Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Jfdd na sygnale to
Ile jest zmian w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Szanowni Państwo, Posiadam od wielu lat w banku BNP Paribas, w Pruszkowie konto. Zawsze byłem i jestem bardzo profesjonalnie i życzliwie traktowany - dlatego też bardzo polecam ten bank.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)? Chętnie zatrudniają?
Dyrektor banku się nie pojawiła i nie odbierała telefonu. Czekałam 45 minut. Postanowiłam zrezygnować z dalszego udziału w rekrutacji skoro polega ona na siedzeniu i czekaniu nie wiadomo ile... Słabe.
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
kiedyś bardzo fajny pracodawca, dbający o rozwój swoich ludzi, dobrą atmosferę w pracy, szanujący ich pracę ( z wzajemnością), od momentu ostatniej fuzji ( po połączeniu z exRaiffeisen) - z roku na rok coraz gorzej, ludzie traktowani są jak mięso armatnie dla Klienta, zero szacunku, tylko wymagania i nagonka na sprzedaż... tzw. Góra nie chce widzieć tego co się dzieje na tzw."dole", zamiata wszystko pod stół. Manipulacja wszystkim co się da i kim się da - aby tylko osiągać Swoje cele......
(usunięte przez administratora)
Zależy ktory kierownik. Jest niestety jeden bez kompetencji, widać ze pracy nie lubi
Wiecie może, czy w Raiffeisen Bank Polska S.A. szukają chętnych na staż?
Witam , bank zablokował mi konto z powodu nie potwierdzenia danych , dane zostały potwierdzone 31 sierpnia .. Odblokowanie mialo byc zrobione jak najszybciej ,dzis jest 16 wcześniej a konto dalej ma blokade . Dzwonione bylo setki razy kazdy pracownik podawal inne informacje. Czy ktoś mial taki problem. Nie wiem jak to rozwiazac.
Też tak mam z kontem firmowym, jakiś goguś z banku czegoś nie wprowadził we wrześniu i konto bez żadnego powiadomienia zablokowali. Dziadowski bank
Wbrew obietnicom nie oddzwaniają z informacją o wyniku rekrutacji. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie.
Jaka jest atmosfera pracy w firmie? Czy jak pojawiają się jakieś problemy to szybko udaje się je rozwiązać? Jak pracodawca dba o zwiększenie satysfakcji pracownika z wykonywanej przez niego pracy?
(usunięte przez administratora) zwykli i tyle.Oszukali mnie na kredycie,poniewaz spłaciłam wczesniej to wydębili 5 tys za to ze rzekomo nie zlozyłam dyspozycji spłaty i zamkniecia kredytu, a dzwoniłam i informowałał ich o tym, po czy wpłaciłam pieniądze którymi operowali sobie przez kilkanascie dni nie informując mnie o niczym, dopiero jak zadzwoniłam to okazało sie ze dyzpozycji nie ma i doliczyli za te kilkanascie dni ponad 5 tys złotych, tragedia bank , nie polecam, pracownicy to jełopy umywaja rece i pala głupa.
Może zabrakło chęci lub umiejętności i stąd taka opinia. Ja chwalę sobie pracę w banku!
Pracowałem w Administracji w Raiffeisenie w roku 2016... Koszmar i tyle
Stanowczo NIE polecam pracy w call center. Nieudolny i niekompetentny zespół kierowników/ koordynatorów na których nigdy nie można było liczyć. Pozwalali na mobbing, a osobom pokrzywdzonym radzili że mają się nie przejmować. Obrażanie innych i obgadywanie na porządku dziennym. Tworzyły się grupki mobberów szczujące innych pracowników - oczywiście totalnie bezkarne. Marna wypłata i marne premie (a na te były marne szanse bo kontrola robiła wszystko żeby premii nie przyznać). O przerwy trzeba się było upominać, oczywiście pierwszeństwo mieli palacze mający układy z koordynatorami. Na wyjazdy integracyjne co roku jeździły te same osoby czytaj pupile kierowników. Marne benefity. Grafik totalnie nieprzemyślany i nie uwzględniający tzw próśb grafikowych. Ogólnie (usunięte przez administratora) KIŁA I MOGIŁA.
