Hej , . Chciałam poruszyć jeden temat , a odnośnie stania w strefie wejścia i robienia z siebie pajaca ! Dziewczyny jak w waszych sklepach reaguję klient jak atakujecie go od wejścia ? Bo u nas są wręcz oburzeni , potrafią powiedzieć nieprzyjemnie słowa , niektórzy przewracaja oczami i udają że nas nie widzą a inni od razu wychodzą. Ostatnio klienci powiedzieli wprost że unikają naszego sklepu bo czują się osaczeni , że zasady tej firmy są prehistoryczne i głupie . Klient chce swobodnie poruszać się po sklepie i ewentualnie poprosić sam o pomoc a nie żeby ktoś za nim łaził ! Może czas najwyższy to zmienić droga góro ...
Niestety nie zgodzę się w pełni z tą opinią, oczywiście masz rację dla mnie i dla każdego innego pracownika wystarczy odpowiednie podejście, wyczucie klienta oraz obserwacja i wtedy kiedy widzimy, że klient potrzebuje naszej pomocy zaczynamy reakcje i profesjonalną obsługę. Takie właśnie powinny być w tej firmie standardy, natomiast wyglądają one zupełnie inaczej dla regionalnych, a przynajmniej dla mojego regionalnego. Oczywiste jest, że wymienione wyżej przeze mnie rzeczy są praktykowane na co dzień w sklepie w którym pracuje i to się sprawdza, ale kiedy na sklepie zjawia się regionalny (mój bo może nie każdy tak ma) musisz podejść do KAŻDEJ osoby mimo że daje sygnały iż twojej pomocy nie potrzebuje. Widzisz, że klient kompletnie nie ma ochoty z tobą rozmawiać i wcale nie interesuje go promocja ani twoje zdanie na temat jakiegoś produktu czy twoja chęć pomocy lecz to niczego nie zmienia, tak czy inaczej musisz zrobić tak zwane "drugie podejście" i w tym przypadku zrobić z siebie głupka bo regionalny patrzy a ty otrzymujesz komentarz na Akirze po wizycie, że nie było tego drugiego podejścia albo i nawet trzeciego w przymierzalni, mimo że ty jako pracownik bardzo dobrze wiesz, że ten klient kompletnie twojej pomocy nie potrzebował. Gdyby każdy sklep Diverse stosował się do takich zachowań w kierunku klienta jakich wymaga właśnie mój regionalny czyli, w mojej opinii oraz podejrzewam każdego z tego regionu, wchodzenia w d*upę każdej możliwej osobie to ta firma już dawno nie miałaby klientów bo mało kto lubi robić zakupy w miejscu, gdzie nie ma kompletnie żadnej przestrzeni. Podsumowując obsługa klienta według pracownika i według regionalnych to dwie kompletnie inne rzeczy więc TAK, firma powinna zmienić swoje podejście i przestać besztać pracowników, którzy naprawdę wiedzą co robią, za to, że mają ludzkie podejście do drugiego człowieka zamiast upadlać się przy nim na siłę byle tylko kupił cokolwiek. Pozdrawiam i życzę wszystkim dużo cierpliwości.
Słucham? Tutaj trzeba szybko mówić o promocji namawiać do zakupów. Sama informacja o promocji każdego jednego klienta jest dla niego odpychająca - patrzą się z pogardą że im przeszkadzam w oglądaniu. Klient w takim sklepie jak chce pomocy sam prosi a nie żeby za nim latać to nie butik. W ogóle góra to ma takie wymagania w tej pracy że jakby człowiek miał robić to wszystko od linijki co chcą to trzeba z jednej osoby robić trzy. Ja nie podchodzę do klientów bo uważam że to nieeleganckie chcą sami podchodzą wtedy chętnie pomagać i oni są zadowoleni
Dokładnie! Wiele osób unika sklepu ze względu na atak obsługi. Tak samo jest w sephorze i douglasie ludzie narzekają i nie chodzą u nas jest ten sam temat jak ktoś wejdzie do nas a akurat robisz z siebie (usunięte przez administratora)bo jest regionalny. Podchodzisz i go atakujesz sto razy to już pewne że kolejny raz ten klient nie wróci. No cóż a (usunięte przez administratora) robić z siebie wtedy trzeba bo będzie źle jak nie sprzedasz i nie zainteresujesz się klientem który chce świętego spokoju na zakupach
Szczerze , dziwne masz podejście do pracy i nastawienie na klientów. U mnie w sklepie długo byś nie popracowała. Zatrudniając się w handlu chyba miałaś świadomość że kontakt z klientem jest ważny ? Jeśli ta praca Cię tak męczy to może pora na zmiany ?
Co Ty wiesz o tych firmach? Ja lubię robić tam zakupy i nie czuję się atakowany. Kiedy nie przechodzę obok , zawsze mają klientów ! Nie pisz takich głupot bo się nie chce ich czytać ! Pani expert się znalazła .
naprawdę współczuję tym co z tobą pracują ..... Twojej wypowiedzi nawet nie da się skomentować! Pewnie mała mieścina i kilku klientów na dzień , zapraszam do dużego miasta i zobaczymy jaka cena będziesz !
Cześć, Co sądzicie o nowym nagradzaniu pracowników w Diversie?
A skąd pochodzą te informacje? piszecie ogólnikowo czy to oznacza, że na cala siec już to przeszło? W jaki sposób pracownikom są udostępniane tego typu wiadomości? I czy to zmiana na + czy raczej - ?
Mam dość tej pracy,pożal się Boże kierowniczka cały dzień albo na magazynie i chwilę na sklepie żeby zwrócić uwagę że coś jest nie tak,najlepiej to rób 3-4 rzeczy naraz,grafik jak tu większość pisze to pod siebie robiony, większość dni 8-19 Weekendy 8-19,kurde czy ktoś myśli że ludzie nie mają co wieczorami robić? To się tyczy też zastępcy,wszystko pod siebie robione,DIVERSE NAJGORSZA FIRMA W JAKIEJ MOGŁAM PRACOWAĆ ODRADZAM KAŻDEMU Dużo by jeszcze opowiadać ale to temat na bestsellerową książkę Nie pozdrawiam
Nie no ja nadaje się chyba do zwolnienia bo nie nadaje się na kierownika! Wiecznie słyszę od mojej załogi że za dobrą jestem, że grafik robię pod nie... No ja jako kierownik staram się dbać i dogadywać się co do grafiku i godzin pracy z pracownikami. I nie wyobrażam sobie żeby siedzieć na magazynie i tylko polecenia wydawać! Współczuję co niektórym
Nigdy wcześniej nie przyszło mi pracować w tak niezorganizowanej firmie. Najlepiej w jednym tygodniu zrobić wszytko co ci karzą, tylko po to, żeby w następnym stać i nie wiedzieć co ze sobą zrobić.Nie komentując jakości tych jakże wspaniałych ubrań, które musisz wciskać ludziom, bo przecież target musi być wyrobiony, a przy kurtkach milion nitek wisi. Czy firma powinna wysyłać taki towar, z którego my się potem tłumaczymy, a regionalny kręci nosem czemu nie ma planów wyrobionych? Jaki normalny klient kupi takie coś? Regionalni to też totalny stan umysłu. Czepianie się o wszystko i o nic byle tylko do czegoś się dowalić, żeby nie powiedzieć gorzej. Brak szacunku i wyładowywanie emocji na pracownikach na wizytacjach, bo mała (usunięte przez administratora) się nie podoba i nie wygląda tak jak oni chcą. Rozwal pół sklepu na jego czy jej wizycie, bo on ma wizję na tą ścianę i to będzie wyglądać zajebiscie.O kierownictwie w sklepie nie wspominając, bo też pozostawia wiele do życzenia. Brak jakiejkolwiek organizacji pracy, wszyscy robią co im się podoba. Najlepiej dać całą robotę jednej osobie, a reszta stoi i się patrzy po ścianach, bo nie wie co ze sobą zrobić. Ogólna atmosfera to jakiś żart, jedni drugim nie pomogą, bo taki mają kaprys, nawet jeśli przychodzi nowy pracownik to połowa patrzy spod byka. Ogólnie fałszywe towarzystwo i bardzo toksyczne. Firmie polecam dogłębnie badać jak wygląda atmosfera w różnych salonach i popytać innych pracowników a nie kierownictwa, gdyż prawdy nigdy wam w oczy nie powiedzą. Ogólnie pracę w jednym ze sklepów tej firmy oceniam na bardzo złą i mam nadzieję że nigdy moja noga już tam nie postanie. Współczuję wszystkim, którzy nadal w tym tkwią i życzę znalezienia innej pracy, gdzie ktoś okaże pracownikowi szacunek i będzie wdzięczny za wykonaną pracę.
Bardzo dobrze napisane, non stop tylko rób target bo to najważniejsze i wciskaj ten jakże „luksusowy produkt” klientowi. A później się tłumacz czemu np kurtki za 500 czy 700 zł nie można prać i rób z siebie i klienta (usunięte przez administratora) bo przecież liczy się to żeby sprzedać..
Rekrutowano mnie do C. H., które dopiero ma się otworzyć. Kazano tylko opisać siebie, powiedziano ogólnie jak to ma wyglądać i jak wyglądają zarobki. Potem "szkolenie", czyli tak naprawdę praca w innych sklepach i dla osób chętnych chcących coś zarobić możliwość pracy w innych miastach.
Tak naprawdę zadano tylko jedno pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jak oceniacie pracę w Olsztynie? Jak zespoły i kierownik regionalny?
