KupiLem produkt w sklepie BRW .Chciałem wymienić na inny kolor.Niestety jest to u nich niemożliwe.!!!!.Będę omijać szerokim łukiem.Nie polecam !!!!!
Hej. Jesteście w stanie mi pomóc? W zeszłym roku robiłem remont i zakupiłem w BRW przez Internet lempe z platnoscia za pobraniem. Teraz otrzymuje maile i pisma z wezwaniem do zaplaty bo podobno mieli problem z systemem i wszystkie zamowienia on line poszly do kurierow jako zapłacone. Teraz nie mam pojęcia czy płaciłem czy nie bo byłem w trakcie remontu i sporo było zakupów tego rodzaju. Może kurier wziął kasę a może nie
Twoja wypowiedź jest nie na temat. Temat tego forum jest poświęcony pracy oraz pracownikom, a nie opiniowaniu produktów oraz obsługi klienta. W celu ustalenia dalszych losów Pani/Pańskiego zamówienia, proszę zgłosić swój problem pod nr telefonu: 22 822 14 88. Serdecznie pozdrawiam.
Meble to badziew z defektami podobno na hali nie spełniają norm tylko pakują jak leci a ja potem czekam na wymianę w nieskończoność. Nie polecam
Obsługa posprzedażowa? Dramat. Zamówione łóżko z szafkami nocnymi - szafki nocne źle nawiercone, nie da się ich zamontować. Złożona reklamacja 26.10. - w wyznaczonym terminie nikt się nie skontaktował. Sami dzwoniliśmy co się dzieje, 6 tydzień po złożeniu reklamacji i nikt nie wie kiedy będą nowe szafki. W zeszły czwartek Pani "wysłała" prośbę o kontakt do sklepu, żeby zadzwonili. Oczywiście nikt się nie pofatygował. Wczoraj kolejny telefon - Pani powiedziała to samo, a także, że nikt nie wysyłał informacji do salonu na Popularnej... MASAKRA. Ciekawe czy w tym roku jeszcze się wyrobią chociaż z informacją. Dzisiaj dostaliśmy e-maila, że reklamacja o numerze, którego nie mamy została rozpatrzona pozytywnie. Śmiech na sali. Jakość szafy FLEX - dramat. Nigdy więcej BRW.
Przykro mi, że tak długo musiałeś czekać na reklamację i wymianę uszkodzonych mebli w Black Red White. Czy w końcu otrzymałeś nowe meble? Wspominasz też o złej jakości, wyjaśnisz o co chodzi?
Obsługa reklamacji to jedna wielka kpina. Czekam na wymianę wadliwego sprzętu od października. Po wielokrotnym upominaniu się o podjęcie działań w tej sprawie, do tej pory nie wykonano wymiany - pomimo zapewnień z ich strony o szybkim rozwiązaniu tej reklamacji. To moje ostatnie zamówienie w tym sklepie. Stanowczo odradzam zakup mebli wszystkim osobom, które to jeszcze rozważają.
Dzień dobry. Co Pańska wypowiedź ma wspólnego z pracą oraz warunkami pracowników BRW ? To forum jest poświęcone pracy oraz warunkom pracy, a nie opiniowaniu produktów oraz obsługi klienta. Proszę nie zaśmiecać tego forum tematami nie na temat.
Brak słów. Minęło 14dni nie zwrócili pieniędzy - pomimo zwrotu towaru do salonu (mam na to pieczątkę salonu, numer telefonu nie odpowiada, 100km przejechane) - na pewno po Nowym Roku zgłoszę sprawę na Policje - niech się nimi zajmą ..300zł przepadło.Kilkanaście rozmów z infolinią- odsyłanie od Aliasza do Kajfasza. A zaczęło sie od tego że przysłali po 20 dniach nie ten towar za który zapłaciliśmy. Żenada. To był nasz pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie. I obiecuje póki żyje - wszystkim znajomym będziemy stanowczo odradzać zakupy w tym sklepie. Do dziś nie usłyszeliśmy słowa "przepraszam" , nikt z BRW nam nie chce pomóc, 300zł w plecy....Przykro że takie sklepy z tak mierną obsługą jeszcze funkcjonują w Polsce.
(usunięte przez administratora) Kogo tutaj na tym forum interesuje twoje 300 zł i jakiś towar ?! To jest forum poświęcone PRACY oraz PRACOWNIKOM. P R A C A, P R A C O W N I C Y oraz W A R U N K I P R A C Y. Czytać nie umiesz, zatrzymałeś na szkole podstawowej, że tworzysz tu jakieś wypociny na temat zamówienia, towaru i twojego poirytowania ?! Kogo to tutaj obchodzi !!!
Totalna porażka, odradzam zakupy u tego producenta. W moim przypadku był to narożnik który nie przetrwał nawet tygodnia. Masakra. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Czy dane osobowe klientów są bezpieczne otóż nie !!! Spotkałem się ostatnio z osobą która mając dostęp do danych osobowych klientów w Firmie BRW wykorzystuje je do innych celów.Piszę to mając na uwadze dobro klientów gdyż jak powszechnie wiadomo dane powinny być z ustawy chronione. A osoba pracujaca w jednym z Salonów BRW w Rzeszowie wykorzystuje te dane do innych celów.
Jaki dress code obowiązuje w Black Red White S.A.?
To zależy co tam będziesz robić. Na produkcji kombinezon, a w biurze jakieś zgrabne wdzianko. Generalnie nie ma żadnych wytycznych.
Przepraszam, ale w dobie kryzysu chyba zależy Firmie na sprzedaży. A tu taka niemiła niespodzianka. Chcę kupić kanapę. Ponoć nowość. Wybieram te nowość że względów wyłącznie czysto estetycznych i rozmiaru. Jednak kolorystyka jest kompletnie nie w moim guście. Zatem oczekuje że można zakupić w innym kolorze i materiale. A tu przykro. Niestety system nie puszcza takiej sprzedaży. O czym my tu mówimy. Jak w PRL. Tylko konkretnie dwa modele i basta. Ja nie wiem gdzie jest kierownictwo , ludzie od Sprzedaży. Poza tym ... Warto byłoby rozważyć różne możliwości warianty np. wymiany poduszek, wymiany nóżek. Niestety... BRW nie daje takiej opcji... To tam chyba wcale nie jest tak źle. Tam się po prostu nic nie dzieje... pracownicy śpią na swoich stołkach i cicho sza...
To forum poświęcone jest pracownikom oraz warunkom pracy, a nie opiniowaniu produktów. Pomyliłaś działy. Tutaj nikogo nie obchodzą twoje przemyślenia i wypociny nt. kolorystyki, nóżek, itp.
Jrdna wielka tragedia. Kupiłam kanapę Royal i nie minął rok, a oparcie zepsuło się. Gdyż jak to stwierdził producent bez oględzin: kanapa była żle użytkowana. Złe uzytkowanie polegało na tym, że dwie osoby oparly się prawie w tym samym czasie. Niestety w instrukcji użytkowania nie było o tym żadnej wspominki, że nie można się opierać. Skandal. Nigdy wiecej Black Red White. Dodam jeszcze, że kanapa kosztowala 2500 i jest jeszcze na gwarancji. Nie szanujecie klientów, wiec się odwzajemnię.
Jrdna wielka tragedia. Kupiłam kanapę Royal i nie minął rok, a oparcie zepsuło się. Gdyż jak to stwierdził producent bez oględzin: kanapa była żle użytkowana. Złe uzytkowanie polegało na tym, że dwie osoby oparly się prawie w tym samym czasie. Niestety w instrukcji użytkowania nie było o tym żadnej wspominki, że nie można się opierać. Skandal. Nigdy wiecej Black Red White. Dodam jeszcze, że kanapa kosztowala 2500 i jest jeszcze na gwarancji. Nie szanujecie klientów, wiec się odwzajemnię.
Przyjeżdzają kierowcy z BRW Biłgoraj do naszej firmy i mówią ze w Biłgoraju w piątki nie pracują .Nasz genialny dyrektor wymyślił odrobki za grudzień.Kierowcy z Biłgoraja śmieją się z naszego dyrektora J.G który wymyślił zamiast postojowego urlop płatny ale dla pocieszenia sytuacji dostał wielkie brawa od prezesa zarządu.Można zapunkować na większą premię.Można
Brw to największe (usunięte przez administratora) na ziemi.Zacznijmy od tego ż trzeba zgłosić sprawe do państwa do Morawieckiego o wyłudzeniu 30 milionów złotych od państwa na przestojowe którego nie było bo zmusili ludzi do wystawienia urlopów.Dzisiejsze wypłaty to dalej jakaś kpina 4.06.2020 przelewy po 1600zł za miesiąc pracy.Ta Firma robi sobie jakieś jaja.Powinna ogłosić kolejną pandemie koronawirus 2 i dalej czekać na kase od pañstwa a ludzi mieć w (usunięte przez administratora) zresztą jak zawsze .Kasa na koncie jest firma zadowolona zero strat tylko plusy i tak trzymać dalej ale pamiętajcie że karma wraca i będe szczęśliwy jak to (usunięte przez administratora) upadnie na Amen.Tak żądzi Jacek GÓRKIEWICZ W CHLEWISKACH.Zamówię mszę w kościele aby więcej ludzi nie męczyli bo to już przesada.
W spółce meble mają zwolnić co trzeciego pracownika. Kierownictwo już napawa się swoją władzą, zaczynajcie się łasić bo do odstrzału. Zapowiadają redukcję wynagrodzeń, zwiększanie obowiązków, pogorszenie warunków pracy. Bo wielu zaraz będzie czekać na twoje miejsce więc zasuwaj parobku i z uśmiechem chwal Pana. Będzie klimacik. Na horyzoncie oszczędności. Czy coś jeszcze da się oszczędzić w tej firmie? Ogrzewanie zimą i klimatyzacja latem? Zapomnij. Mydło, papier? Coraz rzadziej, coraz mniej? Narzędzia? Będziesz je musiał sobie sam zrobić. Koszule? Tak, ale po zwolnionym koledze. Telefony/komputery z trzeciej ręki. I bacik żebyś szybciej biegał w tym kołowrotku i robił jakieś absurdalne wyniki. Cofamy się o kilkanaście lat. Niech już to lepiej zdechnie.
Wiesz mam wrażenie, że wcześniej było lepiej (nie mówię, że było cudnie i różowo), teraz, to jest istne szaleństwo. Najniższa krajowa, odcięta do 80%, obowiązków przybywa, targety rosną, zasówasz za 3 osoby (sprzedajesz, pakujesz, wynosisz klientom sofy itp. raty, reklamacje, płatności, zgody, ubezpieczenia itp.) i jeszcze mało. Bonów na święta Bożego Narodzenia nie dostaliśmy, o podwyżkach ani słowa, broń boże o to zapytać. Teraz nawet ok systemu oraz Ppk niema, a papier toaletowy i do rąk niedługo pracownicy będą sobie sami z domu przynosić "bo to koszta dla firmy".
Mam dokładnie takie same wrażenia. Doją na każdym kroku. Człowiek jest od wszystkie klient dostawa projekt kuchni reklamacje montaż malowanie ścian. A jakby mieli gospodarstwo rolne to by Cie do (usunięte przez administratora) pewnie chcieli jeszcze zagonić.
Jak myślicie czy te wszystkie rzeczy o których piszecie na forum to są działania legalne? Skoro jest Was tak dużo ciężko doświadczonych i z pewnością wymieniacie się wrażeniami nie tylko w internecie, to dlaczego nie zbierzecie się do kupy i nie powalczycie ? Sądzicie, że nie dalibyście rady ? Jeśli tak, to będzie chyba tylko gorzej bo oni sami z siebie nie poprawią Wam warunków pracy.
w biłgoraju na produkcji słabo, bardzo słabo. Zmiejszenie etatów bez wiedzy pracowaników, przychodzisz do pracy i nie wiadomo czy bedziesz miał co robić, a zalecania przeciwdziałania rozsprzestrzeniania sie wirusa nikogo tutaj nie obchodzą
Pracuje w BRW parę ładnych lat. Szefowie mają ludzi głęboko gdzieś. Zmiany umów, wymuszenia, wypłaty pod stołem itp. Można by książkę napisać. Jeśli macie możliwość uciekajcie z tej firmy.
Dlaczego uciekać ? Zbieraj dalej materiały na książkę, jak znajdzie się więcej chętnych do zwierzeń o doświadczeniach w tej firmie to może napiszemy bestseller ?
Najgorszy pracodawca u jakiego miałam okazje pracować. Pech chciał ze podczas szukania nowej pracy wywalił wirus i teraz nie jest już tak łatwo o nowa posadę a ta stara staje się coraz bardziej nieznośna. Pomijając fakt, że za najniższa krajowa jest się sprzedawca, sprzątaczem, osoba ds reklamacji, osoba ds rat, kasjerem, konserwatorem i montażysta mebli a często jeszcze magazynierem to podejście pracodawcy do pracownika, zwłaszcza teraz, jest na najniższym poziomie. Wdrażanie beznadziejnych rozwiązań, za których nie powodzenia obwinia się sprzedawców. Zrypy na każdym kroku no i to widmo zwolnień. Niby nie zwalniają a jednak wypowiedzenia się sypią jak z rękawa. Zadłużenie BRW pokazuje jak nieudaczni ludzie są na szczycie i jak bardzo nie liczą się ze zdaniem sprzedawców którzy jednak są zawsze na pierwszej lini frontu
Wiecie czy w Black Red White S.A. szukają chętnych na staż?
Prezes udziela się na konferencjach prasowych rządu chwaląc tarczę, w wywiadach mówi jak to wszystko dobrze działa. Zapewnia, że priorytetem jest utrzymanie miejsc pracy. I co? I wypowiedzenie. Dziękujemy, jesteś dobrym pracownikiem ale wiesz....... Wykorzystanie sytuacji na 100%. Najpierw obniżona pensja, potem zwolnienie. Kto bogatemu zabroni. Zastanawia mnie tylko co dostał prezes za udzielanie się w promowaniu tarczy?
W kwietniu. W naszym punkcie zwolniono większość osób, które miały miesięczne wypowiedzenie. Niestety jestem jednym z nich.
Tak, właśnie tak to wyglądało. Najpierw mówienie w mediach, że tarcza działa i będą utrzymywać miejsca pracy. później był mail, który głosił, że firma zaczyna wysyłać zamówienia za granicę i to spowoduje nie zwalniania pracowników. Po czym na następny dzień kilka osób otrzymało wypowiedzenia z pracy. Oczywiście były to osoby z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Poza tym osoby którym kończyła się umowa w marcu, kwietniu i maju nie otrzymali przełożenia umowy. Łącznie było to 6 osób. Tarcza działa, ale na korzyść prezesów i zarządu.
Czy ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć jak to jest ? Biorą kasę z tarczy o czym chwała się w TV. Warunkiem skorzystania z tej tarczy jest nie zwolnienie pracownika przez pół roku, a już z końcem kwietnia zwalniają pracowników. Śmieszny e-mail od prezesa że kładą nacisk na ppoż i bhp. Czyli co wcześniej mieli to w zadzie ?? Już teraz jeden pracownik jest sprzedawcą, sprzątaczką, magazynierem, osoba ds reklamacji, montażysta i nie wiem czym jeszcze. Przecież to jakiś obłęd
Niezły szmelc po 2 latach czyli po gwarancji popuchnęła okleina na frontach w części kuchni gdzie nie ma żadnej pary a po roku zeszła częściowo farba z uchwytów Stanowczo odradzam
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Black Red White S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Black Red White S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Black Red White S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!