejsze. Pewnie nawet samochodu nie masz.
ja 2017-03-13 21:13
To tylko ciekawość
Gtd 2017-03-14 13:49
Idź do konkurencji tu ludzie przychodzą zarabiac i pracować a nie się wozić.
3
Łysol 2017-03-20 20:18
I tak się nie dostaniesz na to stanowisko
cienki 2017-03-20 20:20
Ty to na pewno pracy tam nie dostaniesz
Ciekawy 2017-03-21 22:22
A gdzie dają służbowe superby?
2
Seller 2017-05-21 14:28
Pracowałem i nie polecam , firma nie przestrzega prawa pracy, atmosfera jak w jakiejś sekcie. Inspekcja Pracy w tym roku wita już drugi raz w tej firmie. Procesy w sądzie pracy to dobre rozwiązanie dla każdego kto szanuje swoją wartość. Słyszałem jak handlowiec dostał reprymendę bo nie klaskal , gdy inni klaskali.
TRAGEDIA , SZKODA CZASU , SZKODA SŁÓW.
1
Były 2012 2017-06-03 16:13
Seller po co piszesz takie głupoty. Nikt cię tam nie ciągnął do pracy .
zadowolony klient 2017-06-13 12:34
super firma! - nadal mi nie wystawiają faktur za usługi :)
Natalia 2017-07-24 00:34
@zadowolony klient - czy próbowałeś kontaktować się z Lindström sp. z o.o.? Warto wyjaśnić sprawę z firmą, może Twoja faktura została przez pomyłkę pominięta. Macie może informacje o obecnych procesach rekrutacji w Warszawie?
Zostaw swoją opinię o Lindström sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lindström sp. z o.o.