brak logo

Etos S.A.

Gdańsk

Opinie o Etos S.A.

dobra rada 2016-06-05 22:57
Jestem rozczarowana,że po etapie rekrutacyjnym w Diverse w Bartoszycach nikt nie zadzwonił poinformować o wyniku rekrutacji. Już trochę czasu minęło i domyśliłam się, że nie, ale jeśli się mówi, że zadzwonimy to wypadałoby zadzwonić, a nie osoba siedzi jak na " szpilkach".Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłam tym postem. chciałam zwrócić tylko uwagę na jeden szczegół, poza tym nic innego o tej firmie powiedzieć nie mogę, bo tam nie pracowałam, więc nie wiem jak jest. Moje wrażania po etapie rekrutacyjnym ok.
4
gwiada 2016-06-06 21:49
Odradzam prace w tym sklepie w bartoszycach....
1
Koła 2016-06-07 08:09
Oni w Malborku tez tak robili dali ogłoszenie zniosłam cv i nic a dziewczyny są sztucznie mile. Wiec się ciesze ze nie zadzwonili
1
Elżbieta 2016-06-24 01:41
Moja opinia dotyczy sklepu Diverse w Rivierze. Na samym początku byłam tam stała klientka. Była miła obsługa Panie zawsze uśmiechnięte informowały o korzyściach i promocjach dla klientów, chodziły pytały doradzały jaki ciuszkach dobrać i zawsze były szczere. Na prawde skarb pracownice. Uwierzcie były świetna reklama tego sklepu. Ostatnio weszła ponownie do tego sklepu i po raz kolejny się zawiodłam. Ani dzień dobry ani do widzenia w ogóle żadnego zainteresowania klientem, wręcz przeciwnie aktualnym Paniom było wręcz do smiechu na cały sklep. Stały kolo kasy i się chichotaly. Żadna z nich nie zapytała czy pomoc cokolwiek no NIC. Gdzie ta miła obsługa co była od samego początku ?
Za dzisiejsza obsługę straciliście właśnie stała klientka.
2
młoda 2016-06-25 14:25
Przepracowałam w Diversie 1,5 roku. po tym czasie dopiero dostałam normalną umowe i to nie to ze zasłuzyłam tylko ,ze ktos sam sie zwolnil z umowy o prace) i oczywiscie najnizsza krajowa. plus smieszne premie , ktore robily sie coraz mniejsze. za 1,5 roku pracy, gdzie codziennie sie słyszało "jaka sympatyczna pani jest, swietnie,ze pani mi doradzila, dziekuje pani za pomoc , jest pani mila, ze mi pani tak doradziła" codzienna praca po 11/12 h.nie mowiac ni c ze przytrafilo sie kilka dni pod rzad pracowacbo ludzi nie bylo do roboty. to jest udreka dla mojego kregoslupa. jeszcze za tak smieszne pieniadze. zero podziekowania , za dobra prace od regionalnych, nie bylo zadnego kontaktu po miedzy normlanym pracowanikiem a regionalnym( bo nic nie mielismy do gadania, bylismy takim plebsem) a trzeba bylo umiec wszystko ponad swoj "program" , bo na to liczyli kierownicy sklepu. no niestety, w tej firmie moga pracowac tylko osoby, ktorym nigdy nie konczy sie cierpliwosc, po ktorych splywaja zle komentarze klientow i ich niezadowolenie! bo tak narawde to pracownik, ktory podchodzi i mowi o tej nieszczesnej promocji , to on jest pierwszym ogniwem, ktory potem kreci całą firma, bo gdyby nie on to firmy by dawno nie bylo.
2
mmka 2016-06-25 14:29
pewnie, lepsza prace otrzymali. ;) i niestety nikt w takim sklepie nie bedzie stal za marne grosze gdzie usiasc na tylku nie mozna nawet.
1
byly 2016-06-26 17:11
no zarobki to masakra, pracowalem od sprzedawcy po kierownika i procz odpowiedzialnosci materialnej ktora zrzucili na nas i ciaglych docinek regionalnych nie zmienialo sie nic, slaby program premiowy, wyzsze stanowiska placa w dodatku za braki w towarze, przy tym,ze jest malo osob na zmianie w dodatku zajec od **uja pana i jeszcze ten wymys ze sztuczna obsluga klienta i tragicznymi promkami. nie polecam wam, nawet lpp do ktorego przeszedlem lepiej was potraktuje.
8
ledi 2016-07-09 15:43
Uważa że firma etos nie potrafi docenić prawdziwych zasłużonych pracowników i nie mówię tu o kierowniczkach bo one to robią niewiele więcej niż my ale umowę mają A my ? Zwykła smieciowke na rok? Kto tyle tam wytrzyma ?
4
Tylko ja 2016-07-14 16:06
Ludzie co za brednie tu wypisujecie! Śmiać sie chce na te Wasze opinie o pracy w Firmie Etos. Podejrzewam, ze każdy post, który jest tu napisany to przez byłych pracownikow. Sa ludzie, którym nigdy sie nie dogodzi. Pracuje w tej firmie od 2 lat i jestem bardzo zadowolona. Każdemu polecam.
1
people 2016-07-24 21:02
A umowę zlecenie ciągle ? Pracuje tam 2 lata i dalej nie mam umowy do tego roku ma być tak że wszyscy mają mieć umowę o pracę ciekawą jestem czy Diverse da umowy czy ktoś musi im to powiedzieć
2
ktoś 2016-07-26 10:25
Potwierdzam... właśnie pracuje na umowie zleceniu.. Masakra.
google 2016-07-29 09:24
ciagle narzekacie weźcie się ludzie za prace a nie pierdoły
2
Ex-sprzedawca 2016-07-31 18:44
Witam !

Pracowałam dla firmy ETOS w Gdańsku przez około rok. Na chwilę obecną była to najgorsza praca, jakiej kiedykolwiek się podjełam.
PO 1 : Zero szacunku do pracownika, ale to naprawdę zero... Nigdzie indziej nie byłam tak przedmiotowo i nieuprzejmie traktowana, jak tzw. murzyn do roboty - z całym szacunkiem do ciemnoskórych osób. W tej firmie człowiek nie ma żadnego znaczenia, nie ma dziękuję, jest tylko wyzysk.
Praca po 13-14h na nogach, z 2 przerwami na jedzenie. Nie można nawet skorzystać z toalety, bo za mało osób na sklepie. Wynagrodzenie najniższa krajowa, koszmar. Zero benefitów, umowa śmieciowa.

PO 2: Nadrzędni pracownicy nie mają zielonego pojęcia o interesie, ciągle zmieniaja się regionalni itd., bo mało kto wytrzymuje w tej firmie, która ciągle upada i ciągle jest źle.

PO 3: Jeżeli już macie podjąć się pracy na sklepie, poszukajcie gdziekolwiek indziej, a firm jest mnóstwo, gdzie ani nikt was nie będzie tyrał jak wół od 8.30 do 22.00, ani nie bedzie wam płacił głodowej stawki.

NIE DLA TYCH WYZYSKIWACZY !
9
total 2016-08-01 16:15
Dlaczego diversa ma tak beznadziejna muzykę na sklepu? Ciągle dumni to samo głową mi pęka jak tam przychodzę nigdy tego nie zmieniCię ? Koszmar a nie umiladz zakupow
2
Misiowata 2016-08-26 17:45
Pracuje w diverse od 9 miesięcy, mam umowę o pracę, regionalny jest bardzo miły, uprzejmy. Większe cyrki są z VM. Kierowniczka jest wporzadku jak i zastępca kierownika. Minusy pracy są takie ze zakaz wychodzenia na przerwie jest to absurd bo w umowie tego NIE MA, 30 min przerwy na 12h roboty kolejny absurd. Obsługa klienta jest też przesadzona ze względu wchodzenia ludzia w tylek. I zarobki. Niestety mając umowę o pracę a zleceniowka która ma status ucznia wyrobi trochę więcej godzin i zarabiają więcej ode mnie gdzie oni jedyny jaki mają obowiązek to obsługa klienta pilnowanie przymierzalni to chyba coś nie tak. I premie. Wyrobienie targetu i premia 60 zl? przepraszam ale jak dla mnie śmiech na sali. Raczej to nie jest praca dla kogoś kto chce się usamodzielic lub wychowywać rodzinę..
1
Adan55 2016-09-02 10:02
w ktorym miejscu/ sklepie jest taki kierownik co krzyczy przy klijentach ?
stały klient 2016-09-09 20:50
A ja radzę ekipie diversa z Jaworzna zabrać się w końcu do roboty. Za każdym razem gdy wchodzę do sklepu stoją w grupkach rozmawiają, w ogóle nie zwracają uwagi na klientów. Raz gdy zwróciłam się o pomoc jedna z pań rzuciła swojej koleżance spojrzenie mówiące ,, czego odemnie chce ta baba'' po czym z wyrzutem przyniosła mi rzecz o którą prosiłam. Nigdy nie czułam się w tym sklepie komfortowo a tym bardziej nigdy nikt mnie nie obsłużył co dziwne bo znam standardy sklepu i obowiązujące w nim top 7
byla 2016-09-13 21:25
Pani Elżbieto, pouciekaliśmy po innych sklepach w Rivierze, do zobaczenia ;)
M wyklęty :) 2016-09-14 11:19
Od KIEDY klienci znają top 7 sklepów ? Może jesteś beznadziejną osobą która próbowała dostać pracę u nas w sklepie ? I sorrry chyba jakoś Ci nie pykło :'(
10
Kaja 2016-09-21 10:16
Jako firma słabo,kierownictwo porażka. Na zleceniowce nie możesz pozwolić sobie na chorobstwa bo automatycznie jesteś zwalniany,, a co by było śmieszniej droga sms-ową .Przykładowo dajesz znać ,, że masz gorączkę a pani kierownik po namyśle pisze Ci,że w związku z tym kończymy współpracę .Zastępca kierownika wychodzi w czasie pracy 8razy na zakupy plus jej przerwa trwa ok pół h,a Tobie liczy każda minute ,, przychodzisz 2min później ,, a ona z tekstami typu'za długa ta przerwa' Świeżaka wmawia ,, że przy pracy po 6-7h nie należy się żadna przerwa ,, pomijając kwestie ze nie ma pojęcia o tym gdzie jest i co robi. Zdarza się często ze nic nie robi a sprzedawca zwraca uwage na krzywo stojące buty. Mobbing mobbing i jeszcze raz mobbing .. Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie !!
2
Krzychu 2016-10-01 21:42
Miła obsługa jest w Diverse w Oławie. Fajne dziewczyny zwłaszcza ta czarna z dziarą na ręce. Zawsze sie uśmiechnie, podejdzie, doradzi, porozmawia. Wesoła fajna dziewczyna ;) ;)
3
Mati 2016-10-02 09:58
Nie tylko na Tobie ta dziewczyna zrobiła dobre wrażenie :)
4
Rafik 2016-10-19 21:37
Byłem, widziałem i się zgadzam! miałem ogromną przyjemność być obsłużony przez tą dziewczynę ;-)
ELO 2016-10-24 21:05
DIVERSE TO G Ó W N O
4
Misia 2016-11-08 00:57
Praca w firmie Etos to jedno wielkie nieporozumienie. Za wszystko zabierają pieniądze z wynagrodzenia, a premie dla Pracowników są żenujące. Na jakiej podstawie mogą zabrać kasę za straty inwentaryzacyjne skoro Pracownik nie podpisuje żadnej umowy o odpowiedzialności materialnej? Porażka.
5
Zaciekawiona 2016-11-08 11:23
a jaką opinie wystawicie szczecińskiemu Diversowi? możliwe że jest już gdzieś ale nie mam czasu szukać jej wśród komentarzy. pozdrawiam.
MegaZawiedziona 2016-11-28 11:56
Witam:) nie widze tutaj żadnej opini na temat pracy z kierownictwem regionalnym. Czy ktos miał Problem z Pania Regionalna z Dolnego Sląska ? Z Pania Katarzyna ? Pani po 40stce, która najchetniej zatrudnia na stanowiska kierownicze osoby w podobnym wieku, dla młodszych kierowniczek zero szacunku, przeciez to gówniary, juz nie wspomne o reszcie pracowników, szczególnie tych na UZ, bo to dla niej tylko bydło do pracy. Odwiedziny Katarzyny to jest zawsze ogromny stres, praca w salonie Diverse, ponad 200 m.kw. dwie osoby na zmianie, bo na wiecej nie ma zgody, to naprawde katorżnicza praca. Pani Regionalna wymaga aby te dwie osoby JEDNOCZESNIE obsługiwały, bo obsługa najwazniejsza, kasowały, sprzatały po klientach, pilnowały przymierzalni (bo wiecznie kradna), wprowadzały zmiany VM, juz nie wspomne o 10ciu kartonach towaru ktore trzeba gdzies wepchac oraz miliona maili, które trzeba na bierzaca wdrazac. Obojetnie co by sie nie robiło w momencie wejscia Regionalnej na sklep ona zawsze ma pretencje ze nie robisz czegos innego, oczywiscie wszystko w Raporcie jest negatywne, pomimo ze do Wynikow najczesniej nie ma co sie przyczepic, juz nie wspomne o tym ze Pani Regionalna bardzo czesto w raportach nagina prawde albo wrecz kłamie. A sproboj tej Pani podskoczyc albo napyskowac, w przeciagu miesiaca zmieni cała ekipe i jeszcze jej nakłamie na temat starej. Katarzyna buntuje pracownikow, wiem ze okoliczne sklepy tez maja taki problem, Moze przydałoby sie jakies pisemko na jej temat do Pana Marcina ktory jest nad nia ? Bo to co Katarzyna robi w sklepach jest nie do pojecia. Pracowałam wczesniej w dwoch sieciowkach i jeszcze nigdy nie widziałam takiego cyrku. Serdecznie nie pozdrawiam Pani Kasi i licze na to ze Karma ja dopadnie.
15
Anonim 2016-12-04 10:06
Szanowna Pani Zawiedziona

Po pierwsze jest to pomówienie, przewidziane w art. 212 Kk, zgodnie z którym kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

Drugim przestępstwem jest zniewaga, przewidziana w art. 216 §2 Kk, zgodnie z którym kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku....

Musisz mieć świadomość że w każdej chwili , w każdym dniu może do Ciebie zapukać Policja mając twój adres IP. Wówczas twoje żarty i wpisy zakończą się.

Życzę miłego dnia
Wolna 2016-12-05 10:35
Stanowisko kierownicze za 1500zł netto za takie wymagania... Jakiś ŻART!!! Sprzedawcy zarabiają więcej w innych sieciówkach. Miska ryżu za niewolniczą pracę!!! Uciekajcie z tego "RAJU".
9
Xxhkk 2016-12-06 23:55
A można wiedzieć jaką jest stawka godzinowa??
Anonim 2 2016-12-11 21:41
Szanowny/a Pan/i
Kopiowanie artykułów z kk jest wysoka przesadą, tak samo jak zastraszanie osoby, która napisała powyższa opinie, wszak po to istnieje ta strona. Jestem byłym pracownikiem i obiema rękami podpisuje się pod opinia MegaZawiedzionej. Trzeba być człowiekiem dla człowieka. Wyżej wspomniana Pani sama sobie zapracowala na taką a nie inna opinie.
Pozdrawiam !
8
IMOT 2016-12-22 22:02
firma która nawet przed świętami każe ludziom przyjść na noc do pracy
Matkom i córkom pragnącym przygotować rodzinie kolacje wigilijną
PANU PREZESOWI ZROBI GOSPOSIA
ALE ONA SAMA ŚWIĄT NIE BĘDZIE MIAŁA BO ZABRAKNIE JEJ SIŁ
4
Misia 2016-12-26 21:51
Nocka przed sama Wigilią to jedno wielkie nieporozumienie. Konkurencja jakoś sobie poradziła bez przychodzenia na nadgodziny i to w dodatku nocki, które dla umowy o pracę są niepłatne. Żenada!!!
Oczywiście kadry nie dostały informacji o pracy w godz nocnych. W przypadku jakiegokolwiek wypadku firma ubezpieczeniowa miałaby to gdzieś.
Kolejna sprawa to sposób przekazywania informacji. Ma być i już. Na wczoraj.
Oczywiście możemy sobie pisać, a i tak Prezes i Dyrektor nic sobie z tego nie robią. Dyrektor M.M jest najlepszy... ludzi traktuje jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
4
Anonimowy gosc 2017-01-10 13:43
Wszyscy by chcieli nic nie robic... Porazka.
Evl 2017-01-12 23:39
Pracowałam w tej firmie przez pewien okres czasu i muszę powiedzieć, że im dłużej to trwało tym gorzej było. Cieszę się, że zrezygnowałam i z perspektywy czasu widzę, że była to dobra decyzja. Pracowników traktuje się tam nierówno i niesprawiedliwie. Firma w żaden sposób nie motywuje do pracy, wręcz przeciwnie, kombinuje tylko jak utrudnić zdobycie premii. Co do zarobków to nie dość, że nie są one rewelacyjne to pracownicy zatrudnieni na tych samych stanowiskach i tych samych warunkach często dostają różne pensje, co jest absurdalne. Noworoczne podwyżki? Bzdura. Może i podnieśli stawkę o symboliczną złotówkę, ale za to odbili sobie z czegoś innego. Utrudnili zasady otrzymania premii pracowniczej tak żeby jej zdobycie było nieosiągalne.
Jeśli szukacie spokojnej pracy, w miłej atmosferze , a przede wszystkim pracy, w której pracownik byłby ceniony i dobrze traktowany to nie polecam firmy Diverse.
5
j123 2017-01-19 17:00
Pracowałam w diversie jakiś czas temu w jednym ze sklepów na śląsku i była to całkowita porażka. Muszę przyznać, że po tej krótkiej przygodzie z Diverse obiecałam sobie, że nigdy w życiu nie zatrudnię się już w żadnej sieciówce.

1. Praca za śmieszne pieniądze na śmieciowej umowie o dzieło, wszelkie szkody wyrządzone przez klientów czy kradzieże - wszystko to sprawiało , że wypłata była jeszcze mniejsza niż powinna być. Braki w kasie musiały pokrywać pracownice.

2. Pracowałam w grupie samych kobiet, a raczej powinnam napisać dziewczynek, które odznaczały się jedynie fałszywością i dziecinnym podejściem do całej sprawy. W jednym momencie potrafiły być słodko uprzejme, po czym za plecami wyzywały i obgadywały. Przy regionalnym każda najeżdżała na drugą. Nad stanowiskiem kierowniczym panowała bardzo młoda wyszczekana dziewczyna, która myślała sobie niewiadomo co i specjalnie podkładała kłody pod nogi pracownicom. Kierowniczka, choć była uprzedzana o kontrolach, nie przekazywała informacji niektórym pracownikom specjalnie, by podkopać którąś z nich.

3. "Benifity", które miałyśmy dostawać - czyli zniżki za niepłacone "pół godziny na sprzątanie przed otwarciem i po zamknięciu". W rzeczywistosći wyglądało tak, że o 20:30 dostawałyśmy maila, że na rano ma być zrobiona przecena pół sklepu, czy też zmienianie witryn nie mogło być odbywane w godzinach otwarcia sklepu, i zostawałyśmy nawet kilka godzin dłużej oczywiście bez wypłacenia pieniędzy za te nadgodziny. W życiu nie widziałam tej zniżki na oczy, bo wszystkie zniżki zabierała sobie kierowniczka, zamieniając się z kierowniczkami innych sklepów, żeby każda mogła sobie po taniości kupić to co chce. Poza tym słynny mundurek, który składał się z najtańszej koszulki raz na rok, a zasadą sklepu było ubieranie się od stóp do głów w rzeczy z diversa. Kiedyś przyszłam w czasie wielkich upałów do sklepu w sandałach - od razu zostałam zlinczowana, bo to nie są buty z diversa.

4. W pracy non stop bywała nerwowa atmosfera i ogromny stres, ciągłe straszenie nas kontrolami, kiedy przyjeżdżał kierownik regionalny, traktował nas wszystkich jak ścierwa, wrzeszczał i wyzywał. Często byłyśmy nawet odpytywane z regulaminu, z zasad obsługi klienta, z kodów i nazw do bluzek, czy z listy rzeczy bestsellerowych - jak w przedszkolu...

5. Zasada chorego narzucania się klientom, łażenia za nimi i ciągłego wypytywania i informowania o zniżkach. Obsługa klienta była najważniejsza, nawet gdy było w cholerę roboty, trzeba było nachalnie rzucać się na klientów, których to tylko odstraszało. Gdy klientów nie było - nie mogłyśmy nawet sobie na 5 minut stanąć w jednym miejscu i odpocząć (12h tryb pracy), bo odrazu byłyśmy linczowane za nic nie robienie, trzeba było non stop chodzić i poprawiać chociażby wieszaki.

6. A propo sprzątania. Sprzątanie tylko przed otwarciem sklepu i po, nie daj Boże przyjdzie kierownik w minutę po otwarciu a Ty akurat zabierasz na zaplecze ścierkę - już jest afera, bo sprzątasz po otwarciu sklepu. W trakcie pracy nie można posprzątać nawet największego brudu - dziecko zrzygało się na środku sklepu? Zasłoń wieszakiem na kółkach, bo jak posprzątasz to będziesz zwolniona.

7. Przez to, że musisz wciskać ludziom kit, często pracownik jest totalnie mieszany z błotem. Nie raz byłam wyzywana przez klientów od złodziejek, k*rew czy dz*wek i innych takich.

Oczywiście było tego wiele, wiele więcej, ale obawiam się, że nie starczy mi życia, żeby to opisać :)
10
Riposta 2017-01-25 23:03
Wpis osoby KOMPLETNIE NIE MAJACEJ POJECIA NA CZYM POLEGA PRACA W SPRZEDAZY.

Proponuje prace na produkcji lub na fermie.
Werka 2017-01-27 09:50
Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się o sklepie Diverse w Mysłowicach i o Pani kierownik o dziwnym imieniu?
mała 2017-01-27 12:46
Słyszałam, że ta kobitka jest na prawdę wporządku..
Osobiście wiem o niej niewiele, ale atmosfera tam czuć, że oki
1
Werka 2017-01-27 15:06
Ja znowu słyszałam, ze wredna i pomiata ludźmi, niby miła a za plecami obgaduje.
Ile osób chyba tyle opinii...
14
praconik-niewolnik 2017-01-29 22:10
Praca w diversie....
Od 1 stycznia dali podwyżki umowie zlecenie, bo musieli prawo i do tego zmusiło. Zabrali wszystkie premie jakie były. Za wyrobie wskaźników można było dostać około 250 zł co i tak według mnie było mało, ponieważ robili targety z ksiezyca co 8 osoba, która weszła do sklepu musiała dokonać zakupu i oczywiście trzeba było sprzedawac towar za jak najwyższa cenę . Kolejna sprawa wytyczne otrzymuje się @ I zadanie ,które trzeba wykonywać jak najszybciej i oczywiście potwierdzić wprowadzenie zdjeciowo.Zmiany Visualu co tydzień ale i tak praktycznie Visual zmienia się codziennie bo jak nie odsylka to korekta a to nowy towar.Estetyka na sklepie też zawsze musi być nie nagrana a więc za każdym klientem trzeba było by od razu poprawiać.A co do klientów za każdym masz latać i wciskać mu wszystko. I jak by to miało wyglądać tak jak oni by tego wymagali to by czasu na wszystko zabrakło to po pierwsze po drugie klienci nie lubią jak się za nimi lata I wciska wszystko co można nawet spokojnie obejrzeć nie można.A po trzecie za mało jest osób na zmianie żeby to wyglądało tak jak by oni chcieli bo powinno być 7 osób i wtedy by była obsługa zgodna z ich top7.Wracając do ich chorych wymow nie kiedy zdarzało się że wszystkie działy coś chciały tego samego dnia oczywiście na wczoraj.Kolejna sprawa umowa zlecenie jest traktowana jak ludzie drugiej kategorii mogą pracować po kilkanaście dni z rzędu po 12 godzin a umowa o pracę najwyżej 3 dni pod rząd.jak zlecenie musisz być osoba bardzo dyspozycyjna bo nie raz się zdarza że dzień wcześniej ba nawet kilka godzin wcześniej możesz być wezwany do pracy.Obcinanie godzin pracy do minimum. A najlepsze na zleceniu mają pracować osoby uczące się a pracują w każdy weekend I nie wiadomo kiedy mają chodzić do szkoły. A wiec jeżeli to ma być praca przejściowa to jeszcze rozumiem ale na stałe odradzam
10
bla bla bla 2017-01-30 10:36
To bylo dla chętnych ... nikt nie wspomniał o profitach.
Pozdrawiam
Pracownik Divers quick park 2017-02-02 15:10
Po co pisać coś o czym się "słyszało" ? "ktoś słyszał" ?
Wypowiedź która ma być opinią (tym bardziej opinią na temat innego człowieka) powinna opierać sie na własnych i przede wszystkim prawdziwych doświadczeniach, spostrzeżeniach.
Myślę, że każdy kto miał przyjemność porozmawiać czy też był obsługiwany w sklepie przez moją kierowniczkę ma o niej dobre zdanie, no chyba że mamy do czynienia z typową złośliwością :) osobiście znam Santanę i mogę ocenić jej podejście do pracowników - na pewno nie jest wredna i nikim nie pomiata (jak ktoś inny podobnież słyszał) a wręcz przeciwnie i do klientów - nigdy nie słyszałam jednego słowa w złym czy pretensjonalnym tonie z jej ust. Mało jest tak wesołych i miłych ludzi będących w pracy.
3
Qwerty123 2017-02-03 13:19
Co do sklepu DIVERSE Ruda Śląska, sklep jak i kierownictwo ma dużo do życzenia... Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są traktowane bardzo nieładnie! Atmosfera jest okropna, kierownictwo nic nie uczy "przynieś, podaj, pozamiataj". Co miesięczne proszenie sie o grafik dzień/dwa przed nowym miesiącem jest nie na miejscu... W ostatnim miesiącu grafik był wcześniej, jednak był schowany w komputerze tak, aby osoby pracujące nie miał do niego dostępu (absurdalne). W ostatnim czasie pojawiają się ciągle nowe twarzy, choć nie dziwi mnie to, patrząc na atmosferę jaka tam panuje. Ucinanie premii za przepracowany cały miesiąc jest skandalem... Jest to tylko namiastka rzeczy, które dzieją się na tym sklepie. Podsumowując, nie polecam tam tej pracy !
10
Kierowniczka 2017-02-15 16:37
Najlepsze jest to że regionalni prezes czy centrala czyta te wszystkie negatywne komentarze na temat Etosu i nic z tym nie robią a nawet wypisują maile i napominaja że wpisywanie takich 'bzdur' jest nienamiejscu. Szkoda że nie potraficie poprawić swojego stosunku do ludzi pod wami, traktujecie pracowników jak śmieci. Regionalny jest mega dwulicowy, miły sympatyczny a za plecami obgaduje z innym kierownikiem sklepu kłamac mu prosto w oczy. Mając dobrych pracowników nie potrafiący uszanować ich pracy zaangażowania i poświęcenia tracicie pieniądze o które tak walczycie zawzięcie. Kochałam ta prace , swój sklep i pracowników ale wy wszyscy z góry sprawiliscie że teraz równie daleko was omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam tych którzy kończyli specjalne szkolenia aby efektywnie wykorzystywac mobbing. Pan M. jak to powiedział 'nie wiesz jak sobie poradzić z obowiazkamo? Od czego jest mobbing'.... cieszę się że w końcu się pożegnaliśmy. Jedyny plus to wyplata w terminie. Niestety portwela nigdy nie urwalo. Kierowniczka
4
PS 2017-02-15 20:59
Dobry wieczór

Kto to jest Pan M. ? O jakiego Regionalnego chodzi ? Pozdrawiam serdecznie
zgzgzgzgzg 2017-02-17 16:33
Marcin robił to samo, no może trochę bardziej się z tym krył. Wszystko o czym piszesz jest prawdą. Ja się zwolniłem kilka miesięcy po tym za z kierowniczki z Magnoli Wrocław zrobili ja regionalną. To był jakiś śmiech na sali, jeszcze nie widziałem czegoś takiego na oczy - to co ta kobieta (Katarzyna) robiła. Nie wierzyłem w to co ona mówi! Kazała mi jednocześnie stać na kasie i kasować klientów, przyjmować na tej samej kasie kartony z towarek i na koniec jeszcze wydawać numerki do przymierzalni i liczyć ubrania do niej wnoszone.

Niestety ale Marcin na nic nie zareaguje, przecież to jest jego podopieczna.
Jedynie telefon do Martina Bielskiego może coś zmienić, numer mam gdyby komuś był potrzeby.
Ja już ten cyrk bo tylko tak można było nazwać prace w tej firmie, całe szczęście za sobą!

Nikomu nie polecam pracy w tej firmie.
Ja sobie nie pozwoliłem na pomiatanie, jawny! mobbing, wchodzenie na głowę.
Byłem przez nich straszony... zaśmiałem się i odszedłem z tamtą w bardzo niemiłych warunkach.
10
Abc 2017-02-27 23:00
Również nie polecam pracy w tej firmie. Pani regionalna to najgorsza osoba, jaką spotkałem w swoim życiu. Pomimo tego, że prace zakończyłem dawno niechęć do wspomnianej pani jest nadal przeogromna. Zero umiejętności w zarządzaniu ludźmi! nie ma nic pozytywnego co można by było napisać na te kobietę. Współczuję szczerze wszystkim, którzy muszą z nią pracować! Ta kobieta powinna się leczyć!
2
PRACOWNIK 2017 2017-03-08 20:17
pracuję w diverese, ale mam nadzieję, że już nie długo. Totalna masakra, praca w salonie spoko, atmosfera ok, fajni współpracownicy. Problem z wyższymi stanowiskami. Kierownik regionalny kłamie, próbuje manipulować ludźmi, zakazuje kontaktować się z innymi sklepami, bo podobno to wszystko tajemnica, co trzeba podpisać przy zatrudnieniu. KR wydzwania do kierowników w ich wolne dni, każe obcinać godziny bo trzeba oszczędzać (jak nie ma ruchu wygoń zlecenie do domu), kiedy potrzeba więcej osób, a nikt nie może przyjść każe zmuszać do pracy w dodatkowe dni, w czasie wizyty zdarza się, że ktoś mu się nie spodoba z pracowników każe go wymienić, chociaż nie wie tak na prawdę jak kto pracuje.
Co do wynagrodzenia to szału nie ma, pracownicy na umowę o pracę po styczniowej podwyżce praktycznie nie maja szans na premię za utarg ze względu na wyśrubowane targety. Zlecenie po podwyżkach nie ma już żadnych premii, gołe godziny. Nie zależy im na wyrabianiu planów bo i tak ta kasa się należy. VMRka nie zna się na tym co robi, polega na zdjęciach, które nie oddają tego co jest realnie na salonie.
Informowanie, że coś nie działa lub się psuję nic nie daje, dopiero jak całkiem zdechnie to się wymienia.
6
Beata 2017-03-10 15:25
Diverse Zabrze-Platan. Od ostatniego 1,5 roku jest tam naprawdę świetnie. Załoga mieszana (faceci i kobiety). Każdy jest miły, uśmiechnięty i chętny do pomocy. Jestem stałą klientką. Aż chce się wracać do tak sympatycznego sklepu!
Zostaw swoją opinię o Etos S.A. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Etos S.A.