Opinie o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Cloud Call Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

5
anonim
Inne

To zapytanie o wiek poniżej pełnoletniego mnie zaciekawiło. Również przy tym kwestia odnosząca się do lokalizacji. Chodzi o to, że tutaj w zakładce z ofertami pokazuje, że szukają do Lublina oraz Krakowa. jest przy tym i tak oznaczenie, że to praca zdalna, wiec czy w ogóle jakieś różnice występują w warunkach pracy? niezależnie od miejsca zamieszkania można sobie wybrać miejscowość?

1
Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy osoba 17-nasto letnia tez moze aplikowac do pracy?

1
były pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Firma nie wypłaca wynagrodzenia. Przepracowałem około 3 tygodni w tej firmie - niestety z przyczyn prywatnych musiałem z tej pracy zrezygnować. Po odesłaniu sprzętu firmowego i napisaniu maila i wynagrodzenie dostałem informację zwrotną, że pieniądze będą przelane w ciągu 14 dni po otrzymaniu sprzętu firmowego. Dziś mija 25 dni od otrzymania przez pracodawcę sprzętu firmowego i brak jakiejkolwiek odpowiedzi na maile o kontakcie telefonicznym już nie wspomnę. Próbuje dodzwonić się już4 dzień z rzędu i zero odzewu. Nie polecam!

4
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Konsultant ds. umawiania spotkań wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Kandydat

Interesuje mnie oferowana stawka, podali, że dają 25 zł brutto za godzinę. A jest opcja podpisania umowy ze stałą kasą miesięczną, czy wyłącznie jest rozliczenie godzinowe? Pisze w sprawie ogłoszenie w necie dla Konsultanta ds. umawiania spotkań. I dają też premię 40%, ale te 40% to jest od tej stawki godzinowej czy od ostatniej pensji miesięcznje? Od czego to naliczać?

2
Pytanie
 Pytanie

Czy w Cloud Call Center Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Konsultant Telefoniczny umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 31 lipca na GoWork.pl.

1
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika BP

Były pracownik

04.08.2023 05:08

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

BPikona wywiad

Chcę podzielić się moimi negatywnymi doświadczeniami ze współpracy z firmą Cloud CC.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

BPikona wywiad

Pracowałem na stanowisku konsultanta call center.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

BPikona wywiad

Była możliwość wyłącznie pracy zdalnej.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

BPikona wywiad

25 zł/h. W moim przypadku to kwota netto, ponieważ byłem zatrudniony na umowę B2B.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

BPikona wywiad

Pracowałem w tej firmie ponad miesiąc.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

BPikona wywiad

Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą. Brak kontaktu z pracodawcą, gdy jest to potrzebne. Problemem są też nieterminowe wypłaty, przy czym firma twierdzi, że wypłaci dziś pieniądze, a następnie urywa kontakt i wypłaty nie otrzymuje się przez kolejne tygodnie. Osobiście otrzymałem pieniądze, jednak z dużym opóźnieniem. Przez to zrezygnowałem z dalszej współpracy z tą firmą.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

BPikona wywiad

Brak możliwości rozwoju i awansu.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

BPikona wywiad

Miałem tylko tydzień szkolenia podczas onboardingu i to wszystko.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

BPikona wywiad

Nie miałem kontaktu z innymi pracownikami, ponieważ pracowałem zdalnie. Nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

BPikona wywiad

Nie są terminowi ani słowni, jeżeli chodzi o wypłatę. Mówią, że wypłata będzie przykładowo dzisiaj po czym jest zero kontaktu ze strony firmy i zero wypłaty. Potrafią tak ciągnąć to przez kilka tygodni, aż musiałem napisać im, że zgłoszę sprawę do sądu i Inspekcji Pracy, ponieważ nie wypłacili mi pieniędzy i nie ma z nimi kontaktu. Dopiero to poskutkowało.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

BPikona wywiad

Sugerowałbym terminowe wypłaty oraz otwartą, szczerą komunikację. Warto zadbać o uczciwie pracujących ludzi.



ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Były pracownik

Były pracownik

27.07.2023 04:07

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Były pracownik ikona wywiad

Chciałabym opowiedzieć jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Były pracownik ikona wywiad

Pracowałam jako konsultant telefoniczny. Moim zdaniem było umówienie klienta na spotkanie z doradcą odnośnie wyceny opłacalności instalacji fotowoltaicznej. Pracowałam przez 2 tygodnie.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Były pracownik ikona wywiad

Praca w tej firmie jest w 100% zdalna.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Były pracownik ikona wywiad

Chwilę przed rozpoczęciem pracy otrzymałam smsa z kodem nadania zwrotu sprzętu do kuriera oraz maila z gotową formułką do zwolnienia . Został mi usunięty dostęp do wszystkich kont. Nikt wcześniej nie rozmawiał ze mną na ten temat. Nikt mnie wcześniej nie poinformował o tym osobiście, co było słabe. Powodem zwolnienia była zbyt mała liczba zrobionych formularzy, jednak ciężko jest wyrobić ich więcej, skoro przez większość czasu na kampanii jest poczta głosowa lub klienci rzucają słuchawką. Dodam jeszcze, że początkowo czas umówienia klienta na spotkanie wynosi 45 minut. Jeżeli komuś się nie uda, to przekroczony za czas na danej kampanii nikt nie płaci. W następnych dniach ten czas się skraca do 30, 20 i 15/10 minut. Do tej pory nie otrzymałam wynagrodzenia za okres dwóch tygodni mojej pracy. W ubiegłą środę dostałam od firmy maila z informacją, że moje zaległe wynagrodzenie zostanie wypłacone do 7 dni. Jestem w kontakcie z prawnikiem i jeżeli nie otrzymam pieniędzy w tym tygodniu, to zostaną podjęte odpowiednie kroki. 

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Były pracownik ikona wywiad

25 zł netto za godzinę na umowie zlecenie.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Były pracownik ikona wywiad

Nikomu nie poleciłabym pracy w tej firmie. Jest w niej słaby system motywacyjny. Firma nie wypłaca pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu, czy to telefonicznego, czy mailowego są ignorowane.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Były pracownik ikona wywiad

Atmosfera w firmie była miła. Zawsze można było poprosić swojego managera o ewentualną pomoc.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Były pracownik ikona wywiad

Pracodawca nie wywiązuje się z warunków umowy poprzez niewypłacanie należnych pieniędzy. Telefony są ignorowane, na maile w tej sprawie też nikt nie odpowiada.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Były pracownik ikona wywiad

Sugerowałabym, żeby pracodawca zaczął wypłacać zaległe wynagrodzenia swoim byłym pracownikom. Nie jestem jedyną osobą, która została potraktowana przez firmę Cloud Call Center w taki sposób.



Papa
Kandydat

Poświęciłem 5 dni na szkolenie, a oni w ostatnim dniu stwierdzili ze jednak mnie nie chcą i nie należy mi się nawet zapłata za to szkolenie

1
Xyz
Pracownik
@Papa

Szkolenie jest płatne pod warunkiem podjęcia zatrudnienia i zgodziłeś się, wszystko było w umowie która otrzymałeś przed szkoleniem

3
0994
Inne
 Pytanie

Czy firma prowadzi aktualnie jakiś nabór na stanowisko konsultanta ? Można prosić jakieś opinie o tej firmie ?

1
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Marta

Były pracownik

19.06.2023 02:06

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Martaikona wywiad

Chcę opowiedzieć o tym, jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Martaikona wywiad

Pracownik call center- do moich zadań należała obsługa powierzonych kampanii.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Martaikona wywiad

Pracowałam tylko zdalnie.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Martaikona wywiad

Nie otrzymałam wynagrodzenia - ani ja, ani nikt z całej grupy pracowników, którzy zostali zatrudnieni w tym samym czasie. Gdy zaczęliśmy domagać się naszych wypłat i zgłaszać problem pracodawcy, zostały rozwiązane z nami umowy zlecenia. Co więcej, najpierw byliśmy zwodzeni, że brak wypłat spowodowany był awarią systemu. Sprawa została zgłoszona do Państwowej Inspekcji Pracy, część osób planuje także zgłoszenie do prokuratury.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Martaikona wywiad

Wynagrodzenie jest godzinowe i wynosi 25 złotych brutto, plus ewentualna prowizja.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Martaikona wywiad

Miesiąc.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Martaikona wywiad

Nie - opisana przeze mnie sytuacja jest wystarczającym powodem.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Martaikona wywiad

Raczej żadne, biorąc bod uwagę, że firma ma taką strategię, że zatrudnia cały czas nowych zleceniobiorców, jednocześnie nie płacąc i rozwiązując umowy z tymi zatrudnionymi wcześniej.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Martaikona wywiad

Szkolenie było bardzo obiecujące, trwało tydzień i nic nie można było mu zarzucić. Dlatego daliśmy się zwieść firmie.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Martaikona wywiad

O ile można coś powiedzieć o atmosferze w trakcie świadczenia zdalnej pracy, to była ona bardzo dobra.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Martaikona wywiad

Nie otrzymaliśmy wynagrodzenia za pracę, co jest niedotrzymaniem warunków umowy.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Martaikona wywiad

Firma powinna przestać oszukiwać pracowników. Mam nadzieję, że tą sprawą zajmą się odpowiednie instytucje.



Obe
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy nie mają żadnego doświadczenia można dostać się do waszej firmy?

1
anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Patrycja
Pracownik

Można pracować w mniejszym wymiarze godzin niż pełen etat a grafik można dostosować elastycznie do swoich potrzeb :)

3
Justa
Kandydat
 Pytanie

Czy osoba niepełnosprawna pracuje 7h dziennie?

2

Pracodawca

@Justa

Kwestie dyspozycyjności godzinowej są pobierane podczas pierwszej rozmowy. Zapraszamy do aplikowania.

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać czy aktualnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko Konsultanta w Call Center oraz jak wygląda system premiowy? Oraz czy jest możliwość wykonywania pracy w niepełnym wymiarze np. 100 lub mniej godzin miesięcznie? Czy są otwarte rekrutacje na inne stanowiska np. sprzedawca? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

2
Patrycja
Pracownik
@Paweł

Jest rekrutacja. Premia liczona jest od wyników na kampaniach, których jest kilka. Praca w niepełnym wymiarze godzin jest możliwa, rekrutacja jest na konsultanta:) wszystko szczegółowo omawiają osoby, które przeprowadzają rekrutację, zawsze też można wysłać @ z zapytaniem :)

2

Pracodawca

@Paweł

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Konsultant ds. umawiania spotkań. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Oferujemy stałe, pewne wynagrodzenie + premie za zaangażowanie. Podczas rozmowy rekrutacyjnej dokładnie informujemy o stawce godzinowej, ale również o premiach. Kwestie dyspozycyjności godzinowej są pobierane podczas pierwszej rozmowy. Zapraszamy do aplikowania.

Urden
Kandydat
 Pytanie

@PracodawcaWitam. Pytanie może naiwne, ale czym właściwie zajmuje sie firma? Znalazłem ogłoszenie na OLX PRACA ZDALNA - Konsultant ds. umawiania spotkań. O jakie spotkania chodzi?

2

Pracodawca

@Urden

Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiebiorstw. Realizujemy projekty nie sprzedażowe. Twoim zadaniem jest rozmowa z klientem, zbadanie jego potrzeb, uzupełnienie formularzy online, umówienie spotkania dla naszego doradcy. W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.

Kasia
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry chciałabym dowiedzieć się parę rzeczy w związku z czym mam parę pytań. Gdzie odbywa się spotkanie onboardingowe? Czy praca jest zdalna i może odbywać się w domu? Widziałam również,że podobno wypłaty są czasem opóźnione... Proszę o odpowiedź

1
Patrycja
Pracownik
@Kasia

Praca 100% zdalna, rekrutacja i szkolenie również zdalnie:) kwestia wynagrodzenia już była wyjaśniona - 10tego wychodzi przelew, więc jeżeli ktoś ma w innym banku to będzie na koncie do 48 godzin

4

Pracodawca

@Kasia

Spotkania onboardingowe realizujemy zdalnie. Oferujemy pracę zdalną. Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i jest zawsze przestrzegany. W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV podczas rozmowy omawiamy szczegóły. Zapraszamy do aplikowania.