Praca jest bardzo ciężka , ciągły brak obsady , kolejki klientów przez cały dzień , człowiek odbiera po 80-100 połączeń w ciągu swojej zmiany . Ludzie się zwalniają co chwilę a nowi nie chcą przychodzić . Nikt nie docenia pracowników dłużej pracujących mamy podstawę 100 zł brutto wyższa od nowego pracownika ... Premie są bardzo trudne do wypracowania ponieważ za byle (usunięte przez administratora) otrzymujesz błąd w kontroli , przeprowadzasz około 1500-2000 rozmów w miesiącu , odsluchane do premi masz 3 rozmowy tylko -wystarczy że w ktorejs zapomnisz o czymś klientowi dopowiedzieć lub nie zakodukesz tematu rozmowy i nie masz premi . Co z tego że inne rozmowy są ok jak w 1 ci się noga podwinie i nie otrzymujesz już premii nic ... Masz tylko gola podstawę ... Nikt nie bierze pod uwagę że ludzie są zmęczeni ciągłymi kolejkami klientów , brakiem obsady i tym że na zmianę 8 godzinna człowiek gada przez telefon ponad 7 godzin ... Bo przysługuje mu trochę przerwy ... Także za 2000 zł podstawy nie polecam nikomu takiej psychicznej udręki i proszenia się o przerwę 10 min po 3 godzinach . Jesli chodzi o grafik to jest tak samo Ci którzy mają wporzadku kierowników dostają zmiany takie o jakie proszą w dyspozycyjności a reszta która nie trafiła do fajnego kierownika chodzi na zmiany których nikt nie chce i pracuje weekendy świątki, piątki itp za innych. .Naszczescie ja już odchodzę z tego (usunięte przez administratora) i mam nadzieję że się polepszy coś po przejeciu przez BGŻ i ludzie którzy tam zostaną zostaną wreszcie docenieni bo Raiffeisen wpaja nam do głowy że pracujemy w najlepszym call center a równocześnie płaci nam grosze i uwala na premi .
Koszmar, wybaczcie ale to już nie te czasy żeby płacić pracownikowi 500 euro podstawy. Wymagania z kosmosu a pensja jak w Bułgarii ...ciekawa jestem czy w Austrii tyle płacą swoim pracownikom ...
Serio to nie wiem co to za brednie wypisujesz...przerwy? Masz 60min w tym jedna obiadowa 20min, pracuje już dlugo i nigdy nie spotkalo mnie, abym nie miala przynajmnjej 45min na 8h. Kontrola? Sorry ale to co masz mowic jest w procerach, wystarczy nie zapominac, ze w pracy z pieniedzmi na ktore ludzie pracuja kazde slowo jest istotne i miec procedure przed oczami, a nie mowic co popadnie. Rotacja jest bo niestety nie każdy to ogarnia. Taka opinia wyciaga tylko absurdalne i nieprwwdziwe rzeczy. Atmosfera jest super, każdy kazdemu pomaga, kierownictwo jest swietne, nie ma presji i nacisku. 100 rozmow? Ja mam zwykle na dzien ok 60. Dopiero od pazdziernika sie rozdswonili wiecej przez fuzje ale bez przesady? Obiad zjadlam i przerw mialam 5 sorry! Bzdurna opinia aż w oczy kole wiec ja odbijam.
Crazy_Cat - to chyba pracujesz w innym miejscu :) owszem jest 40 minut przerwy . jak masz 60 rozmów w ciągu dnia to gratuluje :) widocznie resztę połączeń przełączasz - i wszyscy doradcy poza Tobą mają ok 100 połączeń na dzień :) Pracowałam tam 2 lata i chyba nie wiesz co mówisz o tym że rozdzwonili się od października :) w oczy to Cię powinny kłuć zarobki w call center ale niektórzy lubią pracować jak murzyny za 2000 i odbierać połączenia jak na taśmie produkcyjnej , także dobrze że tam pracujesz dalej bo wszędzie znajdą się naiwni , ktoś pracować tam musi . A co do rotacji - gdyby było tak super nie brakowałoby codziennie obsady , nowi ludzie przychodziliby do pracy , nie byłoby kolejek non stop , a ogłoszenie że raiffeisen przyjmie na call center nie wisiałoby na portalach przez prawie cały rok , także daruj sobie te brednie co piszesz
Miła atmosfera? Gdzie? Bo na pewno nie w byłym R. Mobbing na porządku dziennym za oficjalnym przyzwoleniem wszystkich kierowników. (usunięte przez administratora) Marna pensja, a jeśli chodzi o premie to kontrola wsparta przez tzw management robiła wszystko żeby tej premii nie przyznać. Tragedia. Najgorsze miejsce na ziemi, ale mam nadzieję, że zieloni zwolnią wszystkich rajfajzenowych nieudaczników i patałachów
Za żółtych czasów było fajnie, miła atmosfera, normalna komunikacja wewnętrzna, u zielonych jest tragicznie, jakby komuna tu jakaś gościła, brak przepływu informacji, myślą że robiąc ciągle raporty, codzienne tabelki podniosą sprzedaż.Te czasy dawno minęły, grunt to motywacja pracownika, miła atmosfera, ludzka twarz po prostu, a sprzedaż sama przyjdzie.Nowy regionalny długo się tu nie utrzyma, myśli że plany naprawcze coś załatwią.
jeszcze nie pojąłeś że chodzi o portfel klientów a Ty jesteś zbędnym numerem którego kopną w (usunięte przez administratora)bo mają swoich roboli w gajerkach??
Jaki portfel klientów........ do czasu przejęcia i pełnej integracji stracą największych klientów bo poziom obsługi to dno, nic nie można załatwić. Sam uciekam z tego banku z całą rodziną w sumie zabiorę 4 Ror-y i mimo, że wiedzą o tym to nikt się tym nie przejmuje. Bardziej ogarnięte osoby chyba już uciekły, zostały sieroty których nikt nie chce i w sumie się nie dziwię.
misiu nie o takich klientach jak Ty pisałem i portfelach. Co Ty tu o jakiś 4 rorach w skali całego banku...Mylisz się klienci nie lubią zmian a na rynku wyboru za wielkiego już nie masz i wszędzie to samo barachło
To nie te czasy że ludzie siedzą w jednym banku 20 lat...... no chyba że ci z socjalu. Co do jednego się zgodzę obsługa we wszystkich bankach zaczyna sięgać dna ale jednak jakieś różnice są choćby takie że do jednego banku można się dodzwonić a do drugiego nie można.
Niestety... zielona fala zabiera wszystko co jest związane z dobrą obsługą klienta. Pozostaje brak wiedzy, niemoc, brak pomocy (nawet od szkoleniowców). Bank który ma totalnie wywalone na klientów. Brak komunikacji i nieład jeszcze z poprzednich migracji. A co tam dopiero Raiffeisen. D3....? chyba żartujecie to będzie armagedon. Ten bank nie powinien mieć prawa istnieć na polskim rynku wykorzystuje brak wiedzy słabszych inteligencją ludzi w sposób nie do przyjęcia. Raiffaisenie Dziękuję, że byłeś , ze pokazałaś iż obsługa klientów była ważna i to się czuło. To był ciekawy czas.
Czasami nawet najlepszym coś się nie uda. Jeśli tak było to niestety nawalił pracownik a nie procedura firmy!
Bardzo nieprofejsonalne podejscie jezeli chodzi o rekrutacje w rudzie śląskiej . Bylam na rozmowie, po ktorej mialam dostac feedback. W dniu, kiedy go powinnam dostac- cisza, zero telefonu, maila nic. Napisalam maila z prosba o wyjasnienie- cisza. Minął jakiś czas i ZERO odpowiedzi. Rozumiem, że nie przeszłam tego etapu, ale BRAKIEM SZACUNKU jest niepoinformowanie mnie co było źle. Straciłam swoj czas na rozmowe, to chociaz rekruter moglby sie wysilic i napisac co bylo nie tak ?
Cześć, jeśli masz jakieś maile stricte namawiające do działań sprzedażowo nietycznych lub z przejawami mobbingu w stosunku do pracownika zachęcamy do przesłania ich na adres inicjatywastop@wp.pl - zapewniamy anonimowość i ukrycie danych pozwalających na ustalenie personaliów pracownika. Zamierzamy publikować tego typu maile na naszym profilu na FB, tak aby ich autorzy nie czuli się bezkarni, anonimowi i bezpieczni pod "bankowym parasolem". Za zgodą pracownika będziemy również przekazywać zgłoszenia do urzędów państwowych odpowiedzialnych za ochronę praw pracowników (PiP), konsumentów (UOKiK) oraz systemu finansowego (KNF). Pozdrawiamy Inicjatywa STOP Akwizycji w Banku
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.