Opinie o Obsługa Klienta Stacja Orlen w polska

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Obsługa Klienta Stacja Orlen. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Obsługa Klienta Stacja Orlen o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Obsługa Klienta Stacja Orlen w polska

4555
Inne

(usunięte przez administratora) nakrzyczeli na nas bo z psem małym weszliśmy wszędzie można a tu problem aż mi się odjechało jeść.

Andzia
Pracownik
@4555

I prawidłowo. Przed wejściem na stacje jest ino o zakazie wprowadzania psów.

Krzysztof
Inne

Witam wszystkich Menadżerów stancji Orlen. Chciałbym poruszyć temat kradzieży paliwa przez klientów. Którzy nie podają numeru dystrybutora a kasjer nie może zapytać czy pan/pani tankowała z obawy na tajemniczego klienta który ocenia pracę pracowników a negatywna ocena tego pracownika wiąże się z nagłym zwolnieniem z pracy. A za kradzieży paliwa płaci pracownik stacji.

Inna
Pracownik
@Krzysztof

Kradzież paliwa jest ubezpieczona . Więc pracownik nie powinien ponosić żadnych kosztów. Jest procedura co do kradzieży paliwa . Pracownik powinien się z tym zapoznać co zrobić w sytuacji kradzieży paliwa. Pozdrawiam.

Tomas
Były pracownik
@Inna

Tak to prawda, ale fatygować się na komisariat i poświęcać swój czas i paliwo już trzeba, a na dodatek klient, który tankował i był na sklepie prawie zawsze obarcza winą kasjera, że go nie skasował za to paliwo. Zawszę ta sama śpiewka, że klient był mówił że tankował ale kasjer go nie skasował mimo, że tak naprawdę nie było.

AM
Pracownik

Bardzo miłe i sympatyczne panie szybciutko zostaliśmy obsłużeni same gwiazdki dla tych Pań ze stacji onumerze 4375 pozdrawiania od tych co wracali z meczu Zaksy

Łukasz Kaszkowiak
Inne

Witam serdecznie, odradzam komukolwiek wysyłanie paczek poprzez orlen. Przez 5 miesięcy paczka była u nich w magazynie ponieważ przy wysyłce do klienta komputera stacjonarnego stwierdzili że jest za wielki gabaryt a przy odbiorze już zauważyłem że paczka przeszła bardzo dużo to też jej nie odebrałem i starałem się reklamować ale zawsze znajdą argument żeby nie zwrócić pieniędzy. Dwa dni temu odebrałem w końcu paczkę i komputer jest w takim stanie pomimo zabezpieczeń że strach go podłączyć wgl do zasilania. Ostrzegam ludzi przed wysyłkami bo to już 2 rzecz która skończyła w takim stanie a w życiu nie wysłałem dużo paczek więc można stwierdzić że średnio 25% paczek jest nisczona przez nygusów kurierów lub też dużo paczek ginie w nieznanych okolicznościach. Nie polecam I odradzam ....

Dyrektor Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jeden wielki (usunięte przez administratora) Pajace

Pytania

....

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Obsługa Klienta Stacja Orlen?

Stały klient
Inne
 Pytanie

Sp 1323 Opole ul wrocławska gdzie się podziały te super osoby? Pani Martyna, Kasia, Denis, został tylko pan Alfred, teraz to same pseudo gwiazdy napompowane, stacja a raczej obsługa to teraz żenada, jak można pozbyć się fantastycznych pracowników???? Kiedyś było miło, czulo się klimat i zaangażowanie, teraz to tylko regułki wyuczone, został żal wielki

Orlenownik na szczęście byly
Były pracownik
@Stały klient

Sądzę, że nikt się ich nie pozbył. Uciekły do lepszego pracodawcy, który je doceni i zapłaci GODNE pieniądze, a nie jałmużnę. Niestety, ale jeśli świetny pracownik przestał się pojawiać w miejscu przez nas chętnie odwiedzanym (stacja/sklep/optyk - nieważne) to oczywisty znak, że sam się zwolnił. Nawet jeśli ktoś lubi swoją pracę to za darmo robić nie będzie.

Nowy
Pracownik
@Stały klient

Pewnie zmienili prace nikt niejest całe życie (usunięte przez administratora)żeby pracować Świątek piątek i niedziele i swieta za najniższa krajową i ciągle wysłuchiwanie marudzenia klientów bo to drogie itd

anonim
Inne
@Nowy

Dopiero co dołączyłeś teraz i już masz taka opinie? Na klienta nie wpłyniesz raczej a co z kolegami z pracownicy i szefostwem? Pod tym względem można się dogadać? Zdradzisz jaka lokalizacja? Prace teraz w święta jak planowo macie rekompensowaną?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Ewelina

Były pracownik

17.11.2023 03:11

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Ewelinaikona wywiad

Miałam okazję pracować na stacji Orlen i uważam, że jest to jedna z gorszych prac, jakie wykonywałam.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?

Ewelinaikona wywiad

Pracowałam jako kasjer/sprzedawca. Zakres obowiązków na tym stanowisku jest ogromny a wynagrodzenie za nie stosunkowo małe. Zajmowałam się obsługą klientów, sprzedażą, sprzątaniem i wieloma innymi sprawami. Tak naprawdę w tej pracy nigdy nie można było sobie chwilę odpocząć.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?

Ewelinaikona wywiad

Zrezygnowałam z pracy, ponieważ nie podobały mi się warunki zatrudnienia oraz sposób traktowania pracowników. Cały czas odczuwałam strach spowodowany tym, że mówiono nam o obserwowaniu naszej pracy na kamerach. Wszystkie ruchy pracowników były kontrolowane. Straszono nas także upomnieniami i karami za każdą nieprawidłowość. Dodatkowo na tej stacji panowała dziwna atmosfera. Współpracownicy byli niemili i fałszywi.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Ewelinaikona wywiad

Wynagrodzenie stanowiła najniższa pensja krajowa. Przy tym, że trzeba było wykonywać naprawdę dużo odpowiedzialnych obowiązków.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Ewelinaikona wywiad

3 miesiące

Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Ewelinaikona wywiad

Uważam, że ta praca nie ma żadnych pozytywnych aspektów.

Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?

Ewelinaikona wywiad

Pierwszym negatywnym aspektem jest to, że pracownicy są ciągle obserwowani na kamerach. Wszystkie wykonywane przez nas czynności były monitorowane i sprawdzane. Uważam, także że wynagrodzenie za pracę jest zbyt niskie w porównaniu do zakresu obowiązków, jakie trzeba wykonywać oraz odpowiedzialności, jaka spoczywa na pracownikach. Często niestety trzeba było liczyć się z tym, że w nocy na stację przychodziły pijane osoby i trzeba było sobie poradzić z takimi sytuacjami.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Ewelinaikona wywiad

W pracy raczej nie było możliwości rozwoju. Jest to zwykła praca fizyczna, raczej dla osób, które nie są zbyt ambitne zawodowo.

Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.

Ewelinaikona wywiad

Wcześniej przechodziłam przez różne kursy handlowe i finansowe, więc mogę porównać ich poziom do kursów, które oferuje Orlen. W moim odczuciu szkolenia, które są dostępne na ich platformie, mają bardzo niski poziom. Wykonywanie ich było dla mnie stratą czasu (są za długie i nic nie wnoszą). Raczej mają na celu wpojenie pracownikowi określonych informacji, a nie wyszkolenie pracownika wykwalifikowanego w standardach obsługi klienta.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Ewelinaikona wywiad

W moim odczuciu atmosfera była bardzo zła. Na mojej stacji zatrudnione były prawie same kobiety. Dało się odczuć to, że niektóre osoby donosiły na innych do kierownika. Większość osób była niesympatyczna i niepomocna.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Ewelinaikona wywiad

Uważam, że kierownik stacji to kulturalny człowiek, natomiast nie ma jeszcze wystarczającego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Często ślepo słuchał osób, które donosiły na innych pracowników. W dużym stopniu wpływało to na atmosferę między nami.

Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Ewelinaikona wywiad

Na stacji panował duży nacisk na to, żeby pracownicy wykupywali produkty z krótkim terminem ważności, tak żeby nie trzeba było wpisywać ich w straty. W ten sposób wiele osób chciało "podlizać się" kierownictwu. Osobiście odczuwałam duży brak wyrozumiałości dla mnie, jako osoby pracującej na okresie próbnym. Nie mogłam się w niczym pomylić, bo od razu było mi to wypominane. Dało się odczuć, że jedna z pracownic patrzyła na wszystkich z góry - nie odzywała się do nikogo podczas wspólnej zmiany. Do kierownika zwracała się po imieniu. Moim zdaniem jest to bardzo dziwna sytuacja, kiedy w zespole jedna osoba jest z kierownikiem "na Ty" a inne nie. Nawet podczas przerwy czuć było negatywną atmosferę — za każdym razem jadłam pod presją czasu, miałam wrażenie, że wszystko jest wyliczone co do minuty. Dodatkowo uważam, że czyszczenie fug w toaletach 2 razy w tygodniu na nocnych zmianach jest maksymalnym wykorzystywaniem pracownika tylko po to, żeby miał jakieś zajęcie, kiedy nie ma klientów. Nigdzie w żadnej firmie nie spotkałam się z takim zachowaniem.

Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?

Ewelinaikona wywiad

Sam kierownik zachowywał się w porządku. Był kulturalny i taktowny. Szkoda tylko, że nie miał obiektywnego podejścia do pracowników i ślepo słuchał się tego, co mu mówiono. Dziwnym zachowaniem było dla mnie jednak to, że kierownik nie pokazywał wcześniej w grafiku i tego kto, z kim będzie się pracować. W żadnej innej firmie nie spotkałam się z czymś takim.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Ewelinaikona wywiad

Przede wszystkim firma powinna postawić na szacunek do pracownika i zaufanie. Obserwowanie pracowników non stop przez kamery jest bardzo złą praktyką. Moje wynagrodzenie było zdecydowanie zbyt niskie, jak na zakres obowiązków, które musiałam wykonywać. Jest to praca wyczerpująca zarówno fizycznie, jak i psychicznie więc powinna być lepiej wynagradzana.



jeszczepracownik
Pracownik

Z perspektywy pracy, dość spory okres czasu cieszę się, że moje dni są tu policzone :-) Praca specyficzna, sporo obowiązków i wymagana olbrzymią wiedza, począwszy od obsługi systemu kasowego, wystawiania/korygowania faktur, zakładania umów, rotacji towarów na magazynie, wydawania gotówki, wysyłaniu cen pod groźbą kar finansowych, wykonywanie szkolen po kilka razy w ciągu miesiąca, bo po co zrobić to raz jak można kilka razy... Managerowie (nie wszyscy), kierownicy to siedzą na tych posadach w większości obsadzeni po znajomości rodzinnych. Niektóre gwiazdy to pomyliły branże w której pracują. Szefostwo też różne. U nas nie opłaca się mieć nadgodzin bo i tak nie ma za to zapłacone. Zachorujesz to krzywo na ciebie patrzą wszyscy.(usunięte przez administratora) Praca dla kogoś na parę miesięcy bez doświadczenia na tak. Na dłuższą metę, szkoda pieniędzy i zdrowia.

Ewelina
Były pracownik

Jedna z najgorszych prac w moim życiu.Praca w tej firmie to (usunięte przez administratora) Ciągle jest się obserwowanym na kamerach, praca w ciągłym stresie i pod presją. Zarobki NIEADEKWATNE do wykonywanych obowiązków i odpowiedzialności .NIKOMU NIE POLECAM !Brak możliwości awansu, żadnych benefitów ani premii. Traktowanie pracownika jak robola bez mózgu.Nie można usiąść ani w spokoju iść na przerwę. Dodatkowo mnóstwo żenujących szkoleń które trwają od 5 minut nawet do 3 godzin ,które należy wykonywać w czasie wolnym i nikt za to nic nie płaci. W okresie próbnym nie ma możliwosci popełnienia błędu, za wszystko maile kontrolne oraz nagana albo kara . Zasady w tej firmie są CHORE zero szacunku dla pracownika . Jest to praca dla osób zdesperowanych ewentualnie dla osób które nie mają wyjścia albo żadnych ambicji życiowych w życiu. Polecam omijać tą firmę SZEROKIM ŁUKIEM dla Waszego zdrowia psychicznego.

mika
Pracownik
 Pytanie

czy premie należą się też pracownikom stacji franczyzowych?

Były pracownik
Były pracownik
@mika

Na bank nie tylko osoba prowadzącym stacje nie ma się co cieszyć w tej firmie albo się zarobisz nadgodzinami albo nie zarobisz Prawda jest taka że na czysto wychodzi najniższa krajowa plus delikatny dodatek

Andy
Były pracownik
@mika

Jeżeli chodzi ci o te premie o których Obajtek mówił, to nie nie należą się ani pracownikom stacji Orlen ani pracownikom stacji franczyzowych, gdyż cały mechanizm jest tak skonstruowany żeby pozbawić praw do jakichkolwiek benefitów zwykłych ludzi, szarych pracowników, tych najbardziej kojarzonych z firmą Orlen, my jesteśmy tylko robolami od czarnej roboty, często nawet bez prawa do urlopu (umowa zlecenie) premie są dla elit . Partia kreuje się na obrońcę tych najbiedniejszych a doją nas jak każda inna pratia

anonim
Inne
@Andy

Czy dosłownie tak to zostało ujęte jak piszesz? Nie obiło mi się to o uszy dlatego weryfikuje temat. swoją drogą skoro tak to jeśli ktoś mimo wszystko otrzymuje premie to jest to tylko dobra wola bezpośrednio Pracodawcy? wiecie jakie teraz średnie dają?

Andy
Były pracownik
@anonim

Tak, tylko pismaki piszą że po 6 tys premii dla swoich pracodawnikow przeznacza Orlen i klient pierwsze co kojarzy Pracownika Orlen z pracownikami stacji i zaczynają się wyrzuty, że paliwo drogie, towar na sklepie drogi, pracownicy naciągają klientów i później premie mają z ich pieniędzy itp itd. Pracownik stacji odwala czarną robote, utrzymuje porządek na stacji Orlen, poleca produkty Orlenu, przestrzega regulaminu Orlenu, nosi piękne uniformy z logiem Orlen i jest najbardziej kojarzoną z firmą osobą może poza samym Obajtkiem ale do premii to już nie, to już nie jest pracownik Orlenu jedyne co dla pracowników stacji to cięgi od klientów i podnoszenie planów aby nawet tej cienkiej jak papier toaletowy premii nie wyrobić. Wyzysk i kumoterstwo na wysokich szczeblach to ich dewiza

Były zastępca kierownika
Były pracownik
@mika

Niestety ale nie ma xo liczyć na premie,jako pracownik najniższa krajowa,po objęciu wyższego stanowiska gdzie miałam wszystko na głowie nadal nie wzrosła wypłata a zmalała nawet,dopiero po zwolnieniu dostałam pit gdzie nic nie zgadzało się z moimi zarobkami,ponad rok tam nie pracuje j nie żałuję ani troche.

Aaa
Inne
@Były zastępca kierownika

To co na tym picie było przedstawione tak w ogóle? Dało rade to w takim razie jeszcze wyjaśnić skoro wszystko było zawarte w dokumentach? Jeszcze tylko potrzebuje zrozumieć to stwierdzenie dotyczące malejącej wypłaty. W jakim kontekście? Chodzi o inflacje?

@Orlen
Kandydat
 Pytanie

Witam zatrudniając się na stacji Orlen jaka przysluguje pracownikowi zniżka na paliwo w aplikacji?

Pracownica
Pracownik
@@Orlen

Jakieś 8 groszy. Kupony są śmieszne,i to tylko tyle na co możesz liczyć w tej pracy ????

Anks
Kandydat

A mnie interesuje jakie sa zarobki ile zarabia pracownica czy z 4 tys netto realne bez nadgodz badz wiecej i jakie sa dodatki np na swieta

Alicja
Pracownik
@Anks

Wszystko zależy w jakiej lokalizacji jest stacja i jaki jest na niej ruch

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Anks

Nie ma żadnych dodatków . 4000 zł ? Może na zlecenie jak zrobisz 250h ;) pozdro

Jj
Pracownik
@Anks

3500 netto w pod miastem wojewódzkim. Wypłaty coraz niższe, zmniejszanie obsady, ciągłe nowe wymysły. Szansy na poprawę raczej brak, chyba może być tylko gorzej

Były pracownik
Były pracownik
@Alicja

Nie zgodzę się że finanse pracowników zależą od ruchu pracowałam na stacji w której Ruch był bardzo duży nie przekładało się to jednak na wypłatę zero dodatków W tej firmie nie dadzą wam zarobić

Tosia
Inne
@Były pracownik

Czy to właśnie nie zależy od samej stacji oraz tego jakie warunki ustala Pracodawca? wiadomo jakie ewentualne reguły są im narzucane wprost i do których musza na pewno się stosować? A pytałaś tak z ciekawości przełożonego o to?

Nowy PSP
Pracownik

Wyborcza podała ze Orlen dał swoim pracownikom premie świąteczne już we wrześniu po 6 tys złotych. A że POKi i PSP nie są pracownikami PKN Orlen to nic nie dostają ale maja dalej ambitnie wciskać HD dla większego zysku koncernu i premii pracowników PKN Orlen. Dla was(usunięte przez administratora) PKN Orlen przeznaczył 200 zł brutto premi kwartalnej dla 10 stacji. Tak więc nie (usunięte przez administratora) się tam ..

lilka
Pracownik
 Pytanie

pracuję na jednej ze stacji paliw w Warszawie( ogólnie od kilkudziesięciu lat w kilku stacjach Orlenu) i takiego braku poszanowania między nami obywatelami tego kraju nie było. Notorycznie zalewani jesteśmy my POK pytaniami i stwierdzeniami o podłożu politycznym zwłaszcza przeciwników obecnej władzy. Drodzy klienci my jesteśmy tym już psychicznie zmęczeni, to co Wam się nie podoba , te komentarze to zostawcie za drzwiami sklepu stacji . Dlaczego chodząc na zakupy do sieciówek lub załatwiając sprawy w urzędach siedzicie cicho??? My POK którzy długo pracują na tych stacjach pamiętamy jak było za rządów opozycji i jakie wydawano nam chore wytyczne ale wy klienci już nie pamiętacie a szkoda!!! Prośba też do nowych niedoświadczonych POK którzy bezprawnie udostępniają niektóre nasze wewnętrzne procedury ,wytyczne - sami strzelacie sobie w kolano bo potem jest nagonka nawiedzonych klientów tylko i wyłącznie na nas kasjerów a góra i tak ma cały czas święty spój. Nie utrudniamy sobie wzajemnie tej ciężkiej , niskopłatnej, robotyyyyy Nie wiem co Wami kieruje ( chyba głupota ????)bo dzięki takim akcjom na jakikolwiek awans lub rozwój przecież nie macie szans . Podwyżki też napewno nie ujrzycie!!!! Dlatego nie utrudniajcie i nie zakłócajcie higieny pracy innym POK na stacjach w Polsce.

Piter1209
Inne

Witam , często tankuje na stacji w Krakowie na ul. Zakopiańskiej 58 oczywiście na stacji Orlen z tego co udało mi się dowiedzieć numer 4010 , ta stacja powinna być wzorem do naśladowania dla innych stacji , nie dość że czysto , obsługa bardzo miła zawsze świeże serwują zapiekanki tak samo i hoddogi , podjazdowi bardzo pomocni , obsługa to w szczególności pani Dorotą , Katarzyna i Pan Adam ludzie którzy chyba całkiem się tej pracy poświęcili a dziś trudno o takich pracowników , jeszcze raz polecam wizytę na tej stacji . Pozdrawiam

pracownik stacji
Pracownik
@Piter1209

Bardzo dobrze, że trudno a takich pracowników, którzy „się poświęcają całkowicie tej pracy”, bo za najniższą krajową nikt nie powinien dawać od siebie ani trochę więcej niż jest konieczne a już na pewno się poświęcać. Orlen ma w (usunięte przez administratora) swoich pracowników i to ile klientów przyjdzie i wyda kasy to nam, pracownikom różnicy żadnej nie robi. Jak pracuję za najniższą to i moja praca będzie najniższa ;)

anonim
Inne

Widzę wpisy o trudnych warunkach pracy w tej firmie. Czy dotyczy to wszystkich punktów? Moje zdanie jest takie, że miejsce tworzą ludzie, więc może jest jakieś miasto, w którym mimo ciężkiej pracy pracuje się z przyjemnością.

Konrad
Inne

Stacją Orlenu na ul Hynka 2 blisko Zwirki Wigury. Jestem niepełnosprawnym taksówkarzem poruszającym się o kulach .Mam bardzo ograniczona możliwość samodzielnego chodzenia a tym bardziej przyniesienia sobie do auta kawy czy zatankowania Obsługa stacji jest bardzo uprzejma pomaga nie tylko z tankowaniem auta ale i przynosi do samochodu kawę czy hot doga Na każdej nocnej zmianie tankuje tylko na orlenie bo ludzie tam pracujący tacy jak Jarek czy Hania są wyjątkowi Pomagają innym chodź nie leży to w ich obowiązkach ,zawsze uprzejmi i grzeczni zarażają uśmiechem.Tylko takich pracowników życzyłbym sobie nie tylko na stacjach ale i w każdym miejscu gdzie jest obsługa klienta . Serdecznie pozdrawiam wszystkich pracowników Orlenu z Lopuszanskiej Konrad

Konrad
Inne

Stacją Orlenu na ul Lopuszanskiej blisko Zwirki Wigury. Jestem niepełnosprawnym taksówkarzem poruszającym się o kulach .Mam bardzo ograniczona możliwość samodzielnego chodzenia a tym bardziej przyniesienia sobie do auta kawy czy zatankowania Obsługa stacji jest bardzo uprzejma pomaga nie tylko z tankowaniem auta ale i przynosi do samochodu kawę czy hot doga Na każdej nocnej zmianie tankuje tylko na orlenie bo ludzie tam pracujący tacy jak Jarek czy Hania są wyjątkowi Pomagają innym chodź nie leży to w ich obowiązkach ,zawsze uprzejmi i grzeczni zarażają uśmiechem.Tylko takich pracowników życzyłbym sobie nie tylko na stacjach ale i w każdym miejscu gdzie jest obsługa klienta . Serdecznie pozdrawiam wszystkich pracowników Orlenu z Lopuszanskiej Konrad

_ _ byt obajtka
Pracownik
 Pytanie

Drogi a raczej najdroższy Orlenie kiedy wprowadzicie pozwolenie na wyjście do toalety? Wyznaczycie godziny w których można iść się (usunięte przez administratora) Bo wyznaczanie ram czasowych w których można dokładać towar już podpada pod (usunięte przez administratora)i raczej musi być zgłoszone do inspekcji pracy! W umowie nie mam napisane o której mam co robić! I mam was(usunięte przez administratora)

Anka123
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam ta praca po prostu cię wykończy. Tyle wytycznych i wymagań jak byś sterowała statkiem kosmicznym a zarobki jak za skręcanie długopisów. Płaca w okolicy najniższej krajowej plus ewentualna premia na której pozbawienie cię jest ogromny nacisk. Góra robi wszystko by pozbawić docelowo szeregowego pracownika pieniędzy, bo przecież na kim odbija się zabranie premii, czy też nałożenie kary ajentowi? Wypracowujemy im ogromny zysk a oni traktują nas (swoich pracowników i WYBORCÓW) jak stado bydła. (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Obsługa Klienta Stacja Orlen - polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Zobacz opinie na temat firmy Obsługa Klienta Stacja Orlen tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 93.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 8 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Obsługa Klienta Stacja Orlen?

    Kandydaci do pracy w Obsługa Klienta Stacja Orlen napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Obsługa Klienta Stacja Orlen
Przejdź do nowych opinii