brak logo

weidemark

Jarocin

Opinie o weidemark

Oxy 2016-12-10 17:47
Ludzie czy was po....nie macie własnego życia,własnych problemów,obrabiacie komuś dupe nie wiedzac jak naprawde jest i jak maja w życiu.Zajmijcie sie soba nudzi wam sie to wezcie dodatkowe prace,wydaje mi sie że to forum nie jest po to żeby tacy jak wy obrabiali ludziom po za plecami dupy nawet nie majac odwagi sie podpisac osobiscie....Chcecie coś powiedzieć to powiedzcie wprost a tutaj wydajcie opinie tylko na temat firmy...Grzegorz odpisujac im zniżasz sie do ich poziomu daj spokoj nie warci sa tego...Ludzie czy wasze hamstwo już nie zna granic????
3
D 2016-12-11 20:01
Jesteście [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamiast żyć ze sobą w zgodzie a szczególnie na obczyźnie to wy się tak zachowujecie wstyd .Pomocy jeden od drugiego nie ujzy o życzliwości nie wspomnę szkoda gadać .Jesteście fiutami i tyle w temacie
3
Ble 2016-12-12 08:57
Najpierw trzeba było by ja znaleźć tyle fetu nie wiem jak maly to robi ble wyrzygac tylko mozna sie na ciebie ble
1
Przemek 2016-12-12 14:37
Powiedz chamie kim jesteś a Ci sie wyrzygam, że [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nawet nie będziesz wiedział śmieciu jak sie nazywasz.
1
p.d 2016-12-12 14:48
ja się swojej tuszy nie wstydzę i dlatego mały może mnie nie rusza a ty taka piękna że nie chcesz podać swego imienia żeby ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie opisali.
1
111 2016-12-14 21:53
ŻENADA PAJACE PIERDOLNIJCIE SIĘ W ŁUBY
2
Chłop 2016-12-18 11:41
Kurde co wy tu piszecie? Ja tu pracuje 10 lat i znam prawie wszystkich , Doda ty wogole się nie przejmuj tymi wpisami bo to muszą pisać jakieś sfrustrowane osoby
1
LP 2016-12-18 18:29
Ja też tu długo pracuje. Doda jest ok,to naszemu majsterkowi miłość mózg skasowała...
2
Kolega 2016-12-18 20:13
Bzdury to ty piszesz ja też tu pracuje kilka lat i doda nie jest ok bo od lat jest z małym tylko żona małego nic o tym nie wie a majstrowi to nie miłość mózg wypaliła bo w takim brzydactwie i pustaku nikt nie moze sie zakichac jedynie rozporek dał mu na glowe. Wielu może coś na ten temat powiedzieć czy dobrze rumunka robi lo....
1
Chłop 2016-12-19 02:30
Bzdury to ty masz najwidoczniej w głowie!!! A co tam u naszej świętej trójki słychać??U Kaski .M , Moniki.N i Alicji ???
2
Chłop 2016-12-19 02:32
A nie wiecie co Majstrowa od Janusza robi
1
Alicja Monika Kaśka 2016-12-19 09:11
Dziękujemy za zainteresowanie. Wszystkie trzy mamy się dobrze. Dzieci rosną, faceci wciąż ci sami. A jeśli ktoś więcej chce wiedzieć to proszę osobiście zapytać.
3
Chłop 2016-12-19 17:01
Alicja my nie mamy o czym rozmawiać
2
07 2016-12-19 18:44
Od razu widać kto to forum prowadzi. Dziewczętom się chyba nudzi ich życie ktore stalo sie monotonne więc interesują się życiem innych. Mało zajęcia w domu z dziećmi że ciągle siedzą na forum. Ciągle żyją Weidemarkiem. Jak tak wam tęskno to do roboty wracać i będziecie na bieżąco a nie interesujecie sie życiem pracowników i ploty roznosicie.
3
@ 2016-12-19 18:49
Jak to mówią uderzyć w stół a nożyce się odezwą.
3
Alicja Monika Kaśka 2016-12-19 20:35
Wypraszam sobie bardzo ale tak jak inni odwiedzam to forum. Nie tylko ja zresztą. A jeśli o życie innych to mam to w głębokim poważaniu bo mam swoje. I proszę mi uwierzyć żadnej z nas się nie nudzi. Miałyśmy chociaż odwagę podpisać się imieniem. Co kto robi to nie nasza sprawa. I bardzo proszę z dała od nas.
2
Haha 2016-12-19 21:11
Dużo jest was :)
2
RL 2016-12-19 23:30
Grzegorz jest nas dużo więcej niż te ta trójca jak to napisałeś. szkoda bo byłeś lubiany i szanowany a teraz jesteś dla wielu nikim. Taki fajny facet na własne życzenie utopił się w bagnie. Jak mogles się tak zeszmacic. Wstyd i żenada. Może kiedyś dasz radę wyciągnąć się z tego ?
2
Chłop 2016-12-20 08:11
A co mnie Grzegorz obochodzi ma facet rozum to jego sprawa nie rozumiem co wy do niego macie każdy po nim jedzie tak jak by to był wasz ojciec, syn czy kto jest dorosły i wie co robi
3
Cham 2016-12-21 14:54
Faceci ci sami szkoda ze dziecko kazde z innym skonczcie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] te glupoty.
4
Riki tiki narkotyki 2016-12-25 05:08
Wiedzialem ze malzenstwo Grzegorza nie przetrwa wszystko bylo robione na sile pozbycie sie Agnieszki z zakladu one przyjechaly tutaj i nagle idealna rodzina...pamietacie jeszcze Agnieszke byl z nia pare lat i byl calkiem inny facet byl normalny ostatnio wpadla na zaklad na chwile bardzo dobrze wyglada radzi sobie jakos dziewczyna...nie zdziwilbym sie jakby wrocil i sciagnal ja spowrotem a nie bral sie za rumunskie go..o
Zdrowych i wesolych dla Wszystkich :)
5
Ricki bez tiki 2016-12-25 16:36
Nie ładnie tak samej o sobie pisać.
Skoro masz się dobrze to po co tu piszesz i się ośmieszasz
2
k 2016-12-26 16:46
ale jaja
1
Nowy rok 2016-12-31 08:54
Na ten Nowy 2017 Rok tym którzy okazali się gnojami i kur.... życzę aby wrócił im rozum żeby otworzyli oczy i zobaczyli co dzieje się wokół nich jak ludzie się z nich śmieją i żeby się ogarneli.
1
XXX 2016-12-31 12:04
A ja wam życzę dbajcie o siebie kto się śmieje niech się śmieje, w ten Nowy
Rok a na ludzi miejcie wyjebane:)
3
Kolega 2016-12-31 16:57
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni a ci co teraz się smieja i bawią nie będą ostatni
2
D 2017-01-01 22:11
Jak się ma rumuńskie ścierwo udusić małpe
3
Ol 2017-01-02 15:55
Ale po co sobie ręce budzić tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Zlo wróci i do niego i do niej
Zresztą on nie pierwszy i nie ostatni
Szkoda tylko że zmarnował sobie życie
5
123 2017-01-06 16:47
Jaka" Pani Agnieszka" chyba scierwo co zbiera informacje o kazdym a pozniej podaje dalej ale z upiepszona historia. Najpierw naslucha sie plot a poznej dodaje swoje trzy grosze i powtarza. A z bagnem Weidemarku ma tyle wspolnego, ze wszystkie baby do niej chodza, spowiadaja sie jak u ksiedza a ona potem wszystko to rozglasza po Sögel.
2
Kolega 2017-01-06 17:56
Jaka pani Agnieszka ?Kawal k ... rwy i plociucha. Do Pani to jej bardzo daleko :-)
2
Bogini 2017-01-06 18:45
A co wy dziewczyny siadacie na nią. Majsterk wam się skończy do plotowania toteraz kto inny. Może to zwykła zazdrość ze komuś w życiu się udaje a ktoś zostanie z niczym! !!!. A w kolejce kto następny? ??? Żal mi was. Lepiej zajmijcie sie swoimi dziećmi i facetami bo następni spiedola do rumunki! !!!!!!
6
Bohater 2017-01-06 19:30
Z jakie was szmaty! !!!!! Pierdolniete kobiety które nie mają co robić tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na kogoś. Napiszcie która ostatnio z was patrzala w lusterko chyba żadna! !!!! Takie jak wy to tylko użyć można jako szmate do podłogi! !!!!!!
8
Hahaha 2017-01-07 22:35
To znaczy gdzie? Te zdjęcia są? I z kim już nie z majstrem?
D 2017-01-08 11:43
Na fejsie
Idol 2017-01-11 18:35
A co i Pasieki ? Slyszalem ze wrocil
1
Nick 2017-01-18 16:01
Haha tez slyszalam ze wrocil do niej ciekawe kiedy ja walnie po rogach kolejny raz chyba ze juz to zrobil bedzie znowu wielka rozpacz
1
Idol 2017-01-19 19:34
Najlepiej odwrucic uwage od siebie. A ktory z was jest swiety ? Majster co posuwa rumunke i rodzine dla tego scierwa zostawil ? Jego przyjaciel co pewnie dzieci wlasnych na oczy nie widzial ( moze i dobrze dla nich), Poznaniak co ru cha wszystko co sie rusza, podobnie Karamba. City moze autorytetem jest Blad ? Troche krytyki wobei siebie i wtedy mozecie innych uczyc jak zyc.
3
Obserwator 2017-01-19 23:55
Widzieliście kto dzisisjdzisiaj polecial za rumunka zeby jej zlozyc życzenia ciekawe tylko dlaczego tak w ukryciu te całusy byly może już majster sie jej znudził. Było do przewidzenia.
3
Stachu 2017-01-20 21:52
A może popiszcie sobie o tym że Weidemark upie-rdolił wszędzie ludzi i nadal to robią, a roboty dokładają... Co kogo obchodzi życie innych, nie macie własnego życia? Ludzie ogarnijcie sie Polak, Polakowi tak pod górkę robi.
7
Widz 2017-01-21 10:08
Dokladnie
Ciekawe czy doloza kasy
Robic trzeba wiecej placa mniej i do tego coraz pozniej szynke odebrali smieci trzeba robic coraz gorzej a majstrowie patrza tylko gdzie tu wsadzic
3
Przemek 2017-01-22 03:07
Może coś jest w tym co piszesz :D:D hahaha Tylko napisz kim jesteś :D Z anonima to ja każdemu mogę grozić :)
Wstyd!!!!!! 2017-02-01 00:47
No gratuluje tym zdjęciem osiągnąłes szczyt idiotyzmu. Nie masz za grosz honoru człowieku. Gdzie się podział ten majster z którego można było brać przykład??? Czy oprócz rodziny wysłałeś też do polski rozum, kulturę i gust ?? Wstyd i żenada!!!! Z dnem się zadałeś i dnem się stales!!!
4
556 2017-02-01 14:16
A co ty tak atakujesz
Bronisz majstra kurwiarza
1
banka 2017-02-01 15:14
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ci do tego
w twoja piz*e nikt nie zagląda więc daruj sobie wpiwrdalanie sie w zycie innych bo to nie odpowiednia strona do takich glupot. czytać ze zrozumieniem nie potrafisz ? nie wiesz o czym to forum ma być?
2
Normalni 2017-02-01 16:02
Poziom kultury osoby podpisujacej się jako banka nie pozostawia żadnych wątpliwości!!!! Takie samo dno jak rumunka i jej śmieszny, podstarzały i wyłysialy,,tatuś "
Co do jednego muszę się zgodzić. Przestańcie o tym pisać, nie ze względu na stronę czy na majstra i jego życie. Nie widzicie, że oni się tym żywią. Są tak puści i zepsuci !!!
Zróbcie to dla spokoju jego rodziny, córki i żony. Osobiście życzę im wszystkiego dobrego i nie dajcie się dziewczyny jesteście wspaniałe. Słyszeliśmy to nie raz od niego, zanim dal sie dziw.... osaczyć.
Bez odbioru :)
4
Rex 2017-02-08 18:37
Widać że syf co najciekawsze jest to że masz na stanie kidlaka rękawice może itp kradnie ci ktoś z szafki i dostajesz do zapłaty 200 euro za co za to że zafke każdy może otworzyć gdyż drzwiczki się da wygiąć takie tu szafeczki ktoś kradnie a pracodawca każe zapłacić zawsze ginie nowym osobom,bo nie wiedzą co jak a pracodawca zarabia bo swojego człowieka który mu skradzione przyrządy przyniesie śmiech jeb,,,,,, odmszusty
2
On 2017-02-28 19:49
A co tam u kapsla słuchać i o grzesku nic nie piszecie zgrzecznieli?
Rysiek 2017-03-01 21:40
Jak tam na mielonym czy ziele A pracuje
19193 2017-03-06 12:38
Kapsel jak kapsel bez zmian a ten drugi cały czas ośmiesza się i myśli że jest zajebzajebisty buja się z tym brzydactwem i spadł do jej poziomu i tyle
4
qwer 2017-03-10 11:23
Osmiesza sie ten kto pisze te glupoty caly czas zyjecie zyciem innych zamiast robic swoje i wypir do chalupy to tylko ploty i senscje co kogo obchodzi kto z kim i po co .Niech kazdy spozy w lustro i sam zobaczy na swoja gebe i zapyta sie sam siebie czy jestem taki kryszalowy.Nikt za czyjes grzechy do piekla nie pojdzie
2
Zostaw swoją opinię o weidemark - Jarocin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie weidemark