Jeżeli chcecie podjąć się pracy w Cloud Call Center to dobrze się zastanówcie, szkolenia 3 dni po 8,5h okej tylko że nie są one płatne dla kandydatów tylko w późniejszym terminie, więc jeżeli po szkoleniu się nie dostaniesz to zostajesz z niczym i ze zmarnowanymi 25,5h, tak naprawdę to nie szkolenia tylko z bobmy was wrzucają na infolinie po pokazaniu parę krótkich prezentacji i odegraniu parę nierealnych scenek jakie mogą się zdarzyć z klientami. Masowa rekrutacja w głównej grupie z X osób potem wszyscy rozdzieleni na mniejsze grupy po X osób. Nie wiem skąd maja bazę klientów ale w 90% natrafiasz na klienta do którego już dzwoniono (tak twierdzą) i zazwyczaj są już źle nastawieni, kładą nacisk aby wyrabiać średnią sprzedaż firmy ale tak naprawdę to wszystko zależy od szczęścia czy trafi ci się klient do którego jeszcze nie dzwoniono. Po 3 dniach szkolenia decydują czy zostajesz przyjęty na podstawie przeprowadzonych rozmów, dodam tylko że tych rozmów to praktycznie nie dało się prowadzić bo w moim przypadku większość telefonów kończyła się w połowie czytania przygotowanej formułki, telefony praktycznie co 10-15 sekund oraz dodatkowo odejmują czas pracy na każdy możliwy sposób (np jak długo będziesz wypełniał formularz), przerwy 5min co godzinę mimo trzymania się czasu przerwy w systemie odejmowano mi minuty pracy!! w skrócie nie polecam chyba że masz nerwy ze stali oraz jesteś gotów pracować jak robot.
Wszystkie warunki współpracy wraz z umową omawiamy podczas onboardingu. Obecnie prowadzimy rekrutację na wiele projektów, w związku z tym zwiększyliśmy ilość osób rekrutowanych. Wszystkie nasze rekordy mają wyrażoną zgodę marketingową. Statystycznie 85% osób przechodzi pozytywnie szkolenie przy odpowiednim swoim zaangażowaniu. Jeżeli twój wynik jest poniżej średniej zespołu oferujemy indywidualne szkolenia poprawiające efektywność pracy. Przerwy oraz dodatkowe szkolenia wliczane są do czasu pracy. Jeżeli coś wzbudziło Twoją wątpliwość dobrze jest o tym na bieżąco telefonicznie lub e-mailowo poinformować a wątek zostałby wyjaśniony.
Firma Cloud Call Center Sp. z o.o. rekrutowała na stanowisko Konsultant Telefoniczny. Czy nadal poszukują pracowników? Zarobki w ofercie wynosiły 4300 PLN.
Prowadzimy rekrutację na różne projekty. Stawka godzinowa zależy od projektu. Obecnie trwa dodatkowa rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. umawiania spotkań biznesowych. Zapraszamy do złożenia swojego CV.
Jak wyglada szkolenie w tej firmie ?
Na szkoleniu zapoznasz się z kampanią, obsługą systemu oraz panującymi zasadami komunikacji. Szkolenie obejmuje wdrożenie teoretyczne i praktyczne do wybranej kampanii. Szkolenia prowadzimy w formie aktywnych warsztatów.
Jak wyglada szkolenie w firmie i czy są sztywne daty i godziny
Termin szkolenia ustalamy według kolejności zrealizowanego onboardingu. Szkolenie w pełnym zakresie jest realizowane dla poszczególnych kampanii. Szczegóły szkolenia omawiamy na spotkaniu onboardingowym.
Czy wynagrodzenie za czas szkolenie jest wypłacane po 120h przepracowanych włącznie z szkoleniem czy nie ?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. W pierwszym etapie, każda osoba musi odbyć szkolenie jest ono realizowane od podstaw dla każdej osoby. Następnym krokiem jest rozpoczęcie standardowego dnia pracy, rozliczenie realizujemy raz w miesiącu według umowy.
Chce zlozyc cv do tej firmy, jak wyglada rozmowa rekrutacyjna?
Podczas rozmowy rekrutacyjnej omawiamy wszystkie szczegóły współpracy. Dodatkowo rekruter zadaje kilka pytań, aby sprawdzić umiejętności komunikacyjne kandydatów. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania napisz na adres email hr małpa cloudcc kropka pl
Co wchodzi w socjal Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Oferujemy stałe, pewne wynagrodzenie + premie za zaangażowanie. Przy każdej ofercie o prace jest określona stawka oraz premie. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.
Nie polecam pracy tam, same problemy. Na rozmowie zostajemy poinformowani, że nie jest to sprzedaż tylko umawianie z ciepłą bazą klientów - Ok, nie jest to sprzedaż, ale to osoby zupełnie nieświadome i nie rzadko się zdarza, że mieszkańcy bloków. Już pominę fakt, że wysyłając mi umowę wysłali mi ją z czyimiś wszystkimi danymi i podejrzewam, że ta osoba dostała również moje dane. Jeśli chodzi o kontakt z pracodawcą i team liderem czy kimkolwiek - tragedia. Można pisać 100 e-maili, a i tak nie dostanie się odpowiedzi, a jak już się dostanie to i tak trzeba się przypominać codziennie. Są totalnie sprzeczne informację dotyczące chociażby wymagalnej ilości godzin - od dwóch osób z góry dostałam zupełnie inne. Osoby zajmujące się organizacją zachowują się tak jakby ze sobą w ogóle nie współpracowały i każdy ustala swoją wersje! Jeśli chce się coś załatwić telefonicznie bądź meilowo, No niestety, trafia się na bardzo nieprzyjemną Panią, jakby pracowała tam za karę - nie mówię o niewiadomo czym, jest po prostu chamska. Zero kultury ani w rozmowie ani w słowie pisanym. Wypłata, jak można się spodziewać, nie jest na czas (zgodnie z umową 10 dnia miesiąca).
no to faktycznie jeśli kontakt jest tak utrudniony i nie ma współpracy to mega kiepsko. A nie próbował ktoś może rozmawiać aby coś zmienić? No bo wynika, że nie ma ustalonych procedur.
Podczas rozmowy rekrutacyjnej przekazujemy komplet informacji dotyczący przedmiotu pracy oraz wszystkich technicznych aspektów formalnych. Jeżeli coś wymaga dokładniejszego opisu wystarczy dopytać podczas rekrutacji lub onboardingu. Zawsze staramy się udzielać wyczerpującej informacji na zadane pytanie. Jeżeli, któryś z etapów finalizacji umowy budził Twoją wątpliwość dobrze jest o tym na bieżąco telefonicznie lub e-mailowo poinformować a wątek zostałby wyjaśniony. W przypadku kontaktu e-mailowego wszystkie odpowiedzi są przesyłane na bieżąco według kolejności otrzymywany e-maili. Kwestie dyspozycyjności godzinowej są pobierane podczas pierwszej rozmowy oczywiście później można wprowadzić drobne modyfikacje po wcześniejszej konsultacji. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania związane z twoim procesem rekrutacji napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Halo. Szukam byłych pracowników których można zapytać w sprawie charakteru współpracy z firmą Cloud Call Center Sp. z o.o.. Czy atmosfera w miejscu pracy jest ok? Bardzo dziękuje za podpowiedź.
Nie, nie jest ok. Wspomniane wcześniej reszkolenia z K. to tragedia. Wypłata nigdy nie była na czas, czasem jest 12, czasem jest 13, różnie. Mimo że w umowie jest jasno napisane że najpóźniej do 10. Naprawdę nie polecam, szkoda czasu i nerwów dlatego już mnie tam nie ma.
Reszkolenia z K to tragedia? Kto to jest w ogóle? Jakie mają szkolenia? Jestem przyszłym pracownikiem i chciałabym się dowiedzieć, czego się mogę spodziewać.
Jestem pracownikiem od czerwca, pracę polecam dla ludzi o silnych nerwach.Szkolenia z Kasia są profesjonalne, jeśli ktoś popełnia błędy to jej zadaniem jest je omówić. Płatności zawsze 10 lub 11 jeśli ma się konto w Mbanku. Premie zawsze są czasami mniejsze czasami większe. Praca nie jest łatwa, klienci są trudni, kampania Energo daje popalić. Nie jest źle. Mogę polecić ale jak w każdej robocie trzeba robić, za siedzenia na (usunięte przez administratora) nikt nie płaci.
Kasia jest osobą prowadząca szkolenia i reszkolenia. Jej praca polega na pomocy konsultantom w polepszeniu jakości swojej pracy. Jeśli np masz słabsze wyniki to Kasia pokazuje Ci Twoje błędy pokazuje jak poprawnie rozmawiać aby zdobywać sale. Polecam tą prace. Wygodnie z własnego domku, czasami zdarzają się mile rozmowy z klientami czasami ma się ochotę ich udusić.
Szkolenia odbywają się zdalnie tak jak również jest realizowana późniejsza praca, na szkoleniu zapoznasz się z kampanią, obsługą systemu oraz panującymi zasadami komunikacji. Szkolenie obejmuje wdrożenie teoretyczne i praktyczne do wybranej kampanii. Szkolenia prowadzimy w formie aktywnych warsztatów.
Jestem obecnym pracownikiem. Praca ogólnie wygodna w domu, na sprzęcie firmowym wysłanym poprzez in post. W tej firmie jak narazie zajmują się wyłącznie fotowaltaiką. Ogolem na 2h trzeba mieć chociaz 1 sail główny inaczej trzeba się wylogować i zakończyć pracę na dany dzień. Nie przyjemne jest większość rozmów z klientami, ale to norma w call center. Najbardziej stresujące są tzw reszkolenia z Kasią, dlatego że puszczane są wasze rozmowy z klientem, są to rozmowy w których cos powiedzieliście zle, lub nie dopytaliscie, pozytywne rozmowy nie są odsłuchiwane. Wypłaty pojawiają się na koncie bankowym dopiero 11stego dnia miesiąca. Praca ogolem nie jest zła tylko męcząca psychicznie ze względu na niedorzecznych chamskich klientów. Premie są i są bardzo fajne, jeżeli uda się wam zebrać głównych saile np. 100 dostaniecie około 400zl premii, dodatkowa premia za rozpoczęcie to 300zl. Najbardziej podoba mi się to ze dostaje się sprzęt do pracy oraz system premiowy
A nie było problemu z dostarczeniem sprzętu i kontaktu? Pytam bo właśnie mam teraz problem z kontaktem z nimi, jestem już po podpisaniu dokumentów.
Nie było problemu, sprzęt dostalam kurierem in post po kilku dniach. Na odpowiedź trzeba troszke poczekać bo w HR jest tylko jedna dziewczyna.
Sprzęt wysyłamy po podpisaniu umowy. Firma pokrywa koszty przesyłki. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania związane z twoim procesem rekrutacji napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
A jak z pieniędzmi? Można zarobić te 3000 będąc studentem i mieć 160 godzin?
Tak można i nawet wiele więcej pracujesz tyle godzin ile możesz . Twoja stawka razy godziny nawet ponad 3 tys spokojnie ????
A jak znosisz albo znosiłaś tą prace? W sensie nie nudzi Cię ani nie czujesz, że nie jest dla Ciebie? Jakoś tracę motywacje… Zwłaszcza, że są te sale a moje pierwsze dni wyglądają tak ze wszyscy się rozłączają ????
Powiem szczerze pracowałam w 3 firmach call center i w żadnej nje było tak naprawdę okej jak tutaj. Pracujesz z domu godziny pod siebie podpasowujesz zarobki spore (ile godzin zrobisz) są premie realne premie za chociażby zaangażowanie , ja jestwm zadowolona . Jeśli chodzi o sama prace call center trzeba rozumieć ze to praca nie życie i olewać nieuprzejmych ludzi z sale jest tak ze zależy od kampani pierwszy miesiąc napewno nie będziesz oceniana/y jeśli coś nie idzie .. ja miałam Miesiące lepsze i gorsze i nadal to jestem bo Kasia wysłuchała czemu tak się stało i jaka była przyczyna bo wynik był na tyle słaby ze mogłabym poleciec . Ja polecam bardzo prace . Od czerwca pracuje i mie zamierzam rezygnować
Oferujemy stałe, pewne wynagrodzenie + premie za zaangażowanie. Przy każdej ofercie o prace jest określona stawka oraz premie. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.
A czy ktoś orientuje się jak wygląda przedłużanie umowy? Wiem, że jest przedłużana co 3 miesiące, ale czy przedłużanie jej jest bezproblemowe czy jednak trzeba się liczyć z tym, że może zostać nieprzedłużona, a pracownik zostanie z dnia na dzień na lodzie?
Nie ma zazwyczaj z tym problemu. Zawsze możesz się też odezwać kiedy widzisz że umowa dobiega końca. Gdyby było coś nie tak pewnie K miałaby do Ciebie multum pretensji(zawsze ma o to sie martwic nie musisz) że jej statystyki psujesz lub masz się poprawić.
Wszyscy konsultanci pracujący przy projektach są traktowani indywidualnie, jeżeli jest jakiś problem przy kampnii warto podczas grupowego lub indywidualnego spotkania poruszyć taki temat a zostanie omówiony. Dzięki temu jednostkowe statystyki mogą zostać bez problemu poprawione. Przedłużenie umowy przy aktywnym udziale podczas powierzony zadań jest formalnością. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Jeżeli wspólnie jesteśmy zadowoleni ze współpracy przedłużenie umowy jest formalnością. Okres umowy jest ustalany indywidualnie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
(usunięte przez administratora)
Jesteśmy zaskoczeni twoją opinią, ponieważ na rozmowach rekrutacyjnych zawsze dbamy o naturalną i swobodną atmosferę. Przeprowadzamy również ankietę wśród kandydatów czy podobała im się forma rekrutacji i każdy może swobodnie wyrazić swoją opinię na ten temat. Rozumiemy, że jesteś osobą ambitną stąd Twoje zdenerwowanie negatywnym przejściem rekrutacji jednak czasem tak jest, że nie jest to praca dla każdego. Dziękujemy za opinie jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.
Hej, zaczynam tu prace i chce wiedzieć czy przez pierwszy miesiąc również trzeba sie wylogować jeśli w ciągu 2h nie ma się chociaż 1 sailu? No i czy często się tak zdarza? Czy jest jakieś minimum ile godzin dziennie trzeba przepracować?
Ja czekałam krótko w piątek miałam onboarding a umowa przyszła w poniedziałek. Może spróbuj na maila napisać?
Hejka, nie wiem jak teraz to wygląda z nowymi pracownikami. Ale nie jest ciężko złapać chociaz 1 saile głównego, najlepiej logować się popołudniu niż rano, większą szansa na saile. Dziennie nie ma limitu, tygodniowy niby min 30 H, ale są osoby które robią mniej. Kwestia dogadania.
Podczas szkolenia temat priorytetów kampanii jest omawiany. Wszystkie realizowane kampanie w ramach projektu mają określony priorytet pozwalający na ułożenie czasu pracy przez każdego konsultant. Minimalna ilość godzin jest zgodna z deklaracją złożoną podczas rekrutacji. Dziękujemy za pytanie jeżeli masz dodatkowe zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.
Czy jeśli sa reszkolenia prowadzone w temacie co ewentualnie poprawić jeśli rozmowy nie idą, są odsłuchiwane jako przykład popełnianych błędów itp. To są one prowadzone w grupie z innymi konsultantami czy pojedynczo? W sensie, że jeden konsultant na meecie i szkoleniowiec? :)
Rzadko sam na sam. Przeważnie jest to wyśmiewanie kilku osób naraz przez wspominaną już tutaj panią k.
Dokładnie! Pani K nabija się z nas konsultantów udając że tego nie robi. Już taka jest i sama ma parcie na szkło jakby była najwazniejszą osobą w całej firmie 'bo ja mam doświatczenie'. Jak tak na tąą psełdotrenerkę paczam to sądzę że ona wcale nie pracowała kiedyś w Cc. Piątka ByłyPracownik ! Pani K najpierw mówi swoje potem zadaje pytania. Jest wredna i ciśnie z nas że za mało się staramy a ona robi tyle spotkań. Stosowałam jej rady i wcale nie uzyskiwałam wyników.
