Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

NIP: 9111852372 REGON: 932989096 KRS: 0000203107

Adres: Sycowska 16, 56-416 Goszcz

2.6/5
Na podstawie 916 ocen

Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

Wyszukaj opinięsearch

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Iwona Szewczyk

Pracownik firmy - Dyrektor Finansowy

05.04.2023 01:04

Proszę o krótki opis firmy.

Iwona Szewczykikona wywiad

Fabryka Mebli BODZIO rozpoczęła swoją działalność w 1985 roku. Jest to klasyczna spółka rodzinna oparta na polskim kapitale. Obecnie jest to jeden z największych producentów mebli w kraju. Założycielem przedsiębiorstwa oraz jego Dyrektorem Generalnym jest Bogdan Szewczyk. Fabryka zajmuje ponad 130.000 m2 powierzchni użytkowej, dysponując siecią 300 salonów meblowych na terenie Polski i zatrudnia ponad 2155 branżowych specjalistów. Średnia dzienna produkcja to ponad 1000 gotowych kompletów mebli. Sieć dystrybucji mebli obsługiwana jest przez flotę ponad 400 pojazdów dostawczych. Przedmiotem działalności Fabryki jest produkcja i sprzedaż szerokiej gamy mebli kuchennych, mebli pokojowych, sypialnianych, biurowych oraz tapicerowanych. W ofercie tej znajduje się specjalna propozycja skierowana do hoteli oraz pensjonatów. Produkty z logo BODZIO to nowoczesność, oryginalny design oraz walory użytkowe, które decydują o ich wielkiej popularności wśród klientów.

Fabryka Mebli BODZIO to firma z wieloletnią tradycją. Jak buduje się przedsiębiorstwo od podstaw?

Iwona Szewczykikona wywiad

To trudny i żmudny proces, tym bardziej w sytuacji kiedy zaczyna się wszystko od przysłowiowego zera. W naszym przypadku to niemal cztery dekady konsekwentnej budowy firmy, jej potencjału. To także ciężka praca nad budowaniem rozpoznawalności marki i zaufania wśród klientów. Historia naszej firmy jest też przykładem, jak konsekwencja w działaniu i optymalne założenia jej rozwoju mogą przynieść wymierny sukces. Przy tej okazji odczuwam osobistą satysfakcję, jak wiele udało nam się osiągnąć przez ten czas. Tym bardziej, że musieliśmy działać w zupełnie różnych systemach i uwarunkowaniach gospodarczo-politycznych, bez żadnych gwarancji, że nasz biznes będzie miał szansę na powodzenie.

Jesteście Państwo typowym przedsiębiorstwem rodzinnym. Czy to jest atut, a może przeszkoda w rozwoju?

Iwona Szewczykikona wywiad

Zdecydowanie jest to nasz niewątpliwy atut. Tworzymy rodzinną spółkę opartą na polskim kapitale, i model ten sprawdza się znakomicie. W skład zarządu firmy wchodzi obecnie już trzecie pokolenie naszej rodziny, co tylko pokazuje jak bardzo związani jesteśmy z jej funkcjonowaniem. To też namacalny dowód na to, że młode pokolenie widzi swoją zawodową przyszłość oraz osobisty rozwój pracując dla naszej, rodzinnej firmy. Mocną stroną takiego rozwiązania jest też ściśle określony zakres kompetencji i obowiązków między wspólnikami. To optymalny i skuteczny system zarządzania.

Jakie są najważniejsze wyzwania dla tak dużej firmy?

Iwona Szewczykikona wywiad

Tak naprawdę jest ich całe mnóstwo. Poza tym, wyzwania te ciągle się zmieniają, ewoluują. Musimy być przygotowani na działania naszej konkurencji, zmieniające się gusta i wymagania klientów. Podejmując kluczowe decyzje powinniśmy umieć przewidywać ich skutki, zwłaszcza w perspektywie długofalowej. Jesteśmy bardzo dużą firmą, więc tym bardziej bierzemy pod uwagę całe spektrum zagrożeń, jakie mogą wystąpić-chociażby w zakresie zabezpieczenia miejsc pracy, ale nie tylko. Kluczem do skutecznej odpowiedzi na wyzwania jest umiejętność ich właściwego zdiagnozowania i podjęcia adekwatnych rozwiązań.

Jak Państwo radzicie sobie z konkurencją?

Iwona Szewczykikona wywiad

Meblarstwo to jedna z najbardziej konkurencyjnych branż w naszym kraju. Od wielu lat rośnie liczba producentów mebli i skala poziomu produkcji. To wszystko sprawia, że na rynku robi się nieco ciaśniej, a to z kolei wysoko podnosi poprzeczkę dla nas, producentów i sprzedawców. Stosujemy odpowiednie narzędzie cenowe, system rabatów i promocji. Bardzo mocno postawiliśmy na reklamę naszych produktów. Kilka lat temu uruchomiliśmy własny sklep internetowy i ciągle rozbudowujemy naszą infrastrukturę sprzedażową poprzez otwieranie kolejnych, firmowych salonów sprzedaży. To wzmacnia naszą pozycję względem konkurencji i zwiększa pole naszej działalności.

Co wyróżnia Państwa ofertę? Jakie są jej mocne strony?

Iwona Szewczykikona wywiad

Każdy, kto choć trochę zna historię działalności Fabryki Mebli Bodzio, chociażby z perspektywy klienta naszych salonów sprzedaży, dobrze wie, jak dużo, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich lat, zrobiliśmy w zakresie budowania polityki ofertowej. Kiedyś byliśmy kojarzeni niemal wyłącznie ze sprzedażą mebli, ewentualnie sprzętu AGD, jako dodatku do mebli. Dziś sytuacja jest diametralnie inna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sklepy firmowe Bodzio to obecnie ogromne galerie kompleksowego wyposażenia wnętrz. Sama oferta liczona jest w tysiącach pozycji i na bieżąco jest urozmaicana. To kompletnie inna filozofia odpowiedzi na oczekiwania klientów. Staramy się być bardziej elastyczni i iść z duchem czasu.

Bardzo dużą uwagę przywiązują Państwo do zaufania wśród klientów. W jaki sposób buduje się tak trwałe relacje?

Iwona Szewczykikona wywiad

Zaufanie klientów to klucz do sukcesu każdej firmy, która poważnie myśli o swojej działalności. Dla nas, z perspektywy kilkudziesięciu lat doświadczeń na rynku, trwałe relacje z klientem są fundamentalne. Tak naprawdę to klient jest najlepszym recenzentem naszych produktów i to jego opinie bierzemy pod uwagę jako najbardziej miarodajne. Hołdujemy zasadzie, że zadowolony klient to taki, który przychodzi do nas wielokrotnie i dzięki temu możemy z nim zbudować trwałe i silne relacje. W zasadzie to wszyscy kupujący współtworzą naszą markę i sukces firmy. Zresztą zaufanie klientów potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia konsumenckie, których jesteśmy laureatami.

Skomplikowana sytuacja rynkowa to spore wyzwania zwłaszcza dla branży meblarskiej. Jaka jest recepta na trudne czasy?

Iwona Szewczykikona wywiad

Każdy kryzys ma swoją specyfikę i wymaga odpowiedniego podejścia. Polska branża meblarska to ważna gałąź przemysłu i stanowi jednocześnie istotną część eksportu polskich produktów. Jest też niestety bardzo wrażliwa na kondycję innych branż. Na przestrzeni ostatnich lat byliśmy świadkami wielu mniejszych i większych kryzysów. Często ich negatywne skutki odczuwane były przez dłuższy czas. Polityką naszej firmy jest nie tylko skuteczne minimalizowanie takich skutków, ale także nakreślenie optymalnego planu działań na przyszłość. Na pewno pomagają nam w tym doświadczenie i świetna znajomość rynku. Każde takie wyzwanie wymaga jednak od nas postawienia trafnej diagnozy i zastosowania odpowiednich środków zaradczych.

Jak Pani ocenia dalsze możliwości rozwoju firmy? Jakie są zagrożenia?

Iwona Szewczykikona wywiad

Dopóki firma dysponuje odpowiednim potencjałem i ma klarowną strategię wykorzystania tego potencjału, to szansa na dalszy rozwój jest jak najbardziej realna. W naszej działalności zawsze istotną rolę odgrywały inwestycje-były i nadal pozostają one kołem zamachowym naszego rozwoju. Stawiamy też na innowacyjność, nowe technologie i wszystko to co wzmacnia naszą konkurencyjność. Ze względu na skalę naszej działalności opieramy się na długofalowej strategii, która nakreśla główne kierunki rozwoju firmy. Co do zagrożeń, to upatruję je raczej w czynnikach zewnętrznych i globalnej sytuacji gospodarczej, na którą raczej nie mamy wpływu. Mimo tego optymistycznie oceniam nasze szanse na dalszy rozwój.



Kierowca Nowy wpis
Były pracownik

Jeździłem jeszcze Lublinami. Banka oleju pod siedzenie, trytki do schowka i ogień. Choć w brew pozorom dobrze wspominam pracę ta.

Radosław. T Nowy wpis
Inne

Witam, z czystą przyjemnością mogę napisać że współpraca z państwa firmą przebiegła na najwyższym poziomie zaczynając od doradztwa na samym początku, projektowaniu kączowszy na transporcie na wskazany adres (ukłon w stronę kierowców) jeśli chodzi o oddział w Olsztynie w dziale sprzedaży bardzo dziękuję Panu Pawłowi Z. Za bardzo trafione wskazówki przy projektowaniu co przyniosło pożądany przez Nas efekt w naszym mieszkaniu. Do tego wszystko na czas zgodnie z umową!!! BRAWO:) I na pewno do zobaczenia.

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Aneta Nowy wpis
Pracownik

Fabryka Mebli Bodzio posiada duży asortyment mebli oraz dekoracji . Atrakcyjne ceny. Atutem jest szybka dostawa w 3- dni. Polecam serdecznie.

...
Inne

Jak to jest ze praktykant na l4 dostaje wiecej wypłaty a pracując dostaje mniej?

Włazid***pa z Czekoladowej Nowy wpis
Pracownik
@...

Świat należy do młodzieży. Stary robi, młody leży.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Miałam tą wątpliwą przyjemność uczestniczyć w rekrutacji do salonu w Brodnicy. Było nas na miejscu około 30 osób,wszyscy umówieni na jedną godzinę. Dwóch Panów przeprowadzało rozmowy,szło to całkiem sprawnie. Niestety jedna z pracownic salonu(wysoka, z dużą nadwagą)prowadziła własny casting.Podeszła do kilku kandydatek z karteczką i brała od nich numery telefonów,co było bardzo nie na miejscu i nieprofesjonalne. Jakby tego było malo-do jednej przysiadła się i tak ostentacyjnie pokazywała jej,że to ona sobie wybierze z kim będzie pracowala,ze aż się tam odechciewało siedzieć- nie tylko ja zwróciłam na to uwagę,bo później słyszałam jak druga pracownica zwraca jej uwagę,że to jest nie na miejscu i kandydatki to komentują,ale nie zrobiło to na niej chyba wrażenia bo tylko przewróciła oczami i powiedziała cytuję *EBIE MNIE TO(siedziałam nieopodal-widzialam to).Nie wiem czy i jak zakończyła się rekrutacja,ale ktoś tam powinien zwrócić uwagę na takie krzywe akcje. Każdy powinien mieć równe szanse,uzależnione od doświadczenia i kompetencji,a nie od tego czy ktoś jest czyimś znajomym. Nawet nie mam ochoty tam wracać zeby cos kupic?zle to świadczy o tej firmie.

Pytania

Co mogę wnieść do firmy,jakie mam doświadczenie,dlaczego chce tu pracować

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Max74
Inne

Serdecznie zachęcam do odwiedzenia tego wyjątkowego salonu meblowego. Profesjonalna obsługa doradzi Państwu w wyborze idealnych mebli. Szeroki asortyment i wysoka jakość produktów z pewnością spełnią oczekiwania. Przyjazna atmosfera i atrakcyjne ceny to dodatkowe atuty tego miejsca. Z przyjemnością przekonają się Państwo o wyjątkowości tej oferty. Nowe Miasto Lubawskie: Bodzio

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Referent
Pracownik
@Max74

Referenci ds. sprzedaży z Nowego Miasta Lubawskiego... Nie pogrążajcie się :-)

Natalia
Inne

Są mili pracownicy, super kolorowanki dla dzieci a nawet jest toaleta dla klientów co jest przydatne, piękne meble tylko niestety brakuje elementów????. Tak 3,5 gwiazdki. Ale naszczęście mili pracownicy odrazu dają w sklepie co potrzebne, gorzej jak ktoś mieszka daleko.????

Aninaj
Inne

Jestem bardzo częstym gościem sklepu Bodzio w Raciborzu, od wielu lat to mój ulubiony sklep. Zakupy zawsze są bardzo udane, począwszy od mebli, dekoracji na różne okazje, tekstyliów itp... Obsługa jest bardzo miła i profesjonalna. Doradzi ,pomoże w wyborze a Pan z obsługi to mój lider. Dziękuję bardzo i oby więcej takich sklepów w Raciborzu. Pozdrawiam serdecznie.

@zainteresowany
Kandydat
@Aninaj

Co ma piernik do wiatraka? To miejsce na opinie o pracodawcy a nie o sklepie i obsłudze. Jeśli chce pani pisać opinie o sklepie to super, ale od tego jest Google a nie go work.

Ja.
Kandydat

Jak wygląda rekrutacja na stanowisko sprzedawcy? W mieście jest organizowane spotkanie rekrutacyjne. Może przyjść każdy z cv. Czy ma takim spotkaniu są indywidualne rozmowy z kandydatem? Czy tylko zbierane są cv? Na jakie pytania trzeba się przygotować?

@praca
Pracownik
@Ja.

U nas miałyśmy już wcześniej kandydatkę, a 40 osób stało przed sklepem na rozmowę nie wiedząc, że i tak tej pracy nie dostaną bo było ogłoszenie i rozmowa musiała się odbyć,

Robota-głupota
Pracownik
@@praca

Weźcie pod uwagę też że na rekrutacji przyjmują czasem 3 lub 4 osoby a jest jedno wolne miejsce. Robią tak, żeby z tych 3-4 osób wybrać potem jedną, tę najlepszą ich zdaniem.(usunięte przez administratora)Więc nowe koleżanki i nowi koledzy, jeżeli przyjmą was kilka osób na jednej rekrutacji, oczywiście będą Wam mówili że wszyscy będziecie pracować i wgl wsxystko to co chcecie usłyszeć ALE dla wielu z Was (powiedzmy ¾) będzie to kilkutygodniowa przygoda XD

Patol-a
Były pracownik

Wezcie się za robotę bo za darmo nikt nic Wam nie da. Same wymagania a zeby ktoś coś dał od siebie...Mnie praca w Firmie Bodzio nauczyła bardzo dużo. Może jestem jedna z nielicznych ale to są moje profity. Polecam pracowitym i uczciwym

Renata
Inne

Zakupy w tym sklepie mam zawsze udane,panie przemiłe i pomocne,jeżeli coś potrzebuje z chęcią i uśmiechem na twarzy pani Natalia mi doradzi albo nawet i zamówi. Polecam ten sklep i obsługę również. WIELKI PLUS!

Patrycja
Inne

Bardzo miła obsługa z działu reklamacji,P.Natalia.

Kasia
Pracownik

Stabilna Fabryka , Wynagrodzenia na Czas( co w dzisiejszych czasach jest ogromnym plusem .

Pracownik salonu
Pracownik

Idąc 11 lat temu na rozmowę rekrutacyjną zrobiłem najlepszą rzecz jaką mogłem zrobić. Dla mnie to zaszczyt pracować w tak dużej rodzinnej firmie. Obowiązków jest sporo , ale wynagrodzenie odpowiednie.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Kandydat
Kandydat

Niedawno aplikowałem na stanowisko kierowcy w tej firmie. Dobrze, że jednak się nie odezwali. Panie kadrowe podkreślały, że na stanowisko kierowcy nie jest zatrudniany "byle kto". Wielokrotnie pytano mnie również, czy w ich firmie pracuje jakiś członek mojej rodziny - nie spotkałem się z czymś takim dziwnym gdzieś indziej. Zatrudnienie się w tym zakładzie byłoby błędem.

Pani
Kandydat

Dzień dobry, poszukują Państwo pracownika na stanowisko kadrowej. Jakie są konkretne wymagania i czy osoba pracująca aktualnie jako pomocnik kadrowej ma szanse?

Administrator

Obecnie firma Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. poszukuje na stanowiska Marketing Manager. Czy ktoś składa CV?

Paweł
Pracownik

Bardzo solidny pracodawca. Wynagrodzenia na czas i zgodnie z umową. Wystarczy wywiązywać się że swoich obowiązków. Miła atmosfera. Polecam.

Sam sobie
Były pracownik
@Paweł

Jak bym był prezesem spółki skarbu państwa to tyle brał bym na miesiąc. Zwykła działalność, odśnieżanie dachów, koszenie trawników, mycie elewacji kopanie rowów. I 200 tys dochodu, nie przychodu to jak bardzo mało się staram idzie wyciągnąć na spokojnie rocznie. Nie trzeba być do tego prezesem, wystarczy rzetelnie wykonywać swoje zlecenia. Inne firmy płacą takim jak ja za tego typu roboty i nie oczekują żeby robili to sprzedawcy. Tak więc miłego.

Wyrazy współczucia
Pracownik
@Sam sobie

I próbuje nam Pan wmówić że mając takie świetne zarobki i super pracę wchodzi Pan na portal o starym pracodawcy żeby dyskutować z pracownikami? Musi mieć Pan bardzo smutne i nudne życie że skłania się Pan do takich kroków w takim razie albo z troszkę Pana wyobraźnia poniosła. Mimo wszystko życzę dużo zdrowia i odcięcia się od przeszłości, będzie Pan szczęśliwszy ;)

Sam sobie
Były pracownik
@Wyrazy współczucia

Lubię się pośmiać i odmóżdżyć czytając te wpisy które mówią jak jest super. Lubię porównać to co nadal słyszę od chłopaków którzy śmigają na busach i to co słyszę od kolegów i koleżanek z salonów z tym co tu się wypisuje. A życie nudne to miałem jak dawałem z siebie 1000% w pracy na salonie i nikt tego nie doceniał.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Cudak
Pracownik

Serio 5 gr? Az tak mozna sie pogrążac??? I za to placa ludziom!!!!

Ja
Pracownik

Ile zarabia kierowca ?

Ilona
Inne

Zakupiłam stół. Porażka to mało powiedziane. Brak wkrętów, niewystarczająca ilość kołków, dziury wywiercone były chyba na oślep bo trzeba nawiercać nowe. Stół ma pełno odprysków/uszkodzeń. Nie polecam!

Magnolia363
Pracownik
@Ilona

I naprawdę nie lepiej było zgłosić reklamację i za kilka dni mieć wymieniony stół...niż pisać takie opinie? Firma stoi przodem do klienta zawsze wymienia naprawia serwisant podjeżdza i robi wszytko...nigdy się nie zdarza żeby klienta zostawić na lodzie

xyz
Były pracownik
@Magnolia363

Może nikt tej pani nie poinformował że jest taka możliwość? Może naprawdę liczył się czas i nie było go żeby czekać na nowy stół? Ja widzę że o tej firmie nie można napisać NICZEGO negatywnego.

Krzysztof
Pracownik
@Ilona

Ta opinia to jakaś (usunięte przez administratora),jak nie umiesz montować mebli to zamów montaż,a jeżeli coś było nie tak z meblem to składa się reklanecje i w tej firmie masz to załatwione w parę dni

banerbaner

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
    +
  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
    +
  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?
    +