Dziękuję Pani Patrycji za piękną obsługę i doradztwo. Ciepła, konkretna osoba w Mysłowicach. Oby takich sympatycznych osób było jak najwięcej. Wielki pozytyw!!! Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Moja przygoda z EURO RTV AGD zaczęła się 1.5 roku temu gdy zakupiłem lodówkę LG, sprzedawca wcisnął mi ją rekomendując niezawodność i gwarancję na kompresor 10 lat, choć mogłem mieć o wiele tańszą z AMIKI. Paradoksalnie po 1.5 zepsuł sie kompresor i filer wilgoci co wg mnie jest wada istotną. W procesie reklamacji on line konsument ma wybór wymiany na nową. Fikcja, na końcu i tak zaproponowano mi naprawę o sprzęcie zastępczym zapomnij. Bawię sie już ponad 3 tydzień, musiałem zakupić małą lodówkę żeby przetrwać. Mam rodzinę 4 osobową i co dziennie musze robić zakupy. Niby dochowali termin u 14 dni ale potem to już (usunięte przez administratora) Nigdy więcej tam nic nie kupię. Są dobrzy do czasu zakupu a potem spadaj dziadu. Infolinia - żenada, zanim sie połączysz z żywym konsultantem musisz przebrnąć przez debilne algorytmy. Sam konsultant non stop przerywał i nie słuchał.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RTV Euro AGD?
Zobacz opinie na temat firmy RTV Euro AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RTV Euro AGD?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!