Xyz
Kandydat

Jak wygląda rekrutacja w Państwa firmie. Jak się do niej przygotować i w jakiej formie zrobić prezentację.

1
Nina
Kandydat
@Xyz

W firmie Cloud CC rekrutacja wygląda tak, że jest kilka osób połączonych zdalnie. Trzeba mieć włączoną kamerkę i mikrofon. Prezentacja jest w formie autoprezentacji - masz 20 sekund na powiedzenie czegoś o sobie. W między czasie musisz uzupełnić ankietę, która ma kluczowe znaczenie w rekrutacji. Powodzenia :)

1

Pracodawca

@Xyz

Rekrutacja odbywa się 100 % zdalnie. Prezentacja jest w formie autoprezentacji. Podczas rozmowy rekrutacyjnej omawiamy wszystkie szczegóły współpracy. Dodatkowo rekruter zadaje kilka pytań, aby sprawdzić umiejętności komunikacyjne kandydatów. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania napisz na adres email hr małpa cloudcc kropka pl.

Strzelec
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Szanowni Państwo jestem zainteresowany Państwa propozycją pracy. Chciałbym najpierw uzyskać kilka informacji na temat firmy. Bardzo ważną rzeczą ułatwiającą pracę jest atmosfera w niej. Jaki jest kontakt z przełożonym i zespołem. Wykonując pewne obowiązki pracownik oczywiście jest z tego rozliczany. Jak to wygląda u Państwa w firmie, Przykładowo rozpoczynając pracę muszę się zalogować do programów np. InEwi, Emplo itp. Program RCP, odejmuje od godzin pracy czas np. na zrobienie sobie kawy-jako przerwę bezpłatną. Jak traktowana jest nieobecność w pracy spowodowana dla przykładu dłuższym wyjazdem poza miejsce zamieszkania. Gdzie lub do kogo należy taki fakt zgłosić. Czy w firmie obowiązuje określony target dla pracownika?. W jakiej wysokości?. Czy firma ma określony wskaźnik KPI (wskaźnik wydajności pracownika). Co jeżeli pracownik jest poniżej tego wskaźnika? Prowadzone kampanie są przypisywane pracownikom z „automatu”, czy ustalane indywidualnie od posiadanego doświadczenia? Czy Państwo prowadzicie wspólne spotkania-oczywiście zdalnie celem ustalania celów kampanii i podsumowań dotychczasowych działań. Z góry dziękuję za odpowiedź

Pracodawca

@Strzelec

Dbamy o miłą atmosferę w firmie. Priorytetem jest dla nas stały kontakt z pracownikami i udzielanie wsparcia podczas pracy. Po zalogowaniu do systemu, system automatycznie zlicza czas pracy, z uwzględnieniem czasu na przerwy. Grafik jest elastyczny. Wszelkie zmiany należy zgłaszać do osoby odpowiedzialnej za zespół. Wszystkie potrzebne informacje dotyczące priorytetów i celów kampanii są omawiane podczas szkolenia oczywiście na rozmowie rekrutacyjnej równie ten wątek przedstawiamy. Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas każdego szkolenia otrzymuje się trzy różne typy kampanii z dedykowanymi grupami docelowymi. Oferujemy grupowe i indywidualne szkolenia, podczas których omawiane są bieżące sprawy. Zapraszamy do przesłania swojego CV, chętnie przedstawimy szczegóły.

Anna m
Kandydat
 Pytanie

Dzien dobry przechodziłam kiedys rozmowe ale cos mi nie poszlo i nie zostałam przyjęta. Czy mozna miec probowac jeszcze raz? I mam pytanie odnośnie projektów, jest tylko fotowoltaika? Jeszcze ile trwa szkolenie i czy jest płatne bo nie pamietam :)

Pracodawca

@Anna m

Zapraszamy do ponownej rekrutacji! Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Więcej informacji chętnie udzielimy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do złożenia swojego CV.

Zostaw merytoryczną opinię o Cloud Call Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 130.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii