Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Meble - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

baner wywiady
Klientka

Zadzwoniłam do salonu w Wołowie zamówić blat. Była 16.55h, salon czynny do godziny 17. Pani wrednym głosem powiedziała do mnie, że już jest za późno, że ona zaraz zamyka i nie przyjęła zamówienia. Czy tak się traktuje klientów? Czy firmie Bodzio aż tak się powodzi, że szary pracownik odmawia przyjęcia zamówienia, bo jest za pięć siedemnasta? Ja też pracuję w obsłudze klienta i jak trzeba zostaję po godzinach. Kiedyś w tym salonie była miła obsługa, często robiłam tam zakupy, a teraz ŻENADA. Nie polecam.

Ja
@Klientka

I dobrze zrobiła, zapewne nikt jej nie zapłaci za nadgodziny, tak to już jest w tym bodziu

2
Zadowolony pracownik

To prawdziwy zaszczyt dla mnie pracować w firmie którą odwiedził i bardzo chwalił pan prezydent Andrzej Duda. Można zobaczyć na TVP info w telewizji. Wreszcie ktoś docenił naszego pracodawcę. Możemy być dumni że pracujemy w Bodzio. Pozdrawiam całą załogę.

4
Bodziak
@Zadowolony pracownik

Pracodawcy to zagorzali PIS-owcy, dlatego przyjechał. Jakby mieli inne poglądy nawet by się nie pofatygował.

Danuta

Polecam z czystym sumieniem ta firme. Praca w tej firmie to czysta przyjemnosc i satysfakcja. Ludzie piszacy o niej zle opinie sa zarazeni lub sa pracownikami innych firm bo pisza o glupotach ktore tej firmy nie dotycza.

Aaa
@Danuta

A tak dokładnie to z czego jesteś zadowolona? przyszły pracownik by chciał wiedzieć. Osoba jako sprzedawca w salonie jest ogrodnikiem, sprzątaczka, reklamacyjnym, fakturzysta, bankiem,odśnieżarką czasem nawet z piecem ma styczność a i jeszcze elektrykiem bo żarówki też trzeba samemu wymienić oczywiście meble też przydało się czasem złożyć. A płacą najniższa krajowa.

Agnieszka

Jestem wieloletnim pracownikiem Salonu Bodzio. Wraz z koleżanką zaczynałyśmy w trudnych czasach, o których wiele z Was, wylewających tutaj żale na Firmę, nie ma nawet pojęcia. Czego tak naprawdę oczekujecie od Firmy więcej? Daje stabilną i dobrą pracę. Nie ingeruje w poczynania pracowników-jeśli nie musi. Zasada jest prosta: jak dbasz-tak masz.Jeśli uczciwie i rzetelnie pracujesz, to czego się tutaj obawiać, kontroli? W innych firmach ich niby nie ma?? Sprzedajesz więcej-zarabiasz więcej. Też logiczne. Proszę znaleźć sobie firmę, która dużo płaci za nic i nic nie wymaga. Czytam te narzekania na Szefostwo i jest mi przykro, że to moi współpracownicy tak piszą. Odważnie- bo bez nazwisk. A kto nigdy bezpośrednio nie rozmawiał z P.Dyrektor, nie powinien się wypowiadać wcale. Całą swoją siłę i oszczędności rzucili na ratowanie dorobku swojego życia. I nasze miejsca pracy. Czy musieli to robić i starać się utrzymać wszystkie Salony ??? Doceńcie to albo zmieńcie pracę. Firma jest solidna i rzetelna. Wywiązuje się ze swoich wszystkich zobowiązań. Lubię i polecam tą pracę i Pracodawcę. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim zdrowia.

4
Maly salon
@Agnieszka

Dobrze napisane !!! Podpinam się po to :) pozdrawiam :)

Klientka

Zadzwoniłam do salonu w Wołowie zamówić blat. Była 16.55h, salon czynny do godziny 17. Pani wrednym głosem powiedziała do mnie, że już jest za późno, że ona zaraz zamyka i nie przyjęła zamówienia. Czy tak się traktuje klientów? Czy firmie Bodzio aż tak się powodzi, że szary pracownik odmawia przyjęcia zamówienia, bo jest za pięć siedemnasta? Ja też pracuję w obsłudze klienta i jak trzeba zostaję po godzinach. Kiedyś w tym salonie była miła obsługa, często robiłam tam zakupy, a teraz ŻENADA. Nie polecam.

Ja
@Klientka

I dobrze zrobiła, zapewne nikt jej nie zapłaci za nadgodziny, tak to już jest w tym bodziu

2
Sprzedawca
@Klientka

Brak szacunku do klientów którzy wyznają zasadę „nasz klient nasz pan”. Nauczcie się wkoncu, ze sprzedawca nie będzie siedział po godzinach BO PAN TAK CHCE. Czy to biedronka czy meblowy, żenada!

1
Zenada
Klient
 Pytanie
@Klientka

Żenada to klient dzwoniący z zamówieniem 5 minut przed zamknięciem. Naprawdę nie mogło to poczekać do dnia następnego? Czy tak ciężko zrozumieć pracownika który nie kończy pracy w momencie zamknięcia drzwi? Każdy pracownik dodatkowo musi wykonać raporty z dnia nie tylko te do firmy ale również dla urzędu. Należy jeszcze ogarnąć stanowisko pracy żeby na otwarcie nowego dnia był porządek dla klienta. Jeszcze dużo czasu upłynie kiedy w Polsce zmieni się stosunek do pracownika będącego sprzedawcą. Klient nasz Pan ale... ludzie - w granicach rozsądku. Pozdrawiam każdego klienta i bez negatywnych emocji.

1
123456
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Droga Pani, koleżanka uprzejmie powiedziała,aby zadzwoniła Pani dnia następnego ponieważ były zrobione już wszystkie raporty o tej godzinie. Po co tak pluć jadem. Czy nie można było zadzwonić dnia następnego ? Bądźmy ludźmi. Na każdego w domu czeka rodzina i obowiązki ! Sklep jest czynny od 9-17. Można przez ten czas wykonać zamówienie bez takich sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie ;)

Kola
Klient
@Klientka

Masakra naprawdę, normlani ludzie nie dzwonią do sklepu kiedy wiedzą że za 5 minut się zamyka, człowieku ogarnij się żenada i tyle!!!!!!

Alicja
Pracownik
@123456

Drogie koleżanki, nie stanę w waszej obronie, ponieważ uważam, że wystarczyłoby odrobinę dobrych chęci. Można było zapisać sobie gdzieś z boku, co klientka chce zamówić itp, a zamówienie puścić w dniu następnym. Często tak robię i to działa. Naprawdę. Klient zadowolony, że załatwił sprawę i ja też, bo mi nie uciekł. A te pięć minut, nikogo nie zbawi,jeśli nawet ma to być kosztem rodziny :)

Stała klientka
Klient
@Klientka

Niestety,nie zgodzę się z Panią. Jestem stała klientka i Panią,które są muszę przede wszystkim podziękować za tak indywidualne podejście do każdego klienta. Zawsze miła obsługa i uśmiech na twarzy,co się akurat przy poprzedniej ekspedientce nie zdarzało. ???? Wręcz była tam jakby za kare. Pozdrawiam i ja chętnie polecam ;)

1
Pozytywna
Pracownik
@Klientka

Cały dzień masz na to aby zadzwonić lub jechać do salonu. Za 5 -17 możesz sobie pomażyć. Ludzie tez mają swoje życie i dzieci ktore czekają na rodziców w domu. Więc nastepnym razem róż (usunięte przez administratora) wczesniej !

Monia
Klient
@123456

Pracujecie do 17h, czyli o 16.55h jeszcze jesteście w pracy. Więc zacznijcie pracować, bo porządku na sklepie nie macie!

Anonim
Klient
 Rekomendacja
@Klientka

Cóż jak dzwoni Pani za 5 siedemnasta to trudno oczekiwać od kogoś że będzie Bóg wie ile czasu spędzał nad czymś co równie dobrze można rozwiązać dnia następnego. Godziny pracy godzinami, ale trochę ludzkiego spojrzenia. Może ta Pani co odebrała telefon miała gorszy dzień.

goska
Klient
 Rekomendacja
@Klientka

skoro pracujesz w obsludze klienta to powinnas wiedziec ze tacy klienci sa najgorsi najlepiej przyjsc po zamknieciu niech pracownik zostaje za darmo obys miala takich jak najwiecej

Gisc
Klient
@Klientka

To ze pani zostaje dluzej to pani decyzja nie ktorzy maja rodziny do ktorych sie spiesza a nie jeszcze obslugiwac takuch co dzwonia na ostatnia minute i wymagaja bycia obsluzanym. Ciesz sie kobieto ze na mnie nie trafilas. Zenada byc takim samolubnym

Ola
Pracownik
@Gisc

Naucz się kobieto pisać poprawnie po polsku, a potem się wypowiadaj na forum. Wstyd, że takie niepiśmienne jak ty, pracują w obsłudze klienta.

Mój Nick
Pracownik
@Ja

Wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma..

Ola
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

A ktoś to W ogóle weryfikuje? Cały Bodzio.

Tomasz
Klient
@Klientka

Tak bo byś chciała żeby ktoś robił nadgodziny bo śmieszny blat kupujesz wow ale zamówienie

@qwerty
Klient
@Alicja

Najgorzej przyzwyczaić klientów, a potem siedzisz do 20 bo klient wchodzi za pięć 17 i zaczyna meblować całe mieszkanie. Dzisiaj 5 minut jutro 10 a potem godzina. Jeśli klient jest taki czepliwy to potem byłaby skarga czemu zamówienie zostało złożone dopiero w dniu następnym. znam ten typ - niestety... Wiele lat pracowałem w obsłudze...

Gosc
Kandydat
@Klientka

A to przepraszam bardzo Pani nie ma w domu rodziny ze tak zapytam .

Kasia
Klient
@Monia

Następna wielka,,pani'' klientka ????????‍♀️ zajmij się lepiej porządkiem w domu A nie udzielaniem rad pracownikom

Klieeentka
Klient
@Klientka

To skoro Pani pracuje to nie potrafi uszanować tego że każdy chce wrócić do domu

Lili
Były pracownik
@Klientka

Witam Pomylila pani miejsca To nie jest ksiega skarg i zażaleń To jest portal o opini pracownikow o pracodawcach! A tak na marginesie jakim trzeba byc czlowiekiem by tuz przed koncem pracy utrudniac ludzia isc do domu. Kazdy ma dom ridzine dzieci! Zenada!

Katarzyna
Klient
@Lili

To jest portal na którym każdy może napisać swoją opinię, nie tylko pracownik ale również klient.

Ktoś
Klient
 Pytanie
@Lili

Twoim (usunięte przez administratora) obowiązkiem jest w obsłużenie do ostatniego klienta.... A nie wypraszać klientów bo projektu panu nie zrobię bo ja jeszcze zamknięcie muszę zrobić tak jak to ze mną postąpiono w pewnym salonie na Podkarpaciu, i na dodatek czekać później na projekt z błędami 4 dni, to ja się pytam czy klient w waszych salonach jest już mniej ważny?

Były pracownik
Klient
@Klientka

Proszę się nie martwić,już nikt w tym salonie nie obsłuży Pani z łaską,bo salon Bodzio w Wołowie przechodzi do historii.Tak się właśnie obsługa starała, że doprowadziła do likwidacji sklepu.Szkoda.

Mati
Pracownik
@Klientka

Nie polecam klientom mebli i tym podobne slaby material wykonczenia zawiasó nie polecam

Marta
Pracownik
@Klientka

No pewnie dzwoni Helenka po blat tuż przed zamknięciem i wszyscy powinni się cieszyć. Ha ha. I co jeszcze pani sobie życzy może zamontować od razu ????????

Agaaa
Klient
@Klientka

Ja w Brodnicy bylam o 16.35 chcialam zamówić 2 konkretne rzeczy. I Pani tez mnie oddelegowała , że już za późno.

Klient
Klient
@Mati

Ja również. Zawiasy masakra. Nawierty źle zrobione. Płyty mokre okleina odchodzi. Meble beznadzieja. ODRADZAM ZAKUPY

Ktoś
Klient
@Klientka

Żenadą jest Pani zachowanie. Praca w handlu powinna być traktowana jako szkodliwa przez takich właśnie klientów. Cały dzień pewnie Pani siedziała z koleżankami i popijała kawkę a o 16.55 zachciało się zakupów.

X
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Ciekawe ile zarabiasz ?

salon
Pracownik
@X

To zależy jaki masz utarg.

pracuś
Pracownik
@salon

Teraz utargi są lepsze bo ceny poszły w górę.

salon
Pracownik
@pracuś

prawda

ona
Pracownik
@Klient

Jakość mebli z roku na rok jest coraz lepsza, Myślicie ze BRW ma lepsze to się mylicie, ich meble strasznie się rysują i są jak z papieru.

Ja
Pracownik
@Klientka

Ok

Ja
Pracownik
@Klientka

Zgadzam się w pełni.

Salon
Pracownik
 Rekomendacja
@Ja

Zobaczcie jak kuchnie wyglądają poprostu świetnie. Wkoncu Bodzio idzie z trendem

Bodzio
Kandydat
@Klientka

Najgorszym chamstwem jest przyłażenie lub dzwonienie na koniec dnia zapłać za czas spędzony po godzinach i wtedy wymagaj!!!

Sprzedawca
Pracownik
@Bodzio

Niestety i tacy Klienci się trafiają.

Aaa Nowy wpis
Klient
@Klientka

Cóż za egoizm. To że Pani nie posiada życia prywatnego to nie znaczy że inni też go nie mają. Pracownik powinien być punktualny zarówno z czasem wejścia jak i wyjścia z pracy. Zenujace to jest Pani egoistyczne podejście do człowieka Pozdrawiam i życzę Pani tylko takich klientów jakim jest Pani sama

Viktoria Nowy wpis
Klient

Salon meblowy Bodzio w Wieluniu to miła i kompetentna obsługa. Czułam się tam wyjątkowo doceniona. Serdecznie polecam:-)

Nowy
Klient
 Pytanie

Witam czy na delegacjach jest płacone rozłąkowe? I ile można zarobić na godzinę na montażu ? Pozdrawiam

Halo
Kandydat
 Pytanie
@Nowy

Czy odpowie mi ktoś?

Ja
Pracownik
@Halo

jakie rozłąkowe nie ma czegoś takiego pracujesz od poniedziałku do piątku a i w sobotę szefowa potrafi wysłać w trasę nie patrząc że mamy dom i też chcielibyśmy trochę w domu pobyć jak by mogła to i w niedzielę kazała by nam pracować to już lepiej mają na budowie u szefa, spróbój tam

Nowy Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Ja

Wyciągnę 30 zł na godzine chociaż na montażu? Przybliż jak to wygląda

Danusia Nowy wpis
Pracownik
@Nowy

Za 30 zl nikt by tutaj nie pracowal. Na montazu jest stawka 45 zl na reke

Danusia
Pracownik
 Pytanie

Pracowałam w wielu miejscach zarówno firmach rodzinnych jak i korporacjach. Gdy trafiłam do firmy Bodzio, uświadomiłam sobie, że jest to praca moich marzeń a zatrudnienie w tej firmie było jedna z najlepszych decyzji jaką podjęłam. Miejsce jest naprawdę wyjątkowe a jeszcze bardziej wyjątkowi są ludzie którzy tutaj pracują. Za co cenię tą firmę? Przede wszystkim za to że człowiek jest tutaj bardzo istotny a szczerość i otwartość jest standardem pracy. Tworzy to naprawdę fajne warunki do pracy. Nie ma tu zjawisk jakich doświadczyłam w innych firmach jak wyścig szczurów, konflikty i wojny podjazdowe, ciągły stres. Gdy dołączyłam do firmy Bodzio pozytywnie zaskoczyła mnie pomoc z różnych stron jaką mnie otoczono, dzięki temu szybko zintegrowałam się z zespołem i odnalazłam w nowym miejscu. Owszem wszyscy staramy się aby dawać z siebie jak najwięcej i rozwijamy swoje kompetencje a firma to ułatwia - inwestuje i docenia.

1
Kasia
Były pracownik
@Danusia

Droga Danusiu co ty mówisz. Ja pracowałam w salonie i nie ma w twoich słowach grama prawdy. Ale cóż, widocznie masz za zadanie ocieplać wizerunek firmy.

Lidia

Podobno fabryka szuka hydraulika, a przynajmniej tak piszą na swojej stronie. Szkoda tylko że nie ma tam żadnych szczegółów. orientuje się ktoś w zarobkach na tym stanowisku? I jak duże doświadczenie trzeba mieć żeby wzięli kandydaturę pod uwagę? Dajcie znać bo nie wiem czy mówić mężowi o tej ofercie.

Paula
Kandydat
 Pytanie

Cześć jakie są zarobki w salonie w Częstochowie?

Xxx
Były pracownik
@Paula

W salonach Bodzio dobre zarobki to byly 2018-2019 , pozniej pandemia sciemia wojna a teraz to juz premie zabierają , zastanów sie dwa razy czy do tego czegos chcesz wejść:-)

Tomasz
Były pracownik
@Paula

Najniższa krajowa, brak socjalu, brak czegokolwiek w tym szacunku do pracownika.

Alonzo z Goszcza
Były pracownik
@Xxx

@Paula masz rację, musisz jeszcze dodać o Panach montażystach mianowanych przez szanowną Edytkę i Justynkę na wielkich kontrolerów. Słoma z butów wystaje, nie potrafią sklecić porządnie zdania, nie wspominając o kompetencjach w obsłudze programów na których pracują. Nauczyli się jednego i szablonowo to klepią, myśląc jacy są wspaniali. Albo Pan Michał przyjedzie pod salon i będzie obserwował przez szybę co robisz. W końcu dojdą do wniosku, że jest Ci potrzebna pomoc i przyjedzie dziwny Pan z fabryki, który będzie z Tobą pracował i donosił na Ciebie. Po jakimś czasie tej wspaniałej współpracy i tak Cię zwolnią. Ale trzeba to zrozumieć bo dbają o swoje miejsce pracy i premię.

Tomasz
Były pracownik
@Alonzo z Goszcza

Co ty opowiadasz za bzdury. Praca w Bodzio jest świetna. Możesz się realizować, spełniać swoje marzenia i ambicje zawodowe????

Paweł
Były pracownik
 Pytanie
@Tomasz

Alonzo ma całkowitą rację. Realizacja marzeń i planów zawodowych??? Co to znaczy? Odśnieżanie, koszenie trawy czy mycie toalet po klientach?? Jeżeli to dla Ciebie szczyt marzeń to gratuluje

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Alonzo z Goszcza

Prawda w 100% Ci wielcy „ kontrolerzy „ nie maja pojecia , ani wyobrazni . Na takie zachowania sa paragrafy, (usunięte przez administratora) na każdym kroku . uważają sie za bezkarnych ale do czasu . swiat idzie do przodu a ta firma zatrzymała sie wiele lat temu . Zero szacunku do ludzi , ktorzy chca po prostu pracowac . „ kontrolerzy „ zamiast pomagać , szkolic i dzielić sie swoja „ wiedza „ aby polepszyć cokolwiek , najwieksza satysfakcję maja z kopania dołków pod pracownikami , bo przeciez jak ktos bedzie ten „ zły „ to ja przed wielka Pania Szefowa wyjde na tego super . przeciez to jest kpina . Najpierw niech postawią na prawdziwe szkolenia pravownikow a dopiero pozniej oczekują czegokolwiek . wysyłają na salon dziwnego typa z wada wymowy , ktory sam wiele nie potrafi a zachowuje sie Pan i władca . smieszne . przyjechałeś na polecenie firmy ? super - wykorzystaj ten czas na szkolenie nowych pravownikow a nie zaspokajanie swoich ambicji . ale czego masz nauczyc skoro sam wymagasz szkolenia .

Mariola
Były pracownik
 Pytanie

No cóż, jaśnie "pana" nie ma co ruszać bo admistracja strony kasuje wszystkie wpisy na temat tej "szlachty". Co to za portal na którym nie można się swobodnie wypowiedzieć? Widocznie ktoś ma interes w tym żeby za wszelką cenę zrobić z niego bohatera.

Ewa
Były pracownik
@Pracownik

Praca sama w sobie ok ,najgorzej jak jesteś nowo przyjęty ,a osoba z toba pracujaca niechetnie cie szkoli bo ma wiecznie focha .Kierownictwo nawet sie tym nie interesowalo niestety,nikt nie dzwonil nie pytal na jakim etapie jest przyswajanie materialy ,a stary pracownik wiecznie dołki kopie pod toba ,czysty mobing ale pracowniczy .Z chcecia dalej bym pracowala ,ale trzeba miec od kogo wiedze czerpac a z tym tu gorzej ,bo dzwonienie po innych sklepach i pytanie o tok postepowania bo ktos cie nie przyucza bylo meczace i śmieszne .Sama musialam szkolic sie i czytac stare meile ,notowac ,,gromadzic info ,bo po 2 tyg.mialam zakres co jest czym ,ale jak używac gorzej ,bo do kompa malo kiedy mozna bylo dojsc.

Agnieszka

Jestem wieloletnim pracownikiem Salonu Bodzio. Wraz z koleżanką zaczynałyśmy w trudnych czasach, o których wiele z Was, wylewających tutaj żale na Firmę, nie ma nawet pojęcia. Czego tak naprawdę oczekujecie od Firmy więcej? Daje stabilną i dobrą pracę. Nie ingeruje w poczynania pracowników-jeśli nie musi. Zasada jest prosta: jak dbasz-tak masz.Jeśli uczciwie i rzetelnie pracujesz, to czego się tutaj obawiać, kontroli? W innych firmach ich niby nie ma?? Sprzedajesz więcej-zarabiasz więcej. Też logiczne. Proszę znaleźć sobie firmę, która dużo płaci za nic i nic nie wymaga. Czytam te narzekania na Szefostwo i jest mi przykro, że to moi współpracownicy tak piszą. Odważnie- bo bez nazwisk. A kto nigdy bezpośrednio nie rozmawiał z P.Dyrektor, nie powinien się wypowiadać wcale. Całą swoją siłę i oszczędności rzucili na ratowanie dorobku swojego życia. I nasze miejsca pracy. Czy musieli to robić i starać się utrzymać wszystkie Salony ??? Doceńcie to albo zmieńcie pracę. Firma jest solidna i rzetelna. Wywiązuje się ze swoich wszystkich zobowiązań. Lubię i polecam tą pracę i Pracodawcę. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim zdrowia.

4
Maly salon
@Agnieszka

Dobrze napisane !!! Podpinam się po to :) pozdrawiam :)

.....
@Agnieszka

Umowy pracowników nie są przedłużane -o jakim ratowaniu miejsc pracy piszesz? Nie zwalniaja stalych pracownikow ale Szukają oszczędności -nie dziwię się bo kryzys jest jednak czy jest to ok względem pracowników dobrych którzy starają się bardzo i nic nie zapowiadało katastrofy?Mam rodzinę -zostałam bez srodaków do życia -czy ktoś zapytał jaką mam sytuacje? Nie-była tylko informacja,ze zwz na obecną sytuację umowy nie są przedłużane. ...i wiecie co, jest mi po prostu przykro bo lubiłam tę pracę i dawałam z siebie max.Jesteśmy tylko liczba która trzeba zredukować aby wyjść na swoje. ...

Pracownica
@.....

Jeżeli nie czytasz koleżanko że zrozumieniem,to nie pisz wcale.Firma istnieje od ponad trzydziestu paru lat, ja pracuję ponad 15 i mam własne zdanie i żadne negatywy nie będę popierać.Kolezanka która pisała przed tobą ma słuszna rację. Jaka praca taka płaca. Nikt na siłę w pracy nie trzyma. Na szczęście pracownicy salonu znają realia pensji i atmosfery panującej pomiędzy nami a firmą w Goszczu. Pozdrawiam koleżanki i kolegów z Goszcza ????

Ema
@Agnieszka

Pani Agnieszko dziękuje bardzo za szczere słowa .Nie można pozwalać na obrażanie naszej Pani Dyrektor i udawanie że nic się nie dzieje. To jest bardzo dobra empatyczna i pełna zrozumienia dla innych kobieta . Ludzie trochę szacunki .

Pracownik -
@Pracownica

Dziewczyny się żalią ze nie przedłużyli im umowy bo firma ma gdzieś za co pracownik chleb kupi i ze jest to przykre a wy tu wyliczacie jak jest pięknie -praca jest ok ale podejście do pracownika zwłaszcza na początku pandemii nie było dobre.Teraz też najłatwiej pozbyć się pracownika nowego a nie raz spotkałem wieloletnich leserow na salonach którzy jakoś się uchowali. ...

1
Pracownica
@Pracownik -

O jakich leserach mówisz? To jest firma prywatna i jeśli ktoś nie ma wyników nie utrzyma się w pracy długo.Jak popracujesz tyle ile ja to pogadamy. Fakt jest taki że bez pracy nie na kołaczy. Wszyscy teraz mają ten sam problem,bo firmy zwalniają albo nie przedłużają umów. Sądząc po godzinie.wpisu właśnie jesteś w pracy i zamiast zająć się właśnie pracą dodajesz swoje mądrości.Ci którym zależy na pracy napewno podzielają moje zdanie.

?
@Agnieszka

Pracownicy salonów sprzedają i oni bezpośrednio przyczyniają się do zbytu mebli. Dzięki nim a też wszystkim w firmie i oczywiście sobie dyrekcja ma to co ma. Pracownicy mają wypłatę. Jest ogromna korelacja między dyrekcją a pracownikami i sprzedażą. To wszystko się przenika. Każdy powinien być wdzięczny każdemu. Pracownik dyrekcji a dyrekcja pracownikowi. Wszędzie są plusy i minusy. Jedni są traktowani ok inni nie. Różnie bywa. Takie są relacje bo nasączone emocjami. Nie można mówić że wszystko jest pięknie skoro nie jest. Tyczy się to wszystkich. Jeśli pracodawca nie szanuje pracownika do końca to pracownik nie będzie szanował jego. I na odwrót.

MALY SALON
@.....

Jak nie zwalniają stałych pracowników ? im też wręcza się wypowiedzenia.

Ola
@MALY SALON

Dają wypowiedzenia czy każą podpisywać porozumienie stron???

Rysiu
@.....

Widzę że słbo Pani się orientuję bo zwalniają nawet przed końcem umowy.

Xxx były pracownik
Były pracownik
@Agnieszka

Tak owszem rozmawiałam i zapewniali mi że będę pracować szefostwo kadry prowadząca , wykorzystac do cna i wywalić w okropny sposób ,o czym kobieto piszesz . Nie lizuj się bo i ciebie wywala nie unikniesz .

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

O matko z jakiego ty salonu jesteś ? ???????????? Pracuj pracuj póki cię edzia nie odwiedzi

Monika
Pracownik
@Agnieszka

Super napisane.też jestem zdania:jak dbasz to tak masz.klienta trzeba sobie wypracować,to wróci i zamówi.wypłata super i zawsze na czas.polecam

Krzysztof
Pracownik
@Agnieszka

Zgadzam się z Tobą w 100 % takiego szefostwa jakie mamy my, NIE MA NIKT INNY!!!!

Agnieszka
Pracownik
@Xxx

1/ Jestem z Salonu, który wie, co to uczciwa praca i dobra płaca. 2/ Pani Edyta wykonując swoją pracę była również na naszym Salonie. 3/ Nadużywanie znaków interpunkcyjnych i brak znajomości poprawnej polszczyzny dużo mówi o piszącej osobie.

Były pracownik
Były pracownik
@Agnieszka

Lizak tyłeczek dalej i tak ci to nic nie da jak będą chcieli Ciebie zwolnić ???? Bądź zdrów:-)

Katarzyna
Klient
@Agnieszka

Chyba Ci dziewczyno zapłacili za tą opinie ,bo ja po wizycie w salonie Bodzo i zakupie meblei mam najgorsze zdanie o was .Totalna ignorancja klienta ,wręcz klient to wróg!! Jakość meble woła o pomstę do nieba..

Tomk
Pracownik
@Agnieszka

Ha ha rzucili oszczędności zejdź na ziemię jeszcze ci pokażą jak im nie będziesz potrzebna albo zachorujesz np. Na kręgosłup od dźwigania paczek 80 kg.

były pracownik
Były pracownik
@Rysiu

ja zostałam zwolniona rok przed końcem umowy.firma załosna brak słow ale widzimy sie niedługo w odpowiednim miejscu droga dyrekcjo.

xXX.
Były pracownik
@były pracownik

I tak trzymać, ja żałuję że (usunięte przez administratora) nie poszedłem w zaparte ,no cóż jak ktoś jest wredny takim zostanie. CH im w oko. Niech sobie mają wieśniaki którym słoma z butów wystaje:-), albo spadające tupeciki:-)

1
Aga
Pracownik
@Agnieszka

Co ty wiesz o pracy w Bodzio,wpis z biura lub nakazany przez szefostwo,też to przerabiał ????,praca ciężka ,sprzedawca,magazynier,sprzątaczka, konserwator,osoba do sprzątania parkingu, grabienia liści, odśnieżanie,obsługi rat, kasjer, obsługa rat, osoba do wyjaßniania bałaganu w mam przesunięciach przy remamentach, reklamacyjny, a i czasem jako tragasz np.4 piętro reklamacja z winy firmy ,...a zapomniałam i podpieprzanie współpracowników ,aby mieć wyższą premię

Jestem ziomek
Klient
@Ema

Ten cały Bodzio to (usunięte przez administratora) i nic więcej żeby jego żona wchodziła na kamery i krytykowała pracę pracowników. Zero poszanowania dla nich zero wsparcia brak benefitow socjalu a co gorsza żadnych pochwał i brak dodatkowych premi. To pracownicy budują markę i robią sprzedaż a szefostwo nie potrafi tego docenić. Mają miliony na koncie i mogli by mieć ich więcej gdyby doceniali pracowników.

Magnolia363
Pracownik
@Agnieszka

Też tak myślę właśnie

Krzychu
Pracownik
@Agnieszka

Agnieszko, Zgadzam się z Tobą w 100%. Szanuje ponad wszystko Panią Dyrektor Iwonę oraz Pana Dyrektora Bogdana. Szanuje prace, wykonuje swoje obowiązki i nigdy nie spotkało mnie nic złego ze strony Firmy. Chciałbym w tym miejscu podziękować również z Całego Serca za wsparcie jakiego mi udzielone oraz za pomoc Pani Edytce. Zawsze mogłem na nią liczyć i byłbym człowiekiem nieszczerym, gdybym tego nie napisał. Oczywiście, nie każdy jest idealny, nie każdy ma codziennie najlepszy dzień. Bywa sporo kwasu i z kierowcami, i z prowadzącymi i działem planowania a nawet z reklamacjami. Ale zawsze trzeba umieć dojść do porozumienia z drugim człowiekiem. Ja zawsze, podkreślam zawsze będę wdzięczny Państwu Szewczyk za prace i godziwe warunki zatrudnienia. Również Paniom z Kontroli. Jeśli były uwagi, to były one po prostu słuszne. A miały za zadanie tylko naprowadzić Nas na właściwy tor, żeby Firma nie straciła a i Nam wszystkim było dobrze. Taka jest moja osobista opinia. Po kilku latach pracy.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Ema

pełna empati i zrozumienia kobieta ??? hmmm NIGDY W ŻYCIU NIE POTRAFI WGL ZROZUMIEĆ CZŁOWIEKA TYLKO LUDZI OBWINIA O WSZYSTKO A TAK NAPRAWDE WCALE ZYCIA NIE ROZUMIE I NIE JEST WCALE MIŁA TYLKO RABAĆ OSKARZAC I WYZYWAĆ PRACOWNIKÓW

Pracownik
Pracownik
@Agnieszka

Dokładnie. Za robotę niech się ludzie wezmą a nie tylko narzekają. Doceniać trochę pracę cieszyć się ze wypłata na czas itp. Idziesz do banku po kredyt to nie ma problemu z hipoteka jak mówisz że pracodawcą fabryka mebli Bodzio.

Xxx
Były pracownik
 Problem
@Pracownik

Hahaha ale masz argumenty szacunek straszny, wypłata na czas jest teraz wszędzie, argument z kredytem żaden, a po drugie kto ci da teraz kredyt przy wypłacanej najniższej krajowej .......

Hanna
Pracownik
@Agnieszka

Pracuję w salonie od niedawna. Jestem bardzo zadowolona z pracy, Miła atmosfera, zespół chętny do pomocy, bardzo dobre warunki pracy. Bardzo zaskoczyło mnie indywidualne podejście Szefowej do pracowników. Ogromny szacunek mam dla firmy Bodzio od wielu lat, jestem dumna że, mogę pracować w firmie Bodzio.

Xxx
Były pracownik
@Hanna

To czekaj czegoś nie kumam, pracujesz od niedawna a szacunek do firmy Bodzio masz od wielu lat,. Ciągle pracownicy z tego wieśniackiego Goszcza próbują wybielić fabrykę, lecz juz chyba troszkę za późno ....

Anna
Pracownik
@Xxx

A ja nie kumam dlaczego was tak boli że ktoś może być zadowolony z pracy. Przecież każdy pracownik pracuje na własny rachunek, Ile dasz od siebie tyle dostajesz w zamian. Nikt nie wybiela tu fabryki tylko dzieli się swoją opinią na temat pracy. Patrzcie na siebie i nie wyzywajcie ludzi od wieśniaków bo to świadczy o waszym poziomie kultury osobistej.

Joanna
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora) w firmie. Proforma opłacona 16.02.23 -część zamówienia dowieziona łaskawie po tygodniu... druga część po przypomnieniu ewentualnie może bedzie 4.03.2023??? masakra

Fakturka
Pracownik
@Joanna

Ciesz cię że ci proforme w ogólę łaskawie wystawili. Kto w bodzio pracował ten się w cyrku nie śmieje

Zadowolony pracownik

To prawdziwy zaszczyt dla mnie pracować w firmie którą odwiedził i bardzo chwalił pan prezydent Andrzej Duda. Można zobaczyć na TVP info w telewizji. Wreszcie ktoś docenił naszego pracodawcę. Możemy być dumni że pracujemy w Bodzio. Pozdrawiam całą załogę.

4
Bodziak
@Zadowolony pracownik

Pracodawcy to zagorzali PIS-owcy, dlatego przyjechał. Jakby mieli inne poglądy nawet by się nie pofatygował.

Pracownik

Ba nie zwolnił, tylko nawet zatrudnił 10 osób. A skoro pracodawca jest tak prorodzinny to dlaczego zabrał nam fundusz, nie daje bonów na święta, czy podwyżek, a może jakiś rabat dla pracownika by rodzinie było lepiej? Niech nie gadają głupot, że jest dobrze Bo nie jest. Zaraz będzie pełno postów w stylu mamy deputat. Co to jest kawa i herbata w granulkach. Inne firmy mają możliwość wykupienia przydatnego ubezpieczenia, karty Multi sport itp. A my nawet wody nie dostajemy w upalne dni. Już nie mówię np o mikrofalówkach i lodówkach w pomieszczeniu socjalnym. O kurczę zapomniałam bo my takiego nie mamy i może przez to nam nie dali.

Pracownica Goszcz
@Pracownik

Pokaż mi zakład w okolicy, gdzie tak dbają o pracowników jak tu. Gdy było ciężko na początku pandemii, zaczęła powstawać między ludźmi panika,nikt nie wiedział co z nami będzie, ale ufaliśmy szefowej i szefowi, że podejmą mądre decyzje. Napewno przez tę ponad 35 lat istnienia zakładu,nie mieli trudniej jak wtedy.Ale nie zamknęli zakładu,nie zwalniano ludzi i nie popadli w całkowity haos. Reakcje innych firm były drastyczne,tutaj szukano realnych i strategicznych rozwiązań.Ludzie ufali i pracowali zachowując środki zapobiegawcze przed ewentualnym zakażeniem. Jesteśmy zdrowi i pracujemy,. Nie pozwólmy obrażać naszej firmy,bo to jest nasz drugi dom. Obecność pana prezydenta świadczy, że jest w pełni uznania dla polskiej firmy w Goszczu!!! Brawo i gratulujemy Dyrekcji!!!

Pracownik
@Pracownica Goszcz

Lidl, biedronka, media Markt expert neonet też nie zwalnialy ludzi i szukali pracowników i mają social, a to są firmy które są na rynku krócej niż Bodzio więc nie gadaj głupot jak nie wiesz. Produkcja może ma dobrze, ale salony niestety nie szczególnie te małe. Przyjedź do małego salonu to zobaczysz jak to wygląda

Pracownica Goszcz
@Pracownik

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,to co tu robisz, idź pracować do Biedronki, proste!!!

Velma
@Zadowolony pracownik

I co z tego, że był? Duda był w wielu miejscach..Aha i jeszcze jedno. Podczas pandemii nie zwolniono żadnego pracownika. No faktycznie nie.Pff

1
Ola
@Zadowolony pracownik

Każdy pracownik chce być szanowany dostawać to co powinien czyli pełny social... Nie mówię że praca jest zła, ale płacą jest zdecydowanie za mała jak na to co należy do naszych obowiązków a brak socjalu jeszcze bardziej wkurza bo to akurat nam się należy!!!!!!!!!!!!!

Pracownica Goszcz
@Bodziak

To nie była kampania wyborcza,tylko wizyta Prezydenta w polskiej firmie. Zaszczyt, że chciał zobaczyć naszą fabrykę. Jak oglądasz wywiady to nie prosi o głosy,tylko gratuluje właścicielom za utrzymanie tej firmy w najtrudniejszym czasie. Tarcza antykryzysowa to było koło ratunkowe dla wszystkich firm w Polsce,ale nasza firma nie zamknęła się,tylko działała mimo niepewności. To zauważył Prezydent, myślę że powinniśmy być z tego dumni

Bodziak
@Pracownica Goszcz

Dumni? Jak państwo przekazało takie pieniądze to musiał się pochwalić i to w TVP Info. (usunięte przez administratora)

Pracownica Goszcz
@Bodziak

Tak, właśnie jest,bo jesteśmy dumni,ty powinieneś też. Dzięki wsparciu możemy mówić o stabilizacji jeśli chodzi o wypłaty,bo obecnie ludzie są w większości zadowoleni.( Pomijając ciebie) .Kwota cię zaskoczyła? To dotyczy wszystkich firm a nie tylko naszej. Masz pracę to szanuj ją ,nie wymyślaj i nie zazdrość.

Kolega
@Zadowolony pracownik

(usunięte przez administratora)ze ta cala wizyta i bajki na temat Tarczy mogly przejść tylko w tajim przypadku? No to gratuluję, ja juz w nic nie wierzę.

Pracownica
@Zadowolony pracownik

Popieram ten wpis i napewno inni też. Zawsze będzie ktoś kto mąci i nic na to się nie poradzi.My cieszymy się ,że znowu sprzedaż idzie pełną parą,bo od tego zależy nasza przyszłość. Pozdrawiam Goszcz

P
@Pracownica Goszcz

Dumny będę gdy wkoncu firma zacznie dbać o swoich pracowników....

Ola
@Zadowolony pracownik

Czytasz i myślisz sobie ty tak serio.... Nie chcę się wierzyć że są tacy ludzie..... Współczuję życia

Zadowolony pracownik
@Ola

Nie musisz mi współczuć, bo nie ma ku temu powodów. Mam udane życie osobiste, dobrą pracę, dzięki której nie muszę się martwić o jutro. Przychodzę do pracy z przyjemnością bo ją lubię i daje mi satysfakcję. Współczuć trzeba tym którzy przychodzą do niej jak za karę i męczą się odliczając godziny. A wizyta Prezydenta jest najlepszą dla nas reklamą. Robi to duże wrażenie na klientach. Wielu moich znajomych nie związanych z Bodzio oglądało relację z tej wizyty ibyli pod wrażeniem słów pochwały które padły pod adresem naszej Firmy. Według wielu osób nasz pan Dyrektor pokazał klasę i mądrze się wypowiedział w ważnych dla nas i kraju sprawach. I to dla mnie jest powód do dumy, że mogę tu pracować, a nie u jakiegoś wyzyskiwacza związanego z PO, Czego jeszcze nie rozumiesz?

Nina
Klient
@Zadowolony pracownik

Super firma , która zwalnia pracownika z dziesięcioletnim stażem,tylko dlatego że zatrudniła nowe osoby na które wzięła pieniądze z powodu korona wirusa.Wiec gdzie logika i szacunek dla pracowników,liczą się tylko pieniądze!

Tom
Klient
@Zadowolony pracownik

Syn miał idee dla klijtoõw ojciec zniszczył powiedział i tak badziew i u mnie kupiæ

Referent ds sprzedaży
Były pracownik
@Pracownik

Tak dobrze prawisz minoł rok i zaczęły się zwolnienia. Ponieważ pracownik przed świętami do pracy nie przyszedł. Jak to szefowa mi powiedziała pan wie za co...... A nazywają sie firmą rodzinną śmiech na sali

Pfff
Pracownik
@Pracownik

Zatrudnił, ale zwolnił, wlasnie jestem w sytuacji gdzie zatrudnili nowa osobe i nawet nie raczyli poinformować mnie o tym ze mi nie przedluza umowy, bo mialam miec na czas nieokreślony, to zatrudnil bo hajs z tego ma ale ze zwalnia ludzi to już jest bezkarny... taka polityka...

Oooo
Pracownik
@Nina

Tak, mam to samo...

Były pracownik
Były pracownik
@Oooo

@Oooo taką ma firmę politykę od lat tak z ludźmi postępują, i nikt im nic nie może zrobić.

xXX.
Były pracownik
@Bodziak

Przy ostatnich wyborach prezydenckich przy jakimś spotkaniu zjeb..e szefostwo było za PO teraz za pisem, jak zawieje tak mają albo kto da więcej pieniędzy temu głębiej wejdą:-)

JG
Klient
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

A z czego jest Pan taki dumny??? Że pakujecie uszkodzone meble dla klienta??? Czy z tego że pokazano Pana w Telewizji???? Miejcie dobro klienta na pierwszym miejscu, uwzględniając to co się należy szacunek a przede wszystkim dobro i rozpatrzenie negatywnych wpisów na temat firmy, masakra..

XxL
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

Ej zadowolony! Pracujesz jeszcze czy cie juz wylali?!:))

Dalej zadowolony?
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

Ty "Zadowolony pracownik", dwa lata minęły jak się tu pociłeś że masz taką wspaniałą pracę i świetna firma, taka wspaniała i ach i och. I z przyjemnością do pracy chodzisz i daje ci satysfakcje i nie musisz sie martwić o jutro. Jak tam, po dwóch latach? Poukładały ci się już klepki w głowie czy jeszcze nie? :D

salon
Pracownik
@Dalej zadowolony?

Mineły dwa lata i nadal twierdzę ze praca jest spoko. Jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)

Nowa
Pracownik
@salon

Praca spoko. Bez kokosów ale normalnie

Biuro
Pracownik
@Nowa

Jeszcze się nie urodził taki który wszystkim dogodzi.

Xxx
Były pracownik
@Biuro

Dobrze prawisz wam to nikt nie dogadza:-)

Bubu
Pracownik
 Problem
@Zadowolony pracownik

Wszyscy się kłócą nawzajem sobie dogryzają a nikt nie widzi że idzie ciężki czas.

Kolega
Pracownik
@Zadowolony pracownik

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Praca nie jest najlepsza ale ogólnie Ok.

Ona
Pracownik
@Kolega

Potwierdzam robota jak każda inna

Salonowa
Pracownik
@Zadowolony pracownik

Czy to (usunięte przez administratora) czy PO zawsze pracownik jest na szarym końcu i nic tego nie zmieni.

Roman
Klient
@Zadowolony pracownik

Firma Bodzio prowadzi folwark na swoim podwórku, odrzuca reklamację...bez niezależnego rzeczoznawcy...sama wydaje opinie.. Wstyd..

Praca
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Mam pytanie co należy do obowiązków sprzedawcy w salonie mebli bodzio ? Proszę o szczere opinie

Obowiązki
Pracownik
@Praca

Koszenie trawy, odśnieżanie dużego parkingu,plewienie,sprzątanie parkingu,sprzątanie całego sklepu,sprzątanie wc klientów, mycie okien,wymiana żarówek powyżej 3metrów,dekorowanie, robienie wizualizacji, robienie zamówień,robienie rat,robienie reklamacji,wystawianie faktur stary system wszystko robi się ręcznie, przyjmowanie dostaw- ciężkie paczki ,dbanie o porządek na magazynie skręcanie mebli i pewnie coś jeszcze się znajdzie

Obowiazki
Kandydat
@Obowiązki

Myślałam że jest się tylko sprzedawca a nie przy okazji inne zawody itd ????

Salony
Pracownik
@Obowiązki

NIESTETY PRACOWNICY SALONÓW SA ZAWSZE NA KOŃCU, CHOCIAŻ TO MY SPRZEDAJEMY, CZYLI WYKONUJEMY NAJWAŻNIEJSZE TO I TAK NIKT NAS NIEDOCENIA PRACUJEMY ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ BEZ SOCJALU , A WSZYSTKIE BŁĘDY KTÓRE W 99 % NIE SA NASZE TYLKO FIRMY I TAK SA ZAWSZE ZRZUCANE NA SALONY ,GDY COS NIE IDZIE TO PROBLEM NAPEWNO LEŻY PO NASZEJ STRONIE , WYKONUJEMY OBOWIAZKI PRZYNAJMNIEJ KILKU OSÓB DOSŁOWNIE ZA DARMO ALE I TAK ZAWSZE WSZYTSKO CO ZŁE TO MY SMUTNE TO

Mia
Pracownik
@Praca

Wszystko , czyli obsługa sprzedazy, faktury, zamowienia, zwroty reklamacje, wykładanie towaru, zwroty towaru....itp sprzątanie, odkurzanie, mycie okien, a nawet skręcanie mebli. Projektowanie szczegolnie tych badziewnych kuchni na przestarzałych programach. I bycie posłusznym robolem bo w firmie coraz więcej dyrektorów i ich (usunięte przez administratora). No i ciagłe wstydzenie się za uszkodzone paczki, strzelające zawiasy i odpadające fronty. A poza tym luzik????

MM
Były pracownik
@Praca

Wszystko. Przyjmowane dostaw. Wydawanie mebli. Zamówienia, projekty., sprzątanie. Odradzam. W tej firmie nie szanuje się ludzi. !

Loko
Pracownik
@MM

Prawda , jeszcze odśnieżanie plus koszenie trawy :)

ślązak
Pracownik

Dzień dobry, Zwracam się z prośbą do jaśnie pani o zaprzestanie dzwonienia do pracowników salonów i rozmów jak to sprzedawcy niby źle pracują i jakie to obroty mniejsze są z tego powodu. Zalecam po pierwsze więcej empatii. Następnie proszę przejrzeć w Internecie oferty pracy w innych firmach, po takiej lekturze proszę o wyciągnięcie wniosków dlaczego wszyscy oferują sprzedawcą oprócz pracy i wynagrodzenia bonusy w postaci wczasów pod gruszą, karty multisport, prywatnej opieki medycznej czy choćby paczek na święta. Podpowiem, bo pracowników trzeba szanować, my też mamy rodziny, dzieci, chcemy mieć czas po pracy na swoje pasje. Jak już to zostanie ogarnięte to proszę wyjść z za biurka i sprawdzić jakość mebli jaką wysyłamy do klientów, sposób pakowania i zabezpieczania ich w transporcie, to powinno pozwolić zrozumieć że w dzisiejszych czasach ludzie chcą płacić za jakość a nie "jakoś". Tu kilka zmian może pomóc w tej kwestii, choćby odpowiednie zabezpieczenie paczek w transporcie, a nie jak kartofle wozić wszystko na kupie. Potem trzeba ogarnąć dział reklamacji, bo jeżdżenie z jednym elementem po 5 razy na wymianę reklamy nam raczej nie zrobi i może wszystko zacznie znów działać.

Tomasz
Były pracownik
@ślązak

Nawet w Żabce mają większy socjal. Posty w stylu "zatrudnij się w Żabce jak Ci się nie podoba" start.

Danusia
Były pracownik

Bodzio to jedyna firma w regionie ktora zapewnia: - wysokie zarobki - dobrą organizację pracy - przyjemną atmosferę - bogaty pakiet socjalny - elastyczny czas pracy - mozliwość rozwoju zawodowego i szybkiego awansu Jeżeli nie możesz znaleźć satysfakcjonującej pracy która zapewni Ci radość i wielu korzyści, jeżeli marzysz o pracy do końca życia to polecam bo lepszej nie znajdziesz.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

Pani Danusiu a co wchodzi w skład bogatego pakietu socjalnego ?

Danusia
Były pracownik
@Pracownik

Pakiet składa się z: - odzież robocza oraz narzędzia pomocne w pracy - darmowa herbata, kawa i czekolada - tanie gorące posiłki serwowane w stołówce - świadczenie urlopowe czyli dofinansowanie wypoczynku pracownika lub jego dzieci, - zapomogę dla pracownika dotkniętego poważnym zdarzeniem losowym, chorującego na przewlekłe choroby, opiekującego się niepełnosprawnymi dziećmi, posiadającego wielodzietne rodziny lub samotnie wychowującego dzieci, - dofinansowanie świadczeń o charakterze sportowo-rekreacyjnym lub kulturalno-oświatowym, - organizowanie paczek żywnościowych dla dzieci lub z okazji świąt

Pracownik
Pracownik
@Danusia

Halo halo ale to chyba pakiet dla pracującym na fabryce bo salony niestety oprócz beznadziejnej herbaty i lipnej kawy nic innego nie dostają.

ja
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

Paczki dla dzieci!!!!!!!!!!!!!! Stołówka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dofinansowania!!!!!!!!!!!!!!! Skąd ty się urwałaś Danusiu???? Nigdy czegoś takiego nie było i nie ma.

Danusia
Były pracownik
@Pracownik

Na salonach nie wiem jak wyglada rzeczywistosc. Napisalam jak jest w fabryce.

Nikola
Były pracownik
@Danusia

Chyba żartujesz sobie.. Pracowałam tam 15 lat.. Nie pisz tych bzdur. Bo się poniżasz. (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora).. Kontrolę.. Edytki.. Czas elastyczny ????????????dobre. Zapomniałaś /es napisac jak fajnie kradną meble ostatnio..

Vvv
Były pracownik
 Pytanie
@Danusia

Wysoki socjal?!

Nnnn
Były pracownik
@Danusia

Tanie posiłki. Jak zwykle ci przy korycie się nachapią a ci na salonach(usunięte przez administratora) kanapki. Bo za mikrofalę na ciepły posiłek zabierana jest premia. Nawet czajnik na herbatę trzeba było sobie przynieśc samemu. Żenada. (usunięte przez administratora)!

Dyrektor
Pracownik

Hahaha pośmiać się nie można hahahah

Bzdura
Były pracownik
@Danusia

Pani Danusi przecież wszyscy wiedza że szef to pani wuj. Niech się pani nie ośmiesza z tym chwaleniem.

O
Pracownik
@Danusia

Pakiet socjalny musi być w całej firmie i dla każdego pracownika więc już coś tu nie gra skoro jest tylko na fabryce .... podobno

Franek
Pracownik
@Danusia

Danusia haha nie rozśmieszaj tu. Miła atmosfera też tam jest zwłaszcza od tygodnia jak meble kradną u koryta.. Napisz kto kradnie wszyscy w szoku.. Taka renoma firmy.. Rodzinnie wszyscy polecą zapewnie..

Konrad
Pracownik
@Danusia

Ciekawe czemu usuwacie komentarze ????????. Przyjemna atmosfera tam u was porażka. Wysokie zarobki, a wy z czego tam macie salony od utargu, a ty w zbycie.. Napisz o kradzieży mebli ile pracownik z magazynierem ukradł, a żonka sobie siedziała przy szefie.. To jest dopiero hit.

Pracownik
Pracownik
@Danusia

Jaka stołówka ,i ciepłe jedzenie , pracując na zimnym salonie nawet nie możemy podgrzać sobie ciepłego posiłku zostało nam zabronione utrzymanie mikrofalówek

Xyzz
Klient
@Bzdura

Przecież Pani Danusia już dawno nie pracuje w tej firmie a jeszcze się tu udziela ????

Danusia
Pracownik
@Pracownik

W salonach nie wiem jakie sa warunki. Napisalam o fabryce.

Zzzz