brak logo

Etos S.A.

Gdańsk

Opinie o Etos S.A.

Zaciekawiona 2016-11-08 11:23
a jaką opinie wystawicie szczecińskiemu Diversowi? możliwe że jest już gdzieś ale nie mam czasu szukać jej wśród komentarzy. pozdrawiam.
Anonim 2016-12-04 10:06
Szanowna Pani Zawiedziona

Po pierwsze jest to pomówienie, przewidziane w art. 212 Kk, zgodnie z którym kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

Drugim przestępstwem jest zniewaga, przewidziana w art. 216 §2 Kk, zgodnie z którym kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku....

Musisz mieć świadomość że w każdej chwili , w każdym dniu może do Ciebie zapukać Policja mając twój adres IP. Wówczas twoje żarty i wpisy zakończą się.

Życzę miłego dnia
2
Wolna 2016-12-05 10:35
Stanowisko kierownicze za 1500zł netto za takie wymagania... Jakiś ŻART!!! Sprzedawcy zarabiają więcej w innych sieciówkach. Miska ryżu za niewolniczą pracę!!! Uciekajcie z tego "RAJU".
14
Xxhkk 2016-12-06 23:55
A można wiedzieć jaką jest stawka godzinowa??
Anonim 2 2016-12-11 21:41
Szanowny/a Pan/i
Kopiowanie artykułów z kk jest wysoka przesadą, tak samo jak zastraszanie osoby, która napisała powyższa opinie, wszak po to istnieje ta strona. Jestem byłym pracownikiem i obiema rękami podpisuje się pod opinia MegaZawiedzionej. Trzeba być człowiekiem dla człowieka. Wyżej wspomniana Pani sama sobie zapracowala na taką a nie inna opinie.
Pozdrawiam !
12
IMOT 2016-12-22 22:02
firma która nawet przed świętami każe ludziom przyjść na noc do pracy
Matkom i córkom pragnącym przygotować rodzinie kolacje wigilijną
PANU PREZESOWI ZROBI GOSPOSIA
ALE ONA SAMA ŚWIĄT NIE BĘDZIE MIAŁA BO ZABRAKNIE JEJ SIŁ
7
Misia 2016-12-26 21:51
Nocka przed sama Wigilią to jedno wielkie nieporozumienie. Konkurencja jakoś sobie poradziła bez przychodzenia na nadgodziny i to w dodatku nocki, które dla umowy o pracę są niepłatne. Żenada!!!
Oczywiście kadry nie dostały informacji o pracy w godz nocnych. W przypadku jakiegokolwiek wypadku firma ubezpieczeniowa miałaby to gdzieś.
Kolejna sprawa to sposób przekazywania informacji. Ma być i już. Na wczoraj.
Oczywiście możemy sobie pisać, a i tak Prezes i Dyrektor nic sobie z tego nie robią. Dyrektor M.M jest najlepszy... ludzi traktuje jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
6
Anonimowy gosc 2017-01-10 13:43
Wszyscy by chcieli nic nie robic... Porazka.
Evl 2017-01-12 23:39
Pracowałam w tej firmie przez pewien okres czasu i muszę powiedzieć, że im dłużej to trwało tym gorzej było. Cieszę się, że zrezygnowałam i z perspektywy czasu widzę, że była to dobra decyzja. Pracowników traktuje się tam nierówno i niesprawiedliwie. Firma w żaden sposób nie motywuje do pracy, wręcz przeciwnie, kombinuje tylko jak utrudnić zdobycie premii. Co do zarobków to nie dość, że nie są one rewelacyjne to pracownicy zatrudnieni na tych samych stanowiskach i tych samych warunkach często dostają różne pensje, co jest absurdalne. Noworoczne podwyżki? Bzdura. Może i podnieśli stawkę o symboliczną złotówkę, ale za to odbili sobie z czegoś innego. Utrudnili zasady otrzymania premii pracowniczej tak żeby jej zdobycie było nieosiągalne.
Jeśli szukacie spokojnej pracy, w miłej atmosferze , a przede wszystkim pracy, w której pracownik byłby ceniony i dobrze traktowany to nie polecam firmy Diverse.
10
j123 2017-01-19 17:00
Pracowałam w diversie jakiś czas temu w jednym ze sklepów na śląsku i była to całkowita porażka. Muszę przyznać, że po tej krótkiej przygodzie z Diverse obiecałam sobie, że nigdy w życiu nie zatrudnię się już w żadnej sieciówce.

