logo Raiffeisen Bank Polska S.A.

Raiffeisen Bank Polska S.A.

Warszawa

Opinie o Raiffeisen Bank Polska S.A.

Sztygar 2016-05-01 09:50
A ja jestem zadowolony ze współpracy z tym bankiem, obsługa klienta jak i doradztwo na najwyższym poziomie. Zarobki chyba także w sam raz.
1
beatka 2016-05-27 11:22
może warto sprawdzić oferty w innych miejscach. Sprawdź Kasę Stefczyka, często prowadzą rekrutację, umowa o pracę o początku współpracy i całkiem niezłe zarobiki.
1
do dyrektora 2016-05-31 15:57
Najchętniej to by się ,,Panie Dyrektorze" zgarniało premię co miesiąc za sprzedaż, którą ciężką pracą realizują Twoi Doradcy. Tylko oni dostają grosze zarówno jeśli chodzi o podstawę jak i premię a twoje wynagrodzenie się diametralnie różni. Chcesz mieć premię to zapier..po mieście szukać klientów, a nie tylko spijać śmietankę i może jeszcze mobbingować tych biedaków doradców i liczyć ile jeszcze ci brakuje do premii i poganiać swoich niewolników. Dyrektorzy też powinni szukać i pozyskiwać klientów a nie czekać aż niewolnik wyrobi premię dla takiego dyrektorka. I tak powinno być w każdym banku. A jest zupełnie odwrotnie, tylko mobbing i poganianie ,,stada murzynów" żeby dostać 10 tysiaków premii podczas gdy oni dostaną zaledwie po stówce. Takie są realia pracy we wszystkich bankach i trzeba nie mieć godności żeby się na to godzić.
9
Mariola 2016-08-02 12:43
Ja pracuję w Skoku akurat, ale premie mamy superowe!
karolcia 2016-09-07 21:43
A jak jest z rekrutacją, zarobkami i ogólnie samą pracy na stanowisku Asystentka oddziału.
Zaprosili mnie na rozmowę i nie wiem, czy warto iść.
aj 2016-10-07 10:21
jak ktoś myśli o pracy/karierze w marketingu to w firmie tej w Warszaawie poszukiwany jest obecnie pracownik na stanowisko Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Edmund 2016-12-01 17:40
Najgorszy pracodawca, bankowosc detaliczna w regionie polnocnym to jakis dramat! Brak rozwoju, brak mozliwosci, jak juz sie komus uda awansowac na pewno nie przez wyniki :) Generalnie w zarzadzaniu za duzo emocji, za malo dyskrecji...wynagrodzenie nieadekwatne do wykonywanej pracy.
2
antek 2016-12-01 21:40
Edmund ale tego Banku już niedługo nie będzie to są jego ostanie podrygi. To był kiedyś fajny Bank ale od momentu połączenia z Polbankiem to równia pochyła. Dla pracowników skończycie podobnie jak ludzie z BPH więc lepiej walczcie o jak najwyższe odprawy. jak was przejmie Alior albo PKO BP to chyba macie świadomość ze nikt was nie potrzrebuje, liczy się portfel klientów
2
Karolina 2016-12-03 14:12
Każdy kto chociaż w minimalnym stopniu interesuje się bankowością to wie, że Raiffeisen może zostać kupiony przez Aliora a wiadomo co oznacza. Alior Bank nie potrzebuje tulu ludzi, nie potrzebuje zdublowanych departamentów oraz działów. Nie od dziś wiadomo, że w sektorze bankowości ludzie są zwalniania i ta intencja będzie się utrzymywać. Alior już jedną fuzję w listopadzie przeprowadził, teraz historia może się powtórzyć z Raiffeisenem. Nie całe 5 tysięcy osób straciło pracę w banku a Alior planuje zwolnić do końca roku ponad 2000 tysiące ludzi i zastąpić ekspertów i specjalistów nowymi ludźmi za najniższą pensję. Czas pokaże jakie będa dalsze losy Raiffeisena...ale na daną chwilę należy liczyć się z faktem, że niedługo Raiffeisen zniknie z polskiego rynku...
2
Loreno82 2016-12-03 14:26
Też mi nowość:) Koledzy i koleżanki zatrudnieni w Raiffeisenie jeżeli jest wam tak źle i nie jesteście zadowoleni z pracy to proponujesz poszukać inne pracy. Szkoda nerwów i czasu na pracę, która wiąże się z tak dużą dozą stresu. Jestem byłym pracownikiem banku w Warszawie. Zmieniłam pracę w centrali na inną. Nie zamierzałem czekać jak skończy się transakcja z Aliorem. Atmosfera w pracy przed moim odejściem była nieprzyjemna pod tym względem, że ludzie czują się niepewni. Wielu pracowników zostało zwolnionych i zastąpionych innymi w Rudzie Śląskiej. Wiele osób same odeszło, ponieważ znalazło nową pracę w firmach, których byt jest stabilniejszy:/ Pracowałem w tej firmie kilka dobrych lat i poznałem wiele koleżanek i kolegów, którzy nie zasłużyli sobie na wypowiedzenie...nie miał znaczenie fakt czy Ci pracownicy byli specjalistami, którzy znali się na swojej pracy...Grunt, żeby zmniejszyć koszty.
3
ja 2016-12-08 18:06
Oj tak. Bylam w szPitalu ponad tydzien potem w domu kilka dni. W pracy 2 tyg. A i tak dostalam plan naprawczy bo nie zrobilam plany. Smutne ale prawdziwe...
5
zdalaodraiffaisena 2016-12-22 19:54
Nie wiem jak jest w innych bankach to był mój pierwszy i ostatni bank chyba że gdzieś pójdę na jakiegoś specjalistę kiedyś. Doradca klienta to najgorsze stanowisk. Podstawa mała bo co to jest brutto 2500 za pracę od 8:30 do 17:30-18 .premie realne do zrobienia jak masz dużo znajomych bo albo 100 % albo Ci nic nie zapłacą 99.99 to masz 0zł a to i tak skaplikowane przez podział na koszyki. Rzadko w którym oddziale tak zwany portfel jest bogaty /z potencjałem. Do klienta który ma kasę lub wpływ średnio dzwonisz dwa razy w miesiącu bo tzw kampanię Cię zmuszają. Klienci najczęściej blokują komórki pracowników bo ile można. Każdy na każdego ciśnie dyrektor na doradcę a na niego regionalny i na niego makroregionalny . czepiają się o wszystko np głupi strój . Zawsze biała koszula z długim rękawem jedną od banku dostałam szał, nawet latem dlugi rękaw buty czarne na obcasie bez palców niskie nie wskazane w końcu może Cię boleć kręgosłup. Nawet papier do drukowania przeliczonyna doradcę ryza na miesiąc jak pod koniec roku konczy się budżet to trzeba zebrać do wszystkich świętych. Każdy pod każdym dolki kopie. Dobry bank dla przyszłych matek. Popracować rok porobić premię dostać umowę na czas nie określony i robić dzieciaka tyle dobrego na koniec :)
3
carmen 2016-12-28 20:33
ile zarabia specjalista w tym banku?
9
były pracownik 2017-01-12 09:00
Racja najgorszy bank jako pracodawca, nie szanują dobrych pracowników liczą się znajomości a nie wyniki.
5
obecnypracownik 2017-01-23 16:58
nic dodać nic ująć,-smutne to :(
Rychu 2017-01-31 18:49
Doradca klienta 3000-3500 dostaje podstawy. Do tego premua do 2100 mc.
DO 2017-02-07 06:17
Jestem obecnie DO w tym banku, ale stwierdziłem, że czas się pożegnać z RBPL... POPIERAM WSZYSTKIE NEGATYWNE OPINIE NA TEMAT TEGO BANKU
4
ona88 2017-02-07 08:34
Ile trwa szkolenie na doradce klienta?i jakie są zarobki?
Shadow17 2017-02-09 14:40
Byłem u nich w sprawie prany na stanowisko doradca ds, faktoringu.
Banda Cyganów! Własnym samochodem masz jeździć do klientów, na własnej działalności, pieniądze 5000 brutto ale utną ci do 2500 brutto jak coś będzie nie tak z planem. Dodam, że mam 4 lata doświadczenia w tej branży. Równie dobrze mogę działać jako pośrednik a nie z tymi Cyganami pod jednym szyldem.
1
Banki to dno 2017-02-13 21:59
Praca w korpo? Nie osłabiajcie mnie.... przechodziłam przez kilka banków w ciągu wielu lat i powiem Wam jedno: DNO. To co napisze, będzie odnosić się do każdego banku, bo oprócz tego, że mam doświadczenie w RBPL to znajomi mają wyniesione z innych banków, także mam porównanie. Więc:
1) W korpo jesteś śmieciem, który ma sprzedawać. SPRZEDAWAĆ a nie doradzać klientowi. Stanowisko powinno być nazwane sprzedawca a nie doradca, opiekun czy inny ch..j z plastikowa plakietką i wyrytym imieniem
2) jesteś akwizytorem, ponieważ musisz sprzedawać "cudowne" produkty kredytowe i inwestycyjne. Fundusze, struktury, konta, karty - same się nie sprzedadzą. Szukasz frajerów, którzy będą to nabywać.
3) jesteś od wszystkiego - tzn masz się znać na wszystkim. Na kasie (PLN i waluty), musisz uważać, żeby cię nie oszukali, nie możesz mieć niedoboru/nadwyżki na kasie. Codziennie wizyty wkur...ych klientów, którym wciśnięto wspomniane wcześniej zarabiające (dla banku oczywiście) pieniądze.
4) w banku jesteś zerem - biała tablica ci to powie. Codziennie spowiedź co zrobisz, aby umówić spotkanie, co sprzedaż, dlaczego tak mało, dlaczego tylko tyle, dlaczego klient nie przyszedł, dlaczego sprzedałeś tylko jeden produkt, dlaczego to, dlaczego sramto i owanto
5) decyzyjność na kredyty gotówkowe - podsumuję to tak: na 10 wniosków MOŻE jeden lub dwa przejdą. Ale to nie ważne - ty masz sprzedawać. Skąd? A kogo to obchodzi - ty jesteś śmieciem do pozyskiwania frajerów i wciskania im produktów. Pomijam fakt, że na stanowiskach analitycznych pracują głąby, a score jest tak przykręcony, że nawet gdybyś ze..ał sie na tęczowo to nie zrobisz planów.
6) systemy - odrębna kategoria - NIE DZIAŁAJĄ!! Zresztą - system bankowości elektronicznej po migracji dla klientów też nie działa prawidłowo. Dla zainteresowanych - poszukajcie z ostatniego półrocza ile razy bankowość elektroniczna zawiodła klientów. Po stronie pracownika banku - to samo, nie pamiętam dnia, aby wszystkie systemy działały prawidłowo.
7) plany sprzedażowe - 4 koszyczki z czego musisz zrobić 3 aby dostać premie. O premiach zapomnij bo bank (banki) zrobią wszystko, abyś premii nie dostał/a. Pierdyliard wskaźników, któe jakiś korpokutafon z centrali obliczy i powie ci "bujaj się śmieciu-sprzedawco"
8) mobbing, ciśnienie na sprzedaż, telefony, korzenie się przed klientami, robienie z siebie kretyna, akwizycja - to codzienność
9) ktoś dobrze napisał, że klient z dyspozycją, którą musisz wprowadzić sama i pilnować archiwizacji oraz wysyłki to klient denerwujący, bo nie sprzedaż takiemu. A głównie to klienci z pretensjami/roszczeniami
10) wsparcie na helpdesku - oczywiście przez pierwsze 2 miesiące, potem każdy telefon do nich będzie skutkował odesłaniem cię do procedury/manuala, bo przecież po dwóch miesiącach MUSISZ już wszystko wiedzieć.

Praca w korpo to najgorsze ścierwo, jakie może być. Najpierw cię korporacja połknie, a potem brutalnie wys..a strawionego na chodnik, bo staniesz się zbędnym, nieefektywnym śmieciem.

