Opinie o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO w Kraków Pilotów 6

Anna
Inne

Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Zamówiłam komodę 7 maja tego roku. Odbiór towaru wyznaczony był na maksymalnie do 2 tygodni. Dziś mamy 9 czerwca i nic. Kontaktowałam się w tej sprawie z BOK i dostałam informację, iż "komoda jest kompletowana" i być może uda się ją złożyć w trzecim tygodniu czerwca. "Być może" brzmi bardzo optymistycznie. Zaznaczę tylko, że nie jest to pierwsza taka sytuacja. Już raz czekałam ponad 2 miesiące na zamówienie, które miało być zrealizowane do 4 tygodni. Żałuję, że nie nauczyłam się na błędach za pierwszym razem.

1
Marlena Nowy wpis
Pracownik
@Anna

Kogo to interesuje

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy pracodawca BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Marlena Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Tak , motywuje najniższą krajową do której musi dopłacić by w ogóle wyszła

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO odbywa się w siedzibie firmy?

Odpowiedź Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Tak, ale pod warunkiem że kierowniczka jest w pracy. Bo poza pracą ma jeszcze życie prywatne, co nie dotyczy innych pracowników, którzy dobrowolnie wybrali pracę w handlu.

Tama
Pracownik

Fajne meble.

Michał
Były pracownik
@Tama

jak chcesz wydać na sklejkę płyte meblową oklejoną folią okleiną żeby wyglondały na drogie to fajne ale cena nie adekwatna do jakości i trwałości

Krystyna
Inne
@Michał

Ale ten skład co go opisujesz to jest dosłownie wpisany w jakąś specyfikację produktu? Bo tak to chyba ludzie wiedza przecież co biorą, czy coś tu kręcą ze składem?

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Umówione spotkanie godz. 13, rozpoczęcie rozmowy godz.14 czas trwania 7 min Pytanie 1 Proszę opowiedzieć co Pani robiła w pierwszej pracy? Pytanie 2 Ile ma Pani ludzi pod sobą? Pytanie 3 Ile by Pani chciała zarabiać? Wszystkie zadane pytania. Moimi odpowiedziami nie była w ogóle zainteresowana.

Pytania

Pani pyta mnie czy mam jakieś Pytania, ja tak, że mam dużo pytań, odpowiada na tym etapie nic nie mogę powiedzieć. I znowu czy mam jakieś pytania-powtórka z rozrywki jak mam pytać jak nie chce łaskawie nic powiedzieć. Jeszcze nigdy nie byłam na takiej rozmowie, Pani się wydaje, że jak prowadzi rozmowy to już unosi się na ziemią. Totalna porażka, ja rozumie, że pewnie już kogoś wybrała i już się jej nie chciało prowadzić rozmów, ale jako profesjonalistka za jaką się uważała, to chociażby udawała. Zraziłam się do całej firmy przez taką olewkę. I cieszę się, że jej nie dostałam bo odchodząc od stolika miałam jej powiedzieć, że to ja dziękuję.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(175 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Zofia
Inne

Dzięki za taką przestrogę, bo to faktycznie słabo wygląda... Serio te szkolenia wyglądały w ten sposób? Jak często na nie jezdziliscie? Rozumiem że w firmie nie było co liczyć na jakieś premie, a socjal jakiś był?

Michał
Były pracownik
@Zofia

sociala nie ma żadnego tam nic premie XD 500 zł jak zrobisz 200 tyś ale nie zawsze czasami się zdarzało ze nie dostawaliśmy całości premi przynajmniej od koleżanek słyszałem ze im tam pare ZŁ brakowało bo system premiowy jest no niby 7 zł za każde 1tyś sprzedanego towaru ale no niestety nie jestem pewny czy dostaniesz premie pełną co do socialo nie ma go w ogóle żadnych dodatków

O_o
Były pracownik
 Pytanie

Wcale się nie dziwię że tam nie pracujesz. Jak nie potrafisz sklecić zdania po polsku. Jak Ty tam z klientami rozmawiałeś?

Michał
Były pracownik
@O_o

gramatyka to 1 mowa to 2 i nie widzę sensu takich pytań

Jeffrey
Kandydat
 Pytanie

Jak się pracuję na magazynie i ile można wyciągnąć na rękę?

Michał
Były pracownik
@Jeffrey

mniej niż minimalna krajowa

Pracownik
Pracownik
@Michał

Praca jest na umowę i nie ma tam opcji "mniej niż"... Pomyśl, zanim napiszesz

Michał
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

o czym mam myśleć o marynych 2 356 za prace w tym (usunięte przez administratora) ? i dzienki za usuniecie opini która jest prawdziwa szczera

CZĘŚĆ 1
Były pracownik
 Pytanie

Firma ma kompletnie w nosie pracowników i ich potrzeby. Nie podnosi nawet próby zatrzymania wieloletnich pracowników, którzy mnożyli się dla firmy przez lata, robili wyniki sprzedaży i znali asortyment jak własną kieszeń. To ich przykład odejścia uświadomił mi, że w tej firmie nie ma przyszłości. Przyszłość tam jest teraźniejszością. Najnizsza płacą bo firma zasłania się pandemią i wiecznym brakiem pieniędzy. Czego oczywiście nie widać po kolejnych salonach, które otwiera. Opcje na podwyżki są zerowe. Awans na większą pracę za najniższą krajową gwarantowany. Więcej prezesów i zastępców prezesów niż pracowników, którzy ciągną ten wózek bez kół. Firma ma tendencje do rozdawania stanowisk komu popadnie bez doświadczenia i przeszkolenia. Przykładem jest kierownik salonu, który całymi dniami siedzi w biurze oglądając seriale albo grając w gry na telefonie. Przyjmuje do pracy kogo się da. Gorzki owoc takiego wyboru musi zjeść reszta załogi borykająca się z nowym pracownikiem nienadającym się do takiej pracy. Gdy przychodzi problem do rozwiązania jest kompletnie niedecyzyjny i zrzuca robotę na innych. Nie wie na czym polega praca innych. Nie zna asortymentu salonu. Wymaga najwyższych standardów sprzedaży a sam nie wie na ten temat nic. Moim marzeniem było zobaczyć go w akcji wciskając klientom PUBy, ubezpieczenia albo zgody marketingowe na punkcie których firma totalnego jobla... To się jednak nie stało i raczej nie stanie. Miałem za to okazję widzieć kierownika parę razy w akcji podczas rozmowy z klientem i wiem, że z tej mąki chleba nie będzie a jedynie zakalec. Pracownik ma pewne umiejętności nabyć z kosmosu i przełożyć je na sprzedaż. Bo firma sama nie wie jak pomóc pracownikowi w technikach sprzedaży. Tłumaczy, że to jest twój obowiązek i musisz to sprzedać. Ale jak?Nikogo to nie obchodzi. Bo zamiast wyliczać błędy sprzedawcą może trzeba ich motywować? Zamiast wybadać co kryje się za sukcesem innych salonów lepiej zasłaniać się pustymi sloganami: "Trzeba to poprawić!", "Tak nie może być!", "Inne salony mają więcej". Kierownik niech nie oczekuje od pracownika wiedzy na temat latania skoro sam ledwo ma pojęcie o chodzeniu... W salonie przez lata nie było klimatyzacji ani ogrzewania. Zimą temperatura spada do 10 stopni a latem potrafi być powyżej 30. Wspominam o tym bo wiem, że sytuacja "nagle" się lekko poprawiła ale warto wspomnieć, że przez lata doradcy dogrzewali się zimą przy elektrycznych grzejnikach a latem pracowali z rosą na czole od czasu do czasu łapiąc wdech przy wiatrakach. Z resztą to bardzo dobrze pokazuje stan firmy kiedy klient widzi doradców pracujących w takich warunkach. Pełen profesjonalizm z plamami pod pachą na poliestrowej koszuli. Dla osób aplikujących na stanowisko: AWW i Oświetlenia, które miałem niestety okazję wykonywać, niech nastawią się na to, że to dwa i pół etatu w jednym. Oczywiście zapłacą za JEDEN! Pierwszym etatem jest praca na galerii dodatków. Przyjmowanie dziesiątek palet z towarem i przerzucaniem go z miejsce na miejsce, udawanie eksperta od wszystkiego przed klientem, obsługa zamówień internetowych, robienie promocji i cen a także obsługa na kasie. Drugi etat to kasa meblowa. Oczywiście firma nie prowadzi szkoleń z obsługi kasy i w sumie nawet kierownicy nic na ten temat nie wiedzą. Możesz liczyć jedynie na siebie lub na koleżankę/kolegę z działu o dłuższym stażu. Ale nie zawsze jednak są w pracy. Wtedy masz problem. W firmie nie ma czegoś takiego jak "kasjer" i z automatu masz zablokowane połowę uprawnień w systemie. Wiec po co Ci takie uprawnienia skoro takiego stanowiska nie ma?! Klienci według firmy kasują się sami. Pieniążki zabiera od nich wróżka zębuszka a korekty i faktury wystawiają krasnoludki. Czasem będziesz musiał podskoczyć na dział oświetlenia by udawać eksperta od prądu i żarówki. Czyli wspomniane wcześniej pół etatu.

magda
Pracownik
@CZĘŚĆ 1

to prawda

Michał
Były pracownik
@CZĘŚĆ 1

ze wszystkim się zgodzę poza tym z tymi nowym pracownikami nowymi sprzedawanie mebli black red white to nie jest żadna filozofia nie potrzeba uprawnień na sprzedaż tapicerki skrzy nówki zresztą sprzedaż skrzy nówki to jest pestka XD bo 1 od 2 niczym się nie różni poza kolorem xd i stylem a tak to i tak płyta i okleina co więcej potrzeba co prawda nie miałem okazji ciebie i kasy poznać bo widzieliście mnie tylko na parterze jak wydawałem towar za magazyn albo potrzebowałem coś anulować co do kierownika salonu 100% prawda ten typ powinien serio zrezygnować Judyta by była 1000% lepsza bo wie co robi gdyby nie ona pewnie ten salon by już nie istniał co do zarobków zarobki nie adekwatne do wykonywanej pracy 3k na renkę dla najstarszych 4k na renkę podstawy + premia od sprzedaży i by było fajnie i sprawiedliwie aktualnie jak tam byłem na przesłuchaniu bo inaczej się tego nie da nazwać to widziałem kto za ciebie pracuje na kasie pani kierownik bo sory dobrych pracowników to oni no potrafią wyrzucić za byle co i pracowałem tam tylko 3 miesiące i zgadzam się w 100% żeby naprawić ten salon trzebało by wywalić kierownika salonu z wilczym biletem i potem pozbyć się 2 kierowników sprzedawców 1 pani z parteru i 1 pani królowej mebli na 2 piętrze która myśli ze ona rządzi i budować zespół od nowa od zera tam ale tak to jest jak jest kierownik który nic nie potrafi załatwić i zarządzać zespołem na każdym piętrze powinno być 4 pracowników 2 przychodzi na rano 2 na popołudnie

CZĘŚĆ 2
Były pracownik
 Pytanie

Co do samej kierowniczki działu powiem tylko tyle albo aż tyle... Drzazgę w oku u innych widzi... W swoim belki już nie... Obgaduje każdego w salonie kogo może. Nie oszczędza nawet innych kierowników. Stwarza zawiłości i intrygi, których nie powstydziłby się turecki serial. Zamiast załatwić sprawę w cztery oczy woli zrobić to za plecami danej osoby u innych pracowników. Jednego dnia obwinia firmę o całe zło. Innego zaś wynosi na piedestał robiąc z pracowników idiotów. Z jednej strony chodzi i opowiada pracownikom różnego rodzaju anegdoty. A za chwilę pójdzie na inny dział i obrzuci cię obelgami. Naprawdę uważa innych za niepełnosprawnych umysłowo skoro sądzi, że pracownicy o tym nie wiedzą co takiego mówi na ich temat. Wprowadza nerwową atmosferę na dziale i nie jest zainteresowana tym co się tam dzieje. Nigdy nie ma pomysłów na zmiany na dziale ale najwięcej ma do powiedzenia po wizytacji. Nie wykazuje inicjatywy a wymaga genialnych rozwiązań od załogi. Przychodzi na gotowe i zgarnia laury przed kierownikiem regionalnym. Wtrąca się w pracę ludzi na innych działach w salonie mimo iż nie powinna zabierać głosu bo od tego ma swój dział. Zupełnie inaczej wygląda praca kiedy nie ma jej w pracy. Człowiek ma jakieś lepsze nastawienie do obowiązków i klientów. Całymi dniami przesiaduje w biurze na kamerach doglądając z góry fryzur pracowników; wykonując przy tym prywatne telefony. Nikt nie kontroluje jej pracy z czego jest zadowolona i co tylko może zrzuca na barki pracownika, który i bez tego ma co robić. Jestem bardzo zawiedziony jej postawą jako kierownika w wielu kwestiach. Bo pewne uwagi na temat innych powinna zostawić sobie. I czasami powinna zbadać sytuację przed swoimi osądami. Widzi co chce widzieć i słyszy co chce słyszeć. Nie ważne co powiedziałeś do klienta, jaka jest prawda i ilu masz na to świadków. Ważne jest co ona myśli, że zrobiłeś i co powiedziałeś. Nie walczy o pracowników. Potrafi powiedzieć prosto w twarz: „Że jak się nie podoba? To trzeba się zwolnić! Albo zmienić dział!" Nie raz odnosiłem wrażenie, że chce się pozbyć z działu "niewygodnych" osób. Takich, które już wiedzą za dużo o firmie i nie dadzą sobą manipulować jej słabymi argumentami. Sytuacji można przytaczać więcej ale na samą myśl dostaje drgawek i z nerwów krew mi napływa do oka. Mimo wszystko zostało tam wielu dobrych pracowników z którymi super mi się pracowało. Z kierowniczką działu mebli nigdy nie miałem problemu w pracy podobnie jak z kierownikiem działu wsparcia. Są to właściwe osoby na właściwym miejscu. Wbrew temu co na ten temat sądzi kierowniczka galerii. Trzymam kciuki za resztę załogi i głęboko liczę na to, że szybko pójdą w ślady innych "uciekinierów" ;) Bo mimo wszystko obecny rynek pracy w wielu branżach oferuje nowym pracownikom coś więcej niż najniższą krajowa i prace dla idei pracy... Nikogo już to nie satysfakcjonuje i tylko jednej stronie wychodzi na dobre... firmie.

magda
Pracownik
@CZĘŚĆ 2

to prawda

cuponama77

Witam. Nie polecam sklep BRW (Pilotów, Kraków) do poważnych zakupów. Dnia 16.01.2019 złożyliśmy zamówienie na kuchnie Family line (szary połysk) , przeprowadzaliśmy się do nowego mieszkania 01.03.2019 więc specjalnie zapytaliśmy Pani z obsługi czy na pewno wszystko zdąży dojechać do tego dnia, na co odpowiedziała że meble będą gotowe (uwaga!) za 4-6 tygodni, co bardzo nam się spodobało. Cena była przystępna jak na taki metraż, co nas bardzo cieszyło. Problem się zaczął 28.02.2019, kiedy zadzwoniłam do obsługi zapytać czy wszystko gotowe, przecież i tak mieli ponad 6 tygodni, na co Pani odpowiedziała że nie ma kilku części więc kuchnia będzie dopiero 1.03 2019 u nich na magazynie a do nas kiedy przyjedzie nie ma pojęcia. Zrobiłam awanturę że nie mam nawet na czym ugotować obiadu i groziłam że będę żądać zwrotu pieniędzy za takie (usunięte przez administratora), więc powiedziała że 04.03.2019 już będzie u nas, a montaż dopiero 13.03. (! czyli jeszcze 1,5 tygodni później) na co znowu groziłam że cofniemy zamówienie, gdyż liczyliśmy (przez zapewnienie Pani projektantki) że cytuje "jeszcze mebelki będą czekać na Państwa aż się przeprowadzicie", pani sprawdziła terminy po moim podwyższeniu głosu i okazało się że na 06.03.2019 jeszcze mamy termin montażu. Montażyści przyjechali punktualnie, wszystko super, tylko o Panie przez projektantkę zostały zamówione za krótki front + zamiast półeczek które miały być w rogu , BRW dali nam 3 kawałki płyty mdf które trzeba było przyciąć sobie i zrobić z tego półkę (co ciekawę zapłaciła ponad 8000 za kuchnie żeby samej jeszcze docinać półki). Więc już mieliśmy sprzęt agd z kuchnią, bez półek i frontu. POjechaliśmy do sklepu, musieliśmy zapłacić za nową szafkę która była zamiast półek + zamówić nowy front. Szafka była gotowa za 2 tygodnie (mimo obiecywania że za tydzień) , front był gotowy do odbioru za ponad miesiąc, dostałam informacje od sklepu i przekazałam do firmy montującej żeby przyjechali zamontować. Montażyści olali temat i dopóki nie zadzwoniłam żeby opieprzyć ich że front leży w sklepie od miesiąca czasu, nikt nie kontaktowałam się (mimo zapewnienia w sklepie że montażyści odbiorą front i sami się skontaktują) . Więc o Panie! dziś po zepsutym dniu i nerwach od samego rana, został zamontowany ostatni element naszej kuchni 14.05.2019. To co opowiada obsługa że meble będą gotowe za 4-6 tygodni to trzeba mnożyć przez 1,5 a nawet 2 i to że cytuje "od razu jak meble przyjdą na magazyn , na następny dzień umawiamy transport i montażystów" to tylko bzdura i czyste kłamstwo. Od zamówienia 16.01.2019 do całkowitego zadowolenia (ha-ha) klienta bez 2 dni 4 miesiące. Uważam że za taką cenę, nie warto tyle zepsuć sobie zdrowia i użerać się z obsługa która chyba ma gdzieś tych klientów i ogólnie to co oni robią (dodam że byli niezadowoleni że przyszliśmy reklamacją półek i pretensjami że nie będziemy płacić za kolejne zamówienie). Nie cenią absolutnie klienta, jeśli coś jest gotowe i chcecie kupić to proszę bardzo, ale nie warto marnować pieniądze i czas na tę firmę. Nie polecam!

2
Gość
@cuponama77

Forum służy pracownikom do wyrażania opinii o pracodawcy. To, że zabłądziła Pani w to miejsce ze swoją opinią stawia pod znakiem zapytania rzetelność przytaczanych przez Panią faktów.

Gosc3
@Gość

,,Rzetelność faktów" Pani opisala jak funkcjonuje sklep i jacy pracownicy tam pracują. Wiec jest ok

Beata
@Gość

Bardzo istotna informacja. Też mam takie wrażenie. Jeszcze na początku przy składaniu zamówienia projektanci sa bardzo mili i wszystko obiecują później zajmuje się tym nastepny pracownik i już nie jest tak bajkowo. Pieniadze wpłacone , termin nie dotrzymany. Opruskliwy ton głosu i jeszcze każda informacja wytargiwana przez awanture. Mi jakas kobieta kazala przyjechać i zaplacic za meble bo inaczej nie ustali mi daty dostawy za miesiąc!!!!!! To jest chore. Zeby mieć pewność ze moi pracownicy dostana meble do złożenia musiałam biegiem lecieć i płacić. Zero kultury, profesjonalizmu i dbania o klienta. Na montaż mi taką date podali ze usiadlam. O cenie nie wspomnę. Cenią siebie a nie klientów.

Beata
@Gość

Forum służy każdemu kto ma ochotę sie wypowiedzieć. Informacje od klientów są również swiadectwem tego jak działa Państwa sklep. Nie kompetentni pracownicy nie beda nigdy w stanie zbudować zgranego zespołu bo w moim przypadku w całym problemie najgorsze było to ze nikt nie chciał wziąść na siebie odpowiedzialnosci i załatwić sprawy szybko i wlaściwie. Odsyłanie mnie. Nie oddzwanianie w wyznaczonym terminie to świadczy o bardzo niskim poziomie zaangazowania.

Alina
@Gość

Żenada. Puknij sie w głowe głupi trolu. A jak posważasz rzetelność to podpisz sie imieniem i nazwiskiem. Ilość faktów i dokładność opisu sama sie broni.

Gość
@Alina

Nie możecie zrozumieć, że to jest forum pracownicze? Idźcie wylewać swoje żale gdzie indziej.

Domi
@Gość

Pracownicy tez wam laurek nie wystawiają wiec przekaz jest spójny i konsekwentny. Poniżej jest tez kilka opini klientów (tez niezadowolonych) . W sumie racja. Warto te informcje przenieś na właściwe fora aby inni klienci mogli je znaleść.

Adam
Inne
@Gość

Zgadzam się Tobą. Opinie klientów są ważne, gdyż wpływają na wizerunek firmy, ale najważniejsze na forum Gowork.pl są wypowiedzi osób zatrudnionych w BLACK RED WHITE. Skupiamy się tu przede wszystkim na rynku pracy i obecnych rekrutacjach. Jeżeli jesteś zatrudniony w firmie i możesz napisać opinię o warunkach zatrudnienia u pracodawcy, zachęcam Cię do tego.

Asia
@Adam

Wystarczy, że kupiłam tam meble, to już wiem jak pracują zatrudnione tam osoby. Fuszerka.

ktoś
@Asia

Nic nie wiesz. I Twoje doświadczenia zakupowe tego nie zmienią!

Agnieszka
Inne
@ktoś

Czy jesteś pracownikiem lub byłeś związany zawodowo z BLACK RED WHITE? Mógłbyś coś więcej powiedzieć o pracy w tym sklepie? Jak wyglądają warunki socjalne i zaplecze dla pracowników? Co z premią i dodatkami do pensji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znam Cię
Inne
 Pytanie
@ktoś

CZYŻby sama Joanna odpowiedziała? Dobra rada, spuść z tonu wyniosłości i traktuj ludzi z szacunkiem. Twój codzienny foch na cały świat przekłada się na atmosferę i pracę wszystkich. Brak kompetencji i emocjonalne działanie. Lata mijają a zmian nie widać...

ktoś
Były pracownik
@Znam Cię

Joanna od dawna tam nie pracuje. Ja też. I być może mnie znasz, lecz niewiele to zmienia. Ale jak nie wiesz to nie pisz. Zmiany widać. Personalne. Brak kompetencji pozostał.

Człowiek
Były pracownik
 Pytanie

Długo zastanawiałem się, czy wyrazić swoją opinię na tym forum, ale powinienem to zrobić. Zapewne moja opinia jak i każda inna, która ma wydźwięk negatywny, a jednocześnie prawdziwy zostanie usunięta. No, ale cóż... prawda w oczy kole. Pracowałem w BRW wystarczająco długo, aby stwierdzić, że zarządzają nią ludzie niekompetentni, dla których pojęcie szacunku jest obce. Po pierwsze - brak klimatyzacji. Pracownicy w lecie muszą pracować w wysokich temperaturach. Na drugim piętrze sięga ona 39 st. Oprócz tego, budynek jest oszklony, więc na ostatnim piętrze robi się sauna. Pracownicy mdleją, a klienci uciekają, bo nie są w stanie wytrzymać (można zobaczyć na opiniach google, że klienci skarżą się na upał). Wychodząc po dziesięciu godzinach pracy dochodzi do przegrzania organizmu. Pracownicy nieraz prosili, skarżyli się, aby coś z tym zrobić. Niestety każdy miał to gdzieś, bo nie ma pieniędzy... Wielka firma Black Red White i w 2021 roku nie ma klimatyzacji w sklepach i każe pracować swoim pracownikom w temperaturze 40 stopni. Gratuluję wyobraźni. W zimie nie ma lekko. Temperatury sięgają 9 st. Ręce zamarznięte, stopy zamarznięte, zapalenie zatok i inne choroby gwarantowane. Oczywiście firma też nie jest w stanie nic zrobić w tej kwestii. Chociaż tak naprawdę w tym momencie łamią prawo, bo przecież minimalna temperatura w pracy powinna wynosić 18 stopni. Co jest jeszcze śmieszniejsze. W dobie pandemii, gdzie były lockdowny kazali wszystkim schodzić z urlopów, albo później odrabiać te godziny. Także pracownicy pracowali po 200 godzin miesięcznie w warunkach jakie już wcześniej wymieniłem. Kierownik rozdziela pracowników jak w przedszkolu. Zabiera krzesła z kuchni, żeby w tym samym czasie mogła jeść tylko jedna osoba, bo przecież to wielka zbrodnia, że pójdziesz na obiad z kolegą z pracy i będziecie mogli przez chwilą się odprężyć i porozmawiać przy konsumowaniu posiłku. Oszczędzanie na wszystkim. Klienci się śmiali, że schody ruchome nie działają i starsi ludzie musieli na drugie piętro włazić po schodach. Hmm, co jeszcze? Trochę tego było. O wynagrodzeniu nie będę wspominać, bo aż przykro. Brak jakichkolwiek benefitów. Jak pracownik znajdzie nową pracę, to kierownik nie zgadza się na wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron i nie obchodzi go, że ktoś masz szansę dostać normalną pracę. Trzyma Cię siłą jak (usunięte przez administratora) mimo tego, że i tak nie ma klientów. Badania tajemniczego klienta, który Cię nagrywa, a potem kierownicy odsłuchują Twoich rozmów i musisz rozmawiać jak robot, bo musisz powiedzieć o pakiecie usług bankowych, ubezpieczeniu, o tym, że są inne działy i może sobie coś kupić tam (bo przecież ludzie są głupi i takich rzeczy nie wiedzą). Aha, i czas w którym podejdziesz do klienta od momentu jego wejścia do sklepu też jest liczony.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

Pik
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Myślę, że będziesz zadowolony ????

Dorota
Inne
@Pik

Z czego zadowolony? Z atmosfery w BLACK RED WHITE? To nie jest raczej precyzyjna odpowiedź na tamto pytanie. Przydałoby się więcej konkretnych informacji, bo swoją drogą, to mnie też interesuje kwestia atmosfery w tej firmie. To jak? Można liczyć na więcej szczegółów?

Nick
Pracownik
@Dorota

Pani Doroto. Powyższe pytanie zadał bot lub PR - owiec, tak samo niezainteresowani rozmową na ten temat. Takie wrzutki mają przykryć niepochlebne lub kontrowersyjne komentarze i zepchnąć je w dół drzewka konwersacji. Do sedna. Atmosfera jest gęsta i ludzie są zmęczeni ciągłym dokręcaniem śruby, straszeniem i pretensjami przełożonych (to dominująca metoda zarządzania). Szanse na premię są bardzo małe bo klientów niewielu i grozi nam żenująca podstawa wynagrodzenia. Wśród niewielu rozrywek oglądamy netfixa na dzielonym koncie. Jutro znowu do roboty.

Smutny
Były pracownik
@Dorota

Atmosferę w pracy robią ludzie. Niestety Ci co pracują są zaszczuci. Wynik,wynik i jeszcze raz wynik. Tylko nic za tym nie idzie. Plany sprzedażowe mało realne, a od nich zależy premia. System premiowania jest fatalny. Sprzedajesz, a potem nic od ciebie nie zależy. I albo się uda rozliczyć zamówienia albo nie. Bardzo widoczny podział między działami. Obsługa salonu nie tworzy zgranego zespołu. Jedni warczą na drugich. Podstawy marne, na podwyżkę nie ma co liczyć. Im dłużej pracujesz tym głębiej mają Cię w (usunięte przez administratora). Brak szkoleń, brak możliwości rozwoju. Firma nie stawia na doświadczonych doradców. Ogolnie jest kiepsko

Nick
Pracownik
@Smutny

To trzeba podkreślić. Im dłużej pracujesz tym bardziej cię mają w poważaniu. Im więcej potrafisz tym więcej musisz. Nowemu jak muszą to dadzą większą stawkę a stary pracownik może zapomnieć o podwyżce chociażby do kwoty jaką na wejściu dostał nowy.

wkurzony klient
Inne

Nie polecam sklepu pod żadnym względem. Zamówiłem kanapę 5 stycznia 2021 z realizacją na 15 stycznia oczywiście jej nie ma. Koszt 1800zł. Pan z Boa B R W powiedział że mają problemy logistyczne i nie od nich to zależy ale klientów to nie łaska poinformować i przeprosić gdzie człowiek płaci dodatkowo za wtarganie i dowiezienie około 150 złotych u nich. To już jest drugi zakup. jaki był felerem. Pierwszy okazał się szafką do przedpokoju. Brakowało kompletnych części wiec kazali spakować całą szafkę i na własny koszt odwieść do siebie gdzie wziąłem z wysyłką. Naprawdę trzymajcie się z dala od tego sklepu. Nawet nie poczuwają się do winy. Żadnych upustów nie zrobią z swojej strony z powodu że zawalili sprawę. jakiś bonus lub premia przy kolejnym zakupie. Nic, żadnej propozycji

2
Tak_to_bywa
Inne
@wkurzony klient

Termin realizacji zamówienia nie jest terminem dostarczenia mebla do domu klienta. Wystarczy słuchać co doradca mówi. Chyba że robisz zakupy przez internet. Wtedy nie masz z kim porozmawiać. Ale zawsze , jeśli nie chcesz czekać, możesz zrezygnować z zakupu. Zamówisz inną sofę, gdzie indziej. Znów będziesz czekać, a potem będziesz wylewać swoje żale na różnych portalach.

Wkurzony klient
Inne
@Tak_to_bywa

Po wyjaśnieniu w BRW doszliśmy z kierownikiem do wspólnego konsensusu i wyjaśniliśmy sprawę. doszło do małego nie dociągnięcia ale sprawa została wyjaśniona . Chciałbym usunąć poprzedni wpis ale jakoś ta strona uniemożliwia zrobienie tego. Wiec sprawa jest zamknięta, wyjaśniona pozytywnie i w dalszym ciągu w oczekiwaniu na kanapę z prezentem od BRW

Rozalka
Inne

@Pik czyli nie ma żadnych spin między pracownikami biura?

Wsciekla

Praca tu to jakąś porażką niekopetetni ludzie. Jakieś nieuki co adresu nie umia zapisac na papierach. Klienci. Sa niezadowoleni z obsługi. Do tego. Nie potrafią napisać co klient prosi o informacje przed przyjazdem. Wmawiają klientom jakieś (usunięte przez administratora) A jak byłam kiedyś na magazynie w Morawicy po meble. To jeden spał na materacach. Drugi pil kawe. W pokoju. Trzeci pracownik już osiwial z nudów czwarty palił papierosa i liczył ile samolotów lata nad magazynem. To jakieś jaja. I jeszcze miałam uszkodzone meble w paczkach.

2
Anonimowy
@Wsciekla

Proszę przeczytać to, co Pani napisała i zastanowić się kto jest nieukiem.

Ciup3k
@Wsciekla

To chyba pani nigdy nie była na magazynie Morawica , jako były pracownik BRW mogę powiedzieć że jak by w całej firmie był taki porządek jak na Morawicy to było by to wspaniałe miejsce .do klientów zawsze dzwoni się przed dostawą a co do uszkodzonych mebli zdarza się ale nikt nie otwiera wszystkich paczek podczas dostawy a proces reklamacji jest tak prosty że nawet dziecko sobie z tym poradzi nie pozdrawiam pani . Za to pozdrawiam czule panów z magazynu Morawica BRW :*

Wsiekla
@Ciup3k

Porządek prosilam. Panią żeby napisała informacje o tel godz. Wcześniej przed przyjazdem to nawet takiej informacji Nie było na papierach meble miały przyjść w listopadzie a kierowca przyjechał w październiku jakiej j.a.j.a urządzają. Nie kopet3ntni ludzie pracują w biurach wmawiali mi G.l.u.po.t.y. jakieś ze ze panowie mi wnoszą meble na piętro a nikt mi nie powiedział ze trzeba zapłacić za wniesienie do tego. Mówili ze skracają meble jak kupie i za to tez trzeba zapłacić a nie mówili nic. Naciagacie tylko ludzi żeby kupili.

Ciup3k
@Wsiekla

Oczywiście biuro to biuro a magazyn to magazyn więc proszę się ogarnąć i przedstawiać fakty a nie pani oczernianie ludzi którzy nie mają nic wspólnego z transportem nie pozdrawiam

Ryś
Pracownik
@Wsiekla

Nie, za darmo będą ci meble wnosić do domu, bo ty jesteś klientką, to wszystko ci należy. Meble też najleliej jakby ci za darmo dali, bo łaskawie przyszłaś do BRW zamiast iść do konkurencji.

on
Kandydat
 Pytanie

Czy doradcy klienta w BWR muszą pracować fizycznie? Widzę, że głównie spędzają czas przed komputerem? Proszę kogoś o informacje, gdyż jestem zainteresowany pracą.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik

Dokladnie ta sytuacja jest chora. Zamiast pisac anonimowo na portalach napiszcie do dyrektora zarzadzajacego przedatawcie swoje obserwacje i poproscie o zmiany bo w tak dzwinej atmosferze chyba ciezko sie pracuje. Ludzie nie kompetentni nie maja miejsca w dzisiejszych czasach na kierowniczych staniwiskach. O tez trudno uwierzyc ze jedna bidulka w pojedynkę cała inwentaryzacje chciala ratowac bez wiedzy przelozonej. Gdzie z tego co wiem to p. Renata chce wiedziec nawwt jak ktos kichnie w szatni.

Zdziwiony
 Pytanie

W kontekscie sytuacji na pilotow mala podpowiedz dla osob zarzadzajacych w spolce. Po pierwsze zastanowic sie nad powodem wyniku inwentaryzacji. Czy jest to skutek blednego oznaczenia czy co gorsza blednego gospodarowania powierzonym mieniem, jezeli mamy do czynienia z celowym dzialaniem na szkode pracodawczy to kroki wydaja sie oczywiste. Jezeli jest to jednak przypadkowe to warto poszukac przyczyn. Czy podejscie przelozonych nie jest zbyt poblazliwe. Mozna to tez zweryfikowac na podstawie poprzednich inwentaryzacji za jakie ci ludzie odpowiadali rowniez na innych obiektach. Po drugie weryfikacja procesu reklamacji. Skoro towary moga wyjechac do naprawy bez jakichkolwiek dokumentow to cos jest nie tak. Gdzie jest nadzur bezposredniego kierownika. Po trzecie zweryfikowac jak czesto byly zmieniane terminy dostaw z powodu braku towaru jakie kroki byly podjete w celu weryfikacji sytuacji

Samozwańcza Kierowniczka kasy
@Zdziwiony

Witam czy to jest portal o informacji o firmach czy gorzkie żale zwolnionej kierowniczki z poważnymi zarzutami (tak wszyscy wiedza kto jest autorem tych wpisów)

Obiektywny
@Samozwańcza Kierowniczka kasy

Trzymaj się faktów, rzekomo zwolniona kierowniczka sama odeszła z tego bajzlu. Prokurator się należy za takie braki.

Niemożliwe
@Obiektywny

A może dostała wybór. Sama się zwolnisz albo my to zrobimy. Tego nie wiesz . I nawet od samej zainteresowanej się nie dowiesz.

anonim

(usunięte przez administratora)

Zadziwiony

Jakie kroki byly na przyszlosa zeby sytuacja sie nie powtorzyla. Czy przypadkiem towar nie byl zamawiany ponownie bez sprawdzenia jaka byla przyczyna braku. . Ostatnie weryfikacja uslug transportu i koniecznie montazu ile duzych wartosciowo zamowien wyjechalo bez montazu i sprawdzenie czy ktos inny wykorzystujac dostep do danych klientow nie montowal mebli pomijajac uslugi swiadczone przez firme.

Zaraza

Współczuję tylko facetowi założycielowi tej firmy chłop zaczynał robić meble w garażu stworzył dużą firmę a inny zarządzający ta firma ja zniszczyli nie maja zielonego pojęcia o prowadzeniu firmy i o traktowaniu pracowników. (usunięte przez administratora) A pracownicy niektorzy tez oleju w głowie nie maja nawet adresu nie umiał napisac na papierach . I kontakt tel przed dostawa jak prosiłam żeby napisać tez nie potrafią napisac ludzie kto wogole was tam zatrudnił. Takie osoby. Firma upadła na (usunięte przez administratora) już przez takie osoby lepiej już zamknąć tą firmę i zrobić tam Biedronke. (usunięte przez administratora)

sonda
@Zaraza

A Ty myślisz, że właściciel o tym wszystkim nie wie ? Dobry chłop, tylko jego dyrektorzy to łajdaki ? A kto odnosi największe korzyści z tego stanu rzeczy i ściga się na liście WPROST z innymi oligarchami o miano najbogatszego w tej republice bananowej, kosztem pracowników ?

Rzeczowa

BRW jest w dobie kryzysu. Kryzysu wcale nie spowodowanego koronawirusem, a decyzjami gdzieś tam na górze. Ludzi, którzy zielonego pojęcia nie mają jak wygląda praca salonu i zapatrzeni w raporty i tabelki co rusz wymyślają nowe możliwości cięcia "kosztów" wykorzystując sytuację. Trzeba być mało rozwiniętym umysłowo, by zwalniać pracowników, którzy są siłą wytwórczą zysku tej marki. Zwalniać nie dla tego, że nie nadaje się do pracy jako handlowiec czy projektant. Nie dla tego że nie wykonuje właściwie swojej pracy, a dlatego że jednemu czy drugiemu "pseudo kierownikowi" regionalnemu wynika z raportu że na zmianie powinno być 1,5 osoby. Więc po co dwie osoby? Przecież jeden koń pociągowy, w postaci doradcy posprząta salon przed pracą, rozliczy przelewy, wyda towar z magazynu, skasuje zakupy klienta, który pojawił się na salonie, w między czasie jeszcze zadzwoni do klientów żeby odebrali towar, wprowadzi faktury i zdąży jeszcze coś sprzedać. Nie...zaraz, jeszcze nic nie sprzedał? To leń patentowany! Dorzućmy mu zatem jeszcze za karę dyżur reklamacyjny i konwoj do zrobienia. Nooo odechce mu się leżeć z założonymi rękoma. Niestety drogi zarządzie... Obciążać dodatkowymi obowiązkami jest łatwo, problem w tym że skutki waszych decyzji będą widoczne nie dzua, nie jutro. Odczujecie je srogo za kilka miesięcy. Gdzie większość waszych oddanych pracowników zmieni swoje podejście z orientacji na klienta, pasji sprzedaży i doskonale wypełnionych obowiązków na "ogolnopojęty tumiwisizm". Zaraz usłyszę... "z takim pracownikiem trzeba się rozstać", a rozstawajcie... Opinia o was i tak poszła w świat. I nie pomoże nawet całkowicie wyłączone światło na salonie w ramach oszczędności, żeby zakryć ten wstyd. Popatrzcie kiedyś na miny swoich klientów kiedy wchodzą do ciemnego salonu pytając" jesteście otwarci? Światła pogaszone, pewnie się zamykacie? " Jesteście niepoważni, zakłamani, jestescie obludni. Zgodni z wizerunkiem rządzących, gdzie pracownicy powinni "zap....lać za miskę ryżu". Powodzenia w dobie kryzysu i rynku pracodawcy. Teraz jeszcze jest na to czas, żeby się obudzić....z nie miłymi pozdrowieniami.

Rzecz
@Rzeczowa

A jakies konkrety? Czy tak sobiw piszesz z nudów?

Issmir
@Rzeczowa

Komentarz wow! Czysta prawda, tylko zwalniają, bo mają przed oczami słupki i cyferki, a 2 osoby może zrobić to co 6 osób. Jakież to proste. Pracownicy to tania siła robocza, ba i tak za dużo chcą. Mają zasówać na ten cały cyrk

Zostaw merytoryczną opinię o BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Zobacz opinie na temat firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO?

    Kandydaci do pracy w BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
1.8/5 Na podstawie 67 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
BLACK RED WHITE - ul. Pilotów BIURO
Przejdź do nowych opinii