brak logo

Chiorino Sp. z o.o.

Bydgoszcz

Opinie o Chiorino Sp. z o.o.

anonim 2011-01-10 21:11:22
Jest to firma, która nie szanuje pracowników, która za pomocą niekorzystnych zapisów w umowie w sposób perfidny działa na niekorzyść pracownika, która działa bez jakichkolwiek sentymentów. Więc jeśli ktoś ma zamiar tam pracować niech się dobrze zastanowi czy taka cenzurka pracodawcy mu odpowiada i niech się nie godzi na niekorzystne zapisy w umowie
1
anonim 2011-01-12 19:39:10
W 100% się zgadzam. Nie życzę nikomu takiego pracodawcy
anonim 2011-04-13 14:30:16
nie polecam nikomu tej firmy, praca po godzinach to norma bo wymagane wszystko na wczoraj a pensja oczywiście stała i śmieszna
1
anonim 2011-10-13 19:07:03
prawnik i wie jak napisac umowe na niekorzyść pracownika
ja 2012-02-03 15:32:41
Witam
Czy ktoś ma jakieś aktualne info o Chiornino ?
anonimm 2012-02-08 20:46:19
osobiście polecam pracę w firmie chiorino, dla osób, które nie posiadają ambicji, lubią marne zarobki, stałe zmiany, niekorzystne zapisy w umowie, szefostwo, które nie radzi sobie z prowadzeniem firmy, znikome perspektywy rozwoju, atmosferę pracy pod ciągłą presją i kontrolą oraz towar produkowany, który jest jakościowo, delikatnie mówiąc słaby. 2 kroki do przodu i 3 w tył - oto główna idea przypisana do tej firmy.
ziom 2012-11-14 14:43:36
Na pewno wszędzie indziej nie bedziesz musiał pracować, a wypłata będzie dwa razy większa. Powodzenia.
Najlepiej narzekać, a od siebie nic nie dawać.
były pracownik chiorino 2013-12-13 19:41:21
pracowałem przy wycinaniu taś. współpracownicy - ludzie extra. ale za to kierownictwo - głównie pani "Udziałowa"nie ma pojecia o zarzadzaniu personelem - [usunięte przez moderatora] nos w kazda nawet blaha sprawe. a od kiedy jest tam pan DŁ to jużwogóle zrobila sie tragedia - [usunięte przez moderatora]
2
anonim 2014-05-28 20:11:38
firma działa teraz tak,ze zaczynaja sie zwalniać najstarsi pracownicy,na dniach nastepni to planuja,zarobki marne a trzeba być dyspozycyjnym 24 h i to za darmo!!!
5
qwerty 2014-07-24 12:22:41
Jak z tymi zwolnieniami? Odchodzą juz? Kto sie zwolnil? Niektorzy to nawer gdyby mieli 24h tam siedziec to by siedzieli
mnb 2014-07-31 07:58:48
Ogloszenie o ktorym piszesz "wisi non stop" chyba od poltorej roku jak nie wiecej, co z tymi zwolnieniami naprawde ludzie odchodza? Co sie tam zadzialo skoro tak atmosfera sie zagescila. Ma ktos jakies infog
1
maki 2014-11-23 19:58:40
Najlepszym prezesem jest ALeks potrafi klamac i obiecywać i nie dawac
1
lkj 2015-01-18 22:09:41
Ma ktoś aktualne info o firmie, warto pytać tam o pracę w biurze
1
Jacek 2015-03-26 08:43:34
Ja pracuje od 10 lat . Uczciwie pracuje i uczciwie zarabiam .
Jako przedstawiciel handlowy . Mam dobrą uczciwą pensję podstawową z prowizją i nikt mnie nigdy nie oszukał . zarabiam 5- 6 tys miesięcznie robiąc dobre obroty handlowe .
Wiec może zastanówcie się czemu jesteście tacy słabi w tym co robicie .
Może nie trzeba było kamieniami w szkołę rzucać hahahah
1
gogolik 2015-05-14 13:54:13
kto tu pisze o uczciwej pracy i ucziwym zarabianiu pieniędzy-nie w tej firmie.zakłamanie-i totalne olanie pracownika, tutaj o ludzi nie dba sie a Pan Aleks-młody który nie wie jak traktuje się ludzi i jak zarzadza firmą.nie polecam
Fedora 2015-07-04 15:52:51
Jak się tobie nie podoba to rzuczasz wypowiedzenie i dowidzenia. Przecież nikt na siłę cię nie trzyma. Jak masz coś do Aleksa to mu to powiedz, no chyba że jesteś takim małym, tchórzniwym człowieczkiem co tylko beczeć w internecie potrafi.
Johny 2015-07-24 15:12:39
Internetowi hejterzy są najlepsi, czlowieku masz problem - idz porozmawiaj i wyjasnij niedomówienia lub powiedz co cie boli... troche odwagi.
spanch bob 2015-11-19 09:43:08
Znam firmę od początku lat 2000, i ten co napisał o zarobkach 5-6 tyś. to jest chyba jedynym handlowcem w chiorino, który tak zarabia. jak na 10 lat pracy dla jednej rodziny to i tak jest słabo doceniony..Gdyby było wszystko ok, to by ludzie nie pisali...
byly 2015-11-21 21:01:59
Musisz miec prawo jazdy,ale nie pchaj sie w bagno bo cie dojadą
Fedora 2016-03-23 16:41:09
Wydaję mi się że pomyliły Ci się firmy bo ja pracuję w Chiorino parę lat i żadnego szkolenia sobie nie przypominam.
Obiektywny pracownik 2016-05-06 23:55:18
Firma ogólnie spoko.Jeśli robi się swoją robotę i nie kombinuje to i dogadać się można w zasadzie każdej kwestii.Negatywne opinie nt.pracy na warsztacie a w szczególności pracy w serwisie wg.mnie wypisują byli lub obecni pracownicy, którym nie chce się pracować a zarabiać chcieliby co najmniej 3000pln/netto.Za czasów kierownika ( usunięte przez administratora )ciągle było im mało a teraz jak go nie ma to nie potrafią dogadać się tak naprawdę między sobą i próbują zrzucać winę na nadzór produkcji w osobach( usunięte przez administratora )Głównym "mieszajacym" był zawsze i wciąż jest ( usunięte przez administratora )k a teraz również jego "( usunięte przez administratora )
Podsumowując,jeśli ktoś nie boi się pracy ( naprawdę nie wyrywającej rękawów) i ma choć trochę orientacji technicznej (obsługa miary i suwmiarki w zakresie podstawowym) myślę że spokojnie da sobie radę i pensję na poziomie 2000 brutto/podstawa/8h/5dni spokojnie "łyknie"
Pozdrawiam
( usunięte przez administratora )
5
ja 2016-05-16 19:47:56
Bo co
123 2016-06-20 12:56:32
pytanie mam jakie zarobki podstawa jakie narzędzia dają na stanowisku Doradca Techniczno Handlowy
1
Stalin 2016-07-07 18:23:41
Ludziska warto tam probowac? dostalem tel z propozycja pracy na produkcji, czy to warte zachodu?. Jak kasa ile idzie wyciagnac z uczciwej pracy? jak ludzie? atmosfera itd. Ciekawi mnie kiedy kasa wyplacana skoro proponuja umowe zlecenie
bn njklk 2016-07-07 22:21:27
@ Stalin zawsze warto chociaz isc na rozmowe kwalifikacyjną, żebyś potem nie załował że coś straciłeś
1
Zostaw swoją opinię o Chiorino Sp. z o.o. - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Chiorino Sp. z o.o.