Opinie o Express Service s.c. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Express Service s.c.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Express Service s.c. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Express Service s.c. w Łódź

czy to ważne? Nowy wpis

kolega "prawdomówca" napisał prawdę, kolego "Ja". I zapewniam Cię że dałoby się jeszcze do tego coś niecoś dołożyć. A dlaczego długo tam pracował lub nadal pracuje ??????? Ludzie mają różne zboczenia. Może ma swoje wady które tutaj są tolerowane w zamian za to że pozwala się wykorzystywać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prawdomówca Nowy wpis

Pracowałem przez pewien okres czasu w firmie Express Service a od niedawna ArtBP. Opinia? MINUSY: -Wykorzystywanie pracowników ( w formie godzin ) -Do niedawna mierne warunki sanitarne (ob*rany kibel, brak jadalni, tylko stół z wiecznie upiep*onym blatem, a wokół stołu który umiejscowiony był na ślusarni materiały w trakcie produkcji, wiec podczas posiłków hałas + brud. ; brak szafek) obecnie przeprowadzili się na wersalską, gdzie minimalnym wkładem zainwestowali w jadalnie i szafki. -Brak płatnych nadgodzin, sobót i niedziel ( które były pracujące częściej niż można sobie to wyobrazić) ; srednia ilość godzin przepracowanych w miesiącu nierzadko dochodziła do 300 (!!). Ekstra premie, słowo podziękowania/wsparcia? Pfffff... -Wieczne niezadowolenie 'pracodawców' -miganie się od odpowiedzialności -brak uwagi na to co się dzieje na firmie, co za tym idzie, "szeFFowie" nie wiedzieli jaki projekt rusza, jaki jest w trakcie, co jest skończone. Najchętniej liczyliby tylko 'pinionszki' a winę/odpowiedzialność zrzucali na dwóch kierowników, odpowiednio p.Emil - dział ślusarnia/montaże, i p.Piotr - drukarnia, którzy to bądź co bądź mścili się na reszcie pracowników. [Pozostając przy kwestii kierownictwa, p.Emil do granic możliwości wykorzystuje pracowników, niejako "przymuszając" ich do pracowania, choć w rzeczywistości przychodzi i mówi 'sobota pracująca' gdzie soboty pracujące były od paru miesięcy, każda po kolei lub o 16 wychodząc mówi ma to być dziś zrobione. czas skończenia? np. 5h by ukończyć jakiś pylon. Gdzie jego pracownicy przychodzą na 6 rano codziennie. ekstra premie za te cuda? j/w czyli w praktyce zapomnij o tym. ; p.Piotr z kolei traktuje swoich pracowników z lepszym podejściem, mniej krzyków, choć też potrafi przycwaniaczyć i lekko nagiąc prawde mówiąc ze p. R.B powiedział to i to, co po zweryfikowaniu okazuje się nieprawdą, choć są to raczej mało istotne sprawy, więc 'waga' jest mniejsza, choć także potrafi ZAPYTAĆ (zaznaczam specjalnie, aby odróżnić sposób traktowania pracowników panów kierujących pracą) czy nie zostanie się na '15 minut' co w praktyce często kończy się na min.1-2h dłużej] -Kłamanie, zwyczajowym dla panów 'szefów' było uszczuplanie wynagrodzeń pracowników o domniemane przewinienia, nie przeczę, że były sytuacje które faktycznie należało rozwiązać na niekorzyść pracownika, ale jednak ustalmy - było to 50:50. Co jest zbyt dużą liczbą. Tyczy się to przede wszystkim pana P.P który obiecywał jedno, robił drugie, niestety na swoją korzyść, w d*pie mając to, że pracownicy powinni dostac O WIELE WIĘCEJ za włożony wkład -Nieprzemyślana strategia premiowania/podwyżek. Pracownik pracujący ok.6 lat zarabia 11 zł/h/n a umiejętnościami przewyższa wszystkich którzy pracują na ślusarni? Zaprośmy pana który jest zielony i dajmy mu 12zł/h/n. Pracownik który jeździ na wyjazdy dłużej niż kierowca tira? Niech zostanie mu 12,50, a nadgodziny, wkład, zaangażowanie pozostawmy nieomówione i zamiecmy pod dywan, lub rozpatrzmy sprawe jak będzie przychodził i męczył przynajmniej 5 miesięcy. (pomijam tu fakt, że samochody były obładowane PONAD MIARE, czyli dopóki auto nie rysowało po ziemi podwoziem, montażyści ruszali nim w trasę, które nie były krótkie, gdyż montaże rozciągały się po całym kraju a także i poza granice. ) -Wypadek przy pracy/chorobowe a nie masz umowy? Nie ma najmniejszej opcji dogadania się. TRUDNO. Trzeba było nie chorować ani nie robić sobie nic. -DŁUGIE domaganie się o ciuchy robocze/przyrządy i inne potrzebne do pracy rzeczy (męczenie od ok.roku, ciuchów brak), proszenie się o nawiew ogrzewający pomieszczenie (sytuacja z ul.pomorskiej, gdzie pracownicy z działu banerów pracowali w wyziębionym, NIEOGRZANYM, pomieszczeniu, często pracujący w 3 bluzach, getrach, 2 parach spodni - dopiero bunt pracowników przyniósł oczekiwany [choć i tak wdrożony po najmniejszej lini oporu] skutek. ) ; pracownicy często improwizowali przy pracy aby ukończyć to co robią wg zasady - masz tu piaskownice, i zrób nam zamek, a my ci damy kijek i małe wiaderko, reszte musisz sam sobie ogarnąc ) -MONITORING. Tylu kamer i takiego wglądu nie było nawet w książce 1984 Geroga Orwella, choć zgłębiając się w niuansy firmy a książki, można odnieść wrażenie, że panowie postawili sobie za punkt honoru przeniesienie książki do rzeczywistości. Tam również jest społecznośc rozdzielona jest na 3 rzedy. Wracając do tematu, kamery na każdym kroku, tak aby BACZNIE patrzeć na to, czy pracownik w 140% spełnia wymagania szefostwa. Dobrze, że nie mówią, że pracownik nosi te same majtki od 3 dni, bo przy tej ilości kamer byłoby to możliwe. PLUSY: + pensje są na czas. + atmosfera pracownicza jest na bardzo wysokim poziome

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja Nowy wpis
@Prawdomówca

Z tego co wyczytałem to pracowałeś tam długo skoro tak długo wiesz o firmie i poszczególnych pracownikach. Więc co Cię tam tak długo trzymało, jak było tam tak źle i strasznie jak to opisujesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
admin

Pracowałeś w firmie Express Service s.c.? Chcesz o tym opowiedzieć? Dodawaj komentarze na naszym forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Express Service s.c. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Express Service s.c.
Przejdź do nowych opinii