Opinie o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

oO

czy kiedykolwiek firma otrzymała nagrodę pracodawcy roku czy podobną? nie, i nie otrzyma, bo nie potrafi zatrudniać i utrzymywać pracowników, okłamuje w ogłoszeniach i udaje, że się nic nie dzieje. Pseudo prezes i dyrektorzy nie mają pojęcia o pracy i branży (skąd mają mieć skoro są tylko pociotkami) a cierpią zwykli pracownicy. Firma upada, do końca roku nie będzie czego zbierać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc

Potwierdzam wszystkie wczesniejsze informacje. Dodatkowo: zmiana godzin pracy. Oczywiscie wydluzenie... mamy docelowo pracowac po 12h w systemie jednozmianowym. Juz teraz zdazaja sie pracownicy ktorzy pracuja po 48 godz pod rzad a czasem wiecej. Grafik jest falszowany. Zmieniany w trakcie miesiaca. Nie respektuje sie praw pracownikow. Nie ma mowy o szacunku,o pomocy zapomnij. Pracownik to wrog. Praca to przyjemnosc i zaszczyt a szczytem debilizmu jest tekst Pani Joanny ktora twierdzi ze w pracy pieniadze nie sa najwazniejsze!!!! Prestiz i szacunek zdobywasz jak latasz ze sciera i sprzatasz rownoczesnie ukladajac poduszeczki i klaniajac sie nisko klientom. Wiec jesli chcesz byc oszukuwany, wykorzystywany, pracowac za nie szczery usmiech kierowniczki to warto sie tu zglosic. Upodlenie i robienie z pracownika debila w standardzie i za free. Kierowniczka ktora nie zna kodeksu pracy i prawa pracy za to gębe ma od ucha do ucha jest tu najwiekszym zlem tego miejsca. Nowi pracownicy sa oklamywani w temacie wysokosci pensji i zarobkow ogolnie. Pracuja kilka miesiecy i uciekaja na chorobowe. Non stop kilka osob choruje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DEF
@Abc

I umowy na 3/4etatu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy ktoś może opisać, jak aktualnie przedstawia się pracodawca na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Kraków.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik/ złodziej
@Administrator

Bardzo mi przykro. Ale warunki pracy - atmosfera jest beznadziejna. Pracownicy sa zaszczuci , nekani w dzien w dzien na durnych zebraniach ktore pracodawca laskawie postanowil po wielu latach zaliczyc do godzin pracy ( jeszcze rok temu bylo to naszym obowiazkiem ale nie bylo to rozliczane ale ponosilismy finansowe konsekwencje za nieobecnosc). Pensja jest niska. Premie tak skomplikowane ze rownie ddobrze mozna uznac iz sa uznaniowe. Progi sprzedazy z kosmosu. Nie realne. Ale pracodawca caly szczesliwy bo zapieprzasz caly miesiac a na koncu okazuje sie ze jednak troche brakło. Jest tak ogromna rotacja pracownikow ze juz przychodzisz do pracy i nikogo nie znasz... obowiazkiem starych pracownikow jest szkolic nowych. Tyle ze rownocEsnie maja swoje standardowe obowiazki wiec robia to za free!!!!!! Kierownictwo fatalne. Zadufane w sobie panie. Oderwane od rzeczywistosci. Nowosc!!!!! Kontrole osobiste (ale nie osobiste?!) Polegajace na codziennej kontroli rzeczy osobistych jak torebek czy plecakow gdyz pracodawca obawia sie ze pracownicy kradna.... tyle zarabiamy ze faktycznie trzeba to rozwazyc. Przy okazji ankieta czy rozpozadzenie kontroli osobistych / nieosobistych jest upokazajace dla pracownikow???? Kierowniczka twierdzi ze nie. Ale sam nie podlega kontroli. Podsumowanie. Pracownicy dziela sie na Kierownictwo osoby nie kompetentne ale tkwiace na stanowiskach od lat. Biuro gdzie wszyscy nazekaja ale nikt sie nie zwalnia bo maja zaklad pracy chronionej czyli zero odpowiedzialnosci za to co robia bo zawsze wina jest obarczony sprzedawca. Jestesmy odpowiedzialni za winiki sprzedazy. Obsluge. Atmosfere. Samopoczucie klienta. Asortyment. Ceny. Za wszystko. Ps. Tez szukam pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poszukiwana

Witam, A moze niech ktos sie wypowie z obecnych pracownikow firmy i napisze jakie warunki pracy atmosfera itd??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jeszcze pracownik
@Poszukiwana

Zarobki coraz niższe, tylko patrzą jaki plan dać żebyś nie był w stanie wyrobić. Dodatkowo wprowadzili jakieś śmieszne plany naprawcze, tylko żeby zaszczuć pracownika. Wyścig szczurów to norma. Z mojego 9cio osobowego zespołu 7 osób szuka nowej pracy, łącznie ze sprzątaczką, to chyba o czymś świadczy. Omijać z daleka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Umówione spotkanie godz. 13, rozpoczęcie rozmowy godz.14 czas trwania 7 min Pytanie 1 Proszę opowiedzieć co Pani robiła w pierwszej pracy? Pytanie 2 Ile ma Pani ludzi pod sobą? Pytanie 3 Ile by Pani chciała zarabiać? Wszystkie zadane pytania. Moimi odpowiedziami nie była w ogóle zainteresowana.

Pytania

Pani pyta mnie czy mam jakieś Pytania, ja tak, że mam dużo pytań, odpowiada na tym etapie nic nie mogę powiedzieć. I znowu czy mam jakieś pytania-powtórka z rozrywki jak mam pytać jak nie chce łaskawie nic powiedzieć. Jeszcze nigdy nie byłam na takiej rozmowie, Pani się wydaje, że jak prowadzi rozmowy to już unosi się na ziemią. Totalna porażka, ja rozumie, że pewnie już kogoś wybrała i już się jej nie chciało prowadzić rozmów, ale jako profesjonalistka za jaką się uważała, to chociażby udawała. Zraziłam się do całej firmy przez taką olewkę. I cieszę się, że jej nie dostałam bo odchodząc od stolika miałam jej powiedzieć, że to ja dziękuję.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Iza
Inne

Piszecie negatywnie o firmie ale nie wiem dlaczego było tam tak źle ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oko Saurona
@Iza

Jak będziesz tam pracować dłużej to na pewno odpowiedź sama Ci się pojawi. Wystarczy spojrzeć ilu dobrych pracowników odeszło w ostatnim okresie albo odchodzi. To chyba o czymś swiadczy ? Biedronka więcej obecnie płaci niż BRW. A tutaj ostatnio najważniejszy jest target,cyfry, cenówki, promocje, ubezpieczenia itd. Pracownik jest na szarym końcu. Jesli cyferki nie będą się zgadzać to zostaje Ci naprawą która jest w rzeczywistości zależna o tego ile klientów będzie i jaka będzie sprzedaż. Ostatnie miesiące pokazują że promocja goni promocję że coś się dzieje złego w sieci że trzeba klientów ściągać do salonu promocjami. Wisienka na torcie to tajemniczy klient którego można również nadawać tajemniczy de.... idio... itp. Ogólnie atmosferę na salonie buduje kadra kierownicza która powinna wspierać pracowników a nie rzucać pracownikom kłody pod nogi. Tak się tworzy prawdziwy zespół. Zespół to nie tylko sprzedawcy. Prawdziwy zespół to świadomość tego że kierownictwo kadra zarządzająca jest za pracownikami a nie cały czas działa bez wsparcia dla pracowników dbając o swoje posady..........

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
meduza

Pracowałam tam jakiś czas i niestety muszę przyznać że z roku na rok było coraz gorzej. Poznałem tam kilka fajnych osób ale tych najlepszych którzy byli motorem tego sklepu i tak juz nie ma-odeszli tak jak ja.Apogeum nastąpiło jakiś czas temu. To co się tam wyprawiało to koszmar (na szczęście nie muszę już brać w tym udziału) i w końcu czuję że żyję i wiem co znaczy normalna praca ,mając czas na normalne życie po pracy,bo tam nawet wzięcie jednego nie mówiąc o dwóch dniach urlopu w miesiącu bez wcześniejszego zaplanowania to dla nich paraliż salonu. wzięcie na żądanie to zaraz jesteś na cenzurowanym bo jak to po co i dlaczego??? To co tu napisali poprzednicy jest całą prawdą więc nie będę się powtarzała. Panie "kierowniczki", co jedna to mądrzejsza już same nie wiedzą czego chcą pewnie chłopa brak :) . Dyrektorka tylko zawsze szukała okazji do obcięcia premii i to codzienny standard. Całe to grono panienek pod rękę i patronatem męża dyrektorki który jest regionalnym to jak jakaś banda. Regionalny zasłynął w jednym z salonów sławetnym tekstem że nagrodą za dobre wyniki pracowników będzie brak kary czyli -"nie obcinaj im premii" powiedział do kierownika salonu. Synkowie na dwóch salonach donoszą o wszystkim-żal.pl. W kilku salonach pod jego opieką panują podobne układy - pewnie za sprawą tego że to ich byli podwładni. Unikajcie tego obozu pracy jak najdalej !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prometeusz

Praca na Pilotów 6 to istne nieporozumienie. Pracowałem nie polecam nikomu. Cztery kierowniczki. Każda ważniejsza każda wydaje polecenia, które są sprzeczne ze sobą. Krzyki i obrażanie ze strony jednej z nich To osoba nie kompetentna i mało inteligentna. Druga nie lepsza. Jej traktowanie pracownika zależy od jej humoru . Brak jakichkolwiek zmian w grafiku kiedy dostaniesz go do ręki . Brak możliwości odzywania się, bo to nie dopuszczalne u tych osób. Kolejna osoba to kasjerka Greta . Następna , która ubzdurała sobie ,że pełni funkcję kierownika . Krzyczy a wręcz wydziera się na pracowników tak ,że słychać ja w całym salonie. Klienci oczywiście są świadkami , czasem zapomni się i huknie na klienta. A co przecież kierownictwo nic jej nie zrobi. Wiedzą o jej negatywnym zachowaniu ale im to nie przeszkadza. Swój swojego chroni. Życie pracownika nie jest ważne , pensja koszmarna, progi sprzedażowe z kosmosu , Na okrągło robienie cen , straszenie kontrolami , mobbing , zastraszanie istne piekło. Żal mi tych , którzy zmuszeni są pracować w tym przybytku .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
teresa57 :-@buziaczek.pl

Nikomu nie polecam tej firmy opoznienia ,czas tealizacji piszą 3tyg a 7tyg trzeba czekać tragedia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DD

Nastawienie jest sprzedażowe .... Pracownik to narzędzie ma funkcjonować a jak nie działa to naprawczy. Przykład idzie z góry. Kierownicy maja tez wytyczne i szkolenia. 3/4 etatu to ich nowy hit. Szczyt głupoty i bezczelności zarządu bo trzeba być gnojem żeby tak przedmiotowo traktować ludzi . Nikomu nie polecam pracy w tej firmie traktują pracownikow w sposób najgorszy, prowadząc absurdalna politykę personalna. Okłamuje swoich pracownikow obiecują gruszki na wierzbie a pózniej się z tego wycofują. W ciagu jednego roku podpisaliśmy już chyba 4 aneksy do umowy, nawet nie wiemy dokładnie co podpisujemy bo kierowniczka podsuwa ci papier do podpisania np podczas rozmowy z klientem i nawet nie ma możliwości doczytać co podpisujesz. Szok co się tu wyprawia. Mam nadzieje ze wejdzie tu jakaś kontrola i rozpieprzy to towarzystwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TT

To strasznie dziwne ze kierownik nie jest zainteresowany tym co się dzieje na tym forum, to tylko pokazuje głupotę i ignorancję .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowa
@DD

Mogę panią prosić o kontakt malka11@interia.pl Staram się o pracę w tej firmie. Albo o opinie na ten e-mail jak zarobki , prowizja , traktowanie pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DD
@Nowa

Po to jest to forum. Zarobki zależą od dzIalu i wartości sprzedaży - podstawa + premia. Od 2000 w gore. Pracownicy są traktowani fatalnie, przedmiotowo jak tryby maszyny. Grafik nie do negocjacji. Praca ponad obowiązki. Problem z urlopami, feriami i dniami wolnymi. Masz dzieci zastanów się dwa razy. Praca do 20 w dzień powszedni... W niedziele do 16. Teraz wszystkim proponują 3/4 etatu wiec pracownicy uciekają. Mieli zwalniać ludzi z biuro a dołożyli kolejna osobę i siedzą zadowoleniMasz sprzątać, ścierać kurze, odbierać zjebane telefony, sprzedawać obsługiwać klientów na 3 piętrach. Robić jakieś debilne testy poznawać asortyment i jeszcze układać towar wg wytycznych. Non stop zmieniają zasady i wytyczne!!!!! Ceny na towarach zmienia się 6 x w miesiącu!!!!!!! Przejdź sobie po sklepie i zobacz ile ich jest!!!!!!! Masz to wpisać wydrukować i rozwiesić. Po promocji zdjąć. Zjebani są.Nawet (usunięte przez administratora) zaraz będziemy wg szablonu. Masz rywalizować z kolegami ale macie sobie pomagać tyle ze nie możecie ze sobą rozmawiać!!!!!!! Masz przerwę ale nie masz czasu na nią iść. A jak pójdziesz to się zdarza ze siedzisz z kanapka w dłoni i wchodzi kierowniczka ze klientów jest dużo i czy możesz wrócić na stanowisko!!!!! Zwolnili się ludzie nowych nie ma ale wszystko chcą mieć na super połysk. Za sprzedażą każdy biega bo z tego jest kasa dla pracownika. możesz wykupić dodatkowe ubezpieczenie i kartę sportowa -wowwww.... Ubezpieczenie się sprzeda jak na serce Cię wykończą a karty sportowej nie masz czasu używać bo pobiegasz sobie w pracy. Odradzam. Nie trać na to czasu. Chyba ze tu się coś zmieni bo póki co to wszyscy pracy szukają bo na tych warunkach pracować się nie da... Wszędzie zarobisz to co tu a warunki i atmosfera nie może być gorsza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka
@Nowa

Nie polecam. Szambo nie praca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

tylko ktoś musi chcieć aby pracownik był tym napędem, anie tnie się etaty i myśli jak zrobić aby mniej zapłacić a jednocześnie dowalić obowiązków. Ile razy przy jakiś wizytach człowiek nawet dzień dobry nie uraczył. Czasy są takie że pracy jest sporo i można przebierać w ofertach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@Paweł tak właśnie jest komentowana każda próba rozmowy? Faktycznie - nie zachęca do kolejnych prób. @AA oczywiście częściowo się z Tobą zgodzę, ale też wychodzę z założenia, że czasami warto zaalarmować pewne rzeczy. Pracownicy wbrew pozorom mogą być dużym motorem do zmian w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beta
@Iwona

Inwektywy, drwiny i standardowe: nikt tu nikogo na sile nie trzyma. Byłam światkiem jak kartkę doradcy podała żeby wypowiedzenie pisał. doczekał miesiąc i się zwolnił swietnie mu się wiedzie w konkurencji. Polecam to rozwiazanie.... Tez ju szukam bo przecież tu moza zwariować bo co prezes to nowe wytyczne.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@paweł, @my, rozumiem Twój punkt widzenia. Moze wyjściem byłoby tutaj przekierowanie kogoś z kierownictwa na forum? Znajduje się tutaj wiele opinii, które w prawidłowy sposób ukazują punkt widzenia pracownika. Forum powinno służyć wymianie informacji, nie tylko między pracownikami, pomiędzy pracodawcą również.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@Iwona

O czym mamy rozmawiać z kierownikiem który przy każdej okazji informuje nas ze możemy się zwolnić jak się nam coś nie podoba. Fantastyczna forma motywacji i rozwiązywania problemów.Tylko nie wiem kto jej będzie płacił za zarządzanie pustym sklepem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AA
@Iwona

To nie jest forum naprawcze BRW. Zła kadra zarządzająca, kolesiostwo i brak kompetencji to problemy z którymi powinni zająć się przełożeni a nie podwładni. Kto ma uczyć kultury osobistej dorosłą kobietę... Ma przyzwolenie na takie zachowanie i czuje się bezkarna - taki system ocen pracowniczych stworzył jakiś specjalista wsparcia kolesiostwa. Zwykłego pracownika można zgnoić a kierowniczka nietykalna. Ale efekty już są po salonie wiatr hula a doradców brak - chorzy... Wszystkim pracownikom BrW Pilotów życzę dużo zdrowia ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KK

BYłem, pracowałem, przelew dostałem i się załamałem.... Zapieprz taki ze głowa mała, gonisz przez miesiąc jak oszalały i tydzień prze końcem wiesz zecwszystko na nic. Podstawa nędzna, a premi to chyba tam nikt nie widzi takie maja założenia. Co miesiąc większe. Kartę sportowa dają - fajnie bo krzepe trzeba mieć żeby te meble 100x z miejsca na miejsce przenosiić. Aplikujacym życzę wytrwałości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@Pawel czy w takim razie zgłaszałeś może problem z kierownictwem komuś wyżej? Czy to są osoby zatrudniane przez rekrutacje czy zajęły te stanowiska drogą awansu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@Iwona

Niestety awans wewnętrzny z protekcja kierowniczki bez uzasadnienia. Wiele osób wyrażało swoje niezadowolenie kilka się zwolniło bezpośrednio po rozmowie z ta Panią. Teksty: ja ci dzieci nie robiłam - kiedy pracownik chciał wolny weekend na chrzest dziecka. Albo pojedziesz na narty w grudniu - kiedy ktoś skakał podanie o urlop w lipcu. Z błędem pisała Nazwisko pracownika i nie widziała w tym żadnego problemu - ostatecznie uznała ze pracownik jest konfliktowy bo ma czelność się o to upomieć. Tez już nie pracuje. Ewentualnie ze pierwszeństwo do urlopu latem maja rodzice, chyba ze są kierownikami to maja długie weekendy, wakacje 3x w roku i wszystkich w (usunięte przez administratora) Weekend bez kierownika w sklepie to norma. W niedziele klienci tez maja rożne zapytania, problemy, korekty - ale można ich umówić dopiero w poniedziałek.Totalny brak zrozumienia. I niestety bardzo niska kultura osobista... Klient bardzo trafnie kiedyś podsumował rozmowę z nasza uroczą kierownik "dno i 5 metrów mułu".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
My
@Iwona

A może wreszcie ktoś przeprowadzi kontrole kompetencji, wszystkie skargi są zamiatane pod dywan. Opinie pracownikow są nie obiektywne, klientów stronnicze ważne ze kierownictwo się lubi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
@Paweł

Bzdury piszecie. Obrotna kobieta jest zawsze pracownika wie do której kierowniczki odesłać byle sama odpowiedzialności nie ponosić. Dziwnym trafem każdy problem to nie jej kompetencje i zakres obowiązków. Korekty po kilka dni czekają bo ona nie wie co zrobić. Rabaty dla klientów max 2% daje a sprzedawca może 5%!!!!!! Za to firmy sprzątające to jej oczko w głowie - zapłakane sprzątaczki z mopem to standard ( kobiety w wieku jej matki).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Zmian jest milion wszystkie niestety prowadzą do upodlenia najniższego szczebla czyli sprzedawcy/ doradcy. Zero wsparcia w kierownictwie. Fatalne kwalifikacje osób zarządzających, zero kultury osobistej, zero empatii. Z ciekawostek - kierowniczka nie zna podstawowych programów office !!!!!!! Krzyki, pyskówki, milion wykluczających się poleceń i zaleceń. Klient najważniejszy ale jak jest problem kierowniczki nie chcą rozmawiać z klientami, zwalają odpowiedzialność na doradcę. Zastanawiam się czy ktoś wreszcie zweryfikuje kwalifikacje kierownik personalnej/ kadrowej dziewczyna wazony z kurzu odkurzała i tam powinna była zostać bo jest utrapieniem i zmora wszystkich od pracownika po klienta!!!!! Wulgarna, bezmyślna, zero taktu - nie wiem czy stado krów bym jej powieżył. Może tam by dała radę. Pracowałem tam kilka miesięcy, bardzo złe to wspominam. Smieszne wynagrodzenie, wymagania kosmiczne. Nie polecam, odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@Paweł

Miałam wątpliwą przyjemność spotkać kierownik Sylwie Grande bo miałam problem z reklamacja, osoba bezczelna, nie kompetentna, poinformowała mnie ze nie może podjąć żadnej decyzji w sprawie rekompensaty bez konsultacji z innym kierownikiem, z którym nie mogłam porozmawiać osobiście bo nie było takiej potrzeby - żenada. Śmiała mi się w twarz, twierdząc że nie mam racji domagając się darmowej dostawy w sytuacji gdy moje zamowienie nie przyjechało w wyznaczonym terminie. Wyjezdzalam na wakacje , nie przyśle córki nastolatki po odbiór mebli!!!!!! Zapytała po co mi meble skoro wyjeżdżam. Idiotka. Mało brakowało a bym jeszcze musiała dopłacić za późńiejsza dostawę wg tej "pani"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

Masz rację @JJ to sprzedawcy stanowią pierwszą linię wizerunkową firmy i powinny być za to godnie traktowani. Nie napisałeś tylko na jakie warunki mogą tutaj tacy pracownicy liczyć - jaką mają umowę, ubezpieczenie, czy jakieś dodatki typu karty sportowe/dopłaty do wakacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JJ

Cisza przed burzą. Czuję, że zbliża się coś niedobrego i firma zmierza w złym kierunku. Ciągły brak pracowników na sprzedaży, a wymagania z kosmosu. Osoby w procesie rekrutacji przechodzą trzy rozmowy rekrutacyjne, co świadczyło by, że ubiegają się co najmniej o stanowisko kierownicze. Od kierowników słyszy się, że nie ma z kogo wybrać. może to i dobrze, że firma ma wysokie oczekiwania co do osób zatrudnianych na sprzedawców, ale niestety nie przekłada się to w żaden sposób na zarobki. "Tysiąc" kryteriów do spełnienia, żeby otrzymać premię, a podstawa bez szaleństwa. Nasz były ajent wkręcił się w inną fuchę, ma w (usunięte przez administratora) co się stanie z ludźmi, którzy pracowali dla niego 8 i więcej lat. Pomijając zarobki w brw, które nawet jeszcze ujdą, to atmosfera jest chora. Ciągła walka od klienta. góra mówi o budowaniu relacji długofalowych z klientami, jak na pierwszy rzut oka widać, wchodząc do salonu, że jesteśmy na prowizji i każdemu zależy żeby tylko coś wcisnąć. kierownicy w obliczu zbliżających się zmian mają wszystko i wszystkich w (usunięte przez administratora) br /> Tworzy się chore zespoły do wyszukiwania 'patologii" w salonach, zatrudniając 7 osób, które na pewno nie zarabiają tyle co zwykły sprzedawca, a sprzedawców wciąż nie ma i jeszcze zwalnia się osoby z ogromnym doświadczeniem albo robi wszystko, żeby same odeszły. Wymyślono śmieszny program "pracujmy razem", który jest nie wiem po co? chyba tylko po, żeby ktoś za to mógł zgarnąć kasę. następny śmieszny program " widzisz reaguj" Co za debil na to wpadł?? przecież to jest chore!! No ale do tego potrzebni są następni pseudofachowcy. Firma ładuje grube pieniądze w platformy internetowe np. do wyliczania premii itp. przecież na to idą ogromne pieniądze, a są to rzeczy zbędne. Tajemniczy klient następna dziwna sprawa. Wiele firm odchodzi już od tego, a u nas podnieca się takimi pierdołami i jest to wyznacznik jakości pracy. mam pytanie w jaki sposób.? żadne ankiety nie są miarodajne. ciągle słyszy się, że to wina sprzedawców że obroty nie są na takim poziomie, jak by oczekiwano. A nasz marketing to jest świetny i robi wszystko, żeby było lepiej. Banda totalnych nieudaczników, którzy nawet nie potrafią wypuścić dobrej reklamy w tv. Przecież jak się ją ogląda, to nawet nie wiadomo, że to reklama brw. A że jest jakaś promocja klienci dowiadują się od sprzedawcy w trakcie wypisywania zamówienia. firma z przyjaznej, staję się najgorszej kategorii korporacją, w której za chwilę nikt nie będzie chciał pracować. i na koniec apel do centrali: szanujcie ludzi na dole, bo to my was utrzymujemy. za uczciwą prace żądamy uczciwych wypłat i godnych warunków pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pp
@JJ

Pracujemy razem to bujda na resorach to kolejny program pt sprzedawaj więcej bo cię zwolniły on i mamy na to wypełniony zeszycie z cyferkami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka
@JJ

A ten zespół widzisz reaguj nie może zająć się patologia jaką jest ta kierowniczka???Kierownik powinien mieć wykształcenie kierunkowe i jakieś predyspozycje zawodowe i chyba powinien lubić ludzi a to jakaś socjopatka chyba jest. Ona rekrutuje? Przeprowadza rozmowy z nowymi pracownikami/kandydatami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AA
@Anka

Anka, rozmowa tam to strata czasu. Już na początku widać pogardę i brak szacunku. Przebrnąłem rekrutacje, kilka etapów!!!!! Na stanowisko doradcy. Od głównej kierowniczki odesłała mnie biura na 1 piętro i właśnie ta P. Sylwia miała mi przygotować papiery do podpisania. Czekałem 3 godziny!!!!!!! Siedziałem pod drzwiami tego biura bez słowa wyjaśnienia. Nasłuchałem się wrzasków i krzyków i nawet kubka wody mi nikt nie zaproponował. Wiec po 3 godzinach udałem się do domu, bo jak wspominałem kilkakrotnie w tym dniu miałem odebrać dziecko z przedszkola. Jak można zapraszać na rozmowę i nie mieć przygotowanego kompletu dokumentów na wszelki wypadek? Na koniec po ponad 4 godzinach oburzona Pani zadzwoniła z pretensjami. Dla porównania w lidlu zatrudnili mnie w godzinę i pracuje tu od kilku miesięcy, praca ciężka ale fajna atmosfera.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@KKA piszesz o stanowisku kierowniczym (gdzie na forum toczy się dyskusja o niższych szczeblach) wiesz coś więcej na temat warunków oferowanych w BLACK RED WHITE? To co pracodawca zamieszcza w ogłoszeniu jest później weryfikowane przez codzienną pracę, więc przydałyby się takie informacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KKA

Zaczęłam myśleć o założeniu Placówki Partnerskiej, z powodu braku funduszy na własny biznes odnalazłam ofertę pracy na stanowisko Specjalista ds. Marketingu - "Oczekiwania wobec kandydata: Szacunek do wszystkich osób pracujących w Firmie, do zewnętrznych partnerów, odmienności zdania i poglądów", to spowodowało, że zaczęłam zastanawiać gdzie jest drugie dno ??? Po przeczytaniu opinii wszystko wydaje się jasne. Szkoda ... Mój optymizm opadł, a spełniam 99% warunków ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy pracownik

jak się sprawy mają teraz, chciałem podjąć prace na magazynie ktoś może wydać opinie aktualną

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Zobacz opinie na temat firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Kandydaci do pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
1.8/5 Na podstawie 67 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
Przejdź do nowych opinii