Jak się pracuje w Groupe Seb Polska Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Groupe Seb Polska Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Groupe Seb Polska Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze pytania nt. pracy w Groupe Seb Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Panija Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Czy ktoś podzieli się informacjami na temat pracy w SSC, konkretnie w dziale GL? Czy jest dużo nadgodzin, czy team leaderzy sensowni, czy to raczej fabryka jak niektóre inne Shared Servicy?

Kandydatka Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Jak się pracuje w dziale GL?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Groupe Seb Polska Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Jaaa Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jakim stanowisku. W sklepach tylko kierownik ma tel i laptopa w biurze wszyscy. Można z niego korzystać poza godzinami pracy :)

Aslan
Pracownik
 Pytanie

Czesc a jak pracuje sie w SSC accountingu ?

Product Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko, sprawnie, miło, profesjonalnie, na czas. Rekruterka rzetelna, z dużą wiedzą o organizacji i stanowisku. Błyskawiczny feedback po spotkaniu.

Pytania

Merytoryczne, bez zbędnych pytań nie wnoszących nic do procesu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
April22
Były pracownik
 Pytanie

Gdy zacząłem pracować w tej firmie byłem pozytywnie zaskoczony tym, że na wstępie dostałem upominek z książką o legendarnej obsłudze klienta, kubek termiczny i zestaw pudełek do lunchu będacymi produktami tej firmy. Książkę miałem przeczytać jak najszybciej, żeby móc zapoznać się z filozofią firmy i w ten sposób obsługiwać klientów. Podobało mi się to, że bardzo dużą rolę przywiązuję się do obsługi klienta, który ma być wyjątkowy, nieprzeciętny i indywidualny. Można było pozwolić sobie na coś więcej obsługując klienta. Tu nie musiałem pytać kierownika czy zastępcę czy wogóle mogę i w jakiej wysokości dać rabat klientowi. Pracownik miał tu mieć autonomię , suwerenność w podejmowaniu decyzji i działaniu. Model turkusowej organizacji praktykowanej na zachodzie i coraz częściej u nas.. Mnie to się podobało. Niespotykane jak na polskie warunki, prawda? gdzie przeważnie pracownik ze skruchą, jak na spowiedzi dzwoni do przełożonego i pyta czy mogę dac rabatt? Prezes to osoba przystępna i nowoczesna, któremu zależy na tym, żeby klient w tej firmie był obsługiwany, co często podkreśla legendarnie: ma się poczuć wyjątkowo, zapamiętać nas i po prostu chcieć wracać do te firmy. Ja to rozumiem ale myślę, że wielu pracowników: sprzedawców, zastępców, kierowników, itd...ma problem ze zrozumieniem tego, nie utożsamiają sią z tym myśleniem po prostu. To jest też problem z mentalnością tych osób, które wprowadzają stare nawyki nabyte przez lata w innych miejscach pracy. Wprowadzają swoje własne zasady, które robią więcej szkody niż pożytku. Jest niestety w tej firmie problem z kierownictwem średniego i niższego szczebla i sprzedawcami. Cała filozofia firmy pryska niczym czar, gdy ci zaczynają wprowadzać swoje zasady. Tak wiec pracowało mi się przyjemnie do momentu, gdy miałem kierownika, który to wszystko rozumiał i wprowadzał w życie na co dzień. Stałych i zadowolonych klientów przybywało. Nagle ciach zmiana kierownika...... Przyszedł nowy kierownik ze swoim zespołem i zaczęło się. Zmienione miało być praktycznie wszystko: wystrój sklepu, dotychczasowe zasady, zmiana asortymentu, ilosci zamówień itd. Ja rozumiem każdy po swojemu robi , ale niestety zaczęło się gadanie i zrzędzenie na poprzednią ekipę, nawet kierownika. Komentarze były niewybredne na ludzi, z którymi tyle czasu pracowałem. Momentami robiło mi się niedobrze od samego słuchania. Skąd tyle jadu i nienawiści do ludzi z tej samej firmy? Jedziemy przecież na tym samym wóżku. Idąc dalej, o legendarnej obsłudze klienta w tym zespole nie było już mowy. Dla kierownika i jego zastępcy liczyły się tylko: jak najmniej robienia problemów przez pracowników, jak najmniej robienia dodatkowej pracy. Zmiany w grafiku były prawie nie do przyjęcia przez kierownika, wpadał w złość jak miałem jakieś prośby. Grafik miałem ustalany chyba niezgodnie z prawem, bo bardzo często po 5 dni pod rzad po 10 godzin na nogach. Czasem wychodził jeden dzień w tygodniu wolny. Niestety to wszystko odbijało się na kliencie: słaba obsługa, klient był odsyłany do innych salonów ale i na gorszych utargach salonu. Od samego początku stałem się atakiem obgadywania przez zespół sam nie wiem za co, chyba że obsługuję i sprzedaję w innym sposób niz oni czyli zgodnie z polityką firmy: legendarnie i wyjątkowo, będąc uprzejmym dla klientów i dając im rabaty. Klienci mnie lubili i do mnie wracali - i tu pojawiła sie zawiść i zazdrość mimo, że pracowaliśmy na prowizję zespołową. Niestety ale dochodziło do mobbingu wobec mnie szczególnie ze strony zastępcy, który lubił popisywać sie przed drugim pracownikiem, którym mnie obgadywał za plecami. Nie wiem jak ta osoba mogła dostać awans tak szybko w tej firmie w tak mlodym wieku, bo zupenie nie nadawała się na tą funkcję. Ciąłge humory, konflikowość z byle czego, nierozsądne dyzycje i huśtawki emocjonalne. Niestety ale kierownik nie brał na poważnie tego jak zachowywał sie zastępca wobec mnie i drugi pracownik. Uważał, że sami musimy rozwiązywać nieporozmienia między nami ale jak się potem okazało, spory tylko się nawarstwiały i w końcu dochodziło do kolejnych klótni. Kierownik przeważnie nie odpisywał tez na moje smsy i po prostu nie reagował. Odszedłem sam z firmy bo nie mogłem już znieść tej atmosfery.

jaaa
Pracownik
@April22

Znam osobę która napisała krzywdzącą opinię dla moich kolegów. Niestety wyżej wspomniana osoba nie przyznała się w tym jak ona się zachowywała. I nie jest prawdą, że musiała odejść. Nie została przedłużona umowa. Trochę to krzywdzące, ale jak widać napisać po kryjomu może każdy. Ta osoba tylko nie zdawała sobie sprawy , że mamy tak zgrane ekipy w sklepach, że każdy od razu się domyśli kto to napisał :D

may22
Pracownik
@April22

Po tak obszernej opinii na temat innych prosimy o równie obszerną opinię na temat swojej pracy, dokonań oraz zachowania. Na pewno jest o czym pisać. Zespół, o którym mowa z całą pewnością jest zdruzgotany "odejściem" tak cennego pracownika!

Jw
Pracownik
 Pytanie
@April22

Czy jest na sali lekarz?

1
Gość
Pracownik
@April22

Siedzę i czytam… jak łatwo obrzucić kogoś błotem… . Dobra decyzja, czytając tą twoją epistołę jestem przekonany, że każdy nowy pracodawca będzie „szczęśliwy” mając taką osobę w swoich szeregach :)… ale po jej odejściu . : D

Llllll
Pracownik
 Pytanie
@Jw

Miałam przyjemność, a raczej nieprzyjemność pracować z tą Panią, która przedstawia się jako Pan..? Podziwiam chłopaków, że wytrzymali choroby psychiczne tej Pani/ tego Pana tak długo. Lekarz już za wiele tu nie da rady, rozkłada ręce nad tym chodzącym zaburzeniem.

April22
Były pracownik
 Pytanie
@Llllll

Nie wiem kim jesteś biedna dziewczyno bo się nie przedstawiłaś się a twierdzisz, że mnie znasz. No popatrz to ciekawe....jak się znalazłaś w tym miejscu w ogóle bo mam wrażenie, że nie przypadkowo. Nie trudno się domyślić, że na czyjeś polecenie... Najwyraźniej pogubiłaś się w tym świecie, bo zamiast wykonywać swoje obowiązki w pracy - wchodzisz na jakieś firmowe fora i wypisujesz głupoty na czyjś temat. To co piszesz to paskudny hejt wymierzony w byłą koleżankę z pracy, z którą pracowałaś jak twierdzisz .Mówienie komuś, że jest chory psychiczny, szydzenie i wyśmiewanie się z tego wskazuje, że samemu cierpi się na jakieś zaburzenia psychiczne. Robisz to w dodatku na forum swojego pracodawcy. Nie boisz się, że wyjdzie na jaw kim jesteś i czym się zajmujesz w godzinach pracy lub poza nią? Niech twój pracodawca sam wyciągnie wnioski czy chce mieć takiego pracownika. Poza tym obrażasz osoby, które faktycznie mają problem ze zdrowiem psychicznym - nigdy nie wiesz, co ciebie i twoich bliskich może spotkać w życiu więc nie śmiej się z tego. Jeżeli twierdzisz, że mnie znasz spotkajmy się - ciekawe czy będziesz miała odwagę spojrzeć mi prosto w oczy. Myślę, że NIE!!!

April22
Były pracownik
@Gość

Na pewno dobrą decyzją jest odejście z firmy, gdy pracownik czuje, że nie rozwija się, przyszedł czas na zmiany a jego praca jest niedoceniana. Zgadzam się, że łatwo jest kogoś obrzucić błotem zwłaszcza anonimowo. Działa to też w drugą stronę pracodawca - pracownik. Nie zapominajmy o tym.

April22
Były pracownik
@may22

Forum publiczne nie jest odpowiednim miejscem do pisania o swoich osiągnięciach, wynikach itd. przez pracownika. Każda firma powinna mieć swój własny system do oceniania pracownika. Poza tym są to informacje poufne.

April22
Były pracownik
@jaaa

Zgrany zespół to współpraca, zdrowa atmosfera, dobry przekaz informacji.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Groupe Seb Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Toja
@Pytanie

Oczywiście! Pracuję kilka lat, odbyłam wiele szkoleń. Wszystkie darmowe, nawet koszt za dojazdy jest zwracany.

Q
Pracownik
@Pytanie

tak!

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?

Q
Pracownik
@Pytanie

nóż w plecy - od pracowników, nożyczki aby obciąć premie od szefostwa

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Groupe Seb Polska Sp. z o.o.?

Q
Pracownik
@Pytanie

Zalezy gdzie startujesz i jak sie wykarzesz ale nie zawsze to jestes w czyms dobra oznaczac bedzie ze wymienia kierownika. Pracwonik -> "zastepca kierwonika" -> kierownik -> praca w biurze w Warszawie

Zostaw merytoryczną opinię o Groupe Seb Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Groupe Seb Polska Sp. z o.o.
3.4/5 Na podstawie 16 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Groupe Seb Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii