Czy mógłby ktoś poradzić czy warto aplikować na konsultanta infolinii przychodzącej Play? Jakie są opinie? Czy osoba bez doświadczenia w call center poradzi sobie?
Poradzi sobie. Firma liczy na przypływ pracowników bez doświadczenia - nie będą mieć porównania z miejscami pracy gdzie ceni się rzetelność, pracę nad sobą i chęć pracy dla czegoś więcej niż najniższe możliwe zarobki.
Szkoda czasu na pracę w tak ŻAŁOSNEJ "firmie"! Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko w dziale IT, po kilku dniach zadzwoniono i poinformowano że zostałem przyjęty, umowę miałem podpisać kilka dni przed rozpoczęciem pracy, wszystko dogadane, miałem rozpocząć pracę od grudnia i dwa dni przed dzwonią i mówią że jednak nie mają już etatu! W momencie gdy już dogadałem wszystko z obecnym pracodawcą (złożyłem wypowiedzenie) dostaję informację że jednak już kogoś zatrudnili, a ja zostaje bez pracy! Cieszę się, że nie zacząłem jednak tam pracować, skoro tak traktują ludzi (usunięte przez administratora)
@Klosia czy częstotliwość takich spotkań integracyjnych od czegoś zależy, np. od wyników w pracy? Czy w takich imprezach bierze udział również kierownictwo?
Kończysz studia i zarabiasz jak po podstawówce, lepsza praca jest w biedrace.
krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy
jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak się pracuje w firmie Telbridge? O co chodzi z tymi krzesłami, tak o tym piszecie, że chyba jest ważne?
Zastanawiam się czy niektórym osobom pomaga w życiu takie narzekanie? Czasami pracuje się w gorszych warunkach ale z całą pewnością jest to jakaś sytuacja jednostkowa. Wydaje mi się, że niektórzy inaczej wyobrażają sobie pracę w firmie i są zawiedzeni.
Nikt nie mówił, że będzie lekko. Trzeba sie wykazać i w ten sposób zdobyć odpowiednią pozycję w firmie. Pół sukcesu jak robimy co się lubi a dla przypomnienia atmosfera w pracy w dużej mierzy zależy od nas!!!!
Praca na infolinii sama w sobie nie jest zla ale kadra nia zarzadzajaca probuje na sile zrobic wielkie korpo z firmy i tu popelnia wielki blad
Siemasz, ja pracuje od 4 miesięcy, na początku był stres i lekka trema przed rozmowami z ludźmi... Na szkoleniu fakt mało się dowiedziałem ale to była czysta podstawa dla nowicjusza i tyle wystarczyło. Każdy kto dłuzej pracował nawet podczas rozmowy z klientem był w stanie mi pomóc bez żadnego problemu sero atmosfera jest bardzo fajna. Czy grafik elastyczny? Uważam, że tak jak ktoś głupa nie wali i nie kręci tylko stara się pracować jak się umówił to jest ok. Pracowałem 1 miesiąc nie miałem problemów, jak chciałem wolne 1 tydzień. Teraz już to jest mój 4 miesiąc i stosując sie na doświadczenie, rady starszych stażem kolegów i koleżanek potrafię miesięcznie wykręcić 2000 podstawy przy pełnym etacie 500-2000 premii i serio to nie jest jakiś problem. Można sporą kasę zarobić tylko nie można się bać tych ludzi, tylko odpowiednio stosować się do wskazówek ;) wiadomo wszystko zależy od bazy, nastawienia etc.. Wszystko jest do osięgnięcia. Zaraz ktoś się znajdzie, że podlizuję sie itp. ale taka prawda że idzie wyrobić dobrą pensje. Na pewno tutaj dłużej popracuje bo dla mnie 3000 - 4000 na czysto pensji łącznie z premią (całą) to dużo dla studenta zaocznego :P Karta multi sport etc. fajna sprawa. Ogólnie poklecam. PS. Piszę jak jest na sprzedaży (infolinia wychodząca) nie wiem jak jest na innych działach POZDRO ;)
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć coś więcej o pracy konsultanta ds. Obsługi Zleceń (infolinia)? Interesuje mnie ta oferta ale chciałbym wiedzieć coś więcej zanim złożę cv. Na jaka umowę można liczyć? Jaka jest atmosfera w firmie?
Praca w call center musi być lubiana przez pracownika gdyż w przeciwnym wypadku pracownik po krótkim okresie pracy odejdzie. Tu mogą pracować ludzie, którzy lubią ten rodzaj pracy. Żadne współczucie nie jest potrzebna dla osób lubiących to co robią w Telbridge!
moze nie potrzebują ale wspolczucie to jedyne co dostaja :) najnizsza mozliwa godzinowka i umowa zlecenie gorzej byc nie moze.
a ja wspolczuje ludziom ktorzy pracuja dwa razy ciezej niz ja i i tak dostaja taka samą wyplate tak samo jak ludzie z wieloletnim stazem dajcie sobie spokoj tam sie chodzi siedziec w pracy a nie pracowac i nikt nie zostaje tam na stale:D
Wprawdzie pracuję tu od niedawna ale jestem bardzo zadowolona z tej pracy. Inna sprawa, że lubię pracę na słuchawce i nie męczy mnie to. Widzę jak niektórzy tylko czekają kiedy skończą pracę, współczuję.
Świetne miejsce pracy, polecam wszystkim. W Toruniu kadra kierownicza bardzo miła, skora do pomocy. Podobnie jak reszta współpracowników. Jeżeli chodzi o elastyczny grafik to można go ustalać wedle swoich potrzeb. Jedynie gdy np. na godziny poranne danego dnia zapisane jest już wiele osób to można mieć trudności we wpisaniu się na taką zmianę. Jedynym minusem są trudni klienci od czasu do czasu ale to się zdarza na każdej infolinii.
Tak mało opinii na forum , czyżby wakacje wypędziły piszących od komputerów? Słyszałam sporo dobrego o firmie i jestem bardzo zainteresowana pracą dla doradcy tym bardziej, że oferują elastyczny grafik co mi odpowiada. Może dowiem sie coś więcej o tej pracy?
Jak widać Telbridge n ie ma wcale nowych ofert pracy!
Firma spoko, ludzie spoko. Tylko ze są okresy 2-3 tygodni gdzie nie ma papieru toaletowego to skandal. Sanepid i inspekcja powinna się tym zająć. Papier dla ludzi!!!!
Papier na chwile obe na wrócił ???? Będę na bieżąco informować o sytuacji. Dziękuję kierownictwu za śledzenie posta.
Jakie obecnie są projekty w TL i ile trwa szkolenie?
@Taka prawda Czy Team Leaderzy to nie ludzie? Znaleźli coś lepszego i zmieniają pracę to zupełnie normalne! Firmy podkupują pracowników, to nic dziwnego? Każdy powinien ocenić czy nadaje sie do danej pracy.
@Taka prawda Telbridge to firma zatrudniająca ponad 1000 osób więc jeśli zwalnia się kilka osób to nie jest alarm. Rotacje zawsze były i będą i tego nikt nie zatrzyma ani nie zmieni. Oskarżanie firmy bez podstaw jest nieuczciwe. Przecież zawsze można odejść.
I tak właśnie zrobiłem, odszedlem i polecam wszystkim taki ruch. Mówisz o 1000 pracowników, natomiast ja się wypowiadam tylko o infolinii w Toruniu. Nie wiem jak jest w innych oddziałach. Rotacje były zawsze i w call center to się nie zmieni. Ale zazwyczaj to były osoby z małym stażem, a teraz o zmianie pracy myślą Ci starzy wyjadacze. Zresztą w krótkim czasie przestało pracować dwóch Team Leaderow. Ja sobie nie przypominam wcześniej takiej sytuacji :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 22 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.