Graser Sp. z o.o.

Bydgoszcz

Opinie o Graser Sp. z o.o.

oszukany 2013-10-09 21:40
Dzwonila do mnie mila pani z biura jakies 3 tygodnie temu z propozycja wyjazdu na miesiac a umowy sa na okolo 4 miesiace zazwyczaj.Wyjechalem przez ta firme i niepolecam wole pracowac w POLSCE. (usunięte przez administratora)
benia 2013-10-13 23:30
Witam, osobiście nie narzekam na pracę w firmie Graser, przepracowałąm cały 2008 rok na szklarni Ossekamp przy pomidorach. Justin ok,czasem zaglądał na domek-mieszkałam w Haalderen koło Huissen, koordynatorzy(wtedy Piotr Domek, Adam Zabel co tydzień z cetelkami, właściciele szklarni w porządku. Warunki w domku całkiem przyzwoite.Myślę, że to zależy gdzie się trafi i w dużym stopniu od nas samych. Pozdrawiam i wszystkim szukającym zyczę powodzenia. Obecnie czekam na sezon pomidorowy, jak mi się uda to pojadę przez Grasera.
1
CZARNA 2013-10-16 18:24
uwazajcie panstwo na firme GRASER!!!!!!!!!!!!!!!!
3
diana2304 2013-12-18 15:11
popieram!!!!
diana2304 2013-12-18 15:37
Dokładnie tak jest ,cała prawda o graserze.DIANA
2
pw8hj 2014-01-28 16:08
spkojnie jest tzw sezon niski, wiec jest nieco mniej pracy. od lutego/marca zawsze rusza wszystko
ania24 2014-01-28 16:12
dokładnie, jestem tego samego zdania. polacy nie gęsi co prawda, ale za granica wygląda to nieco inaczej. Najlepiej jak masz jakąś sprawę, dzwoń bezpośrednio do Justina
janek PL 2014-01-28 16:19
czytam te opinie, jedne pozytywne inne nie i powiem wam, ze jest naprawde ok, co prawda ja pracowalem przez miesiac w Rotterdamia na pralni, teraz jestem w NIemczech i jest ok. opieka koordynatorów, szefowie przyjeżdżaja co tydzień, zalatwiaja urzedowe sprawy, mamy meldunki, nr podatkowe i wsztystkei papiery do pracy. z kierownikiem na pralni rozmawialem, tez sa zadowoleni ze wspolpracy, niedlugo ściągne żone jak sie uda, bo praca to mam nim 45 godz w tygodniu, wyplaty na konto na czas, Janusz pod telefonem zawsze. Mam nadzieje ze będzie tak dalej
egon 2014-01-28 16:29
podzielam, początki byly ciezkie, dlugie dojazdy, ale teraz jest ok. wczesniej pracowalem w Graserze na sławnej plazie i powiem tak, ja zawsze mialem dobre godziny i dogadywalem sie z koordynatorami. ja nie robilem im pod górke a oni mi. ale jak widzialem niektórych hojraków, co mysleli ze za lezenie i palenie trawy będą im placili to sie nie dziwie ze po paru dniach plaza im podziekowala. fakt ze za chate i ubezpieczenie odciagaja, ale oplaty sa normalne, sa teraz nowi koordynatorzy którzy wsztyko tłumacza (tym co nie znają zadnego języka) bo reszta to się dowie sama. jak ktos chce i lubi prace to sie nie zawiedzie
2
Staszek34 2014-03-05 16:47
Powiam wam, ze pracowałem z Graserem w 2009 roku bodajże, teraz wyjechałem drugi raz i jest o niebo lepiej. Normalni koordynatorzy, fajne mieszkania i tym razem nie czekałem tak długo jak ostatnio, chyba 2 tyg i dzwonili że jest wyjazd. P.s. pozdro dla ekipy z plazy Seal :)
fc 2014-03-06 11:19
a wyszedłeś chociaż na ZERO po odjęciu wszystkich opłat , GRASER to porażka po co piszesz
mirek 2014-03-15 20:03
szukam pracy w holandi
kot 2014-04-24 11:14
Witam! czy ktos moze powiedziec jakie sa warunki mieszkaniowe w Graserze? ile osob na domku ? czy sa godziny 40-45? czy sie ma stala prace ?prosze o odpowiedziec ,gdyz zamierzam podjac prace przez to biuro
nk43doris 2014-05-08 16:46
witam, powiem ci tak, na początku mialam 34-38 godz, teraz (po 2 miesiacach pracy) zostaje ciagle w nadgodzinach, wychodze nawet 50 h/tyg. z kasa jest ok, zalezy jak trafisz, domek moglbybyc troche tanszy, ale mieszkajac tutaj widze ze wszystkie agencje maja podobne ceny. najwazniejsze to musisz byc dyspozycyjny, jak np Janusz zadzwoni ze jest opcja na druga zmiane to radze skorzystac. teraz zjezdzam sobie na urlopy kiedy chce i ustalam wszystko z pracodawcą
3
kot 2014-05-15 11:59
Dzieki za informacje;)Ale co masz na mysli "musisz byc dyspozycyjny"?
chinczyk 2014-06-29 12:54
Witam (usunięte przez administratora) Koordynatorzy Piotr ok Janusz nie za bardzo.Ponadto firma ktora zatrudnia PLAZA nie przeprowadza zadnych wprowadzen a takze treningow przed praca mowa tutaj o podtawowych zasadach pracy jakie tam obowiazuja.Duzo przemial osob nic ciekawego sami Polacy a dalej nie trzeba oipisywac chyba prawda?
byk z bydzi 2014-07-09 13:16
chinczyk pewnie robisz bezposrednio dla chinczyka. powiedz cos wiecej jak to wyglada z twojej strony. Ja pracuje dla Grasera 2,5 roku i gdyby mi nie pasowaly warunki czy wyplata to po miesiacu bym spadal. Od roku tu sie naprawde poprawilo, mozna nawet nadgodziny robic jak ktos bardzo bedzie meczyl przelozonych.
mlody 89@!! 2014-07-09 13:20
pracowalem przez b2work 4 miechy, porażka, w graserze troche lepiej, na poczaku w biurze wypytywali mnie czy nie boje sie ciezkiej pracy itp. teraz wiem dlaczego, ale kurcze pierwsze 2 tyg mieszkaniaa to dramat, na lóżku polowym dokoptowany w gościnnym pokoju. Wiedzialem o tym wczesniej i jakkos przezylem. teraz mamy wynajety nowy hotelik, warunki ok cyfra internet kafejka polecam
chinczyk 2014-07-10 12:22
Co do samej pracy dla Grasera podobno niektorzy szybko sie nie nadaja ale ja slysze tez swoje i troszke juz z agewncjami przezylem gdzie indziej.Poza tym zakwaterowanie na poczatku pokoj nie do przyjecia poza tym jestem osoba nie palaca a oto mnie nikt nie pytał.pozdrawiam.Niektore osoby interesuja sie nie tylko praca z tego co zauwazylem reszte jednak zostawie dla siebie.
masa 2014-07-26 20:20
chinczyk napisz prosze cos wiecej o koordynatorach? ja slyszalem negatywne opinie ale o chlopakach ktorzy robili jakis czas temu. teraz podobno jeden telefon i wszystko zalatwione!
piter 2014-09-24 06:51
Ja pracowalem tam przez 4 miesiace i pojechalem na urlop po3 dniach zadzwonil kochany koordynator i oswiadczyl mi ze nie pracuje juz dla nich !! i teraz musze zrobic sobie wycieczke za wlasne pieniadze po auto i reszte rzeczy
magda 2014-10-07 16:32
Witam, czy ktos z was pracował z tej firmy ale w Niemczech na pralni? dostałąm tego typu ofertę i chciałam zapytać na czym dokładnie ta praca polega? u mnie z niemieckim ciężko i to jest głowny powód moich wahań. proszę o komentarze osób tam pracujących :))
1
kinia 29 2014-10-09 17:12
witam, ja robie na pralni we Frankfurcie juz rok prawie, robota chyba najlepsza jaką mają, jeszcze nie było tygodnie gdzie bym pracowała mniej niż 40 godzin. czasami jest aż za dużo, mam nadzieje ze mi teraz umowe przedłuża, jeszzcze z rok tu moge popracować. Jak znasz niemiecki to wogole sie nie zastanawiaj, bo bedziesz tutaj na wstepie inaczej traktowana. aha i dla facetów tez sporo roboty maja, generalnie pozytyw. maly minus to koordynator Murat (niemol) z ktorym ciezko sie dogadac, ale slyszalam ze jego dni są policzone :):)
1
nick 2014-10-15 13:04
Witam, prosba o wiecej info na temat pracy w pralni w niemczech, jak wrarunki mieszkaniowe, jak z godzinami pracy, czy wychodzi sie dobrze za caly miesiac, czy roznie bywa??
nick 2014-10-15 21:01
Hejka, zdarzaja sie soboty w tej pralni i jak sa platne, oraz o ile lepiej platne nadgodziny? Czym zajmuja sie tam faceci z reguly?
czarna 2014-10-20 11:44
Witam,od 4 miesięcy pracuje w plazie przez Grasera,obecnie jestem w kraju na 1 tydz urlopu,ponieważ więcej nie dostalam.Powiem tak (usunięte przez administratora) stare pracownice mogą robić nawet po 60h tygodniowo.Praca jest taka sobie,nie jest ciężko, ale atmosfera jest okropna!Stare pracownice nie chcą tłumaczyć nic nowym,mimo że szef każe to robić,są dwie zmiany,na jednej prowadząca jest Anita,fajna dziewczyna,za to na drugiej zmianie prowadzącą jest Marta,istny koszmar tam pracować,grozi nowym,pogania ludzi,ogólnie ma ich za nic.Przełożona Marty jest Patrycja,na pozór grzeczna i miła,ale swoje myśli i robi,bo przecież wie co Marta wyprawia a nic jej nie powie.Jak nowy pójdzie na skargę do Patrycji to już życia tam nie ma.Reasumując wszystko wesoło tam nie jest,lekko też nie,ja się wybiłam w to towarzystwo,tylko dlatego że zawsze przytakuje Marcie i Patrycji, (usunięte przez administratora) . Jeżeli chodzi o warunki mieszkaniowe to są bardzo tajne,jedyny tylko tam plus,wypłaty dla nowych to-pierwsza zmiana nawet czasami nie ma200 euro,około 150-180euro,druga zmiana 210-250euro,często są awarie w pracy i jesteś tam 7h a pracujesz 3h
fikus 2014-10-21 12:35
ej tam.. przesadzacie, ja powiem wam ze 3 lata temu musialem zjechac do PL z przyczyn zdrowotnych, rok temu wyjechalem przez innego posrednika do NIemiec, tragedia, wracam do grasera, moze kiepsko trafilem nie wiem. ale prawda jest taka ze niezaleznie przez jakiego posrednika wyjedziesz to i tak lipa, jestes traktowany jak pracownik drugiej kategorii. W graserze bylo raz kiepsko raz dobrze, generalnie po tym co mialem ostatnio przez Van Kopena, to zdecydowanie chce wrócic, a wiem ze mnie tez chca. slyszalem ze koordynatorzy sie zmienili, co chwila tam sie zmieniaja.
!. 2014-11-17 16:40
Hej, jest ktoś chętny na wyjazd przy pikowaniu bluszczu ? Bo się zastanawiam czy warto. A może ktoś coś wie na temat tej pracy ?
1
Oferty Pracy
2014-11-15
Żródło: Gowork.pl
Nijmegen
( )
  Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Graser Sp. z o.o., wpisana na podstawie Certyfikatu Ministra Gospodarki i Pracy do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1978,  specjalizuję się w delegowaniu pracowników do krajów Unii Europejskiej, poszukuje osób na stanowisko: KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Miejsce pracy: Nijmegen Nr referencyjny: 12/11/14/k   Obowiązki:
abc 2014-11-18 05:23
zatrudnić się można , (usunięte przez administratora)
a 2014-11-28 11:41
witam. praca w Niemczech ( pralnia chemiczna ), wygląda tak że mamy nad głową licznik (usunięte przez administratora) pozdrawiam
rst 2014-11-28 12:14
mnie na koniec zrobili na 500 euro ( oszuści ). nie polecam grasera
lala 2014-12-06 10:31
Pracuje na płazie,nie musisz mieć doświadczenia,staajesz na stanowisku pracy i robisz,szczęście ma ten co mu wytlumacza,bo w inaczej sama musisz się domyślać o co chodzi w tej pracy.To prawda z tymi przymusowymi pauzami, (usunięte przez administratora) .Koordynatorzy są dwaj Piotr i Janusz,ten Drugi to nic nie załatwić,tylko obiecuje dużo przez telefon,jednym slowemkretacz,w tyg (usunięte przez administratora)
miła 2014-12-08 09:04
Pralnia chemiczna,Frankfurt (usunięte przez administratora) mieszkania ok,kasa (usunięte przez administratora)
1
miła 2014-12-08 09:26
Fajnie było ale z początku,jak chodzi o kase. To nie kokosy ,potem te 8 godz to tez mało jak była możliwńość to moglismy wiecej godz pracowac ale rzadko!potem albo mieliśmy wolne siedzieliśmy na chacie a ja przyjechałam zarobić (usunięte przez administratora)
Lala 2014-12-08 14:52
Widze ze co czlowiek to opinia, jeden zadowolony inny nie. generalnie powiem w ten sposób: pracuje od lutego na plazie, nigdy nie pracowalem mniej niz 42 godz w tyg, ale ja PRACUJE a nie gadam ogladam sie co by zrobic zeby sie nie narobic. chcieli mnie zostawic nawet na Świeta ale niestety zjezdzam na 3 tyg do PL, wroce od nowego roku i kazdemu kto chce pracowac polecam grasera. fakt nie wszystko gra na 100%, ale jeszcze nei bylem w takiej firmie zeby wszytko gralo do konca. a na piotra i janusza zlego swola nie moge powiedziec, idzie sie z nimi dogadac, jak z kazdym
miła 2014-12-08 19:58
(usunięte przez administratora)
GALLANONIM 2014-12-09 15:07
(usunięte przez administratora)
Graser 2014-12-10 12:22
Życzę wszystkim Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, szampańskiej zabawy sylwestrowej, zadowolenia z życia oraz pracy. Oby wszystkim nam się pracowało w Nowym 2015 Roku co najmniej tak dobrze jak w roku minionym. Więcej optymizmu i realizmu, pozdrawiam wszystkich !
GALLANONIM 2014-12-10 15:39
(usunięte przez administratora)
Daniel 2014-12-17 16:37
(usunięte przez administratora)
rst 2014-12-19 19:25
coś dużo niepochlebnych opinii o graserze jest usuniętych przez admina..?
lol 2014-12-19 21:20
To prawda,że faceci na płazie godz maja,ale kobiety to nie maja nawet po 8h dziennie,jedynie te co są na kontrakcie w plazie to maja godz,reszta się nie liczy,tyl
ko tzw kontraktowcy
lol 2014-12-19 21:21
To prawda,że faceci na płazie godz maja,ale kobiety to nie maja nawet po 8h dziennie,jedynie te co są na kontrakcie w plazie to maja godz,reszta się nie liczy,tyl
ko tzw kontraktowcy
guti4 2014-12-30 13:22
Witam,
Chce się odnieść do Agencji pracy tym czasowej Graser,
mieszkania tragedia ale to też wina ludzi, którzy tam mieszkają.
Mimo, ze zostałem zwolniony obciążono mnie kosztami zerwania umowy, odliczono Mi koszty za ubrania mimo że dostałem tylko buty, wypłacono Mi tylko śmieszne pieniądze za drugi tydzień pracy. nie polecam tej agencji co innego mówili w Polsce co innego okazuje się na miejscu. szkoda czasu na takie agencje Pozdrawiam
Ania 2015-01-09 14:22
bylam w pralni i nie zaplacili mi za ostatni miesiac caly pracy bo wypowiedzenia nie dalam miesiac wczesniej to normalne?
Dżoker 2015-01-13 16:05
Byłem w pralni w Niemczech,zarobki słabe praca nie najgorsza i nie zapłacili mi za ostatni miesiąc,trzeba by zrobić pozew zbiorowy bo dużo ludzi okradają!
maka 2015-01-26 17:06
Witam, chciałabym się dowiedzieć coś więcej o tej pracy jak tam jest. Jakie są h pracy i czy są wypłacalni. Byłby ktoś w stanie mi pomóc ?
2
Dawidoss 2015-02-05 09:19
Co to ma być? admistrator pracuje w graser że usuwa tyle negatywnych opini?
1
brunerski 2015-02-18 13:32
hej kinia,
nadal pracujesz w pralni?
dostałem właśnie od Justina propozycję wyjazdu do Frankfurtu...
chętnie dowiem się szczegołów co do pracy i mieszkania !
g4679430g
Zostaw swoją opinię o Graser Sp. z o.o. - Bydgoszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Graser Sp. z o.o.