Opinie o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Duży Ben Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Duży Ben Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Anon
Były pracownik

Nie polecam. Wymagania „góry” w porównaniu do ich kompetencji są absurdalne. Z zewnątrz może próbują wyglądać profesjonalnie, ale tak naprawdę jest to jeden wielki cyrk. Pracownicy najniższego szczebla muszą oprócz codziennych obowiązków ogarniać błędy biurokratów. Do tego koordynator nieszanujący nikogo poza agentem. Brak jakichkolwiek informacji czy opinii w internecie też moim zdaniem wiele mówi. Patrzą tylko na czym uciąć premię agentom, podczas gdy nowe sklepy powstają jak grzyby po deszczu. Agenci w różnych sklepach też nie są szczodrzy, nie chcą płacić zusu i dają umowy śmieciowe, mimo że dostają gotowca i zatrudniają 2 osoby. Zamówienia towarów też bywają niepoważne, co chwile coś się nie zgadza. +wstawianie tysiąca zdjęć sklepu dwa razy tygodniowo na firmową platformę, mimo że i tak kilka razy w tygodniu system robi zdjęcia wszystkich półek i jest monitoring.

kot
Pracownik
@Anon

prawda

Adler
Pracownik
@Anon

To wszystko prawda pracownicy traktowani jak śmiecie,żadnych premii bo forma nie. Zapłacili potężna karę do UOik a próbują się odbić na pracownikach. Wymagania potworne pieniądze śmieszne. Błędy które są non stop robione przez zarząd i tak zwana górę. Pracownicy muszę myśleć za wszystkich ale jak pracownik popełni błąd to zaraz zabierane procenty na audytach i kartach oceny sklepu. Nie polecam

Gość
Pracownik
@Adler

Bo taka prawda

Niko
Pracownik
@Adler

Tu się zgodzę, centrala robi masę błędów które Ty musisz śledzić na bieżąco bo w różnych miejscach są informacje . A na audytach i ocenach sklepów zabierają dosłownie za takie (usunięte przez administratora) że zwykli pracownicy jak przychodzą to się smieja co to ma być, jakieś zdjęcia sklepu smarty, że niedoloza jednej rzeczy i już widać , że zdjęcia wszystkiego czy dobrze i rowno stoi, rób to rób tamto pilnuj tego pilnuj tamtego bo audyt na kamerach wszytko podgląda, slwdzi wręcz pracowników. Szkolenia, testy a kasa marna. Ktory pracownik będzie się tak angażował i jeszcze stres bo (usunięte przez administratora). Muszą pilnować jeszcze tego, cały czas na stresie żeby kradzieży nie było. Nie dziwię się że mają to gdzieś i uciekają do żabki gdzie nie ma żadnych wymagań.

duch Bena
Pracownik
@Niko

Zgadzam się w 100% a jeżeli się jeszcze trafi na osobę, którą się zmienia co czepia się wszystkiego albo jest niesympatyczna to odechciewa pracy i tylko myślisz jak uciec do innej. Pracuje u agenta, który płaci tylko za 30min przed otwarciem i nie ma wymagań co do otwierającego ale nie płaci za zamknięcia a wymaga wieczorem zamiatania i zmycia podłóg do tego trzeba rozliczyć więc pierwsza zmiana na 30min gratis a druga siedzi po godzinach za darmo

pola
Pracownik
@Anon

potwierdzam

kotka
Pracownik
@Anon

niestety zatrudniają w centrali jak leci nie weryfikują i osoby nie mające pojęcia o sklepie oceniają go lub próbują prowadzić

Marek
Były pracownik

Nie polecam Pracowałem jako kasjer w Dużym Benie na Stańczyka 8 w Krakowie jedna wielką porażka wymogi takie jak byśmy zarabiali po 5 tys do tego szef mi nie wypłacił

Damian
Pracownik
@Marek

Ja pracuje tam już drugi rok i jestem zadowolony, grafik elastyczny dopasowany do szkoły, wymogi duże ale też są premie w zamian za to, co do wypłat zawsze na czas, tego co mi wiadomo i patrząc po niku to kolego z dnia na dzień odszedłeś z pracy robią wszytkim zamieszanie z grafikiem i nie rozliczyles się z danych Ci rzeczy firmowych, hym nie wspominają o sytuacji gdzie w ciągu jednej zmiany magicznie brakowało ci do rozliczenia duzo kasy której nie miałeś jak oddać szefowi ????

Katarzyna
Inne
@Marek

Czyli jakie dokładnie były te wymagania? Doprecyzujesz?

Kola
Były pracownik

Przestroga dla osób chcących prowadzić sklep Duży Ben. 1. Taryfikator kar ma całą stronę i jest realizowany z nadwyżką. 2. Współpraca polega na tym, że oni mogą wszystko ty Nic. 3. Brak współpracy z centralą - odp. Jak się nie podoba to można odejść lub - podpisaliście umowę wiece co w niej było. 4. Co miesiąc mnóstwo kontroli - audyty (usunięte przez administratora) 5. Pełna inwigilacja, kamery , kamery czytające produkty, powiadomienia alarmu ( za 5 minut spóźnienie (usunięte przez administratora) zł. ... 6. Po odliczeniu opłat za pracowników i prowadzenia działalności jak nie weźmiecie sami etatu zostaje (usunięte przez administratora) Nie polecam ! To najgorsza Franczyzna jaka jest na rynku.

pola
Pracownik
@Kola

potwierdzam

Nana
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca ma obowiązek zapłacenia premii jeśli przeszlam tajemniczego klienta 100%? Jestem w raporcie ja opisana ze przeszlam a pracodawcą nie chce mi za to zapłacić ponieważ po złości mówi że nie ma tego w umowie

Gość
Pracownik
@Nana

Jeśli na początku mówił że za tajemniczego masz premie a późnej nie chce dać no to już cham a nie szef.

pola
Pracownik
@Gość

jeśli nie masz tego w umowie to nie ma obowiązku , powinna ci płacić centrala bo to ich wymogi nie agenta.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko DORADCA KLIENTA Duży Ben Starogard Gdański oferowane przez firmę Duży Ben Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Linii Produkcyjnej
Tychy
HILTON FOODS LTD SP ZOO
(229 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Magda
Pracownik

Chore wymagania góry zniechęcają do dalszej współpracy z Dużym Benem. Za dużo stresu, za śmieszne pieniądze. Szczerze odradzam, jeśli ktoś chce podjąć współpracę z nimi na stanowisku kierownika sklepu.

pola
Pracownik
@Magda

potwierdzam i odradzam agencji bena jakiś żart z ludzi.

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Duży Ben Sp. z o.o.?

pola
Pracownik
@Pytanie

tu nie ma atmosfery, są wymagania, kary i beznajdziejni w centrali ... ale wina zawsze agenta.

Byczek
Inne
 Pytanie

Czy w Benie wymieniaja kapsle z żubra?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Adrianna

Wraz z mężem od początku powstania tego sklepu w Głuszynie robimy tam zakupy. Nigdy nie zastaliśmy p. Marcina w stanie upojenia. Podejrzewam, że ktoś chce narobić Panu Marcinowi koło pióra. Pracownicy sklepu zawsze są mili i pomocni. A jego absencja w pracy nie powinna nikogo interesować. Śmierdzi ten post na kilometr... :/

Nowy pracownik.
Pracownik
 Pytanie

Witam a ja jestem ciekawa do kiedy są wypłaty w benach? Czy to indywidualnie zależy od pracodawcy czy wszystkie sklepy mają jednakowo i do którego dnia miesiąca?

Karta
Inne

To z tymi kartami to przekręt żerują karty ..mi zabrali w lutym wszystkie punkty..w niedzielę 13.02..pisałem do nich nawet nie przeprosili nic nie oddali..banda z 90 lat..

mvinc
Pracownik
@Karta

Mi zablokowali kartę tuż przed możliwością realizacji nagród -(usunięte przez administratora)

Nikt
Pracownik

Od jakiegos czasu pracuje w duzym babie i szczeze powiem ze nigdy nue czulam/czulem sie tak ponizony/ a pracodawca nie daje premi a jak jest jej temat to albo mowi ze kiebski miesuac (co jest dla mnie śmieszne bo robię raporty i zyski są naprawdę całkiem nie zle) albo jak ją chcesz to sprzedaj to co jest w terminie bo bedzie musial wyj.to do kosza A jak to zrobi to premi nie zobaczę tak samo z zakładaniem kart klientom miała być za to premia ale prawdopodobnie trafiła do kieszeni pracodawcy bo ja nie widziałem/am jej na oczy ahhh szkoda szarpać sobie jezyka tylko szukac nowej roboty

5
Maja
Pracownik
 Pytanie
@Nikt

Jaka premia? Za zakładanie kart to pracownik dostaje punkty i myślę że jest to dość fajna premia w postaci nagród. Kierownicy nie dostają premii za zakładanie kart klientom więc żadnej premii sobie do kieszeni nie mógł wsadzić. W którym sklepie za zakładanie kart klientom macie takie bonusy? Tylko wymagania i wymagania najpierw dajcie coś od siebie A dopiero później mowa o premierach. Odbieranie nagrody za te punktu to co jeszcze byście chcieli?

Nikt
Pracownik
@Maja

Ale skąd ta agresja zadałem tylko pytanie bo taka informacje otrzymałam od osoby która zwie się szefem A po za tym na kij mi te punkty skoro ja nie pije alkoholu no chyba że przekaże je swojemu szefowi w prezecie który lubi sobie pochlac w pracy a potem mówi że wóda ginie

ABCDE
Były pracownik
@Maja

Kierownicy dostają premię za zakładanie kart :) proszę nie wprowadzać w błąd

Kamil
Pracownik
@ABCDE

Witam, może Pani powiedzieć skąd ma takie informacje bo jestem Ciekaw. Pozdrawiam "kierownik".

Maja
Pracownik
@ABCDE

To masz błędne informacje , kierownik dostanie tyle co pracownik czyli punkty na kartę jeśli taka kartę założy klientowi. Jestem ajentem więc wiem.

ABCDE
Były pracownik
@Maja

„Za zakładanie kart to pracownik dostaje punkty i myślę że jest to dość fajna premia w postaci nagród. Kierownicy nie dostają premii za zakładanie kart klientom” - odnoszę się do tego fragmentu. Chodziło mi o premię w postaci punktów, które kierownicy dostają. Napisane niejasno stąd nieporozumienie.

Zainteresowany Francyza
Kandydat
@Maja

Maja czy jesteś w stanie mi opowiadac o szczegółach współpracy z DB

1
Maja
Pracownik
@ABCDE

Tak dokładnie o to chodziło, ajenci również dostają punkty za założenie karty klientowi ale żadnych innych bonusów za to nie ma.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Maja

@Maja czy możesz opowiedzieć coś więcej o współpracy jako ajent?

Lukasz
Inne
 Pytanie

Poznań ul. Cedrowa 2/12 . Czy już wymieniają kapsle promocyjne zubr/harnas?

Duży Ben
Inne
@Lukasz

Każdy duży ben już wymienia kapsle Żubra

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

klient

sflustrowana kobieto idź się leczyć. Były pracownik, bardzo nie miła do klientów

Adam klient

Jeśli ta opinia pochodzi od niejakiej pani Gosi, to nie dziwie się że już nie pracuje

jolie
Pracownik

art. 212 kk. nie ma za co

last
Inne

Ten sklep zakłada kartę klienta dzięki ,którrej mozesz zbierać punkty i odbierać nagrody ale uwaga są haczyki !!! Wraz z podwyżkami cen zawyżają ilość punktów do zebrania.

Janek
Pracownik
@last

To nie są żadne haczyki bo nikt tego nie ukrywa że nagrody są teraz za większą ilość punktów - to po pierwsze. Po drugie teraz za wydane 10zl masz 100 punktów a nie jak wcześniej 50, o tym zapomniałeś napisać. Po trzecie to weszlo dawno a nie w momencie podwyżek więc nie pisz bzdur.

Zainteresowany Francyza
Kandydat

Cześć Wszystkim chciałbym się dowiedzieć jak wygląda Francyza Bena ile w to trzeba kasy włożyć i jak wygląda umowa współpracy proszę o info

Serhii
Kandydat
 Pytanie

Chcę franczyzy Duźy Ben , gdzie mogę zadzwonić?

Krzysztof
Były pracownik

Szczerze nie polecam współpracy. Brak wsparcia koordynatorów, brak jakiegokolwiek działania że strony formy na bieżące problemy. Zostałem potraktowany jak ajent z wpisu wcześniej. Przyjeżdża koordynator z ekipą, liczą towar, wypowiadają umowę z dnia na dzień i nie i teresuje ich to że parę osób zostanie bez pracy momentalnie. (usunięte przez administratora) i dwa metry mułu, zero szacunku dla człowieka.

Janek
Pracownik
@Krzysztof

Ale jakiś powód tego że przyjechali i zrobili ci inwentaryzację musiał być. Oni raczej z nudów tego nie robią tylko mają na pewno jakiś powód lub podejrzenia że coś się dzieje na sklepie.

Gość
Pracownik
@Janek

Zgadzam się, raczej bez konkretnego powodu w taki sposób nie działają...

Emilia
Inne
@Gość

Też jesteś pracownikiem Dużego Bena - zgadzasz się z poprzednimi opiniami o pracy w firmie? Właśnie szukam czegoś konkretnego na jej temat, zależy mi na jak największej liczbie opinii. Będę ogromnie wdzięczna, jeśli powiesz coś o plusach i minusach pracy tam.

Franczyza
Pracownik
@Krzysztof

Znam to. U mnie była identyczna sytuacja. Telefon, że będą za godzinę i dostałam wypowiedzenie. Sklep zamknięty, pracownicy wyproszeni i nagle wchodzą nowi ajenci i robią inwentaryzację.

leszekczarnecki71@gmail.com
Były pracownik
@Franczyza

Czy dochodziłeś swoich praw na drodze sądowej po tej sytuacji

Franczyza
Pracownik
@leszekczarnecki71@gmail.com

Nadal walcze znimi ale ciągle to jest odbijanie piłeczki. Póki co nie poddaje się bo nie pozwolę jeździć po sobie i osądzać.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest umowa w firmie Duży Ben Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Sprzedawczyni zatrudniają na umowę zlecenie?

Ben
Pracownik
@Pytanie

To już zależy jak się dogadasz z agentem. Zwykle z tego co widać po ogłoszeniach dają umowę zlecenie i najlepiej być studentem.

Natka
Pracownik
@Pytanie

Zatrudniają na zlecenie

Ona
Pracownik
@Ben

Jak płacą. 10 zł za godzinę. To się nazywa szkolenie. Oczywiście nie każdy ajent tak płaci bo są ludzie i ludziska. Ale Katowice Szopienice to parodia ajentki żadna z osób nie dostaje stawki minimalnej. Jeszcze takiego cyrku nie widziałam. Pani w.... O jak Pani nie wstyd jeździć na zagraniczne wczasy kosztem ludzi. Kto pani dał ten wynajem, PIP panią powinna odwiedzić i to niebawem. A administratora proszę o nie wykreślanie treści bo bronienie takich ludzi to współudział. Pozdrawuam

11
Gosc
Były pracownik
@Ona

Niektórzy mają 5zl/h w momencie kiedy wykonuje sie normalna prace, czesto samemu

1
Kupujaca
Pracownik

Masakra w jaki sposób ajenci zatrudniają ludzi. Czysty wyzysk nie płacą stawki podstawowej za wszystko obciążają pracowników. Wydzieranie się po pracownikach, potrącanie za każdą V (usunięte przez administratora) Masakra zacznijcie kontrolować tych ajentow bo to jest kpina jak mobinguja ludzi. Wstyd że taka ajentia jeździ jak po burych psach po tych dziewczynach. Najlepszym przykładem jest. Ajentka w Katowicach Szopienicach. Jeszcze takiej zołzy nie spotkałam. Wystraszone dziewczyny płaczą bo psychika im siada. Mam nadzieję że ktoś. Zareaguje

5
Tom
Inne
 Pytanie
@Kupujaca

To wszystkie te nieprawidłowości zauważyła Pani podczas zakupów? Dziewczyny płaczą podczas pracy na sali sprzedaży tego sklepu?

Małgorzata
Inne
@Tom

A nie pomyślałeś, że może to jest pracownica i tak się ubezpiecza przed rozpoznaniem - na wszelki wypadek opisując się jako kupująca? Nie każdy ma tyle odwagi, żeby walić w oczy. Tyle się mówi o udostępnianiach IP i tym podobnym...

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Małgorzata

Dokładnie, skąd kupująca wie, jakie płaci stawki i że obciąża za wszystko pracowników, dowiedziała się wszystkiego podczas zakupów?

1
Ola
Pracownik
@Ola

Tylko że w tej kwestii nie ma tu znaczenia nawet jeśli to pracownik pisze, chodzi o inny problem. Traktowanie pracowników, jeśli to prawda to uważam to za niedopuszczalne , żeby pracownicy po kątach płakali , jeśli są tak traktowani. Opinia nie jest chyba napisana tak sobie.

Małgorzata
Inne
@Ola

No chyba jednak niedokładnie. Nie zauważyłaś, że stanęłam w obronie Kupującej, a nie Toma? Napisałam wyraźnie, że moim zdaniem ktoś może opisać się jako klient, bo nie ma odwagi napisać jak wyglądają warunki pracy od wewnątrz. Co mnie osobiście ani dziwi, ani szokuje.

Lolka

Hejka, możecie mi doradzić? Znam się na branży, pracuje w niej ok 13lat,dostalam propozycje od Big Bena na Śląsk, tylko że usłyszałam dwie różne wersje pierwsza że 1 pracownik plus ja wystarczy na umowę, a druga wersja że muszę mieć dwóch na umowę próbowałam dopytywać ale oczywiście ile ludzi tyle wersji... Licząc że przychód ok 13 tys po opłaceniu 2 pracowników na umowę to 7 tys które powinno zostać to nie ma jakiegoś szału. Możecie coś doradzić?

Ted
@Lolka

Hej, według nich to musisz mieć 2,5 etatu czyli 2 pracowników na pełen etat plus 1/2 etatu plus ty do tego. Dostajesz wynagrodzenie gwarantowane , które ci nie starczy teraz na pokrycie tego bo koszt pracownika jednego to 3200zł więc wychodzi 8000zł za 2,5 etatu (najniższa krajowa). No chyba, że nie chcesz mieć życia prywatnego to wystarczy ci jeden na pełen etat i jeden 1/2 etatu. Ale to wtedy praca wychodzi po cały dzień w niektóre dni. Jak coś potrzebujesz od nich to zazwyczaj możesz czekać kilka dni na odpowiedź ale jak oni chcą coś od Ciebie to musi być na już a najlepiej na wczoraj. Często ustawiają najdroższy alkohol tak, że jest go ciężko widać więc łatwy jest do kradzieży przez złodzieji. Więc masz dodatkowo kilka godzin zmarnowanych na czekaniu na komisariacie. Ja się ciesze, że już znimi nie mam nic do czynienia. Gdybym mógł znów wybierać to bym wolał nie nawiązywać znimi współpracy. Bo obiecują, że każdy jest chętny do pomocy, każdy Ci pomoże ale jak coś do czegoś dojdzie zostajesz samemu i se radź.

Lolka
@Ted

No właśnie sama już się pogubiłam z nimi, najpierw mówią jedna wersję a teraz druga.. W sumie to już nic nie wiem. Mając 13 tys to szczerze mówiąc nic nie zostaje a gdzie tam VAT i zus opłacić.. Niby mam jechać na szkolenie do Poznania na dwa tygodnie i wtedy mogę podjąć decyzję co dalej.. Ale jak na razie więcej jest przeciw niż za... Dzięki

Ted
@Lolka

Vat to jest coś innego. Na Vat oni dają bo jak wystawiasz in Fv to dajesz np 13tys zł+Vat do tego. Ale nie ukrywajmy pracownicy Ci nie przyjdą pracować za najniższą krajową. Mi nie starczało 7500 netto gwarantowanego na wynagrodzenia bo musiałem dać więcej niż najniższa bo odchodzili mi ludzie. Gdy została poruszona ta kwestia na spotkaniu to Duży Ben zbytnio nie przyjął tego do siebie. Stworzyli coś tam co miało nam pomoc ale bardzo duża liczba sklepów się w to nie kwalifikowała. Jak dla mnie słabo opłacalny biznes przy jednym sklepie. Jak w to chcesz wejść musisz liczyć się tym, że będziesz musiała nieźle pracować i to czasami od otwarcia do zamknięcia sklepu. Więc to dużo zależy na jaką umowę kogo przyjmujesz i jaką stawkę obiecujesz. U mnie było ciężko żeby kogoś znaleźć bo mają dość duże wymagania co do obsługi klienta. Więc u mnie jak ktoś przychodził nowy to popracował i odchodził po tygodniu twierdząc, że to nie dla niego i woli pracować na kasie w sklepie. Ja się cieszę, że zakończyłem znimi współpracę bo teraz mogę wkońcu żyć i nie muszę się przejmować, że w dniu wolnym dla mnie zadzwoni koordynator i powie, że będzie za 5 minut i mam też być albo, że mam coś zrobić i to najlepiej mam wszystko rzucić bo to ważniejsze. Na początku będzie wszystko fajnie ale później się dopiero zaczyna.

1
Ted
@Lolka

Jak chcesz podagać to podaj e-mail to się odezwę do ciebie.

Gość
@Ted

Ale według mnie jeśli jesteś agentem to oni nie mogą Ci narzucić ile masz mieć pracowników to Ty chyba masz decydujące słowo. Bo na 2,5 etatu to te ich pieniądze nie są zbyt wygórowane, a wręcz przeciwnie bym powiedział, tym bardziej że od stycznia wzrosła płaca minimalna a oni zatrzymali się w wynagrodzeniach więc coś jest chyba nie tak...za chwilę agenci zaczną im rezygnować ze sklepów

Asia
@Lolka

ja jestem po szkoleniu w Poznaniu, zdecydowałam się na sklep ale nie wygląda to kolorowo. Ja poprostu ryzykuje bo nie chce już etatu a nie mam pomysłu na siebie. jeżeli chodzi o pracowników to Ty sama decydujesz ilu chcesz, Eurocash nie ingeruje w to. Szkolenie jest na sklepie i odrazu widać jaka robi sie z korporacja. same procedury, robia ci zdjęcia sklepu przez smart eye kilka razy w miesiacy, ty musisz robic zdjecia całego sklepu i półek i wysyłac na ich firmowego FB-taka specjalna platforma wewnetrzna. strzsznie duzo dzwigania a właściciel zmienia personel jak rekawiczki bo nikt nie chce zostac na dłuzej w takich godzinach za taka kase. Możesz zatrudniź studenta ale przy takim nie odpoczniesz i musisz byc zawsze w gotowosci.Widziałam obroty sklepu średnia z 3 ostatnich miesięcy to 70-75 tys (pomijam grudzien tu był obrót 130 tys) marża srednia na poziomie 3,5%. ja mam plan prowadzic to we dwie osoby zeby sie oplacało(ja i współnik) ale czy to zda racje bytu i bede miała czas na zycie czas pokaze. Napewno z jedego bena nie ma dobrej sredniej krajowej przy 2 pracownikach i opłatach.

Mini
@Asia

Asia , nie będziesz miała życia prywatnego wiem to z autopsji

Ted
@Gość

Mi na spotkaniu tak powiedzieli, że minimum to 2,5 etatu muszę mieć, żeby sklep prosperował. Nawet mój opiekun mi mówił, że mam kogoś zatrudnić albo kiedy wkońcu kogoś zatrudnię.

Ted
@Asia

To jest prawda, ale nawet jeśli bedziesz z wspólnikiem to opiekun twój bedzie mówił, że masz kogoś zatrudniach. Obrót co podałaś to sklep nierentownych według nich. Więc po okresie 3msc będziesz słyszeć, że masz podnieść obroty bo sklep jest dla nich nie opłacalny gdzie od ich strony zabardzo pomocy nie zobaczysz no chyba, że Ci się uda doprosić. Ja nie miałem zbytnio życia prywatnego po okresie próbnym bo zaczęli wymagać coraz więcej. Koordynatorów niektórych nie obchodziło to, że jesteś na jakimś spotkaniu prywatnym tylko dzwonił i mówił za 15 minut będę więc masz też być.

Gość
@Ted

Jeżeli będzie tak jak mówisz to po prostu wypowiem im umowę, męczyć się na pewno nie będę.

JolkaJolka
@Lolka

To nie jest Big Ben... taka mała różnica. Doradzam wzięcie do łapki kalkulatora i wyliczenia, nie sugerowanie się sugestiami byłych pracowników. Jeśli potrafisz liczyć - to wyliczysz, jeśli sam/a chcesz pracować. -wyjdziesz na swoje spokojnie i jeszcze zostanie. Jeśli chcesz tylko być zdalny, "biznesmenem" -daruj sobie.

SOMA
Pracownik
 Pytanie
@Asia

Jak 3,5 % marży ??? Znaczy z obrotu 70 tyś jest 2500 zarobku ?? A z perspektywy... Zostałaś ??? Jak zarobki ajenta w praktyce ??? (Bo trochę się zastanawiam nad otwarciem ) Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Duży Ben Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 97, z czego 3 to opinie pozytywne, 85 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duży Ben Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii