brak logo

Etos S.A.

Gdańsk

Opinie o Etos S.A.

Werka 2017-01-27 09:50
Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się o sklepie Diverse w Mysłowicach i o Pani kierownik o dziwnym imieniu?
mała 2017-01-27 12:46
Słyszałam, że ta kobitka jest na prawdę wporządku..
Osobiście wiem o niej niewiele, ale atmosfera tam czuć, że oki
1
Werka 2017-01-27 15:06
Ja znowu słyszałam, ze wredna i pomiata ludźmi, niby miła a za plecami obgaduje.
Ile osób chyba tyle opinii...
20
praconik-niewolnik 2017-01-29 22:10
Praca w diversie....
Od 1 stycznia dali podwyżki umowie zlecenie, bo musieli prawo i do tego zmusiło. Zabrali wszystkie premie jakie były. Za wyrobie wskaźników można było dostać około 250 zł co i tak według mnie było mało, ponieważ robili targety z ksiezyca co 8 osoba, która weszła do sklepu musiała dokonać zakupu i oczywiście trzeba było sprzedawac towar za jak najwyższa cenę . Kolejna sprawa wytyczne otrzymuje się @ I zadanie ,które trzeba wykonywać jak najszybciej i oczywiście potwierdzić wprowadzenie zdjeciowo.Zmiany Visualu co tydzień ale i tak praktycznie Visual zmienia się codziennie bo jak nie odsylka to korekta a to nowy towar.Estetyka na sklepie też zawsze musi być nie nagrana a więc za każdym klientem trzeba było by od razu poprawiać.A co do klientów za każdym masz latać i wciskać mu wszystko. I jak by to miało wyglądać tak jak oni by tego wymagali to by czasu na wszystko zabrakło to po pierwsze po drugie klienci nie lubią jak się za nimi lata I wciska wszystko co można nawet spokojnie obejrzeć nie można.A po trzecie za mało jest osób na zmianie żeby to wyglądało tak jak by oni chcieli bo powinno być 7 osób i wtedy by była obsługa zgodna z ich top7.Wracając do ich chorych wymow nie kiedy zdarzało się że wszystkie działy coś chciały tego samego dnia oczywiście na wczoraj.Kolejna sprawa umowa zlecenie jest traktowana jak ludzie drugiej kategorii mogą pracować po kilkanaście dni z rzędu po 12 godzin a umowa o pracę najwyżej 3 dni pod rząd.jak zlecenie musisz być osoba bardzo dyspozycyjna bo nie raz się zdarza że dzień wcześniej ba nawet kilka godzin wcześniej możesz być wezwany do pracy.Obcinanie godzin pracy do minimum. A najlepsze na zleceniu mają pracować osoby uczące się a pracują w każdy weekend I nie wiadomo kiedy mają chodzić do szkoły. A wiec jeżeli to ma być praca przejściowa to jeszcze rozumiem ale na stałe odradzam
17
bla bla bla 2017-01-30 10:36
To bylo dla chętnych ... nikt nie wspomniał o profitach.
Pozdrawiam
Pracownik Divers quick park 2017-02-02 15:10
Po co pisać coś o czym się "słyszało" ? "ktoś słyszał" ?
Wypowiedź która ma być opinią (tym bardziej opinią na temat innego człowieka) powinna opierać sie na własnych i przede wszystkim prawdziwych doświadczeniach, spostrzeżeniach.
Myślę, że każdy kto miał przyjemność porozmawiać czy też był obsługiwany w sklepie przez moją kierowniczkę ma o niej dobre zdanie, no chyba że mamy do czynienia z typową złośliwością :) osobiście znam Santanę i mogę ocenić jej podejście do pracowników - na pewno nie jest wredna i nikim nie pomiata (jak ktoś inny podobnież słyszał) a wręcz przeciwnie i do klientów - nigdy nie słyszałam jednego słowa w złym czy pretensjonalnym tonie z jej ust. Mało jest tak wesołych i miłych ludzi będących w pracy.
3
Qwerty123 2017-02-03 13:19
Co do sklepu DIVERSE Ruda Śląska, sklep jak i kierownictwo ma dużo do życzenia... Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są traktowane bardzo nieładnie! Atmosfera jest okropna, kierownictwo nic nie uczy "przynieś, podaj, pozamiataj". Co miesięczne proszenie sie o grafik dzień/dwa przed nowym miesiącem jest nie na miejscu... W ostatnim miesiącu grafik był wcześniej, jednak był schowany w komputerze tak, aby osoby pracujące nie miał do niego dostępu (absurdalne). W ostatnim czasie pojawiają się ciągle nowe twarzy, choć nie dziwi mnie to, patrząc na atmosferę jaka tam panuje. Ucinanie premii za przepracowany cały miesiąc jest skandalem... Jest to tylko namiastka rzeczy, które dzieją się na tym sklepie. Podsumowując, nie polecam tam tej pracy !
12
PS 2017-02-15 20:59
Dobry wieczór

Kto to jest Pan M. ? O jakiego Regionalnego chodzi ? Pozdrawiam serdecznie
Abc 2017-02-27 23:00
Również nie polecam pracy w tej firmie. Pani regionalna to najgorsza osoba, jaką spotkałem w swoim życiu. Pomimo tego, że prace zakończyłem dawno niechęć do wspomnianej pani jest nadal przeogromna. Zero umiejętności w zarządzaniu ludźmi! nie ma nic pozytywnego co można by było napisać na te kobietę. Współczuję szczerze wszystkim, którzy muszą z nią pracować! Ta kobieta powinna się leczyć!
6
PRACOWNIK 2017 2017-03-08 20:17
pracuję w diverese, ale mam nadzieję, że już nie długo. Totalna masakra, praca w salonie spoko, atmosfera ok, fajni współpracownicy. Problem z wyższymi stanowiskami. Kierownik regionalny kłamie, próbuje manipulować ludźmi, zakazuje kontaktować się z innymi sklepami, bo podobno to wszystko tajemnica, co trzeba podpisać przy zatrudnieniu. KR wydzwania do kierowników w ich wolne dni, każe obcinać godziny bo trzeba oszczędzać (jak nie ma ruchu wygoń zlecenie do domu), kiedy potrzeba więcej osób, a nikt nie może przyjść każe zmuszać do pracy w dodatkowe dni, w czasie wizyty zdarza się, że ktoś mu się nie spodoba z pracowników każe go wymienić, chociaż nie wie tak na prawdę jak kto pracuje.
Co do wynagrodzenia to szału nie ma, pracownicy na umowę o pracę po styczniowej podwyżce praktycznie nie maja szans na premię za utarg ze względu na wyśrubowane targety. Zlecenie po podwyżkach nie ma już żadnych premii, gołe godziny. Nie zależy im na wyrabianiu planów bo i tak ta kasa się należy. VMRka nie zna się na tym co robi, polega na zdjęciach, które nie oddają tego co jest realnie na salonie.
Informowanie, że coś nie działa lub się psuję nic nie daje, dopiero jak całkiem zdechnie to się wymienia.
16
Beata 2017-03-10 15:25
Diverse Zabrze-Platan. Od ostatniego 1,5 roku jest tam naprawdę świetnie. Załoga mieszana (faceci i kobiety). Każdy jest miły, uśmiechnięty i chętny do pomocy. Jestem stałą klientką. Aż chce się wracać do tak sympatycznego sklepu!
1
Ktoś 2017-04-10 22:17
Co za głupoty piszecie. Pracuje osobiście w firmie dluzej niz pewnie Wy wszyscy i mało prawdy w tym co tu piszecie. :)
3
Diverse 2017-04-20 13:30
A jak praca w Minsku Mazowieckim?
Gość 2017-04-21 14:12
Zawsze mówią oddzwonimy, ale do wybranych osób :)
1
zawiedziony 2017-04-26 10:57
UWAGA!!!!
SERWIS KASUJE NIEPRZYCHYLNE OPINIE, PEWNIE NA PROŚBĘ KTÓREGO Z RKS ALBO SAMEGO ETOS S.A.
UWAGA!!!!
5
pannanikt 2017-05-08 21:56
Najgorsza praca jaką miałam w moim 12- letnim doświadczeniu zawodowym , chodzi głównie o KR kobieta nie ma zielonego pojęcia jak dopingować ludzi do pracy , nic tylko poniża i pomiata, premie ?? W firmie Etos to chyba między bajki można włożyć, wyzysk i nic więcej. Nie polecam tam pracy.
12
ddd 2017-05-25 13:44
A co powiecie o pracy w diverse w arkadii?
Klaudia 2017-06-09 13:23
Witam,
w ostatnim czasie obserwuje komentarze jakie są wypisywane na temat pracy w DIVERSE niestety nie ma żadnej opinii na temat sklepów w Krakowie.
Chcę podjąć pracę, na pewno na wakacje chociaż nie ukrywam, że chciałabym zostać na dłużej.
Pracę w DIVERSE poleca mi przyjaciółka jednak Ona pracowała jeszcze za czasów poprzedniego kierownika regionalnego. Widzę, że często ogłoszenia pojawiają się na sklepy w M1 jak i Galerii Kazimierz, jakieś opinie?
Dziękuję za pomoc! :)
3
Zuzanna 2017-06-14 12:29
Pracuje w diversie juz ponad miesiac, nie mam zadnej umowy ani nic, stoje caly dzie nie mozna usiasc na chwile, jakim cudem mam pracowac w Boże Ciało skoro to swieto i kodeks zakazuje, haha gdzie jest inspekcja pracy ja sie pytam,
nie majac umowy nie powinnam obslugiwac na kasie, haaaaaaaa
a od miesiaca obsluguje i nie maja zarzadzajacy firma o tym pojecia
3
Agata 2017-06-14 21:33
Spotkałam się z dziwną sytuacją w Diverse. Mianowicie, robiłam dzisiaj zakupy w sklepie Woman na Magnolii we Wrocławiu i przy kasie Panie powiedziała mi, że zapakować zakupy może tylko do torby papierowej, która jest płatna, bo innych toreb nie mają i albo się decyduję, albo biorę zakupy w rękę. To jakiś skandal, bo jako długoletnia klientka tego sklepu nigdy się z taką sytuacją nie spotkałam.
2
Hehe 2017-06-16 21:27
To jest portal dla pracownikow, a nie zrzedliwych bab, ktorym nawet zlote jajko nie dogodzi.
1
Bas 2017-06-20 16:37
Droga "Riposto" to ty chyba nie rozumiesz co to jest szacunek do człowieka i godne traktowanie. Zgadzam się w 100% z j123!. Oczywiście dużo też zależy od ekipy i kierownika jaką tworzą atmosferę... Z drugiej strony na takie warunki zgadzaja się właśnie tylko młode albo nieświadome niczego dziewczyny, które tak się zachowują. Nie dość że GÓRA traktuje pracowników jak śmieci, to jeszcze wymaga, żeby całować ich po stopach za dostanie takiej "szansy" jak niewolnicza praca u nich.
2
inspektor PIP 2017-06-20 21:13
A w jakim sklepie Ty to wszystko robisz? napisz proszę.
doświadczonaona 2017-06-22 23:20
Salon w Rybniku, Katowicach, jakie opinie ?
Nick 2017-06-23 10:21
Diverse Katowice jakie opinie? Zarobki i atmosfera? :-)
Zyleta 2017-07-06 18:19
Salon Diverse Krotoszyn. Kierowniczka przeklina krzyczy i zajmuje się obgadywaniem swoich pracowników a na klientow nie zwraca uwagi.. A jak jest zmiana ułożenia sklepu to już wogole krzyki przekleństwa i urania leżące na podłodze.
1
Brakslow 2017-07-11 17:26
Pracuję w diversie jakoś od ponad roku i mam nadzieję, że ten koszmar niedługo się skończy. Jeden jedyny plus tej pracy to bardzo fajna ekipa w pracy, kierowniczka świetna. I na tym zalety się kończą. Nie chciałabym się powtarzać, bo większość zostało już wcześniej opisane, traktowanie pracowników jak pionki, bez żadnego szacunku. Wymagają rzeczy, których żadna z nas nie ma obowiązku robić, nawet sama kierowniczka. Najlepiej by było gdybyśmy się troiły na sklepie, bo przecież za dużo nas nie może być, bo to za duże koszty. Ciągłe straszenie kontrolami, i jedyne co potrafią to zjechać od góry do dołu za to, że coś jest nie tak, natomiast jeżeli coś jest dobrze, cisza. Zero motywacji, wręcz odwrotnie. Dodatkowo kierownik regionalny, który ciągle tylko naciska na osiąganie coraz wyższych i lepszych wyników. Kiedy wyniki zostaną osiągnięte czyt. osiągniemy taki próg, żeby otrzymać premię (które swoją drogą są żałosne), po wypłacie okazuje się, że premia została ucięta, bo kierownik miał swoje widzimisię. Wszystko byłoby ok powiedzmy, gdyby chociaż raczył poinformować pracownika za co i dlaczego tą premię ucina.
4
LOLA 2017-07-11 18:06
A gdzie pracujesz?
KS 2017-07-14 22:39
Jak czytam te wasze opinie to nie dowierzam.... jakie bzdury wypisujecie z nudów w domu...
Większość z was to ludzie którzy odeszli bo nic nie robili.... Ludzi bez ambicji.
Opisujecie Kierownictwo , Regionalnych nie dając nic od siebie.
Macie problem nawet z przywitaniem klienta , nie wspominając już o pozostałych rzeczach...
Uważacie że praca jest fajna gdy się nic nie wymaga ale jak już się zaczynają wymagania to każdy dla was jest zły...
Może praca z książką przy sprzedaży obudowy od telefonów jest dla was ok ... Tam nie trzeba wymagać nie trzeba rozmowy z klientem... Po prostu - przychodzimy do pracy i wychodzimy.
6
Brakslow 2017-07-21 10:46
Nie będę pisała konkretnie, bo zaraz będzie dochodzenie, ale środek Polski.
Rozczarowana 2017-07-25 15:50
Co do sklepu DIVERSE Legnica,kierowniczka to osoba która sobie nie radzi sobie,wyżywa się na pracownikach,przeklina,wyzywa ich.Pracowałam tam do czerwca tego roku i nigdy więcej. Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są traktowane bardzo źle.Nic dziwnego że co chwile zmienia się kadra jak tak traktuje się pracowników.Nikt na dlużej nie wytrzyma z ta Panią.
5
Były pracownik 2017-07-25 19:11
Również pracowałam w legnickim salonie, z tym że ja miałam super kadrę kierownicza. A co do obecnej Pani Kierownik słyszałam wiele złego. Ale zapewne świetnie dogaduje się z RKS, łączą je takie same zołzowate charaktery i absurdalne wymagania.
5
julia 2017-08-04 20:20
Ja pracowałam w diversie w wola parku w warszawie pare miesiecy . Jakaś masakra kierowniczka z zastępczynią zatarg od lat jedna nadaje na drugą. Atmosfera masakryczna ty masz zapieprzac a one stoją w miejscu i pokazują palcem kogo masz obsłużyc. Zazdrość że hej o to że dobrze pracujesz.
Jak są słabe wskaźniki to zaklejają czujnik wejść klientów i wyniki na koniec dnia sa lepsze. Nadawały na Regionalnego że aż szkoda było tego słuchać . Innych pracowników też kiero obgadywała do regionalnego Michała ze takie straszne itp, a jego za plecami że h........
Na szczęscie zmieniłam szybko prace bo praca tam męczyła psychicznie.
2
Mona Lisa 2017-08-08 14:46
Najgorsze jest to że kierowniczka i zastępca to podobno rodzina i nic nie zrobisz ,bo jedna drugą kryje a pracowników traktują jak śmieci, i wyładowują swoje frustracje i problemy domowe właśnie w pracy.Grafik jest układany w taki sposób aby pasował tylko i wyłącznie obu tym Paniom.Natomiast to w jaki sposób odnoszą się do pracowników to już inna historia,tutaj można by napisać całą książkę.nie wiem czy to się ie na łapie już pod jakiś paragraf.Współczuję tym co tam zastali mi na szczęście udało się znaleźć lepszą pracę o d lipca i nie muszę już wysłuchiwać impertynencji Pań E oraz M.
3
anonimek 2017-08-09 21:42
Witam wszystkich :)

Zastanawiam się nad podjęciem pracy w Diverse.... czytam opinie i załamuje ręce.... okazuje się, że jest to kolejny tzw. "obóż pracy" ? Czy ma ktoś wiedzę na temat ile zarabia się na poszczególnych szczeblach ? od asystenta po kierownika?
3
Klientka 2017-08-11 23:32
Nie wiem co sie zmienilo w sklepie w Tychach , przypuszczam ze Kadra/zaloga ale teraz da sie przynajmniej zrobic zakupy w tym sklepie. Nagle zaczly sie znajdowac rozmiary, ktorych wczesniej nigdy "nie bylo", obsluga bardzo mila, nie upierdliwa, jednak troszke irytujace sa ciagle zdania informujace o promocji. Domyslam się , ze takie sa wymogi firmy. Da sie to wybaczyc. Mimo ogrmonego ruchu widzialam, ze zaloga stara sie ogarnac wszystkich.
Dzis zyskaliscie stałą klientke, i dziekuje rowniez za mila obsluge ;)
1
Heh 2017-08-12 22:22
Z pewnoscia klientka weszla na goworka i tak pieknie opisala funkcjonowanie sklepu.
Boze jakie wy tepe jestescie....
2
Ja 2017-08-12 22:48
Smiac mi sie chce jak czytam te wasze pseudo-opinie, Pisane pewnie po tygodniu pracy w tej firmie.
Jestem tu prawie 2 lata i nie wybieram sie nigdzie indziej.
Jestescie żenujący.
Jak sie nie chce pracowac, to wszystko bedzie przeszkadzac. Taka prawda
7
Nienawidzętegopolskiegopierdolnika 2017-08-25 13:04
Pracowałam krótko i nie polecam. Na palcach jednej ręki można policzyć ile było osób uprzejmych z natury, a nie obłudnych. Ciągłe czepialstwo o głupoty, typu nie rozmawiaj z innym pracownikiem (kiedy stoisz obok niego i wykonujesz pracę, a kientow nie ma), nie stój jak kołek (stanie na przymierzalni i czekanie aż klienci wyjdą z rzeczami lub po prostu stanie bo nie ma nikogo i nic do roboty). Zwalanie na siebie wszystkiego. Źle zaklipsowana rzecz - zwalmy na nowych i na zleceniu. Śmieszny wymiar godzin. Na rozmowie mówią że na pełen etat, a dostajesz grafik na 80 h, gdzie zaraz ucinaja do 70! Ciągłe włażenie klientowi w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to już jest norma. Nawet jak widzisz ze nie chce twojej pomocy a nawet obecności to jest zjeba że nie obsłużysz. Mnie jako klienta taka postawa pracownika by odpychala a nie zachęcała, ale przecież prezesi wiedzą najlepiej bo przecież są doskonale wydrukowani w kwestii psychologii. Tam gdzie pracowałam akurat tyle było dobrego, że chociaż sprzątanie było godzinę przez zamknięciem...
3
pytanie bez odpowiedzi 2017-08-31 18:59
ja to sie tak zastanwiam czytając powyższe opinie, czy my zyjemy w Europie w XXI wieku, czy w polskim folwarku pańszczyźnianym w XVIII wieku. Mobbing, zastraszanie pracowników, wszechwładne kierowniczki, kłamstwa co do wynagrodzenia, ilości godzin, praca bez umowy,albo na zlecenie w sytuacji gdy istnieją wszystkie warunki uznania za umowę o pracę, tutaj jedna próbowała też zastraszać art. 212 KK, gdzie jest inspekcja pracy, gdzie jest prokuratora, urzad skarbowy, zus, czy tutaj coś w tym kraju funkcjonuje??? na Zachodzie Europy takie towarzystwo dawno dostałoby dozywotni zakaz prowadzenia działalności gospodarczej i bankructwo na cały żywot.
5
Pracownik 2017-09-26 13:18
Ogólnie do pracy samej w sobie nic nie mam typowa obsługa klienta. Nieprzyjemnie za to się ją wykonuje z powodu kierownictwa oraz nacisku na statystyki ,jeżeli się nie uda osiągnąć danego procentu to oczywiście są tego konsekwencje a za wykonanie bardzo wysokich procentów nie ma nic. Firma nie dba o pracowników. Kierownik nic nie robi lub robi źle a pracownicy muszą poprawiać. Jeżeli któryś pracownik popełni najmniejszy błąd to zaraz jest problem niestety nie ma tego samego w stronę kierownika. Mobing zmienianie grafiku bez ustalenia z pracownikem i niestety jest to tylko skrócona lista wszystkiego co się dzieje . Mówię to po kilku miesiącach pracy i niestety nie jestem zadowolona z tego co się tu dzieje.
1
Julita 2017-09-26 14:52
@Pracownik czy jesteś pewien, że chodzi o mobbing? Pamiętaj, że mobbing zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Czy ktoś jeszcze odczuł mobbing w firmie Etos S.A.?
Pracownik 2017-09-26 22:48
Jeżeli słowa np. w stronę pracownika który chciał pomóc i przyniósł dość szybko rzecz ,która była potrzebna do inwentaryzacji "A co chciałaś ukraść?" lub obrażanie innych lub byłych pracowników przez kierownika lub kierownika regionalnego nie jest mobbingiem to nie wiem co jeszcze może to oznaczać.
Lidia 2017-09-27 12:12
A praca w diverse w Jaworznie? Ktoś pracował i się wypowie?
Były pracownik 2017-10-06 17:07
Bo muszą? Boże ratuj! Jacy Wy jesteście dziwni.. Lepiej by się Pani postawiła na miejscu innych... Totalny brak empatii. Zgłosiła Pani, że nie ma miejsc siedzących przez 12 h pracy? Nie ? ohh jak mi przykro.. No tak to juz nie Pani sprawa... Empatia poziom 0
Julita 2017-10-06 18:34
@Były pracownik a czy wyraziłabyś swoje zdanie na temat pracy w firmie Etos S.A.? Czy mogłabyś powiedzieć o co dokładnie chodzi z tymi miejscami siedzącymi? Proszę o pozostawianie merytorycznych informacji na temat pracy w tej firmie.
pracownikroku 2017-10-09 00:07
W Diversie w Pasażu łódzkim pracowałam przez rok, na pożegnanie od kierowniczki N... sklepu usłyszałam jedynie: 'w pracy się nie przemęczałaś'' przy czym, podczas remontu sklepu, szanowana pani kierownik poszła na urlop i obowiązki spadły na niedocenianego zastępce (pracowała 12 godz w dzień i zostawała na nocki). Z powodu kierownika z pracy odeszło kilka osób, ponieważ nie dała sobie nic powiedzieć, a rozmowę traktowała jako atak na siebie i kończyła się kłótnią. Dodatkowo regionalna VM-erka zmienia zdanie co chwilę- chwali a mimo wszystko zmienia cały układ i o wszystkim donosi regionalnemu. W tej firmie liczy się jedynie hajs.
1
xyz 2017-10-09 11:03
Pracowałam w diverse przez trzy miesiące. Nigdy więcej, jedna z gorszych firm. Ciągle wchodzenie w tylek klientowi i mówienie o promocjach każdemu chociaż wszędzie wiszą plakaty. Brak systemu zmianowego co za tym idzie bywało że pracowało się parę dni z rzędu przez 12 godzin. Przeniosłam się do konkurencji i teraz naprawdę widzę różnice - niebo a ziemia.
1
Jula 2017-10-11 11:18
To jakiś skandal dziewczyno czemu nie zrobisz z tym porządku?
koleżka 2017-10-15 14:40
Kierownik "wyciąga"2500 na rękę, więc wyobraź ile może zarobić sprzedawca ????
2
Zostaw swoją opinię o Etos S.A. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Etos S.A.