1. Praca za śmieszne pieniądze na śmieciowej umowie o dzieło, wszelkie szkody wyrządzone przez klientów czy kradzieże - wszystko to sprawiało , że wypłata była jeszcze mniejsza niż powinna być. Braki w kasie musiały pokrywać pracownice.

2. Pracowałam w grupie samych kobiet, a raczej powinnam napisać dziewczynek, które odznaczały się jedynie fałszywością i dziecinnym podejściem do całej sprawy. W jednym momencie potrafiły być słodko uprzejme, po czym za plecami wyzywały i obgadywały. Przy regionalnym każda najeżdżała na drugą. Nad stanowiskiem kierowniczym panowała bardzo młoda wyszczekana dziewczyna, która myślała sobie niewiadomo co i specjalnie podkładała kłody pod nogi pracownicom. Kierowniczka, choć była uprzedzana o kontrolach, nie przekazywała informacji niektórym pracownikom specjalnie, by podkopać którąś z nich.

3. "Benifity", które miałyśmy dostawać - czyli zniżki za niepłacone "pół godziny na sprzątanie przed otwarciem i po zamknięciu". W rzeczywistosći wyglądało tak, że o 20:30 dostawałyśmy maila, że na rano ma być zrobiona przecena pół sklepu, czy też zmienianie witryn nie mogło być odbywane w godzinach otwarcia sklepu, i zostawałyśmy nawet kilka godzin dłużej oczywiście bez wypłacenia pieniędzy za te nadgodziny. W życiu nie widziałam tej zniżki na oczy, bo wszystkie zniżki zabierała sobie kierowniczka, zamieniając się z kierowniczkami innych sklepów, żeby każda mogła sobie po taniości kupić to co chce. Poza tym słynny mundurek, który składał się z najtańszej koszulki raz na rok, a zasadą sklepu było ubieranie się od stóp do głów w rzeczy z diversa. Kiedyś przyszłam w czasie wielkich upałów do sklepu w sandałach - od razu zostałam zlinczowana, bo to nie są buty z diversa.

4. W pracy non stop bywała nerwowa atmosfera i ogromny stres, ciągłe straszenie nas kontrolami, kiedy przyjeżdżał kierownik regionalny, traktował nas wszystkich jak ścierwa, wrzeszczał i wyzywał. Często byłyśmy nawet odpytywane z regulaminu, z zasad obsługi klienta, z kodów i nazw do bluzek, czy z listy rzeczy bestsellerowych - jak w przedszkolu...

5. Zasada chorego narzucania się klientom, łażenia za nimi i ciągłego wypytywania i informowania o zniżkach. Obsługa klienta była najważniejsza, nawet gdy było w cholerę roboty, trzeba było nachalnie rzucać się na klientów, których to tylko odstraszało. Gdy klientów nie było - nie mogłyśmy nawet sobie na 5 minut stanąć w jednym miejscu i odpocząć (12h tryb pracy), bo odrazu byłyśmy linczowane za nic nie robienie, trzeba było non stop chodzić i poprawiać chociażby wieszaki.

6. A propo sprzątania. Sprzątanie tylko przed otwarciem sklepu i po, nie daj Boże przyjdzie kierownik w minutę po otwarciu a Ty akurat zabierasz na zaplecze ścierkę - już jest afera, bo sprzątasz po otwarciu sklepu. W trakcie pracy nie można posprzątać nawet największego brudu - dziecko zrzygało się na środku sklepu? Zasłoń wieszakiem na kółkach, bo jak posprzątasz to będziesz zwolniona.

7. Przez to, że musisz wciskać ludziom kit, często pracownik jest totalnie mieszany z błotem. Nie raz byłam wyzywana przez klientów od złodziejek, k*rew czy dz*wek i innych takich.

Oczywiście było tego wiele, wiele więcej, ale obawiam się, że nie starczy mi życia, żeby to opisać :)
19
Riposta 2017-01-25 23:03
Wpis osoby KOMPLETNIE NIE MAJACEJ POJECIA NA CZYM POLEGA PRACA W SPRZEDAZY.

