brak logo

RYBHAND S.J.

Jarocin

Opinie o RYBHAND S.J.

gość 2015-08-21 23:47
człowieku bajki piszesz a może jesteś człowiekiem leszka
Don Luka Corleone 2015-08-22 13:05
dobra firma kiedyś tam pracowałem i może kiedyś tam wrócę
Y 2015-08-22 19:35
Jak taka dobra to dlaczego już w niej nie pracujesz.. :p
linda 2015-09-07 19:29
zastanawiam się nad podjęciem pracy tam, szukają kierowników. ktoś może coś napisać o tym stanowisku pracy w tej firmie? jest ciężko? jacy są kierownicy?
bolo 2015-09-07 20:37
słyszałeś czy zarobiłeś? człowieku jak tam tyle zarabiają to czemu wiara non stop powtarzam non stop przychodzi i odchodzi?
2
David 2015-09-09 23:33
Omijać tą firmę z daleka. Pracowałem przeszło 2 miesiące i mam dosyć... traktują cię jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Zaległych pieniędzy do dzisiaj mi nie wypłacili bo powiedzieli że nie mają. Co chwilę ktoś na stażu i albo sam się zwalnia bo nie wytrzymuję albo go wywalają (Szef powinien siedzieć w zakładzie dla psychicznie chorych). Wiele osób mnie przestrzegało ale widać musiałem przekonać się na własnej skórze...
8
Niezdecydowana 2015-09-12 17:58
Dzień dobry,
mam pytanie dotyczące pracy niby biurowej w Jarocinie przy etykietach. Czy ktoś może powiedzieć mi coś co mnie do reszty zniechęci bądź rozwieje moje wątpliwości?
4
m.do david 2015-09-19 14:25
tak krucho z kasą tam jest że niemają? albo szef choleryk zainwestował znów w jakiś pałac? pracowałem w tej firmie troche i nigdy tam dobrze niebyło sorki było troche lepiej jak coś potrzebowali od ciebie np.byś pojechał w sezonie nad morze lub został tam dłużej bo niemiał cie kto zmienić a potym znów wymyślanie chorych obciążeń przy wypłacie nie wspominając już o chorych urojeniach trzcielińskiego..nie napisze już o szacunku dla pracownika bo tego pojęcia szef tej firmy nie zna.zgnoić obciążyć za nic to motto szefa
Zu 2015-10-22 10:30
Pracuję w rybhandzie od 4 lat i jestem zadowolona. Wypłata zawsze jest i była na czas. Jest to z pewnością firma, w której nie można się byczyć, ale w końcu to jest praca, a nie przedszkole.
2
dnamer 2015-10-22 18:12
oczywiście za darmo nigdzie nie płacą a tu nie jest tak żle
I dla nygusów niema tu miejsca!!!!!
XYZ 2015-10-24 14:33
Więc tak-pracuję tam trochę już i tylko raz był problem z wypłatą-akurat 10 wypadał w piątek i o dziwo wypłata była dopiero w poniedziałek lub we wtorek.Jedyny taki przypadek od dłuższego czasu...

Co do pracy-ciągle wiszą ogłoszenia ze kogoś nowego szukają więc o czymś to świadczy niestety... Dowód-ilu ostatnio kierowców się zwolniło z Jarocina...?I dlaczego...?Pracownicy wiedzą dlaczego a pozostałym zainteresowanym przytoczę przysłowie "Kowal zawinił, a Cygana powiesili...

Pracować trzeba-jak wszędzie-ja akurat prawie nie narzekam-nie wiem jak inne oddziały...
Napisałem "prawie"...Miały być podwyżki na sezon...Miały..i tyle z tego zostało-puste obietnice. Więc pewnie niedługo pojawi się nowa oferta pracy....na moje miejsce ;/
dnamer 2015-10-24 19:47
sytuacja jest taka że rzeczywiście wypłaty są na czas a i premie są za wydajność niema tu miejsca dla leniwych pozdrawiam
dnamer 2015-10-24 19:51
rzeczywiście wypłaty są na czas a i też są premie za wydajność suma sumarum niema miejsca dla leni żeby żyć trzeba pracować
2
jak 2015-10-24 22:48
To ja Ci powiem. Ze jak ktos nauczony dobrej pracy to faktycznie firma ok. Tylko szkoda ze jak jesteś im juz nie wygodny to maja ciebie naprawde daleko . I nie ważne ze byles jednym z lepszych pracowników
2
XYZ 2015-10-25 12:42
Więc tak-pracuję tam trochę już i tylko raz był problem z wypłatą-akurat 10 wypadał w piątek i o dziwo wypłata była dopiero w poniedziałek lub we wtorek.Jedyny taki przypadek od dłuższego czasu...

Co do pracy-ciągle wiszą ogłoszenia ze kogoś nowego szukają więc o czymś to świadczy niestety... Dowód-ilu ostatnio kierowców się zwolniło z Jarocina...?I dlaczego...?Pracownicy wiedzą dlaczego a pozostałym zainteresowanym przytoczę przysłowie "Kowal zawinił, a Cygana powiesili...

Pracować trzeba-jak wszędzie-ja akurat prawie nie narzekam-nie wiem jak inne oddziały...
Napisałem "prawie"...Miały być podwyżki na sezon...Miały..i tyle z tego zostało-puste obietnice. Więc pewnie niedługo pojawi się nowa oferta pracy....na moje miejsce ;/
2
Zawiedziony 2015-10-25 12:47
Więc tak-pracuję tam trochę już i tylko raz był problem z wypłatą-akurat 10 wypadał w piątek i o dziwo wypłata była dopiero w poniedziałek lub we wtorek.Jedyny taki przypadek od dłuższego czasu...

Co do pracy-ciągle wiszą ogłoszenia ze kogoś nowego szukają więc o czymś to świadczy niestety... Dowód-ilu ostatnio kierowców się zwolniło z Jarocina...?I dlaczego...?Pracownicy wiedzą dlaczego a pozostałym zainteresowanym przytoczę przysłowie "Kowal zawinił, a Cygana powiesili...

Pracować trzeba-jak wszędzie-ja akurat prawie nie narzekam-nie wiem jak inne oddziały...
Napisałem "prawie"...Miały być podwyżki na sezon...Miały..i tyle z tego zostało-puste obietnice. Więc pewnie niedługo pojawi się nowa oferta pracy....na moje miejsce ;/
2
jaa 2015-10-29 23:11
powiem tak- pracuje tu jakis czas i znam sie z magazynierami, kierownikami, działy tez mniej wiecej znam, przez hale przechodze, kierowcow widuje, szefa widuje, rodzine szefa rowniez. Praca- jesli robisz co masz robic, jakie masz zadanie, nie obijasz sie, rozwijasz, poprawiasz wydajnosc swojej pracy- docenia Cie. jesli nie idziesz na przod- nie docenia. W kwestii obciążeń- sa i beda zawsze, niestety tak jest. nie zawsze jest to sprawiedliwe dla wszytskich ale skoro obciezenia ma caly dział to wszyscy musza placic za blad jakiejs osoby. Praca nie nalezy do takich w ktorej pograsz w "pasjansa" czy ze spokojem wypijesz kawke. z tego co wiem, pracownicy hali maja o 10.00 swoja przerwe w czasie ktorej udaja sie na stołówke. w biurach jest troche inaczej. co do szefa-hm.. nie jest łatwym człowiekiem, potrafi nakrzyczec naweto byle co no i "podpadles" to masz troche przechlapane, ale jak widzi ze jest lepiej, ze sie poprawiles-odpuszcza ale obserwuje. Ma swoje slownictwo owszem.. no coz.. jak cos sie stanie to niestety swoje musi powiedziec. dzieci szefa- ogolnie nie mialam zatargow. kierownicy- tych ktorzy znam sa w porzadku.
teraz sie wyda, ze moja opinia jest super, ze jest fantastycznie- nie, nie jest bo zeby zarobic musisz sie narobic, nie ma czasu leniuchowac, chodzic, siedziec.. trzeba robic. wyplata na czas- premie tez sa. Dobrze miec stalowe nerwy i czasem umiec sie ugryzc w jezyk bo czasem lepiej nic nie mowic i przytaknac i miec spokoj niz powiedziec za duzo i byc skazanym na obserwacje. Jesli ktos chce tu pracowac musi sie przygotowac na jakies obciazenie psychiczne, finansowe czasem tez i na ciezka prace, tyle.
1
były pracownik ( całe szczęście 2015-12-27 12:56
NO TO POCHWALACIE SIE JAKIE TO LESZEK DAŁ WAM PREMIE ŚWIĄTECZNE o ile zna takie pojęcie a nie wydaje mi się.A PACZKI DLA DZIECI NA ŚWIĘTA DAŁ??? HAHAHAHAHA!!! WSTYD!!!
1
do były pracownik 2015-12-27 17:42
Paczki dla dzieci były pierwsza klasa ! :) osoba, która wybierała słodycze - wielkie gratulacje :) same rarytasy, a dzieci bardzo szczęśliwe. Dziękuję !
piotr 2015-12-28 08:41
nie udzielam się z reguły ale to co napisała osoba powyżej rozsmieszyło mnie znakomicie,kto to pisał? dawid? grzesiu? bo chyba ich dzieci dostały paczki a w nich same rarytasy pracowałem w tej firmie ładnych pare lat i na święta nigdy niebyło premii nie wspominając już o paczkach dla dzieci więc nie kompromituj się pisząc o jakiś rarytasach
1
do piootr 2015-12-29 15:09
Śmieszny to jesteś tu ty, pracuje tu prawie rok i wszytkie moje dzieci paczki dostały. Innych pracowników dzieci również. Może masz pełnoletnie "Dzieci" stad nie dostałes co ? haahah
dnamer 2015-12-29 16:11
rzeczywiście były paczki dla dzieci i nie wypisujcie pierdół że niebyło
a propo paczek moje dziecko i ja byliśmy zadowoleni bo były naprawdę smakowite słodkości
piotr 2015-12-30 12:48
no to jak były paczki to gratulacje chociaż w to nie wierzę,ale zawsze można sprawdzić bo tam jeszcze pracuje paru znajomych.a może pochwalicie się jakie premie świąteczne dał leszek w tym roku chociaż w to to już napewno nie uwierze a z drugiej strony to troche przykre bo w różnych małych firmach ludzie dostają bony a lechu sępi,ja już tam nie pracuje i jestem szczęśliwy bo zmieniłem prace na o Niebo lepszą,pozatym nie bądzcie tacy anonimowi i przedstawcie się a nie ukrywajcie się pod śmiesznymi nickami lub bez nazwy wogóle
1
dnamer 2015-12-31 22:40
a ty się przedstaw bo piotrów to jest na pęczki
piotr do dnamer 2016-01-05 09:50
ja chociaż przedstawiłem się z imienia a ty nawet tego nie potrafisz,a pozatym musisz być niezłym wazeliniarzem albo jednym z synów leszka
1
piotr do sonik 2016-01-14 13:14
masz racje nie jest najważniejsze świadczy tylko o tchórzostwie a bycie anonimowym daje pewne poczucie bezpieczeństwa.
1
123 2016-01-29 21:56
o zarobkach nie wspomnę, bo to aż żal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska
2
123 2016-01-29 22:03
pracowałam 4 miesiące. ogólnie - pracownik na każde zawołanie, telefon. nie możesz nic zaplanować, niczego. bo jak ktoś z zarządu od 7 boleści zadzowni to masz przyjść. bo nie ogarnęli, że nie ma ryby, albo opakowań albo innych żenujących braków. o tyle o ile z pracownikami na produkcji pracuje się ok, to z szefostwem jest o wiele wiele gorzej, ogólnie chamstwo, prostactwo i niewiedza. tak bym to opisała. życia prywatnego nie masz prawa mieć, bo po co? przecież jest rybhand. dajesz z siebie wszystko a na końcu i tak cie opier***lą, i utną wypłatę, boś nie nadążył z pakowaniem, a to że nie było w co pakować i co pakować to przecież twoja wina.
praca ciężka- wszystko byłoby super gdyby była doceniana. a dobrych pracowników, którzy pracują tam po kilkanaście lat, nikt 'zarządu' niestety nie docenia. a oni budowali ten zakład, różnica taka, że oni mają wypłatę nad którą można płakać, a 'szefostwo' buduje domy i kupuje 15 samochód, bo 14 ma już rok.
nie polecam niokmu.
6
Ja 2016-03-09 16:10
Maja-są wolne miejsca...Non stop kogoś nowego szukają...W Piekarach podobno jeszcze jednego nie zwolnili a już szukają kogoś na jego miejsce...Więc zastanów się nad tą firmą bo to nie jest normalne że ciągle szukają nowych pracowników...
2
Ja 2016-05-12 18:41
Ofert pracy szukaj na Olx...
2
Robo 2016-06-18 18:50
Ale w google wystarczy wpisać też, tam bym nie szukał
1
Klient 2016-12-13 16:22
Rybhand w Jarocinie ma też sklep firmowy, a pod sklepem parking. Jest też znak P (parking), na parkingu samochody. Skoro chcę kupić ryby to parkuję, a tu nagle wyskakuje jakiś koleś i wrzeszczy na mnie, że mam tu nie parkować i mam natychmiast odjechać, bo mnie odholuje. Mówię mu, że jestem klientem i idę do sklepu po ryby. Koleś donośnym głosem mówi, że mam natychmiast odjechać. Mówię mu, że przecież tu jest parking i stoją też inne samochody, więc dlaczego oni mogą tu parkować, a ja nie? W odpowiedzi usłyszałem, że to jest parking prywatny dla szefostwa. To w jaki sposób klienci mają zrobić tam zakupy? Chciałem tam kupić rybki za kilka ładnych stówek na Święta, dla mnie i dla znajomych. Ale skoro klient nie może zaparkować na parkingu to kasa poszła im koło nosa i już więcej tam nie pojadę, a znajomi zostali już powiadomieni jak zostałem tam potraktowany i też już więcej nie będą robić tam zakupów. Rybhand traktuje klienta jak śmiecia. Brak szacunku dla klienta oznacza, że pracownika traktują jeszcze gorzej. Nie pozdrawiam.
14
Anna Trzcielińska 2016-12-15 10:28
Najmocniej przepraszamy Pana za tę sytuację. Osoba, która potraktowała Pana w ten sposób poniesie tego konsekwencje. Nigdy wcześniej nie otrzymaliśmy informacji, że podobna sytuacja miała miejsce.
Panowie z ochrony zobowiązani są wskazywać Państwu odpowiednie miejsce do zaparkowania.
W okresie świątecznym z uwagi na ogrom pracy, dużą ilość pracowników ( i samochodów) oraz transportów parkowanie przy zakładzie rzeczywiście nie jest łatwe.
Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Z poważaniem,

Anna Trzcielińska
3
Anna Trzcielińska 2016-12-15 10:45
Zwracam się do Pana również z prośbą o telefon do firmy w celu zrekompensowania Panu tej nieprzyjemnej sytuacji.

Z poważaniem,

Anna Trzcielińska
2
Dzięki za prace! 2016-12-15 11:12
Byłem w firmie Rybhand w związku z pracą... jestem po budowlance, ale firma w której pracowałem, oszukiwała i niestety nie wypłacała na czas wynagrodzeń, nie były też liczone nadgodziny, ciężka praca fizyczna, więc odeszłem. No mniejsza z tym! Szukałem jakiejkolwiek pracy, bo muszę utrzymać rodzinę. Przyjechałem nie umawiając się z nikim, w sumie szarak... a tu niespodzianka! Szefostwo bardzo miło mnie przyjęło... porozmawialiśmy na temat pracy. Nie widzieli problemu w tym, że nie mam żadnego doświadczenia i że te branże to zupełnie dwa różne bieguny. Warunki finansowe niezłe jak na początek, zresztą co tu mówić, od nowego roku i tak będą podwyżki. Jestem obecnie na tzw miesiącu próby, ale nie narzekam, wręcz powiem że to co miałem wcześniej to dopiero był koszmar!!!! A tu....Nie słyszałem ani razu żeby ktokolwiek krzyknął... w biurach wszyscy uśmiechnięci chodzą więc nie może być tak źle. Rybhandowi przyklejono łatkę "terrorysty" i tak zostało, ale czasy i ludzie się zmieniają.
2
były drajwer 2016-12-27 23:51
Ja tam akurat miło wspominam pracę w Rybhandzie, gdyby nie to, że miałem do pracy około 30km to pewnie nadal bym tam pracował. Nie powiem bo nerwy i jaja trzeba mieć ze stali, praca nie jest lekka ale finansowo jak na Polskę to jest OK a przynajmniej było bo nie wiem jak jest teraz. ZUS płacili jak się należy od zarobionej kwoty a nie od minimalnej krajowej i to był duży plus.
2
dnamer 2016-12-31 23:43
z okazji nowego roku przesyłam firmie jak i pracownikom wszystkiego najlepszego dosiego roku
1
Rybhand 2017-01-09 21:56
Firma krzak i tyle w temacie!
8
Prawo i Uczciwość 2017-02-22 20:11
Jedyna w miarę myśląca i kulturalna osoba w tej firmie to Pani Anna, ale także działająca pod dyktando ojca szefa. Wszystkie latorośle boją się ojca i słuchają się go posłusznie jak baranki. Synowie Pana Trzcielińskiego poza Patrykiem .... kopia ojca, skutecznie przez niego wyszkolona na jego podobieństwo - poniżać innych. Firma zbudowana na ludzkiej krzywdzie, tną z wypłaty za byle co. Nie płacą - obcinają pensję z wlepieniem klauzuli napisanej przez jedną z córek, która ukończyła prawo. Porządni ludzie-omijajcie to miejsce.
4
pani z Rybhandu 2017-02-23 08:18
Masz absolutną rację. Sama zostałam tak potraktowana. Pamiętam to do dziś. w 2006 roku zostało mi potrącone z pensji 200 zł !!! Dla matki samotnie wychowującej 2 dzieci była to duża kwota. Jednak uważam że mogłam ponieść bardziej dotkliwą karę. Nie wyobrażam sobie gdybym wtedy straciła prace.
A były ku temu słuszne przesłania. Przez mój błąd i zaniedbanie firma pana Leszka poniosła stratę w wysokości 20 tyś. złotych. Do dzisiaj jestem wdzięczna szefostwu firmy że pozwolili mi dalej pracować i przede wszystkim dali mi dobrą lekcję. Pozdrawiam ciepło cały zarząd firmy ;)
3
Oczy zielone 2017-02-27 22:32
Pan Leszek jak Pan Leszek ale jedna z kierowniczej a dokładnie Pani D. dajcie spokój nie da się pracować. Doczeka tego że dostanie od Ukraińców ze się nie pozbiera. Traktuje ludzi gorzej od psów. Ale wszystko do czasu. Z innymi kierownikami pracuje się dość dobrze. Wiadomo nikt nie przychodzi leżeć. Czy to p. Basia czy Edyta czy Dominik. Wymagaja ale są całkiem inni i praca jest zrobiona. Pani Basia ma swoich pupilkow i to można zauważyć, Edyta ma kilka koleżanek co juz jej na głowę wchodzą Dominik nowy kierownik pod strachem się uczył ale teraz widać że sobie nie da jak trzeba. Trzyma ze wszystkimi i inni szanują jego. Jak trzeba to krzyknie ale robota idzie.
5
Pracownik 2017-03-01 23:14
Szanujcie pracę i kierowników bo to m in dzięki nim ją macie. To oni się wstawiają za Was to oni za Was odpowiadają to oni jak czegos nie zrobicie lub zrobicie zle odpowiadają. Dzięki nim pracujecie. Szanujcie ich a oni będą szanować Was. To że krzyczą.. widocznie nie raz mają rację co na pewno wiecie.. aa i proszę się odnosić jak trzeba a nie po imieniu bo w piaskownicy chyba razem nikt się nie bawił a jeśli nawet to w pracy obowiązuje hierarchia tak..Prosze pamiętać że to kierownik wami zarządza za Was odpowiada rozdziela praca ale i też dużo może ale chyba nikt nie chce tego doświadczyć, więc na przyszłość proszę o tym wszystkim pamiętać.
4
MICHAŁ B....piekary slaskie 2017-04-05 23:47
nie lubie sie udzielac na takich forach ale jak wszyscy piszą czasem lepiej czasem gorzej o rybhandzie to i ja napisze cos..pracowałem w rybhandzie od 2002 do marca 2014 r czyli 12 lat a dokładnie w odziale Piekary śląskie jako kierowca..9 sezonów zaliczyłem nad morzem,,zreszta od początku akcji morze brałem w niej udział..jak ktos chce pracowac to da sobie rade w tej firmie co do ludzi to jak w kazdej firmie bywaja lepsi i gorsi..ja akurat dobrze rozumiałem sie z nasza pania kierownik w piekarach pania iwoną..jak wyjezdzałem na sezon nad morze tez dogadywałem sie z kazdym kierownikiem a ostatnim był za moich czasów nad morzem w podczelu Heniu T..dobry kontakt miałem z synem szefa Dawidem..szef wiadomo czasem miał dziwne zagrania ale ogólnie nie jest złym człowiekiem..w porzadku jest tez dyrektor p Jola...ktos teraz moze napisac ze chyba byłem wazeliniarzem otóż nie!!! poprostu lubiłem tam pracowac jezdzic nad morze i sumiennie wykonywac swoje obowiązki pozatym po tylu latach pracy miałem szacunek do ludzi w firmie..mozecie narzekac ze szef choleryk itd itd ale spróbujcie otworzyc własna działalnosc zatrudnijcie pracowników itd..to nie jest łatwy kawałek chleba i mozna duzo nerwów i zdrowia stracic a wiem bo żona prowadzi własną działalnosc i nie jest to tak różowo jak niektórym sie wydaje..ok koncze juz choc mógłbym jeszcze pisac i pisac....pozdrawiam szefostwo rybhandu i byłych i obecnych pracowników moze jeszcze ktos mnie pamieta
5
MICHAŁ B....piekary slaskie 2017-04-05 23:48
nie lubie sie udzielac na takich forach ale jak wszyscy piszą czasem lepiej czasem gorzej o rybhandzie to i ja napisze cos..pracowałem w rybhandzie od 2002 do marca 2014 r czyli 12 lat a dokładnie w odziale Piekary śląskie jako kierowca..9 sezonów zaliczyłem nad morzem,,zreszta od początku akcji morze brałem w niej udział..jak ktos chce pracowac to da sobie rade w tej firmie co do ludzi to jak w kazdej firmie bywaja lepsi i gorsi..ja akurat dobrze rozumiałem sie z nasza pania kierownik w piekarach pania iwoną..jak wyjezdzałem na sezon nad morze tez dogadywałem sie z kazdym kierownikiem a ostatnim był za moich czasów nad morzem w podczelu Heniu T..dobry kontakt miałem z synem szefa Dawidem..szef wiadomo czasem miał dziwne zagrania ale ogólnie nie jest złym człowiekiem..w porzadku jest tez dyrektor p Jola...ktos teraz moze napisac ze chyba byłem wazeliniarzem otóż nie!!! poprostu lubiłem tam pracowac jezdzic nad morze i sumiennie wykonywac swoje obowiązki pozatym po tylu latach pracy miałem szacunek do ludzi w firmie..mozecie narzekac ze szef choleryk itd itd ale spróbujcie otworzyc własna działalnosc zatrudnijcie pracowników itd..to nie jest łatwy kawałek chleba i mozna duzo nerwów i zdrowia stracic a wiem bo żona prowadzi własną działalnosc i nie jest to tak różowo jak niektórym sie wydaje..ok koncze juz choc mógłbym jeszcze pisac i pisac....pozdrawiam szefostwo rybhandu i byłych i obecnych pracowników moze jeszcze ktos mnie pamieta
3
Tylko ona 2017-06-07 19:34
Moja juz drugi tydzień i Rybhand istnieje i ma się dobrze. Wyjeżdża co ma wyjechać i bez wulgaryzmów i wyzwisk. Także nie ma ludzi nie zastąpionych jak nie którzy myślą. A to zachowanie świadczy tylko o wychowaniu.
Edyta 2017-08-07 14:19
@MICHAŁ B....piekary slaskie pracowałeś tam naprawdę długo. Rozumiem, że firma jest Ci bliska i mógłbyś ją polecić osobom szukającym prace? Jakieś mocne strony pracodawcy potrafiłbyś wymienić? Podałbyś jakieś rady odnośnie rekrutacji? Na co zwrócić uwagę? Zapewne zainteresuje to osoby chcące się tam zatrudnić.
waczasowicz 2017-08-07 15:11
Nie polecam pobytu w ośrodku Dominkana w Sianożętach. jako kilkuletni wczasowicz ostatni mój pobyt mnie przeraził. Gdzie jest ta znakomita załoga, ta dobra kuchnia. Powiem jedno musiałem zgłosić to do wyższych stancji. Odkąd pracuje tam nowy pan menager Gabryjel i jego ekipa na kuchni plus obsługa jest fatalnie. Dziwię się całemu szefostwu a jak wiadomo wszystko idzie dalej w świat. Czy ktoś sprawdza tego pana Gabryjela, czy ktoś widzi ten bałagan na stołówce, brud itp. To jest nie tylko moja opinia tylko wszyscy wczasowicze to widzą , a to wszystko idzie dalej. Ja to wszystko opisuję delikatnie, szkoda tylko tego miejsca. Proszę jakoś na to zareagować, trudno się dziwić że nie ma w tym ośrodku obłożenia, a bywało tam dużo ludzi. Przykro mi tylko że zgłosiłem to wyżej nie tylko do sanepidu ale i do wyższych stancji, proszę o jakąś reakcję.
1
KOLEJNY WCZASOWICZ 2017-08-11 12:39
Witam popieram mojego przedmówcę który opisał ośrodek w SIANOŻĘTACH. Przebywałem tam i mam takie samo zdanie. Nie wiem czy jest jakiś odzew ze strony szefostwa, ja jak na razie nie zgłosiłem tego wyżej co mój poprzednik ale się zastanawiam. Szkoda na to wszystko patrzeć.............................
1
Wczasowicz ... 2017-08-12 09:03
Jedzenie na obiad masakra pomidorowa z kapustą ....
1
TYLKO MY 2017-08-16 19:10
Witam miałem przyjemność pracować z panem Gabryjelem, dziwię się firmie Rybhand,że zatrudniają takich ludzi , czy na inną osobę w tej firmie nie stać. Nie wiem jak pracuje ale na pewno jest miły , zatrudnia swoich ludzi którzy w poprzednich ośrodkach zostawili jeden wielki syf na kuchni itp. Mam nadzieję że podpisał chociaż umowę z wami. Ma wejścia w hurtowniach ale też ma na tym zysk i robi przekręty. Donosi do sanepidu na inne ośrodki gdzie pracował, robi zdjęcia i co najważniejsze nagrywa ludzi, sam się o tym przekonałem. Jak dowiedziałem się z kolegą że taki ośrodek jak wasz i taka firma zatrudniliście taką osobę to jesteśmy w szoku.........Wiadomo ,że to jest Państwa decyzja może nie macie wyboru ,ale za jakiś czas się przekonacie co to za człowiek nie mówiąc o jego ludziach których sobie zatrudnia, jedna wielka porażka. Żadna z tych Pań nie umie gotować, robią taki syf na kuchni a co jeszcze dużo jedzenia się marnuje. Jeżeli u Państwa nikt tego nie kontroluje to na pewno nie macie na tym zysku, same straty tak jak my z kolegą. Nie chcemy Wam zaszkodzić ale musieliśmy to opisać, wiemy,że to pójdzie dalej , i spadnie wasza opinia . Dopóki możecie to działajcie w dobrą stronę, bo z tym PANEM IDZIECIE W ZŁYM KIERUNKU. Czytaliśmy z kolegą komentarze to tak i tak jest mało ale to dopiero początek, u nas też tak było. Jeszcze raz prosimy zwróćcie na tego Pana uwagę chyba ,że Wam nie zależy na dobrej opinii.................................
Zostaw swoją opinię o RYBHAND S.J. - Jarocin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RYBHAND S.J.