brak logo

Euronet Polska

Warszawa

Opinie o Euronet Polska

anonim 2008-11-06 14:15:07
Firma solidna warunki pracy dobre choć jest sporo rzeczy które można zmienić i praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza
anonim 2009-03-17 10:10:05
ROZWOJOWA
ona83 2010-02-12 00:06:30
firma beznadziejna a zarobki marne pozdrawiam
1
anonim 2010-02-22 01:47:15
Jesli chodzi o Mnie.. to ciesze sie ze do tej gwarancji mnie "zmusili" w szale zlosci cisnolem telefonem o sciane rozpadl sie biedak.. Pani, milej zreszta, przez telefon powiedzialem ze telefon mi spadl i przestal dzialac. Uzywalem go 9 miesiecy, mam teraz nowy :)
anonim 2011-10-14 12:19:31
Witam,

Euro net - NIGDY TAM NIE KUPOWAĆ. [usunięte przez moderatora] sprzedają wadliwy sprzet a potem nie chca przyjac zwrotu - tylko na gwarancje ktora czekasz 3 tygodnie - tak wiec jak chcesz kupic produkt i go od razu uzywac to wszedzie tylko nie tam
3
potencjalny pracownik 2013-09-15 15:12:10
Witam.

Niedługo mam rozmowę o pracę, ale jako sprzedawca w sklepie internetowym na ul. Skierniewickiej w Warszawie. Czy ktoś coś wie na temat tej pracy?
alvro 2013-11-26 21:56:11
umowa o prace. jak nie lubisz pracowac dostniesz 1200netto ... jak sie wkrecisz to 1800 netto, jako kierownik 2000netto jak sie wkrecisz 3000netto, pros o sklep z duza iloscia klientow
szopen 2013-12-06 19:12:43
Widzę, ze firma szuka kolejnego jelenia na stanowisko "Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników"
Z taki podejściem zespołu i kierownika to będziecie szukać ludzi jeszcze dwa lata... powodzenia bo pewnie z 20 osób tam się przewinie ;)
1
offline 2014-04-13 22:08:08
Dobry. Proszę o jakieś konkretniejsze informacje.
maciek 2014-05-09 11:23:40
Domyślam się, że powyższy komentarz napisał kolejny mocarz, który po miesiącu ucieka z działu IT ;)
000x0 2014-05-19 23:00:02
są ogłoszenia na Pracuj warto aplikować do działu IT? za/przeciw poprosze.
trybik 2014-06-10 22:54:24
widzę, że znowu pojawiło się ogłoszenie "Informatyk ds. wsparcia użytkowników - lider zmiany"

czyżby kolejny rozczarowany? :)
czy to już 20 czy jeszcze nie?
rozczarowany i zażenowany 2014-08-04 10:11:49
Koledzy powyżej mają rację - firma szuka jeleni. Szczerze odradzam każdemu Dział Wsparcia Użytkowników (DWU) w Pionie Informatyki. Fatalna atmosfera, fatalne warunki pracy - brud, smród i ciasnota. W pracy dużo stresu i presji, którą szczególnie nakłada szef-choleryk. Atmosfera w zespole? Ze 2-3 fajnych ludzi, chętnych do pomocy, z którymi można w ogóle pogadać sensownie czy pożartować. Niestety szef i reszta zespołu robią wszystko co w swojej mocy by było nieprzyjemnie. Czasem to wyglądało jak fala w wojsku, nowi pracownicy określani mianem "idiotów", którym "trzeba dokopać". Na porządku dziennym "wbijanie noża w plecy" z uśmiechem na ustach. Dodatkowo pracy jest ponad stan, odpowiedzialność duża a pensja marna. Idziesz do pracy ze zwieszoną głową jak do obozu koncentracyjnego. Paranoja. Cieszę się, że już mnie tam nie ma - życie odzyskało barwy :) I nie dziwię się, że jest tam wielka rotacja i wszyscy uciekają. To praca tylko dla masochistów! Aha, fakt, nauczyć się można sporo, szkoda tylko, że głównie systemu, którego nigdzie indziej nie spotkamy więc cała nauka pójdzie na marne i tak... Reasumując - praca dla desperatów. Chłopaki, którzy tam siedzą wiele lat chyba po prostu nie wiedzą jak jest w innych firmach. Szkoda mi tych, którzy tam trafią i będą musieli po miesiącu szukać nowej roboty. Cóż, Polska to nadal dziki kraj, Bangladesz Europy...
3
wiosna 2014-08-13 09:11:25
Jest to firma, która nie szanuje pracowników, przerzuca na inne stanowiska nie zdając sobie sprawy, że nie wniosą nic nowego bo nie ma żadnej motywacji. Wymagania coraz większe, plany z kosmosu, a zarobki idą w dół. Dobrzy pracownicy uciekają do konkurencji, gdzie mają wyższe zarobki, jakieś pakiety socjalne. Tutaj socjal niby jakiś jest (nieoficjalnie bo nikt nic nie wie oficjalnie), ale decyduje o przyznaniu główna szefowa danego rejonu. Nasza szefowa z zachodniopomorskiego, wielka dama pani M nic nie przepuści, nęka pracowników, ale sama zarabia coraz więcej. Pasuje szefostwu w Warszawie bo dzięki niej nie muszą wyskakiwać z pieniędzy. O jakiś przywilejach dowiedzieliśmy się przypadkowo na szkoleniu w Poznaniu, gdyż wygadał się jeden z prowadzących. Podczas rozmów z kolegami i koleżankami wiem, że robią wszystko, żeby stąd odejść. Ja jestem jedną z nich - nie będę frajerką
1
wiosna 2014-08-13 11:12:41
Mój powyższy wpis dot. EURO-NET Sp. z o.o. RTV euro AGD
1
Nowy 2014-08-13 14:41:20
Mam pytanie o stanowisko Informatyk ds. wsparcia użytkowników - lider zmiany bo widzę dość często to ogłoszenie pojawia się na portalach. Na czym polega ta praca i dlaczego co chwilę szukają na to stanowisko pracownika? Czy przez ostatni rok już było kilku pracowników co próbowało podjąć wyzwanie i dali sobie spokój bo nie było sensu?
bfg 2014-08-25 20:27:03
Pan rozczarowany i zażenowany dobrze wszystko podsumował. Byłem jednym z tych naiwniaków i wytrzymałem tam 1,5 miesiąca.
Na rozmowie wszystko pięknie i ładnie (biuro nawet w dobrym standardzie). Niestety po tygodniu-dwóch pierwsza myśl przed wejściem do firmy to za co dostanie się ochrzan.
Zamiast pomóc się szybko wdrożyć nowym to "koledzy" robią łachę, że coś pokażą albo odpowiedzą na pytanie.
Pozatym w ofercie jest napisanie, że wyamagana jest samodzielność...hehehe, żeby cokolwiek zrobić na kompie trzeba co chwilę wpisywać hasło admina które jest ściśle tajne.
W efekcie trzeba prosić o jego wpisanie "kolegów" którzy robią to z wielką łachą.

Być może oni nie szukają nikogo na stałę tylko chcą sobie poprawić statyki w kategorii Najczęściej zatrudniający pracowadwaca...

Odnośnie ogłoszenia - lider zmiany to grubsza to samo co pracownik działu wsparcia, tylko musi generować raporty po zakończeniu zmiany, wypełniać jakieś tabelki i brać na siębię odpowiedzialność w razie jakiejś większej awarii.

Chętym do podjęcia pracy w dziale informatyki radzę trzy razy się zastanowić czy chcą tracić czas i po miesiącu-dwóch szukać innej pracy.
3
bfg 2014-08-29 21:53:07
Dobry wieczór to jeszcze raz ja. Zapomniałem napisać, że nawet jak wszystko zrobicie dobrze, a przed skończeniem zaczniecie się zastanawiać "co zrobiłem źle" a jednak wszystko będzie dobrze to kierownik działu wsparcia przyczepi się do tego że kabel jest jasno szary zamiast ciemno szarego, albo nazwa folderu zamiast _ w nazwie ma -
Pozdrawiam odważnych :)
2
divix 2014-09-30 07:13:11
Dają Ci 1000 podstawy + prowizja. W praktyce 1250, 1300, 1500, u niektórych 2000. Handluje się głównie ubezpieczeniami. Z samego sprzętu wypłaty nie uzbierasz i będą Ci płakać, że nie wciskasz ubezpieczeń. Są dni, kiedy klientów brak - pracodawcę to nie obchodzi. Codziennie pokazują wyniki i pytają dlaczego tak mało. Słyszałem, że w Poznań Franowo jest straszna kierowniczka.
1
paweł 2015-01-21 02:34:50
Pewnie zaraz ktoś Ci odpisze, że nie, bo bankomaty Euronetu nigdy się nie psują hehe. No, a tak powaznie to sam szukam pracy i myslałem o tej firmie, poniewaz jest popularna i ma chyba dobrą i stabilną pozycję na rynku, nieprawdaż? Zweryfikuje ktoś to, że handlowiec zarabia tu pensję pomiędzy 1000, a 2000 złotych, bo tego sie nie spodziewałem po nich..
mikołaj 2015-03-23 12:46:30
jasne, że się psują, jak każde @paweł może z mniejszą częstotliwością, no ale też się nie oszukujmy jednak. Dajcie znać jak u Was z pracą , czy teraz zatrudniają normalnie czy tak różnie jednak? Czekam na Wasze opinie, bo jednak to i praca z klientem i w ogóle, to kto mi lepiej o tym wszystkim opowie jak nie Wy?
KIEDYS TAM PRACOWAŁEM 2015-05-19 00:16:06
UWAGA LUDZIE. MAJ 2015!! EURO-NET WE WROCŁAWIU PROWADZI NABÓR: PODSTAWA WYNOSI 1000ZŁ BRUTTO+ PREMIA.. CZYLI GWARANTOWANA KWOTA NA RĘKĘ TO 763ZŁ A DO NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ TRZEBA SAMEMU DOROBIĆ Z PREMII, TAK WIEC MUSISZ JESZCZE UZBIERAĆ 1000 ZŁ PREMII ŻEBY TAK NA PRAWDĘ DOSTAĆ NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ. GWARANTOWANA KWOTA NA OKRESIE PRÓBNYM TO 1800 BRUTTO CZYLI DO WYPŁATY 1320 ZŁ. A PREMIA JEST LICZONA NASTĘPUJĄCO: SPRZEDAJĄC TELEWIZOR ZA 2.000 NALEZY POMNOŻYĆ TO PRZEZ 2 A NASTEPNIE PODZIELIC PRZEZ 100=40. 40 TO TWOJE ZEBRANE PUNKTY KTÓRE PRZELICZA SIE NA PREMIE. A PUNKTY PRZELICZA SIĘ NA ZŁOTÓWKI. ZA 10 ZDOBYTYCH PUNKTÓW DOSTAJESZ 88GROSZY. TAK WIEC ZA 40PKT(TYLE MA SIĘ ZA SPRZEDAŻ TELEWIZORA ZA 2 TYS. SPRZEDAWCA OTRZYMUJE 3,52ZŁ BRUTTO, CZYLI NA RĘKĘ OK 3 ZŁ... TAK WIĘC ŻEBY ZAROBIĆ 1000ZŁ PREMII TRZEBA SPRZEDAĆ SPRZĘTU NA KWOTĘ OK 300-400 TYS DO TEGO TRZEBA NAWCISKAĆ LUDZIOM GWARANCJI NA OK 10-15 TYS ZŁ A DO TEGO SPRZEDAWAĆ AKCESORIA NA KOLEJNE 30 TYS ZŁ. Z TEGO NA KONIEC MIESIĄCA DOSTAJESZ DO WYPŁATY 1500ZŁ NA RĘKĘ. TAK WIĘC WIĘKSZOŚĆ PRACOWNIKÓW NIE WYRABIA TEGO I ŚREDNIE WYNAGRODZENIE NP W C.H W KORONIE WE WROCŁAWIU NIE PRZEKRACZA 1400-1600ZŁ.DLATEGO WSZYSCY SIĘ ZWALNIAJĄ Z STAMTĄD I SZUKAJĄ INNYCH NAIWNYCH DO PRACY ZA NAJNIŻSZE STAWKI... NIE POLECAM TEJ FIRMY.. W BIEDRONCE PO OKRESIE PRÓBNYM DOSTAJE SIĘ NA RĘKĘ OK 1800-1900ZŁ... TAK WIĘC PRZESTRZEGAM SZKODA TRACIC CZASU NA WSPÓŁPRACE Z TĄ FIRMĄ, PONIEWAŻ NOWI PRACOWNICY PRZEZ BARDZO WIELE MIESIĘCY DOSTAJĄ TYLKO NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ..
2
ByłyPracownik 2015-05-31 00:36:47
Firma bardzo słaba. Nie traktują pracownika jak człowieka tylko jak maszynkę do zarabiania pieniędzy. Ciągła presja, brak uznania w oczach kierowników i głodowa stawka za jakieś tam punkty. Niszczą ludzi psychicznie, a na dodatek idąc do pracy nie wiesz czy cię zwolnią czy nie. W regionie Szczecińskim jest strasznie. Kierownicy z wypranymi przez centralę mózgami kierują pracownikami w sposób bardzo dziwny. Gloryfikują i umożliwiają mataczenie lepszym sprzedawcą a tych słabszych zaganiają do pracy na sklepie później mając pretensje o wyniki sprzedażowe. Oddziałowa pani M jest niekompetentna i nie ma pojęcia o handlu. Pretensje wieczne z jej strony, że klienci muszą kupować i tyle, a ich brak nie jest wytłumaczeniem tego, że sprzedawca nie ma sprzedaży zakrawa o mobbing. Wieczne pretensje, ciągła presja wyniszczają człowieka psychicznie. Zmienność zdania tej kobiety jest tak częsta, że w momencie wypowiadania jakiegoś zdania w swojej głowie pewnie od razu temu zaprzecza. Człowiek ten jest tak zindoktrynowany tabelkami przez centralę, że pozwala na naginanie prawa tylko po to aby sprzedać. System obsługi klienta w tej firmie jest jawnym działaniem na szkodę klienta. Zagrywki psychologiczne oraz naciskanie na klienta o PG czy AKC jest tak duże, że klienci niekiedy w ogolę rezygnują z zakupów. Ponadto w regionie Szczecin, pan A., który ma zajmować się w firmie coachingiem również nie ma pojęcia co robi. Ciągłe szkolenia i pretensje z jego strony są nie do zniesienia. Pranie mózgu jest na każdym poziomie pracy w tej firmie. Nie polecam pracodawcy ze względu na właśnie atmosferę pracy, gdzie ludzie tacy jak pan A. i pani M nie mając pojęcia o niczym w handlu (wyprane mózgi zniszczone życie prywatne ) nad tobą stoją i pokazują że coś umieją lepiej niż wy gdzie naprawdę jest zupełnie odwrotnie.
Dno i wodorosty. NIE RUBCIE TAM ZAKUPÓW, NIE CHODŹCIE TAM A JAK JUŻ NIE POZWALAJCIE SOBIE NA WCISKANIE GWARANCJI I UBEZPIECZEŃ KREDYTÓW – SĄ ONE NIEOBOWIĄZKOWE I BANKI NA TO NIE PATRZĄ!!! PAMIĘTAJCIE... UBEZPIECZENIA SĄ NIEOBOWIĄZKOWE, A BANK NIE MOŻE TEGO RZĄDAĆ PRZEZ SYSTEM W SKLEPIE EURO!!
3
RTV EURO AGD 2015-06-11 13:30:10
Szanowni Państwo,

Odnosząc się do opinii dotyczących Działu Wsparcia Użytkownika w Pionie Informatyki RTV EURO AGD, pragniemy poinformować, że opinie te są przedawnione.
Od czasu wpisu użytkowników, w dziale zmieniła się kadra zarządzająca, która wprowadziła wiele zmian.
1. Biuro Działu zostało przeniesione do nowej lokalizacji – o dużo większej powierzchni i lepszym standardzie.
2. Kadra zespołu została podzielona na komórki kompetencyjne, dzięki czemu każdy pracownik ma jasno zdeklarowane zadania i wie w jakim kierunku się rozwija.
3. W uzgodnieniu z każdym pracownikiem Działu, tworzona jest indywidualna ścieżka kariery, czego skutkiem jest większa szansa na awans wewnętrzny.
4. Zwiększyła się ilość dostępnych narzędzi IT, co realnie wpłynęło na rozwój wszystkich pracowników działu.
5. Powołano „Trenera Merytorycznego”, który indywidualnie wdraża każdego nowego pracownika.
6. Stale powiększana jest kadra zespołu
7. Każdy może mieć wpływ na pracę działu, ponieważ wszystkie proponowane pomysły traktowane są poważnie i można liczyć na wsparcie w czasie ich realizacji.
Wszystkie powyższe zmiany spowodowały zwiększenie poziomu zadowolenia z pracy w naszym dziale. Można dostrzec więcej uśmiechu, kreatywności i samodzielności w wykonywanej pracy. Dzięki temu wyeliminowano również nieplanowaną rotację,
Oczywiście zdarzają się sytuacje „trudne”, ale takie zdarzają się w większości firm i sprawiają tylko że przez to praca jest ciekawsza.
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu: praca@euro.com.

Pozdrawiamy,
Dział IT RTV EURO AGD

1
ejdzej 2015-07-08 19:50:41
to jest jakaś kpina a nie firma (rtv agd ) dostajesz 1000 brutto wyrabiasz 1000 zł wirtualnej premii masz 2000 przy czym 750 to coś co musieli by uzupełnić do minimalnej pensji więc w sumie zarobiłeś 250 zł naharowałeś się jak wół i tak usłyszałeś że jest źle szkoda że majestat pseudo prawa w polsce (przez małe p) pozwala firmą na taką farsę
maciej88 2015-07-14 23:57:44
Odnośnie pracy na magazynie centralnym firmy Euro-Net Sp z.o.o ( znanej jako RTV Euro AGD). Magazyn mieści się w Sokołowie ok 8km za Warszawą od strony Raszyna.

Bardzo duża rotacja, ci co nie wytrzymują tempa wylatują w ciągu pierwszych 5-8 dni. Tych co nie wytrzymują jest wbrew pozorom dość dużo bo i dużo jest pracy. Koledzy z zespołu raczej nie bronią się przed tym, żeby donieść na marudera kierownikowi zmiany, bo zespół oceniany jest jako całość i przeważnie nie kończy zmiany, jeśli nie wykona całej zaplanowanej pracy. Premia również wyliczana jest w odniesieniu zespołowym, co zachęca do donosicielstwa.

Zarobki: 12zł na rękę/h na zleceniu (pierwsze 3 miesiące) i maksymalnie 2- 2,1 tys na umowie o pracę (łącznie z premią) po kilku latach pracy.

Ogólnie rzecz biorąc, ilość pracy jest nieporównywalnie większa od zarobków, a tej pracy zawsze jest jej dużo, zwłaszcza w okresie od listopada do końca stycznia. Praca 3-zmianowa od pn do pt (planowo po 8h) plus min 1-2 niedziele w miesiącu (po min. 12h, choć często pracuję się dłuzej)

Największy minus: duża ilość nadgodziny(które nie są extra płatne).
W grudniu praca nawet po 15 godzin (i więcej) na nocnej zmianie, wtedy w zasadzie nie wychodzisz z pracy (200-240 h w miesiącu), bo ledwie zdążysz wrócić po nocce i zmróżyć oko i już trzeba szykować się z powrotem do pracy.

Tak od połowy listopada ilość pracy i towaru na magazynie mocno wzrasta, wtedy raczej nie zdarza się wyjść z pracy planowo po 8 lub 12 godzinach.Zostajesz do czasu, aż Twoja zmiana wykona całą zaplanowaną pracę. Często też zdarza się, że trzeba zostać do pomocy bo inny zespół się nie wyrabia. Można powiedzieć, że zostawanie po godzinach jest tam normą, którą wszyscy którzy zdecydują się tam pracować przyjmują za oczywistość

Ogólnie to praca, dla ludzi, którzy "nie mają życia" -potrafią zrezygnować z czasu wolnego i spotkań ze znajomymi, bo zwłaszcza w grudniu pracujesz tak dużo, że w zasadzie nie masz czasu na nic innego poza pracą. Nawet jak uda Ci się znaleźć chwilę na inne czynności, to przeważnie jesteś tak zmęczony że i tak poświęcasz ją na dodatkowy sen.
1
xxxxxxxx 2015-08-24 11:35:33
nie warto są kapusie którzy nawet premnie za to maja chociaż mało robia ale za to ich trzymaja w pracy nie mozna wnośić telefonów mie mozna polic 1 papieros na 8h i na obszarach niemozna słychac muzyki
pit 2015-09-15 09:22:48
firma totalne dno, pracowałem 7 lat i nie wytrzymałem bo mi sklep zamknęli i przenieśli do drugiego, powiedziałem że nie będę robił planu jak planu sklep nie wyrabia i mnie zwolnili strasząc że dyscyplinarnie mnie wywalą, powiedziałem że bez odprawy nie odejdę i powiedzieli, że dostanę ale mnie oszukali bo dali 3 miesięczną średnią sklepową a nie moją błąd, że nie poszedłem do sądu pracy ale byłem już tak wykończony psychicznie, że odpuściłem. Podobno znieśli normy ale jak to jest no nie wiem teraz. Nie polecam tej firmy nikomu.
klawiatura 2015-10-07 18:16:47
Byyłem dziś na rozmowie kwalifikacyjnej, niezwykle uśmiechnięta pani wypytywała się mnie o rzeczy których nie miała prawa się wypytywać (bodajże nawet prawo broni). Widać że szukali jakiegoś osobnika który musiałby znosić i nosić.

Pozdrawiam pracowników sieci EURO-NET.
Ogólna ocena dla zarządu - powinni się domyślać.
Ada 2015-11-04 07:09:11
najgorsze jest to, że jakoś dziwnie nie dochodzą do Euronetu wpłaty abonamenty, drogiego abonamentu. Wpłacam w banku a w Euronecie nie ma wpłaty. Jakiś bajzel.
a .... było 2016-02-22 07:44:08
praca na magazynie w euro-net w sokołowie to porażka, przychodzisz do pracy i wychodzisz jak robota jest zrobiona, czyli 2 do 3 godzin po czasie. większość nadgodzin oddają w dniach wolnych w stosunku 1 do 1. na rozmowie wstępnej informują, że po 3 miesiącach podstawa na umowie o pracę będzie większa, podwyżkę to po kilku latach dostaniesz. ostatnio zlikwidowali palarnię, masz niby wyznaczoną przerwę półgodzinną w określonych godzinach, ale to tylko teoria. czasami jest tak, że w nocy przyjeżdża katering i po twoich 2 godzinach pracy (23.00)masz przerwę, po przerwie dymasz do godz.6-7 i kierownika nie obchodzi że masz w grafiku do 4.30, jak ci nie pasuje to ... na magazynie nie ważne czy jeździsz wózkiem czy koszykiem z tesco zarobisz 2300-2500 oczywiście z nadgodzinami, z dodatkiem za nocki i z premią. nie polecam nikomu pracy na magazynie odkąd przyjęli nowego kierownika logistyki, rozwalił dobre zespoły, ludzie przychodzili do pracy z uśmiechem, teraz: z dnia nadzień ludzie uciekają. zostali tacy co muszą i lizusy, których rozpoznasz pierwszego dnia. na każdym obszarze brakuje ludzi bo jest sajgon, roboty nie przerobisz bo automatycznie dopisują linie i im szybciej biegasz tym mniej zarabiasz. pozdrawiam tych którzy zostali,niepozdrawiam zezowatego smroda z grubasa, który bierze kase od kierowców za po za kolejkowe rozładunki,łysego okularnika z dwójki,ponoć dostała łajza szefa, który do pracowników zwraca się ty ku.. i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] oraz pana kordynatora-mikołaja, który podpieprza nawet siebie
2
Max24 2016-05-31 18:00:15
A mnie się podoba praca na magazynie. W szczególności na pochwałę zasługuje Pan ( usunięte przez administratora )i - bardzo dużo sie od niego nauczyłem.

Do firmy trafiłem za pośrednictwem agencji pracy PracaInfo jak chyba i większość tutaj pracujących przez agencję - biuro mają na ul. Ciołka budynek obok Urzedu Pracy. Jak chcecie to dzwwońcie 22 463-63-29 - prosić Milenę lub Kasię
Beny 2016-05-31 22:11:15
No no Stasiek to na prawdę spoko gość. Mało jest takich szefów.
Paweł 2016-06-16 21:30:36
Tez jestem z infopracy tutaj. I miałem rozmowę z jakimś Panem Łukaszem - spoko gość, wszystko mi powiedział. Sama praca w magazynie tez lepsza niż na rynku a trochę już doświadczeń mam.
Rik 2016-07-19 06:01:37
Ja byłem u jakiejś Pani Melanii czy Mileny też z infopracy. Po tej rozmowie trafiłem chyba włsnie do tego Staśka bo bardzo kumaty gość i od razu dał mi odpowiedź że będę przyjęty. Pracuje już drugi miesiąc i sobie chwalę. W piatek była wypłata dokładnie tak jak w umowie. Sama praca bardzo w porządku co prawda jest tam jeden gość co strasznie wrzeszczy za byle co ale ja sie tym nie przejmuje bo już nie jedno widziałem.
bezradniwalczącyoszacunek 2016-09-15 15:36:17
Pierwszy raz spotkałem sie by szef wyrażał sie w tak niecenzuralny sposób. Panie Bartłomieju jak tak bedzie Pan sie do nas odzywał to sznureczkiem pojdziemy na skargę do Pana szefa. Jesteśmy w pracy a nie pod budka z piwem. Litości!

A swoją drogą czy Pan sądzi że cos tym osiagnie? Na pewno nie. Ewentualnie tylko tyle, ze się wszyscy zwolnimy. Nam też się nalezy szacunek Panie Bartłomieju !

Trzej Muszkieterowie z Sokołowa!
Bochen 2016-09-16 09:38:15
Fakt, Pan Bartek nie umie się zachować, klnie jak szewc, jest chamski, wybuchowy i porywczy. Nie wiem skąd on się wziął w takiej fajnej pozostałej załodze. Idźcie na skarge do Pani Sylwii od rekrutacji może ona zrobi z nim porządek. Tylko do niej trudno się dodzwonić ale próbujcie może to cos pomoże. Bochen
obiektywna 2016-10-15 12:33:05
Naprawdę współczuję waszym pracodawcom skoro nie umiecie czytać ze zrozumieniem... To nie jest forum opinii o sieci sklepów z elektroniką, tylko o właścicielu największej sieci bankomatów!
1
wrty 2016-11-04 09:35:00
nikogo to nie dziwi dlaczego w polsce jest najwieksza siec ? w najbiedniejszym kraju w europie bo polska to najleprzy kraj dla oszustow ... a wy debile pobierajcie dalej u nich pieniadze a zobaczycie jaki bedzie tego finał bo nikt niewie o co w ty chodzi a ja niepowiem bo mam was gdzies hahah
BARTERUG 2016-11-04 12:36:46
Pracuję w firmie cztery lata. Zostałem zatrudniony na gorący okres czyli listopad- styczeń. Najpierw na okres próbny na miesiąc potem na trzy a potem na stałe. Od początku atmosfera była świetna chodź wymagania duże i bardzo wiele nowej wiedzy. Firma kładzie duży nacisk na szkolenia i inwestowanie w wiedzę swoich pracowników na temat produktów jakie sprzedaje. Faktem jest że pracownicy nie wiedzą wszystkiego ponieważ nie są podzieleni na działy jak np jest w media. Każdy pracownik musi posiadać wiedzę na temat pralki suszarki do włosów robota laptopa telewizora i kabla. Klienci często tego nie potrafią zrozumieć. Pracowałem w starym systemie gdzie będąc nowym pracownikiem te cztery lata temu zarabiałem ok 1500. Potem po przejściu na nowy wynagrodzenie znacznie wzrosło i poniżej 2600 nie schodzę w martwych miesiącach. Od sierpnia premie wzrastają oczywiście. Normalna wypłata od października do grudnia to 3500-3800 styczniowa to nawet koło 5000-6000. Tak zarabiają sprzedawcy którzy koło roku pracują i lubią tę pracę lubią ludzi i wierzą w produkty które sprzedają. Nigdy nie sprzedaje tego czego sam bym nie kupił. Czy ktoś z was - sprzedawcy kiedykolwiek wykupił sam przedłużoną gwarancję. Bo ja tak i skorzystałem z niej i szczerze polecam ją klientom, którzy chętnie ją kupują, bo klient od razu pozna czy sprzedawca wciska mu coś, bo chce wyrobić parametry i dostać premie czy doradza klientowi produkt, w który sam wierzy. Miałem bardzo dużo klientów którzy wrócili i sami chcieli przedłużoną gwarancję. Pamiętam jak jeden gość kupił tv za 14000 i za dwa dni wyciągając z sąsiadem z kartonu uszkodzili matrycę. Facet prawie na kolanach dziękował, że powiedziałem mu o gwarancji i przedstawiłem jej plusy. Bo zamiast wyrzuconych 14000 miał po tygodniu nowy tv. Bił się w pierś, że nie posłuchał kiedy proponowałem mu transport z wniesieniem - wtedy tv by się nie uszkodził a gdy nawet to firma bierze odpowiedzialność a nie klient. Reasumując moi drodzy - jeśli nie potrafisz sprzedawać i nie masz przekonania do produktów, którymi handlujesz nie będziesz dobrym sprzedawcom, który dobrze zarabia tylko nieudacznikiem, który który potem na forach takich jak to żali się jaka to zła firma, która wykorzystuje ludzi. Faktycznie w okresie listopad - styczeń człowiek naprawdę zapier..... w pracy. Nie ma czasu na jedzenie czy ubikację. Ale to tylko po to żeby zarobić tyle w jeden miesiąc ile normalnie zarabia w trzy a nawet cztery. Jak ktoś nie chce to nie musi .... ale czy do pracy nie chodzi się po to by zarabiać maksymalnie dużo jeśli jest okazja? Jak ktoś nie chce i się woli opier..... to zawsze będzie uważał, że firma jest - be system -be zarobki - be . Moje koleżanki zarabiają więcej co miesiąc niż ich mężowie na kopalni - co ich bardzo denerwuje. Social może nie jest powalający, ale coś tam tym kierunku robią. Każda firma ma swoje wytyczne, swoje parametry i jeśli nie będziecie mieli przekonania i chęci to nigdy nie będziecie w handlu dobrze zarabiać.
Nie wiem jak w innych sklepach ale ja akurat pracuje na śląsku i atmosfera jest -ok
ludzie - ok . Kierownicy też - ok . Dyrektor oddziału z tego co słyszę to też w porządku.
Ja polecam i firmę i produkty. Oczywiście klienci są różni - potrafią wyprowadzić z równowagi człowieka - ale nigdy nie zdarzyło mi sie żebym miał jakieś nieprzyjemności związane z ich skargą - a takie się też zdarzały. Klienci nie rozumieją podstawowej sprawy, że my tylko sprzedajemy sprzęty różnych firm, nie produkujemy ich i nie serwisujemy. To budzi głownie konflikty z klientami. Ale w takich sytuacjach zawsze kierownicy pytają również mnie jak sytuacja wyglądała a nie tylko klienta. Czasem konfrontują z klientem. Kierownicy wiedzą jakimi jesteśmy sprzedawcami - dobrze nas znają. Wiedzą kto ściemnia a kto pracuje na całego i zawsze doceniają. A do tego mega pozytywne jest to, że zawsze każdy może powiedzieć co myśli i nigdy nie jest to źle widziane - często też kierownictwo pyta nas o nasze prywatne zdanie na różne tematy dot. pracy - i zapewniam że nigdy nie zostało to wykorzystane przeciw nam. Pracuję z ludźmi z różnych miejsc z castoramy. z media, z practikera z banków z sieci komórkowych. Wszyscy pozytywnie się wypowiadają. Trzeba też pamiętać, że praca w sieci rtv nie polega tylko na obsłudze klienta. Jest dużo roboty na ekspozycji inwetaryzacji czystości sprzętów itd. co często zaskakuje nowych pracowników - zwłaszcza tych młodych. Ale tacy szybko odchodzą, bo im się zwyczajnie pracować nie chce. Uważają, że tylko będą chodzić i czekać kiedy klient wejdzie na sklep. Taki to tu długo nie popracuje.
pr 2016-11-21 20:03:08
a to że sprzet jest wadliwy to wina sklepu czy producenta że taki wypuszcza? pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o Euronet Polska - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euronet Polska