Nie wierzcie w informacje na stronie Bena ile zarabia Agent. To totalne bajki! Agenci nie zarabiają tyle.
Zgadzam się te zarobki to totalne bzdury! Jak nie masz dobrej lokalizacji to w Lidlu zarobisz więcej, a tu sam musisz stać za kasa etat na pewno i milion innych rzeczy mieć na głowie za psie pieniądze,.o urlopie zapomnij
Skąd są te rozbieżności w zarobkach, czemu w ogóle w ogłoszeniu podane są inne kwoty niż w rzeczywistości? Skoro już mowa o zarobkach, to ile zarabiają agenci? Piszesz, że można zapomnieć o urlopie, a skąd to stwierdzenie, nie dają w sezonie letnim czy w ogóle nie ma dni wolnych oprócz tych w grafiku? No ale skoro urlop nie jest wykorzystany to płacą za niego?
Nie jesteś zatrudniona na umowę i pracę więc za żaden urlop nie płacą. Urlop możesz mieć ale bardzo trudno jest cokolwiek zaplanować, bo pracownicy rotują się cały czas, potrafią odejść z dnia ma dzień. Zaplanujesz sobie urlop i nagle 3 osoby Ci mówią że wyjezdzjaa na wakacje albo odchodzą albo coś tam. Pojedziesz na weekend nagle jeden (usunięte przez administratora)dostanie , nie masz kogo dać bo nie masz 10 osób zateudnionych więc wracasz z wyjazdu bo sklep musi być otwarty. A ludzie nie walą drzwiami i oknami chętni do pracy jako doradca. Wola iść do żabki bo mniejsze wymagania, więc pracownika w 5 minut nie znajdziesz. Pewno jest jedne, to co oni dają na pracowników jest śmiechu warte więc sama musisz pracować przynajmniej na etat. Jak trafisz na kiepska likalizacje to nie opłaci Ci siw to w ogole. Zarobisz na czysto tyle co na etacie w zwykłej pracy.
Dokładnie , nie polecam pracy w tym sklepie , tylko umowa zlecenie za gówniane pieniądze . Pracujesz 6 dni w tygodnia po 7 ,8 godzin a dostajesz ( ja dostawałam 2000 zł na rękę ) wyzysk i tysiące innych rzeczy do zrobienia , jeszcze te durne testy i tajemniczy klient .
Może ktoś kojarzy przyjęcia na stanowisko Koordynator Sieci Duży Ben kilka lat temu. Potrzebuje info, czy wciąż czasem można się dostać do tej pracy. No i jak bardzo się zmieniła liczba sklepów do koordynowania, dużo nowych jest? Można to jakoś ogarnąć? ;)
Sklep duży Ben to jedna wielka lipa, zbierasz punkty robiąc zakupy po czym ni stąd ni zowąd giną z konta bo ich termin ważności minął, totalna bzdura to jest tak jakby się miało w banku pieniądze i one po czasie niewypłacone przepadają, totalna mapa
(usunięte przez administratora)prezentują dwie pracownice ze sklepu we Wrocławiu ul. Traugutta 78B. Arogancka postawa i zawistne spojrzenie jak chcesz odebrać paczkę, bo przecież siedzę na zapleczu a muszę wstać i obsłużyć. Dzień dobry, dziękuję i proszę nie usłyszysz. Tony makijażu na twarzy ale uśmiechu się nie doszukasz. Leniwe i sfrustrowane pracownice.
Nie tłumaczę ale nie wyobraża sobie Pan ile normalnie pracownicy mają do zrobienia i niech doliczy sobie Pan paczki i klientów , którzy nawet nie znają numeru paczki czy z jakiej firmy kurierskiej jest paczka. Wiele razy słyszałem jak to wygląda, sam miałem ochotę wyjść z kolejki przez takie sytuacje. Paczki są na poczcie, dajcie sobie spokój zamawianie do sklepów, gdzie ludzie chcą zrobić normalne zakupy
Interesuje mnie oferta Sprzedawca Do Sklepu Duży Ben. Jednak obawiam się, czy bez doświadczenia dam radę, przeraża mnie wizja zapamiętywania wszystkich kodów itp. Ile trwa przeszkolenie, wystarczy?
Spokojnie, nic nie musisz zapamiętywać żadnych kodów. Produkty skanujesz i samo wszystko się nabija. Większość pracowników którzy przychodzą nie mają kompletnie żadnego doświadczenia, wielu z nich jest to pierwsza praca. Także nie ma co się bać, wszystkiego się nauczysz.
Super, że nie trzeba mieć doświadczenia. A jak wygląda wprowadzenie nowych pracowników w obowiązki? I jakie umowy na początku obowiązują? Na umowę o pracę można liczyć?
Widziałam ogłoszenie na Koordynatora Sieci Duży Ben i pisali tam o bogatym pakiecie socjalnym. Wiecie co to dokładnie oznacza? Co wchodzi w skład?
Jeżeli przez pakiet socjalny można rozumieć afery i to ile ciekawych informacji wychodzi na jaw, jak traktowani są ludzie i co dyrektorzy mówią o innych dyrektorach i koordynatorach to pakiet socjalny jest baaardzo bogaty. Polecam pracę jak też jesteś takim typem człowieka i nie lubisz być traktowana jak człowiek. Jeżeli wolisz być traktowana z szacunkiem to to nie jest dobre miejsce dla Ciebie.
Raczej nie chodzi o taki pakiet socjalny o którym mówisz czyli afery i wychodzenie spraw na jaw. Chodzi o normalny pakiet socjalny. Też jestem ciakwa więc chętnie się dowiem co wchodzi w sklad
Opieka medyczna w LuxMed lub MEdicover, multisport, 1001 różnych innych opcji z których nie korzystam - od kart przedpłaconych na wydarzenia kulturalne (zamiast multistport) do jakichś zniżek różnych. Jest w czym wybierać
Multisport jest 100% płacony czy tylko część? Jak szeroki jest pakiet medyczny, podstawa czy dużo więcej? Ile koordynator zarabia razem z premią? Premie są stałe czy ruchome?
(usunięte przez administratora)
Informacja była w aplikacji i na fejsbuku. Zresztą, jest informacja w regulaminie.
Czy Duży Ben Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
(usunięte przez administratora) . Ogłoszenie o pracę, ogłoszeniem. Bez konkretów. Na rozmowie super fajnie są premie i wogole git. Zaczynasz pracę po tygodniu dostajesz umowę zlecenie do podpisu na 3 lub 6 miesięcy z minimalna stawka godzinowa i zapisami w umowie o kątach finansowych za prawie wszystko. Szkola ci 4 godziny i masz sobie dać radę. Obiecują umowę o pracę ale jak dochodzi co do czego to pytają czy z wyrobionych godzin na konto mogą przelać za 60 żeby mniej składek płacić a resztę w kopertę. Jak niby dochodzi do podpisania umowy o pracy to i tak z najniższa krajowa i znowu kary umowne. A często pytają się czy mogą cię zatrudnić na pół etatu albo czy założysz swoją działalność i będziesz im wystawiał rachunek żeby zmniejszyć koszty. Durne szkolenie, testy z gazetki i ciągle karanie. Za braki, za pomyłki, za kasę , za zły wynik TK czy brak szkoleń miesięcznych gdy zwyczajnie nie zdążyłeś się zapisać. Nie ma czasu ochronki żeby się nauczyć a już od pierwszego dnia pracy nakładają kart. (usunięte przez administratora)i tyle. Nie polecam
Cześć, czy ktoś jest chętny podzielić się doświadczeniami jak wyglada współpraca z EC w tym formacie sklepów?
Dzień dobry. Czy po złożeniu aplikacji długo czekali Państwo na jakiś kontakt ze strony rekrutacji? Pozdrawiam
Witam. Mąż chce zostać ajentem Dużego Bena w Warszawie. Po przeczytaniu tych opinii jesteśmy przerażeni. Gdzie mozna znaleźć umowę ajencji? Nie ma żadnych dobrych opinii?
mój znajomy jest ajentem dużego Bena w warszawie. uważaj co robisz. działa tam grupa która jest prowadzona przez koordynatorke. sklepy maja sami znajomi albo wspolpracujacy z nią ajenci. jeśli nie będziesz z grupy oszkalują cie a na koniec okradna musisz bardzo uwazac.
Piszesz, jakby ta koordynatorka była absolutnie najważniejszą osobą w całej firmie. Czy tu nie jest tak, że najważniejsze są zapisy umowy, a jak koordynator nie pomaga to od pomocy ajentowi są także przełożeni koordynatora?
W dniu 25.02.2023 o godzinie 22 bylem w sklepie Duży Ben i zakupiłem alkohol żołądkowa de lux 0.7 litra .. Będąc juz wdomu otwarłem butelkę i okazało się że kapsel jes luzny i A banderola normalnie przylejona ..I co się okazało że w butelce była woda !!!!.Jadac spowrotem do sklepu i mówiąc kasjerce jaka jest sytuacja jazala zostawić moj nr telefonu aby szefowa sklepu sie ze mną skontaktowała.. Podchodzić do regalu i chcąc kupić następna butelka znowu powtórzyła się ta sama sytuacja Kapsel odkręcony i żadnego zapachu alkoholu.. PoteKtiwano mnie hak smiecia a nie klienta który w dibrej wierze robił zakupy . SKLEP NA WICHROWYM WZGÓRZU W Poznaniu
Szukam tu informacji o tym, czy na posadzie Koordynator Sieci Duży Ben czy są jakieś szkolenia z zarządzania zespołem lub poprawiania umiejętności zarządzania? Wymagają takiej umiejętności zarządzania zespołem w ogłoszeniu i ciekawa jestem opcji rozwoju takich umiejętności w firmie.
Generalnie (usunięte przez administratora), idzie się za zachęta jako "doradca klienta", niby szkolenia produktowe i premie. Doradca klienta to magazynier, pracownik biurowy od dokumentów i kasjer. Szkolenia o ile nie ma się w danym momencie zmiany lub o ile jest miejsce, bo zawsze sa na nich ajenci, którzy niekoniecznie nawet w sklepie pracują. Premia w postaci punktów na kartę klienta, w zależności jak dużo kart wciśniesz klientom. Z góry narzucone, że trzeba każdemu wciskać produkty i kartę. Pracownicy często mają większe pojęcie o sklepie niż ajenci. Stawka bardzo nieadekwatna za wykonywana pracę, dodatkowo praca po nocach bywa niebezpieczna, a na zmianie zawsze jeden pracownik żeby przypadkiem nie przepłacać.
Potwierdzam, do tego premie wypłacane przez ajentów jak im się podoba, jak chce wypłaci a jak nie to nie. Ajenci często nie są ogarnięci w temacie zarządzania pracownikami, a co dopiero w temacie pozyskiwania pracowników. Centrala powinna ich jakoś kontrolować.
Czyli doradca klienta musi też sprzątać? Nie gadaj. Przecież powinni kogoś zatrudnić do takiej pracy a nie zmuszać pracownika biurowego to prac fizycznych. Przynajmniej ja mam takie zdanie.
No a co w każdej pracy jest utrzymanie porządku a co ty myślisz jeżeli pracownicy jedzą kruszą brudzą tak samo to chyba trzeba po sobie posprzątać i myć te szklanki poza tym w jakiejkolwiek pracy nie jesteś To chyba trzeba trzymać Należyty porządek .Weźcie się ogarnijcie bo to młode pokolenie to jest tragedia nie nadaje się w ogóle do niczego lewe ręce wy tylko macie wielkie wymagania a nic od siebie Nie dajecie Weźcie się za robotę i Przestańcie się nad sobą użalać nic nigdy wam nie pasuje wy to byście chcieli a pracować wtedy kiedy tylko wam się żywnie podoba A najlepiej to weekendy wolne na imprezki i w tym dniu nie w tym dniu tak tych godzinach a tylko w tych godzinach Weźcie się wszyscy stuknij się w głowę bo jak pójdziecie do prawdziwej pracy to dopiero takiego kopa dostaniecie że poczujecie Co to znaczy praca poza tym przychodzicie do takiej pracy bez kompletnie żadnego doświadczenia by dopiero się uczycie więc wy nic nie jesteście w stanie zaoferować w firmie bez doświadczenia bez wykształcenia jeszcze wielkie wymagania takie pokolenie właśnie młodych ludzi
Doradca klienta to nie pracownik biurowy, jeśli pracujesz w sklepie to chyba normalne że jednym z obowiązków jest utrzymanie czystości na stanowisku pracy. Ale Wy mlodzi tak jesteście wychowani, sprzątaczki to zrobiliście że swoich mam i dlatego teraz macie lewe ręce do roboty bo mamusia usługuje całe życie, pokój też sprząta aż dziecko się nie wyprowadzi z domu i później nie dziwota że to mlode pokolenie to same lewusy
Jestem w tym juz tyle lat i jakoś są premie i pracuje na sklepie. Nie marudź tylko zmień pracodawcę.
Odradzam w obecnej chwili, jak sam nie będzie pracował na 2 etaty to nie zarobi.
Mnie interesuje jak można się dostać jako TK (tajemniczy klięt). Co czeba zrobić żeby można pracować ta takim stanowisku.
Praca jak praca zawsze trzeba pracować - żeby zarobić s Warszawie jako ajent zapomnij. Łapówkarze - koordynatorka handluje sklepami ma swoją grupę która działa na jej zlecenie. 5 agentów obstawia najlepsze lokalizacje. „Obcy” dostają plaże czyli sklepy w których nie ma ruchu przez co wynagrodzenia są marne. Agenci od początku uczeni są manewrowania kłamstwa i malkontenctwa. Szkoleniowiec w niczym nie pomaga - głupek :) atmosfera zerowa nie da się tam z nimi pracować żal mi mojego pracodawcy w sensie agenta
Do zarządu trafił nowy członek (Pan F), który zrujnował już jedną sieć. Po kilku miesiącach pojawiły się problemy z płatnościami za prąd. Wiele sklepów było zamkniętych przez kilka godzin. Góra nie czuje się zobowiązana do przeprosin za poniesione straty na sklepach (stracony utarg, rozpuszczone lody) umywa rece przy każdych problemach i pokazuje dobitnie swój poziom szacunku do ludzi, dzięki którym mają wyniki sprzedażowe. Gdy pojawiają się większe problemy i sprzedawcy na gorszych osiedlach są nawet atakowani przez wściekłych klientów za ich błedy w systemie, który nagle się sypie, to takie informacje są szybko usuwane a agent ostro traktowany, bo jak to miał czelność informować o takim czymś innych. Cenzura na zlcałego. Wtedy dyrektorzy mają czas na rozmowe z agentem. Generalnie masz siedzieć cicho i przepraszać za ich błędy co chwilę. Groźby karami za informowanie o takich sytuacjach to norma. Kolejne rzeczy: Co miesiąc te same błędy przy zmianach promocji, aplikacji itd. Notoryczne błędy w drukach. Wyrzucanie nawet całych nakładów gazetek promocyjnych comiesięcznych, bo ktoś znowu błąd popełnił. Tak wygląda oszczędność firmy (czyżby drukarnia w której zamawiane są takie rzeczy należała do rodziny kogoś z zarządu?) I dbanie o klimat. Próby grożenia za sprzeciw otwarciu sklepu w niedziele. Kompletnie nie słuchają co do powiedzenia mają agenci a to oni znają swoje sklepy i swoich klientów najlepiej. To agenci wiedzą jakie potrzeby mają ich klienci, ale to się nie liczy dla góry. Liczą się tylko umowy z korporacjami wielkimi i kasa od nich za eksponowanie towaru. Klienci proszą o coś co mógłbyś zamówić dla nich ma sklep? Nie ważne. Lepiej sprzedać harnasia. Tutaj też jest piękna niezgodność. Widać nastawienie sieci na sprzedaż alkoholu typu harnaś i seteczki, ale 17latkowi nie można sprzedać piwa/napoju 0%. Prawo polskie mówi co innego, ale ben ma teraz swoje nowe ideologie umoralniania ludzi. Zmusili wiele sklepów do otwarcia się w niedzielę. ZMUSILI. Paczkomaty, glovo, otwarte niedziele wszystkie.. wiecie ile dostaliśmy kasy za to wszystko? 30 gr za paczkę. I to wszystko! 30 gr od którego podatki trzeba odciągnąć. Napluli wszystkim w twarz. Szczyt chamsta przerósł Everest! Są sklepy z magazynem w okolicach 10m², miejsca nie ma na nich na potrzebny towar, kraty, palety, (usunięte przez administratora) które musimy przetrzymywać aż firma odbierze je a odbiera je 2 razy w miesiącu a mamy jeszcze paczki trzymać! XD Agenci z miesiąca na miesiąc zarabiają coraz mniej, od stycznia będą zarabiać drastycznie mniej. Jeżeli ktoś myśli o wzięciu Bena na siebie. To bardzo mocno odradzam, bo Będzie pracował 7 dni w tygodniu, bez wolnego i będzie pracował nawet z covidem z gorączką tak jak my. Chyba, że ktoś lubi być (usunięte przez administratora) za 30 gr minus podatki
Witam ja się wlansie zastanawiam nad otworzeniem Wb ale wszędzie jest podane że w niedzielę jest zamknięte? Wiec nie rozumiem?
Ben podpisał lewe umowy z solidem, żeby otwierać sklepy w niedziele. Pracownicy sklepów mają umowy z solidem i pracują w niedziele niby jako ochrona. Solid nie płaci tak jak było obiecane a agent świeci oczami przed pracownikiem. Dostajesz informacje: twój sklep został wybrany do otwarcia i nie masz nic do gadania. Twoi pracownicy nie chcą pracować? Nikogo to nie obchodzi. Nie otworzysz sklepu to dostaniesz karę. Ani 5 minut później nie możesz otworzyć ani 5 minut wcześniej zamknąć. Na pewno do końca roku otworzą wszystkie sklepy w niedzielę. Kwestia czasu a w święta będą kazali pracować. Nie Idź w to. Chyba, że lubisz pracować 7 dni w tygodniu. Ludzie przyszli pracować do Bena z uwagi na zapewnienie o wolnym dniu w niedziele. Teraz pracują 7 dni w tygodniu.
Nie wierz w ogłoszenia. Niestety mija się to wszystko mocno z prawdą. Na chwilę obecną sieć zmienia się w wielki punkt pocztowy ( łącznie z paczkomatami wewnątrz sklepu) Priorytetem w marketach alkoholowych są przesyłki kurierskie. Nacisk na otwarcia sklepów w niedzielę, a za chwilę pewnie we wszystkie dni wolne ( święta itd). Wydłużania godzin otwarcia pomimo całkowitego braku klientów. Całkowity brak szacunku dla współpracowników ze strony zarządu. Było fajnie, fajny koncept i przejrzyste zasady. Wszystko upadło
Dokładnie tak jest. Przez paczki nie mamy czasu na podstawowe obowiązki związane z prowadzeniem SKLEPU a nie jesteśmy magazynem na paczki! Przez co jak przyjdzie kontrola to mamy nakładane kary. Nie miałeś kiedy podejść do komputera i przeczytać 7 maila w ciągu dnia o zmianie cen na dwa produkty? Dzień dobry wchodzi kontrola i masz -200 zł. Kiedyś mieliśmy możliwość porozmawiać z klientem i pomóc mu w zakupach teraz nie ma czasu na to.
Dokładnie, wszystko upadło przez nowego dyrektora Pana F. Gościu oderwany od rzeczywistości. Ktoś kiedyś stworzył bardzo fajna koncepcję tego biznesu a on to wszystko niszczy. Duży Ben to już nie jest to samo. Ludzie stoja w kolejkach i wychodzą ze sklepu bo muszą czekać aż pracownik przyjmie 15 paczek i wyda kolejnych 10. Tracimy klientów ale dla niż ważna jest paczka a nie Towar. Podwyżek zero, a koszty pracownicze o zus wzrosną drastycznie. Trzeba będzie mocno zredukować ilość godzin dla pracowników ale wtedy nie będzie na nic czasu. Sklep będzie pusty bo nie będzie komu przyjmować sprawdzać i rozkładać dostaw bo będzie to trwało 2 dni. Oni czepiają się kurzu, a na to napewno nie będzie już czasu żeby latać ze szmatką. Obsługa klienta, profesjonalne doradztwo przy półce, glovo, paczki , przyjmowanie dostaw, dokładanie, testy z gazetek , szkolenia, sprzątanie,pilnowanie złodzieji no przy takich pieniądzach które mamy na pracowników nie ma szans . Większość sklepów zredukuje godziny j będzie 1 pracownik na pół dnia , więc niech nie spodziewają się cudów na sklepie. Nikt się nie rozdwoi a i agent nie będzie tam siedział 13 godzin 7 dni w tygodniu bo chyba ten biznes nie na tym polega.
Odkąd zaszła zmiana gdzieś u góry jest coraz gorzej. Pracuję jako doradca od roku, przez zdecydowaną większość czasu nie mogłem narzekać. W miarę lekka robota, po wkręceniu się nawet bezstresowa. Regularne szkolenia produktowe, ogólnie dział szkoleniowy na plus, to trzeba przyznać. Natomiast od dwóch miesięcy obserwuję przeistoczenie się sieci w kolejną Żabkę, tylko że musisz się jeszcze znać na alkoholach. W przyszłym tygodniu wprowadzają paczki, już gdzieniegdzie działa Glovo, sondują wprowadzenie lotto, zaraz pewnie i rolki na hotdogi dadzą, a kasa dla pracownika ta sama. A najlepszy jest ostatni hit: oprócz badań zwykłego tajemniczego klienta od września szczują nas "nieletnim" g*stapo w wieku 24 lat. Poza tym, ciągły (usunięte przez administratora) zmiana promocji zawsze jest śmiechowa, szczególnie jeśli coś się popsuje. Ogólnie, jeśli coś się popsuje, procedura jest taka: 1. Zgłoszenie na jirę 2. 3. 4. Post na workplace'a 5. 6. "Proszę o zgłoszenie na jirę" No i co tam jeszcze: system kamer który sprawdza obecność produktów na półce (no git git, szczególnie w piątek wieczór przy młynie jak jesteś sam na zmianie), od września obowiązek polecania aplikacji zamiast zakładania karty na miejscu (obniża wynagrodzenie za zakładanie kart), wewnętrzna aplikacja firmowa działająca jak dzieło studenciaka informatyki pierwszego roku, również od niedawna obowiązek wciskania każdemu 7daysa, knoppersa czy co tam se wymyślą w sprzedaży sugerowanej jak na (usunięte przez administratora) Shellu... Znam kilkanaście osób z innych sklepów w sieci, tylko dwie teraz nie myślą o szukaniu innej pracy. Ludwiku Dorn, Duży Benie i Sabo: nie idźcie tą drogą.
Witam. Czy jest na forum jakiś ajent z którym mógłbym przeprowadzić rozmowę telefoniczna . Myśle o współpracy z DB. Znam umowę franczyzowa bo prawie ja podpisałem jakiś czas temu. Ale chciałbym porozmawiać jak realnie wyglada nimi współpraca
Rozmawiałem z DB na początku 2018 roku. Miałem być jednym z pierwszych franczyzobiorców . Może w tej chwili warunki współpracy maja lepiej sprecyzowane . Na tamten moment był już wybrany lokal , ustalony czynsz i dostałem projekt umowy który miał 40 stron. Kara goniła karę . Poręcznie bankowe na poziomie 150 tys złotych , oraz w pewnym momencie ktoś z działu finansowego zarządał zabiezpieczenir w postaci hipoteki! Zaznaczę ze poręczenie na 150 tys miałem .
Hej, Napisz do Centrali - dadzą Ci namiar na kogoś z Twojej okolicy kto jest neutralny, komunikatywny, obiektywny i będziesz na pewno mógł porozmawiać. Albo podjedz do jakiegos sklepu i agent udzieli Ci na pewno ogólnych informacji co do zasad działania ale oczywiście nie oczekuj szczegółów co do finansów, tematów poufnych czy objętych tajemnicą.
Już nie jeden się ugotował na tym sklepie, wysokie ceny, wąski asortyment, brak własnej inwencji, będziesz zaliczał stratę a z umowy się nie wycofasz - ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
Przez te weksle które podpisujesz stracisz cały swój majątek, ponieważ nie chodzi im o zyski na sklepie tylko o to co TY posiadasz lub mógłbyś mieć. (usunięte przez administratora)
Witaj Andrzeju, szukam informacji na temat współpracy z siecią sklepów DB szukam osób które współpracowały z tą firmą jako ajent . Czy jesteś w stanie powiedzieć jak Ci się współpracuje i jak to wygląda.
Witam, właśnie znalazłam ten wpis, choć już trochę minęło. Jak otwarcie DB? Można coś więcej się dowiedzieć?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 3 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!