Proponuje prace na produkcji lub na fermie.
1
Werka 2017-01-27 09:50
Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się o sklepie Diverse w Mysłowicach i o Pani kierownik o dziwnym imieniu?
mała 2017-01-27 12:46
Słyszałam, że ta kobitka jest na prawdę wporządku..
Osobiście wiem o niej niewiele, ale atmosfera tam czuć, że oki
1
Werka 2017-01-27 15:06
Ja znowu słyszałam, ze wredna i pomiata ludźmi, niby miła a za plecami obgaduje.
Ile osób chyba tyle opinii...
19
praconik-niewolnik 2017-01-29 22:10
Praca w diversie....
Od 1 stycznia dali podwyżki umowie zlecenie, bo musieli prawo i do tego zmusiło. Zabrali wszystkie premie jakie były. Za wyrobie wskaźników można było dostać około 250 zł co i tak według mnie było mało, ponieważ robili targety z ksiezyca co 8 osoba, która weszła do sklepu musiała dokonać zakupu i oczywiście trzeba było sprzedawac towar za jak najwyższa cenę . Kolejna sprawa wytyczne otrzymuje się @ I zadanie ,które trzeba wykonywać jak najszybciej i oczywiście potwierdzić wprowadzenie zdjeciowo.Zmiany Visualu co tydzień ale i tak praktycznie Visual zmienia się codziennie bo jak nie odsylka to korekta a to nowy towar.Estetyka na sklepie też zawsze musi być nie nagrana a więc za każdym klientem trzeba było by od razu poprawiać.A co do klientów za każdym masz latać i wciskać mu wszystko. I jak by to miało wyglądać tak jak oni by tego wymagali to by czasu na wszystko zabrakło to po pierwsze po drugie klienci nie lubią jak się za nimi lata I wciska wszystko co można nawet spokojnie obejrzeć nie można.A po trzecie za mało jest osób na zmianie żeby to wyglądało tak jak by oni chcieli bo powinno być 7 osób i wtedy by była obsługa zgodna z ich top7.Wracając do ich chorych wymow nie kiedy zdarzało się że wszystkie działy coś chciały tego samego dnia oczywiście na wczoraj.Kolejna sprawa umowa zlecenie jest traktowana jak ludzie drugiej kategorii mogą pracować po kilkanaście dni z rzędu po 12 godzin a umowa o pracę najwyżej 3 dni pod rząd.jak zlecenie musisz być osoba bardzo dyspozycyjna bo nie raz się zdarza że dzień wcześniej ba nawet kilka godzin wcześniej możesz być wezwany do pracy.Obcinanie godzin pracy do minimum. A najlepsze na zleceniu mają pracować osoby uczące się a pracują w każdy weekend I nie wiadomo kiedy mają chodzić do szkoły. A wiec jeżeli to ma być praca przejściowa to jeszcze rozumiem ale na stałe odradzam
15
bla bla bla 2017-01-30 10:36
To bylo dla chętnych ... nikt nie wspomniał o profitach.
Pozdrawiam
Pracownik Divers quick park 2017-02-02 15:10
Po co pisać coś o czym się "słyszało" ? "ktoś słyszał" ?
Wypowiedź która ma być opinią (tym bardziej opinią na temat innego człowieka) powinna opierać sie na własnych i przede wszystkim prawdziwych doświadczeniach, spostrzeżeniach.
Myślę, że każdy kto miał przyjemność porozmawiać czy też był obsługiwany w sklepie przez moją kierowniczkę ma o niej dobre zdanie, no chyba że mamy do czynienia z typową złośliwością :) osobiście znam Santanę i mogę ocenić jej podejście do pracowników - na pewno nie jest wredna i nikim nie pomiata (jak ktoś inny podobnież słyszał) a wręcz przeciwnie i do klientów - nigdy nie słyszałam jednego słowa w złym czy pretensjonalnym tonie z jej ust. Mało jest tak wesołych i miłych ludzi będących w pracy.
3
Qwerty123 2017-02-03 13:19
Co do sklepu DIVERSE Ruda Śląska, sklep jak i kierownictwo ma dużo do życzenia... Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są traktowane bardzo nieładnie! Atmosfera jest okropna, kierownictwo nic nie uczy "przynieś, podaj, pozamiataj". Co miesięczne proszenie sie o grafik dzień/dwa przed nowym miesiącem jest nie na miejscu... W ostatnim miesiącu grafik był wcześniej, jednak był schowany w komputerze tak, aby osoby pracujące nie miał do niego dostępu (absurdalne). W ostatnim czasie pojawiają się ciągle nowe twarzy, choć nie dziwi mnie to, patrząc na atmosferę jaka tam panuje. Ucinanie premii za przepracowany cały miesiąc jest skandalem... Jest to tylko namiastka rzeczy, które dzieją się na tym sklepie. Podsumowując, nie polecam tam tej pracy !
12
PS 2017-02-15 20:59
Dobry wieczór

Kto to jest Pan M. ? O jakiego Regionalnego chodzi ? Pozdrawiam serdecznie
Abc 2017-02-27 23:00
Również nie polecam pracy w tej firmie. Pani regionalna to najgorsza osoba, jaką spotkałem w swoim życiu. Pomimo tego, że prace zakończyłem dawno niechęć do wspomnianej pani jest nadal przeogromna. Zero umiejętności w zarządzaniu ludźmi! nie ma nic pozytywnego co można by było napisać na te kobietę. Współczuję szczerze wszystkim, którzy muszą z nią pracować! Ta kobieta powinna się leczyć!
5
PRACOWNIK 2017 2017-03-08 20:17
pracuję w diverese, ale mam nadzieję, że już nie długo. Totalna masakra, praca w salonie spoko, atmosfera ok, fajni współpracownicy. Problem z wyższymi stanowiskami. Kierownik regionalny kłamie, próbuje manipulować ludźmi, zakazuje kontaktować się z innymi sklepami, bo podobno to wszystko tajemnica, co trzeba podpisać przy zatrudnieniu. KR wydzwania do kierowników w ich wolne dni, każe obcinać godziny bo trzeba oszczędzać (jak nie ma ruchu wygoń zlecenie do domu), kiedy potrzeba więcej osób, a nikt nie może przyjść każe zmuszać do pracy w dodatkowe dni, w czasie wizyty zdarza się, że ktoś mu się nie spodoba z pracowników każe go wymienić, chociaż nie wie tak na prawdę jak kto pracuje.
Co do wynagrodzenia to szału nie ma, pracownicy na umowę o pracę po styczniowej podwyżce praktycznie nie maja szans na premię za utarg ze względu na wyśrubowane targety. Zlecenie po podwyżkach nie ma już żadnych premii, gołe godziny. Nie zależy im na wyrabianiu planów bo i tak ta kasa się należy. VMRka nie zna się na tym co robi, polega na zdjęciach, które nie oddają tego co jest realnie na salonie.
Informowanie, że coś nie działa lub się psuję nic nie daje, dopiero jak całkiem zdechnie to się wymienia.
14
Beata 2017-03-10 15:25
Diverse Zabrze-Platan. Od ostatniego 1,5 roku jest tam naprawdę świetnie. Załoga mieszana (faceci i kobiety). Każdy jest miły, uśmiechnięty i chętny do pomocy. Jestem stałą klientką. Aż chce się wracać do tak sympatycznego sklepu!
1
Ktoś 2017-04-10 22:17
Co za głupoty piszecie. Pracuje osobiście w firmie dluzej niz pewnie Wy wszyscy i mało prawdy w tym co tu piszecie. :)
3
Diverse 2017-04-20 13:30
A jak praca w Minsku Mazowieckim?
Gość 2017-04-21 14:12
Zawsze mówią oddzwonimy, ale do wybranych osób :)
1
zawiedziony 2017-04-26 10:57
UWAGA!!!!
SERWIS KASUJE NIEPRZYCHYLNE OPINIE, PEWNIE NA PROŚBĘ KTÓREGO Z RKS ALBO SAMEGO ETOS S.A.
UWAGA!!!!
4
pannanikt 2017-05-08 21:56
Najgorsza praca jaką miałam w moim 12- letnim doświadczeniu zawodowym , chodzi głównie o KR kobieta nie ma zielonego pojęcia jak dopingować ludzi do pracy , nic tylko poniża i pomiata, premie ?? W firmie Etos to chyba między bajki można włożyć, wyzysk i nic więcej. Nie polecam tam pracy.
11
ddd 2017-05-25 13:44
A co powiecie o pracy w diverse w arkadii?
Klaudia 2017-06-09 13:23
Witam,
w ostatnim czasie obserwuje komentarze jakie są wypisywane na temat pracy w DIVERSE niestety nie ma żadnej opinii na temat sklepów w Krakowie.
Chcę podjąć pracę, na pewno na wakacje chociaż nie ukrywam, że chciałabym zostać na dłużej.
Pracę w DIVERSE poleca mi przyjaciółka jednak Ona pracowała jeszcze za czasów poprzedniego kierownika regionalnego. Widzę, że często ogłoszenia pojawiają się na sklepy w M1 jak i Galerii Kazimierz, jakieś opinie?
Dziękuję za pomoc! :)
2
Zuzanna 2017-06-14 12:29
Pracuje w diversie juz ponad miesiac, nie mam zadnej umowy ani nic, stoje caly dzie nie mozna usiasc na chwile, jakim cudem mam pracowac w Boże Ciało skoro to swieto i kodeks zakazuje, haha gdzie jest inspekcja pracy ja sie pytam,
nie majac umowy nie powinnam obslugiwac na kasie, haaaaaaaa
a od miesiaca obsluguje i nie maja zarzadzajacy firma o tym pojecia
3
Agata 2017-06-14 21:33
Spotkałam się z dziwną sytuacją w Diverse. Mianowicie, robiłam dzisiaj zakupy w sklepie Woman na Magnolii we Wrocławiu i przy kasie Panie powiedziała mi, że zapakować zakupy może tylko do torby papierowej, która jest płatna, bo innych toreb nie mają i albo się decyduję, albo biorę zakupy w rękę. To jakiś skandal, bo jako długoletnia klientka tego sklepu nigdy się z taką sytuacją nie spotkałam.
1
Hehe 2017-06-16 21:27
To jest portal dla pracownikow, a nie zrzedliwych bab, ktorym nawet zlote jajko nie dogodzi.
Bas 2017-06-20 16:37
Droga "Riposto" to ty chyba nie rozumiesz co to jest szacunek do człowieka i godne traktowanie. Zgadzam się w 100% z j123!. Oczywiście dużo też zależy od ekipy i kierownika jaką tworzą atmosferę... Z drugiej strony na takie warunki zgadzaja się właśnie tylko młode albo nieświadome niczego dziewczyny, które tak się zachowują. Nie dość że GÓRA traktuje pracowników jak śmieci, to jeszcze wymaga, żeby całować ich po stopach za dostanie takiej "szansy" jak niewolnicza praca u nich.
2
inspektor PIP 2017-06-20 21:13
A w jakim sklepie Ty to wszystko robisz? napisz proszę.
doświadczonaona 2017-06-22 23:20
Salon w Rybniku, Katowicach, jakie opinie ?
Nick 2017-06-23 10:21
Diverse Katowice jakie opinie? Zarobki i atmosfera? :-)
Zyleta 2017-07-06 18:19
Salon Diverse Krotoszyn. Kierowniczka przeklina krzyczy i zajmuje się obgadywaniem swoich pracowników a na klientow nie zwraca uwagi.. A jak jest zmiana ułożenia sklepu to już wogole krzyki przekleństwa i urania leżące na podłodze.
1
Brakslow 2017-07-11 17:26
Pracuję w diversie jakoś od ponad roku i mam nadzieję, że ten koszmar niedługo się skończy. Jeden jedyny plus tej pracy to bardzo fajna ekipa w pracy, kierowniczka świetna. I na tym zalety się kończą. Nie chciałabym się powtarzać, bo większość zostało już wcześniej opisane, traktowanie pracowników jak pionki, bez żadnego szacunku. Wymagają rzeczy, których żadna z nas nie ma obowiązku robić, nawet sama kierowniczka. Najlepiej by było gdybyśmy się troiły na sklepie, bo przecież za dużo nas nie może być, bo to za duże koszty. Ciągłe straszenie kontrolami, i jedyne co potrafią to zjechać od góry do dołu za to, że coś jest nie tak, natomiast jeżeli coś jest dobrze, cisza. Zero motywacji, wręcz odwrotnie. Dodatkowo kierownik regionalny, który ciągle tylko naciska na osiąganie coraz wyższych i lepszych wyników. Kiedy wyniki zostaną osiągnięte czyt. osiągniemy taki próg, żeby otrzymać premię (które swoją drogą są żałosne), po wypłacie okazuje się, że premia została ucięta, bo kierownik miał swoje widzimisię. Wszystko byłoby ok powiedzmy, gdyby chociaż raczył poinformować pracownika za co i dlaczego tą premię ucina.
4
LOLA 2017-07-11 18:06
A gdzie pracujesz?
KS 2017-07-14 22:39
Jak czytam te wasze opinie to nie dowierzam.... jakie bzdury wypisujecie z nudów w domu...
Większość z was to ludzie którzy odeszli bo nic nie robili.... Ludzi bez ambicji.
Opisujecie Kierownictwo , Regionalnych nie dając nic od siebie.
Macie problem nawet z przywitaniem klienta , nie wspominając już o pozostałych rzeczach...
Uważacie że praca jest fajna gdy się nic nie wymaga ale jak już się zaczynają wymagania to każdy dla was jest zły...
Może praca z książką przy sprzedaży obudowy od telefonów jest dla was ok ... Tam nie trzeba wymagać nie trzeba rozmowy z klientem... Po prostu - przychodzimy do pracy i wychodzimy.
5
Julita 2017-07-20 11:27
@Brakslow co to znaczy że traktują pracowników jak pionki?co dokładnie robią?
Brakslow 2017-07-21 10:46
Nie będę pisała konkretnie, bo zaraz będzie dochodzenie, ale środek Polski.
Rozczarowana 2017-07-25 15:50
Co do sklepu DIVERSE Legnica,kierowniczka to osoba która sobie nie radzi sobie,wyżywa się na pracownikach,przeklina,wyzywa ich.Pracowałam tam do czerwca tego roku i nigdy więcej. Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są traktowane bardzo źle.Nic dziwnego że co chwile zmienia się kadra jak tak traktuje się pracowników.Nikt na dlużej nie wytrzyma z ta Panią.
3
Były pracownik 2017-07-25 19:11
Również pracowałam w legnickim salonie, z tym że ja miałam super kadrę kierownicza. A co do obecnej Pani Kierownik słyszałam wiele złego. Ale zapewne świetnie dogaduje się z RKS, łączą je takie same zołzowate charaktery i absurdalne wymagania.
4
julia 2017-08-04 20:20
Ja pracowałam w diversie w wola parku w warszawie pare miesiecy . Jakaś masakra kierowniczka z zastępczynią zatarg od lat jedna nadaje na drugą. Atmosfera masakryczna ty masz zapieprzac a one stoją w miejscu i pokazują palcem kogo masz obsłużyc. Zazdrość że hej o to że dobrze pracujesz.
Jak są słabe wskaźniki to zaklejają czujnik wejść klientów i wyniki na koniec dnia sa lepsze. Nadawały na Regionalnego że aż szkoda było tego słuchać . Innych pracowników też kiero obgadywała do regionalnego Michała ze takie straszne itp, a jego za plecami że h........
Na szczęscie zmieniłam szybko prace bo praca tam męczyła psychicznie.
2
Mona Lisa 2017-08-08 14:46
Najgorsze jest to że kierowniczka i zastępca to podobno rodzina i nic nie zrobisz ,bo jedna drugą kryje a pracowników traktują jak śmieci, i wyładowują swoje frustracje i problemy domowe właśnie w pracy.Grafik jest układany w taki sposób aby pasował tylko i wyłącznie obu tym Paniom.Natomiast to w jaki sposób odnoszą się do pracowników to już inna historia,tutaj można by napisać całą książkę.nie wiem czy to się ie na łapie już pod jakiś paragraf.Współczuję tym co tam zastali mi na szczęście udało się znaleźć lepszą pracę o d lipca i nie muszę już wysłuchiwać impertynencji Pań E oraz M.
2
anonimek 2017-08-09 21:42
Witam wszystkich :)

Zastanawiam się nad podjęciem pracy w Diverse.... czytam opinie i załamuje ręce.... okazuje się, że jest to kolejny tzw. "obóż pracy" ? Czy ma ktoś wiedzę na temat ile zarabia się na poszczególnych szczeblach ? od asystenta po kierownika?
3
Klientka 2017-08-11 23:32
Nie wiem co sie zmienilo w sklepie w Tychach , przypuszczam ze Kadra/zaloga ale teraz da sie przynajmniej zrobic zakupy w tym sklepie. Nagle zaczly sie znajdowac rozmiary, ktorych wczesniej nigdy "nie bylo", obsluga bardzo mila, nie upierdliwa, jednak troszke irytujace sa ciagle zdania informujace o promocji. Domyslam się , ze takie sa wymogi firmy. Da sie to wybaczyc. Mimo ogrmonego ruchu widzialam, ze zaloga stara sie ogarnac wszystkich.
Dzis zyskaliscie stałą klientke, i dziekuje rowniez za mila obsluge ;)
Heh 2017-08-12 22:22
Z pewnoscia klientka weszla na goworka i tak pieknie opisala funkcjonowanie sklepu.
Boze jakie wy tepe jestescie....
2
Ja 2017-08-12 22:48
Smiac mi sie chce jak czytam te wasze pseudo-opinie, Pisane pewnie po tygodniu pracy w tej firmie.
Jestem tu prawie 2 lata i nie wybieram sie nigdzie indziej.
Jestescie żenujący.
Jak sie nie chce pracowac, to wszystko bedzie przeszkadzac. Taka prawda
3
Zostaw swoją opinię o Etos S.A. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Etos S.A.