Opinie o Diverse (Etos S.A.) w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Etos S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Etos S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Etos S.A. w Gdańsk

CichoCiemny
Były pracownik

Pracowałem w tym sklepie w zachodniopomorskiem … to co się wyprawia w jednym z nich to przechodzi ludzkie pojęcie, wychodzenie kierowniczki podczas pracy na 2-3 godziny do kosmetyczki, inna musiała ciagle wychodzić na 30/40 min po dzieci ale patrzyły się krzywo gdy chciało się na przerwę wyjść ze sklepu. Ten sklep to jedna wielka hipokryzja szczególnie Pani kierownik która kompetencje to chyba wygrała w chipsach

Barbara
Inne
@CichoCiemny

i w sumie tylko to Ci tak przeszkadzało? A co ze specyfiką samej pracy? warunki jak w każdym sklepie po prostu? zakres obowiązków i wynagrodzenie tak samo?

Hipokryt
Inne
@CichoCiemny

Noo ogólnie ta firma musi sie wiele nauczyć, niech zaczną od wyglądu sklepów bo wyglądają jak żywcem przenienione z 2005. Liczą się tylko pewnie wyniki nic pozatym, ciuchy, które jakościowo są meh a ceny to sobie z d wyciągają bo przecież prezes musi swoje zarobić. Bluzy za 300zl a wyglada jakby dziecko projektował albo Janusz no masakra po prostu.

Barbara
Inne
@Hipokryt

mimo wszystko ktoś kupuje te bluzy skoro za taką cenę są wystawione, to chyba coś jednak znaczy? tu jakiejś premii od sprzedaży nie ma przypadkiem czy czegoś? czy raczej o towar się nie przejmujesz?

...
Pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie, w obecnym czasie to totalna porażka. Mam wrażenie, że COVID wpłynął nie tylko na liczebność załóg na salonach, ale i na procesy myślowe zarządzających oraz wyższych stanowiskami. "Panowie i Panie Czasy Covida się skonczyły... Pora wziąć się do roboty!", pamiętam tego @ od VMR, jakby wpłynął na skrzynke mailową wczoraj. Skoro takowe się skończyły, to gdzie powrot do normalnej liczby eteatów? gdzie godne wynagrodzenia? Gdzie jakiekolwiek wsparcie? W D&%^$, Tyle moge powiedzieć. Wszyscy tylko wymagają. Zero szkoleń - te są tylko obiecywane. KR czy VMR przy wizytach, potrafią tylko wytknąć błędy. Zero jakiejkolwiek rady, wsparcia, pomocy w zorganizowaniu jakiejkolwiek zmiany. Masz (usunięte przez administratora) na magazynie bo metki wystają? nie ważne, że sala sprzedaży się błyszczy, i tak uwalę Ci nagrodę. Problemy na sali sprzedaży? nie zdazyłeś wprowadzić instrukcji? - @ na cały region i potrącenia z nagrody. Takie zachowania to norma. Obgadywanie za plecami... Na wizytach - wszystko super, ewentualnie jakieś małe błędy, a potem od KS z innego sklepu słyszysz wrecz bajkę na swój temat. Jeśli chodzi o samą specyfikę pracy, to firma wymaga bardzo duzo od pracowników, nie dając jakichoklwiek, choćby podstawowych narzędzi. Nie potrafisz czegos? zadzwon na inny sklep - stała śpiewka. $$ Firma zbija kokosy, wzrosty sa widoczne, a mimo tego, oszczednosci gdzie popadnie. Cięcie godzin, ucinanie etatów, ucinanie nagód czy dodatków funkcyjnych itp. Większość pewnie wie nt "wypadku" na śląsku, a firma dalej każe wchodzić na drabiny, myć lampy, i szyby witrynowe (bo 100zł na msc to za dużo, żeby firma umyła). Co się jeszcze musi zdarzyć, żebyście zwrócili na to uwagę? Ktoś ma umrzeć na sklepie? Czy wypadek ze skutkiem tragicznym? Pewnie i tak byłoby to zamiecione pod dywan, jak każda grubsza sprawa. Także REASUMUJĄC: -trzeba zapoznać się z definicją mobbingu, -zarobki są wręcz komiczne, -Kadra Kierownicza ma przerąbane na stanowiskach, najlepiej jakbyśmy rzeczy biurowe robili w domu, bo na sklepie nie ma na to czasu, ale to przecież NASZA wina, że nie mamy czasu bo źle organizujemy sobie prace... -Jak nie potrafisz w 1000% odzielić życia prywatnego od pracy, to tutaj długo nie pożyjesz. Mówią, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, ale wszedzie lepiej niż tu. Uwierzcie. Trzymajcie sie!

1
Ciekawski
Były pracownik
 Pytanie
@...

Możesz powiedzieć w skrócie te historię WYPADKU?

Omnibus
Pracownik
@Ciekawski

Ktoś w końcu może dostał prądem na drabinie podczas wymiany oświetlenia… bo my tego nie powinnismy w ogóle dotykać a co mowa odkurzać…

1
No name
Były pracownik
@Omnibus

Nie powinnismy ale firma ma to w (usunięte przez administratora) czy Tobie się coś stanie.Komputery tez trzeba naprawiać bo nikt ci do jednej usterki nie przyjedzie a jak prąd cię kopnie to nic takiego. Chora firma i tyle

1
123
Pracownik
 Pytanie
@No name

A to jest właśnie kolejny ciekawy temat. Lampy mamy zmieniać, czyścić itd, a chyba zarządzający zapomnieli, że osoby pracujący na umowę zlecenie nie mają prawa wchodzić na drabinę, co jest z Wami ludzie nie tak. I jeszcze jedno, czy ktokolwiek z tej firmy miał szkolenie BHP? Bo z tego co wiem wszyscy w magiczny sposób je odbyli, a nikt nawet nie wie kiedy. Dajcie spokój, łamanie przepisów na każdym kroku, proponuje zmienić nazwę firmy, bo Etos raczej nie odzwierciedla niczego co się tu dzieje

1
Pracapraca
Były pracownik

Pracowałem ponad rok w centrali i myślę, że ETOS.SA nie różni się od innych dużych polskich spółek. Są plusy i minusy wiadomo. Projekty na poziomie, wspólpracownicy też, dużo możliwości rozwoju jeżeli ktoś jest ambitny. Mnóstwo rzeczy do poprawy jeżeli chodzi nawet o współpracę między działami, a raczej jego brak ale każdy ocenia to swoimi oczami. Ogólnie na plus, praca dla ambitnych i pracowitych + na pewno możliwość współpracy z naprawdę prestiżowymi kontrahentami.

Ciekawski
Pracownik
 Pytanie
@Pracapraca

A niby jakich prestiżowych kontrahentów ma ta firma?

Ciekawski
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawski

No nie wiem może organizatora największego wyścigu na tym globie ? Dakar mówi Ci to coś ?

Ciekawski
Pracownik
@Ciekawski

Prestiżowy dla Januszy po 50

O
Pracownik
@Ciekawski

Może i współpracują z Dakarem (i szacun za tą współpracę i ogolne wspieranie polskiego motosportu) jednak to jak jest traktowany zwykły pracownik sklepu zostawia wiele do życzenia. A przecież to my stoimy na pierwszej lini frontu z klientem. To my pracujemy z klientem który nie raz jest ciężki. A obrywamy za wszystko. Doklada się coraz więcej obowiązków mimo iż najważniejszym przykazaniem jest obsługa klienta. I o tym można by pisać i pisać. Warto zobaczyć z kim maja współpracę i jak marketingowo słabo to wygląda :)

Pytanie
 Pytanie

Ile zmian jest w Diverse (Etos S.A.)?

Makowcowa
Były pracownik
@Pytanie

Prawie zawsze pracuje się od 9 do 21 w galeriach handlowych. Możesz pracować w innych godzinach, wtedy zależy już od kierowniczki i grafiku jaki zrobi.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutowano mnie do C. H., które dopiero ma się otworzyć. Kazano tylko opisać siebie, powiedziano ogólnie jak to ma wyglądać i jak wyglądają zarobki. Potem "szkolenie", czyli tak naprawdę praca w innych sklepach i dla osób chętnych chcących coś zarobić możliwość pracy w innych miastach.

Pytania

Tak naprawdę zadano tylko jedno pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
mąż
Inne
 Pytanie

krótko i na temat: -podwyżki w firmie Etos to jakaś kompletna porażka,doprowadzacie do sytuacji że z-ca kierownika w 2023r. zarabia prawie tyle ile "statysta" na umowe zlecenie. -czyli pracownicy od teraz mają sami myć witryny?(chociaż w umowie wyraźnie napisane jest że masz obowiązek dbać o salę sprzedaży a nie mycie szyb zewnętrznych przed 12-to godzinnym dniem pracy). Firmę tym bardziej taką za jaką chcecie być postrzegani powinni tworzyć głównie stali,dobrzy pracownicy a jak powiedział jeden z regionalnych "nie ta to inna,ja nikogo nie trzymam na siłę" BRAWO za takie podejście...Mam nadzieje że ktoś kto ma coś do powiedzenia w tej firmie to przeczyta i porozmawia z regionalnymi bo ludzi maja za NIC...

PIOTR HOLENDER123
Były pracownik

Pracowału w firmie ponad 3 lata na różnych stanowiskach. Zostału zwolnionu przez telefon :) wydawało mi się MAM DOBRY KONTAK Z REGIONALNYM, myliłum się. Przez ten cały okres pracy było zazwyczaj tak: na wizytach wszytko dobrze, później mail/raport z 10cioma rzeczami do poprawki.. nie powiedziału mi tego na wizytach w cztery oczy, to później nie miału zapału, żeby to zrobić ;) Podejście do innych osób też się mało różniło.. wizyty na sklepach PRZYJECHANIE, POGADANIE I ŻEGNAJU Ogólnie praca dla ludzi z mocną psychą i co mało się przejmują :D P.S. Raz w roku przyda się w firmie przypomnie jakie prawo jest w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż w sklepie(przynajmniej te najważniejsze rzeczy)

Jesika
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich. KR i VMR mają wyrąbane na sklepy jeśli chodzi o jakiekolwiek wsparcie dla ekip na sklepie :) Liczą się tylko aplikacje, sprzedaż i żeby zawsze było pełno wszystkiego, bo się sprzeda. Brak kogoś do pracy? Jedna osoba na zmianie? Dacie radę! Nie ma wyjścia. Nie interesuje się, czy ktoś przedłużył umowę. A chcąc kogoś zwolnić mówi mu/jej kilka dni wcześniej (2/3 dni przed koncem umowy), że kolejna umowa nie przyjdzie. Jak to jest? Kierownik regionalny jedzie pierwsze do jednej kierowniczki i mówi, że jest wszytko dobrze.. następnie jedzie do drugiej i mówi, że tamta sobie nie radzi i sklep wygląda z każdym dniem gorzej... Uważa, że nie powiedzą tego sobie, jesli wie, ze mają tam jakis kontakt ze sobą? Ooo, tez fajnie wyglądają sytuację, że taki KR przyjedzie sobie na sklep po jakimś tam zebraniu w centrali i chwali się, że jest wysoko w ich w tabelkach :) a my stojąc w pracy tylko robimy co w mailach, ponieważ później są kolejne jak komuś idzie i czasami wstyd czytać, jak się jest wyróżnionym na czerwono z dopiskiem NIE POTRAFICIE CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM, to trzeba latać za klientami i lizać im p u p ę, gdzie mają później czyściejszą niż my własną, bo na 15 min przerwy, ciężko zjeść, nabrać sił i zrobić najpotrzebniejsze rzeczy, bo minuta dłużej I później na sprawdzaniu kamer wszytko wychodzi

Asdf
Pracownik
 Pytanie

I co małe robole, jak się czujecie oglądając chociażby tiktoki gdzie pracownicy praktycznie wszystkich innych marek odzieżowych pokazują co dostali od pracodawcy na Święta? O Etosie, wielki gigancie żenady - bo na pewno nie mody, wstyd. Nie martwcie się, my na pewno dostaniemy potężny zastrzyk adrenaliny w postaci setek maili jak to słabo "ciśniemy" sprzedaż w tym najgorętszym okresie handlu. Pozdrawiam wszystkich tych najmądrzejszych, bo jak wszyscy wiemy, macie włączone powiadomienia o dodaniu nowej opinii ;)

Ola
Były pracownik
@Asdf

Zgadzam się z opinią. Ta firma nawet bonu na zakupy w sklepie żałuje. Tu nigdy Cię nie docenią !

Barbara
Inne
@Ola

a tak z ciekawości to ile w sumie to osób jest zatrudnionych tak naprawdę, zastanawiam się ile musieliby wydać na te bony i gdzie teraz są te pieniądze, które mogliby na nie przeznaczyć. jakoś alternatywnie ich nie wykorzystują?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

PT
Były pracownik

Country Sales Manager z pewnością wyprawi swojej rodzinie piękne święta za kasę ktorą przyznał jej Managing Director za pierdzenie w fotel

Ja
Pracownik

Odradzam zatrudnienia się w tym (usunięte przez administratora). Kierownictwo wykorzystuje jak może. Sami nic nie robią, pracownik musi biegać z "toną" przymierzalni, obsługiwać ludzi i wchodzić im w (usunięte przez administratora) Ciągła walka o kasę. Kto ma kasować, a kto nie. Kto bardziej wchodzi w (usunięte przez administratora) ten kasuje. Sami gadają i się śmieją, a jak Ty coś powiesz i się zaśmiejesz to od razu gadka "obsługa". Jedna osoba przez 12h stoi na przodzie i śpiewa o promocji. Jak nie zaśpiewasz to od razu atak. Zarobki śmieszne. Gdy zbliżają się najazdy prezesów to w sklepie odziwo każdy zaczyna sprzątać i dyrygować jak ma wyglądać sklep podczas obecności tych osób.

Dorota
Inne

Może mi ktoś odpowie jak wygląda rekrutacja na Specjalistę ds Kontroli odzieży. Wiecie ile etapów to ma? Jest teraz rekrutacja otwarta i zastanawiam się też czy są jakieś zadania rekrutacyjne?

Jarek Jarek łowca szparek
Pracownik

Narzekaliscie na skrzypka to teraz macie nowa szefową protoplastę żeroma ;)

TeamMalwina
Pracownik
@Jarek Jarek łowca szparek

Malwina jest o niebo lepsza od Konrada. Przede wszystkim jest kulturalna. Konrad powinien zostać usunięty z tej firmy w trybie natychmiastowym, totalny brak szacunku do ludzi.

ada
Pracownik
 Pytanie
@Jarek Jarek łowca szparek

a co to znaczy protoplast żeroma?

Kate
Pracownik
 Pytanie

Słyszeliście ze podobno wyrzucili rks na gdansk ? Znowu przyjdzie ktoś nowy i się zacznie, mam dość składam wypowiedzenie, Krzysiek, Mateusz teraz Piotrek… masakra

TakaJa
Były pracownik
@Kate

Ja serio współczuję tych wszystkich RKS, nasz na rejon szczecin serio był spoko, wiadomo mydlenie oczy itp to ich działka ale nie było żadnego złego traktowania itp sytuacji. Naprawdę pod tym względem facet się sprawdzał

TakiJa
Pracownik
@TakaJa

Szanowna Pani Proponuje wytrzeźwieć za nim wpisy pojawia się w miejscu tam publicznym. Proszę usunąć mydło z oczu skoro pojawiło się takie zamydlenie Pozdrawiam TakiJa

TakiJa
Pracownik
 Pytanie
@Kate

Złożone ?

Sylwia
Inne
@TakaJa

W sensie to jacyś kierownicy czy o co chodzi? I jaki to ma wpływ na zwykłego pracownika? Chciałabym żeby wszystko było jasne, bo mało wiem o firmie, dlatego dopytuje.

Pani Nowa
Kandydat
 Pytanie

szukam i szukam. daleka znajoma poleca mi prace na magazynie na Bysewskiej. tylko jak tam z dojazdami? jak z atmosfera? Czy poleca mi bo bedzie miała z tego kase ?

KKKK6
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie , chyba ze ktoś chce dostać depresji i załamania nerwowego. Firma nie szanuje swoich pracowników , w szczególności pan regionalny z gościem od VMR . Nie szanowanie pracowników jest u nich normą ..

1
Pracownik
Pracownik
@KKKK6

Zgadzam się ze wszystkim..

marysia
Pracownik
@KKKK6

i jeszcze te glupie teksty VMR do pracowników...

1
Barbara
Inne
@marysia

Głupie? A co do was mówi. Generalnie to tu nie ma kogoś do kogo można w tej sprawie pójść skoro wam to tak wadzi?

Dorota
Inne
@KKKK6

Dość mało konkretnie. O jakie to zachowania konkretnie chodzi? Sama widziałam fajne ogłoszenie na specjalistę marketingu performance. W tym dziale też są tego typu praktyki?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo odradzam pracę w tej firmie.. Praca jest nieadekwatna do zarobków. Ciągłe kontrole i sprawdzania, zastraszania, mobbing. Duży nacisk na obsługę, jak prezes nie usłyszy dzień dobry po przekroczeniu progu to zaczyna się jazda, normalnie drze się na pracowników i nie patrzy czy są klienci na sklepie.. Regionalni myślą że jak wiecznie będą was opierdzielać to was zmotywują, a jest wręcz odwrotnie doprowadzają do tego że człowiek czuje się jak g*wno.. Starasz się, zapierdzielasz, robisz utarg, aranżacje, towar, przebierasz manekiny, nie idziesz na przerwę, często przychodzisz wczesniej do pracy a o godzinie 16 przyjeżdża regionalny kierownik od visualu i robi Ci jazdę bo wieszaki nie są ułożone na" palec". Mimo że pandemia się skończyła firma dalej nie przywróciła etatów które zabrała. Szczerze nasza wina bo kilka miesięcy można było pracować za tych pracowników ale my NIE JESTEŚMY robotami, tylko ludźmi i mamy prawo być wykończeni. Regionalnych w tym temacie nie da się przegadać, ciągle tłumaczenia że oni też pracowali na sklepie, kiedy ? Kiedy ludzie mieli pieniądze żeby kupować sobie bluzy za 200 zł, kiedy było więcej etatów i dało się wyżyć za tak małą pensję. Ciągłe problemy z kręgosłupem to nie jest praca tylko z obsługą klienta, to jest ciężka fizycznie praca jak na magazynie. W firmie nie ma szkoleń, awansują jak leci po kolei i z czasem robi się wielkie g*wno. Nie zawahają się żeby zwolnić nawet najlepszego pracownika, byle by oszczędzić pieniądze. Zastępca (który pracował na tym sklepie od otwarcia) miał umowę do końca miesiąca(następna miała być na stałe), w tym samym mieście drugi sklep się zamykał, więc żeby nie być aż tak stratnym , firma nie przedłużyła umowy zastępcy a mieli przenieść ekipę z drugiego sklepu, czemu mieli ? Bo po dwóch dniach pakowania ciuchów okazało się że sklep jednak się nie zamyka. Regionalny zrobił z siebie głu*ka, przykro że nawet nie walczył z firmą jakoś o tego pracownika. No i te pieniądze.. Umowie zlecenie wychodzi stawka godzinowa podobna do kierownika sklepu. Plany są bardzo wysokie, rzadko kiedy do wyrobienia, a kiedy już się coś udaje i 2 miesiące masz ładne to 3 miesiąc dadzą tak ambitny plan że można się pożegnać z nagrodą kwartalną. Wszystko robią żeby jak najbardziej oszczędzić na pracowniku. Bardzo żałuję lat przepracowanych w tej firmie i swojego zdrowia psychicznego, na szczęście już się uwolniłam :) Z pozytywnych rzeczy to jak jest ekipa fajna to się fajnie chodzi do pracy, mundurki pracownicze, wysoki rabat pracowniczy od nowej kolekcji chociaż ceny i tak powalają nawet po rabacie i czasami dają dodatkowe akcje na wyprzedaż, idzie kupić rzeczy za grosze.

Pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w mieście Nowy Sącz ( Galeria Sandecja) Kierownictwo zakłamane liczy się tylko ich dobro , reszta jest nie ważna . Telefon komórkowy najważniejszy a podobno to klient jest ważny . Atmosfera żenująca - proszę pomyśleć o wymianie kierownika !

4
Sylwia
Inne
@Pracownik

Jak nieważna? Z czym jest dokładnie problem? Bo coś nie piszesz nic konkretnego.

Łukasz
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Zacznijmy od tego że dlaczego wystawiasz negatywne opinie na temat sklepu oraz kierownictwa nie podając swojego prawdziwego imienia tylko w trybie incognito ? drugą sprawą wnioskuję iż być może byłaś pracownikiem tego oto sklepu ale coś poszło nie tak lub się nie sprawdziłaś i zostałaś zwyczajnie zwolniona z powodu swojej niekompetencji ewentualnie lenistwa... a teraz wypisujesz jakieś swoje nieprawdziwe informację aby podnieść swoje ego :) Z tego co mi wiadomo obsługa tego sklepu jest na najwyższym możliwym poziomie z którego każdy klient jest zadowolony i z miłą chęcią ponownie do niego wraca. Jeżeli Tobie się nie udało zapewne z wyżej wymienionego powodu to bardzo mi przykro ale Twoje zachowanie jest na poziomie zwykłego dziecka które nie dostało zabawki, jeżeli masz coś jeszcze do powiedzenia albo chcesz się z nami podzielić jakimiś informacjami to napisz pod prawdziwym Imieniem itp miej chociaż odrobinę odwagi i honoru :P lecz obawiam się że niestety takiego nie posiadasz, powodzenia :) Moim skromnym zdaniem opinia fałszywa i bezsensowna.

stefan
Były pracownik
@Pracownik

Pani Kierownik porażka więcej na zapleczu siedzi i telefon w ręku niż na sklepie a mogłaby coś pomóc. aktywna sie robi jak przyjeżdża rks to skacze do kazdego klienta. Przejrzyjcie kamery i wszystko będzie jasne.

Pracownik
Pracownik
@Łukasz

Tak , racja bezsensu był ten wpis , każdy wie swoje . Osoby które poczuły się urażone . Przepraszam

Sylwia
Inne
@Pracownik

Tzn co wie takiego? Może jednak warto się podzielić publicznie czasem, żeby było wiadomo, co się dzieje?

—-
Pracownik
@stefan

Bardziej mowa o zastępcy a nie kierowniku .

Łukasz
Inne
@Pracownik

Widzę że nadal nie wyciągnęłaś wniosków z tego co pisałem i lekko zasugerowałem :) nadal się boisz i ukrywasz jak szczór w kanale :) proponuję ujawnienie się i umówienie na spotkanie a w trakcie obgadanie dokładniej sytuacji i co Ci leży na sercu ;) Pozwolę sobie też coś zacytować " kozak w necie piz*a w świecie " także czekam Skończ oczerniać ludzi i psuć opinie firmie :) bo to co piszesz jest śmieszne a zarazem żałosne.

Pracownik
Były pracownik
@Łukasz

Jedyna osobą która oczernia ludzi to Ty bo ja nic złego nie napisałem i w stosunku do Ciebie jestem kulturalny trochę szacunku człowieku . I chyba nie wiesz na czym polega oczernianie firmy bo mój wpis nie miał na celu obrażenia firmy Etos ! Ale widzę ze bezsensu było wypowiadać się na tym forum bo każdy przeinaczy wypowiedz

Łukasz
Inne
@Pracownik

Jeżeli nie potrafisz odróżnić ludzi i stanowisk to się nie wypowiadaj.

X
Pracownik
 Pytanie

W zasadzie chętnie podzielę się moja opinia po współpracy. Żenada kierownik kazal dokładać do kasy kiedy były braki. Kiedy prosiłeś o wyjaśnienie nawet nie napisal maila w tej sprawie do tej pory sprawa pieniedzy które kazano dokładać nie wyjaśnione nikt nie raczył wziąć za to odpowiedzialności łącznie z KR. Dodatkowo nie raz składki naciskanie na dokładanie się bo są straty inw gdzie wydaje mi się wypłata kierownika a sprzedawcy jest znacznie inna. (usunięte przez administratora) i brak szacunku. Ręce iopadają kiedy dowiaduje się że taki ktoś ma dalej stanowisko kierownika. Dodatkowo czasem w pracy ucinało się na zakupki i wracało po długim czasie plus notoryczne marudzenia a przy wizytacjach osób wyżej płacz i kłamstwa. I zadziwiające fakty kierownik zastępca jest siostra wtedy w tym danym okresie plus na uz mama czy to jest prawnie zgodne ? Obgadywanie pracowników nastawianie przeciwko reszcie zespołu i wykorzystywanie na rzecz swoich spraw osobistych. Rotacja jak na jarmarku nikt nie wytrzymywał atmosfery. Brak szkoleń że strony kierownika nowych pracowników wieczne uwagi a przekazanie widzy zerowe. Najlepiej gdyby pracownik byl wielofunkcyjny i zrobil wszystko plus obowiązki kierownika na zmianie. Życzę powodzenia aczkolwiek na jakiś czas po był do tej pory tam fajny zespół bo się zmienił kierownik ale ponoć czas jego właśnie dobiega końca nie widzę przyszłości dla tego sklepu po powrocie byłego kierownictwa (G.J Częstochowa)

Anonim
Pracownik
@X

Wiadomo kto pisze więc po co anonim ????

X
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Art. 19. Prawo do swobodnego wyrażania opinii pozdrawiam Cie anonimowa wszechwiedząca osobo (pocisnę komuś sama się nie ujawniając) rodzinka doradziła czy reszta koleżanek? Myślę że wiele osób które pracowały maja więcej do powiedzenia na temat tego okresu i współpracy. Życzę owocnych sukcesów

1
Anonim
Były pracownik
@X

Popieram team X! Atmosfera nie do wytrzymania była. Dobrze, że później pojawił się Ktoś kto odczarował to miejsce!

Petarda
Pracownik
@X

Opinie nie biarą się z powietrza.????????‍♀️

Ann
Pracownik
 Pytanie
@X

To starsza z sióstr wraca? Nie została zwolniona po petycji 3 sklepów? Współczuję dziewczyny, tym razem nie dajcie się i zgłaszacie (usunięte przez administratora) do pip u jeśli regionalny nic nie zrobił.

1
Izabela
Inne
@Anonim

Ja mam inny problem. Jak czytam takie zdania: "kierownik zastępca jest siostra wtedy w tym danym okresie plus na uz mama" to niestety nie starcza mi wyobraźni, żeby sobie przetłumaczyć, co miał autor na myśli. Ty wiesz, kim jest, to może wyjaśnisz?

Patka
Kandydat
@Izabela

Kierownik, zastępca jest kierowniczki siostra + na uz ich mama. Myślę ze to autor mial na myśli ;)

Klient
Inne

Bardzo miła obsługa profesjonalne podejście do klienta chęć pomocy i dobrania dodatkowych elementów ubioru. Mile uśmiechnięte dziewczyny polecam czestochowa galeria jurajska. Porządek w sklepie czyste schludne przymierzalnie. Aż miło wrócić tam na kolejne zakupy

Rpt
Były pracownik

Pracowałam jakiś czas w tej firmie, za każdym razem przy jakiejkolwiek wizycie kogoś z góry stanie na baczność i latanie za klientem a wiadomo że ludzie rzadko kiedy lubią jak coś im się narzuca, wiecznie coś źle i nie dobrze a jak wizyta przeszła idealnie to zero pochwały, motywacji by dalej działać... Potrafią tylko ludzi rąbać za coś, że jest coś nie tak... Targety specjalnie robione by ich nie wyrabiać i nie dostawać nagród... Niby standardy wszędzie te same a na każdym sklepie inne zasady.. RKS widzi tylko to co chce widzieć. Praca za śmieszne pieniądze, i najlepiej z dyspozycyjnością 24/7. Mimo świetnego zespołu na jaki trafiłam zrezygnowałam z pracy w tej firmie i szczerze powiedziawszy to cieszę się, bo w aktualnym miejscu pracy mam przynajmniej psychiczny spokój.

Zostaw merytoryczną opinię o Etos S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Etos S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Etos S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 117.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Etos S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 2 to opinie pozytywne, 75 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Etos S.A.?

    Kandydaci do pracy w Etos S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Etos S.A.
2.6/5 Na podstawie 1158 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Etos S.A.
Przejdź do nowych opinii