ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika BP

Były pracownik

04.08.2023 05:08

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

BPikona wywiad

Chcę podzielić się moimi negatywnymi doświadczeniami ze współpracy z firmą Cloud CC.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

BPikona wywiad

Pracowałem na stanowisku konsultanta call center.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

BPikona wywiad

Była możliwość wyłącznie pracy zdalnej.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

BPikona wywiad

25 zł/h. W moim przypadku to kwota netto, ponieważ byłem zatrudniony na umowę B2B.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

BPikona wywiad

Pracowałem w tej firmie ponad miesiąc.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

BPikona wywiad

Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą. Brak kontaktu z pracodawcą, gdy jest to potrzebne. Problemem są też nieterminowe wypłaty, przy czym firma twierdzi, że wypłaci dziś pieniądze, a następnie urywa kontakt i wypłaty nie otrzymuje się przez kolejne tygodnie. Osobiście otrzymałem pieniądze, jednak z dużym opóźnieniem. Przez to zrezygnowałem z dalszej współpracy z tą firmą.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

BPikona wywiad

Brak możliwości rozwoju i awansu.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

BPikona wywiad

Miałem tylko tydzień szkolenia podczas onboardingu i to wszystko.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

BPikona wywiad

Nie miałem kontaktu z innymi pracownikami, ponieważ pracowałem zdalnie. Nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

BPikona wywiad

Nie są terminowi ani słowni, jeżeli chodzi o wypłatę. Mówią, że wypłata będzie przykładowo dzisiaj po czym jest zero kontaktu ze strony firmy i zero wypłaty. Potrafią tak ciągnąć to przez kilka tygodni, aż musiałem napisać im, że zgłoszę sprawę do sądu i Inspekcji Pracy, ponieważ nie wypłacili mi pieniędzy i nie ma z nimi kontaktu. Dopiero to poskutkowało.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

BPikona wywiad

Sugerowałbym terminowe wypłaty oraz otwartą, szczerą komunikację. Warto zadbać o uczciwie pracujących ludzi.



ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Były pracownik

Były pracownik

27.07.2023 04:07

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Były pracownik ikona wywiad

Chciałabym opowiedzieć jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Były pracownik ikona wywiad

Pracowałam jako konsultant telefoniczny. Moim zdaniem było umówienie klienta na spotkanie z doradcą odnośnie wyceny opłacalności instalacji fotowoltaicznej. Pracowałam przez 2 tygodnie.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Były pracownik ikona wywiad

Praca w tej firmie jest w 100% zdalna.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Były pracownik ikona wywiad

Chwilę przed rozpoczęciem pracy otrzymałam smsa z kodem nadania zwrotu sprzętu do kuriera oraz maila z gotową formułką do zwolnienia . Został mi usunięty dostęp do wszystkich kont. Nikt wcześniej nie rozmawiał ze mną na ten temat. Nikt mnie wcześniej nie poinformował o tym osobiście, co było słabe. Powodem zwolnienia była zbyt mała liczba zrobionych formularzy, jednak ciężko jest wyrobić ich więcej, skoro przez większość czasu na kampanii jest poczta głosowa lub klienci rzucają słuchawką. Dodam jeszcze, że początkowo czas umówienia klienta na spotkanie wynosi 45 minut. Jeżeli komuś się nie uda, to przekroczony za czas na danej kampanii nikt nie płaci. W następnych dniach ten czas się skraca do 30, 20 i 15/10 minut. Do tej pory nie otrzymałam wynagrodzenia za okres dwóch tygodni mojej pracy. W ubiegłą środę dostałam od firmy maila z informacją, że moje zaległe wynagrodzenie zostanie wypłacone do 7 dni. Jestem w kontakcie z prawnikiem i jeżeli nie otrzymam pieniędzy w tym tygodniu, to zostaną podjęte odpowiednie kroki. 

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Były pracownik ikona wywiad

25 zł netto za godzinę na umowie zlecenie.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Były pracownik ikona wywiad

Nikomu nie poleciłabym pracy w tej firmie. Jest w niej słaby system motywacyjny. Firma nie wypłaca pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu, czy to telefonicznego, czy mailowego są ignorowane.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Były pracownik ikona wywiad

Atmosfera w firmie była miła. Zawsze można było poprosić swojego managera o ewentualną pomoc.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Były pracownik ikona wywiad

Pracodawca nie wywiązuje się z warunków umowy poprzez niewypłacanie należnych pieniędzy. Telefony są ignorowane, na maile w tej sprawie też nikt nie odpowiada.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Były pracownik ikona wywiad

Sugerowałabym, żeby pracodawca zaczął wypłacać zaległe wynagrodzenia swoim byłym pracownikom. Nie jestem jedyną osobą, która została potraktowana przez firmę Cloud Call Center w taki sposób.



ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Marta

Były pracownik

19.06.2023 02:06

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Martaikona wywiad

Chcę opowiedzieć o tym, jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Martaikona wywiad

Pracownik call center- do moich zadań należała obsługa powierzonych kampanii.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Martaikona wywiad

Pracowałam tylko zdalnie.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Martaikona wywiad

Nie otrzymałam wynagrodzenia - ani ja, ani nikt z całej grupy pracowników, którzy zostali zatrudnieni w tym samym czasie. Gdy zaczęliśmy domagać się naszych wypłat i zgłaszać problem pracodawcy, zostały rozwiązane z nami umowy zlecenia. Co więcej, najpierw byliśmy zwodzeni, że brak wypłat spowodowany był awarią systemu. Sprawa została zgłoszona do Państwowej Inspekcji Pracy, część osób planuje także zgłoszenie do prokuratury.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Martaikona wywiad

Wynagrodzenie jest godzinowe i wynosi 25 złotych brutto, plus ewentualna prowizja.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Martaikona wywiad

Miesiąc.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Martaikona wywiad

Nie - opisana przeze mnie sytuacja jest wystarczającym powodem.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Martaikona wywiad

Raczej żadne, biorąc bod uwagę, że firma ma taką strategię, że zatrudnia cały czas nowych zleceniobiorców, jednocześnie nie płacąc i rozwiązując umowy z tymi zatrudnionymi wcześniej.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Martaikona wywiad

Szkolenie było bardzo obiecujące, trwało tydzień i nic nie można było mu zarzucić. Dlatego daliśmy się zwieść firmie.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Martaikona wywiad

O ile można coś powiedzieć o atmosferze w trakcie świadczenia zdalnej pracy, to była ona bardzo dobra.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Martaikona wywiad

Nie otrzymaliśmy wynagrodzenia za pracę, co jest niedotrzymaniem warunków umowy.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Martaikona wywiad

Firma powinna przestać oszukiwać pracowników. Mam nadzieję, że tą sprawą zajmą się odpowiednie instytucje.



Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.