Opinie o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Cloud Call Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

K
Pracownik
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy na innym projekcie niż fotowoltaika?

Cloud Call Center
Pracownik
@K

Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Madzia
Pracownik

Tytułem wstępu; Praca na początku wydaje się być stresująca i męcząca ale po pierwszym tygodniu wpada się w rutynę i może nawet przynosić satysfakcje. Faktycznie jest tak, że dużo zależy od Ciebie i jeśli chcesz skutecznie zdobywać sale a tym samym większą premię to jest to realne. Wystarczy słuchać na szkoleniach, udzielać się i gdy czegoś nie wiesz po prostu dopytać. Z tego co widzę, negatywne wpisy należą do osób które się po prostu nie sprawdziły. Ludziom się wydaje, że skoro to jest praca zdalna to wystarczy się czasem zalogować i pogadać do słuchawki. No nie, to praca jak każda inna i trzeba się przykładać. Niektóre osoby podczas szkoleń bawią się z psem, jedzą obiad, palą fajkę albo nawet w ogóle nie włączają kamerki. W ogóle nie dziwi mnie, że niektóre osoby dostają wypowiedzenie. Po szkoleniach/meetach które są conajmniej raz w tygodniu, widzę, że sporo osób nawet nie stawia się w pracy. Potem się dziwią, że dostają wypowiedzenie.

anojimek
Kandydat
 Pytanie
@Madzia

Czy włączona kamerka jest koniecznością? czy można nie mieć

Cloud Call Center
Pracownik
@anojimek

Podczas szkolenia jak również podczas późniejszych spotkań jest preferowana włączona kamera pozwala to zachować stały kontakt podczas pracy w grupach czy warsztatach. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Nono
Kandydat
 Pytanie

Hejka, za niedługo zaczynam prace. Dajcie znać jaka jest baza klientów. To są ludzie którzy są zainteresowani danym produktem czy jak?

Cloud Call Center
Pracownik
@Nono

Cześć, miło nam, że niedługo rozpoczniemy współprace przy wybranych projektach. Podczas szkolenia uzyskasz informacje przy jakich kampaniach będziesz brała udział. Wszystkie rekordy w ramach realizowanego projektu posiadają zgody marketingowe, które można zweryfikować per rekord podczas połączenia i taką informacje można każdorazowo przekazać klientowi. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Natalia
Pracownik

Bardzo dobre warunki jak na cc. Dobry sluzbowy sprzęt, elastyczne godziny pracy, normalne fajne premie w zależności od zaangażowania i wyników. Sympatyczny szef. Jedyne co, to zamieniłabym trenerów na bardziej doświadczonych w sprzedaży i zaangażowanych, których meety by trwały dłużej niż 5 minut. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń :)

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Konsultant ds. umawiania spotkań wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Recruitment and Employer Branding Specialist
Jankowo Gdańskie
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonimx
Kandydat
 Pytanie

Czy podczas szkolenia wstępnego będą prowadzone rozmowy z klientami?

Cloud Call Center
Pracownik
@anonimx

Podczas szkolenia poznasz środowisko pracy VICIdial, zasady współpracy jak również poznasz w praktyce kampanie oraz sposoby rozmów z klientami. Szkolenie ma za zadanie przygotować Cię do rozpoczęcia Twojej przygody z kampaniami Cloud Call Center. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

b
Były pracownik

nie polecam, wypłaty to żart

Anonim
Kandydat
 Pytanie
@b

Co to znaczy?

Nie prawda
Pracownik
@b

Wypłaty są rzeczywiście pozniej niż 10tego, bo firma oczywiście robi wypłaty ludzia w południe, więc osoby które są w innym banku wypłatę na koncie mają dopiero 11tego a jak 10ty przypada na weekend to hajs dopiero po weekendzie. Ale ja im wybaczam bo atmosfera jest mega. Zaczynając od tego ze pracuje się w domku, kończąc na tym ze nie ma od tak wywalania pracownika za niskie wyniki, przenoszą na inną łatwiejsza kampanię. Jeżeli rzeczywiście pracownik się nie stara, a naprawę chociaz 1 sale da się złapać dziennie, no to po około 3 miesiącach dziękują. Wypłaty nie są zartem, pracowałam w tyłu cc i w życiu nie dostałam 20zl na godzinę i premii takich wielkich. W innym CC premia to było 1zl xd zalosne. W Cloud premie mam w wysokości nawet 400zl. Tak więc jak komuś zależy i sie nie obija to da się zarobić i nie wywalaja.

1
Yy
Były pracownik
 Pytanie
@Nie prawda

I dla ciebie 400 zł premii to dużo? To chyba małe to doświadczenie w cc :D

Pracoenik
Pracownik
@Yy

Tak dla mnie to dużo w innym cc dostawałam prawie na poziomie 1-3 zł xDDDD

Hxh
Inne
@Pracoenik

Piszac „xDDDD” przypuszczam ze jesteś przed 26 rokiem życia, bez podatku wiec może i faktycznie dla młodych jeżeli jest to stawka „na reke” praca może być okay

ZXI TRUSKAWECZKA
Inne
@Nie prawda

Pracowałam w Call Center 9 lat i wyleczyłam się na całe życie piszecie że w waszej firmie łapiecie 1 kilenta na dzień ja musiałam łapać 1 kilenta na 1,5 godziny ludzie nie bawcie się w to praca jest męcząca psychicznie niszczy słuch struny głosowe i jest mało płatna pozdrawiam

Tomasz
Inne
@ZXI TRUSKAWECZKA

Rozumiem że z góry były narzucone targety które trzeba wykonać?

Cloud Call Center
Pracownik
@Nie prawda

Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i jest zawsze przestrzegany. Każdy nasz pracownik ma na ten temat informację. Dbamy o miłą atmosferę w firmie i cieszymy się, że jest to dostrzegane. Chętnie wynagradzamy pracowników za ich wysiłki i przyznajemy dodatkowe premie również opisane w umowie. Wszystkie statystyki na podstawie, których są przyznawane premie są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu do naszego systemu. Jest możliwość samodzielnego porównania swojego wyniku z innymi konsultantami pracjącymi przy projekcie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

123456789
Były pracownik

Ogólnie nie polecam firma krzak jak dla mnie, rozmowa rekrutacyjna na początku miesiąca sprzęt wysyłają miesiąc później???? Szkolenie trwało 8/9h w trakcie szkolenia informują ze trzeba się zalogować przez najbliższe 4 dni w pewnych godzinach gdzie wcześniej nikt o tym nie wspomniał a chcąc dorobić Sobie tutaj nikt nie jest w stanie zmienić grafiku w drugiej pracy. Totalna żenada ???? gdy się nie zalogujesz wysyłają Ci na e-mail wypowiedzenie ???? gdy piszesz wyjaśnienie dlaczego,nawet Ci na to nie odpiszą tylko wyślą etykietę wysyłkowa sprzętu. Dramat nie polecam. A i na rozmowie są dwa projekty do wyboru wybierasz jeden a oni i tak wrzucają Cię na cos innego, gdzie wspominasz ze pracowałeś w innej firmie na podobnym i nie jest to dla Ciebie

Cloud Call Center
Pracownik
@123456789

Podczas rozmowy zawsze dokładnie opisujemy cały proces rekrutacji. Kandydat już na wstępie jest świadomy zasad współpracy jak również zakresu godzin w pełnym wymiarze czasu. Informujemy dokładnie ile dni trwa szkolenie i w jakich godzinach. Po rozmowie zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać w trakcie rozmowy z osobą odpowiedzialną za rekrutację. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

1
Były
Były pracownik

Nie polecam, po samym szkoleniu chce się zrezygnować, później jest coraz gorzej. Praca męcząca psychicznie, przełożeni nie wyrozumiali, liczy sie wynik nie człowiek. Wynagrodzenie nieadekwatne do pracy i zaangażowania.

0987
Kandydat
 Pytanie
@Były

W jakiej sytuacji oni byli nie wyrozumiali? Jeśli możesz napisać to chętnie się dowiem, bo zastanawiam się nad wysłaniem cv do tej firmy

Pracoenik
Pracownik
@0987

Nie są wyrozumiali jak nie masz saile. Według nich to Twoja wina. Teraz ludzie boja się wojny. Dzisiaj już mi klient powiedzial ze po co mu to skoro ruscy mogą mu ta fotowoltaikę rozwalić

Justyna
Inne
@Pracoenik

No właśnie tak czułam, że na wielu branżach się to znowu odbije. Ten świat się niszczy, ja już boję się pomyśleć co kolejnego nastąpi. To chyba trzeba ich zachęcić na tę fotowoltaikę właśnie tym, że niby ropy może zabraknąć i gazu i trzeba ze słoneczka czerpać. Może to by przekonało choć trochę? Jeszcze bym dorzuciła, że inflacja idzie w górę więc lepiej brać teraz niż czekać. ;)

1
Pracoenik
Pracownik
 Pytanie
@Justyna

Z całym szacunkiem, ale jak zachęcić człowieka którego nie stać na benzynę? Skoro nie ma kasy na benzynę, dotknęła go inflacja to logiczne ze nie ma kasy na założenie sobie czegoś takiego... Wszelkie kredyty, finansowania itd, to dla przeciętnego Kowalskiego za dużo. Czerpanie ze słoneczka jest darmowe w momencie kiedy wyda się kasę rzędu 20 tys zł...

xyz
Pracownik
@Pracoenik

To pisze albo ktoś z kierownictwa bo takiego shitu to dawno nie widziałam.

Cloud Call Center
Pracownik
@Były

Ważnym aspektem jest dla nas, aby każdy nasz pracownik został w pełni przeszkolony. Dobrze zbudowane podstawy wypracowane podczas szkolenia sprawiają, że jesteś przygotowany do pracy na stanowisku konsultanta. Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne spotkania poprawiające efektywność pracy. Wszystkie warunki współpracy omawiamy podczas onboardingu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

3
Nie polecam
Były pracownik

Firma nieuczciwa i nieprofesjonalna, żałuję że kiedykolwiek nawiązałem z nimi współpracę. Kadra zarządzająca traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora).

0987
Kandydat
 Pytanie
@Nie polecam

Możesz powiedzieć coś więcej? Z jakiego powodu potraktowali Cię w niewłaściwy sposób? I jak to potraktowanie przebiegło?

Obecna pracowniczka
Pracownik

Jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy. Praca w call center na ogół jest bardzo męcząca psychicznie i czasem ciężko jest po prostu rozmawiać z ludźmi bo klienci są chamscy i nie kulturalni. Trafia się na różnych ludzi i bywają też naprawdę w porządku, bo najbardziej w tej pracy liczy się dobre podejście i nastawienie do ludzi wtedy zupełnie inaczej się rozmawia. Początki są trudne bo wiadomo nie wszystko od razu się wie i rozumie ale z czasem ułatwiają to reszkolenia. Reszkolenia są przyjemne, bo prowadzą je kompetentne, przyjazne i pomocne osoby. Pani Kasia bardzo chętnie pomaga jeśli jest z czymś problem, odsłuchujemy razem rozmowy i tłumaczy na czym polega błąd i co poprawić/mówić żeby były lepsze wyniki i żeby być wyżej w statystyce i wtedy też ma się wyższą premię ;) można z nią porozmawiać zarówno na poważnie jak i pożartować bo każdy potrzebuje czasem rozluźnienia. Reszkolenia mają za zadanie nie tylko poprawę umiejętności ale też odstresowanie co jest jak najbardziej potrzebne w tego typu pracy, przynajmniej w moim odczuciu. Na reszkoleniach analizujemy problemy, błędy i nurtujące nas i klientów zapytania oraz oczywiście dostajemy na wszystko odpowiedzi. Wypłaty na czas zazwyczaj do 10 dnia miesiąca. Ogólnie jeśli chodzi o grafik to jest naprawdę super bo jest mega elastyczny, bez problemu można układać pod siebie grafiki więc mi jako studentce idealnie pasuje takie rozwiązanie. Ludzie z hr'u i od szkoleń są mega cierpliwi i wyrozumiali czego z pewnością brakuje w większości firmach z tego typu działem CC. Polecam tą pracę ludziom z dystansem i poczuciem humoru, bo widzę w komentarzach że bywa z tym różnie.

3
ByłyPracownik
Były pracownik

Tak jak wyżej napisali K. To prowadząca reszkolenia, maruda która zawsze ze sie czuje. Jak ktoś tu pisze ze reszkolenia są prowadzone profesjonalnie przez nią to chyba, albo sama taka opinie wystawia albo robi to ktoś wyżej

1
.
Były pracownik
@ByłyPracownik

Panna K jest bardzo irytująca swoim tonem i wymądrzaniem się - niech sama usiądzie do rozmów, skoro jest w stanie wygenerować sprzedaże , ahhahaha już to widzę bo jest idiotką.Maruda nie jest z dużą energią lubi człowiekowi wygarnąć jak bardzo nie potrafi rozmawiac. nie wiem kto ją dał na prowadzącą szkolenia ale chyba nie wiedzą co porobili. zwolnic k.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@ByłyPracownik

Maruda czemu ? Że zwraca uwagę na kogoś błędy ? Taka jej praca! Akurat pisze pracownik który od 7 miesięcy ma szkolenia z Katarzyną i nie ma jej nic do zarzucenia.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@.

Akurat Katarzyna zaczynała pracę jako konsultant i bez powodu jej nie awansowali na wyższe stanowisko. Za złe rozmowy nie ma awansu. Skoro jest prowadząca to musi mieć do tego predyspozycje. Inaczej Szefostwo nie dało by jej awansu logiczne ?

1
ByłyPracownik
Były pracownik
@Obecny pracownik

Nie chodzi o to ze zwraca komus uwagę na błędy... Tak jak napisałeś to jej praca. Ale zanim zaczyna się to co powinno czyli reszkolenie wytykanie błędów i poprawianie ich. Kaśka zaczyna swoje wywody jak to ona się źle czuje, że ma migrenę okres, boli ja gardlo itd.... Co pracownika to obchodzi, w ten sposób traci nasz czas, ja chce wiedzieć co mam poprawić a nie ze ona zle sie czuje...

1
Joe
Były pracownik

Panna Nikt co miała z nami reszkolenia mogę określić mianem zera. beztalencie, kture nawet nie potrafila niczego wytłumaczyć - my mielismy cos do powiedzenia a ona dalej swoje. Pusta, glupia pokazujaca, ze call center to jednak zbieranina ludzi przypadkowych oraz nie nadajacych sie do pracy z ludźmi. jak ja zwolnia to moge wrócić do pracy a jak mam z nia pracuowac to prędzej pójdę pracować na zmywaku. K ty tepa babo jak to czytasz to niech cie (usunięte przez administratora) zapiecze zebys wiedziala ze ludzie cie nienawidza i uciekaja od ciebie jak tylko moga i zmieniaja godziny pracy bo spotkania z toba to strata czasu. nawet jak wlazisz w (usunięte przez administratora) przelozonym to nie bedziesz wiecznie pracowac w jednym miejscu. nie przekazalas mi zadnej woedy i mam odruch wymiotny jak o tobie mysle. zero totalne

2
Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Joe

Kupić Ci słownik ortograficzny ?! Czyżby kogoś coś piekło że został wyrzucony z firmy ? Trzeba mieć dystans do siebie i ciutke inteligencji aby umieć zrozumieć szkolenia. Kaśka jest świetna babką o dużej inteligencji i super podejściu do ludzi. Jeśli ktoś ma tak rozdmuchane ego i nie umie przyjąć krytyki to już duży problem. Tutaj każdy potrafi obrażać a czy ktoś powiedział jej że ma problem z jej szkoleniami?! Nie łatwiej było unikać szkoleń niż powiedzieć wprost co boli. (usunięte przez administratora)

1
Były pracownik
@Obecny pracownik

Nie wiem kim jesteś ale mogę się domyśleć, że ktoś z armii bądź z rodziny Pani Katarzyny, troszkę szacunku do ludzi, bo później przyszli kandydaci będąc czytać te wypociny i raczej korzystnie po stronie firmy to nie wyglada…

Obecny pracownik
Pracownik
@…

Jestem normalnym pracownikiem nie łączy mnie żadna więź rodzinna z Katarzyną. Poprostu szanuję ja jako osobę bo naprawdę przykłada się dziewczyna do roboty. Ja akurat darzę ludzi dużym szacunkiem, ale po prostu coś mnie trafia jak widzę jak ludzie jadą po Kasi tak naprawdę za nic... Byłam wiele razy na szkoleniach czy to indywidualnych czy grupowych i nigdy Kasia nikogo nie obrażała jedynie zwracała uwagę na błędy.

2
M
Pracownik
 Pytanie
@…

Czyli jedna strona może obrzucać błotem a druga musi zachować fason i nie może nikogo bronić? O ile wiem GoWork to miejsce do wyrażania opinii a jeżeli Tobie to przeszkadza, bo każda pozytywna uwaga w stronę K jest Ci nie na rękę...Zakładam, że Ciebie też za coś zwolnili i musisz mieć po prostu duże ego ;). Tak dodam nawiasem: nie, nie należę do rodziny K. ani do jej znajomych, jestem obecnym pracownikiem i jeżeli coś mi się nie podoba to mówię to wprost a nie czekam aż mnie wyp.erdolą i obrzucam błotem dziewczynę, która nie ma nic wspólnego ze zwolnieniami. Za tego typu rzeczy możesz podziękować A oraz M, bo to oni mają możliwość zwolnienia kogoś.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Joe

Panie Joe , bo nikogo nie powinno się nazywać „nikim” ja polecam najpierw zajrzeć do słownika ortograficznego następnie odnaleźć swój talent bo napewno nie jest to call center i polecam przeczytać jakaś książkę aby wzbogacić swój język . Jeśli boli cię ze zostałeś zwolniony to ileż talentu w tobie skoro to zbieranina przypadkowych ludzi ?Hmm Odruchy wymiotne u mnie również się pojawiły po przeczytaniu tego wpisu. Katarzyny nie znam osobiście bo jak każdy wie praca jest zdalna natomiast o ile miałam z nią przyjemność jest najmilsza osoba z całego zespołu która wręcz walczy o ludzi aby nie zostali zwolnieni . Jej reszkolenia są konkretne i do rzeczy . Tobie polecam pogodzić się z porażka i odszukać siebie w innej dziedzinie niż katowanie ludzi swoimi wypocinami . Pozdrawiam

ByłyPracownik
Były pracownik

Reszkolenia to dramat. Panna K. Prowadząca owe reszkolenia to maruda, jak nie boli ja glowa to ma okres, to zawsze musi mowic o przygotowaniach na studia... Tak zwana atencjuszka. Chyba reszkolenia nie są po to aby prowadząca się żaliła. Oczywiście reszkolenia są 2 razy w miesiącu... Już tam nie robię bo mialem dość klientów i Panny K. W pewnym momencie brałem wolne jak było reszkolenie. Jej profesjonalizm jest na poziomie 0. Pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem. W HR pracuje dziewczyna z Ukrainy która chyba slabo rozumie patrząc na maile z jakimi błędami wysyła, lub nie rozumie treści maila. Po za tym praca spoko, dla osób aspołecznych nie lubiących wychodzic z domu. Chociaż na meetach i reszkoleniach przymus jest mieć kamerkę co prowadzi do sporego dyskomfortu, bo człowiek ma wrażenie że nie wiem pracodawca mysli ze pracujemy z kawiarni albo z plaży xD. Cały proces wysłania sprzętu, umowy i szkolenia itd trwa nawet 2 tygodnie, może przez to ze na HR jest jedną osoba. Ogólnie sporo mają do poprawienia, ale firma ma potencjał. W skali od 1 do 10 daje mocne 6

Zostaw merytoryczną opinię o Cloud Call Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 132.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii