Bardzo proszę o informację jaki rodzaj ubezpieczeń i ewentualnie jakiej firmy obecnie sprzedajecie, skąd pochodzi baza danych (dzwoni się do potencjalnie zainteresowanych Klientów czy do przypadkowych osób/firm?) i czy są stanowiska nie związane ze sprzedażą (informacja, obsługa operacyjna, techniczna, back office)?
na szkoleniu zaczynacie czytać każdy punkt owu czyli ogólnych warunków ubezpieczenia jakbyście sami nie mogli tego przeczytać tylko każda osoba po kolei czyta jak w szkółce na głos, sprawdzają umiejętności sprzedażowe osób które starają się o prace, a najlepsze, że za szkolenie firma 4EN może wam nie wypłacić kasy
Co ty wygadujesz ? Za szkolenie jest zapłacone normalnie po pierwszym przepracowany miesiącu ! Firma oczywiście ma prawo za szkolenie nie zapłacić w sytuacji kiedy osoba po szkoleniu nie pojawi się w ogole w pracy, bo z jakiej racji ? Szkolenie trwa 5 dni firma ponosi koszty takiego szkolenia (czas koordynatora , trenera który w takiej sytuacji jest zmarnowany ). Jak ktoś nigdy nie pracował w ubezpieczeniach I się na tym nie zna to chyba normalnie że jak przeczyta OWU, (które często napisane jest trochę urzędowo) to sam może nic tego nie zrozumieć , dlatego jest to dokładnie wszystko tłumaczone, co jest dużym plusem ! Przestań szkalowac firmę , nie znudziło ci się od kilku dni wypisywanie bredni ?
jak firma ponosi koszty wszystkiego i ciągle to wypomina to może ją zamknijcie to nie będziecie ponosić kosztów - samo działanie firmy to już koszty! - po co sciągacie ludzi ogłoszeniami o prace do siebie - sciągacie, robicie szkolenia, a potem narzekacie, że ponosicie koszty - o co chodzi ? , OWU nie jest napisane trochę urzędowo tylko bardzo urzędowo ale to nie problem, tylko problemem jest to, że szkolenie jest wydłużane kiedy mogłoby się odbyć w czasie połowę krótszym, no ale szkoleniowiec może sobie odpoczywać kiedy inni czytają, co do szkalowania to ty szkalujesz mnie, a ja wygaduje to co sami robicie, wasz czas jest dla was wart tyle, że firma za niego płaci, a może nie zapłacić za szkolenie, za czas ludzi którzy muszą przejść szkolenie, czas 5 dni który ludzie muszą poświęcić (zamiast iść do innej normalnej firmy) na wydłużone szkolenie jest dla was bez wartości i jak ktoś po szkoleniu stwierdzi, że to nie praca dla niego/niej to nie ma wypłaconej kasy za szkolenie, - podejście firmy - czas pracowników płatny normalnie, czas innych ludzi niekoniecznie
Stek bzdur, czytać nie chcą, pracowaćnie chcą, ale kase chcą hehehe do urzędu po zasiłki lenie śmierdzące. Tak narzekacie, a za lat pare z rozwojem będziecie mieli doczynienie w monopolowym z czterch piw przeskoczycie na wóde i landrynki.
Czytając niektóre opinie wahałem się co do podjęcia pracy w tej firmie, ale na ta chwilę nie mam powodu narzekań. Pracowałem wcześniej w call center, nie jest to praca którą chciałbym wykonywać całe życie :) , ale firma ok, narazie nie mogę złego słowa powiedzieć.
Super ekipa . Ludzie po drugiej strony słuchawki różni jak to w call center :).
Rozmowa kwalifikacyjna przebiegała ok. W sierpniu podczas tej rozmowy ustalony został termin rozpoczęcia pracy na początek września. Zgodnie z umową zgłosiłem się do firmy po dokumenty i... potraktowano mnie tak jakby nigdy taka rozmowa nie miała miejsca. Trochę nie rozumiem dlaczego podczas moich przyjazdów nie powiedziano mi że oferta pracy jest już nie aktualna. Wcześniej już usiłowałem dodać podobną opinię i nie znalazłem jej dzisiaj -pachnie mi tu jakąś mistyfikacją. Firma nie jest kryształowo czystą jak wynikałoby z poprzednich wpisów. Ja w odróżnieniu od innych opinii ostrzegam że ustalenia w rozmowie kwalifikacyjnej nie koniecznie w przypadku tej firmy cokolwiek znaczą. Ostrzegam i pozdrawiam. Artur
pytania ogólne
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Przepracowałem pierwszy miesiąc i póki co jest wszystko spoko. Nie narzekam.
pracowałem już w wielu firmach tego tupu i ta jest najgorszą
Wszystko ok. Jestem po 1 tygodniu i naprawdę zadowolony
Jestem zadowolona. Nie ma ciśnienia
Jest wporządku wszytsko. Można się dogadać, umowa o pracę po miesiącu
dali ci umowę o prace bo płacą niższe podatki niż gdybyś miał umowę zlecenie, a nie dlatego, że dbają o pracownika
z pewnością dali ci umowę na czas określony np do końca roku, to zabezpieczenie dla firmy na wypadek gdybyś się rozchorował i nie chciał pracować to umowa i tak dobiegnie końca, a kolejnej nie muszą ci dać - a myślałeś, że zadbali o ciebie jako pracownika...
na umowie o prace jest niższe wynagrodzenie niż na umowie zlecenie, umowa o prace jest bardziej opodatkowana, na umowie o prace masz około 50 zł do wypłaty mniej względem umowy zlecenie
Cześć, Zawsze umowy dajemy na 3 msc a potem na czas nieokreślony lub 1 rok - to zależy od tego co wynegocjuje pracownik. Standardowo wszystkie umowy wystawiamy do końca roku, dlatego, że wtedy hurtem produkujemy następne i nie trzeba pilnować terminów. Przepraszam ale nie bardzo rozumiem to zdanie "to zabezpieczenie dla firmy na wypadek gdybyś się rozchorował i nie chciał pracować" - Uważasz, że jak ktoś nie chce pracować to firma powinna go utrzymywać, czy jak?
(usunięte przez administratora)
Smutne to że koleżanka z pracy tak nas postrzega : niewolnicy i nadzorcy.Nigdy nie czułam się niewolnikiem a mojego koordynatora nie postrzegałam jako nadzorcę. Nigdy nie spotkałam się z ich strony z niestosownym zachowaniem , zawsze otrzymuje pomoc gdy o nią poproszę.Praca dla osób chcących pracować , podnosić kwalifikacje , praca nie lekka , ale każda sprzedaż daje mi satysfakcję.Z jednym się zgodzę , głośne wybuchy śmiechu i rozmowy przeszkadzają w poprawnym prowadzeniu rozmów i wytrącają z pracy.A przecież na tym powinno zależeć przełożonym i powinni dołożyć wszelkich starań w tym temacie. Ty Koleżanko jeżeli tak Ci źle , to poszukaj innej pracy , bo z takim nastawieniem to nie poradzisz sobie zbyt długo w pracy. Szkoda czasu. Powodzenia
Justyna, tylko jednej osobie w 4EN nie wyszło ? oj, a te osoby, które dobrze sprzedawały i które przeszły do innej konkurencyjnej firmy to też im nie wyszło ?
przerwa 5 minut po każdej godzinie czyli na 8 godzin pracy przypada ci przerwy 40 minut na cały 8 godzinny dzień pracy, jednym wolno siedzieć na statusie monitoring bardzo długo i nikt ich nie upomina, a cała reszta pracuje normalnie i są upominani nawet jeśli zdarzy się krótki 1-2 minutowy after call
premie nie do wyrobienia, braknie ci kilka sztuk do celu i po twojej premii
No chyba słowo cel-mówi samo za siebie :). To tak samo jakby się chodziło do pracy 150 h A chciało się mieć zapłacone za 160. Wyrabiasz to masz , nie to nie. Prosta sprawa.
Nie rozumiem dlaczego jest aż tyle negatywnych opinii, ale ok .Każdy ma swój subiektywny punkt widzenia. To jest praca w cc więc to jest logiczne , że czy w tej firmie czy w innej jest jasno określony cel na ilość sprzedaży . Są osoby, stałe które robią co do nich należy I premię mają co miesiąc bo po prostu pracują . Za samo siedzenie nikt nie płaci. Praca jak praca, jaka by nie była super to I tak zawsze znajdzie się powód do narzekania. Mam wrażenie, że negatywne komentarze w ostatnim czasie pisze po prostu jedna I ta sama osoba, której po prostu nie wyszło I wylewa teraz swoje flustracje. Ja jestem zadowolona, przeszłam już wiele firm I mogę powiedzieć że naprawdę jest ok :).
Call Center bez oszustw. Polecam:)
Pracuje kilka miesiecy dopiero,przygladam sie i brakuje mi tylko podziekowania jak koncze prace, za super wynik od kordynatorow i podejscia czasem jak do człowieka ,ktory powinien byc cenny dla firmy bo bez nas dobrych pracownikow ,nie ma was kordynatorow ,bo my jestesmy najceniejsi dla firmy, chcialabym codziennie widziec usmiechnietych ,skorych do pomocy kordynatorow,bo czasem najlepiej nie zawracac wam głowy.
Hmm... może samemu wystarczy się też uśmichnąć a uśmiech zostanie odwzajemniony ;) Z każdym w wolnej chwili można porozmawiać. Co do podziękowań, sądzę, że ciężko by było koordynatorom każdemu z osobna dziękować. Przeważnie podziękowania są dla całej grupy albo na koniec miesiąca, albo na początku kolejnego. Pozdrawiam i do zobaczenia w pracy :)
Pracownik Niestety często brak uśmiechu, szacunek dla starszych ludzi powinien ,być normą a niestety, czasem koordynatorka ma z tym problem, ale pewnie to kwestia wychowania i nie da się tego zmienić.
Jeśli chcecie wiedzieć jak się pracuje w tej firmie to powiem Wam szczerze i bez ukrywania swoich danych. Pracuje w tej firmie 6 lat. Miałam swój rok na słuchawkach, pozniej dostałam awans... Czy przez znajomości? Nie sądzę bo jako agent nie przywiazywalam uwagi do tego z kim pracuję. Dostałam szansę bo byłam dobra w tym co robię. I każdy kto sam potrafi wytyczac sobie cele i dba o swój rozwój będzie dobrze sobie radził w tej pracy. A co a tym idzie będzie dobrze zarabiał. Wystarczy chcieć. Komentarze typy, że ktoś premii nie widzi mogą pisać osoby, które nie traktują poważnie życia i pracy. To nie jest podawanie gazet w kiosku tylko rozmowa z klientem, nawiązywanie relacji... Jeśli ktoś to czuje i ma chęci to jest w stanie zarobić więcej premii niż podstawy. I mam to szczęście mieć takie osoby w swoim zespole. Takie, z którymi można zdobywać góry! Więc co jest dziwnego w tym, że te osoby są wynagradzane? Jeśli kogoś to boli to myślę, że czas zacząć pracę traktować tak jak się powinno czyli jak PRACĘ a nie jak przedszkole... Brak obowiązków i same roszczenia? Serio ludzie jak można coś w ten sposób osiągnąć [Nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym]. Jak widzę, że ktoś pisze, iż w 4en jest 15 min przerwy na 8h pracy to myślę sobie, że albo tu nie pracował albo ma jakieś wielkie żale, które jakże by inaczej... Należy wylać anonimowo na internecie. Po wielu latach pracy w tej firmie mogę powiedzieć, że bywało różnie, ale w przeciwieństwie do poprzednich firm, w których byłam zatrudniona tutaj szanuje się ludzi, nie ma wizji zwolnienia i obawy o własne jutro, zawsze można się dogadać i ktoś ci pomoże, są odpowiednie warunki czyli dobry sprzęt itp. Nie jest to firma, w której ktoś obiecuje gruszki na wierzbie. Każdy zna swoje założenia premiowe, wie co jest niezbędne aby dobrze zarobić. Więc reszta zostaje w rękach pracownika. Jeśli chce to zarobi. Kadra jest najlepsza jakiej można chcieć. Dawno nie pracowałam z ludźmi tak ambitnym, chętnymi do pomocy i przede wszystkim ciągle ludzkimi. W tym miejscu chce podziękować hejterom za poprawę humoru tymi wyssanymi z palca "faktami" a osobom, z którymi pracuje w 4en za to, że nigdy się nie poddają i codziennie podnoszą poprzeczkę.
Powinnaś zacząć pisać opowiadania :) FANTASTYKĘ , najlepsi ludzie kiedyś byli i zostali tak potraktowani ze masakra
Dlaczego tak oceniasz , praca z klientem to trudne zadanie , ale gdy nie masz efektów to ciężko oczekiwać dobrej wypłaty . Cóż taka profesja .
Jako były członek grupy piszącej, potwierdzam że atmosfera była dla mnie bez zarzutów, miła i koleżeńska. @Weronika na pewno wiesz najlepiej kto, za co dostał awans. Co do pracy, to umówmy się, nie każdy może być najlepszy. Na to pracujemy latami, w każdej chwili naszego dnia pracujemy nad charakterem. Ktoś Was okłamał, że każdy może mieć wszystko i po równo.. nigdy tak nie będzie. Trzeba się faktycznie postarać, lub mieć już do tego predyspozycje aby zarabiać w tej branży więcej, ale da sie! Akurat nie była to praca dla mnie, wolę pracę fizyczną i rozwiązywanie innego rodzaju problemów, w moim przypadku branża budowlana. Spróbowałem, i nie żałuję, ta firma jest bardzo przyjazna w szczególności, jeśli chodzi o osoby które chcą spróbować sił w telemarketingu. Pozdrawiam całą załogę, Ludwiczek :D
Już nie pracujesz i bardzo dobrze , teraz to pracuje się rewelacyjnie , nie ma Cię od razu atmosfera jest lepsza. Najlepsza decyzja kierownika o zwolnieniu ciebie
Ty jedynie umiałaś rozmawiać z nowymi chłopcami :) , podlizywać się by dostać awans , niestety nie miałaś wyników i raczej maślane oczy robiłaś do kierowników , dobrze ze ciebie już nie ma .
Czytam i nie wierzę co tu piszecie i na jaki temat... Przykre to jest! Nie lepiej "face to face" porozmawiać o takich sprawach? Są lepsi i są gorsi, jak wszędzie. Jeden próbuje na wszytskie sposoby by wyjść na swoje i dobrze zarobić a inny stara się a niekoniecznie mu wychodzi a jeszcze inny przychodzi by odbębnić swoje 8h i tyle. Osoby,które chcą podjąć pracę w 4EN po prostu muszą przyjść i się przekonać jak faktycznie tutaj jest. Dyrektor- ( co ważne nie gryzie ;P) Jest osobą decyzyjną! Zawsze powie coś dobrego, miłego jeśli dopadnie Cie "depresja". Kierownik projektu C.-osoba, której nie da się nie lubić ;) wiele spraw można załatwić! z każdym z kadry można porozmawiać i ew.powstały problem rozwiązać. Nie czujesz się dobrze na jednym projekcie? Masz szansę na innym :) Byli i obecni pracownicy...Ci, którzy odwiedzają gowork.pl zapewne chcą dowiedzieć się jakie są warunki pracy i płacy, ważną informacją jest też to jaką jest osobą osoba, kóra jest nad Tobą (kierownik, dyrektor...) Więc nie piszcie co było kiedyś tylko jak jest teraz! Nie podszywajcie pod inne osoby jeśli nie chcecie swoich imion ujawniać. I nie piszcie bzdur, witki opadają :( Pozdrawiam! Do zobaczenia w pracy :)
@Alicja warto dzielić się opiniami zarówno obiektywnymi jak i negatywnymi, ważne, żeby miały merytoryczną treść i nie obrażały niczyich uczuć. Może Ty wiesz jak w 2018 roku wyglądają warunki pracy w przedsiębiorstwie 4EverNET? Reszta użytkowników z chęcią się dowie.
Cześć. Napiszcie mi jak dokładnie wygląda tam praca, jeden wielki pokoj i każdy obok siebie na słuchawkach? Jak ktoś ma już doświadczenie w ubezpieczeniach to na jaką kasę można liczyć? Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.
Praca wygląda tak, że dzwonisz do klientów i proponujesz ubezpieczenie. Wszystko zależy od ilości sprzedaży. Możesz poza podstawą dostać 1000, 1500 PLN a możesz 200 PLN. Praca w open space. Po miesiącu max. 2 dostaniesz etat.
Połączenie po połączeniu, wskakuje nie ma czasu by się napić kawy , pełno ludzi ze słuchawkami , jeden wielki hałas.A kasa mała
@Aga nic w tej kwestii się nie zmieniło? W dzisiejszych czasach firmy dynamicznie zmieniają stawki dla swoich pracowników, może od czasu Twojej wypowiedzi pracodawca 4EverNET zaplanował jakieś nowe plany premiowe? Daj znać, wielu z Nas przyda się taka wiedza.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 4EverNET Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy 4EverNET Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 4EverNET Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 4EverNET Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w 4EverNET Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.