niech jada, przynajmniej nie beda gonić po sklepach i wymyslac nam głupot, a tym samym przeszkadzac w sprzedaży i w pracy, bardzo lubie te prace, lubie rozmawiac z ludźmi i tylko to trzyma mnie w tej robocie, szanowni przełozeni, pracownicy potrzebuja też pozytywnej motywacji w postaci pochwały, czy kilku słow uznania, a nie tylko żle za mało,kara, dobrze,ale moze byc lepiej, etc. bo w tedy odniechciewa sie juz wszystkiego....
TAKIE CHODZĄ SŁUCHY ŻE JADĄ SIE BAWIĆ W NAGRODE. NIE DOŚĆ ŻE ZGARNELI WYPŁATY POWYŻEJ 10000 TO NAGRODY .A CIEKAWE JAKI BYŁBY ICH WYNIK BEZ HANDLOWCÓW ŻENADA
My na wypłatę musieliśmy czekać a kilku kierowników z rks jutro jedzie na 3 dniową wycieczkę do Budapesztu.KPINA! Zero uznania dla pracownika, paczek, bonów na święta, a elita bawi się naszym kosztem!
Ja chce tylko napisać jak powyżej. My dla Dyrektorów i reszty ludzi w centrali jesteśmy inicjałami XB BX NX itd. i ich nie obchodzi że nam nie udało się zrobić słupków(za co są kary choć nie wszędzie ale pewnie niedługo dotknie to wszystkie sklepy) więc czemu mają nas obchodzić ludzie w Centrali (na których każdy zwykły pracownik na sklepe pracuje sprzedażą. Ogólnie sytuacja z wypłatą nie zrobiła na mnie złego wrażenia. ALe powtarzam tak jak w Centrali maja wszystkich pracowników w (usunięte przez administratora)to czemu my mamy zwykli pracownicy mamy sie nad nimi użalać. Pozdrawiam
Cudowne, po raz pierwszy widzę, żeby przedstawiciele firmy komunikowali się z pracownikami za pośrednictwem portalu internetowego, który nie należy ani do jednych, ani do drugich....Boskie...Który tam w Centrali jest taki "miszcz"?
Słuchajcie szlachetni pracownicy.Dezinformacja jest straszną bronią-panika jeszcze gorszą.Czemu zachowujecie się jakbyście nie mieli w głowie nic poza pustką?Przecież każdy został poinformowany o temacie wynagrodzeń,na każdy sklep poszedł e-mail.Nikt nie został z gołą (usunięte przez administratora)Przecież każdy otrzymał wynagrodzenie(pierwszą część)w wysokości pensji listopadowej więc do 15-go było za co żyć i płacić przedszkola i inne pierdoły.Po 5 dniach przyszło wyrównanie i o co tyle marudzenia.Ilość sklepów w ostatnim czasie zwiększyła się tak bardzo że dziewczyny z kadr zostały zalane falą pracy(gdybyście byli na ich miejscu to pewnie na drugi dzień byście się pozwalniali) Poza tym krzyczycie o strajkach nie mając pojęcia o czym piszecie,wystawiacie postulaty w których świadomie bądź nie łamiecie prawo ujawniając tajemnice handlowe a jest to zabronione i podlega karze. W ramach wyjaśnienia-w każdej pracy a przynajmniej w większości pensja uzależniona jest od pewnych czynników.Może się coś inaczej nazywać a w konsekwencji prowadzi do tego samego(progi premii itp) Wszyscy stosują podobne zabiegi.Jeśli się z tym nie zgadzacie i uważacie że zarabiacie za mało to się pozwalniajcie albo(w co wątpię)zacznijcie pracować żeby zarobić więcej. Zawsze w alternatywie jest mniej wymagająca praca na zmywaku w Anglii,chociaż tam też trzeba wykazać się zaangażowaniem i myć na wysokich obrotach. Nie jestem wiernym i oddanym pracownikiem i z niektórymi tematami się zgadzam ale uważam że pisząc te bzdury po prostu wprowadzacie chaos i przedstawiacie firmę w świetle o wile ciemniejszym niż w rzeczywistości.
co nas pracowników interesuje to, że firma otworzyła kolejne sklepy i panie w kadrach mają nawał obowiązków. Jeśli się nie wyrabiają to niech firma zatrudni więcej ludzi w kadrach albo niech pracują po 12h tak jak my w grudniu. Proste. Kasa miała być 10-tego na koncie tak jest według prawa. Kto otrzymał konkretną informację? Tylko ks. otrzymali, że kasa z listopada miała być 10-tego na koncie. A jak było to już każdy wie. Nie interesujesz mnie Ty ani panie z kadr bo ani Ty ani one nie zapłacicie moich rachunków, kredytów oraz nie dacie moim dzieciom jeść.
Wypłata przeszła w całości pozdro
Dajcie znać czy reszta premii została komuś wypłacona.
dokładnie, ciekawe kiedy i ciekawe czy wogóle będzie reszta
dostali część wypłaty i zadowoleni dlatego nie piszą...
Zabronili wam pisać, albo usuwają wpisy. Ja uważam, że jeżeli firma ma problem z wypłatami po bardzo intensywnym Grudniu, to musi mieć problem z płynnością finansową. A co będzie w Styczniu- słaba sprzedaż (martwy sezon), a za mnóstwo towaru zakupionego od dostawców w Grudniu trzeba będzie zapłacić, do tego rachunki, wypłaty, inne stałe koszty. Radzę opuszczać pokład. Ta łajba jest dziurawa, nabiera wody...
... minie dostaniemy końcówkę wypłat raczej a na pewno... fakt razi działanie firmy, ale w tym punkcie to jedyne jej potknięcie jak dotąd. Nie wiemy jakie "plany mają w kadrach" Robię już kilka lat tak naprawde to mały problem byleby do 15-go reszta z pieniędzy była jak obiecano... W kadrach też ludzie pracują... Zasad działania RKS i KS to inna sprawa bo fakt przesada niezła, ale sądze , że wpływu na to nie mają co do "kadr". Jest lipa, ale to ukłon w stronę P. Tomali by zapytał o praktyki RKS i KS rodaków a nie opłacanych kosztem innych...
W miarę możliwości podaj dalej!!!
Zwalniajcie sie ja i 40% mojej najbliższej lub dalszej rodziny nie ma pracy i nie mamy za co żyć będzie dla nas praca :-)
Jak podejmiecie pracę w domexie to niewiele się w waszym zyciu zmieni. Wprawdzie nie będziecie się może aż tak nudzić siedząc w domu, ale dalej nie będziecie mieli z czego żyć... Przestańcie już straszyć ludzi bezrobociem (droga firmo domex). Pracę za najniższą krajową nie problem jest znaleźć nawet w Polsce. Zacznijcie traktować ludzi z szacunkiem, a nie jak tępaków, którzy są tylko cyframi w tabelkach i jak mija okres przydatności do użycia to wyrzuca się ich do kosza.
Koniec zabawy organizujemy strajk i bierzemy urlop na żądanie! Jeżeli zrobi to większość osób ze sklepu to zdadzą sobie w końcu sprawę że to MY na nich zarabiamy!!! Od kiedy jesteśmy sklepem AVANS jest coraz gorzej, zabierają nam pieniądze za wszystko! Poniżej przesyłam 6 postulatów które firma powinna zrealizować jeżeli chce by taki strajk się nie powtórzył. Jeżeli chcielibyście jeszcze coś zmienić to piszcie. Proszę aby jedna osoba spisała listę osób która ewentualnie weźmie udział w strajku czy jest to większość pracowników i oczywiście czy popiera postulaty. Najpierw zapytajcie się osób z Waszych sklepów czy w to wchodzą. Ja jutro odezwę się na forum i napisze ile osób i z jakich sklepów są za. Jeżeli będzie nas bardzo mało to szkoda się wychylać i poczekamy aż będzie nas więcej ale jeśli zobaczę że jesteście tym zainteresowani to więcej szczegółów napiszę oczywiście w mailach do przedstawicieli ze sklepów. Piszcie na mail: pracownicyavans@interia.pl Postaram się odpisywać na maile albo napiszę nowy wątek na forum 1. Wypłaty mają wpływać nie później niż 10tego każdego miesiąca. Każdy z nas ma rodzinę i musi zapłacić za przedszkole, rachunki, raty i nie możemy powiedzieć że przelew nie doszedł tylko zapłacić z odsetkami. 2. Raty, obsługa kasy, reklamacje nie za dużo tego? Reklamacje będą przyjmowane tylko w wyznaczonych godzinach bądź zatrudniona osoba tak jak do tej pory było. 3. Ceny i premia na takich zasadach jak było kiedyś czyli możliwość rabatowania oraz żeby za każdy produkt była jakaś premia a nie białe ramki co znacznie hamuje sprzedaż. Bądź jedna stała wypłata co miesiąc wyliczona ze średniej przyjmując wykonanie planu w 100% 4. Procentowy punkt HESTI do prowadza do tego że sprzedawcą pod koniec miesiąca nie opłaca się sprzedawać, żeby parametry nie spadły poniżej 7% gdyż znowu urywana jest im premia. 5. Podejście do klienta w ciągu 20 – 60 sekund jest praktycznie nie możliwe i to bardziej odpycha klienta który chce mieć czas na rozejrzenie się. I klient który potrzebuje pomocy sam się o nią upomina albo podchodzi do sprzedawców którzy czekają na nich w wyznaczonych miejscach. 6. Bardzo duża rotacja pracowników. Pracownik nie czuje się pewnie i nie traktuje tej pracy zbyt poważnie gdyż ma taką świadomość że może zostać zwolniony z dnia na dzień od tak bez podania przyczyny. Zostaje zatrudniony nowy pracownik który nie ma doświadczenia i „staży” pracownic mają dwa razy więcej pracy.
Po pierwsze: Nie macie związków zawodowych, więc nie przysługuje Wam coś takiego jak strajk. Po drugie: Sami sobie strzelacie w kolano...zbiorowe urlopy na żądanie nie ma najmniejszego sensu. Zadzwonicie, że Was nie będzie i co dalej? Będziesie siedzieć spokojnie w domu i na następny dzień wrócicie do pracy? Sam odpowiem na to pytanie.... NIE. Kierownik nie może odmówić wam UŻ. Dostaniecie go, ale po kilku minutach od waszego telefonu do kierownika, telefon oddzwoni z informacją: "Musisz przyjść do pracy z powodu braku obsady. Twój urlop został anulowany." Odmowa jest równoznaczna z nieusprawiedliwioną nieobecnością w pracy. Czyli: Przy dobrych kontaktach z kierownikiem skończy się na upomnieniu. Najgorsza alternatywa paragraf 52. W tym momencie ratuje Was jedynie L4. Na koniec dodam, że jest kilka innych możliwości zaleźć za skórę pracodawcy... ale w tym już nie pomogę. Kodeks Pracy to bardzo pożyteczna lektura.
Dajcie znać czy dostaliście pełna wypracowaną premie .
Najciekawsze w tym wszystkim jest to że księgowości łatwiej i szybciej było wyliczyć jakąś średnią niż naliczyć premię hmmm ciekawe to, szczególnie że wszystkie dane naszej sprzedaży mają czarno na białym
Gdyby nie było kombinacji z premiowaniem produktów jak na przykład niepremiowane, pół premiowane, pełno premiowane to wszystko byłoby o wiele łatwiej i szybciej policzyć, ale przecież cięcie kosztów musi być. Będzie dobrze jak w ogóle dostaniemy drugą część.
no cos mi nie gra moja wyplata
nie wiem z czego wynikaja takie anie inne sumy wypalat ale mam nadzieje ze doslą reszte... niby najpozniej do srody
ALE MOJA JALMUZNA WYSZLA OD NICH DZIS A NIE W PIATEK, POZA TYM BRAKUJE KASY
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DOMEX Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DOMEX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.