Opinie o Meble.Pl S.A.
A atmosferę na utrzymaniu ruchu także moglibyście przybliżyć? Ktoś ocenił ja chyba niezbyt pozytywnie na dziale zamówień i sprzedaży. ciekawe co z innymi? Technika szukają, więc się upewniam
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Meble.Pl S.A.?
Dobra atmosfera w meble.pl ????? To jakiś żart ? Wystarczy pójść jako klient i posłuchać pracowników na dziale zamówień czy sprzedaży. Napipszaja na każdego, a słownictwo przy klientach to dramat.
Nie wiem jak tam z klientami sytuacja wygląda, ale możecie opisać pracę operatora? w zeszłym roku odnosiliście się do zarobków, czy wystąpiły podwyżki? nie ma wpisanych kwot a chce wiedzieć wstępnie na co i tak się zgłaszam
Ostatnio nikt nie pisał niczego względem warunków pracy a chciałem się dowiedzieć jak przy pakowaniu paczek teraz się pracuje, taka oferta jak również kilka innych są widoczne na takim portalu. piszą w ofercie o gotowości podjęcia się pracy od zaraz, czy możliwe ze od razu po rozmowie podpisze się umowę?
Bardzo słaba jakość oferowanych produktów. To nie producent mebli,a pośrednik w handlu nimi. W przypadku reklamacji działania ze strony sprzedawcy- meble.pl trudno nazwać prokonsumenckimi, to raczej stosowanie uników, narażenie klienta na stres, stratę czasu.Zero pozytywów. Nawet uzyskiwane z trudem informacje są nierzetelne i wymuszone.
W firmie Meble.Pl S.A. niedawno poszukiwano pracownika na stanowisko Operator. Czy ktoś wie, na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku? Chcę zarabiać powyżej 10900 .
Kurcze, a czemu tak na tej stówce jednej oszczędzają? Idzie to na jakieś benefity po prostu czy jak?
Zależy z doświaczeniem czy bez bez doświadczenia pierwsza umowa na miesiąc do 3500 tysięcy złotych brutto jak się nauczysz zależy od wyników w pracy ale minimalna krajowa :P gdy przepracujesz okres iluś lat wzrosnie ci wykładniczo do starżu pracy :P
A z doświadczeniem ile da się zgarnąć na start? :P I co do umowy, to na jaki okres otrzymuje się kolejną? Jest szansa na czas nieokreślony?
Wstrzymujesz się jeszcze dwa miesiące? Wtedy będzie raczej o wiele więcej? swoją drogą wiecie może co z innymi stanowiskami wtedy? Mam na myśli te które zarabiają powyżej minimalnej. Jak u nich zostanie to dorównane?
Dadzą więcej tylko tym z najniższą krajową. Wiem , bo w zeszłym roku państwo dało 400zł podwyżki a Meble , miałem200 zł. Więcej od najniższej , dostałem podwyżkę tylko 200zł wyrównanie do najniższj Koledzy,który zarabiali więcej podwyżki nie dostali.Nie liczcie na nic więcej, nawet na premie obiecane tylko.
A ci koledzy ze względu na co zarabiali wtedy więcej? na staż? jeśli Ty miałeś 400 więcej to oni tak z ciekawości ile? Wszystko to mnie interesuje w odniesieniu do tych styczniowych podwyżek. sadzicie, że ponownie nie dojdzie do wyrównania? pracodawca odnosił się już do tej kwestii?
(usunięte przez administratora)
Jeśli już tak piszesz to czemu w ogłoszeniu na stronie na specjalisty ds. produktu w sklepie internetowym piszą o możliwości awansu wraz z rosnącymi kompetencjami i zakresem odpowiedzialności? Jeden specjalista od tego jest potrzebny czy jest większy zespół?
Mnie się dobrze pracowało w tej firmie. Praca jest wymagającą, ale dzięki temu wiele się nauczyłam. Potrzebowałam zarabiać więcej więc poszłam swoją ścieżką dalej.
kiedyś ludzie dość negatywne opinie tu po sobie pozostawiali jeśli o samą pracę chodzi, jest szansa na jakieś skonkretyzowanie jak Twoja tutaj wyglądała, że jednak było tak dobrze? Czemu była wymagająca i czego udało się nauczyć?
Jezel8 ktoś się z kimś umawia i później nie dotrzymuje słowa, kłamać w oczy że umowa była inna to nie ma o czym mówić z taka osoba.
Uwaga! Produkty z Chin. Produkty za kilka tysięcy złotych przychodzą uszkodzone. Meble.pl pod szczytą domeną pl sugeruje produkty polskie, na infolinii można uzyskać informacje, że produkty produkowane są w polskich fabrykach, a po ich otrzymaniu wszędzie są napisy chińskie. Nawet nie mają czasu przepakować i sprawdzić produktu czy jest pełnowartościowy. Pojawia się problem po rozpakowania np. produktu ważącego kilkadziesiąt kilogramów np. stoły ogólnie mebli by go później odpowiednio zapakować i odesłać do dostawcy. Nie polecam tej firmy, nie kupujcie tam bo same problemy z produktem ich reklamacją. Totalna rzenada! Radosław.
A co za obsługa? Co nie które panie powinny jako przekupki pracować na targu. A co za słownictwo przy klientach ? Jest tyle firm konkurencyjnych w pobliżu z taka sama jakością i podobnymi cenami że szkoda sobie ta firemka zawracać głowę.
Witam, Mam pytanie, jak wygląda praca na dziale marketingu w tej firmie? Zauważyłem, że pojawiło się ciekawe ogłoszenie, jednak po wcześniejszych opiniach osób z innych działów widzę, że nie jest tak kolorowo. Stąd też chciałbym dopytać o atmosferę, zarobki itd w dziale marketingu.
Czemu projekty nie są wdrażane? Może przydałaby się lepsza organizacja pracy? Uważasz że kierownictwo słabo zarządza czy po prostu ludzie nie stosują się do zaleceń?
Jak wygląda rozmowa w Meble.Pl S.A. na stanowisko Automatyk? Z iloma osobami się rozmawia? 24 maja pojawiło się ogłoszenie.
Pewnie sobie da jak uzasadnisz mu konstruktywnie dlaczego. Więc?
Rozmowa to w dużej mierze monolog kierownika, który trwa długo i obiecuje wiele. Dostaniesz kilka pytań na temat doświadczenia i to zasadniczo tyle. Jeśli szukasz doświadczenia, na start to próbuj
Co takiego przez te dwa dni się u Ciebie działo? :/
Takie rozmowy byłyby prowadzone przy klientach? To jak tu niby obsługa wygląda
Nigdy jakoś do takich rzeczy tendencji nie miałam, więc nie natknęłam się na taką sytuację jeszcze. A Ty w ogóle to kim w końcu jesteś, bo wcześniej deklaracja, że kandydat, teraz pracownik?
Ale cie to nurtuje. Może to sa różne osoby?!. Ojjj wiele mógłbym powiedzieć na temat tej firmy i osob tam udających że pracują.
Nie, nie i jeszcze raz nie. Firma nie ma pojęcia, nawet bladego o funkcjonowaniu w handlu. Wystarczy zadzwonić i porozmawiać z pseudo nie wiem kim kto odbiera tel. Lub pójść jako klient i posłuchać jak rozmawiają między sobą. Przekleństwa przy klientach to chleb powszedni.
Nie no jak przy kliencie niby?XD To już by była przecież lekka przesada. Czemu mieliby sobie na siłę renomę psuć?
Rzadko wystawiam tak niskie opinie, niestety w tym przypadku zachowanie sklepu zmusiło mnie to poinformowania innych na forum ogólnym. Na początku dostałem informację że moje zamówienie ma opóźnienie w wyniku awarii maszyny, oczywiście informację otrzymałem jak się osobiście zacząłem dopytywać o status mojego zamówienia. Po mimo lekkiego niezadowolenia dostałem zaskakująco uprzejmą informację z prośbą o weryfikacje wymiarów zamówienia, I tu sprzedawca miał racje wymiary w zamówieniu były niepoprawne w odpowiedzi udzieliłem informacji żę wymiary są nie poprawne i w związku z tym faktem chciałbym odstąpić od zamówienia, po czym dostałem informację że to niemożliwe i formatki zostały wycięte PO mimo żę sklep sam się zemną kontaktował że wymiar jest prawdopodobnie błędny i proszą o weryfikacje. Niestety poczułem naciąganie klienta na koszty, gdy zrezygnowałem z zamówienia to zamówienie nagle zostało zrealizowane i nie podlega zwrotowi. Tego typu zachowanie powinno być ostrzeżeniem dla przyszłych klientów tego sklepu.
(usunięte przez administratora)
Witam nie polecam idzie ręce załamać pracowałem chwilę ale nie da rady nie stety nie ta osoba na stanowisku kierowniczym nie wiem kto I jak to się stało że gość został kierownikiem musiał mieć dobre plecy albo wazeline:) gość jest nie sympatyczny w rozmowie I nie idzie się dogadać wyrażasz swoją opinię A gość nawet nie potrafi znaleźć słów żeby Ci odpowiedzieć na pytanie czepia się o byle co . I coś mi się zdaje że dzieciństwo miał gość nie udane I teraz pokazuje rogi ja jako były praciwnik się nie dałem bo nie lubię ludzi nie sympatycznych I odpychajacych próbujesz być gościu wojownikiem ale nie stety dla mnie jesteś za słaby nie ten level hahahaha.
A jakie ma mieć podejście do pracy za taką stawkę? Idealiści się znaleźli. Do pracy idziesz zarabiać pieniądze. A pierwsze co się rzuca, to atmosfera pracy. Kumasz? To do was należy, żeby zapewnić odpowiednie warunki.
Cześć, czy możecie napisać jakie benefity/social są w firmie? Ubezpieczenie na życie, karta Multi sport, dofinansowanie nauki itp ?
Praca ciężka na 3 zmiany. Zarobki 200 - 300zl większe niż najniższa krajowa. O podwyżkach można zapomnieć, a jak już są to dla nielicznych rzędu 100zl brutto raz na 2 - 3 lata. W soboty można zarobić oszałamiające 20zl/h. W firmę brak jakichkolwiek szkoleń, czy socjalu. Jadalnia i szatnie wyglądają gorzej niż za czasów PRL'u. Ciągła rotacja pracowników na stanowiskach. Firma woli zatrudnić nową osobę i poświęcić czas na szkolenie, niż podnieść wykwalifikowanemu pracownikowi pensję.
Firma prowadzi sklep meblowy. Szeroką ofertę można zobaczyć na ich stronie internetowej. Aktualnie nie są prowadzone rekrutacje. Powiedzcie proszę, jakie doświadczenie trzeba posiadać aby pracować w tym, i jakie benefity pracownicze proponowane są na rozmowie kwalifikacyjnej?
@Rafał a jest jakiś grupowy transport do firmy?
Czym Meble.Pl S.A. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Czy w Meble.Pl S.A. panuje luźna atmosfera?
Atmosfera luźna. Ale kierownik zmiany jest jak to ktoś wcześniej ładnie ujął, najdelikatniej mówiąc nie ogarnięty więc potrafi czasami napsuć trochę krwi.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Meble.Pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Meble.Pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Meble.Pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!