Raz w tygodniu organizujemy spotkania w mniejszych grupach, gdzie rozmawiamy o bieżących pytaniach, zbijaniu obiekcji czy sukcesach poszczególnych konsultantów. Jeżeli jest taka potrzeba organizujemy indywidualne spotkania, gdzie omawiamy konkretne sytuacje z klientem i sposób przejścia pełnego formularza podczas jednej rozmowy. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Witam czy chętnie przyjmują do pracy każdego czy są jakieś wymogi ? A jaką dają tu umowę ? (Umowa zlecenie, o prace itp.)? Wynagrodzenie jest bez względu na to czy uda się podpisać umowę z klientem lub nie?
Wymogów nie mają, raczej zależy od rozmowy wstępnej. Umowa zlecenie o pracę nie ma. Wynagrodzenie jest stale 20zl/H brutto.
Nie wciskajcie kitu o 20 zl na godzine bo to zwykle klamstwo. Zacznijcie ubezpieczac ludzi, bo tego nie robicie. POLECAM WSZYSTKIM SPRAWDZIC SWOJE UBEZPIECZENIE W ZUSIE.
Nie wciskajcie tzn? Ja jestem pracownikiem, mam 20zl na godzinę bo jestem studentką do 26 roku życia więc masz rację nie mam ubezpieczenia, ani składek, dlatego u mnie brutto=netto. A jak jest w przypadku osób którzy nie są studentami to niestety nie wiem. Ale chyba według prawa na zleceniu możecie mieć składki ZUS, tylko wtedy logiczne ze nie ma 20zl tylko potrącenie na te składki.
Informacja o wynagrodzeniu jest zawarta w ogłoszeniach. Dodatkowo podczas rozmowy rekrutacyjnej dokładnie informujemy o stawce godzinowej, ale również o premiach. Zapewniamy ubezpieczenie naszym pracownikom. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Firma krzak, która nie ubezpiecza pracowników. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim prostactwem i brakiem poszanowania pracownika. Radzę omijać szerokim łukiem.
Zapewniamy ubezpieczenie naszym pracownikom. Podczas rekrutacji przekazujemy informację na ten temat. Szanujemy naszych kandydatów, dlatego jeszcze na etapie rekrutacji bardzo dokładnie przedstawiamy i omawiamy każdy formularz. Jest nam przykro że otrzymaliśmy od Ciebie taki komentarz. Każdy posiada ubezpieczenia zgodnie z uzupełnioną deklaracją. Spora część naszych kandydatów pochodzi z programu poleceń wśród pracowników. W przypadku pytań prześlij zapytanie na adres hr małpa cloudcc.pl
Szkoda czasu
Szczegóły współpracy zawsze zawarte są w ogłoszeniu, wszystkie aspekty w tym płatne przerwy, system premiowy omawiamy na spotkaniu rekrutacyjnym oraz zawarte są w umowie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Jakie są godizny pracy, ile h trzeba wyrobić minimum w tygodniu bądź na dzień? Trzeba pracować codziennie? Jak wyglada to w weekendy? Przerwy są płatne?
W tygodniu musisz zadeklarować czy będziesz pracować po 40h lub najmniej ile można to 30h w tygodniu. Przerwy płatne masz 5minut po godzinie przepracowanej lub 10 minut po 2 godzinach. Jeśli pracujesz w danym dniu 8.5h masz do wykorzystania dodatkowe 15 minut przerwy ale po godzinie 13:00. Ewentualnie możesz sobie robić swoje Przerwy poprostu wylogować sie z systemu ale to oczywiście masz niepłatne. Codziennie nie musisz pracować, ale dni wolne musisz zgłaszać przez email (raczej nie ma z tym problemu aby Ci wolnego nie zaakceptowali) tylko muszą Ci się godziny zgadzać pod koniec tygodnia z tym co zadeklarowałeś na początku. W soboty można pracować ale zależy od kampanii jakie masz, bo nie wszystkie kampanie można dzwonić w soboty.
Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. W weekendy jest możliwość pracy. Przerwy oraz dodatkowe szkolenia wliczane są do czasu pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Jak wygląda praca, umawiasz ludzi na spotkanie indywidualne że muszą coś kupić czy spotkanie informacyjne
Pracujesz na projektach niesprzedażowych. Twoim zadaniem jest rozmowa z klientem, zbadanie jego potrzeb, uzupełnienie formularzy online, umówienie spotkania dla naszego doradcy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 132.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!