Opinie o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

Zuza

Trzeba przyznać że przejęcie bemaru przez meble dobrze zrobiło pracownikom bo warunki się poprawiły i finanse ale niestety cały czas są próby powrotu do bemaru. Na szczęście czasy się zmieniły i jak mawia p. Sylwia kierownik operacyjna zajmująca się personelem!!!! "nikt tu nikogo na siłę nie trzyma"... No to powodzenia. Ktoś tu pisze o handlowcach ??- wyszkolonych w miesiac? No to bardzo kompetentni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lord

Obecnie pozwanie pracodawcy za mobbing czy bezprawne kary finansowe to nie grzech. Jeśli ktoś ma dowody na takie nadużycia to warto to przemyśleć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nn
@Lord

Takie śmieszne karteczki dołączone do wypłaty - paski. Z opisem i kwota kary . Wiele osób to kolekcjonowało. Ciekawe czy ta kasę można odzyskać bo w sumie okazuje się że to bezprawne było.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@Nn

Są bezpłatne porady prawne i bez problemy ci to wyjaśnia a najlepiej gdyby było więcej takich osób z "karteczkami". Kluczowe czy były pisane odręcznie czy na kompie ? Inspekcja pracy ma obowiązek wyłapywać takie samozwańcze kodeksy i karać nieuczciwych pracodawców. I teraz kluczowe czy było to w porozumieniu z właścicielem marki i czy wiedzieli o takich praktykach .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nieznana
@Anna

I tak brak ludziom odwagi zeby to poruszyc i dac bieg dalej.... a po drugie gadanie glupot na pracowadce wyszlo bo gdyby tak bylo faktycznie to pani Beata juz dawno by nie pracowała w sklepie przu ul. Pilotow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beta
@Nieznana

Tak. Pracowała by na Zakopiańskiej. Na Pilotów pracuje jej syn i synowa a na Zakopiańskiej drugi syn który jest nie formalnym kierownikiem , mąż w Centrali. Naskakac jej można. Bemar przynosił zyski i według papierów sklep był prowadzony wzorcowo. Baba rządziła i robiła co chciała. A taka była beszczelna że te pieprzone paski odręcznie pisała bo czuła się bezkarna. Cały myk polegał na tym że ona to robiła w taki sposób że przez lata ludzie myśleli że przy premi "uznaniowej" to jest normą . Dlatego to jest taki szok. Bo kradła w oczy się śmiała i jeszcze cieszyła się poparciem prezesów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Veritas
@Nieznana

Ewidentnie ty tam nie pracujesz . Bo dlaczego w 2016 roku centrala przed przejęciem bemaru przysłała pracowników kadr żeby przepytali podwładnych p. Beaty w sprawie kar i nadużyć. Tylko że całe odpytywanie było na oczach innych pracowników a na rozmowę wybierała jej koleżanka ludzi niby losowo a tak naprawdę to takich którzy wiedziała że będą się bali coś powiedzieć. Tak że opowieści że nikt nie wie włóż sobie między bajki. Od momencie przejscia pod meble kary znikły bo rozlicza pracowników centrala i nie ma możliwości kraść. A wcześniej nawet dodatkiem za pranie nie pogardziła i funduszem na kawę i herbatę!!!!! Tak że nikt nie rozumie dlaczego tak skompromitowana osoba nadal pozostaje na stanowisku i tworzy sobie swój folwark obstawiając się miernotami typu Sylwia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Buntownik

Przejrzałam historię wpisów i wielokrotnie pojawia się informacja o zabieraniu premi i nielegalnych karach finansowych. Za spóźnienie, pomyłkę, gadanie w grupach, siedzenie przy biurku... Wszyscy kłamią? Tu jest taka rotacja że ktoś z 2015 nie miał szans ustalić wersji z kimś z 2016. Ktoś 3 lata temu sugerował aby nagrać p. Beatę podczas wyjaśniania za ci zabiera w tym miesiącu. Więc nie jest to jednostkowe postępowanie tylko proceder na przestrzeni lat. Jak wyjaśnić to że salon nie odnotował żadnych strat pod szyldem bemaru. Bo pracownicy płacili za wszystko a nawet więcej. Niestety ludzie są zastraszeni wizja utraty pracy i konsekwencji. Myślenie jest takie że skoro 20 osób wcześniej na to przystało to też trzeba to zaakceptować albo lepiej zmienić pracę. P.beata zawsze była chroniona przez męża na stanowisku w centrali a nikomu nie przyszło do głowy aby na nią skarżyć. Bo to są podwójne standardy. Firma zarabia to po co coś zmieniać . A zawsze znajdzie się idiota co nie zna swoich praw.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikt

Pracuje już jakiś czas i chyba nie ma sensu tu czekać na poprawę. Szwankuje wszystko. atmosfera jest nerwowa. Duża rotacja pracowników ale i prezesów. Ktorzy przychodzą aby się wykazać zarobić i nie są zainteresowani poprawieniem warunków pracy szeregowych pracowników. Właściwie przeglądając go worka to problem z kierownikami maja tez inne salony ale nikt nie podejmuje nawet próby poprawienia zarządzania. Dlatego kiedy czytasz co proponuja inni to trochę żal . Wiadomo ze nie ma nic za darmo ale atmosfera pracy to akurat rzecz bardzo ważna a zapłacić się za nia nie da . Moje sugestie dla BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO: Jeśli 20 osób pisze że trzeba zmienić kierowniczki i spróbować zatrudnić kogoś kto będzie miał wizje ale i wiedzę i nie będzie się kierował swoimi widzimisię ale faktami żeby podejmował decyzje dobre dla wszystkich a nie dla siebie i swojej rodziny. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zainteresować się . Chyba tyle bo to wygląda jak bemar i pracownicy to czują i nigdy nie będzie dobrze dopóki nie rozliczyć się dawnych spraw. Nie wystarczy zwolnić wszystkich którzy to pamiętają bo zostają zwyczaje i metody które nie mają już prawa być.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowa
@Nikt

Zacznijmy od tego ze niewiele osob pozostalo z bemaru. Zgodze sie z tobą jeśli chcemy coś zmienic na lepsze dla nas i klientów to trzeba kierownictwo poruszyc szkoda ze tylko ze z tego grona jedna osoba odchodzi co ma pojecie i czuwa nad tym ale widocznie juz ma tego dosc i dziwnych zagrywek pani B

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@Nowa

Wychodzi na to że łatwiej zmienić prezesa niż ajenta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Umówione spotkanie godz. 13, rozpoczęcie rozmowy godz.14 czas trwania 7 min Pytanie 1 Proszę opowiedzieć co Pani robiła w pierwszej pracy? Pytanie 2 Ile ma Pani ludzi pod sobą? Pytanie 3 Ile by Pani chciała zarabiać? Wszystkie zadane pytania. Moimi odpowiedziami nie była w ogóle zainteresowana.

Pytania

Pani pyta mnie czy mam jakieś Pytania, ja tak, że mam dużo pytań, odpowiada na tym etapie nic nie mogę powiedzieć. I znowu czy mam jakieś pytania-powtórka z rozrywki jak mam pytać jak nie chce łaskawie nic powiedzieć. Jeszcze nigdy nie byłam na takiej rozmowie, Pani się wydaje, że jak prowadzi rozmowy to już unosi się na ziemią. Totalna porażka, ja rozumie, że pewnie już kogoś wybrała i już się jej nie chciało prowadzić rozmów, ale jako profesjonalistka za jaką się uważała, to chociażby udawała. Zraziłam się do całej firmy przez taką olewkę. I cieszę się, że jej nie dostałam bo odchodząc od stolika miałam jej powiedzieć, że to ja dziękuję.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Patryk

Cześć. Przed wejściem na stronę gowork i przeczytaniu opinii na temat warunków pracy widziałem ofertę pracy na stanowisko magazyniera w BRW właśnie, stąd moje pytanie czy opisane przez Was warunki pracy, atmosfery dotyczą również magazynu, czy tylko pracowników salonu, sprzedawców, kasjerów ? Szukam właśnie pracy i wydawałoby się że BRW to rozpoznawalna marka na rynku. Proszę o jakieś info na temat pracy na magazynie i czy warto ? Pozdrawiam .

Aldi
@Patryk

Niestety kasa jest słaba a robota ciężka. Trzech stałych magazynierów odeszło i w tym momencie kompletują nowy skład więc raczej trudno mówić o jakimś zespole bo ludzie się dopiero docierają. Oprócz przyjmowania dostaw masz też wydawanie towaru i często skręcanie towaru na ekspozycję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patryk
@Aldi

Dzięki za odpowiedz, z której domyslam się , że raczej nie polecasz pracy ? Nowy skład i kompletowanie załogi może dać możliwość jakiegoś awansu czy coś ? z drugiej strony jak odchodzą doświadczeni pracownicy nie ma od kogo się uczyć i łatwo o jakiś błąd później odpowiedzialność za niego itp ehhh... Sam nie wiem ...bo odejście doświadczonych "starych" pracowników o czyś jednak świadczy... Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krk
@Patryk

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Ale możesz się przejśc na rozmowe i zobaczysz co ci zaproponują

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aldi
@Patryk

No właśnie, nowy zespół daje nowe możliwości ale też jest bardzo dużym utrudnieniem bo uczycie się razem. Nie ma żadnego szkolenia - praca uczy. Przełożonych masz tych samych co wszyscy czyli 3 kierowniczki. Pechowo Sylwia ma najwięcej teoretycznie do gadania w magazynie. Praca nie jest fajna czy miła, to ciężka praca fizyczna można przejść z magazynu np na doradcę . Kilka osób tak zrobiło. Nic nie tracisz umawiając się na rozmowę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misia

Sylwio moze niech sie w koncu wypowie jaka jest prawda skoro na porannych zebraniach brak jej odwagi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dic
@Misia

Bo niby prawda p. Sylwi jest inna niż ta poniżej? Brak komentarza chyba jest dość wymowny , z faktami się nie dyskutuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piekna

Niech się w końcu wezmie zarząd za p. Beate oraz Sylwie co juz sama przechodzi siebie. Szkoda tylko że w ostatnim czasie odeszło wiele pracowników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brzydki.
@Piekna

Ale ona zawsze się tak zachowywała. Jej stanowisko nigdy nie było dla pracowników czy klientów tylko dla niej samej . Dlaczego jest tyle uz ? Bo potrzeby pracowników w ogóle nie są brane pod uwagę . Grafik raz zrobiony nie podlega zmianom bo to dużo pracy. Kierowniczka sama kaze brać uz!!!??? Nie ma rozmowy , szukania rozwiązania że wszystkim i wszystkimi na noże. Dlatego wysyp L4 bo jak ktoś tłumaczy , prosi a kierowniczka tylko swoje ego widzi to nie da się znaleźć kompromisu. Ona się zachowuje jakby każdy chciał ją wykorzystać dlatego na wszelki wypadek zawsze jej odpowiedz to NIE. Trudna osoba i wszyscy to wiedzieli jeszcze przed jej awansem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brzydki.
@Piekna

To jest przykład osoby nieprofesjonalnej, która okopała się na stanowisku i chce zakrzyczeć rzeczywistość. Jej metody zarządzania chyba za Gierka były wdrażane. Czasy się zmieniły już nikt swojego szefa sie nie boi. Krzykiem niczego się nie osiagnie a na szacunek trzeba sobie zapracować. Praca czeka na ludzi. Wystarczy sprawdzić co daje taki Lidl czy nawet biedronka. Kobiety do sądu poszły i w całej sieci warunki się poprawiły. Bo jeśli sporzywka doszła do tego że łatwiej zapłacić wykwalifikowanemu pracownikowi niż płacić za ciągle szkolenie nowych to może BRW w tej dekadzie odkryje to również. No chyba że trudniej sprzedać makaron niż narożnik. Hahaha. Śmieszne to.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc

Nic dodać nic ująć wszystko się zgadza. Moje sugestie dla BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO: Jedynym rozwiązaniem jest wpuścić kogoś nowego do tego babińca i przełamać passę p. Beaty bo może ktoś nowy będzie miał mniej osobiste podejście do obowiązków i będzie zarządzał logicznie i nie chisterycznie bo takie nerwowe ruchy nikomu nie służą. Zweryfikowanie kompetencji to jedno ale sprawdzenie czy są one wdrażane i stosowane to inna sprawa. Bo co z tego że Sylwia zna zasady firmy skoro nikogo nie szanuje, nie angażuje się w problemy, nie pomaga i poprostu jest niemiła. Powierzono jej obowiązki których ona nie potrafi ogarnąć bo są niezgodne z jej zasadami i sprzeczne z charakterem. Jakby lisa postawić w kurniku żeby kur pilnował. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: W tej firmie są od tego specjaliści. Tworzą wspaniałe wizję działania salonów tylko nie są w stanie wdrożyć tego na co dzień. Ale błędy są u podstaw. Stanowiska obsadzane ludzmi bez żadnego uzasadnienia. Należy doceniać pracowników i ich awansować ale może jednak warto wcześniej sprawdzić czy się nadają . Bo takie awanse koleżeńskie czkawka się wszystkim odbijają. Jak ktoś do czegoś się nie nadaje to życie to szybko weryfikuje i jest klops.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka

Brawo WY!!!! Wreszcie ktoś głośno mówi co się tam wyprawia . Fajnie że jeszcze komuś zależy na pracy w tym przybytku. Trzymam za was kciuki .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Anka

Nie fajnie że pracownicy się upominają o normalne warunki pracy o szacunek czy kulturę. Pracownicy fizyczni maja więcej ogłady niż nasza kierowniczka. Klient po rozmowie z p. Sylwia powiedział: dno i 5 m mółu... bo ponoć poziom dyskusji był przerażający. Jej zachowanie rzutuje na nas. Ludzie później myślą że wszyscy tu są tacy. I naprawdę bywa nie ciekawie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nemo

Pracowałam dość długo w tym sklepie. Nie wiem jak jest teraz ale sądząc po wpisach niewiele się zmieniło. Są osoby które nie powinny pracować z ludźmi bo się ich boją, nie lubią i traktują jak przedmioty. P. Beata swego czasu potrafiła być straszna. Wiele osób przez nią płakało bo nie miało za co żyć po miesiącu pracy. Jej taryfikator kar to legenda. Dlatego dziwne że osoba która za nic miała kodeks pracy czy etykę nadal pracuje i rządzi ludźmi. P.Sylwia uczy się być kierownikiem chyba już kilka lat i widać ze będzie się jeszcze długo uczyć . W sumie to dzięki niej tam już nie pracuje . Bo kto ma choć trochę honoru nie da sobą pomiatać. A opowiadanie że ona ma donośny głos albo specyficzny sposób bycia jest trochę nie na miejscu. Wg mnie to się nazywa darcie mordy i prostactwo. Bo jak ona potrafi wyprowadzić z równowagi klienta z którym rozmawia przez 3 min to o czym tu mówimy. Osobiście byłam ze skargą na tą kobietę. Nikt mi do dziś nie odpowiedział, nikt nie przeprosił a klienci nawet do nas mówili o niej bardzo przykre rzeczy. Zero reakcji. Pasja trzeciej Pani było zawsze ustawianie ekspozycji i angażowanie do tego każdego kto był pod ręką. Pomieszanie z poplataniem faktem jest że często wszystkie robiły to samo i biegały w kółko. Co nawet nas bawiło . Zwłaszcza przed kontrolami im się pod tyłkami paliło. Nikomu nie polecam pracy w tym miejscu tym bardziej że w tej branży jest duzo możliwości zatrudnienia w Krakowie. Targety i wymagania są wszędzie ale za pracę jestem doceniana i to jest to. Najważniejsze że nie obijam się o pociotków prezesów i mam święty spokój.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Worker

Tak to jest jak robi się zmiany bez zmian. Niby nie ma ajenta a jest . Niby są kierowniczki trzy a ich nie ma bo jedna tylko rządzi. A że każda jest uzależniona w jakimś sensie od pozostałych to się kotłują między sabą ale żadna się nie postawi. Dalej ludzie są zatrudniani i zwalniani wg jej widzimisię. Rotacja jak na dworcu. Zaraz nowych będą szkolić pracownicy z miesięcznym stażem. Bo w takiej atmosferze braku szacunku i poszanowania pracować się nie da. Nie ma tu już ludzi z pasją są wyrobnicy od pierwszego do pierwszego. Wieloletni pracownicy się zwalniają, magazyn sparaliżowany bo odchodzą ludzie z wiedzą i doświadczeniem i odchodzą do tej samej roboty tylko w innych warunkach i za inna kasę. To trzeba zwolnić 3 kierowniczki zatrudnić jednego menadżera a zaoszczędzoną kasę na podwyżki dla magazynu dać bo zarabiają mniej niż laska co w ciepelku za biureczkiem w klawiaturę stuka bezmyślnie pół dnia. Hitem jest wczorajszy wpis gdzie "ktoś" stwierdza że kierowniczka de facto jest tylko jedna. To powinien być punkt wyjścia do zmian.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Worker2
@Worker

Tak czas na zmiany... moze ktos sie wezmie za te kierowniczki. Czas ich juz minal wypalily sie i moze wtedy mozna bedzie zrobic w normalnych warunkach target jak tez nie bedzie co chili uczyc nowych...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AA
@Worker2

Niech ktoś zapyta pracowników dlaczego odchodzą . Nie co Pani Beata twierdzi tylko szczerze dlaczego odchodzą. Bo to co się dzieje w tym momencie jest jakimś armagedonem. Nawet Kierowniczka się zwalnia. Niestety nie ta co powinna. Nikt nie chce być doradcą nikt nie chce pracować na magazynie. Decyzje kadrowe od lat dyktowane są prywatnymi przeczuciami albo potrzebami szefowej. Szukanie na siłę etatów dla rodziny też odbiło się na konkretnych osobach. A każdy kto miał trochę oleju w głowie to poszedł w cholerę żeby się nie szarpać bez sensu. Po co się z koniem kopać. I prawda jest że dużo byłych pracowników poszło do Agaty i przyjęli ich z otwartymi ramionami. Bo handlować trzeba umieć i nie każdy to potrafi a mało kto lubi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Wszystkie kierowniczki są specyficzne każda komuś kiedyś podpadła bo nie wszystkie decyzje są dla pracowników wygodne czy korzystne ale jakoś raz lepiej raz gorzej i to funkcjonuje. Ale Sylwia G. To porażka pod każdym względem. Nic nie wie, nic nie umie, w rozmowach z pracownikami używa wulgaryzmów a jej argumentacja jest poniżej wszelkiej krytyki. Nie umie trzymać nerwów na wodzy. Też się dowiedziałem że nie muszę tu pracować. Intrygi, podkopywanie autorytetu innych kierowniczek. Robienie z siebie ofiary w stylu że wszystko na jej głowie że prace bierze do domu bo nie wyrabia. No ale jak ma wyrabiać jak non stop prywatne sprawy w pracy załatwia. Na jej komputerze są non stop zakładki otwarte sklepów internetowych. Nie jest samodzielnym pracownikiem. Nie potrafi podjąć żadnej decyzji zasłania się zawsze tym że Kierowniczka sklepu ma paranoję i chce wiedzieć o wszystkim i nie pozwala jej decydować. A później idziesz do Beaty która mówi że to Sylwia ma zdecydować. Normalny człowiek nie jest w stanie tego pojąć. Ale awanse podostawały osoby tytułem zasiedzenia i nikt nie patrzył na to czy one się nadają. A wymagania rosną. Bo pracodawca teraz walczy o dobrego pracownika a nie pokazuje mu drzwi bo rozmawiać nie potrafi. Taboret jest bardziej użyteczny niż ona .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
misieniechce
@Pracownik

Problem jest bardziej złożony. Pani B. musi o wszystkim wiedzieć, to Ona chce podejmować decyzje. Nawet jeśli podejmie ją kto inny to potem musi się wytłumaczyć dlaczego. Tak więc każda z kierowniczek idzie zapytać czy może, co może czy w ogóle może. Taka zaszłość z czasów "bemaru". Najgorsze w tym jest to że pani B. często też nie potrafi podjąć decyzji. Masz procedurę to postępujesz zgodnie z nią, dlaczego się z tego jeszcze tłumaczyć. Zadziwiające że z ajenta zrobiono kierownika. Brak kompetencji i umiejętności w prowadzeniu salonu aż bije po oczach. Brak komunikacji między kierowniczkami, wchodzenie sobie w kompetencje, zlecanie zadań niezgodnych z zajmowanym stanowiskiem. Jak tam mają ludzie normalnie pracować. Przynieś, wynieś, pozamiataj. No i target zrób jeszcze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca
@misieniechce

Ten sklep to cyrk. Bemar był (usunięte przez administratora) później miało być lepiej ale żadnych zmian kadrowych nie wprowadzili . Przyjechali na kontrolę i przeprowadzili rozmowy z pracownikami którzy w obawie przed utrata pracy nie potwierdzili niczego co wcześniej się tam działo. Więc kierowniczki zostały. Co było strasznym błędem. Bo mozna było jeszcze zostawić ale dać nowego kierownika zarządzającego. Jak ktoś był (usunięte przez administratora) całe życie i okradał pracowników z premi pod byle pretekstem to teraz trudno mu uwierzyć że inni są uczciwi. Awansowanie tumoka na kierownika tez jest przemyślana decyzja no bo jej nigdy nie zagrozi. I by sie zdziwiła jak jej protegowana jej koło tyłka robi przy każdej okazji. Bo niby skąd pracownicy wiedzą i się śmieją że główna kierowniczka nic nie umie i wszystko każe robić Sylwi. To jest towarzystwo wzajemnej "adoracji". Na Pilotów na ten moment pracuja 3 osoby z rodziny byłego ajenta. Mają wsparcie w regionalnym o tym samym nazwisku. Każda próba unormowania tej chorej sytuacji kończy się na niczym. Widać że rodzina jest inaczej traktowana niż szeregowy pracownik. To jest przykre i nie profesjonalne. Zwolniłem się jakiś czas temu ale mi żal tego czasu tam spędzonego. Bo teraz widzę że można inaczej. Odradzam każdemu kto pomyśli o pracy w tym miejscu. A prezesom polecam zwykły test / konkurs na kierownika i gwarantuje że w najlepszym wypadku okaże się że jedna z nich jeszcze coś ogarnia a pozostałe Panie to relikty i ofiary bemaru. Tam się uczyły tam pracowały i tym zawsze będą się podpierały.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
misieniechce
@Doradca

Za bemar to pani B. powinna mieć wyrok za mobbing. Ale to trzeba udowodnić, mieć świadków. Każdy wolał zmienić pracę niż po sądach się gonić. W innym wypadku zostałby zwolniony natychmiast. Tak prościej. A kobieta była bezkarna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@misieniechce

Teraz się dowiedzieliśmy że jedna babka terroryzuje całą korporacje. Śmieszne to jest. To znaczy że za głupotę i bezmyślność pozostałych kierowniczek jest tylko jedna odpowiedzialna. To może żadna do zarządzania się nie nadaje skoro nie potrafią "wyzwolić" się i postawić pani B. Z tego wpisu wynika że na trzy kierowniczki - 2 to figurantki niczemu winne bo robią co im rozkazano. Przecież to jest jakaś komedia i żenada. Bo właśnie ktoś stwierdził że to jest jakaś fikcja , zniewolone pozbawione decyzyjności kierowniczki podlegają byłemu ajentowi który nie potrafi podejmować decyzji ale rządzi. Biegają jak sekretarki / asystentki i przyjmują z pokorą kolejne kopniaki. A za co pensje biorą te Panie ? A gdzie odpowiedzialność za zakres obowiązków na konkretnym stanowisku. Czyli to co piszą pracownicy to prawda. Zero decyzyjności , zero samodzielności i chowanie się za plecami "koleżanki" ale koniec końców zawsze można powiedzieć to nie ja tylko ona mi kazała. Ale jaja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sama prawda

Oj ludzie, trochę mi was szkoda. Ale dla zrozumienia sytuacji powiem jak wygląda sytuacja w Rzeszowie. Na mieście niechcący się dowiedziałem - poznałem nazwisko i imię stolarza, który jak się okazuje ściśle współpracuje z projektantem z BRW w Rzeszowie. Długoletni pracownik nie za wysoki bardzo zapracowany Pan T. Okazało się w międzyczasie, że ekipy montażowe na własnych dzialnościach gospodarczych ostatnie kilkanaście miesięcy niechętnie jeździły na montaże kuchni, strasznie niechętnie do kuchni na wymiar, a poprawki i przycięcia, które stanowią chleb powszedni przy montażach kuchni na wymiar były powodem wręcz do awantur i wzajemnych oskarżeń jak to im strasznie źle i wszyscy są dookoła fatalni. I znowu na mieście okazuje się, że ekipy montażowe lubią jeździć na fuchy prywatne prawdopodobnie powiązane z ww. stolarzem. No puzle się skłądają, bo ekipa znalazła sobie zajęcie po likwidowanym salonie. Jakoś trzeba było się ustawić i to zrobili. Nawet nie chcę dochodzić ani myśleć, czy kierwoniczka z regionalnym wiedzą o procederze, bo wszyscy się kumplują, ale reszta przychodząca z zewnątrz jest skazana z automatu w takiej klice na zagładę. Stąd zła atmosfera w pracy i wzajemne wk.... i żale. Może w końcu centrala się tym zajmie, towarzystwo wzajmnej adoracji czyni wiecej złego niż dobrego. Zaznaczam, że tematów jest więcej z tym powiązanych, ale szkoda to poruszać. Wystarczy się popytać ale na mieście a nie w biurze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ww
@Sama prawda

Bo tu nie wiadomo komu co powiedzieć żeby się nie okazało że się tylko sobie samemu zaszkodziło bo interesy są złożone i nie wiadomo kto z kim i kiedy . Nepotyzm , koleżeństwo i robienie rodzinnej firmy z miejsca pracy nikomu nie służy. Nie bez powodu wszyscy starają się unikać takich sytuacji. A nawet jak się synka chce zatrudnić to może lepiej w innym oddziale.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ww
@Sama prawda

To jest powszechna praktyka. Projektanci są na wagę złota. Są sytuacje że sklepy zatrudniają laski na stanowisku pracy a projekty na lewo robią pracownicy innych sklepów. Tak jest zwłaszcza u ajentów w małych miastach. Laska czaruje, przyjmuje zlecenie a projekt i wizualizacje wg wytycznych robi kto inny. Ajent sprzedaje a projektant dostaje kasę pod stołem lepszą niż jakby u siebie to sprzedał. Firma ich rżnie na każdym kroku no to nie mają skrupółów. Nawet jak stolarz przychodzi do salonu firmowego i udaje klienta to praktycznie za darmo projekt dostaje. Bo przecież tak się cykają tajemniczego że każdemu do (usunięte przez administratora) wchodzą. Nie ma tam ludzi kompetentnych z pomysłem czy inicjatywa. Agata i Ikea robi szkolenia projektantom w Blecku szkola się sami. Jak się w ludzi nie inwestuje to tak się ma. Niech Beata sie pochwali ilu projektantów Agacie oddała . Wystarczy podzwonic i zapytać gdzie teraz pracują byli jej pracownicy. Wszyscy są w tej samej branży. Ja też w projektach siedzę ale na swoim. Pracowalem tam lata temu ale nic się nie zmieniło . To samo tyczy się doradców. Tam nikt nie przychodzi do Betki tam klienci do doradców wracają. Bo większość z nich to fajni ludzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Jeśli tyle osób uważa że p.Sylwia nie realizuje swoich zadań to dlaczego nie została zwolniona? Jeśli jest odpowiedzialna za personel z którym jest skonfliktowana to może czas na pożegnanie. Jeśli jest kiepska to to będzie dobra decyzja a jak jest świetnym fachowcem nie docenionym przez współpracowników to szybko znajdzie pracę . W Krakowie fachowcy z doświadczeniem są bardzo cenieni. Nie rozumiem w czym problem. Czy ta pani ma wykształcenie kierunkowe w materii zarządzania?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola
@Jola

Ps.W wielu firmach jest dział który rewiduje postępy kadry zarządzającej. Ba! Firmy mają instrumenty badania kompetencji, predyspozycji czy potencjału kluczowych pracowników więc chyba warto zrewidować decyzję o jej zatrudnieniu czy awansie bo to nie są rzeczy nieodwołalne przecież. Ale sama aura wokół tej osoby sprawia że chyba tam już nie ma co ratować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jolanta Przybysz

Czytam i nie wierzę , ale to tłumaczy fakt że trudno się robi zakupy w tym sklepie. Wszyscy zabiegani, w nerwach. Współczuję pracownikom i dziwię się właścicielom firmy że nie podejmują żadnych kroków aby zmienić zaistniała sytuację i poprawić warunki pracy. Niestety ryba psuje się od głowy i tylko radykalne ruchy i decyzje są w stanie zatrzymać niekorzystne sytuację. Atmosfera to ludzie , a ludzie znerwicowani nie są produktywni ani chętni do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Jolanta Przybysz

Zgadzam sie z tobą w 100% lecz podejrzewam ze właścicielom firmy jest to na ręke ze jest taki mały szkodnik co nadaje na kazdego wtedy oni mają powod aby nie płacić premii. Pani Sylwia bedzie trzymała sie rekami nogami stanowiska bo watpie zeby gdzie indziej cos lepszego znalazła. Pani Sylwio jak to z panią jest? prosze napisac bo napewno Pani to czyta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc

Cała prawda , a że kierownikiem została to raczej zawdzięcza swojej mentorce i znajomością. Każdy system można oszukać więc jakoś się przeslizgła i dalej pełza . Niestety szkodzi coraz bardziej co widzą pracownicy i klienci bo niestety nie może się non stop chować za plecami innych i końcu wyszła do klientów. To skargi płyną szerokim strumieniem. Co ciekawe wszystko co ona załatwia to koniec końców wina doradcy. Bo tak najłatwiej. Jakby sie tak zatanowic to Kraków jest pełen "trudnych" klientów i wszyscy robią zakupy w Blecku i trafiają na biedna Sylwię. A ona robi co może. Czyli nic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maly buntownik

Może wystarczy ta kierownik G dac na doradce przez miesiac i zobaczymy czy wyrobi tak wysrubowany target i wtedy pokaze jaka ma w zakresie mebli i sprzedazy. Kto jest za?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wyga
@Maly buntownik

Problem w tym że p. Sylwia nie jest dobrym kierownikiem personalnym. Nie ma żadnych kompetencji do zarządzania Co druga jej rozmowa z pracownikiem nadaje się do sądu pracy. Tekst : jak ci się coś nie podoba to się zwolnij stał się bardzo rzeczywisty w ostatnich miesiacach.Znam wielu pracowników którzy odeszli po pyskówce tej pani. Każdy asortymentu moze się nauczyć ale szacunku , kultury niestety się już nie nauczy. Ona poprostu nie lubi ludzi, jest zapatrzona w siebie egoistką co widać na każdym kroku. każdy ja już poznał od najgorszej strony i pewnych rzeczy się nie cofnie a słów nie wymarze. Nigdy nie słyszałam żeby pomogła pracownikowi - NIGDY!!! Za to żeby poskarżyć , nakręcić aferę jest pierwsza. Najważniejsze dla niej żeby siebie chronić . Ile razy przekazała niewygodne sprawy pracownikom czy innym kierownikom bo ona nie zna tematu? Milion razy wysłuchała problemu i powiedziała że to nie jej kompetencje. Nigdy nie pyta jak rozwiązać problem tylko kto jest winny ?! Zresztą tego nauczyła ja p. Beata. Winny musi być . Na zebraniach duka coś z kartki, czyta nie wiedząc nawet jakie informacje przekazuje. Pracownik jej zadaje pytanie a ona go odsyła do czytania. Głupota. Podobno są jakieś audyty na kierowników , ale jak ona to przeszła to chyba nikt nie zgadnie . Bo jak można takiego szkodnika do pracy z ludźmi polecić. No jak???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dd
@Maly buntownik

Problemu żadnego nie będzie bo nikt od niej nic nie kupi . Raz że nie miła dwa leniwa. Ją z krzesła jest tyko w stanie ściągnąć hasło: kontrola. A tak kiedy przyjdziesz to je , pije , albo na telefonie wisi - szpiegujące po innych salonach .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)
@Maly buntownik

A może do firmy sprzątającej tam by ja nauczyli szacunku do pracy każdego człowieka. A mopujac asortyment by poznała.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Betina

Może ktoś z prezesów zrobi w końcu audyt pod kątem stanowisk kierowniczych albo przyglądnie się ich pracy przez 2 albo 3 dni i jak trakują pracowników i jak rozmwawiają z klientami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawski
@Betina

Niestety taka kontrola wykarze że są wspaniałe bo po tylu latach udawania mają już wprawę. Bardziej na kompetencjach bym radził się skupić bo jedna głupsza od drugiej . I jako pracownik chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie otrzymały stanowiska. Bo predyspozycji brak, wiedzy nie ma ??? Pracownicy ich nienawidzą . Klienci się skarżą ... Pytam dlaczego ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@Betina

Po mojemu to ta kierownik Glanda to do zwolnienia się nadaje. Agresywna nie miła i nie pomocna. Żeby zamówienie zmienić 3 dni chodziłam i nie było człowieka co by mi pomógł. Moje ostatnie zakupy w tym sklepie . Dodam że chciałam dokupić ! Dać im zarobić ! No ale dowiedziałam się że się nie znam nie rozumiem i najwyraźniej głupia jestem skoro nie rozumiem czemu to takie trudne. Dramat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ameba

Niby duza firma ale standardy niskie pod każdym względem. Nie są w stanie nic zaoferować pracownikowi i nic ciekawego zaproponować. Generalnie wersalka jest ważniejsza niż pracownik. Ciężki klimat, pociotki posadzone w biurze co jedna to większa od prezesa , brak porozumienia. Moje sugestie dla BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO: Docenić doradcę bo na nim ten sklep stoi. Popieram audyt dla kierowniczek bo widać że nie wiedzą co robią. Kiedyś ktoś ich do sądu poda i to będzie dobry finał ich zarządzania. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przeczytać go worka i zastanowić się z czego to wynika. Logika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beti

Klimat bardzo kiepski. Praca niestabilnalna. Rotacja pracowników daje do myślenia, każda taka akcja wymusza kolejną bo okazuje się że nie trudno znaleść lepsza pracę. zgadzam się z wcześniejszymi opiniami/ kierowniczki są fatalne. Złe zarządzanie sklepem przekłada się na problemy z klientami i pracownikami. Jest dużo stresujących akcji a najgorsze jest że nie szuka się rozwiązania a winnego. Często zdarzają sie humory kierowniczek. Są konfliktowe . Ścierają się ze sobą i później wyrywają na pracownikach co nie jest ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Zobacz opinie na temat firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Kandydaci do pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
1.8/5 Na podstawie 67 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
Przejdź do nowych opinii