a ja bardzo miło wspominam pracę w tej Firmie. pracowałam już dwa razy w okresie wakacji i było ok. Pensja zawsze na czas a co do premi ja ją zawsze miałam, bo przecież trzeba ją sobie wypracować więc jak sprzedajesz to masz i premie. Zamierzam wrócić tam i w te wakacje. Polecam
pewnie jesteś studentką więc ciebie zadowoli 1200 zł z premią 50 zł dla studentów to tak naprawdę każda firma jest dobra bo im nie zależy na tym ile zarobią ważne że coś mają a te ostatnie wpisy to chyba liderki wpisują bo nieuwieże że konsultanci tak piszą przecież każdy tam wie jak jest z tymi premiami i że liderka podchodzi do odpowiednich osób i im wciska pakiety do sprzedania wszyscy o tym wiedzą ciebie zwolnią bo pakietów nie robisz a temu drugiemu wcisną pakiety do sprzedania i nigdy go nie zwolnią
(usunięte przez administratora)
to sobie przeczytaj wpisy powyzej to bedziesz wiedzial jak jestes uczniem to moze taka robota bedzie ci pasowac soboty wolne wiekszosc osob nie dostaje zadnej premii bo tam w ogole zadko kto ma sprzedaz a premie sa bardzo niskie 100 zl to juz jakis cud zeby taka premie miec zazwyczaj sa o polowe nizsze jak chcez to idz przekonaj sie sam ja to juz bym wybral jakies call center z ankietami tam tez premii chyba nie ma a przynajmniej nie wciskasz czegos komus mniej sie nagadasz i nie nasluchasz sie od pseudo-specjalistow do spraw jakosci jakim to beznadziejnym sprzedawca jestes i jak nie poprawisz wyniku do ktoregos tam dnia to wynocha
tam rekrutacja trwa od zawsze w tej firmie nie zarobisz kasia jesli dla ciebie 1200 zl bez zadnych premii to niezla wyplata to polecam
ja tam pracowalem kila miesiency temu i tez sie wypowiem. na poczatku pomyslalem ze fajna firma fajna atmosfera ale diabel tki w szczegulach. oglaszaja sie ze sa super atrakcyjne premie - ŚCIEMA NIGDY NIE WZIALEM PREMII TAK JAK WIEKSZOSC OSOB. premie otrzymywaly jednostki i podobno tez wcale nieduze, z tego co slyszalem to serio premie byly po 50-60 zl. bazy sa TRAGICZNE, LUDZIE TAM NIE MA NA CZYM PRACOWAC, ALBO POCZTY GLOSOWE ALBO LUDZIE KTORZY WCALE NIE CHCA Z TOBA GADAC. a z ta infolinia to jest czysta prawda ludzie kazdy tam o tym wie i nikt sie z tym nie kryje! LIDERKA (usunięte przez administratora) SAMA PODCHODZI DO INFOLINII I WCISKA IM PAKIETY DO SPRZEDANIA I CI Z INFOLINII WCHODZA NA SPRZEDAZ I NORMALNIE SPRZEDAJA! ludzie bylem juz w kilku call center i infolinia NIGDZIE NIGDY NIE ZAJMOWALA SIE SPRZEDAZA! odradzam NIE LICZCIE W TEJ FIRMIE NA PREMIE WIEKSZOSC OSOB JEJ NIE BIERZE! (usunięte przez administratora)
Nie każdy pracuje na tych samych zasadach i każdy o tym dobrze wie. Nie wszyscy siedzą na tych samych bazach i też wszyscy o tym wiedza. A to z ta infolinia i wpinaniem się na 10 min na sprzedaż to jest prawda. Wepna się na 30 min zrobią 3 sprzedaze i zachwyt jest niesamowity.
Pracuje w tej firmie i jak dla mnie jest ok. pieniądze wypłacane zawsze w terminie a to jest bardzo ważne że nie robią wałków, atmosfera też w porządku a co do tych opinii powyżej nie zgodzę się, każdy pracuje na tych samych zasadach. Ja ogólnie polecam osobom które podchodzą do pracy jak do pracy a nie podchodzą do pracy na odwal się.
Popieram sa rowni i rowniejsi wystarczy miec tylko dobry kontakt z kierownikiem. Niektorzy wogole nie nadaja sie na konsultanta czy lidera a jeszcze pracuje wystarczy chodzic lizac d...a ten kto ma predyspozycje a w danym miesiacu pecha i ma gorszy wskaznik jest zwalniany, i jak tu ma byc wynik, jeden z szanownych leaderow wydziera sie na konsultamtow jak cos zle robia i madrzy sie jak sprzedawac a tak naprawde nic nie potrafii. dobrze ze juz tam nie pracuje bo czasami mialam dosc tych dziecinnych wyglupow liderow i kierownika i kilku agentow. porusze tez kwestie przerw pupilki kierowika maja duzo wiecej przerw zwykly konsultant ma 60 minut a pupilki nawet kolo 3 godzin nie przemeczaja sie.
tak w tej firmie sa rowni i rowniejsi juz tam nie pracuje ale bylam na (usunięte przez administratora) i strasznie mnie denerwowalo ze bylo kilka osob ktorzy siedzieli na infolinii a jak im dzwonil klient i mowil ze chce kupic (usunięte przez administratora) to te osoby sie wpinaly szybko na sprzedaz i w ciagu 10 minut mialy pakiet!!! a inni co siedzieli na pocztach bo bazy nie ma i sa porownywani ze ci z infolinii maja pakiety a my nie!!! infolinia to infolinia oni nie powinny zajmowac sie sprzedaza!!! sa osoby w tej firmie ktore wiecznie sie obijaja i nie ma za to zadnych konsekwnecji!!! przyjdzie nowa osoba nie ma wyniku bo na czym ma miec jak sa same poczty i po tygodniu zwalniaja!!! panuja tu chore zasady!!! jezeli jestes osoba ktora bedize przytakiwac i podlizywac sie liderom i kierownikom to poleccam a reszcie odradzam szkoda nerwow!!! cale szczescie ze juz tu nie pracuje zwolnilam sie bo mie denerwuja takie chore zasady niektorzy siedza ciagle na infolinii a potem wejda na 30 minut na sprzedaz i maja 3 pakiety i wysoki wskaznik a inni siedza cale dnie na pocztach albo na takiej bazie ze szkoda gadac, klienci sie wydzieraja i nie chca nikogo sluchac!!! nie liczcie tu na wysokie premie plusem tej firmy jest wyplacalnosc i to ze nie oszukuja z pieniedzmi, ktos napisal ze nie wyplacaja pieniedzy to neiprawda ale ogolnei odradzam.
ale jednak prawda jest to ze w tej firmie sa rowni i rowniejsi. czasem potrafia zwolnic nowe szkolenie po kilku dniach pracy za brak wyniku, nie dadza im troche czasu aby sie wykazac, troche nauczyc sprzedazy, a niektorych starych pracownikow ktorzy juz dawno przestali wyniki robic to przerzucaja a to na infolinie, a to na windykacje, a to na vc a malo tego jeszcze liderzy do nich przychodza z klientami ktorzy chca zeby cos im sprzedac i te osoby na chwile wchodza na sprzedaz sprzedaja i maja wysoka skutecznosc i wszyscy sie ciesza i porownuja nowe szkolenie ze starymi pracownikami i mowia ze jaka wysoka skutecznosc maja ci starzy pracownicy niestety to prawda sa rowni i rowniejsi
Premie są znikome, wynoszą kilkadziesiąt złotych
W Europe też nie masz 11 zł za pierdzenie w stołek. Sorry bardzo ale liczą się PIENIĄDZE!
Ludzie jakie Wy głupoty wypisujecie, nie moge złego słowa powiedziec na tą firmę pieniądze na koncie ZAWSZE NA CZAS, szkolenia jakieś tam coutchingi czy retreningi też zawsze zaplacone, pracownicy przyjaźni i zawsze pomocni, atmosfera genialna. Pracując w tej firmie nigdy nie spotkałem się z jakimś kolesiostwem czy mobingiem (ludzie czy wy w ogole wiecie co to znaczy). Jak mantre to Wy tutaj wypisujecie bo (usunięte przez administratora) to, bo (usunięte przez administratora) tamto!! Myślicie że (usunięte przez administratora) da Wam 12 zł za godz. za siedzenie i pierdzenie w stołek no niestety jesteście w blędzie każde Call Center i to nie tylko w Radomiu będzie patrzeć na wyniki pracowników nikt nie bedzię trzymał pracownika który tych wyników niema, no niestety takie czasy. W europe dobrze mi sie pracowało mile wspominam ten czas i ludzi tam pracujących, pracowałem w tej firmie troche dłużej jak rok zrezygnowałem nie dlatego że źle mi sie pracowało czy że mnie zwolnili tylko dlateogo że ciężko było mi pogodzić pracę ze studiami ale kiedyś z wielką chęcią wróce do Europe Calling.
Też dostałem robotę w (usunięte przez administratora) . Potwierdzam wysokie stawki. Szkolenia startują 25 stycznia. Nadal szukają telesprzedawców i liderów. Pani, która mnie rekrutowała powiedziała, że mają wewnętrzny konkurs poleceń i jeśli wyślę jej CV znajomego a oni zatrudnią tą osobę to dostanę kilka stówek nagrody za polecenie. Fajne ! Docelowo najlepsi na stałą umowę o pracę.
W poniedziałek byłam na rozmowie w (usunięte przez administratora) , otwierają właśnie nowe call center w samym centrum od 1 lutego. Osoby zarządzające, które przyjechały rekrutować bardzo miłe i konkretne. Zero buractwa i chamstwa. Potwierdzam, że stawki obecnie najwyższe na rynku. Nie było żadnym problemem dostać 12 za godzinę na początek. Powiedzieli, że wprowadzają nowy wymiar jakościowy dla pracownika, niedościgniony dla Radomskich call center i że wezmą najlepszych ludzi z rynku. Już w czwartek dostałam propozycję i zaczynam od lutego. Śmiali się jak mówiłam jaki w innych firmach jest tu mobbing. Powiedzieli, że w ich firmie jest to niedopuszczalne i od razu taki lider by wyleciał z roboty na drugi dzień. Na razie wygląda obiecująco.
do kiedyś tu byłam. Czy mogłabyś napisać w jakim call center pracujesz? Bo jeżeli płacą tam 12 zł za godzinę to chętnie zaniosłabym tam swoje CV.
do kiedyś tu byłam. Czy mogłabys napisac w którym call center pracujesz? Bo chętnie złożyłabym tam CV skoro płaca 12 zł za godzinę.
Nie gadajcie głupot bo wypłata zawsze jest. Atmosfera jest calkiem fajna... niestety zarobki liche. Zostalabym tam gdyby nie te liche zarobki. Jal ja tam prcowalam bylo 10 zl brutto za godzinę. Premie naprawdę bardzo słabe. Teraz pracuję w innym call center. Nie powiem jakim bo uznacie ze to reklama ale mam 12 zl brutto i premie co miesiąc około 500 zl na reke... kazdy patrzy na to ile zarobki... firma... dobra dla mlodych...
Nie zastanawia Was jedno - skoro firma jest tak "solidna", jak przekonują , to czemu ciągle uaktualniają to samo ogłoszenie o naborze chętnych ? Odpowiedź jest prosta : ludzie stamtąd odchodzą ! Ci, którzy zostaną zaproszeni na szkolenie , po wejściu na salę i zorientowaniu się, jaki tam jest chaos i bałagan, raczej nie są pozytywnie zaskoczeni. A jeśli wejdą "głębiej", to zobaczą, że nikt nie może pracować swobodnie, czyli rozmawiać z Klientem tak długo, aż ten będzie usatysfakcjonowany. Od razu są krzyki "Za długo na skrypcie !" i pretensje, jakby to była twoja wina. Na szkolenie przychodzi kilkanaście osób, a zostaje garstka, jeśli nie jedna lub dwie osoby. Czasem, jeśli ktoś chce spróbować, mimo wątpliwości , to jest wtedy więcej potencjalnych zleceniobiorców. Co godzina masz przerwy, każda po 10 minut, jednak w mniejszą ilość czasu musisz wszystko zjeść. Jeśli przekroczysz przerwę o 2 sekundy, jest ogromne czepianie się i wręcz atak na twoją osobę. A w kuchni , a właściwie w lodówce, konsultanci trzymają swoje produkty i nie byłoby w tym żadnej skazy, gdyby nie to, że inni pracownicy korzystają śmiało z czyjegoś prowiantu. Aż strach coś tam umieszczać ... łazienki lśnią czystością, dbają o to panie sprzątaczki, jednak zawartość kabin przeraża, a właściwie to, co zostaje na muszli klozetowej i czego szanowny konsultant po sobie nie sprzątnie. Team-liderki czepiają się wszystkiego, a jeśli po swojemu zaargumentujesz odmienne zdanie, to wtedy się im narażasz. Za chaos i bałagan w firmie winią konsultantów - pouczają o profesjonalizmie, a o klientach mają zdanie podparte samymi wulgaryzmami. Poza tym, co kłuje w oczy - chcą stworzyć imitację świetnej atmosfery, ale tak naprawdę traktują ludzi z lekceważeniem i uzasadnieniem "ja tutaj rządzę". A jeśli poprosisz o pomoc, to w większej mierze obdarzają cię spojrzeniem "znowu ???? sam sobie nie poradzisz ?". I jeszcze jedno - jeśli wg nich nie masz najmniej 30 deklaracji dziennie, dają jasno do zrozumienia - nie poprawisz wyniku , to niedługo odchodzisz. Po tygodniu od szkolenia dają ci jasny obraz twojej pracy : jeśli nie spełniasz ich oczekiwań i nie jesteś wydajny , mówią ci "dziękuję".
Po 1: Wynagrodzenie zawsze wypłacane jest zgodnie z umową i w terminie. Po 2: Liderzy rzetelnie wykonują swoją pracę i nikt tu nie jest sfrustrowany a takiej świetnej atmosfery nigdzie indziej nie znajdziecie. Po 3: Premie dostają pracownicy za wyniki i efekty swojej pracy zgodnie z systemami motywacyjnymi a nie ze względu na znajomości. Osoby które umieściły te wpisy nie wykonywały swojej pracy należycie, dlatego musieliśmy się z nimi rozstać, wychodząc z firmy odgrażały się dokładnie takimi wpisami!!! WPISY TE TO POMÓWIENIE!!
Świetna atmosfera ? Powtarzacie to jak mantrę, a firma oferuje dwulicowość, lekceważenie ludzi i brak profesjonalizmu. na początku wszystko wydaje się być piękne, niby zgrana atmosfera, a wychodzi skupienie na sobie i kompletna snobistyczna olewka, brak empatii. Niektóre osoby bardzo młode,a zachowujące się jak 50- letnie matrony.
ogólnie panuje wielki bałagan. panie teamleaderki wybierają sobie swoich pupilów, którzy siedzą na lepszych projektach i dzięki temu otrzymują dużo, dużo wyższe premie. nie ma w tej firmie równowagi, ponieważ są równi i równiejsi. najlepiej kiedy się przytakuje, robi głupie uśmieszki i jest się zadowolonym bez powodu. ogólnie panuje wielki chaos, ludzie którzy rozpoczynają tu pracę nie zagrzeją długo miejsca. póki nie zmienią swoich zasad, marne mają szanse na chętnych tu do pracy. pozdrawiam, osa.
ogólnie panuje wielki bałagan. panie teamleaderki wybierają sobie swoich pupilów, którzy siedzą na lepszych projektach i dzięki temu otrzymują dużo, dużo wyższe premie. nie ma w tej firmie równowagi, ponieważ są równi i równiejsi. najlepiej kiedy się przytakuje, robi głupie uśmieszki i jest się zadowolonym bez powodu. ogólnie panuje wielki chaos, ludzie którzy rozpoczynają tu pracę nie zagrzeją długo miejsca. póki nie zmienią swoich zasad, marne mają szanse na chętnych tu do pracy. pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Europe Calling?
Kandydaci do pracy w Europe Calling napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.