Pomimo rozmowy kwalifikacyjnej w miłej atmosferze, niestety nie otrzymałam obiecanej informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji. Po co tak kłamać?
warunki przedstawione na rozmowie śmieszne, brak toalety to już przesada...
Co przesada? Bedziesz walił w gacie i tyle. Nie wolno ci ot tak sobie wyjsc, trzeba obsłuzyc kolejke, napisac kartke ze zamkniete z powodu intymnego na 15 min, powiesic i szukac WC. Jak znajdziesz to dobrze, jak nie to patrz jak wyżej napisałem. Sam zostaniesz z ciepłym problemem.
Powiem tak można zrozumieć brak toalet w starych rozpadających się budach ale żeby dawać termin(15 minut) na potrzebę to kpina,a jak potrwa to dłużej jeszcze zabiorą Ci pieniądze za chwilową nieczynność. Kiedyś skorzystać z toalety gościnnie nie było problemu teraz nikt się na to nie godzi
Brak toalety to norma. Kupisz sobie plastikowe wiadro z pokrywka i będziesz sikać. Toaletę to ma pan prezes!
Naprawdę dają tylko 15 min? A oni nie powinni właśnie zapewnić jakiejś toalety w pobliżu? Bo teraz to sytuacji nie rozumiem, co na to sanepid jakiś?
Witam. W przyszłym miesiącu planują zamknąć mi kiosk bez zachowania 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Czy wobec tego powinienem podjąć przeciwko nim kroki prawne?
Kilka miesięcy temu podpisywałem aneks w tym temacie na rozwiązanie umowy przez Ruch bez okresu wypowiedzenia nie wiem czy taż to miałeś? Ale z drugiej strony 2019 dostałem wypowiedzenie z dnia na dzień utrata gruntu przez firmę.
Witam. Co powiedźcie na temat paczek. Chodzi mi o to że ja mam bardzo dużo paczek a mały kiosk czy Ruch coś pomyślał w tej sprawie o jakieś przystosowanie miejsca na te paczki bo u mnie się poniewierają po podłodze i chodzę po nich i blokują dostęp do towaru z półek. A i jeszcze jedno jeżeli chodzi o paczki z vinted ludzie pakują je jak (usunięte przez administratora) i są nieuprzejmi
A myślisz że to coś ta zablokuje na 3 dni i znowu będzie to samo. Niech Ruch trochę pomyśli bo to jest kiosk ze sprzedażą a nie punkty z paczkami
Wszytko się zgadza, wszędzie ten sam problem. Jak mi się nie mieszczą, nie przyjmuję. Takie czasy, poczta sprzedaje gazety, Ruch zajmuje się paczkami. Tylko, że kioski były projektowane dawno, nie było wtedy mowy o paczkach. Zapytałem klientki, dlaczego paczka z poczty przychodzi do mnie skoro obok jest poczta. Odpowiedziała mi, że to ona (klientka) ją tu kieruje, bo na poczcie kolejka (jeden klient tam to min. 10 minut), a tu szybciej...
Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow
Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Szanowny operatorze Orlen Paczka, czy tak trudno zmienić tekst w powiadomieniach o odbiorze pączki? Wystarczy napisać/dopisać "Paczka czeka na odbiór w Kiosku Ruch/Żabce/Stacji Orlen/Paczkomacie/ itp, przy ulicy xyz. Do odbioru paczki służy kod odbioru 234567. Podaj go sprzedawcy. Klienci szukają ciągle "Stacji Orlen" Przy obecnym powiadomieniu/komunikacie.
Rząd zwiększa wysokość płacy minimalnej. Szaleje inflacja i drożyzna nieznana nam wszystkim od 30 lat. Czy ruch zamierza jakość podnieść stawki dotyczące zatrudniania Agentów?
Pamiętam, że swego czasu był zapis w umowie o waloryzacji podstawy wynagrodzenia zgodnie ze średnią płaca w danym regionie. I moim zdaniem powinien być taki zapis w porządnej umowie współpracy. Należy stosować zasadę, że "Skoro Ruch-u nie stać na mnie, to mnie nie stać na Ruch"
Zapis w umowie? Szukałam ostatnio i nic nie widzialam spojrze jeszcze raz... jednak te umowy które mamy teraz to ...
A z jakiego okresu masz umowę? Poszperaj w pierwszych księgach agenta w dziale wynagrodzenia.
Podoba mi się ostatni ranking Polecam w Ruchu dot. zapalniczek min Big, prawie każdy kto miał jakiś zapas walnął cały zapas w sprzedaż za 1 (jeden) grosz :). Prawie nikt nie pomyślał, że coś jest nie tak. Ale ranking jest super MS się cieszą, agent mały zapaski zapalniczek, i jest super;)
Zapraszamy na grupę zamknięta na Fejsie.
Ruszyli reklamację zwrotów na komputerze i ponownie wszystko zepsuli nie zrobisz reklamacji prasy bo cały czas przeskakuje na pierwszą pozycję Pytam po co było ruszać jak się niema pojęcia
To jak ostatnio pracują ludzie w ruchu to jakaś porażka. Rozliczenie przysłane złe, reklamacja rozpatrywana tydzień czasu mimo 3 upomnień, brak kontaktu, przysłanie nowego rozliczenia kolejne pare dni. W końcu przysłane do akceptu i człowiek jeszcze ma czekać 5 dni na przelew, bo oni zaspali? To jakiś żart, w takich przypadkach to powinno się wynagrodzenie przesyłać natychmiastowo. Firma coraz bardziej schodzi na psy.
Ja na przelew juz czekam nie 5 ale 10 dni po otrzymaniu potwierdzenia SMS że doszły dokumenty.Nie dość że otrzymujemy marne grosze i trzeba jeszcze ZUS zapłacić
No ale to nie ich wina przecież z tym zusem. Tu to chyba trzeba mieć pretensje do państwa jak już?
A czy państwo każe Ruchowi wypychać kioskarzy na samozatrudnienie, zamiast dawać umowę zlecenie?
Wielka racja samozatrudnienie to nic innego jak nowe niewolnictwo-zero urlopu i od świtu do nocy praca. Nikt nie pyta czy tak można. A jednak i w państwowej firmie jaką jest orlen tak można. Zakłamanie, że dbają o ludzi.
dlaczego na zlecenie a nie umowę o pracę , ludzie walczyli , strajkowali w latach 80 o 8 godzinny dzień pracy i wolne soboty a teraz dobrowolnie podpisują niewolnicze umowy .
Państwo nie ma z tą nie godną polecenia firmą nic wspólnego. To są dwa odrębne aspekty. Państwo nic z tym nie zrobi.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Ruch S.A?
odnoszę wrażenie że Ruchu -Orlen ma znowu kłopoty , widać to po jakość i ilości dostaw towarów i prasy. wygląda życie Orlen przeinwestował chcąc ratować to co od lat tonie. albo znaleziono nowy sposób na wyprowadzenie kasy z Orlenu poprzez ratowanie Ruchu. już raz to przerabialiśmy. znowuż są audyty i szukanie jak tu agentowi zabrać kasę . to śmieszne żeby agent nie miał podstawy równej najniższej krajowej brutto to powinno być minimum, bo są agencji co mają więcej, ale są i tacy co mają wciąż ponieważ 2 tyś. a przy nowych umowach 11 , nigdy nie idzie coś więcej uzyskać- przy braku podstawowych towarów.
Co do audytu to niech dają , szybciej to runie w mieście przez takie działanie zamknięto kilka kiosków ludzie nie wytrzymali psychicznie do dzisiejszego dnia już te punkty nie działają a trzeba przyznać że byli to bardzo dobrzy agenci
Oto im chodzi, o maksymalne ograniczenie sieci sprzedaży. Przejęcie ruchu było decyzja polityczną, nie biznesowa. Teraz przyszedł czas na stopniowa likwidację.
Ostatnio zainteresowałem sie wspolpraca, warunki ktore mi przedstawiono nie byly nawet śmieszne. Rozmowa z przedstawicielem pokazała, ze nawet centrala nie widzi szans rozwoju ani swojego ani współpracujacego agenta. Kwoty wynagrodzenia nawet w dobrze funkcjonujących lokalizacjach nie pozwalaja na zatrudnienie kogos dodatkowego by wyjsc na swoje. Jedyna szansa dla osob na wlasnej działalności, najlepiej emeryta, ktory uwielbia siedziec caly dzien w pracy bez mozliwosci sensownego skorzystania z toelety.
31 czerwca skończyłem współpracę , kiosk zdałem , rozliczenie ok. batoniki i napoje cały towar leży na słońcu w kiosku i ponad miesiąc nikt nie pofatygował się zabrać lub przerzucić do innego kiosku , jak kierownik powiedział to państwowe orlen zapłaci.
Rozmowa o pracę w tej firmie to dno inaczej tego nazwać nie umiem . Brak profesjonalizmu ze strony kordynatorki zespołu . Żałuję ,że skusiłam się na zaproszenie Szkoda czasu
Pracowałam w Ruchu 14 lat, początki w firmie były zdecydowanie lepsze, mogłam jechać na hurtownie i wybrać towar, który ja chciałam i na którego był klient a nie narzucanie jak jest teraz towaru głównie napoje, które się nie sprzedają, ceny z kosmosu, później to idzie do likwidacji i tak w kółko. Co do wynagrodzenia wiele do życzenia, z roku na rok coraz gorzej. Ktoś pomyśli dlaczego tyle lat wytrzymałam- łudziłam się że będzie lepiej i tak to trwało aż wreszcie powiedziałam dość. Teraz jestem szczęśliwa, że się uwolniłam (lubiłam pracę i kontakt z ludźmi ale z Ruchem nie da się wspolpracowac).
Co mogę powiedzieć po prawie 10 latach poświęconych tej firmie cieszę się że to zakończyłam teraz wiem że żyje , co mi zapewnił Ruch przez te 10 lat wieczne nerwy , "szarpanie się" o wszystko, g.... wynagrodzenie . Co mogę powiedziec przyszłym Co chcą zdecydować się na współpracę z nimi " NIE IDŹCIE W TO",
A na jakim stanowisku tu pracowałeś? To szarpanie się to chodzi o kwestie finansowe, czy o co konkretnie? Wszystko to dość ogólne. Jednak 10 lat wytrwałeś.
Mam pytanie czy ktoś z was wie coś o p.Katarzynie Bielawskiej ? Jak tak to czy mógł by się wypowiedzieć coś na jej temat
Ostra i stanowcza ,menadżerka ale zarazem bardzo relacyjna w kontaktach z podwładnymi agentami. Bezpośrednia w kontaktach z przełożonymi i mówiąca zawsze nawet najgorszą prawdę. Agenci, którzy skarżyli się na nią na dłuższą metę jednak nie mieli racji - albo konczyli z długiem inwentaryzacyjnym albo okazywali się leniwymi sprzedawcami nie nadążającymi za zmianami. Aktualnie już nie pracuje. A szkoda dla spółki.
Agenci nie są podwładnymi MS, ani nikogo innego, a jeżeli już to PARTNERAMI, i tylko jeżeli tak będą traktowani współpraca będzie się układała dobrze.
Rzeczywiście powinni być parterami ale jednak w wielu wypadkach trudno nazwać partnerem kogoś komu MS lub KS musi pokazywać palcem co jest do zrobienia i dlaczego warto polecać produkty.
Jak Ruch ma taką politykę zatrudniania, bierze każdego jak leci, żeby tylko punkt był czynny, to tak ma. Nie wiem kto wymyślił obecna politykę polecania, ale to się nie sprawdza, kiosk to jest punkt do którego klient przychodzi po konkretną rzecz, owszem jak najbardziej wskazane jest polecanie, ale musi to mieć sens. Ktoś kupuje np apap, to może woda do popicia, zwykle baterie, może alkaliczne, tytoń, może gilzy itd, itp. No bo jak można polecić klientowi np. baterię 2032, który codziennie przychodzi tylko po super ekspres, tylko i wyłącznie. Oczywiście kioski robią te śmieszne polecenia, ale w większości przypadków na zasadzie kuponów do papierosów (nabijają produkty) dla siebie
(usunięte przez administratora)
Miej satysfakcję że jeden wyleciał z regionu pomorskiego
Czy firma po inwentaryzacji zdawczej przy zamknięciu punktu jeżeli rozliczenie wyjdzie nie tak daje możliwość spłacenia jej w ratach?
W całej Polsce od kilkunastu dobrych lat istnieje faktura elektroniczna. Nawet w tych największych korporacjach. W Ruchu, przy zdaniu punktu, fakturę trzeba wysyłać w formie papierowej, po to żeby maksymalnie wydłużyć termin płatności. ZUS i US nie pyta nas czy mamy na opłaty...
No zgdzę się, że jest to uciążliwe, ale w takim razie to co można zrobić by to zmienili?
Drodzy Państwo , prawdziwy Ruch S.A był kiedyś.. W chwili sprzedania firmy i likwidacji Oddziałów , zwolniono rzesze ludzi , która się znała na prowadzeniu tego Wszystkiego.... Dziś tylko patrzę na to , co uczyniono mojej dawnej firmie i ....wściekłość , bezsilność ..... Były pracownik Ruch S.A / Oddział Kujawy , Toruń / Zwrotownia Prasy
masz rację 20 lat przepracowałem w hurtowni ruchu i bardzo miło te lata wspominam , towar był tani , asortyment jaki klient potrzebował ,a dziś to jakaś parodia handlu , batoniki i napoje , z kiosku żabki nie zrobią ,
witam chciałabym dowiedzieć się czy grudniowy konkurs coca coli został rozczygnięty i wyniki były ogłoszone
Tak, wyniki były ogłoszone dla MS'ów więc niech się Pani zwróci do swojego MS, ewentualnie do Kierownika Regionu. Nagrody pieniężne jak i również Miski CC zostały rozdane Agentom w lutym / marcu. Jeżeli Pani nie otrzymała nagrody tzn, ze nie zajęła Pani premiowanego miejsca. Przypomne, ze w tym konkursie liczono wzrost sprzedaży procentowy względem października 2021.
zgadzam się , przepracowałem 35 lat i mam miłe wspomnienia w lipcu kończę bo nie mogę patrzeć na te ceny , batoniki przeterminowane i nawolone góry napojów ,
tylko że ja pracowałam do lutego i nikt póżniej nie informował mnie nawet nie odbierali odemnie kierownictwo telefonu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ruch S.A?
Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 515.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 476, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 232 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?
Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.