Tyle.
22
Sunny 2017-02-18 15:11
Shadow , ja właśnie zastanawiam się nad aplikacją w dziale faktoringu. Powiedzieli Ci może jak wygląda pozyskiwanie klientów ? Sam wynajdujesz firmy, czy jest jakaś baza firm które masz do "obskoczenia" ?
Jakie prowizje ? Plany realne czy szaleństwo ?
Czarownica 2017-02-20 20:06
Jestem w identycznej sytuacji - DO w RBPL. Masakra - po 10 latach uciekłam przed mobbingiem, bo psychicznie nie dałam już rady.
2
anonimus 2017-02-20 20:30
a co teraz robisz??? ja pracuję w innym banku ale codziennie jak wstaję to mnie mdli.. niestety jest źycie i raxhunki do opłacenia..
1
Aneta 2017-03-01 13:16
jak wygląda proces rekrutacyjny w Państwa firmie?
Coraz więcej firm oferuje swoim pracownikom świadczenia pozapłacowe, np. opiekę medyczną. Jak to wygląda w państwa firmie, jakie benefity oferujecie zatrudnionym osobom?
Na te i więcej pytań odpowiedziała dla naszego portalu Dyrektor ds. Zarządzania Kapitałem Ludzkim http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,21133,wywiad-anna-starosteckakaczmarek
Która z informacji zawartych w wywiadzie była dla Was najciekawsza?
Misia07 2017-03-03 22:41
Czarownica , ja też pracuję jako DO w RBPL w którym regionie jest mobbing? bo u mnie jest ok. od 3 lat na etacie DO
Misia07 2017-03-03 22:42
Czarownica , ja też pracuję jako DO w RBPL w którym regionie jest mobbing? bo u mnie jest ok. od 3 lat na etacie DO
3
pracujaca 2017-03-04 18:35
Potwierdzam na 100 000% tak własnie dzisiaj jest w RBPL - syf nie praca. A ostatnio chwalą się nagrodą Top Employer 2017. - Żałosne. Ciekawa jestem ile zapłacili za tę nagrodę. Z Pracodawcą roku to NIE MA NIC WSPÓLNEGO. Top Mobbinger 2017 - to jest właściwa nagroda.
2
żałość 2017-03-04 18:42
Czarownica, Misia07 witam w klubie. to samo odczucie. Zwijać się czym prędzej. I Aumy na 2% zrobili hehe. Kiedy skończy się podnoszenie planów i mobbing żeby je wyrabiać min 100% i 4 cele.. To się zrobiło chore. Plan wyrabia już z 10 - 15% oddziałów, a plany cały czas podnoszą. Oficjalnie za brak sprzedaży nikogo nie wyrzucają ale w wypowiedzeniu piszą "utrata zaufania", "brak dbałości o ...", "niedopełnienie obowiązku ...".
3
nikoś 2017-03-04 19:29
Na jaką kasę może liczyć asystent ds operacji w Rudzie Śl.?
7
Aneta 2017-03-07 15:00
@żałość długo już pracujesz w firmie? Rozumiem, że trudno jest zrealizować wymagany plan. A co możesz powiedzieć na temat warunków pracy oferowanych przez Raiffeisen Bank Polska?
Natalia 2017-03-09 09:33
Niestety nie mogę wypowiedzieć z puntu widzenia pracownika lub dyrektora oddziału, ponieważ jestem zatrudniona w centrali. Cięcia na każdym kroku. Obniża się koszty na wszystko w oddziałach, nowi pracownicy central zarabiają tyle co doradca klienta. Na pracownika centrali zrzuca się obowiązki, które kiedyś były dzielone na dwie osoby. Małe możliwości awansu czy premii a oczekiwania wygórowane.
Szczerze powiedziawszy to przykre, że bank żeruje na tym, że śląsku można mniej ludziom płacić. Wykonuje takie same obowiązki to specjalista w Warszawie o wynagrodzeniu czy stanowisku nie będę się wypowiadać.
1
Aneta 2017-03-09 11:13
@Natalia rzeczywiście taka sytuacja może frustrować pracowników. Rozumiem, że masz obecnie dużo dodatkowych obowiązków. A czy firma zapewnia pracownikom możliwość rozwoju?
Aleks90 2017-03-13 14:01
Witam jak praca w Raiffeisenie w 2017? Mam rozmowę na dniach na doradcę klienta ale opinie jakie tu czytam przyprawiają mnie o dreszcze.. czy aż tak jest źle? Byłabym wdzięczna na odpowiedzi. Pozdrawiam
Aneta 2017-03-13 14:15
@Aleks90 bardzo chętnie usłyszymy jakie będą Twoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Przed rozmową również polecam lekturę artykułu, który może okazać się pomocny: http://www.praca.blog.gowork.pl/3-wskazowki-ktore-pozwola-lepiej-wypasc-na-rozmowie-kwalifikacyjnej/#more-3565
Natalia. 2017-03-14 19:52
W tym względzie są organizowane szkolenia. Jedne bardziej przydatne inne mniej.
Aneta 2017-03-15 09:50
@Natalia. chętnie usłyszymy więcej o oferowanych szkoleniach. Czego one dotyczą? Czy każdy z pracowników ma do nich dostęp?
Jupi 2017-03-30 23:04
A ja pracuję 1.5 roku, bez problemu robię premię mc w mc, mam świetny zespół i ekstra atmosferę. Nie muszę się nikomu spowiadac, biała tablica to fikcja uzupełniana tylko na ekstra wizytacje. Telefonami tylko podkręcam sprzedaż- tylko leniwe ciołki narzekają - chcesz mieć premię to pracuj. Masz relację - możesz wszystko. Pozdrawiam
3
anna 2017-04-07 21:43
Nie rozumiem tych opinii.. pracuję w RBPL od listopada 2017. Trafilam do świetnego oddziału, praktycznie co miesiąc wszyscy robimy plan, pomagamy sobie. Wszystko zależy od zespołu i Dyrektora. :) PLany są wysokie, ale nie są nieosiągalne. Nie wolno się zrażać :)
1
Aneta 2017-04-10 09:54
@Jupi a na jakie szkolenia/możliwości rozwoju można liczyć w Raiffeisen Bank Polska S.A.?
Anonim 2017-04-10 18:48
Potwierdzam negatywne opinie o tej firmie.
Mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing.
Jak jesteś dobry i robisz wynik, ale nie spodobasz się koordynatorowi to mozesz liczyć na to, że zostaniesz nagle zwolniony bez żadnego powodu.
Ten bank to dno. Jesli zależy Ci na zdrowiu psychicznym i normalnym pracodawcy oraz przyzwoitych zarobkach to omijaj Raiffeisen bardzo szerokim łukiem.
2
Bebe 2017-04-11 13:40
dziś czytam źe raiff zwolni 20 procent ludzi.., podobną drogą szedł bph..
Aneta 2017-04-11 13:54
@Bebe dostaliście oficjalną informację od przełożonych na ten temat?
zdzislawo 2017-05-07 13:54
pracowałem w tym banku przez prawie 10 lat jako doradca klienta, starszy doradca klienta oraz doradca finansowy i początkiem roku złożyłem wypowiedzenie. Banku oczywiście jako pracodawcy nie polecam, jest źle a robi się coraz gorzej, ale od początku:
1. Rekrutacja- jeśli chodzi o stanowiska doradcy klienta jest to z reguły krótki wywiad z HR i rozmowa z dyrektorem placówki. co do specjalistów typu doradca finansowy czy d/s przedsiębiorstw to często jest jeszcze spotkanie z dyrektorem regionu. Głównym i tak naprawdę jedynym tematem rozmów jest temat sprzedaży, jak to robiłeś wcześniej, jak zamierzasz realizowac plany etc. I tyle w temacie. Potem telefon z HR o przyjęciu lub nie. Zarobki- zalezy ile wynegocjujesz ( dla doradcy klienta z reguły od 2500 do 4000 brutto ).
2. Pierwszy etap planeta wiedzy ( nawet całkiem niezła ) następnie szkolenie warsztatowe kilkudniowe z detalu, micro, inwetycji i sprzedażowe ( raczej słabe ) a nastepnie program mentorski w oddziale ( najcześciej fikcja, bo żaden starszy doradca nie ma czasu się tobą zajmować )
3. Praca w oddziale : doradca klienta robi wszystko : kasa, posprzedażówka, telefony, bieganie z ulotkami ( to nie w każdym oddziale ), archiwizacja dokumentów i najważniejsze SPRZEDAŻ. U doradców finansowych i firmowych jest podobnie, nie ma tylko obsługi kasowej i więcej jeżdżą do klientów. Mimo że robi się wszystko, to tak naprawdę liczy się TYLKO SPRZEDAŻ. Rano każdego dnia przy białej tablicy spowiadasz się z tego co sprzedałeś, co zamierzasz sprzedać, ile spotkań i telefonów wykonasz i dłaczego tak mało. Tak naprawdę wszystkie te stanowiska powinny nazywac się SPRZEDAWCA I AKWIZYTOR. Z doradztwem i relacyjnością ma to niewiele wspólnego. I nikogo nie obchodzi że klient nie chce tego czy owego,. że wnioski odrzucono, klient wycofał pieniadze etc. Ma być sprzedaż i tyle. Poza białą tablica częste maile od dyrektorów róznych szczebli, dlaczego tak mało sprzedałeś i co zamierzasz z tym zrobić. Najgorzej mają doradcy klienta- w wiekszości oddziałów są braki kadrowe, a pracy nie ubywa. Jak jest dobry dyrektor i organizator pracy w jednym, to jeszcze jakoś da się pracować, gorzej jak taki nie jest ( a większość siedzi tylko w tabelkach ).
4. Mobbing- coraz większy. ciągłe straszenie zwolnieniami ( szczególnie że teraz jest zapowiedź zamknięcia ok 100 oddziałów ), poganianie na każdym kroku, tabelki, maile , plany naprawcze, rozmowy dyscyplinujące to standard. I ciągle rosnące plany i liczba obowiązków. Do tego nalezy dorzucić zdenerwowanych klientów ( chociaż centrala twierdzi że klient z reklamacją to prezent dla banku ), bardzo częste awarie systemów i w zależności od oddziału kiepskie portfele klientów.
5. Możliwość awansu i rozwoju - teoretycznie jest, niektórym udaje się przejść do centrali czy też zostać np dyrektorem. Jednak coraz częściej nie ma to nic wspólnego z wynikami i pracą a więcej ze znajomościami. Często nowy dyrektor oddziału ściąga z zewnątrz doradców finansowych lub firmowych. Podobnie regionalni obsadzają stanowiska dyrektorów swoimi z zewnątrz. Wiele też awansów do centrali budzi śmiech na sali ( np. niedawno na eksperckie stanowisko awansował doradca finansowy, krtórego jakoś pracy i wyniki były delikatnie mówiac kiepskie ).
6. Premia- są stałem premie zapisane w liście bonusowym z górnymi widełkami. Aby dostać maksymalną premie musisz zrobić swoje plany ( niemałe ) dużo powyżej 100 %, dodatkowo w to wchodzą palny oddziału, tajemniczy klient, wskaźnik jakości obsługi etc. jak gdzieś jest gorzej to premie sie ucina. Dodatkowo system bonusowy często się zmienia ( niestety na gorszy ). Są też konkursy sprzedażowe. czy da się premie wyrobić? To zależy do tego w jakiej jesteś placówce, jaki masz portfel, pośredników i Twojej własnej inicjatywy. Ale łatwo nie jest.
7. Atmosfera - coraz gorsza. Niepewność dnia jutrzejszego ( ok 100 oddzialów do zamknięcia, 1000 osób do zwolnienia ), brak szacunku dla pracownika ( ogromny mobbing ) niedocenienie pracowników z długim stażem ( zlikwidowano raifajne lata, nowi na start często dostają wiekszą podstawę, coraz mniejsze szanse na rozwój i awans), ogromne ciśnienie na sprzedaż, zwalnianie z byle powodu ( np. koleżanka po wypadku była 4 miesiące na L4- dwa dni po powrocie dostała wypowiedzenie- a pracowała w banku już 11 lat ), dziewczyny po macierzyńskim wracają na 3/4 etetu, w przeciwnym razie mogą cię szybko zwolnić ( inna koleżanka z oddziału wróciła na 3/4 etatu - przez rok - ale plany sprzedażowe miała jak każdy, nie 3/4 )
8. Plusy- umowa o pracę, pensja na czas, opieka medyczna enelmed, multisport.
9 . Podsumowanie- na stronie banku czy portalach typu pracuj.pl cały czas są oferty pracy w tym banku głównie na stanowisko doradcy klienta. Czy warto aplikować? Moim zdaniem nie, bo szkoda zdrowia i psychiki, no ale to już każdy sam zdecyduje. Najgorsze jest to, że w innych bankach jest niemal identycznie
6
Pyza 2017-05-31 22:44
Hahaha dobry żart. Dawno się tak nie uśmiałam.
Pyza 2017-05-31 22:50
W 100% potwierdzam.
mała mi 2017-06-03 20:19
na tle konkurencji wypada marnie... szkoda mi tych młodych pełnych zaangażowania ludzi, jak również pracowników, którzy wykonywali ich obowiązki przed rewolucją, ale każda rewolucja zjada własne dzieci
2
Specjalista 2017-07-03 15:03
Witam,
Brałem udział w rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko "Kierownik Zespołu Testów Technicznych".
Oto rezultaty:

"Szanowny Panie X,

Po rozmowie oceniliśmy, że Pana dotychczasowe doświadczenie menadżerskie jest niestety zbyt małe, jeżeli chodzi o stanowisko specjalistyczne to Pana oczekiwania finansowe są zbyt wysokie i nie jesteśmy w stanie ich spełnić
Pozdrawiam serdecznie,
Y
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowna Pani Y,
W Państwa ofercie nie ma napisane nic o doświadczeniu menadźerskim. Jest jedynie napisane "doświadczenie w zarządzaniu zespołem (będzie mile widziane)".
Wprowadzacie Państwo kandydatów w błąd.
Pozdrawiam,
X
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowny Panie X,
Nie wprowadzamy Kandydatów w błąd, po to prowadzimy proces rekrutacji, żeby ocenić niektóre kompetencje lub też perspektywy ich rozwoju u Kandydatów. W Pana przypadku uważamy (co jest tylko i wyłącznie naszym subiektywnym odczuciem i ma Pan prawo się z nimi nie zgodzić) że wyrobienie u Pana kompetencji menadżerskich trwałoby dla Nas za długo, dodatkowo też Pana umiejętności twarde nie są na tyle rozwinięte, że byłby Pan 200% wsparciem dla zespołu.
Na stanowisku Kierownika oczekujemy wiedzy Eksperta, po rozmowie oceniliśmy Pana wiedze na stanowisko Specjalisty.
Pozdrawiam serdecznie,
Y "
3
Aneta 2017-08-09 15:06
@Specjalista rozumiem, że nie zgadzasz się z opinią rekruterów. Jednak pokazuje to, że firma dba o komunikacje z kandydatem, nawet w przypadku decyzji odmownej. Ktoś z Was również mógłby powiedzieć coś więcej o swoich doświadczeniach z procesu rekrutacyjnego do Raiffeisen Bank Polska? Takie informacje mogą być pomocne dla osób, które ten etap mają jeszcze przed sobą.
An 2017-08-14 09:56
Stanowczo odradzam pracę w Raiffeisen w Gorzowie W.- straszny mobbing, atmosfera okropna, wyzwiska i poniżanie.......
1
Zosia 2017-08-15 14:58
Witam, proszę o informację jak się pracuje w Rudzie śląskiej na stanowisku doradca klienta, oraz jakie godziny pracy.
Dzięki
Zostaw swoją opinię o Raiffeisen Bank Polska S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Raiffeisen Bank Polska S.A.