Opinie o BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) w Warszawa Grzybowska 78

Raiffeisen Polbank należy do Raiffeisen Bank International AG (RBI), jednej z największych grup bankowych działających w Europie Środkowej i Wschodniej. Poprzez banki, spółki leasingowe i inne firmy z branży finansowej, zatrudniające w sumie 58 tys. pracowników, obsługuje ona w Austrii oraz 15 krajach regionu ponad 14,6 milionów klientów w sieci około 3 tys. placówek. Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.). Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) o rozmowie kwalifikacyjnej.

Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) w Warszawa Grzybowska 78

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Raiffeisen Bank Polska S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Anonim Nowy wpis
Klient
@Pytanie

Zależy ktory kierownik. Jest niestety jeden bez kompetencji, widać ze pracy nie lubi

Monika Nowy wpis
@Anonim

Tylko ten jeden? Reszta jest ok? :)

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie może, czy w Raiffeisen Bank Polska S.A. szukają chętnych na staż?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Proszę wysłać maila z zapytaniem do HR

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Raiffeisen Bank Polska S.A.?

Xyz
Kandydat

Wbrew obietnicom nie oddzwaniają z informacją o wyniku rekrutacji. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie.

logo firmy Key Account Manager - Serwis Pracy
Warszawa
GoWork.pl
(495 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Projektant w Zespole Instalacji HVAC
Warszawa
Biuro projektów SANMED sp. z o. o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPECJALISTA DS. KADR I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Warszawa
EZRA UKSW Sp. z o.o.
(53 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Obiektu
Warszawa
Wisag Polska Sp. z o.o.
(61 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Aneta

Jaka jest atmosfera pracy w firmie? Czy jak pojawiają się jakieś problemy to szybko udaje się je rozwiązać? Jak pracodawca dba o zwiększenie satysfakcji pracownika z wykonywanej przez niego pracy?

Stella

Może zabrakło chęci lub umiejętności i stąd taka opinia. Ja chwalę sobie pracę w banku!

Kolega
Były pracownik

Pracowałem w Administracji w Raiffeisenie w roku 2016... Koszmar i tyle

Anacotokomu

Stanowczo NIE polecam pracy w call center. Nieudolny i niekompetentny zespół kierowników/ koordynatorów na których nigdy nie można było liczyć. Pozwalali na mobbing, a osobom pokrzywdzonym radzili że mają się nie przejmować. Obrażanie innych i obgadywanie na porządku dziennym. Tworzyły się grupki mobberów szczujące innych pracowników - oczywiście totalnie bezkarne. Marna wypłata i marne premie (a na te były marne szanse bo kontrola robiła wszystko żeby premii nie przyznać). O przerwy trzeba się było upominać, oczywiście pierwszeństwo mieli palacze mający układy z koordynatorami. Na wyjazdy integracyjne co roku jeździły te same osoby czytaj pupile kierowników. Marne benefity. Grafik totalnie nieprzemyślany i nie uwzględniający tzw próśb grafikowych. Ogólnie (usunięte przez administratora) KIŁA I MOGIŁA.

Wreszcie szczęśliwa

Praca jest bardzo ciężka , ciągły brak obsady , kolejki klientów przez cały dzień , człowiek odbiera po 80-100 połączeń w ciągu swojej zmiany . Ludzie się zwalniają co chwilę a nowi nie chcą przychodzić . Nikt nie docenia pracowników dłużej pracujących mamy podstawę 100 zł brutto wyższa od nowego pracownika ... Premie są bardzo trudne do wypracowania ponieważ za byle (usunięte przez administratora) otrzymujesz błąd w kontroli , przeprowadzasz około 1500-2000 rozmów w miesiącu , odsluchane do premi masz 3 rozmowy tylko -wystarczy że w ktorejs zapomnisz o czymś klientowi dopowiedzieć lub nie zakodukesz tematu rozmowy i nie masz premi . Co z tego że inne rozmowy są ok jak w 1 ci się noga podwinie i nie otrzymujesz już premii nic ... Masz tylko gola podstawę ... Nikt nie bierze pod uwagę że ludzie są zmęczeni ciągłymi kolejkami klientów , brakiem obsady i tym że na zmianę 8 godzinna człowiek gada przez telefon ponad 7 godzin ... Bo przysługuje mu trochę przerwy ... Także za 2000 zł podstawy nie polecam nikomu takiej psychicznej udręki i proszenia się o przerwę 10 min po 3 godzinach . Jesli chodzi o grafik to jest tak samo Ci którzy mają wporzadku kierowników dostają zmiany takie o jakie proszą w dyspozycyjności a reszta która nie trafiła do fajnego kierownika chodzi na zmiany których nikt nie chce i pracuje weekendy świątki, piątki itp za innych. .Naszczescie ja już odchodzę z tego (usunięte przez administratora) i mam nadzieję że się polepszy coś po przejeciu przez BGŻ i ludzie którzy tam zostaną zostaną wreszcie docenieni bo Raiffeisen wpaja nam do głowy że pracujemy w najlepszym call center a równocześnie płaci nam grosze i uwala na premi .

magda
@Wreszcie szczęśliwa

Koszmar, wybaczcie ale to już nie te czasy żeby płacić pracownikowi 500 euro podstawy. Wymagania z kosmosu a pensja jak w Bułgarii ...ciekawa jestem czy w Austrii tyle płacą swoim pracownikom ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Crazy_Cat
@Wreszcie szczęśliwa

Serio to nie wiem co to za brednie wypisujesz...przerwy? Masz 60min w tym jedna obiadowa 20min, pracuje już dlugo i nigdy nie spotkalo mnie, abym nie miala przynajmnjej 45min na 8h. Kontrola? Sorry ale to co masz mowic jest w procerach, wystarczy nie zapominac, ze w pracy z pieniedzmi na ktore ludzie pracuja kazde slowo jest istotne i miec procedure przed oczami, a nie mowic co popadnie. Rotacja jest bo niestety nie każdy to ogarnia. Taka opinia wyciaga tylko absurdalne i nieprwwdziwe rzeczy. Atmosfera jest super, każdy kazdemu pomaga, kierownictwo jest swietne, nie ma presji i nacisku. 100 rozmow? Ja mam zwykle na dzien ok 60. Dopiero od pazdziernika sie rozdswonili wiecej przez fuzje ale bez przesady? Obiad zjadlam i przerw mialam 5 sorry! Bzdurna opinia aż w oczy kole wiec ja odbijam.

wreszcie szczęśliwa
@Crazy_Cat

Crazy_Cat - to chyba pracujesz w innym miejscu :) owszem jest 40 minut przerwy . jak masz 60 rozmów w ciągu dnia to gratuluje :) widocznie resztę połączeń przełączasz - i wszyscy doradcy poza Tobą mają ok 100 połączeń na dzień :) Pracowałam tam 2 lata i chyba nie wiesz co mówisz o tym że rozdzwonili się od października :) w oczy to Cię powinny kłuć zarobki w call center ale niektórzy lubią pracować jak murzyny za 2000 i odbierać połączenia jak na taśmie produkcyjnej , także dobrze że tam pracujesz dalej bo wszędzie znajdą się naiwni , ktoś pracować tam musi . A co do rotacji - gdyby było tak super nie brakowałoby codziennie obsady , nowi ludzie przychodziliby do pracy , nie byłoby kolejek non stop , a ogłoszenie że raiffeisen przyjmie na call center nie wisiałoby na portalach przez prawie cały rok , także daruj sobie te brednie co piszesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Okrutnazłaipodła
@Crazy_Cat

Miła atmosfera? Gdzie? Bo na pewno nie w byłym R. Mobbing na porządku dziennym za oficjalnym przyzwoleniem wszystkich kierowników. (usunięte przez administratora) Marna pensja, a jeśli chodzi o premie to kontrola wsparta przez tzw management robiła wszystko żeby tej premii nie przyznać. Tragedia. Najgorsze miejsce na ziemi, ale mam nadzieję, że zieloni zwolnią wszystkich rajfajzenowych nieudaczników i patałachów

Żółto- czarny

Za żółtych czasów było fajnie, miła atmosfera, normalna komunikacja wewnętrzna, u zielonych jest tragicznie, jakby komuna tu jakaś gościła, brak przepływu informacji, myślą że robiąc ciągle raporty, codzienne tabelki podniosą sprzedaż.Te czasy dawno minęły, grunt to motywacja pracownika, miła atmosfera, ludzka twarz po prostu, a sprzedaż sama przyjdzie.Nowy regionalny długo się tu nie utrzyma, myśli że plany naprawcze coś załatwią.

aaa
@Żółto- czarny

jeszcze nie pojąłeś że chodzi o portfel klientów a Ty jesteś zbędnym numerem którego kopną w (usunięte przez administratora)bo mają swoich roboli w gajerkach??

Miki
@aaa

Jaki portfel klientów........ do czasu przejęcia i pełnej integracji stracą największych klientów bo poziom obsługi to dno, nic nie można załatwić. Sam uciekam z tego banku z całą rodziną w sumie zabiorę 4 Ror-y i mimo, że wiedzą o tym to nikt się tym nie przejmuje. Bardziej ogarnięte osoby chyba już uciekły, zostały sieroty których nikt nie chce i w sumie się nie dziwię.

aaa
@Miki

misiu nie o takich klientach jak Ty pisałem i portfelach. Co Ty tu o jakiś 4 rorach w skali całego banku...Mylisz się klienci nie lubią zmian a na rynku wyboru za wielkiego już nie masz i wszędzie to samo barachło

1
Miki
@aaa

To nie te czasy że ludzie siedzą w jednym banku 20 lat...... no chyba że ci z socjalu. Co do jednego się zgodzę obsługa we wszystkich bankach zaczyna sięgać dna ale jednak jakieś różnice są choćby takie że do jednego banku można się dodzwonić a do drugiego nie można.

Wypowiedzenie

Niestety... zielona fala zabiera wszystko co jest związane z dobrą obsługą klienta. Pozostaje brak wiedzy, niemoc, brak pomocy (nawet od szkoleniowców). Bank który ma totalnie wywalone na klientów. Brak komunikacji i nieład jeszcze z poprzednich migracji. A co tam dopiero Raiffeisen. D3....? chyba żartujecie to będzie armagedon. Ten bank nie powinien mieć prawa istnieć na polskim rynku wykorzystuje brak wiedzy słabszych inteligencją ludzi w sposób nie do przyjęcia. Raiffaisenie Dziękuję, że byłeś , ze pokazałaś iż obsługa klientów była ważna i to się czuło. To był ciekawy czas.

Dominika

Czasami nawet najlepszym coś się nie uda. Jeśli tak było to niestety nawalił pracownik a nie procedura firmy!

nie polecam

Bardzo nieprofejsonalne podejscie jezeli chodzi o rekrutacje w rudzie śląskiej . Bylam na rozmowie, po ktorej mialam dostac feedback. W dniu, kiedy go powinnam dostac- cisza, zero telefonu, maila nic. Napisalam maila z prosba o wyjasnienie- cisza. Minął jakiś czas i ZERO odpowiedzi. Rozumiem, że nie przeszłam tego etapu, ale BRAKIEM SZACUNKU jest niepoinformowanie mnie co było źle. Straciłam swoj czas na rozmowe, to chociaz rekruter moglby sie wysilic i napisac co bylo nie tak ?

Ania
@nie polecam

Na jakie stanowisko rekrutowalas

Inicjatywa STOP

Cześć, jeśli masz jakieś maile stricte namawiające do działań sprzedażowo nietycznych lub z przejawami mobbingu w stosunku do pracownika zachęcamy do przesłania ich na adres inicjatywastop@wp.pl - zapewniamy anonimowość i ukrycie danych pozwalających na ustalenie personaliów pracownika. Zamierzamy publikować tego typu maile na naszym profilu na FB, tak aby ich autorzy nie czuli się bezkarni, anonimowi i bezpieczni pod "bankowym parasolem". Za zgodą pracownika będziemy również przekazywać zgłoszenia do urzędów państwowych odpowiedzialnych za ochronę praw pracowników (PiP), konsumentów (UOKiK) oraz systemu finansowego (KNF). Pozdrawiamy Inicjatywa STOP Akwizycji w Banku

Zniesmaczony

Jedno słowo DRAMAT!! Czekam tylko na dzień, aby rzucić wypowiedzeniem najgorszemu kierownikowi którego miałem w życiu, a dzień ten blisko, bo inna praca już się uśmiecha za rogiem. Co do stawki ja początku 2000 netto w Banku to żenada.

Nicktorius

Ogólnie to nie jest fatalnie (dla ludzi z mocniejszą psychiką). Dla początkujących stawki nie są złe dla bardziej doświadczonych mogą być odrobinę za małe. Aktualnie bank ma ciągłe problemy z nadmiernym ruchem tak jakby ktoś przez lata skutecznie redukował liczbę pracowników ( co z resztą dostrzegł już nowy właściciel banku). Nadmierny ruch skutkuje oczywiście spadkiem jakości obsługi bo na wszystko nie ma się po prostu czasu. Sam często przekładam kontakt z klientem z powodu braku możliwości oddzwonienia do niego przez wcześniej wspomniany ruch. Systemowo bank jest trochę w tyle, ale miejmy nadzieję również zmieni to nowy właściciel. Atmosfera nie jest najgorsza :-). Aktualnie pewnie część pracowników będzie chciało doczekać zmian jakie przyniesie BNP PARIBAS w tym ja też :).

Ola
@Nicktorius

Opinia pracownika przyssanego do banku. A pomyśleć, że są firmy gdzie mówi się, że jest dobrze a nie 'że nie jest fatalnie' lub atmosfera jest super a nie że 'nie jest najgorsza'.

Aneta
@Ola

Dlaczego tak twierdzisz? Dopóki treść komentarza jest zrozumiała i zawiera informacje dotyczące pracy, jest pomocna dla użytkowników forum. Masz inne zdanie na ten temat? Czy jesteś może pracownikiem Raiffeisen Bank Polska?

Astarue

Hey od stycznia zaczynam pracę w Rudzie Śląskiej na stanowisku młodszy specjalista ds wsparcia administracyjnego. Trochę się obawiam gdyż jest to praca na zastępstwo. Ktoś ma opinię na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chwila prawdy
@Astarue

Jest duże prawdopodobieństwo że nie przedłuża ci umowy szykują się duże zwolnienia

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jadzia
@Astarue

Upewnij się co do czasu trwania umowy, dadzą Ci to na piśmie? Mnie pewne osoby puściły ściemę i finalnie okazało się, że umowa na zastępstwo będzie trwać o wiele krócej niż obiecano. Druga kwestia to po nowym roku mają być zwolnienia, zatem kto pierwszy poleci? Umowy na zastępstwa i umowy na okres próbny bo są najtańsze przy rozwiązaniu. Owszem teraz zatrudniają bo ktoś czarną robotę musi wykonać a zbyt wielu chętnych do pracy to tam nie ma. Wizja zwolnień nie sprzyja dobrym relacjom w pracy, nie licz na pomoc współpracowników, CI sfrustrowani będą robić wszystko abyś był potencjalnym słabym ogniwem.

qqq
@Astarue

tej przecież idziesz jako mięso armatnie. Nikt Ci żadnej nowej umowy nie da bo Raifa nie będzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaśka

(usunięte przez administratora) a nie bank

Tomek

Ktoś ma info na temat kiedy zostaną wypłacone soboty/niedziele za październik i listopad w COP R. Śl.? Róbcie, róbcie a kasy nie będzie...? Czy trzeba to zgłosić do PIP po prostu?

Surfer

Potwierdzam opinie Magdy. Praca bardzo ciezka, ja również bardzo często odbierałem po 100 rozmów dziennie. Podstawa ok 2000 na rękę, premię obecnie bardzo trudno wypracować - sądze, że ma ją około 30% call center ( wykonasz 3 błedy w odsłuchanych rozmowach i po głównej premii) . Cały czas jesteś na skypie wiec jesli nawet odpisujesz maila w sprawie klienta, to gdy jest kolejka dostajesz info, ze masz od razu wracać do odbierania...a sprawe klienta załatw sobie później...a jak jest cały czas kolejka to twoja sprawa kiedy napiszesz maila..lub więcej jak ich sie trochę nazbiera. Moje wyniki były z miesiąca na miesiąc lepsze ale po roku dowiedziałem się, że umowa nie zostanie przedłużona mimo(jednak na koniec dostałem ino, że może jakoś się załatwi abym mógł zostać), że w swojej grupie byłem na miejscu średnio 5 na 10 doradców. Po prostu lepiej zatrudnić nowe osoby a jak będzie fuzja to tym nowym sie podziękuje..to lepsze niż mi dawać umowę na stałe. Więc jeśli ktoś ma ochotę za pracę w ciągłym stresie otrzymać 2000 zł a po roku albo wcześniej być zwolniony to zapraszam....ja mimo propozycji pozostania podziękowałem. Na koniec dodam, że jesteś pod każdym względem rozliczany co tydzień, miesiąc czyli : jakość rozmów- ocenia cie klient, ilość odebranych rozmów i czas jaki spędzasz na rozmowach, wskaźnik jakościowe - wybrane losowo rozmowy, testy wiedzy itp jak dla mnie wyścig szczurów...chociaż za te skromne 2000zł to raczej wyścig myszek...ja dziękuję za serek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
laik
@Surfer

Hej! Czyli praca wygląda tak, że jak są klienci to się ich obsługuje wpłaty/wypłaty a jak nie ma nikogo to trzeba dzwonić na podstawie jakiejś bazy i proponować np. kredyty? Proszę o odpowiedz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta
@laik

Wnioskuję, że pytasz o to, bo jesteś zainteresowany pracą w firmie. Ponieważ od czasu Twojej wypowiedzi minęło kilkanaście dni, pozwól, że zapytam, jak potoczyła się Twoja kariera zawodowa? Czy zdecydowałeś się aplikować do Raiffeisen Bank?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?

    Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie klientów o firmie BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?

    Liczba opinii klientów firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.), to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?

    Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)
2.2/5 Na podstawie 141 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)