Prawda jest taka, faktycznie w latach 1997-2004 kto chciał robic, to pracy było dostatek. Ekipa znających się ludzi, z czasem nabierania umiejętności funkcjonowała na przyzwoitym poziomie, można było spać...hulały maszyny ino syk! Szacunek, wyrozumiałość miedzy sobą był na pewno, alkohol i biesiady wspólne robiły robotę. Integracja ważna sprawa, mniej agresji i głupkowatego donoszenia w celach wiadomych.. to zwykłe(usunięte przez administratora) czego nigdy nie rozumialem. Jak na pierwszą poważną moją pracę spoko. Pan Tadeusz Ch. przychodził zobaczyć swoje nowe inwestycje..itd. dyrektorzy ,kierownicy i biurowiec to pionki w ręku gracza. BYŁO MINĘŁO, MOGŁEM SZYBCIEJ ŻUCIĆ Z DNIA NA DZIEŃ I ŚWIAT ZWIEDZAĆ.
Tragedia!!! Oszukują klientów nagminnie. Obiecują realizację zamówienia standardowego (bez żadnego projektowania) w ciągu 10-14 dni, byle by klient złożył zamówienie i wpłacił 40 % zaliczki. Później, po każdym zapytaniu klienta o termin realizacji, przesuwają go za każdym razem o tydzień lub dwa tygodnie i tak bez końca. W efekcie nie wiadomo kiedy zamówienie będzie gotowe - za dwa, trzy czy cztery miesiące.?! To najgorsze dziadostwo. Władze firmy powinny zająć się czym innym, bo na tym co teraz robią, na pewno się nie znają. Klient
Prosimy przyjąć przeprosiny z naszej strony dotyczące wydłużonego czasu realizacji. Pragniemy zapewnić, że codziennie dokładamy wszelkich starań aby realizacja zamówień przebiegała bez zakłóceń dla naszych Klientów. W opinii nie mamy numeru zamówienia abyśmy mogli sprawdzić co się stało, że czas oczekiwania realizacji zamówienia tak znacznie się wydłużył. Jeżeli to możliwe prosimy o przesłanie informacji z numerem zamówienia na adres emailowy naszej infolinii bok@brwsa.pl a postaramy się pomóc.
U mnie było to samo. Na początku miało być na początku grudnia ostatecznie przyszło 5 stycznia i jeszcze narożnik odwrotny niż był konsultowany z obsługą sklepu.
Jest nam ogromnie przykro że doszło do takiej sytuacji. Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje w przyszłości nie miały miejsca. Jeśli sprawa wymaga naszej interwencji prosimy o kontakt na numer tel. +48 84 685 02 02 lub na e-mail reklamacje@brwsa.pl , a postaramy się pomóc.
Czekam na meble od dwóch miesięcy i tylko słyszę jak wam przykro.Co tydzień zmiana terminu. Wyłudzacie pieniądze bo inaczej tego nazwać nie można. Wasza infolinia to jakaś żenada ,ludzie wyuczeni czterech formułek. Że rozumieja ,przepraszają ,jest im przykro,monitorują zamówienie. Na czym to monitorowanie polega? Na wysyłaniu kolejnych maili? I to po wcześniejszych interwencjach. Na 8 maili przyszła odp. na 3. Jesteście niekompetentną bandą wyłudzaczy. "Prosze podać numer zamówienia" i od początku ..bardzo nam przykro,jak tylko zamówienie będzie kompletne... Cierpliwość ludzka ma granicę , moja się skończyła nie dam się oszukać na kilka tysięcy złotych.DLATEGO SPRAWE ODDAJE W RĘCE ADWOKATA
Pragniemy bardzo przeprosić za sytuację, która miała miejsce i zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby realizacja zamówień przebiegała w sposób niezakłócony dla naszych Klientów. Prosimy przesłać numer zamówienia na e-mail: bok@brwsa.pl a postaramy się jak najszybciej ustalić termin dostawy i wrócimy do Pana z informacją zwrotną.
Rzadko uzewnętrzniania się, ale by uchronić każdego, nie zamawiajcie tam czegokolwiek. Drugi raz zamówienie i drugi raz to samo, chciałem dać 2ga szansę i mebel akurat mi pasował. Paczka przyszła uszkodzona, taka była z magazynu wydana, widać że uszkodzenia były nieumiejętne naprawiane gdzieś po drodze... Brak wszystkich elementów do skręcenia, i największy hit okazało się że ta uszkodzona paczka co nawet etykiety nie miała oryginalnej z fabryki jest innego koloru, więc mam łóżko dwukolorowe. Czas oczekiwania na mebel 45 dni teraz jestem magazynem BRW bo nikt tego nie odbierze ode mnie. Bardzo to przykre,że mamy takie firmy w kraju...
Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu całego zdarzenia. Prosimy o kontakt z naszą infolinią na numer 84 685 02 02 lub adres email bok@brwsa.pl. Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-18:00 Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
Kolejny telefon i kolejne przesunięcie terminu realizacji zamówienia. To już przekracza wszelkie dopuszczalne normy. Robicie z klientów idiotów i po prostu ich oszukujecie. Nie widziałem gorszej firmy na polskim rynku. Rujnujecie firmę do końca. Informuję, że sprawę przekazuję na drogę postępowania sądowego. Apel do potencjalnych Klientów: Omijajcie sklepy BRW z daleka, bo tylko wpędzicie się w kłopoty i stracicie zdrowie!!! Klient
Jest nam ogromnie przykro że doszło do takiej sytuacji. W opinii nie mamy numeru zamówienia abyśmy mogli sprawdzić co się stało, że czas oczekiwania realizacji zamówienia tak znacznie się wydłużył. Jeśli to możliwe prosimy o przesłanie numeru zamówienia na adres email bok@brwsa.pl a postaramy się pomóc i wyjaśnić cała sprawę.
Osobiście byłam świadkiem bardzo niestosownego zachowania Państwa pracownic w sklepie BRW na ulicy Popularnej. Starsza kobieta o imieniu Urszula wydarła się na nową koleżankę w pracy, która poprosiła o pomoc w komputerze. Pani nowa była bardzo uczynna i miła dziewczyną, nie wiedziała jak ma się zachować w sytuacji tej agresji że strony tej starszej kobiety, ja również. Panie Prezesie znamy się osobiście. Proszę o zwrócenie uwagi na zachowanie noszące znamiona agresji w stosunku do nowych, słabszych pracowników przez ich dużo starszych, doświadczonych kolegów z pracy. Pani Urszuli zalecam leki na uspokojenie i lekarza psychiatrę oraz przejście na emeryturę ponieważ ewidentnie z ludźmi nie powinna już pracować. Pani Kinga Wisniewska natomiast zaproponowała pomoc w wystawieniu zamówienie ale na własnych loginach. Sytuacja niepojętej agresji w stosunku do nowego pracownika miała miejsce w obecności kilku Klientów. Opinia idzie w świat... Niestety.
Szanowna Pani przekazaliśmy Pani wpis do Kierownika Salonu aby sprawdził opisaną sytuację. Pragniemy zapewnić, że w przypadku nowych pracowników staramy się wspierać naszych nowych kolegów i koleżanki w procesie wdrożenia w nowe role. Oczywiście sprawdzimy przesłane Panią zdarzenie. Z wyrazami szacunku.
Dramat..jeśli chodzi o jakość , obsługę oraz czasz dostawy - kilka miesięcy na standard z katalogu... Nie polecam zakupów w lublinie oraz ,,głośno i chętnie,, odradzam znajomym odwiedziny w salonach brw...
Pragniemy bardzo przeprosić za wszelkie napotkane niegodności i zapewnić, że stale pracujemy nad poprawą naszych usług i produktów. Dziękujemy za pozostawienie opinii i jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Nie myl jakości obsługi jako pracownika z brakami wywołanymi przez złe decyzje centrali i zwalnianiem pracowników lub słabo opłacanych i sami się zwalniają z dostawą mebli
Nigdy więcej mebli kuchennych BRW. Dostawa po 5 miesiącach i w dodatku meble nie były kompletne. Na uzupełnienie następny miesiąc czekania. Nie była to wina sklepu, a jedynie producenta. Brak poszanowania kontrahenta i klienta. TRAGEDIA.
Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu całego zdarzenia. Prosimy o kontakt z naszą infolinią na numer 84 685 02 02 lub adres email bok@brwsa.pl. Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-18:00 Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
Blackredwhite doprowadziło do masowych odejść wieloletnich pracowników po tym jak jakiś geniusz wymyślił kalkulator limitów sprzedaży dla pracowników. Nagle wszystkim pracownikom spadły bardzo pensje, bo progi do premii były zawyżone, to się ludzie pozwalniali. Dziś zastępują ich małolaci nastawieni na etat a nie na zyski bez doświadczenia wyrabiający 1/20 tego co wyrabiali poprzedni. Czy cos ich to nauczyło -NIE. Teraz BlacRedWhite zwalnia resztki długoletnich pracowników na wyższych stanowiskach oskarżając ich o brak zysków. Mieli zyski puki nie wprowadzili kalkulatora wiec po co było zmieniac cos co działało?! Zmiany, które co chwila są wprowadzane " wizualne", to tylko strata pieniędzy mająca na celu tylko pokazywać, że coś się robi. Tracicie filar, a jak tak dalej będzie to całkiem go stracicie. Podejmowane są decyzje oparte na czym?! Na pewno nie na rzeczywistości, bo w rzeczywistych decyzjach góra schodzi do dołu i w decyzje wdraża podstawowych pracowników, bo to oni najlepiej wiedzą co się dzieje. Filarem BRW są handlowcy ale nie "mechaniczny" sprzedawca z biedronki tylko prawdziwi handlowcy nastawieni na relacje z klientami i zyski. Większość z nich od was odeszła, bo handlowiec z powołania robi to dla zysku a nie charytatywnie. Jedynym rozwiązaniem jest likwidacja kalkulatora, rekrutacja i zatrzymanie w firmie prawdziwych handlowców dając im możliwość zarobić nawet 4-8 tyś na rękę. Jak można było pozwolić na odejście pracownikom którzy wypracowywali 200tys/mc netto i płacić im po 2,5 tyś za taki przychód. To chore. Kiedyś można było zarobić w BRW i się chciało biec po sukces każdego miesiąca. Współczuję wam pracować za taką " miskę ryżu".
Dodam jeszcze cyt., pasujący do sytuacji ..." Jeśli uważasz, że wynajęcie profesjonalisty do pracy jest kosztowne, poczekaj, aż zatrudnisz amatora"...
Możesz napisać jakie to zmiany? Chodzi ci o odejścia pracowników, czy w pensjach coś się zmieniło na lepsze? Jaka jest teraz stawka?
Jeśli 100zł brutto co 2 lata można nazwać jako polepszeniem , chyba że jesteś kierownikiem to 150
Stawka to najniższa krajowa + ewentualnie premia jak zrobisz plan (jeśli nie no to trudno). Młodzi pracownicy dostają na start o 200-400zl więcej niż pracownik z 20 letnim stażem pracy. Firma ma gdzieś starych pracowników i dlatego nie ma kto tu pracować. Młodzi przychodzą i po miesiącu ich nie ma bo za mało zarabiają .
Termin zamówienia opiewał na 24.12.2021. Towar dostarczono na magazyn brw w Mierzynie przy ulicy Weleckiej 2, dnia 20.12.2021. Dzisiaj jest 7.01.2022. Zamówiony towar tkwi dalej na magazynie, a ja nie mogę go odebrać, bo jest jakiś problem ''chyba z przyjęciem na magazyn''. Nie wiem o co tu chodzi. Jest już 13 dni roboczych po terminie realizacji, a salon meblowy, w którym złożyłam zamówienie nie może mnie powiadomić o towarze do odbioru, ponieważ nie dostał informacji, że taki towar już jest. Kpina totalna, brak poszanowania klienta. Kierownictwo powinno zainteresować się pracą załogi magazynowej w Mierzynie.
Pani Danuto aby wyjaśnić sytuację prosimy o kontakt z naszą infolinią na numer 84 685 02 02 lub na adres emailowy bok@brwsa.pl Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
W pełni potwierdzam, porażka. Kierownictwo, myślę, że Dyrekcja i Prezesi mogliby zainteresować się pracą i logistyka swoich pracowników a nie tylko generacją zysków. Klient wpłacił to już jest nieważny, niezauważalny. Może ktoś powinien ponieść finansowe koszty i rekompensatę dla każdego niezadowolonego klienta.
W październiku zamawiałem osobiście w salonie na Serbskiej narożnik. Myślałem, że jak na miejscu zamówię to będę miał 100% pewność, że wszystko zostanie załatwione jak należy. Niestety myliłem się narożnik przyszedł odwrotny niż to było uzgadniane. Nie wgłębiałem się w temat co oznacza prawy czy lewy narożnik właściwe nazwanie tego w zamówieniu zostawiłem pracownikowi BRW. Ja określiłem gdzie miała być dłuższa gdzie krótsza część narożnika. Jeszcze zaznaczyłem, że ma być tak jak na ulotce reklamowej, którą miałem przy sobie. Myślę, że to była wystarczająca informacja, żeby właściwie zaznaczyć w zamówieniu. Niestety pracownik jak to pracownik, przecież to nie on za to płaci. Pomylił się i zaznaczył odwrotny a ja to klepnąłem swoim podpisem. Odradzam zakupy w BRW na Serbskiej w Poznaniu. Jak robić zakupy to przez internet i nie polegać na jakiejś panience z długimi paznokciami. Pomijam fakt, że dwa razy przekładano termin realizacji dostawy, który wydłużył się 2 tygodnie
Panie Wojciechu chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu całego zdarzenia. Prosimy o kontakt z naszą infolinią na numer 84 685 02 02 lub adres email bok@brwsa.pl. Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-18:00 Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
Automat wysłał regułkę, że podpisałem zamówienie więc nie ma o czym rozmawiać. Trzeba po prostu omijać sklepy Black Red White i robić zakupy przez internet ale już nie w Black Red White
Z rozmowy rekrutacyjnej. Osoby prowadzące rozmowę nie ogarnęły technologii z której korzystaja, jednocześnie wyśmiewajac kandydata ( Pani z dzialu HR ) rzuciła niewybredny komentarz odnosnie wprowadzenia światłości technologicznej w poprzedniej firmie. Sie prosiło przejscie na inne komunikatory dzisiejszych czasów. Jako gospodarze rozmowy przy takim małym problemie powinni sobie poradzic, a napewno podarowac sobie niewybredne komentarze skoro sami sobie nie radzą. Druga sprawa że obiecuja odpowiedz negatywna lub pozytywna w danym czasie i go nie dotrzymuja.
Pani z HR pyskata i z łapanki lub po znajomościach . Nikt nie pozwoli by na niego krzyczeć na szkoleniach i rozmowach rekrutacyjnych . No ale jaka firma taki HR i centrala .
Zamówiłam łóżko piętrowe NAMEK w październiku 2021. Dwa boczne (duże) elementy zarysowane i wysmarowane jakimś czarnym smarem. Nie do doczyszczenia. Dodatkowo trzy mniejsze elementy również zarysowane. Reklamację zgłosiłam. Po WIELU mailach i telefonach wysłali mi nowe elementy na początku grudnia 2021. Montaż reklamacyjny ustalili na drugą połowę stycznia 2022. Informowałam, że nie mam gdzie magazynować kartonów, jednak mimo to wysłali mi meble do domu. Ostatecznie montaż reklamacyjny się nie odbył. Nie odpowiadają na maile. Czeka się po kilka dni za odpowiedzią. Dopiero po wysyłaniu kolejnych monitów ktoś odpisuje. Ludzie niekompetentni. Bardzo zawiodłam się na tej firmie. Nie słuchają co się do nich mówi, chcą tylko odepchnąć Klienta ni mieć spokój. Nikt nic nie wie. Nie potrafią ustalić montaż reklamacyjnego przed wysłaniem towaru do domu. Z całego serca nie polecam! Oczywiście ostatecznie zostałam z uszkodzonym łóżkiem! Już nigdy nic tam nie kupię. Myślałam, że to dobra marka i sklep, jednak się myliłam. Nie polecam robienia zakupów w tym sklepie. Dobre opinie na temat tego sklepu chyba były kilka lat temu. Teraz to słabej jakości towar, w dodatku zero szacunku dla Klienta. Kolejna firma pokroju DVD MAX.
Pani Karolino Bardzo nas zaniepokoiła sytuacja opisana przez Panią. Będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółów na nasz adres emailowy do Biura Obsługi Klienta bok@brwsa.pl lub bezpośrednio kontakt z naszą infolinią pod numer 84 685 02 02. Chcielibyśmy dokładnie wyjaśnić co się stało, aby uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
Pracuję w tej firmie już wiele lat zarabiam, dobre pieniądze i szczerze polecam pracę w tej firmie. Ludzie, atmosfera i warunki. Przychodzę do pracy uśmiechnięta, a jak czytam wpisy to przykro mi jest, że ludzie pod maską anonimowości wpisują bzdury, a robią to często ponieważ życie im nie wyszło... Zamiast szukać winnych, trzeba zacząć pracować, pracować nad sobą.....
Umówmy się, dobre pieniądze dla każdego będą inne. Każdy pracuje w innym sklepie - jedni w BRW kontrahenckim, inni w sklepie wielkopowierzchniowym inni w małym sklepiku z dwoma pracownikami. Wsadzanie wszystkich do jednego wora i pisanie, że im życie nie wyszło jest przejawem czystego cebulactwa. Jeśli pracujesz na fajnym sklepie a pensja Cię zadowala - super! Opisz szczegóły i napisz gdzie- może ktoś chętnie się przeniesie. A forum jest stworzone po to by dzielić się opinią na temat pracodawcy i jeśli ktoś czuje się np wyzyskiwany lub (usunięte przez administratora) ma prawo o tym napisać i nie świadczy to absolutnie o jego nieudacznictwie.
Kłamiesz. Ta firma jest żałosna. Zarząd DEPRAWUJE intrygantów a ofiarom intryg haniebne poczyna sobie. I to bardzo delikatna ma opinia. To szczujnia i Urągownia.
Bredzisz kimkolwiek jesteś. To jest firma urągające Bogu pod wyznawców którego się podszywają oszczercy kłamcy co wrabiają w takie cuda że ich ofiary wylatują z pracy. Zarząd kryje i DEPRAWUJE oprawców ofiary nagle mają nie tylko zakaz wstępu do firmy, bez konfrontacji a jak prawa osoba chce dochodzić prawdy to w Sądzie fałszywymi świadkami J. załatwiają i zeznania giną a nawet są preparowane. Zgłaszane na ofiary są niebyłe incydenty a durny Zarząd ofiarom blokuje konfrontacje z oszczercami. Zarząd to patologia klakiery toksycznego i za bardzo sprawiedliwego Tadeusza Chmiela. Chmiel to tyran i despota a szmalcowniki fałszywe świadki Jehowy wysadzają prawe i uczciwe osoby. I niech mi ktoś tu nie wypisuje głupot albo mi zaprzecza bo za zuchwałość mogę mordę paroma klapsami oklepać. W tej firmie to nawet bojówkę potrafią zorganizować na wysadzonego kłamstwami siostrunciu na braciszków. Przeklęte miejsce przez bardzo wielu ludzi.
Firma traci ludzi na produkcji dlatego ci co w biurze siedzą wywiesili plakat na bramie, że szukają nowych pracowników. Wykorzystują pracę tych biednych ludzi poto by sobie pensie podnieść i tylko się zabawiają cudzym kosztem. Nawet w biurze nie chce im się pracować tylko wyświetlacze przynoszą do biura żeby mecze oglądać...To jest autentyczny przypadek jak Michał z Biszczy w trakcie pracy przyniósł wyświetlacz do oglądania filmów na ścianie. Ten sam Michał trzyma w garażu Honde 3.0L w benzynie, która zabawia się po pracy; aby nie wzbudzać podejrzeń to do pracy przyjeżdża starym pordzewiałym gracikiem. Taki młody i takie złe wzorce prezentuje...Nawet (usunięte przez administratora) innych.
Nie rozumiem cię. Plakat, że firma szuka nowych pracowników, nie oznacza zwolnienia starych. Raczej rozwój firmy i dlatego potrzebują nowych ludzi. Trochę chyba jesteś zazdrosny o innych pracowników i ich styl życia. Dobrze wywnioskowałem?
Pracownicy ze stażem 20-15 lat którzy wnoszą dużo do firmy traktowani tak samo jak ludzie co pracują pół roku, w tej firmie najlepiej udawać debila bo jak się angażujesz i pokażesz że potrafisz to i tak nic nie dostaniesz, brak stażowego, socjalne nie istnieje, teraz jest pretekst żeby zwalniać ludzi, wypłaty zależą od współczynników sprzedaży, na które nie mają wpływu zwykli pracownicy. Milion stanowisk dyrektorow które nie mają sensu, góra chyba nie wie co się dzieje w hurtowniach i na produkcji. Nie wiem jak tak wielka firma może być tak źle prowadzona ale jak się bierze na prezesa ludzi z mięsa czy innych przetworów to nie ma co sie dziwić zamiast wziąć.kogos.kto.od lat tam pracuje i się zna. Następny może być prezes piekarni i tak nic nie zmieni
Czasem nawet są traktowani gorzej niż Ci nowi i zarabiają mniej niż nowi, a jak Ci się nie podoba to słyszysz żeby szukać sobie nowej pracy,
I na szczęście ja się zwolniłem to była najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć, szkoda że tak długo musiałem do tego dojrzeć
Cześć! Czy mógłbyś zdradzić co wchodziło w zakres Twoich obowiązków? Jako potencjalnie zainteresowana pracą w biurze w zespole PM/kupiec/specjalista ds zakupów chętnie poznam opinie i więcej uwag. Z góry bardzo dziękuję!
Czyli siedzenie na tyłku cały dzień, gapiąc się w telefon i od czasu do czasu ruszenie ów tyłka, aby coś wydać klientowi lub na ekspozycji ustawić, ku twojemu niezadowoleniu i abominacji, wyraźnie widocznymi na twojej wiecznie obrażonej minie, jak to najczęściej ma miejsce wśród magazynierów tej - nazwijmy to umownie - firmy.
Nie szanuje się klienta. Szafa kupiona z wniesieniem i montażem. Od momentu dostarczenia trzeba czekać miesiąc na montaż. W chwili obecnej druga reklamacja i kolejne proszenie aby łaskawie pan od montażu się zjawił. 2 tygodnie czekanie na yebane rolki. Chyba przyczepie ja do samochodu i zaciągnę pod salon niech się nią wypchają i oddają pieniądze. Nigdy więcej nic nie kupię w brw.
Ja jak i pozostali pracują na produkcji, każdy ma dosyć tej pracy i zaczyna ją zlewać, nikt nie chce pracować za 2100-2500 na rękę gdzie jeszcze kilka lat temu można było zarobić ponad 3tys. Prawdopodobnie 3/4 zastanawia się nad zmianą pracy co spowoduje brak pracowników i brak wykonanych zamówień, szkoda tu przychodzić i najlepiej stąd uciec. Dodatkowo pracodawca chce byśmy przychodzili w soboty pracować za kilka zł brutto, człowiek się nadzwiga i zarobi mniej niż w Biedronce za kasą, nie polecam
Zamówiłem łóżko. Po ponad tygodniu dostałem połamane. Pęknięte na pół. Całość procedury reklamacyjnej trwa już ponad 2 tygodnie. Na nowy produkt czeka się 7 dni. Można dopłacić i wtedy to już tylko 3 dni. W przypadku gdy dostaje sie uszkodzony produkt czeka sie jakieś 2-2,5 tygodnia, na części zamienne. Pytanie: Gdzie tu logika i chęć poprawy swojego wizerunku w oczach klienta, który dostał wadliwy produkt? Kpina nic dodać nic ująć. Po paru telefonach dowiedziałem się, że producent już zrobił części zamienne ale teraz będę czekał jakieś 2 tygodnie na dostarczenie ich. Poczta Polska już by szybciej to zrobiła. Całość procedury wygląda tak, że przesyłacie to sobie nawzajem od różnych hurtowni, magazynów po sklep aż finalnie za 2 tyg trafi to do mnie. Przecież to jest jakaś kpina. To jest brak szacunku dla klienta, któremu dostarczyło się uszkodzony produkt. Na prośbe o połączenie z przełożonym dostałem tylko informacje że ktoś do mnie zadzwoni. Telefonu jak nie było tak nie ma. W 2 tygodnie to ja sobie dwukrotnie zdążę załatwić łóżko.
Panie Mariuszu, aby pomóc potrzebujemy numer zamówienia bądź reklamacji prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 84 685 02 02. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w soboty od 10:00 do 18:00
Informacje przedstawione w powyższym poście pochodzą z tej właśnie infolinii. Stamtąd miał oddzwonić do mnie kierownik zmiany. Nikt oczyiwiście nie zadzwonil. Mój numer reklamacji to S06H/49690. Prośba o interwencje, bo skoro czesci sa już gotowe, to czekanie na sam proces wysylki przez 2 tygodnie jest niepoważny...
Panie Mariuszu dziękujemy za podanie numeru reklamacji. W tym momencie nasz pracownik sprawdza Pana zgłoszenie. Prosimy przyjąć nasze przeprosiny jeżeli kontakt nie nastąpił wcześniej i za sytuację, która miała miejsce.
Black Red White przeprasza. Jestem w szoku. A Prezesi deprawatorzy co kryją oszczerców z bandy Eweliny ksywa Krowiarka to chamy blokujące złożenie skargi do dziś mnie nawet nie przeprosili. Kryją zdeprawowanych pracowników i zapewnia jæ im bezkarność.
Pracowałam przez kilka lat z biurze BRW w Warszawie. Żałuję że tak długo się tam zatrzymałam. Zarobki dużo poniżej średniej na rynku pracy. Mój wniosek o (niewielką)podwyżkę był procesowany wiele miesięcy... Jeżeli chodzi o zakres pracy to stanowczo wykracza poza realne normy czasu pracy ale oczywiście można zapomnieć o wypłaceniu nadgodzin lub ich odbioru. natomiast kiedy chce się wyjść z pracy po 8h skoro nie ma zgody na nadgodziny, to potem są problemy przy niewyrobionych celach a obowiązki spadają na inne osoby które też już mają swoje "nadgodziny". Nie wspomnę o takich kwestiach jak brak benefitów czy nawet kawy i herbaty dla pracowników. Dodatkowo atmosfera jest dość gęsta i nieprzyjemna. Jeżeli ktoś szanuje swój czas, lubi być doceniany za ciężką pracę to radzę omijać szerokim łukiem tą firmę.
W wielu firmach nadgodziny nie są płatne, ale można za to odbierać wolne. Próbowałeś w ten sposób załatwić to z przełożonym? Jak nie można więcej zarobić, to chociaż można mieć więcej wolnego.
Jak wysokie świąteczne premie wypłaca BRW? Czy w formie pieniężnej czy w np. bonach? Czy na taką premię można liczyć tylko przy okazji Wielkanocy i Bożego Narodzenia czy też w inne święta czy okazje? Pozdrawiam Małgośka, kandydatka na doradcę. Kocham Trzy Kolory! :*
Czy mimo braku odpowiedzi zdecydowałaś się przesłać swoje CV do Black Red White? Napisz proszę, czy masz już za sobą proces rekrutacyjny. Chciałabym wiedzieć, jak on przebiega. Na jakie warunki może liczyć nowy pracownik?
Blekotu się najadłaś. To toksyczna firma. Oj zapłaczesz ty nie raz jak cię będą zaplecowo wrabuać w cuda i nawet nie nie poinformują co na ciebie na kłamali za to odczujesz ukaranie albo wywalenie z roboty. Będziesz widziana w dwóch miejscach jednocześnie.
Jeżeli chodzi o pracowników biurowych to były to niewielkie premie pieniężne chyba około 200zł o ile nie przekraczało się pewnego przychodu. Premie są od niedawna i są na święta i wielkanoc. Nie ma też dodatkowych dni wolnych np w wigilie. Jest odbierany wtedy przez wszystkich pracowników dzien wolny np za 25grudnia jeżeli przypada w sobotę. Nie ma też co liczyć na wspólne wyjście z okazji świąt. Chyba że pracownicy sami sobie zorganizują i zapłacą.
Jak wygląda sytuacja z wysyłką zamówionych mebli Black Red White ze strony brw.pl? Przywozi je kurier i można z nim ustalić wniesienie i montaż, czy złożenie mebli trzeba zamawiać oddzielnie? Ile kosztuje taka usługa? Ktoś korzystał i doda takie informacje?
Panie Damianie, możliwość zamówienia montażu przy wysyłce internetowej jest możliwa w przypadku odbioru zamówienia w salonie. Koszt montażu uzależniony jest od rodzaju mebli. W przypadku wysyłki ekspresowej opcja zamówienia dodatkowo montażu jest niedostępna. Jeśli chodzi o wniesienie zamówienia to przy wysyłce ekspresowej ta usługa zawarta jest w cenie. Przy wysyłce standardowej usługa wniesienia jest dodatkowo płatna. Zapraszamy na naszą stronę www.brw.pl lub do odwiedzenia któregoś z naszych Salonów www.brw.com.pl/siec-sprzedazy/ Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Black Red White S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Black Red White S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Black Red White S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!