W miesiącu kwietniu korzystałem z serwisu.Wykonana usługa była bardzo sprawna, nie wymagała żadnych poprawek świadczy to o dużym doświadczeniu osób pracujących w serwisie i perfekcji w obsłudze klienta.Wielokrotnie korzystam z usług serwisu i zawsze jestem bardzo zadowolony zwłaszcza, że nie kończy się to na samej naprawie, ale często przekazaniu cennych uwag co do dalszej bezpiecznej eksploatacji samochodu
Brak poszanowania czasu i człowieka. Czekać pół godziny na rozmowę kwalifikacyjną, bez wcześniejszej informacji, że rozmowa się nie odbędzie, bo inne osoby były umówione na tą godzinę to rewelka z Państwa strony
Auto Zięba szuka teraz specjalistów ds. sprzedaży produktu finansowego i ubezpieczeniowego oraz konsultantów ds. sprzedaży samochodów. Na to drugie stanowisko trzeba mieć min. 2 lata doświadczenia, a wykształcenie wystarczy średnie, praca przez system CRM. Pytanie, co oni rozumieją przez ''atrakcyjne warunki zatrudnienia''? Pracujecie u tego dealera i podpowiecie kobiecie? :)
Marne 2000 netto chociaż tak na prawdę to 1600 netto. I tak zdziwiona mina jak mówisz że taka kasa to była ok 10 lat temu.
Czy ktoś z Was pracuje na stanowisku Dealera w Auto-Zięba? Tak z ciekawości, ile można miesięcznie zarobić? czy w grę wchodzą jakieś comiesięczne premie?
Mam wiedzę co się tam wyrabia na przykład z nowymi autami jak są maskowanie niedoskonałości lakiernicze uszkodzenia,podmiany drzwi,maski itp w nowych autach a klient nic nie wie jak kupuje,auta tak esumie już są zniszczone przed zakupem co do serwisu o niewiem czy mechanicy znają się na rzeczy ,ceny wygurowane,nie polecam tam zakupów.
Nie ma to jak doradca serwisowy Marcin.O,przyjeżdża klient sprawnym samochodem a wyjeżdża zepsutym.Nie dość ze chłop nie zupełnie pojęcia jakiegokolwiek o mechanice samoch to jeszcze próbuje bezczelnie wciskać bzdury klientą.Mianowicie przyjechałem megan na przegląd i przy przebiegu 20 tys km stwierdził ze się sypie skrzynia wiec będą naprawiać na gwarancji ale za sprzęgło to już będę musiał sam zapłacić,więc myśle,Ok działajcie.Prawie dwa tyg naprawiali!Odebralem samochód pojechałem do serwisu Pietrzak i co się okazało ze skrzynia w ogóle nie była wyjmowana.Sprawy oczywiście tak nie zostawię.Zwykle naciągactwo klienta i Renault Polska.Nie polecam zdecydowanie tego pseudo fachowca serwisanta!!!
Nie jesteś zadowolony z tego fachowca i oczywiście masz do tego prawo. Nie mniej jednak chciałbym w tym właśnie momencie ustalić za Twoim pośrednictwem, jak to w ogóle się stało, że oddałeś auto akurat do firmy Auto-Zięba? Co na to konkretnie wpłynęło? Daj mi proszę znać bo potrzebuję to ustalić, aby wiedzieć z jakiego źródła o nim w ogóle usłyszałeś. Z góry dzięki.
Czesław nie Twoja sprawa chłopcze.Zapytaj Pana M.O.On Ci najlepiej wytłumaczy.Spotykaliśmy się razem i był moim partnerem po prostu był moim chłopakiem.Kocham go nadal.Zrób wszystko żeby do mnie wrócił
Jaka jest specyfika firmy? Polecacie ?
Jestem klientem tej firmy. Ile razy się pojawię zawsze jest miło i sympatycznie.Pracownicy uśmiechnięci więc chyba dobrze im tam. Zawsze pozytywnie wypowiadają się o przełożonych
Teraz też dali ogłoszenie.Brak info o nich .Czy to dobrze ,czy to źle że nikt się nie wypowiada na ich temat.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Auto-Zięba Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Auto-Zięba Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.