Nie polecam pracować w Olsztynie,traktują cie jak zabawkę,pracujesz tylko 12 godzin, jak masz zleceniowke to wyrzucają cie kiedy sobie chcą i to jeszcze sms XD a team (usunięte przez administratora) każdy obgaduje się na prawo i lewo. Ledwo zaczniesz pracować a wymagają żebyś opanowała cały system pracy po dniu
polecam omijać jeśli zdrowie psychiczne Ci miłe. Jedna z Pań kierowniczek bardzo niestabilna emocjonalnie, nie potrafi organizować pracy zespołu po czym obwinia ciebie że macie roboty do samego wieczora. Obgadywanie innych pracowników to chyba wszystkich zespołów ulubione zajęcie. Układanie grafików pod siebie. Nękanie telefonami i sms w dni wolne to norma. Patrzenie na ręce nawet doświadczonym pracownikom i mówienie że nie może patrzeć jak wy pracujecie. Wprowadzanie nerwowej atmosfery i strachu przed wytknięciem Ci każdego kroku który nie będzie po jej myśli.
To chyba mamy ta sama panią kierownik ;) jeszcze mam jedna uwagę. Czy ludzie wyżej patrza na te grafiki? Pani kierownik często bierze po 5 dni pod rząd wolnego bez urlopu , a Ty zasuwaj(usunięte przez administratora). Czy tak w ogóle można i to często? Ty robisz weekend i od razu w tygodniu a gwiazda od piątku do środy leży bez urlopu. Atomosfera to najgorsze co jest w tej pracy, chyba w każdym jednym diversie.
To ciekawe ze to przechodzi bo generalnie umowa o prace nie moze miec wiecej niz 3 dni wolnego pod rzad...
A gdzie wyczytalas ze nie moze miec wiecej niz 3 dni pod rzad wolnego....wazne aby wyrobil narzucone rbh w miesiacu i nie przekroczyl 48 godz.tyg i 21 dni pracy na miesiac jak ropisze dobrze godziny to i wiecej dni wolnych moze miec i nie mowie tu o UW
bo tak jest u nas narzucone z góry, był mail od reginalnego jak towrzyc grafik i trzeba sie tego trzymac
To z regionalnym nie można wejść w żadna dyskusje? Jeśli w mailu jest tak wskazane to nie możecie się do tego jakoś ustosunkować? Co z ewentualną elastycznością?
Nie wiem który sklep zamyka przed 21 , ale brawo dla tych dziewczyn .Mam nadzieję że inne sklepy będą robić tak samo . Za długo dajemy się (usunięte przez administratora) na godziny , niby płacą od 8:30 , ale co z tego jak tak przychodzimy o 8 bo nie da się posprzątać w 30 min tak jak oni tego oczekują , tym bardziej że stoimy we dwie .I moja praca kończy się o 21 , więc czemu mam zostawać do 21:15 ,ZA DARMO, robić kolejne 15 min , dziennie to jest 30 min pracy za 0 zł , w ciągu miesiąca to juz się nazbiera . Więc nie mam zamiaru robić Za Darmo i to jeszcze za NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ!!!!!!!!
Ja punkt 21 stoję w kurtce na sklepie, wysyłam raport i wychodzę. Nikt za nadgodziny mi nie placi. Kiedyś jak klient przyszedł o 20:50 i siedział do 21:30 to nikt mi za to nie zapłacił. 21 wychodzę i mam to gdzieś. Niestety nasza firma słabo dba o pracowników niższego szczebla. Nie słuchają nas, a to my mamy bezpośredni kontakt z klientem i to my wiemy czego ludzie szukają i co mówią o naszych kolekcjach. Asortyment trafia to grupy klientów 50+. Ogólnie praca nie jest zla. Jednak wypadało by trochę więcej zrozumienia i wysłuchania pracowników. Zapraszam wszystkich z biura do mnie na salon na kilka dni w celu zapoznania się z naszą specyfika pracy, być może wtedy będziemy bardziej szanowani i doceniani. Lepiej stworzyć godne warunki pracy i przestać borykać się z ciągła rotacja pracowników.
Też otrzymałyśmy takiego maila z tym żeby klienta obsłużyć o 21 jakby był u nas w ciągu dnia to jakiś hit hahahahaha. Tak będę siedziała 21:15 za darmo bo szanowana Pani sobie wybiera bluzeczkę na której kupno miała cały dzień. Godzina 21:00 to nie godzina 17:00 że mogę sobie pozwolić chwilę dłużej zostać. Każdemu się spieszy do domu po 12 godzinach pracy by tylko się umyć i iść spać. Niech nas w nos pocałują, nikt za darmo nie będzie im zostawał po godzinach. Wypisanie tabeli poprawienie sklepu zgaszenie telewizorów policzenie kasy to wszystko wchodzi DRIGA GÓRO!!! Sami sobie siedźcie po 21 i obsługujcie klienta za tą najniższą krajową. Cyrk jeden wielki coraz gorzej się dzieje w tej pracy. Poza tym zwrócicie uwagę na robienie grafików przez kierowników bo chyba tego nie pilnujecie jak kierownicy ustalają grafik pod siebie i wychodzą wcześniej a Ty siedź i się martw. To zwykła sieciówka, nie wkręcajcie sobie że to prestiż bo każdy z klientów wie że to sklep jak kazdy jeden w galerii ilość nie jakość. Zacznijcie nas szanować a nie dokładać wiecznie pracę. Ciągle źle i źle.
Przecież nie wpisuje się w grafiku że przychodzi się na 8 , my też przychodzimy na 8-8:10 a mamy od 8:30 i mamy do 21 a wychodzimy 21:15 najwcześniej. Bo jest za dużo do ogarnięcia i nie wyrabiamy się z rana przez 30 min . A powiedz mi jak ty sobie wyobrażasz żeby jedna osoba została na zamknięcie ?! Ty w ogóle jesteś pracownikiem ? Wiesz na czym polega praca w Diverse?!
U nas jedna osoba przychodzi na 8:00 i wychodzi o 21 druga jest na 9 do 21. W tą ostatnią godzinę i tak się nic nie dzieje. Jak sprzątasz sklep na bieżąco to na koniec dnia zostaję Ci tylko uzupełnienie raportu i wychodzisz. Grunt to dobra organizacja pracy w ciągu dnia
W tej pracy najlepszy hit to mundurki. Wymagają noszenia ubrać ich marki poczym dają dwa razy w roku po 2 koszulki i para spodni. Czyli mam na pół roku latać w 2 przepoconych koszulkach do zajechania? Zima to samo, a gdzie jakaś bluza? Nie mam zamiaru płacić ponad 100 zł za bluzę gdzie przecież nie będę tez chodzić non stop w jednej i trzeba mieć chociaż ze trzy. W ogóle nie szanują pracownika. W innych tego typu sklepach mundurki skoro są wymagane pracownik dostaje bardzo często. ????
Dokładnie! powinniśmy do mundurków również dostawać odzież wierzchnią. Nie rozumiem dlaczego mam z własnej kieszeni kupować bluzy żeby było mi ciepło w pracy a swoich nie możemy założyć. Niestety ale większość z nas na lepsze wydatki w miesiącu niż ubrania a szczególnie te do pracy w której spędzam 12h swojego życia a od firmy czegoś grubszego niż cienka bluzeczka nie można się doprosić. Uważam, że ktoś w końcu powinien zwrócić na to uwagę.
No tak dzisiaj przyszło info o mundurach i kwota jaką mamy jest śmieszna. Mam już dosyć wydawania kasy na bluzę bo mi zimno w pracy. Nawet po rabacie jest to wysoka kwota. W innym sklepie miała bym taniej. Dzisiaj robiąc porządki rozdarłam koszulkę i co zostaję mi tylko jedna na pół roku. Wstyd. Niech sobie policzą ile godzin spędzamy w tych ciuchach, ciekawe jak ich koszulki wyglądały by po 176h pracy.
Słuchajcie bo robi się trochę śmiesznie, naprawdę do niektórych opini można się przychylic ale te z mundurkami to już naprawde lekka przesada. Wiadomo u nas coraz droższe ubrania ale za 350 zł można się ubrać ???? a co do bluz mamy rabaty pracownicze, plus co jakiś czas ostatnio nawet częściej z czego się bardzo cieszę rabat na przecene i naprawde nie stać was na zakup bluzy ????♀️nie róbcie już takiej żenady.
Będę robic żenadę bo szkoda mi pieniędzy na te brzydkie ubrania. Skoro firma wymaga bym nosiła tylko ich ubrania w pracy to niech mi te ubrania zapewniają.
A na jakich umowach jesteście czy to zależy? W oko wpadały mi wzmianki o zleceniu i zastanawiam się czy to z tego wynika zapewnienie sobie samemu chociażby tej wspomnianej bluzy? Po dłuższym stażu nie jest ona zapewniana? Albo czy docelowo nie będzie? Od kiedy jest tak wymóg?
Dla wszystkich pracowników bez względu na rodzaj umowy dwa razy do roku jest wydawany mundurek . Spodnie i 2 koszulki bądź bluzki. Bluzy nie są zapewniane.
wiesz spoko ale dlaczego mamy wydawac z wlasnych pieniedzy ciuchydo pracy skoro narzucaja nam obowiazek chodzenia w nich? Firma powinna zapewnic wieksza ilosc mundurkow w ciagu roku albo zezwolic chodzenia we wlasnych ale bez promowania innych marek (tak jak maja to osoby na UZ) poza tym moze dla ciebie 100zl to nie duzo ale dla mnie to spory wydatek, zwlaszcza na cos w czym nie bede chodzic poza praca. Nie oszukujmy sie ale chiuchy z diversa poza lepza jakoscia nie sa jakies mega rewelacyjne i wszystko jest na jedno kopyto, z sezonu na sezon to samo. Gdyby nie to ze tu pracuje to wcale bym ich nie kupowala
Jestem nowym pracownikiem pracuje miesiąc nie dostałam nic i z własnej kieszeni mam coś kupić bo mam chodzić w ubraniach pracownicy chyba więc to trochę słabe skąd mam mieć kasę na to może na raty mam wziąć?
Kazda osoba zaczynajaca prace dostaje mundurek na start , kierownik tylko pyta o zgode Rks i on zawsze sie zgadza.
Ja mam pytanie z innej beczki. Czy i was też kierownicy robią z grafikiem co chcą? Układają sobie najlepiej dla siebie, dużo dni wolnych z rzędu bez urlop itp itd. Często nie zostają do końca chociaż uważam że kierownik powinien być do końca zmiany, w sensie godzinowo się zgadza ale robią sobie zmiany do 19 czy 20. Czy regionalni nie widzą tego czy nie chcą widzieć ?
To że wychodzi i ma w nosie że trzeba poprawić sklep na jutro że ktoś przyjdzie na sam koniec i wychodzisz później z pracy a też bym chciała tak sobie wychodzić. To że ktoś jest kierownikiem to nie znaczy że ma wykorzystywać ludzi robiąc grafik , bo chyba nie od tego jest rola kierownika.
Nie da się robić z grafikiem co się chce ani mieć więcej wolnego pod rząd jak max 3 dni ciągiem bez urlopu.
Z jakich przyczyn nie? inni współpracownicy to jakoś blokują? Mam na myśli scenariusz, w którym kasy by się zgodzil na taki układ aby dana osoba nawet z tydzień wolnego miała, czy gdyby wszyscy wyrazili na to chęć to byłoby to wykonalne?
No to wspolczuje , u mnie kierownik najpierw pyta kazdego pracownika kiedy chce miec wolne a pozniej robi swoje godziny a na 2 tyg.Uw idzie zazwyczaj po wszystkich pracownikach. Jeslu chodzi o wychodzenie wczesniej to u nas jest na przemiennie raz jeden raz drugi,trzeci ....itd pracownik ma na 8-20 lub 19 inni do 21 a pozniej na odwrot tylko u nas jest staly zespol i nie ma potrzeby aby Ks czy z-ca na swojej zmianie zostawal do konca jak pozostali wiedza co i jak....inaczej jest jak beda nowe osoby ktore same nie powinny zostawac do konca zmianybez zwierzchnika
Tragedia w plazie - Zgorzelec , jakaś chamska młoda blondyna, zero szacunku kto takich ludzi zatrudnia. Zero kultury więcej tam zakupów nie zrobię i nie polecę znajomym. Ogarnijcie te niekompetentne osoby
Dziewczyny mam pytanie. Kierowniczka (usunięte przez administratora) z godzinami w grafiku nie jest tyle ile ma etat. Gdzie mogę zgłosić to anonimowo ? Miałyście taką sytuację ? Wpisuje godzinę dłużej bądź dwie że była niż była faktycznie. Często wychodzi wcześniej nie zostaje do końca zmiany bo tak sobie ustawia grafik pod siebie . Boję się odezwać a chce to gdzieś zgłosić
Niestety takie rzeczy zgłasza sie Rks, nie wiem jak kiero tak robi skoro na sklepach sa kamery, ze sie nie boi. Nie kazdy jest w porzadku.
Nie w każdym sklepie są kamery , ale to prawda kierownicy robią co chcą i nikt tego nie zgłasza , u nas to samo ....grafik robiony pod siebie , wieczne fochy nie wiadomo o co , odgadywanie pracowników za plecami , dramat . Regionalni powinni przeprowadzać rozmowy z pracownikami na temat kierowników i oczywiście powinno to zostawać między nimi .
Problem jest taki że w niektórych miastach jest tylko jeden sklep i wiadomo będzie o kogo chodzi ,a nie sądzę żeby góra coś z tym zrobiła , ewentualnie da upomnienie, a kierowniczkę będzie się wyżywać na wszystkich dziewczynach . Nasza kierowniczka bardzo często wprowadza złą atmosferę w pracy , wręcz aż się nie ma się ochoty pracować tylko rzucić wszystko i wyjść . Grafiki to jak chyba wszędzie, układa pod siebie . Urlopu też nie możesz wziąć kiedy chcesz , a chorować to zapomnij ! Masz przyjść nawet jak konasz, bo ona nie ma zamiaru tracić dnia wolnego żeby kogoś zastąpić , a za L4 to już nawet nie chce wiedzieć co by zrobiła .....
Dokładnie tak jak piszesz. Chciałam zgłosić anonim żeby po prostu się górą za to wzięła i nie chce podawać miasta. Jako jedyna w pracy wychodzi sobie zawsze wcześniej nigdy nie jest w grafiku do końca to niewporządku do tego jeszcze (usunięte przez administratora) Boję się odezwać bo wiem jak to się skończy z nią nie wygram. Praca jest ciężka ,ale daje radę gorzej mnie martwi ten kierownik że jest tak bardzo samolubna
Nie polecam tej firmy.Partner, kandydował na ochrone w tej firmie. Pracownik który zajmował się rekrutacja ,zwodził go dwa tygodnie ,wymyślał ciągle jakieś szkolenia i zmieniał terminy ,co dwa dni przekładał na inny dzień. Wkoncu nadszedł dzień w którym miał isc do pracy ,to wielmożny Pań stwierdził, że nie odebrał telefonu i niestety w takim wypadku go nie przyjmie do pracy ,z czego sam nie odbierał telefonów.Ta firma to śmiech na sali ,nie ma się co dziwić zreszta skoro ogłoszenie wisi od 4 miesięcy.
Pracowałam tam niecałe 3 miesiace, nie polecam z calego serca tej pracy. Stoisz 12 godzin i nawet nie mozesz przysiasc sobie zeby nogi odpoczely, nie mozna tez oczywiscie sie oprzec bo trzeba caly czas biegac za klientami i wciskac im jakies promocje. Nie wspomnę juz ze tam gdzie ja pracowalam kierowniczki kazaly rozbijac paragony i wciskac klientom kity ze jak na jeden paragon wezma to im sie taka czy inna promocja nie nabije (tylko po to zeby mialy wieksza premie). A jak przestalam rozbijac paragony to nje pozwalaly mi kasowac xd! smiech na sali. Przerwy w ciagu tych 12 godzin to dwa razy po 15 minut a jak siedziales dluzej to juz krzywy wzrok. Premie dostaja tylko umowy o prace wiec nie polecam sie zatrudniać tam jako zleceniowka :)). Ogolnie firma do (usunięte przez administratora) nie dbaja w ogole o pracownikow. Liczy sie tylko utarg i liczba paragonow nic wiecej. Nawet jezeli szukacie pracy na chwile/dodatkowej/na weeekendy to uciekajcie jak najdalej od etosu.
Jeżeli ktoś się zastanawia czy zatrudnić się w diverse,ODRADZAM jedna z najgorszych firm w których pracowałam,wymagania mają tak wysokie a co w zamian? NIC! Masz chodzić w ubraniach diverse,skąd mam je wziąć skoro moja kierowniczka nie podała mnie do mundurka przy zatrudnieniu,energetyki w centrali darmowe,tymczasem my stojąc po 11/12h na nogach nie potrzebujemy,przecież nam się nie należy,nadgodziny można odbierać oczywiście,o ile kierownik lub rks wydadzą na to zgodę,rozliczanie kasy,gaszenie telewizorów ma się odbywać równo 21 najlepiej,JEŻELI CZYTA TO KTOŚ Z CENTRALI,WEŹCIE SIĘ W GARŚĆ,PRZYPOMINAM ŻE RZECZY KTÓRE TWORZYCIE SĄ Z TANICH MATERIAŁÓW I NIE JESTEŚCIE ŚWIATOWĄ MARKĄ I NAWET NIE DĄŻYCIE DO TEGO,FIRMA OD WIELU LAT STOI W MIEJSCU I JEDYNE CO SIĘ ZMIENIŁO CO DO PRACOWNIKÓW TO ŚMIESZNE PACZKI NA ŚWIĘTA NIE POZDRAWIAM
Czy to oznacza, że podczas pracy nie masz żadnego dostępu do centrali co by się skontaktować jakkolwiek? Zastanawiam się czy jakieś skargi poważnie mogłyby iść z ich strony. I to nie podanie kogoś do mundurka podczas zatrudnienia z czego wynika? po jakim czasie udało się to odkręcić?
Jestem pracownikiem firmy etos juz kilka ładnych lat i tak się zastanawiam dlaczego pracownicy firmy nie dostają nic na święta? Wszystkie konkurencyjne firmy z branży zapewniją swoim pracownikom karty sodexo, podarunkowe czy dodatek do wypłaty, natomiast Diverse udaje, że świąt nie ma. Przecież taka firma na pewno ma fundusz pracowniczy i raczej by nie zbiedniała, gdyby cokolwiek podarowała swoim pracownikom na świeta. Wstyd....
Wstyd mi przed znajomymi, bo każdy coś dostaje na świeta a nasza firma nawet czekolady nie da ????
BO naszą firma jest biedna. Szkoda tylko ,że na pomoc dla Ukrainy mieli kasę a dla pracowników to już brak. My dostaniemy e-mail z życzeniami i musimy się z tego cieszyć.
Ja też jestem pracownikiem firmy etos od paru lat i co roku dostaję paczkę świąteczną więc nie wiem skąd takie gadanie że firma nie daje nic na święta
Bardzo ciekawe, może w centrali pracujesz? Od 6 lat cukierka na święta nigdy nie widziałyśmy :)
No to może pracujesz u franczyzobiorcy. My w sklepach własnych dostajemy e-mail z życzeniami odpoczynku żebyśmy miały siłę zasowac po świętach
Etos ma fundusz ale my nie jesteśmy doceniani.. Tylko kierownicy regioni, centrala.. dostają paczki i robią sobie imprezę świąteczną w Gdańsku. My (osoby pracujące na sklepie) jesteśmy dla nich aż tak nic nie warci, że nawet czekolady nie dostaniemy.. No może maila z życzeniami.. łooł
Słyszałam o jednej wigilji firmowej. To chyba było dwa lata temu jak Pan trochę za dużo cherbaty z rumem wypił i przyozdabiał toaletę
W tym tyg mają wigilię bo już dzwonili, że trzeba być przygotowanym, posprzątać sklep i stać na przodzie gdyby Michał z Malwiną mieli wracać i przy okazji zrobić kontrolę.
To bardziej boli jak widać że na reklamę idzie tyle kasy że aż szkoda gadać.... o utrudnianiu w wyrobieniu premii i to przed świętami nie wspomne
Przecież wysla email 23go Malo??? ???????????? Ale zgadzam się. Zapierniczasz jak w Biedroneczce a ani dziękuję za pracę ani nic. Tylko ciągle jakieś pretensje o wszystko i o nic
W salonach Diverse przepracowałem ponad dziesięć lat. Myślę, że to wystarczający dowód, aby spółce Etos S.A. dać pięć gwiazdek. Dziękuję za te lata, stawiane wyzwania i powierzane cele! Naśladując liczne anonimy, nie pozostaje mi nic innego jak podpisać się: Florian z ul. Fabiańskiej ze Smoczego Raju ;)
Każdy zostaje te mundurki? Jeśli tak to po jakim czasie? Umowa zlecenie też zostaje czy tylko umowa o pracę?
Każdy. Zależy od kierownika, ale w teorii pracownik powinien mieć od razu w czym pracować, więc załatwia się to od razu. Ja w ciągu tygodnia dostałem.
W sumie to piszesz „w teorii” a są jakieś konsekwencje, które go czekają jeśli faktycznie się do tego nie dostosuje? Właśnie czytam jedną z aktualnych ofert na to stanowisko. Jak wygląda wynagrodzenie na tym stanowisku? co się teraz składa na całość?
To jakie jeszcze są magazyny prócz Bysewskiej? Mnie to w ogóle oferty teraz się nie wyświetlały na magazyn a ktoś o niego teraz pytał. Tam tez jest biuro, skoro projektantów na te ulice szukają, a jaka się ma styczność miedzy działami? Jaka jest atmosfera teraz?
A jak to jest na magazynie w Gdańsku na bysewskiej? Ktoś mi powie jaki klimat tam panuje?
Jak tam region wrocławski? Premia i paczki świąteczne powodują usmiech na twarzy z zadowolenia czy z żenady? Śmiem stawiać na ''to drugie'' :D chociaż wątpliwe - 20 rzeczy na raz wykonując we dwie osoby na sklepie i nie cieszyć się z cukiereczka w podziękowaniu - to wstyd :o Przez poł roku funkcja zks, zero szkolenia kierowniczego, nastąpiło ono dopiero po dobrych kilku miesiącach pracy, oczywiście na moja prośbę.. co spowodowało bycie dobrym i kompetentnym ,co więcej szanującym sie -zks, który jest złym kandydatem na pionka dla rks. Przez poł roku bardzo duża rotacja pracowników, którzy odchodzili z pracy z argumentem nr 1 "nigdy w tak dziwnej i wygórowanej pracy nie pracowalem"- zero poszanowania dobrego pracownika. Rotacja pracowników oczywiście z osób wartych uwagi na osoby, bez kompetencji...argument nr 2 który jest głównym argumentem.. dotyczy sie kierownika, który wykazywał przez rok swojej pracy brakiem współpracy ze swoim zespołem, brakiem szacunku do wykonanej pracy przez inna osobe, brakiem jakiego kolwiek zainteresowania co się na sklepie dzieje, brak zainteresowania swoim szkoleniem aby sklep funkcjonował "normalnie", brak reakcji na sygnały od zespołu że nikt nie chce pracować z takim ks, który robi wszystko aby druga osoba miała pod górke, to czego nie potrafił zrobic ks i próbami namieszał czy zepsół - wina szła na zks bądź sprzedawce, aby wciąż mieć miano świetnego kierownika. Brak chęci do udzielenia pomocy argumentując że od pomocy jest góra, a ks tez nie wie jak zrobić ( chociaz zapewniał wszystkich o tym że wszystko wie, potrafi)..gdy na zmianie byli nowi pracownicy i nie zostali dobrze wyszkoleni aby prowadzić sami zmiany, ci sami pracownicy teraz nie wykonują dobrze swojej pracy poniewaz wiele rzeczy nie potrafią, ze strony kierownika brak pomocy a od góry pomoc z łaską. Jako zks na urlopie telefon dzwonił cały czas z prośbami o pomoc, na l4 również, ciągłe nadgodziny.. można by pisac i pisac dla rks nie ma problemu a kierownik wciąż bedzie nie do ruszenia. Pracownicy na umowe zlecenie są niczym dla firmy, zero premii za udział w targecie, późniejsze wypłaty. Większość firm potrafi umowe zlecenie też poszanować i zmobilizowac do pracy a tutaj.. ? Szkoda, zycze każdemu który z tej firmy się zwolnił aby poszanowali go w nowej. Szukajcie dobrych i normalnych firm, a są takie, szkoda zdrowia psychicznego!
mega przykre... inne normlane firmy i premie dla pracowników organizowali, paczki z lepszą zawartością, bony na zakupy online i nawet pracownicy na umowe zlecenie zostali poszanowani przez firmy i podostawali to co pracownik na uop. Wytrwałości wszystkim zyczę
Brak słow, kolejny raz pokazanie Nam środkowego palca. Sklepy, które się nie starały, nie robiły konwersji itp. dostali "prezent" w postaci braku redukcji premii a sklepy, które (usunięte przez administratora) jak mrówki co? jak zwykle nic. Halo, Panie RKS jak to jest? możesz mieć(usunięte przez administratora)na wszytsko, każdy ze wskaźników źle ale są święta to miejcie sobie fajną wypłatę? To my cały rok robimy wyniki, co chwile najlepszy wynik w regionie a nieraz w paragonie to i w kraju a dostajemy "w nagrodę" marne slodycze? Jeszcze rzucone byle jak w karton. Na święta życzenia kopij wklej z google i zadowoleni. Czas od nowego roku poważnie przemyśleć pracę w tej firmie bo choćbyś miała się tu zajechać to dostaniesz tylko knopersa, jednego na trzy osoby :)
Pracuje jako zastępca 6 lat i przykro się patrzy jak nasza firma nie szanuje pracowników. Mogli by w końcu zacząć doceniać ludzi którzy pracują tak długo i zacząć płacić stażowe. Gdyby nie obsługa na sklepie to utargów by nie było. Może trzeba się zastanowić dlaczego jest taka rotacja pracowników. To nie Panie z biura uzeraja się z ludźmi
Czytam te komentarze i zastanawiam się dlaczego mimo wszystko pracujecie w tej firmie skoro jest Wam tak źle a w innych miejscach podobno jest tak wspaniale... To chyba o Was źle świadczy, bo wiedząc, że gdzieś (piszecie, że np. w Pepco) może być Wam lepiej, wciąż pracujecie w tym miejscu. Było mi źle, więc zmieniłem... Odwagi!
Hej , jak myślicie czy firma da te obiecane paczki na święta ? Czy to jak zwykle sciema? Robimy sondę .????
Tak, już jakiś czas temu było zebranie kierowników z paroma osobami , na którym podobno było powiedziane że w tym roku otrzymamy paczki na święta.
Wiesz co byłam osobiście na tym spotkaniu, region poznań i wręcz przeciwnie było powiedziane, że firma na to nie ma kasy.
W Gdańsku na spotkaniu było powiedziane że paczki będą , więc każdemu regionowi mówią co innego ....
Firmy nie stać tylko żeby dać szaremu pracownikowi , a na huczne imprezy kilka razy w roku dla nich to stać itp. Oszczędzają na nas żeby mieć dla siebie , taka jest prawda . A gdzie nasz socjal , tu tez temat ucichł
Hej, z czego wynikają różnice w targetach? to znaczy wiem ze pewnie większa część zależy od osoby, która nim zarządza. Ale czy jako pracownicy możecie mieć w pewnym sensie wpływ na jego wysokość?
Powiem tylko jedno, po tym widać jak traktują pracowników, nawet się nie wysilili żeby spakować paczuszki każdemu z osobna,tylko rzucili jak psu wszystko do jednej miski i myślą że już sprawa zostawiona i będziemy im wdzięczni za ten piękny gest ! Panie prezesie nie ma pan za grosz szacunku dla ludzi niższego szczebla , nawet raz w roku pan nie potrafi docenić tego co robią sprzedawcy , naprawdę zachowanie godne pożałowania .... P.S. nawet w Pepco ludzie dostaje paczki plus premie świąteczne, a u nas niby taka marka a tu wielkie nic .
6 pracowników a w paczce 3 knopersy i teraz losowanie kto ma zjeść bo każdy ma ochotę. Cieszymy się, że pierwszy raz od X lat coś dostaliśmy ale sposób spakowania i przekazania jest kiepski. Lepiej by to wyglądało gdyby Panie z biura siadły i popakowaly małe paczuszki jakiś baton herbata ziomowa i kartka z życzeniami ale dla każdego. Wiem wiem liczy się gest ale to trochę wyglądało jak rzucone od niechcenia i niech się chołota cieszy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Etos S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Etos S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 117.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Etos S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 2 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Etos S.A.?
Kandydaci do pracy w Etos S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.