Niedawno aplikowałem do SEB, byłem nawet na rozmowie, ale po tych komentarzach cieszę się, że nie będę tam pracować, bo poziom pracowników wypowiadających się tutaj to żenada. No chyba, że w końcu udało im się odejść i są szczęśliwi w innych firmach. Jeśli narzekasz, to po co tam siedzisz? Nie możesz znaleźć innej pracy? To może z Tobą jest coś nie tak. Firmę i atmosferę tworzą PRACOWNICY, a nie Prezes czy HR. Dajcie znać jak malkontenci odejdą, to będę aplikować ponownie, bo lokalizacja bardzo mi odpowiada.
Hmm, skoro nie interesuje cię opinia ludzi pracujących w tej firmie, to po co wchodzisz na portal i czytasz? Ciekawe jest jeszcze to, że nie znając tych pracowników ich oceniasz. Kryterium według którego szukasz pracy - lokalizacja, a nie ciekawa praca, rozwój twoich umiejętności, poznawanie nowych nowych obszarów zawodowych - powinna dać dużo do myślenia potencjalnym przyszłym twoim pracodawcom.
Informacja o tym, że pracownicy nie mogą ze sobą rozmawiać to info od pracownika sklepu "Home & Cook". Nic w tym nadzwyczajnego, przecież pracownicy w sklepie są głównie po to, żeby obsługiwać klientów. tak więc nie porównuj tego do warunków w biurze.
Myślę, że wypowiadający się tutaj negatywnie to osoby które już w GSEB nie pracują. Ja mogę tylko podzielić się opinią, że ta firma to mój nr 1 jeśli chodzi o atmosferę w pracy, współpracę z przełożonymi (tak współpracę a nie wykonywanie poleceń) i szacunek do pracownika/człowieka. Parę już firm w życiu widziałem, łącznie z jednym z największych korpo na świecie i GSEB przy nich wypada rewelacyjnie. Tyle w temacie.
Czy Twoim zdaniem firma daje możliwości rozwoju zawodowego? Chciałbym wiedzieć, czy będąc pracownikiem tej firmy można mieć możliwość udziału w merytorycznych kursach i szkoleniach.
jest dużo szkoleń, ale głównie produktowych. Są wspaniale imprezy, ale brakuje szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe.
A jak często te szkolenia produktowe są organizowane w Groupe Seb? Czy po nich dostaje się jakiś certyfikat czy coś w tym stylu? Jak wyglądają wspomniane imprezy? Co jaki czas są? Czy każdy może wziąć w nich udział?
Nie dobre i nie powazne proces rekrutacije, i bez feedback.
A jak dawno temu była ta rekrutacja w Groupe Sebie? Może jest szansa, że po prostu jeszcze się nie skończyła? Czy firma w ogóle obiecywała, że odzewie się do każdego kandydata czy tylko do wybranych? Mogłabym jeszcze podpytać jak w ogóle takie spotkanie przebiegało?
Czy firma Groupe Seb Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?
Szybko, sprawnie, miło, profesjonalnie, na czas. Rekruterka rzetelna, z dużą wiedzą o organizacji i stanowisku. Błyskawiczny feedback po spotkaniu.
Merytoryczne, bez zbędnych pytań nie wnoszących nic do procesu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
@Ania a czy tylko atmosfera jest minusem?
nie. Zabranie systemu premiowego tez. Kiedys najlepszy pracodawca na rynku - z nieograniczanymi mozliwosciami - dzis srednia krajowa + jałmużna
Jak wygląda ścieżka awansu w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?
Zalezy gdzie startujesz i jak sie wykarzesz ale nie zawsze to jestes w czyms dobra oznaczac bedzie ze wymienia kierownika. Pracwonik -> "zastepca kierwonika" -> kierownik -> praca w biurze w Warszawie
@Joanna jakie np. te benefity?
Zniżki na nasze produkty, ubezpieczenie na życie, opieka zdrowotna, karta sportowa, dużo dodatkowych aktywności dla pracowników (przed pandemią). Jest jeszcze wiele takich mniejszych rzeczy, które nie są "sztywne", jak np. upominki na różne okazje, karty przedpłacone. Aż trudno to wszystko wymienić
Naprawdę świetnie i zachęcająco to brzmi :) Chciałabym jedynie jeszcze dopytać czy w przypadku np. opieki zdrowotnej to czy jest ona w całości Groupe przez pracodawcę czy trzeba coś dopłacać?
Groupe SEB to pracodawca, którego warto polecić. Dobre warunki pracy, fajne benefity, a przede wszystkim duże możliwości rozwoju, awansu, prowadzenia ciekawych projektów. Co do ludzi i atmosfery - wiadomo, że nigdy nie będzie idealnie, bo ludzie są różni i nie da się wszystkich lubić, ale naprawdę można się tu odnaleźć i czuć się dobrze. :)
Nie kupujcie u nich! Najgorszy sklep na całym allegro! Nie odpisują, nie odbierają telefonów olewają klienta jak tylko mogą. A na zamówione przedmioty można czekać w nieskończoność! ŻENADA. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Pracowałam. Intrygi, plotki, obcadywanie za plecami. Atmosfera sztuczna, jak i sztuczne uśmiechy współpracowników. Nie polecam.
Pracuję w sklepie Tefal Home&Cook od wielu lat. Odbyłam wiele szkoleń, awansowałam, poznałam cudownych ludzi. Mam możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach i bardzo duże pole do wykazywania się. Mogę wdrażać swoje pomysły, przełożeni zawsze są na to otwarci, a wykazywanie się jest zauważane i doceniane. Zarobki bardzo atrakcyjne, możliwość wyrabiania dużych premii. Co rok na Gwiazdkę atrakcyjny prezent naszych marek, poza tym możliwość wygrania sprzętów w konkursach motywujacych. Pracownicy biura na Inflanckiej to też wspaniali ludzie, choć to pewnie zależy od działu, nie z każdym działem mam bliski kontakt, najlepiej jest w Retailingu. Ja zachęcam do pracy w GS na 1000%.
Home&cook praca Plusy: - dobre zarobki! Od nowego roku zmienił sie system premii - zalezy ona przede wszystkim od wykonania planu, w zwiazku z tym zarobki sa niższe niz w zeszłym roku, ale nadal dobre - ciekawe szkolenia - kazdy pracownik potrafi obsłużyć kazdy program w komputerze, zna cały asortyment, wie wszystko o kazdym z etapów obsługi klienta od sprzedazy po reklamacje, wymianę itd - możliwość testowania produktów - możliwość wygrywania ciekawych nagród - możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej i karty Multisport Minusy: - zatrudnienie na 1/2 etatu - praca ciezka fizycznie - dostawy ciężkiego sprzętu (czasem kilkanaście palet), ktory trzeba rozładować, rozpakować i rozłożyć - czasem na bardzo wysokie półki - nie powinno sie rozmawiac między soba w trakcie pracy, nie mozna usiasc, a jak nie ma klientow trzeba sprzatac - układać, rozkładać, odkurzać - duza konkurencja między pracownikami o sprzedaz premiowanych produktow
Poruszyłeś sporo kwestii związanych z zatrudnieniem w firmie Groupe Seb Polska. Chciałbym rozwiać jedną wątpliwość, którą mam po przeczytaniu Twojego wpisu. Mianowicie chodzi mi o informację o tym, że pracodawca zatrudnia na pół etatu. Mam rozumieć, że również czas pracy odpowiada umowie, którą otrzymujemy? Po ile godzin pracujemy? Proszę o uzupełnienie tych informacji. Z góry dziękuję.
(usunięte przez administratora). Sa osoby zatrudnione na cały etat jednak jest tych etatów tak mało, ze praktycznie maja je "starzy" pracownicy a nowo zatrudniani sa zatrudniani na pol etatu praktycznie bez szans na cały etat. Za to jest możliwość pracowania na nadgodziny, jednak ich ilość jest płynna i zależna od humoru oraz preferencji towarzyskich kierownika salonu.
Zdarza sie tez tak, ze osoby, ktore chcą miec pol etatu i nie wiecej dostaja wiecej. A osoby , ktore chcą wiecej dostaja mniej niz osoby chcące mniej :) Generalnie lepiej nie miec próśb grafikowych. Ale znakomicie jest byc gotowym w kazdej chwili stawic sie w pracy.
Dziękuję za sprecyzowanie. Teraz już rozumiem, jak to wygląda. Zastanawia mnie jeszcze, jak wygląda realnie poziom wynagrodzeń za pracę w firmie Groupe Seb Polska? Skoro jest możliwość nadgodzin to jaką kwotę można maksymalnie zarobić w ciągu jednego dnia?
Byłam na rekrutacji w Seb Poland i szczerze mówiąc to było jedno z najbardziej profesjonalnych, jak również ludzkich spotkań rekrutacyjnych w jakich kiedykolwiek brałam udział. Mimo, ze nie otrzymałam finalnej oferty Rekruterka, od której biła bardzo pozytywna energia szczegółowo opowiedziała mi o całej firmie, wartościach i celach. Odpowiedz zwrotna, co również mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, nie tylko była!, ale otrzymałam bardzo rozbudowany feedback (spersonalizowany zamiast szablonu maila!). W firmie wydaje się, ze wszyscy lubią współpracować i traktują przybyszy z ogromna ilością empatii. 4 razy różni pracownicy upewniali się czy na pewno nie chciałabym się czegoś napić, a nawet interesowali się jaki jest cel mojego przybycia. Lokalizacja biura- świetna! Od razu przy metrze Dworzec Gdański! W przyszłości bardzo chętnie wezmę udział w kolejnych rekrutacjach, co tez każdemu polecam, chociażby aby budowali standardy i pozytywna energię w innych organizacjach! Pozdrawiam serdecznie cały Seb w Polsce.
Ja niestety, mam o tej firmie jak najgorsze zdanie. Legitymuję się dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym jako handlowiec w branży małego agd. Zgłosiłem swą kandydaturę na stanowisko przedstawiciela dla marki WMF. Zadzwoniła do mnie osoba z firmy. Rozmowa przebiegała poprawnie. Do momentu, gdy rekruterka zapytała mnie o oczekiwania finansowe. Odpowiedziałem - akceptuję budżet przewidziany przez pracodawcę. Sprzedaż jest moją pasją, a praca zawodowa to moje hobby. W tym momencie rekruterka zaczęła nalegać na podanie konkretnej kwoty. Odpowiedziałem - nie wiem, ile firma oferuje i nie zamierzam zgadywać. Praca w sprzedaży daje mi satysfakcję i mogę pracować dla przyjemności. Posiadam mieszkania na wynajem i to zabezpiecza mój byt. Na to rekruterka pyta, czy będę pracować za stawkę minimalną. Odpowiadam: tyle SEB Poland nie płaci. Rekruterka: dlaczego Pan tak myśli ? Odpowiadam: ponieważ nikt nie chciałby tu pracować. Na tym koniec rozmowy. Rekruterka mówi: do usłyszenia. Niestety, nikt z firmy już do mnie nie zadzwonił. Nikt nie napisał nawet prostego maila z podziękowaniem za udział w rekrutacji. Szanowni Państwo, pracownicy SEB Poland: mamy XXI wiek i w Polsce czasy niewolnictwa minęły bezpowrotnie. Nie pracuje się tu już, by spłacać kredyty. Praca zawodowa nad Wisłą jest źródłem satysfakcji i czystą pasją, a nie koniecznością. Pracuję, bo lubię, a nie dlatego, że muszę. Tak, jak ma to miejsce od lat na zachodzie Europy. Zadawanie pytań o oczekiwania finansowe i selekcja kandydatów na podstawie odpowiedzi, lub jej braku, jest co najmniej niestosowna, a wręcz naganna. To firma powinna informować, jaki ma przewidziany budżet na dane stanowisko. Mam nadzieję, że już wkrótce pracodawca zda sobie z tego sprawę. Na ten moment SEB Poland szuka niestety frajera, który jest gotów pracować za najmniejsze wynagrodzenie spośród wszystkich kandydatów.
Byłam na rekrutacji w Seb Poland i szczerze mówiąc to było jedno z najbardziej profesjonalnych, jak również ludzkich spotkań rekrutacyjnych w jakich kiedykolwiek brałam udział. Mimo, ze nie otrzymałam finalnej oferty Rekruterka, od której biła bardzo pozytywna energia szczegółowo opowiedziała mi o całej firmie, wartościach i celach. Odpowiedz zwrotna, co również mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, nie tylko była!, ale otrzymałam bardzo rozbudowany feedback (spersonalizowany zamiast szablonu maila!). W firmie wydaje się, ze wszyscy lubią współpracować i traktują przybyszy z ogromna ilością empatii. 4 razy różni pracownicy upewniali się czy na pewno nie chciałabym się czegoś napić, a nawet interesowali się jaki jest cel mojego przybycia. Lokalizacja biura- świetna! Od razu przy metrze Dworzec Gdański! W przyszłości bardzo chętnie wezmę udział w kolejnych rekrutacjach, co tez każdemu polecam, chociażby aby budowali standardy i pozytywna energię w innych organizacjach! Pozdrawiam serdecznie cały Seb w Polsce.
Odradzam Wszystkim zakupy w Waszej Firmie a szczególnie produkty TEFAL. W styczniu 2019 kupiłem dwie patelnie przez Tefaland (moja firma podpisała jakąś umowę promocyjną dla pracowników) na prezent. Prezentów się oczywiście wcześniej nie otwiera. Prezent dałem w lipcu 2019 (minęło pół roku) i okazało się, że patelnie mają wady fabryczne. Jedna miała wgięcie na boku, które powstało podczas produkcji, a obie patelnie miały niedoszlifowane spody i wykonane z kiepskiego aluminium, które rysują płytę ceramiczną podczas przesuwania patelni po powierzchni kuchni (szkło hartowane, wcześniej żadna inna patelnia i garnek tego nie robiły a płytę użytkuję od 18 lat!). Reklamowałem produkty ale odesłano mi nie uznając gwarancji. Ekspert SEB stwierdził, że spody patelni nie mają wad ale uznał wadę wgiętego boku jednej z patelni lecz odrzucił reklamację, stwierdzając, że należało taką wadę (ukrytą, bo trudną do zauważenia) zgłosić do 2 tygodni od dnia zakupu. Żenujące i frustrujące ! Jakby okazało się, że koło w nowym samochodzie się krzywo kręci to po 6 miesiącach mimo, że właściciel wcześniej tego nie zauważył a zgłosił po tym czasie ale w czasie trwania gwarancji, sprzedawca uznałby, że to jego problem ? Cóż pozostał niesmak i kupowanie produktów innych producentów wcale nie gorszych od tefala. Z poważaniem
Jest omawiana praca w sklepach „Tefal Home&Cook”. Wasz opis dotyczy innych kanałow dystrybucji
A dla mnie to najlepsza praca ever :)
W ubiegłym tygodniu, w naszym biurze odbył się Bezstresowy Dzień Dziecka. Do udziału w warsztatach pokazujących jak nasi najmłodsi mogą radzić sobie z emocjami, obawami i stresem zaprosiliśmy dzieci razem z rodzicami :)
A po treningu relaksacyjnym był pyszny deser i pamiątkowe zdjęcia w fotobudce :)
.Chcę podzielić się opinią na temat serwisu JURMAR w Warszawie na ul. Żytniej 57. Polecam jestem zadowolona z fachowości i przyjemnej obsługi. Zanim zawiozłam do w/w serwisu ekspres do kawy, to dzwoniłam i serwisant był bardzo miły i cierpliwy, pomagał mi w uruchomieniu na kilka dni zanim dostarczę im do naprawy. Odebrałam po tygodniu i jak na razie jest super. Gorąco polecam.
Widzę, że wypowiadasz się z poziomu klienta, który korzystał z usług serwisu firmy Groupe Seb Polska. Opinie klientów oraz kontrahentów są również ważne. Ciekawi mnie, co skłoniło Cię do tego, aby dokonać zakupu właśnie w tej firmie? Opinie w internecie, czy może zdanie, któryś z Twoich znajomych?
Podziękowania dla zespołu HR!
To tylko dzięki Działowi Księgowości i jego dyrektorowi Marcinowi.
Rosjanie też zbowywali medale na olimpiadzie. Wszyscy wiedzą jak sprawa zakończyła się dla sportowców.
Wszystkim zainteresowanym bardzo dziękujemy za obecność! Miło nam było z Wami rozmawiać :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Groupe Seb Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Groupe Seb Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.