Opinie o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Cloud Call Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Krystian
Pracownik
 Pytanie

Witam, dostałem sprzęt do pracy u Państwa ale nie mam żadnej informacji zwrotnej po mimo wiadomości i telefonów, nie dostałem ładowarki do laptopa proszę o kontakt ponieważ nie wiem po co chcieliście mnie zatrudnić przysłaliście sprzęt a żadnej odpowiedzi brak co dalej…

Pracodawca

@Krystian

Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Ewelina
Kandydat
 Pytanie

Witam. Byłam umówiona na rekrutacja na której uczestniczyłam. Natomiast nie przeszłam procesu rekrutacji. Czy jest szansa na ponowne umówienie się na rozmowę. Wiem na którym etapie popełniłam błąd. A mam duże doświadczenie i zależy mi na tej pracy.

Pracodawca

@Ewelina

Zapraszamy do ponownej rekrutacji!

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Patrycja
Pracownik

Grafik ustala się samemu, więc najczęściej tak :) o szczegółach grafiku zawsze najlepiej w takich sytuacjach porozmawiać z koordynatorem

Kamil
Kandydat
 Pytanie

Ja mam pytanie, chciałbym się dowiedzieć czy w czasie kiedy się już "przyjdzie" do pracy, czyli zaloguje na stronę, jest możliwość zapauzowania pracy np. zaplanuje sobie w grafiku 8-17 ale w czasie tej pracy potrzebuje przerw 5-20min czasem żadnej, czasem np 4, w ciągu tych 9 godz, wiem że te przerwy poza tą 5 minutowa byłby bezpłatne, ale czy wgl jest możliwość wstrzymania pracy w czasie dnia pracy? Myślę o zgłoszeniu poważnie ,ale będę czasem musiał zajmować się dzieckiem, stąd te pytanie.

10
Ktoś
Były pracownik
@Kamil

Tak możesz włączyć pauzę kiedy chcesz

2
Patrycja
Pracownik
@Kamil

Tak, jest mozliwosc wylogowania się i powrotu później do kampanii. Grafik ustala się samemu

Pracodawca

@Kamil

Po zalogowaniu do systemu, system automatycznie zlicza czas pracy. Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl Zapraszamy do przesłania swojego CV.

Justyna
Inne
@Patrycja

Czyli faktycznie zachowana jest pewnego rodzaju elastyczność? Mimo wszystko czy istnieje jakiś typ grafiku, w którym większość osób najlepiej podczas pracy tutaj się odnajduje? jak może być on poukładany?

Patrycja
Pracownik
@Justyna

Ustalasz tak godziny, aby Ci było wygodnie. Niektórzy wolą pracować z rana, a niektórzy wieczorami

Patrycja
Pracownik
 Pytanie

Nienormalny? Pracuję tu od maja 2022 i mój grafik jest zdecydowanie w kratkę ze względu na inne obowiązki. Nie narzekam na elastyczność

Justyna
Kandydat
@Patrycja

Czyli jakby nie patrzeć za niedługo rok stazu pracy tutaj przebijesz? I co wtedy, przysługuje coś ciekawego? Dostanie się np., podwyżkę czy to nie zależy od stażu? Możesz się czegoś spodziewać?

Patrycja
Pracownik
@Justyna

Nie trzeba tu przepracować roku, żeby mieć dostęp do ciekawych projektów:) jestem bardzo zadowolona ze współpracy

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Konsultant ds. umawiania spotkań wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Oferujemy pracę zdalną. Zgodnie z treścią ogłoszenia po stronie kandydata jest zapewnienie odpowiednich warunków do pracy zdalnej. Zapraszamy do aplikowania.

noname
Pracownik
 Pytanie

Co jeśli skończyliśmy szkolenie szkolenie i powiedzmy że pierwszy miesiąc na nie idzie wtedy mogę spodziewać się zwolnienia z czy ten pierwszy miesiąc jest taki żeby się wprowadzić?

1
Patrycja
Pracownik
@noname

Jeżeli Ci nie idzie, to zawsze możesz poprosić już indywidualnie o doszkolenie albo koordynator sam cię jeszcze doszkoli, jezeli faktycznie gdzieś w Twojej pracy znajdzie jakiś błąd.

1
Justyna
Inne
@Patrycja

I to odbywa się bez konsekwencji? A co w dalszej perspektywie jeśli znowu dojdzie do jakiejś pomyłki? Tak poza tym jakie błędy macie w tym momencie na myśli? Które występują najczęściej i dlaczego?

Patrycja
Pracownik
@Justyna

Pytanie do swojego koordynatora

Pracodawca

@noname

Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne spotkania poprawiające efektywność pracy. Zawsze warto poruszyć taki temat na bieżąco wtedy mamy możliwość udzielenia pomocy. Dzięki temu statystyki mogą zostać bez problemu poprawione.

Sandy
Pracownik
 Pytanie

Czy jest możliwość skorzystania z benefitu Multisport?

1

Pracodawca

@Sandy

W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Od jakiegoś czasu widuję ogłoszenia tej firmy i nasunęło mi się pewne pytanie. Czy w kampanii dot. fotowoltaiki dzwonienie do "zainteresowanych klientów" to faktycznie są osoby, które wyraziły chęć rozmowy/spotkania, czy typowa baza zimna, gdzie ludzie nie wiedzą o co chodzi?

Pracodawca

@Kandydatka

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Połączenia są automatycznie wybierane po tym jak klient się rozłaczy czy samemu trzeba wybierać numery?

Pracodawca

@Kandydat

Szczegółowe informację dotyczące współpracy zawsze omawiamy na spotkaniu rekrutacyjnym. Zapraszamy do złożenia aplikacji.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Tylko w ten sposób dowiesz się jakie masz jeszcze braki i przed przystąpieniem do standardowego dnia pracy będziesz mógł omówić komplet z koordynatorem. Praca polega na rozmowie z klientem, badaniu potrzeb, uzupełnianiu formularzy. Wszystkie rekordy mają wyrażoną zgodę marketingową do zweryfikowania przy, każdym rekordzie. Odporność na stres jest niezbędnym elementem pracy w call center. Godziny pracy są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu. System automatycznie zlicza czas pracy. Jeżeli coś wybudziło Twoją wątpliwość dobrze jest o tym poinformować, a sytuacja zostanie wyjaśniona.

Angela
Kandydat

Tak

Irek
Kandydat
 Pytanie

Witam. Ile mniej więcej wynosi czas między wysłaniem przez kandydata cv a kontaktem ze strony firmy?

Pracodawca

@Irek

Jeżeli CV zostanie rozpatrzone pozytywnie w ciągu kilku dni kontaktujemy się telefonicznie. Zapraszamy do złożenia aplikacji.

Kinga
Kandydat
 Pytanie

Witam chciałam się dodzwonić ale nikt się nie zgłasza , adres mailowy chyba nieaktualny bo mail wrócił . Czy ktoś tez miał taki problem ?

Pracodawca

@Kinga

Odpisujemy na zgłoszenia według kolejności przesłania. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Cześć widziałem kilka opinii że opóźnienia z wypłatami a oferta firmy całkiem ciekawie brzmi .. może ktoś kto pracował w firmie przybliżyć o co chodzi? Wypłaty są na czas ?? A jak opóźnienia faktycznie to jak długie ?

Pracodawca

@Zainteresowany

Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i przestrzegany. Na spotkaniu onboardingowym dokładnie to omawiamy. Każdy nasz pracownik ma na ten temat informację. Zapraszamy do złożenia aplikacji. Zachęcamy również do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Patrycja
Pracownik
@Zainteresowany

Przelew zawsze jest wysyłany w dniu określonym w umowie. Jeżeli ktoś narzeka na opóźnienia, to nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie firmy a z faktu posiadania konta bankowego w innym banku, co powoduje możliwość otrzymania wynagrodzenia do 48 godzin od dnia spełnienia zobowiązania przez firmę

4
Marzena
Inne
@Patrycja

A jak z warunkami pracy? Atmosfera jest dobra? Współpracownicy dogadują się ze sobą?

1
Patrycja
Pracownik
@Marzena

Nie wiem jak inni, ale osobiście nie narzekam na kontakt z resztą :) jak jest jakiś problem albo coś nie jest do końca zrozumiałe a koordynatorzy są zajęci, to zawsze pomagamy sobie czy to na czacie czy w inny sposób. Warunki pracy zapewniasz sobie sama, bo to praca w pełni zdalna. Atmosfera na plus, co najmniej raz w tygodniu są szkolenia gdzie omawiany jakieś problemy na meecie albo się edukujemy w danym temacie

2
Marzena
Kandydat
@Patrycja

A jak duże wyniki są oczekiwane? Są realne czy jakieś z kosmosu? Praca jest na pełen etat czy można na część się zatrudnić?

Patrycja
Pracownik
@Marzena

Godziny do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej a wynik da się zrobić zawsze

1

Pracodawca

@Marzena

Warunki współpracy omawiane są na początku już od rozmowy rekrutacyjnej aż do spotkania onboardingowego. Każdy może dużo wcześniej zapoznać się z zasadami współpracy. Dbamy o miłą atmosferę w firmie i cieszymy się, że wiele naszych pracowników to dostrzega. Priorytetem jest dla nas stały kontakt z pracownikami i udzielanie wsparcia podczas pracy. Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu zapraszamy do złożenia aplikacji. :)

Pracodawca

@Marzena

Podczas szkolenia temat priorytetów kampanii jest omawiany. Premie są realne i wielu naszych pracowników z nich korzysta. Kwestie dyspozycyjności ustalane są indywidualnie podczas procesu rekrutacji. Zachęcamy do aplikowania.

Ziomuś
Pracownik
 Pytanie

Witam czy Cloud Call Center wysyła pity do rozliczenia się? Pozdrawiam.

Pracodawca

@Ziomuś

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Kamila
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiałam się nad podjęciem pracy/ przesłaniem cv - jednak martwi mnie wpis odnośnie nagłych, masowych zwolnień - czy ktoś może powiedzieć na jakich zasadach się to odbywa? Rozumiem ze zwolnienie jest związane z wynikami? Czy przed podjęciem tego ostatecznego kroku są prowadzone rozmowy z pracownikiem z informacją co może poprawić i na co ma zwrócić uwagę czy zwyczajnie cisza i współpraca się kończy? Szukam pracy na dłużej i chciałabym uniknąć sytuacji w której z dnia na dzień zostaje bez pracy.

Patrycja
Pracownik
@Kamila

Jako pracownik masz swojego koordynatora, który czuwa nad Twoimi wynikami. Jeżeli widzi, że Ci nie idzie albo sama czujesz, że potrzebujesz jakiegoś reszkolenia to wystarczy to zgłosić masz wtedy takie indywidualne spotkanie online, gdzie można poruszyć każdy problem

2

Pracodawca

@Kamila

Bardzo ważne jest dla nas wsparcie pracownika, dlatego organizujemy regularne szkolenia. Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne spotkanie poprawiające efektywność pracy. Zawsze warto poruszyć taki temat na bieżąco wtedy mamy możliwość udzielenia pomocy. Dzięki temu statystyki mogą zostać bez problemu poprawione.

KK
Kandydat
 Pytanie

Witam, ile czeka się na odpowiedź po wysłaniu CV.

Pracodawca

@KK

Jeżeli CV zostanie rozpatrzone pozytywnie w ciągu kilku dni kontaktujemy się telefonicznie. Zapraszamy do złożenia aplikacji.

Dgl
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy jest szansa ponownego zatrudnienia się w firmie, jeżeli poprzednio ze względów losowych musiałem zrezygnować ze współpracy?

Pracodawca

@Dgl

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami pod adresem hr małpa cloudcc.pl

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownica
Pracownik

Trochę wyjęte z kontekstu. Nie chodzi o to, że nie wolno mówić z jakiej firmy dzwonisz. Klienta nawet to nie interesuje. Istotne jest jednak w imieniu jakiej firmy dzwonisz co na pewno było podkreślone w skrypcie. I tej informacji udzielasz klientowi.

2
Edyta

A ostatecznie przepracowałaś tutaj chociaż chwilę? Faktycznie nie trzeba niczego sprzedawać tylko zapraszać na spotkania?

Patrycja
Pracownik
@Edyta

Tak. Proponujesz spotkanie i tyle, nawet nie ustalasz konkretnego dnia ani godziny, ponieważ od tego już jest doradca, który później przedstawi ofertę.

1

Pracodawca

@Edyta

Realizujemy projekty nie sprzedażowe. W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV. Podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.

Michał
Kandydat
@Patrycja

Fajnie jak tak, boje się sprzedaży bo chyba się wypaliłem :/

Patrycja
Pracownik
@Michał

Sama pracowałam na sprzedaży i już miałam dość presji. Obecna pracę bardzo sobie chwalę:)

1
Kto płaci za zwrot sprzętu?
Kandydat
 Pytanie

Kto płaci za zwrot sprzętu do pracy w przypadku rozwiązania umowy?

Pracodawca

@Kto płaci za zwrot sprzętu?

Wszelkie informację na temat powierzenia i zwrotu sprzętu określa umowa, którą omawiamy na spotkaniu onboardingowym. Zachęcamy również do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Cloud Call Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 130.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii