Ogólnie to nie jest fatalnie (dla ludzi z mocniejszą psychiką). Dla początkujących stawki nie są złe dla bardziej doświadczonych mogą być odrobinę za małe. Aktualnie bank ma ciągłe problemy z nadmiernym ruchem tak jakby ktoś przez lata skutecznie redukował liczbę pracowników ( co z resztą dostrzegł już nowy właściciel banku). Nadmierny ruch skutkuje oczywiście spadkiem jakości obsługi bo na wszystko nie ma się po prostu czasu. Sam często przekładam kontakt z klientem z powodu braku możliwości oddzwonienia do niego przez wcześniej wspomniany ruch. Systemowo bank jest trochę w tyle, ale miejmy nadzieję również zmieni to nowy właściciel. Atmosfera nie jest najgorsza :-). Aktualnie pewnie część pracowników będzie chciało doczekać zmian jakie przyniesie BNP PARIBAS w tym ja też :).
Opinia pracownika przyssanego do banku. A pomyśleć, że są firmy gdzie mówi się, że jest dobrze a nie 'że nie jest fatalnie' lub atmosfera jest super a nie że 'nie jest najgorsza'.
Dlaczego tak twierdzisz? Dopóki treść komentarza jest zrozumiała i zawiera informacje dotyczące pracy, jest pomocna dla użytkowników forum. Masz inne zdanie na ten temat? Czy jesteś może pracownikiem Raiffeisen Bank Polska?
Hey od stycznia zaczynam pracę w Rudzie Śląskiej na stanowisku młodszy specjalista ds wsparcia administracyjnego. Trochę się obawiam gdyż jest to praca na zastępstwo. Ktoś ma opinię na ten temat?
Upewnij się co do czasu trwania umowy, dadzą Ci to na piśmie? Mnie pewne osoby puściły ściemę i finalnie okazało się, że umowa na zastępstwo będzie trwać o wiele krócej niż obiecano. Druga kwestia to po nowym roku mają być zwolnienia, zatem kto pierwszy poleci? Umowy na zastępstwa i umowy na okres próbny bo są najtańsze przy rozwiązaniu. Owszem teraz zatrudniają bo ktoś czarną robotę musi wykonać a zbyt wielu chętnych do pracy to tam nie ma. Wizja zwolnień nie sprzyja dobrym relacjom w pracy, nie licz na pomoc współpracowników, CI sfrustrowani będą robić wszystko abyś był potencjalnym słabym ogniwem.
tej przecież idziesz jako mięso armatnie. Nikt Ci żadnej nowej umowy nie da bo Raifa nie będzie
(usunięte przez administratora) a nie bank
Ktoś ma info na temat kiedy zostaną wypłacone soboty/niedziele za październik i listopad w COP R. Śl.? Róbcie, róbcie a kasy nie będzie...? Czy trzeba to zgłosić do PIP po prostu?
Dyrektor banku się nie pojawiła i nie odbierała telefonu. Czekałam 45 minut. Postanowiłam zrezygnować z dalszego udziału w rekrutacji skoro polega ona na siedzeniu i czekaniu nie wiadomo ile... Słabe.
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Potwierdzam opinie Magdy. Praca bardzo ciezka, ja również bardzo często odbierałem po 100 rozmów dziennie. Podstawa ok 2000 na rękę, premię obecnie bardzo trudno wypracować - sądze, że ma ją około 30% call center ( wykonasz 3 błedy w odsłuchanych rozmowach i po głównej premii) . Cały czas jesteś na skypie wiec jesli nawet odpisujesz maila w sprawie klienta, to gdy jest kolejka dostajesz info, ze masz od razu wracać do odbierania...a sprawe klienta załatw sobie później...a jak jest cały czas kolejka to twoja sprawa kiedy napiszesz maila..lub więcej jak ich sie trochę nazbiera. Moje wyniki były z miesiąca na miesiąc lepsze ale po roku dowiedziałem się, że umowa nie zostanie przedłużona mimo(jednak na koniec dostałem ino, że może jakoś się załatwi abym mógł zostać), że w swojej grupie byłem na miejscu średnio 5 na 10 doradców. Po prostu lepiej zatrudnić nowe osoby a jak będzie fuzja to tym nowym sie podziękuje..to lepsze niż mi dawać umowę na stałe. Więc jeśli ktoś ma ochotę za pracę w ciągłym stresie otrzymać 2000 zł a po roku albo wcześniej być zwolniony to zapraszam....ja mimo propozycji pozostania podziękowałem. Na koniec dodam, że jesteś pod każdym względem rozliczany co tydzień, miesiąc czyli : jakość rozmów- ocenia cie klient, ilość odebranych rozmów i czas jaki spędzasz na rozmowach, wskaźnik jakościowe - wybrane losowo rozmowy, testy wiedzy itp jak dla mnie wyścig szczurów...chociaż za te skromne 2000zł to raczej wyścig myszek...ja dziękuję za serek.
Hej! Czyli praca wygląda tak, że jak są klienci to się ich obsługuje wpłaty/wypłaty a jak nie ma nikogo to trzeba dzwonić na podstawie jakiejś bazy i proponować np. kredyty? Proszę o odpowiedz.
Wnioskuję, że pytasz o to, bo jesteś zainteresowany pracą w firmie. Ponieważ od czasu Twojej wypowiedzi minęło kilkanaście dni, pozwól, że zapytam, jak potoczyła się Twoja kariera zawodowa? Czy zdecydowałeś się aplikować do Raiffeisen Bank?
Fatalna Obsługa. Karygodne potraktowanie klienta.
czy ktoś z Was od czasu utworzenia tego oddziału dodzwonił się do banku ? od tygodnia o różnej porze dnia po kilka razy dziennie próbuje się dodzwonić by dowiedzieć się w sprawie swojego kredytu hipotecznego i zero , nikt nie odbiera, wiszę po kilka minut na słuchawce i tylko muzyka w tle. Beznadziejne podejście do klientów. Informacje po zalogowaniu do r-net wygldają jakbym spłacał odkurzacz a nie miał kredyt hipoteczny.
Tak. Udało się dodzwonić ale po 30 minutach oczekiwania dopiero ktoś odebrał połączenie. Można poznać salda na kontach PL i CHF. Tyle. Podobno pracują nad tym, aby te salda były widoczne w systemie.
Jeżeli istnieją problemy komunikacyjne, być może warto zgłosić je do firmy? To zapewne będzie istotna uwagi dla Raiffeisen Bank Polska S.A. Być może inne formy kontaktu mogą być również skuteczne. Jak oceniacie kontakt z pracownikami? Bo jak rozumiem, mimo czasu oczekiwania, który zapewne nie był winą pracowników, udało Wam się uzyskać niezbędne informację.
Taka sytuacja 9.10.2018 złożyłem dyspozycję na infolinii o wydanie duplikatu umowy kredytowej, bank ściągnął z mojego konta 200zł za przygotowanie dokumentu (chociaż pani na infolinii powiedziała mi że koszt to 150zł). Do dzisiaj dokument nie został do mnie wysłany przez bank, dzwonię na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego to trwa tak długo... wykonałem 5 połączeń przez 4 dni, które trwały łącznie 2h02minuty udało mi się dodzwonić dwa razy, same rozmowy łącznie trwały nie dłużej niż 4 minuty, reszta czasu to oczekiwanie na połączenie. Teraz podsumowanie: 1. Regulamin nie określa czasu na wydanie takiego dokumentu, więc mówią że wyślą, ale nie wiadomo kiedy, tz sami nie wiedzą. 2. Dzisiaj dostałem rachunek za telefon w bilingu mam taki zapis "48801822222 (Połączenia wychodzące) 02:02:17 s na kwotę 79,36 zł" 3. Być może coś przeoczyłem, ale wydaje mi się, że nikt na infolinii nic nie mówił o kwocie za połączenie, na stronie internetowej https://www.rbinternational.com.pl/ w dziale kontakt, też nic nie ma. Ocenę banku pozostawiam Waszej opinii, uważajcie czekając na połączenie kilkadziesiąt lub więcej minut.
bank jak bank. lekko zacofany technologicznie ( mam wrażenie że management nie do końca sobie z tego zdaje sprawę żyjąc w ułudzie wielkich projektów cyfryzacji czy digitalizacji) mocno ostrozny kredytowo (znaczy mało nowego biznesu) bardzo biurokratyczny ale mimo to funkcjonuje dość sprawnie. płace chyba nieci poniżej rynku. ludzie zależy jak się trafi - jak wszędzie. zresztą i tak nie ma znaczenia, za pół roku bankubjie będzie...
Bank, który bardzo chce dorównać zagranicznym korporacjom ale nie za dobrze mu to wychodzi. Centrum Operacyjne to wielka pomyłka jesli chodzi o zarobki. W kazdej innej korporacji zarobisz więcej. Ludzie tworza atmosfere ale nie ukrywajmy ze wiekszosc pracuje dla pieniedzy a w Raiffie ich nie zarobisz.
wszędzie będzie tak samo i jeśli ktoś myśli że praca w banku to ładne wyglądanie za biurkiem. Mobbing? Nie doświadczyłam. Zarobki? Ok. Doradca ok 3-4 netto, specjalista 4,5 -7 netto. Jak wynegocjujesz tak masz i nie ma co narzekać. Nie chce ci się pracować - omijaj banki z daleka. Raiffeisen też. Uwierz - tą, jak każda inną robotę trzeba lubić. A ludzie? Są super jeśli z nimi współpracujesz bo jeśli się opierdzielasz - zapomnij.
7 netto specjalista ???? Ciekawe bo po kilkunastoletniej pracy nastanowisku starszego specjalisty nie ma się nawet 3ki netto...
Ja na dzień dobry otrzymałem ofertę pracy 2800zl netto na stanowisku doradcy klienta plus premie oczywiście
ja mam 3500 netto a dopiero zaczynam i mam więcej płacone niż ludzie z 30 letnim stażem rynek pracy się zmienia jak robi się plany to kolejne 2000-3000 netto wpadają
to chyba nie w tym banku, ja na początek dostałam 2800 brutto, fakt że po roku zmieniłam stanowisko (związane z mikro i makro firmami) i bylo już lepiej bo 3500 brutto+premia
Czy ktoś się orientuje co się dziej na Toruniu? Ciągle ogłoszenie o pracę... Wiem, ze dziewczyny mają przerąbane z Torunia z całą dyrektor, ze jest mobbing
nie wiem o który oddział chodzi, ale byłam na szkoleniu z dziewczyną z Torunia, która pracowała jako doradca finansowy bardzo długo w Raiff i właśnie przez dyrektorkę się zwolniła. Skarżyła się bardzo na atmosferę w oddziale i że DO ma straszne parcie na sprzedaż...za wszelką cenę.
Ostatnio pojawiło się kilka ofert na stanowisko Specjalisty w Rudzie Śląskiej. Zastanawiam się nad złożeniem CV. Czy ktoś może mi powiedzieć na jakie wynagrodzenie można liczyć na tym stanowisku.
Pracy nikomu nie polecam a szczególnie na call center w Rudzie Śląskiej
@Alszkaj, czy próbowałeś rozmawiać z szefostwem na temat podwyższenia wynagrodzenia? Czy takie rozmowy przyniosły rezultaty? Warto rozmawiać jeśli nie czujemy się usatysfakcjonowani różnymi aspektami pracy w danej firmie. @Kris, powiesz nam coś na temat atmosfery panującej w firmie? @Duma, czy jesteś obecnie pracownikiem firmy? Przyjęłaś posadę, którą Ci zaoferowano? Koniecznie podziel się z nami wrażeniami i Twoją opinią.
Pracuje w banku w centrali. Na początku mojej kariery opłacało się to i byliśmy zadowoleni z otrzymywanego wynagrodEnia. Jednak rbpl ma węża w kieszeni i nie chce dawać większej kasy. Aktualnie zmieniam prace i już nie moge się doczekać aż ktoś mnie doceni i przestanie utwierdzać ze lepiej w tej firmie być głupim osłem niż mądrym szanującym się człowiekiem
Mimo, że jestem doświadczonym pracownikiem (6 lat pracy w bankach) to Raiffeisen nigdy nie odpowiedział na moje zgłoszenie. Aplikowałem kilkukrotnie. Oni nawet tych CV nie czytają. Czyżby szukali pracownika najtańszego ?
1) Plusy pracy w Raiffeisenie: a) Wstępnie umowa o pracę na okres 6 miesiecy, następnie umowa na czas określony lub czas nieokreślony. b) Dobry pakiet socjalny, wczasy pod grusza, karta Multisport, szkolenia miękkie (trochę trzeba się o to postarać, ale do zrobienia). c) W moim zespole dobra koordynatorka oraz dobry zespół. 2) Minusy: a) Automatyzacja i optymalizacja procesów wiąże się z dużym ryzykiem bycia ofiarą restrukturyzacji. b) Bardzo duże oczekiwania, coraz więcej obowiązków i brak perspektywy awansu lub podwyżki. Generalnie z biegiem czasu stwierdzam, że mimo dobrej atmosfery w pracy i benefitow to nie warto było tak angażować się w swoją pracę, ponieważ potrzeba obniżenia kosztów doprowadziła do sytuacji, że w Centrum Operacyjnym w Rudzie Śląskiej zwolnienia są na porządku dziennym. Nie ma znaczenia czy ktoś angażuje się w swoją pracę i jest efektywny. Nie ma co liczyć na docenienie w postaci podwyżki jak ludzie nie zaczną się buntowac. Teraz przed sprzedażą to sytuacja jest jeszcze gorsza. Przy każdej sprzedaży banku zawsze zwalniani się ludzie i zamykane oddziały. W tym banku zwalnia się człowieka z dnia na dzień. Zostają osoby, które chodzą na długie L4 często bez powodu a osoby, które naprawdę się angażują mogą z dnia na dzień dostać wypowiedzenie o pracę. Zatrudnia się coraz więcej asystentów za najniższą stawkę a zwalnia się dłużej pracujących pracowników zatrudnionych w oparciu umowy o pracę na czas nieokreślony. Taka niepewność i fakt, że pracownicy z wiedzą i doświadczeniem nie są doceniani tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że decyzja o odejściu z pracy była najlepsza decyzją w życiu.
Jestem po 1 rozmowie, czekam na kolejną. Jednak chciałbym aby ktoś kto pracuje w banku/lub pracował, odpowiedział na moje pytania.
Czy ktoś może podpowiedzieć coś użytkownikowi @Radek? @Radek, czy złożyłeś już swoją aplikacje? A może nadal się wahasz? @expert, często już w ogłoszeniu o pracę widnieje akapit, że rekruter skontaktuje się z tylko wybranymi kandydatami. Być może tak było w Twoim przypadku? Czy zamierzasz aplikować ponownie?
Witam, z postów tutaj rozumiem że 1 umowa jest o prace na 6 mc. Jak w praktyce wygląda przedłużenie umowy? Czy pracownika się raczej zwalnia i szuka kolejnego czy też przedłuża? Szkolenie wstępne jest w Warszawie? długo trwa? czy pracownik ponosi za nie jakieś koszta? np czy jeśli się zwolni po kilku miesiącach to czy musi zwrócić koszt szkolenia? Czy teraz gdy bank jest przejmowany, warto aplikować do tego banku ?
Czasami nie spełniamy oczekiwań firmy i taka praca jest tylko ciężarem. Praca w banku nie jest dla wszystkich!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.)?
Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Raiffeisen Bank Polska S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.