Cześć, powiedzcie mi czy w BRW mogą pracować pary na jednym sklepie?
Hej, moglibyście podpowiedzieć mi jak wygląda grafik pracy dla magazyniera w BRW? :) Czy pracuje się 5 dni w tygodniu (pon-pt), czy również w weekendy? Jeśli weekendy wchodzą w grę, to jak często przypadają na jednego pracownika? Czy grafik jest elastyczny i można podawać swoją dyspozycyjność z miesiąca na miesiąc?
Chciałbym poruszyć temat wiarygodności tej (BRW) pseudofirmy.Klient istnieje dla nich jak płaci pozostałe niuanse są mało ważne .Moja historia wygląda jak jakiś żart.po zamówieniu mebli otrzymałem maila zwrotnego , że dostawa będzie 04.02.2021r. Ale się okazało , że ten termin jest (usunięte przez administratora) wart bo głupi klient poczeka. Wyznaczyli następny termin , aż na 26.02. na szczęście tego roku.To TYLKO o trzy tygodnie póżniej taka mała obsuwa nic nieznacząca dla klienta.Dziś dostałem telefon ,że meble są myślę huuuura ale szybko sprowadzono mnie na ziemię przyszły, ale nie kompletne. ZERO reakcji z ich strony przecież nic się nie stało.ŻADNEJ refleksji , żadnego pomysłu jak to rozwiązać obsługa totalna amatorka odradzam zakup mebli w tej śmiechu wartej firmie. Żenada totalna, firma do niczego nie warto wystawiać swoich nerwów na taką próbę.To tyle na dziś. Oczywiście jeszcze się odezwę bo stałem się zagorzałym komentatorem tejżałosnej firmy i salonu.
Twój komentarz nie ma sensu, ponieważ to forum jest poświęcone pracy oraz pracownikom, a nie opiniowaniu terminów realizacji przez jakiś klientów. W jakim celu wypusujesz tutaj te swoje, nikogo tu nieintetesujące farmazony ?
Podpisuje sie pod twoja wypowiedzia w 100 procentach ja rowniez czekam na meble juz miesiac kazdy kolejny tel to przesuniecie terminu o tydzien. Meble w produkcji taka informacja na infolini. A na stronie informacja ze meble dostepne i czas realizacji zamowienia 7 dni. Kpina i smiech na sali gdyby byla info czas realizacji miesiac ok rozumiem czekam miesiac a nie dostawa w ciagu 7 dni a klient czeka ponad miesiac i jest zbywany.
Ja robię na magazynie brw jest (usunięte przez administratora) człowieka sam pracuje bo drugi na urlopie wczoraj miałem 10 palet tapicerki i zero pomocy jak kuchnie przyjeżdżają to zaraz telefony czy już gotowa bo klient niby czeka a w rzeczywistości wyjeżdża ona za 2-3 tygodnie. Wypłata mizerna świeżak dostał 3300 po okresie próbnym a ludzie którzy robią po kilka lat pracują za śmieszne 2900 brutto i w warunkach "szkodliwych" czyli w grzybie i kurzu. NIE POLECAM
Ja robię na magazynie brw jest (usunięte przez administratora) człowieka sam pracuje bo drugi na urlopie wczoraj miałem 10 palet tapicerki i zero pomocy jak kuchnie przyjeżdżają to zaraz telefony czy już gotowa bo klient niby czeka a w rzeczywistości wyjeżdża ona za 2-3 tygodnie. Wypłata mizerna świeżak dostał 3300 po okresie próbnym a ludzie którzy robią po kilka lat pracują za śmieszne 2900 brutto i w warunkach "szkodliwych" czyli w grzybie i kurzu. NIE POLECAM
Nękają mnie fiatem Tipo oraz Fiatem 500. A to paskudne zachowanie jest bo ja i tak będę jeździł moim Seicento do końca życia.
W dniu 9 marca 2021 zamówiłam i od razu zapłaciłam za zestaw mebli kuchennych (nr zamówienia 2021/S31A/1029603. Otrzymałam mailem potwierdzenie realizacji na 23 marca 2021 r. Niestety - mamy już 26 marca, mebli brak, jakiegokolwiek kontaktu ze strony BRW brak !!! Na moje interwencje na infolinii słyszę tylko "zgłosiliśmy problem do hurtowni" - i co mi z tego !!! Mebli nadal nie mam, pieniędzy też !!! A myślałam, że kupuję w renomowanej firmie... SKANDAL !!! Żeby w BRW nikt nie potrafił mi odpowiedzieć kiedy otrzymam meble, za które zapłaciłam ??? A co na to Zarząd Spółki ???
Co twój wpis i te twoje wypociny mają wspólnego z tematem tego forum ?! Tutaj dyskutuje się nt. pracy, warunków pracy, wynagrodzenia, itp. Opiniujesz produkty, obsługę i reklamację ?! Jesteś jakaś niedorozwinięta ?! Kogo tu obchodzą twoje problemy z zamówieniem ?!
W dniu 15 listopada 2020 roku zamówiłem w BRW poduszki do rogówki. 30 Listopada 2020 odebrałem SMS że poduszki są do odbioru dlatego udałem się do sklepu i tu było zaskoczenie - żadnych poduszek nie było a obsługa sklepu tłumaczyła, że to błąd w systemie i dlatego otrzymałem smsa. Potem kilkakrotnie jechałem do sklepu zapytać czy są już poduszki czy nie i kiedy będą. Tak upłynęło blisko 5 miesiący... Zirytowany i zdenerwowany 8 marca 2021 roku zadzwoniłem na centralną infolinię z zapytaniem ile jeszcze będę czekał o co z moim zamówieniem... Pani która ze mną rozmawiała na infolini zadeklarowała, że tego samego dnia a najpóźniej 9 marca ktoś się ze mną skontaktuje, poinformuje i wytłumaczy co z moim zamówieniem które 5 miesięcy wcześniej opłaciłem i? I nikt nie zadzwonił! 10 marca pojechałem do BRW w Chorzowie i pytam kiedy będą poduszki, za które 5 miesięcy wcześniej zapłaciłem. Pani w obsłudze była miła ale na to pytanie nie potrafiła odpowiedzieć. Poziom kompetencji i podejście obsługi sklepu do klienta to DRAMAT, sięga dna... Nigdy w życiu nic w tym sklepie nie zamówię! 5 miesięcy czekania, towar opłacony i nie można towaru odebrać - 10 marca 2021 roku zarządzałem zwrotu pieniędzy i przestrzegam wszystkich by szukając mebli trzy razy zastanowili się nad tym czy w ogóle jechać i co kolwiek w BRW oglądać a broń Panie Boże zapłacić za towar bo na odbiór można sobie czekać latami!
Mam podobną sytuację dotyczącą mebli. Dokonałem sporego zamówienia w jednym ze sklepów, opłaciłem zaliczkę i czekałem do wyznaczonego terminu realizacji. Termin upłynął już 3 tygodnie temu i mimo telefonów na infolinię na której nic nie potrafią powiedzieć dalej czekam. Wystarczy tego, to nie firma meblarska tylko wyłudzacze. Nie polecam zakupów w tej pseudo firmie, towar który oferują to żaden rarytas, oczekiwanie na zamówienia to jakiś żart, obsługa miła... grzecznie zbywają klienta - niech spada na drzewo, czego on znowu chce. Mam nadzieję, że takie firmy będą eliminowane przez rynek.
Jestem w podobnej sytuacji (Polak mądry po szkodzie). Za meble zapłaciłam 9 marca 2021, dostawa miała być 23 marca. Miała - bo dopiero po wielokrotnych interwencjach dziś dostałam SMS-a, że meble będą po 7 kwietnia (!!!). Ale którego konkretnie ? Z BRW zrobiła się firma krzak.
BRW to sieć sklepów w całej polsce,Ja pisze opinię jako BRW sama nie wiem co jak i gdzie,Bo Biłgoraj robi meble,do Zamoscia się dzwoni a meble kupujemy na terenie polski,Ja kupiłam na Bielanach Wrocławskich ul Czekoladowa,Meble drobie z usterka na froncie,Od grudnia czekam na realizację reklamacji,Front uczkodzony,brakowlo uchwytu,facet co montował ddodał swoją okleinę za która mu zapłaciłam bo nie miały okleiny.Od grudnia 2020 nawydzwaniałąm się,pisałam i kiedy w marcu 15 doczekałam się frontu który trafił nareszcie do mego mieszkania nie moge ,,doprosić,,się montera który wykona czynność,Firma brw spadła na psy,Pozmieniali się pracownicy zapewne,bo 7 lat temu kupowałam u nich meble i było wszystko dobrze,teraz każdy robi łachę ze coś zrobi,USŁUGA była przeze mnie opłacona.Jak sprzedają to sa mili,uczynni,jak spieprzą coś to unikają kontaktu,NIE POLECAM sklepu brw,kupujcie gdzieś indziej,a oni jak nie będa miec klientów to padną.Lepiej na zamówienie robić meble u innych producentów,Jestem bardzo rozczarowana BRW.I każdemu odradzam,jeśli nie chcecie miec problemów,
Gdybym wcześniej zapoznała się z tą opinią na pewno nie kupowałabym w BRW. Niestety, Polak mądry po szkodzie... Ja kupiłam meble kuchenne z potwierdzoną dostawą na 23 marca 2021 r. i do dziś ich nie mam - wyposażenie kuchni mam w kartonach. Nikt z BRW nie potrafi mi powiedzieć kiedy wreszcie zrealizują moje zamówienie. Istna wolna amerykanka. Na maile nikt nie odpowiada, na infolinii twierdzą, że "zgłosili problem" ... i co z tego !!! Od firmy nadal nie mam żadnej informacji, mebli też nie ma, za to BRW obraca moimi peniędzmi. Ciekawe co na takie podejście do klienta sądzi Zarząd Spółki ???
Witam, chciałbym podjąć pracę w tej firmie na stanowisku magazyniera w Poznaniu czy ktoś z Was może tam pracował, może mi napisać jakie są godziny pracy, pensja, czy są premie oraz jaka panuje ogólnie atmosfera. Czy pracuje się na wózkach widłowych czy trzeba dźwigać ciężary?
Dużo dźwigania, jeden wózek widłowy, kilka paleciaków. Ogólnie tendencja jest wzrostowa jeśli chodzi o harówkę gdyż rośnie sprzedaż internetowa a to jest przewalane przez salon. Atmosfera wśród chłopaków zawsze była dobra ale od kilku lat ciągła rotacja. Kiedyś ludzie pracowali po kilka lat, teraz po kilka miesięcy:) Praca 10-20, brak nadgodzin. Jest pensja i jest premia. Starczy na życie jak masz pokój u rodziców :D
Co sądzicie o nowej formie wynagrodzenia? Wreszcie będzie przejrzyście?
Macie zniżki na produkty z Tego sklepu jako pracownicy?
tak mnie potraktował Wiesław Czerwonka za co ????
Witam, jak oceniacie pracę magazyniera? chciałbym aplikować ,ale martwię się jak ciężko jest fizycznie. chciałbym aplikować do dużego sklepu
Zależy od salonu w jakim chcesz podjąć pracę i czy łącznie z tobą będzie pełna obsada magazynowa. Wakat na stanowisku odbija się na kręgosłupach pozostałych magazynierów. Przyjmijmy, że dziennie czteroosobowy zespół musi rozłożyć ręcznie towar z sześciu palet dostawy. Paczki częstokroć 10-20 kg. Do tego wydawanie towaru, tapicerka - ciężka, niewygodna do przenoszenia, ekspozycja. Przepełniony magazyn. Jeżeli dźwiganie jest dla ciebie problemem to lepiej sobie odpuść i znajdź robotę, gdzie więcej operuje się widlakiem.
Sklep BRW w Płocku ul.sikorskiego omijaj szerokim łukiem .Kirowniczka to kierownica bez odrobiny empatii.Nigdy więcej moja noga nie przestąpi progu tego sklepu.
Nie polecam brw w łocku ul,sikorskiego.Kierowniczka tyłem do klienta
KupiLem produkt w sklepie BRW .Chciałem wymienić na inny kolor.Niestety jest to u nich niemożliwe.!!!!.Będę omijać szerokim łukiem.Nie polecam !!!!!
Hej. Jesteście w stanie mi pomóc? W zeszłym roku robiłem remont i zakupiłem w BRW przez Internet lempe z platnoscia za pobraniem. Teraz otrzymuje maile i pisma z wezwaniem do zaplaty bo podobno mieli problem z systemem i wszystkie zamowienia on line poszly do kurierow jako zapłacone. Teraz nie mam pojęcia czy płaciłem czy nie bo byłem w trakcie remontu i sporo było zakupów tego rodzaju. Może kurier wziął kasę a może nie
Twoja wypowiedź jest nie na temat. Temat tego forum jest poświęcony pracy oraz pracownikom, a nie opiniowaniu produktów oraz obsługi klienta. W celu ustalenia dalszych losów Pani/Pańskiego zamówienia, proszę zgłosić swój problem pod nr telefonu: 22 822 14 88. Serdecznie pozdrawiam.
Meble to badziew z defektami podobno na hali nie spełniają norm tylko pakują jak leci a ja potem czekam na wymianę w nieskończoność. Nie polecam
Obsługa posprzedażowa? Dramat. Zamówione łóżko z szafkami nocnymi - szafki nocne źle nawiercone, nie da się ich zamontować. Złożona reklamacja 26.10. - w wyznaczonym terminie nikt się nie skontaktował. Sami dzwoniliśmy co się dzieje, 6 tydzień po złożeniu reklamacji i nikt nie wie kiedy będą nowe szafki. W zeszły czwartek Pani "wysłała" prośbę o kontakt do sklepu, żeby zadzwonili. Oczywiście nikt się nie pofatygował. Wczoraj kolejny telefon - Pani powiedziała to samo, a także, że nikt nie wysyłał informacji do salonu na Popularnej... MASAKRA. Ciekawe czy w tym roku jeszcze się wyrobią chociaż z informacją. Dzisiaj dostaliśmy e-maila, że reklamacja o numerze, którego nie mamy została rozpatrzona pozytywnie. Śmiech na sali. Jakość szafy FLEX - dramat. Nigdy więcej BRW.
Przykro mi, że tak długo musiałeś czekać na reklamację i wymianę uszkodzonych mebli w Black Red White. Czy w końcu otrzymałeś nowe meble? Wspominasz też o złej jakości, wyjaśnisz o co chodzi?
Obsługa reklamacji to jedna wielka kpina. Czekam na wymianę wadliwego sprzętu od października. Po wielokrotnym upominaniu się o podjęcie działań w tej sprawie, do tej pory nie wykonano wymiany - pomimo zapewnień z ich strony o szybkim rozwiązaniu tej reklamacji. To moje ostatnie zamówienie w tym sklepie. Stanowczo odradzam zakup mebli wszystkim osobom, które to jeszcze rozważają.
Dzień dobry. Co Pańska wypowiedź ma wspólnego z pracą oraz warunkami pracowników BRW ? To forum jest poświęcone pracy oraz warunkom pracy, a nie opiniowaniu produktów oraz obsługi klienta. Proszę nie zaśmiecać tego forum tematami nie na temat.
Brak słów. Minęło 14dni nie zwrócili pieniędzy - pomimo zwrotu towaru do salonu (mam na to pieczątkę salonu, numer telefonu nie odpowiada, 100km przejechane) - na pewno po Nowym Roku zgłoszę sprawę na Policje - niech się nimi zajmą ..300zł przepadło.Kilkanaście rozmów z infolinią- odsyłanie od Aliasza do Kajfasza. A zaczęło sie od tego że przysłali po 20 dniach nie ten towar za który zapłaciliśmy. Żenada. To był nasz pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie. I obiecuje póki żyje - wszystkim znajomym będziemy stanowczo odradzać zakupy w tym sklepie. Do dziś nie usłyszeliśmy słowa "przepraszam" , nikt z BRW nam nie chce pomóc, 300zł w plecy....Przykro że takie sklepy z tak mierną obsługą jeszcze funkcjonują w Polsce.
(usunięte przez administratora) Kogo tutaj na tym forum interesuje twoje 300 zł i jakiś towar ?! To jest forum poświęcone PRACY oraz PRACOWNIKOM. P R A C A, P R A C O W N I C Y oraz W A R U N K I P R A C Y. Czytać nie umiesz, zatrzymałeś na szkole podstawowej, że tworzysz tu jakieś wypociny na temat zamówienia, towaru i twojego poirytowania ?! Kogo to tutaj obchodzi !!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Black Red White S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Black Red White S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Black Red White S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 1 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!