Opinie o airhelp.pl - AirHelp GmbH

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie AirHelp Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AirHelp Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

ehhelp

do wszystkich, którzy myślą o pracy w AH - poczekajcie jeszcze trochę aż sytuacja się ustabilizuje i wtedy mozna aplikować. narazie nie ma sensu. wśród pracowników tendencja jest raczej w drugą stronę.

Jasne
@ehhelp

Tam jest zawsze będzie stabilnie. Kijowo, ale stabilnie. ;)

jedenglon

Pracę w Airhelp zaczynałam kilka lat temu. Byłam bardzo zadowolona. Pracowałam w dziale, w którym chciałam pracować, praca sprawiała mi przyjemność i dawała satysfakcję. Miałam super team, w którym wszyscy się wspieraliśmy i graliśmy jak drużyna. Airhelp z roku na rok stawał się coraz bardziej konkurencyjną firmą. Oprócz podstawowych benefitow sporo zostało zainwestowane w inne benefity, np. darmowe lunche. Ogólnie miało się wrażenie, że pracodawca słucha pracowników i liczy się z ich zdaniem. Jednak jak to często bywa jak coś działa dobrze trzeba to rozwalić. Firma została kupiona przez pewnego Pana, który nawet nie ukrywał że przygotowuje firmę pod sprzedaż. Zlikwidowano wiele działów, o istotnych dla firmy kompetencjach, połowa firmy została zwolniona pod pretekstem koneicznosci cięcia kosztów. Druga połowa została do tego zmuszona. Jak? Pracownik przestał być traktowany jak pracownik, tylko jak szkodnik. Zabrano wszystkie benefity niezapisane w umowach. Argumentem na brak pracy zdalnej była potrzeba integracji między pracownikami, w pracy oczywiście. Na integrację poza nią firma nie ma pieniędzy. Ludzie widząc co się dzieje sami postanowili się zwolnić. Kto by pomyślał, że management w międzynarodowej firmie cała sytuację traktuje jak i tu cytat “odglanianie statku”. Tak (usunięte przez administratora). Proszę ostrożniej dobierać słowa bo przykład idzie z góry. Nikogo więc nie powinny dziwić takie opinie i rozgoryczenie ludzi. Airhelp z konkurencyjnej na rynku firmy stał się ostatnim miejscem, w którym ktokolwiek chciałby pracować i chyli się ku upadkowi. Tak się kończy traktowanie pracowników jak śmieci, bo z niewolnika nigdy nie będzie pracownika. A firmę tworzą ludzie.

What?
@jedenglon

"Firma została kupiona przez pewnego Pana, który nawet nie ukrywał że przygotowuje firmę pod sprzedaż." - kupiona? Od dawna mnie nie ma już w AirHelp, ale pierwszy raz słyszę, że ktoś nowy ją "kupił".

17
pracownikairhe
@jedenglon

Wiesz, rozumiem frustrację zmianą, jednak myślę, że firma zmieniła strategię tylko i wyłącznie dlatego, że przez rozpieszczanie nas benefitami niedługo poszłaby na (usunięte przez administratora)

37
uhm
@pracownikairhe

Taaak, kupowanie 30 piętra, reklama w TV, zatrudnianie po to, żeby tylko potem szybko zwolnić, Macbooczek dla każdego i najdroższe możliwe biuro w Trójmieście w firmie która do tej pory tylko traciła pieniądze to są takie benefity że HOHO.

What?

Właśnie widziałem profil nowego CEO, mocne doświadczenie :O.

Głos z OPS

W wyniku decyzji i podejścia zarządzających AirHelp stał się piaskownicą na rynku korpo w trójmieście. Każdy tu zaczyna i sobie eksperymentuje: dyrektorzy podejmowali niepoparte ówczesnym zebraniem danych lub przeanalizowaniem badań decyzje, które potem przynosiły spadek motywacji i straty finansowe. Z kolei szczebel niżej praktycznie żaden z supervisorów, managerów, team leaderów czy nawet senior team leaderów nie ma wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, a często nie ma nawet przeszkolenia i odpowiedniego przygotowania. Nie mają też od kogo uczyć się dobrych manier, no bo od kogo? Każdy z nich przecież zaczyna, robi to, co wydaje mu się, że jest dobrze, albo przeczytał na jakimś blogu lub w książce, że tak należy robić i tak bez żadnej refleksji postępuje. Na końcu mamy agentów i pracowników, dla których AirHelp bardzo często jest pierwszą pracą w ich życiu, zaraz po studiach. Do tego, jak powiedział sam świeżo wybrany, nowy CEO: “Do tej pory zatrudnialiśmy w tej firmie byle kogo z ulicy”. W wyniku tego, problemy zwykle widziane w każdym korpo są tutaj przeogromnie powiększone przez brak doświadczenia, dystansu do pracy, infantylność. Nawet na prywatnych spotkaniach z ust jednej z Senior Team Leaderek w OPS podobno padają takie stwierdzenia, że “w AirHelp w większości pracują dzieciaki i na każdego trzeba tu uważać”. Tę amatorkę w zarządzaniu na wszystkich szczeblach czuć we wszystkim. Również w szastaniu pieniędzmi typu: wynajem najdroższej powierzchni biurowej, reklama telewizyjna itp., mimo tego że firma od początku istnienia praktycznie nic jeszcze nie zarobiła, co w tym połączeniu doprowadziło ją na skraj bankructwa. Ewaluacja roczna/kwartalna, która dotąd dawała podwyżki, jest pisana głównie patrząc na to, czy Twój przełożony Cię lubi lub za coś Cię nie lubi. Rzeczywistość, realnie włożony wysiłek, ambicja czy osiągnięcia tracą w tej firmie na znaczeniu, jeśli u swojego przełożonego podpadło się, przykładowo, swoją cechą charakteru lub inną sprawą nie mającą nic wspólnego z biznesem. HR w AirHelp nie stanowi pomocy w praktycznie żadnej sprawie, jak już wiadomo są słynni z popełniania dziecinnych błędów i niekompetencji. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na motywację w pracy jest wiele dyplomatycznie zaplanowanych kłamstw w oficjalnej komunikacji idącej z góry przy ogłaszaniu nowinek, zmian czy procedur. Systematycznie i nieodpowiedzialnie łamane są obietnice dane w różnych momentach: przy rekrutacji, w trakcie onboardingu, w trakcie zatrudnienia. Na żadne słowo w tej firmie nie można liczyć, choćby nawet potwierdzone na piśmie. W samym dziale OPS wymagania liczbowe i oczekiwania są ułożone tak nielogicznie i nieproporcjonalnie pomiędzy zespołami, że jeśli tylko je porównać, każdego doprowadzają do ogłupienia i zamęczenia i coraz więcej pracowników przestaje się bać głośno o tym mówić. Dodatkowo wymagania istnieją tutaj jako niejasne i niesprawiedliwe wytyczne, które są różnie interpretowane przez każdego managera, a żadnego z nich praktycznie nie idzie zadowolić, nie jest się dobrym, o ile nie przekracza się metryczek o.. no właśnie? Czasami 20%, czasami 50%, zależy, w którym zespole się jest. System, który ma zmotywować do przekraczania “minimum” jest skonstruowany tak, że w zasadzie głównym motywatorem jest poklepanie przez szefa po plecach. Wystarczy jeden gorszy miesiąc w ciągu roku aby zapomnieć o wyższej podwyżce… zaraz, jakiej podwyżce? Cały plan podwyżkowy w OPS został cofnięty, obecnie podwyżkę można otrzymać w zależności od stopnia sympatii i zakolegowania się ze swoim managerem. O ile ten w ogóle dostanie jakikolwiek budżet na podwyżki do rozdysponowania wśród wszystkich pracowników. Oprócz tego mamy też słynne już pozbywanie się pracowników gdy kończy się ich umowa próbna pod byle jakim, dopasowanym akurat pretekstem. Nie warto tu przychodzić nawet dla swojego rozwoju, ponieważ można jedynie spodziewać się, że firma wyciśnie to co możesz dać najlepszego jak gąbkę, Twoi przełożeni lub koledzy przywłaszczą sobie Twoje pomysły i rozwiązania a Ciebie pozbędą się i usuną jak tylko zaczniesz pokazywać po sobie, że coś Ci się przestaje zgadzać lub podobać. Wiele starych, dobrych opinii o AirHelp zwyczajnie przestało pasować do obecnej sytuacji tej firmy. Na ten moment unikałbym tej firmy jak ognia, zobaczymy jak długo jeszcze pociągnie na kasie inwestorów.

misd
@Głos z OPS

piękne słowa CEO “Do tej pory zatrudnialiśmy w tej firmie byle kogo z ulicy”. oj Airchlew trzyma poziom, nie ma coooo XD

1
dawny_pracownik
@Głos z OPS

Lepiej bym tego nie ujął. No cóż, a co do pociągnięcia na kasie inwestorów to miejmy nadzieję, że już niedługo :)

ojtak
@dawny_pracownik

Też mam taką nadzieję.

???
@ojtak

Naprawdę fajnie tak życzyć wszystkim pracującym ludziom żeby poszli na bruk? O.o

ojtak
@???

Życzę im, żeby jak najszybciej znaleźli nową i lepszą pracę. Praca w tym miejscu jest po prostu uwłaczająca. Wstyd przed ludźmi...

RunForest
@???

A na co czekacie? Az to upadnie? Aż was wyrąbią za nic? Ogarnijcie się i uciekajcie.

baner

w obliczu tych wszystkich pomyj, które sie tu wylewa, zastanawia mnie jedno - dlaczego firma nadal wykorzystuje wizerunek tych biednych pracowników z banerze. te uśmiechy może i były szczere, ale rok temu.

logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
spozoo

w normalnych firmach - roczne ewaluacje w airhelp - roczne ewakuacje XD

bardzodawny_pracownik

Tak czytam te opinie i zastanawiam sie jak w dzisiejszych czasach ktos sie moze jeszcze zdecydowac na prace w tym raku. Ludzie troche szacunku do siebie...

olejto
@bardzodawny_pracownik

no w gdańsku już spaleni

OPS CS

Czytając większość negatywnych opinii mam wrażenie że są napisane przez niedojrzałe dzieci, które nie dorosły do rynku pracy. Owszem, firma przez kilka miesięcy oferowała darmowe obiady i śniadania, które niestety zostały wycofane. Był to miły dodatek, ale roszczeniowe narzekanie, że pracownikom się to ‘należy’ jest żałosne. Przecież to pensja jest naszym wynagrodzeniem, nie takie poboczne dodatki. Zamiast się cieszyć, że w ten sposób pracownicy zaoszczędzili lekko kilkaset-kilka tysięcy złotych, wolicie narzekać. Jestem w AirHelp już dosyć długo, byłī momenty lepsze, byłī gorsze, ale wciąż jest to firma dobra dosyć wyjątkowa na Trójmiejskim rynku. Istnieje jasny system podwyżek, na które moim zdaniem łatwo zasłużyć. Można awansować lub rozwijać się w różnych kierunkach, są szkolenia.. System benefitów wciąż dobry i lepszy niż o konkurentów (chociażby punkty, za które można wziąć ZA DARMO urlop). Świetne biuro z ogromną kantyną, konsolami, ”chill out zone”. Każdy pracownik dostaje Macbooka. Malkontenci zwyczajnie nie doceniają tego co mają, albo zwyczajnie nie mają lepszych kwalifikacji czy perspektyw i frustruje ich, że są skazani na jedno stanowisko i pensję przez lata. Nie ręczę za inne zespoły, bardzo możliwe że trafialiście na gorszą atmosferę i przełożonych, ale w ogólnym rozrachunku moim zdaniem AirHelp wypada naprawdę bardzo dobrze. Polecam spróbować osobiście i się przekonać, a nie sugerować się opinią rozwydrzonych dzieci, dla których zabranie darmowych kanapek to koniec świata.

Prawdziwy OPS CS
@OPS CS

HR go home- you are drunk. Wszyscy wiemy jak jest - pracujemy tam, nie zamydlicie ludziom oczu.

2
werwa
@OPS CS

Niewydarzona to jest firma, która zatrudnia na potęgę, a potem zwalnia na potęgę, która daje benefity i je zabiera, podejmuje decyzje biznesowe, w których kompletnie się gubi!!! Obudźcie się! Jeśli chcecie być traktowani poważnie, to traktujcie poważnie NAS, bo bez nas bylibyście juz dawno w ciemnej... Weźcie się lepiej za sprzątanie bałaganu i przestańcie wypisywać tutaj te propagandowe hasła.

1
N.N.
@OPS CS

Pensja w tej chwili nie jest konkurencyjna względem innych korpo w Trójmieście, w większości okolicznych na start można dostać większą pensję niż w AirHelpie. Doliczając do tego wartość benefitów, których już nie ma, pensja ta robiła się konkurencyjna. Co do tego, że pracownikom się należy, wszyscy pracownicy, którzy przeszli proces rekrutacji w czasie kiedy te benefity były, słyszeli o tym bardzo dużo na rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast przy zabieraniu usłyszeli, to co mówisz Ty - nie ma w umowie, nie należy się, Dla wszystkich rozważających pracę w AirHelpie chciałabym też powiedzieć jak wyglądało zabranie benfitów - najpierw na kwartalnym zebraniu firmy powiedzieli nam, że zabierają obiady, jednak nie powiedzieli kiedy oraz zapewnili, że nie będzie więcej cięć i zostaną przykłądowo śniadania. Miesiąc później, było kolejne zebranie, że firma ma starty i jak to wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za firmę, że szkoda, że obiadów nie będzie (od kolejnego dnia pracy) i ani słowa o obcięciu innych dodatków, Zebranie się skończyło, wróciliśmy do biurek i przyszedł mail - że obcinają również inne benefity - czyli śniadania, jogurty, orzechy itd. Co do Macbooka - wow firma zapewnia narzędzia pracy, to naprawdę niesamowite. To nie jest Macbook na którym, możesz instalować prywatne programy, to Macbook do pracy, na którym w praktyce mało co możesz zainstalować, jeśli nie służy do pracy. Biuro z konsolami? Ja kojarzę biuro z jedną konsolą. Używajmy poprawnie liczby mnogiej i pojedynczej. Tak, to jest jakiś bonus. Tak jak ”chill out zone”, jednak w praktyce mało kto ma czas z tego korzystać, bo jest ciśnienia na robienie jak najwięcej.

Prawdziwy OPS CS

Nie obawiaj się nie dzielimy, my siedzimy na na 23, a Wy na 25 :) i nie obawiaj się - ja i koledzy szukamy już nowej pracy. Komentarze zostawiamy ku przestrodze tych którzy jeszcze nie wiedzą czym jest Airhelp.

exairhelper
@OPS CS

Niedługo jako jeden z benefitów będziecie wymieniać 20-26 dni urlopu przy umowie o pracę, tyle wygrać. Jeśli szukasz pracy - nie polecam Airhelp, odejście z tego zaścianka było najlepszą decyzją w moim życiu. Tylko nieudacznicy myślą, że na Airhelp świat Trójmiejskiego rynku pracy się kończy (wow, macbook, wow chillout zone, wow papier toaletowy w łazience), a firma nie jest konkurencyjna pod żadnym względem.

Hit
@OPS CS

Wiecie, o ile przycinanie benefitów jest logiczne kiedy firma jest w kryzysie, to zabieranie możliwości pracy zdalnej , było przegięciem. A sposób komunikacji tego faktu - drugim przebiciem. Drogi HR - czy wy naprawdę macie nas za (usunięte przez administratora)?

Zwinny
@OPS CS

To jak z tymi podwyżkami i jasnymi ścieżkami awansu? ;) Masz coś do dodania po zmianach, które dziś zostały zakomunikowane?

1
N.N.
@Zwinny

Wszystkim, którym nie wiedzą chciałabym powiedzieć, że przedwczoraj zabrano tę jasną ścieżkę awansu - teraz będzie to uznaniowe. Co do podwyżek wcześniej była na nią szansa po roku, teraz raz w roku będzie „okno podwyżkowe”, ale tylko dla ludzi z odpowiednim stażem. W praktyce niektórzy będą musieli czekać dwa lata. Podwyżki i tak nie były duże, wynosiły przeciętnie 300 zł brutto; teraz będą ustalane indywidualnie, wg słów CEO trzeba będzie na nie zasłużyć - czyli pewnie robić sporo ponad normę, aby dostać 100 zł. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że te zmiany są, aby ograniczyć podwyżki - jak nie ma jasnych wytycznych, to nawet nie masz jak zaprotestować jeśli nie dostaniesz podwyżki. Mam nadzieję, że pracownicy pójdą po rozum do głowy i jak najszybciej opuszczą tę firmę. Ja już jestem na etapie zmieniania pracy, nie ma co tu zostawać. Trójmiejski rynek korpo wciąż szuka pracowników, bez problemu znajdziecie pracę gdzie indziej.

Ktos
@Zwinny

Jakie zmiany znowu?

Gil

W temacie jasnej ścieżki kariery dodaj może też coś o ludziach z ops, którzy znikają z dnia na dzień, bo nie przedłużają im umów? Po co robić kolejną grupówkę i tracić na odprawach, kiedy można się ludzi pozbywać po cichu :).

Kwi
@Gil

A to akurat jest domena airhelp. W pozbywaniu sie ludzi znaja sie jak nikt. W ukrywaniu faktow całego zajscia sa mistrzem. Nie dość, ze z dnia na dzień pozbeda sie pracownika (chciałem napisać 'czlowieka' ale nikt nie traktuje ich przy tym jak LUDZI którzy zasługują na szacunek) to zrobia to tak bys czul sie jak g....i aby inni Cie za g... mieli. Mimo ze dales z siebie co najlepsze dla tej firmy, jeszcze zmieszaja z błotem przed wspolpracownikami. Wychodzisz na najgorszego, Twoj team czuje się zawstydzony, ze w ogole kiedykolwiek z Toba wspolpracowal. Powod zwolnienia jest zawsze ten sam: nieumiejetnosc dostosowania sie do polityki firmy, rozbieznosc w wyznawanych wartościach. Szkoda, ze caly wysilek, zaslugi, osiagniecia przypisuja sobie, programy, procesy, wklad wlasny zostaje tam a czlowiek znika. Tylko gratulować tym, ktorzy zwolnieni bo polityka firmy to klamstwo, kolesiostwo, brak stabilizacji, wyzysk, niespelnione obietnice. Kto sie chce z tym identyfikowac? Odejscie z ah to moja najlepsza decyzja

dawny_pracownik
@Kwi

Widze, ze od paru lat jest tylko gorzej i gorzej. No coz, zycze im wszystkiego najgorszego :)

pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Na stanowiskach wyższych pracują ludzie nie kompetentni którzy nie są autorytetami, przypadkowe osoby które akurat znalazły się w odpowiednim momencie, którzy jak tylko poczują zagrożenie to zwalniają pracownika zdecydowanie lepszego od nich samych. Firma nie planuje, nie szacuje, nie analizuje niczego wydaje tylko kasę inwestorów a jak jest pod kreska zwalanie ludzi i ogranicza benefity które kiedyś rozdawała jak (usunięte przez administratora) by tylko przyciągnąć potencjalnych pracowników. Zero rozwoju! Dział Szkoleń to banda przypadkowych osób które nie potrafia zmotywować, szkolić i rozwinąć ludzi bo sami reprezentują zbyt żenujący poziom by moc wpłynąć na rozwój i morale pracowników. Dwa razy zastanówcie się nad podjęciem zatrudnienia w tej firmie.

Pytanie
 Pytanie

Czy w AirHelp Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

5
Favia
@Pytanie

Tak bardzo skuteczna, bo jak masz problem to dostajesz papierem w twarz, bo nie jestes „cultural fitem” :)

1
Prawdato
@Pytanie

Potwierdzam, że były takie przypadki, gdzie osoby zgłaszające problemy były dosłownie ''usuwane'' z firmy. Nawet poważne wykroczenia były zamiatane pod dywan przez Supervisorów czy wyższy management.

1
Sasek

Rozumiem, ze w tego typu korpo ludzie sa zwyklymi pionkami do zastąpienia, co czesto podkresla sam management ale zwolnienie bez jakiegokolwiek wczesniejszego feedbacku i podania przyczyn czy tez planu naprawczego, straszenie brudem w papierach w razie opierania sie, informacja ze od teraz nie masz pracy i wyprowadzenie z biura w trybie natychmiastowym jak przestepce, bez mozliwosci zabrania swoich rzeczy i powiedzenia do widzenia kolegom to juz przesada. Taki poziom Airhelpu. To sa wasze wartosci.

Była Legalka

Praca w AirHelp nie była dla mnie straconym czasem, ponieważ miałam okazję nauczyć się wielu rzeczy i zdobyłam doświadczenie potrzebne do dalszego rozwoju zawodowego. Oprócz tego, miałam szczęście pracować tam w okresie, kiedy sytuacja pracowników była bardzo korzystna. AirHelp oferował śniadania, obiady, imprezy, możliwość pracy zdalnej, a także świetną atmosferę w pracy. Niestety to wszystko to przeszłość. Oprócz takich benefitów, za które płaciła firma, odebrane zostały też te, które nie kosztowały nikogo ani grosza - praca zdalna i ruchome godziny pracy. Najgorszą jednak rzeczą były odebrane perspektywy rozwoju. Jakiś czas temu firma zwolniła sporo osób i zwolnienia trwają nadal. Ja odeszłam sama, razem z wieloma innymi pracownikami, którzy nie wyobrażali sobie dalszej pracy tam. Jedna z wyżej postawionych managerek nazwała to zjawisko "odglanianiem statku". Jest mi przykro, bo wiem że w AirHelpie pracowałam ciężko i sumiennie. Mam nadzieję, że kiedyś AirHelp będzie pozytywnym wspomnieniem, a niesmak zniknie. Osobom rozważającym pracę w AirHelp - odradzam. Znajdziecie pracodawcę, który Was doceni i zaoferuje możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Była Legalka

Praca w AirHelp nie była dla mnie straconym czasem, miałam okazję nauczyć się wielu rzeczy i zdobyłam doświadczenie potrzebne do dalszego rozwoju zawodowego. Oprócz tego, miałam szczęście pracować tam w okresie, kiedy sytuacja pracowników była bardzo korzystna. AirHelp oferował śniadania, obiady, imprezy, możliwość pracy zdalnej, a także świetną atmosferę w pracy. Niestety to wszystko to przeszłość. Oprócz takich benefitów, za które płaciła firma, odebrane zostały też te, które nie kosztowały nikogo ani grosza - praca zdalna i ruchome godziny pracy. Najgorszą jednak rzeczą były odebrane perspektywy rozwoju. Jakiś czas temu firma zwolniła sporo osób i zwolnienia trwają nadal. Ja odeszłam sama, razem z wieloma innymi pracownikami, którzy nie wyobrażali sobie dalszej pracy tam. Jedna z wyżej postawionych managerek nazwała to zjawisko "odglanianiem statku". Jest mi przykro, bo wiem że w AirHelpie pracowałam ciężko i sumiennie. Mam nadzieję, że kiedyś pozostaną tylko dobre wspomnienia, a niesmak zniknie. Osobom rozważającym prace tam - odradzam. Znajdzie się dla Was miejsce w innej firmie, gdzie będziecie mieli szansę budować swoją karierę. Na AirHelp szkoda czasu i nerwów.

francjaelegancja

słabo to wszystko wygląda. po grupowych zwolnieniach nie udało się odbudować atmosfery, stabilizacji i zaufania. po zabraniu wszystkich benefitów, "na pocieszenie" zabrali jeszcze pracę z domu, która jest już standardem. dużo polityki, ukladów...szkoda. kiedyś to była fajna firma.

Smutna prawda

Zatrudniając się w Airhelp wybrałam tą firmę że względu na darmowe obiady, śniadania, przekąski i ideę firmy. Wynagrodzenie nie jest zbyt duże, ale te dodatki mogły to jakoś wyrównać (zarobki z tego co się orientuje jedne z najniższych w Olivia Business Centre). Po roku miały być podwyżki co również zadecydowało o mojej decyzji, żeby się zatrudnić w tej firmie. Nie mogłam wyjść z podziwu jak to jest możliwe, że ta firma funkcjonuje kiedy dają tyle benefitów, nie naciskają jakoś bardzo na wyniki, nie ma niepotrzebnego stresu i mają biuro w tak pięknym miejscu. Po czasie niestety wszystko zaczęło upadać. Minusy na ten moment: - nie ma darmowego lunchu czy śniadań, - zlikwidowali możliwość pracy w domu, - zmiana miejsc siedzenia co parę tygodni, więc co zdążysz się przyzwyczaić do otoczenia musisz iść w inne, - nowy szef Jimmy, któremu bardziej zależy na wynikach niż ludziach (z zawodu dyrektor), - brak integracji teamowych (chyba, że sami się umówimy i za wszystko zapłacimy), - brak dodatków na święta, - zaczęli zwalniać ludzi, - integracja świąteczna w czwartek do 2 (w piątek wszyscy musimy być w pracy od rana), - brak możliwości podwyżki przez co najmniej rok (ja osobiście mogę dostać podwyżkę dopiero po 2 latach pracy). Plusy: - dobra opcja obiadowa za 8 zł, - w miarę mili ludzie, - ładne biuro. Na pewno zapomniałam czegoś dodać, ale myślę że to wystarczy na ten moment :) Na szczęście nie szukają teraz nowych ludzi (zostaly tylko rekrutacje na pare stanowisk), więc może kiedy będziecie szukali opinii na temat Airhelp te informacje będą już nieaktualne. Pozdrawiam

4
Najgorzej
@Smutna prawda

Wielki event świąteczny dla wszystkich pracowników plus prezes z doświadczeniem w zarządzaniu to faktycznie brzmi jak horror każdego pracownika ;) Wybór firmy ze względu na darmowe obiady, śniadania i przekąski - życzę powodzenia w poszukiwaniu kolejnej!

24
Geralt
@Najgorzej

Czytaj ze zrozumieniem. Przy pracy, w której głównym zadaniem jest klepanie, patrzy się na rzeczy, które nam to klepanie umilają. WIELKI EVENT ŚWIĄTECZNY masz w każdym korpo, powtarzam, W KAŻDYM, bez wyjątku. Prezes z doświadczeniem, WOW! Naprawdę wiele to do mojego życia wnosi. Lepiej byłoby mieć... no nie wiem, może MANAGERA z doświadczeniem, od którego czegoś można się nauczyć, a prawda jest taka, że managerowie/supervisorzy/team leaderzy to kompletne porażki, ludzie z łapanki, bez żadnego przygotowania, wiedzy. Airhelp nie jest konkurencyjny pod żadnym względem, nic więc dziwnego, że tak wielu z nas zdecydowało się znaleźć inną pracę. Pozdrawiam i radzę również pójść po rozum do głowy.

1
Dział który nie istnieje
@Smutna prawda

Cóż były wzloty i upadki w tej firmie, teraz jest bessa, to normalne, ze firma wtedy szuka oszczędności. Ja pracowałem tam ponad 2 lata jak jeszcze wszystkie profity były i trzeba przyznać, że ze świecą było szukać takich profitów ( obiady darmowe i śniadania) W korporacjach zwykle są tylko fruit days;) To, że teraz tego nie ma to po prostu jest jak w każdej innej firmie. Stawki wiem jakie są i nie są najgorsze ( w najbardziej konkurencyjnym Amazonie kasa jest niewiele większa. Mnie już tam nie ma, bo jak to korpo- szybko się nudzi klepanie, często bez możliwości awansu innego niż związanego ze stażem pracy. Mnie denerwowało to, że oprócz wyboru supervisorów już ponad rok temu + kiedyś tam otwartego szukania trenerów, każda inna opcja na rozwój była rozdawana pod stołem, lub wiadomo było kto jest "namaszczony" Mam opinię o firmie neutralną, w miarę mimo wszystko dobrą, taka specyfika pracy, na szczęście pracowałem w lepszym okresie dla firmy niż dziś. Pozdrawiam serdecznie

Komedia

Airhelp tak lubi sie przechwalac benefitami (jak w komentarzu nizej, napisanym przez, moge sie zalozyc, kogos z HR, albo oddelegowanego przez HR), a wlasnie pozbawili nas kolejnego! Koniec z mozliwoscia pracy z domu!!! Gratulujemy swietnych decyzji grupo trzymajaca wladze i dziekujemy ;). Wiecie gdzie mozecie nas pocalowac, prawda?

hits from the ops

"firma, która zatrudnia na potęgę, a potem zwalnia na potęgę, która daje benefity i je zabiera, podejmuje decyzje biznesowe, w których kompletnie się gubi!!! Obudźcie się! Jeśli chcecie być traktowani poważnie, to traktujcie poważnie NAS, bo bez nas bylibyście juz dawno w ciemnej... Weźcie się lepiej za sprzątanie bałaganu i przestańcie wypisywać tutaj te propagandowe hasła." Wszystko w temacie. Od siebie tylko dodam, że benefity pokrywały mniej-więcej dziurę dzielącą nas pensjami od konkurencji. Jaki ma pomysł firma na zatrzymanie pracowników? Komunikaty, które nam sprzedajcie w mailach są poniżej krytyki. Wyobrażacie sobie, że jak filię firmy w kraju gdzie jest tańsza siła robocza, to możecie robić co chcecie? Rynek pracownika boleśnie wam pokaże waszą pomyłkę.

2
Data Analyst
@hits from the ops

A możesz powiedzieć ile osób było przyjętych oraz zwolnionych w 2019 roku?

10
Hity

HRowe hity z Airhelp 1. Jak już zwolnisz ludzi a reszcie zabierzesz benefity - odbierz tym, co zostali możliwość pracy zdalnej i zakomunikuj to jak w taki sposób, żeby poczuli jak 700osobowa grupa (usunięte przez administratora).

Dziękuję HR!
@Hity

Po kiego kija praca z domu, przecież macie MacBooki, biurka, strefę chillout i szkolenia. (usunięte przez administratora) A tak serio, chyba wyślę list dziękczynny do HR za to, że ujęli mnie w swojej ostatniej grupówce, przynajmniej nie biorę już udziału w tym kabarecie.

N.N.

Zdecydowanie odradzam komukolwiek pracę w tej firmie, kiedyś być może była konkurencyjna, jednak na pewno nie jest tak w chwili obecnej. Jak pisał ktoś w innej opinii - obcinają benefity, bo nie było ich przecież w umowie, więc nie możesz mieć o to pretensji; zostawiając pracownika z samą pensją. Pensja ta nie jest konkurencyjna względem innych firm. To nic, że w czasie rozmowy kwalifikacyjnej obiecywali Ci zupełnie co innego - a wręcz 1/3 jej czasu poświęcili na mówienie o benefitach. Szkoda, że nie usłyszałam wtedy - ale tego nie ma w umowie, więc nie przywiązuj się. W firmie są anonimowe ankiety (widać tylko z jakiego zespołu jesteś) odnośnie różnych spraw i po ostatniej takiej ankiecie zebrali część ludzi, którzy wyrazili swoje niezadowolenie na pogadankę - czyli możesz wyrażać tylko pozytywną opinię. Jeśli coś się nie podoba, to się nie odzywaj i rób dobrą minę do złej gry. Jakiekolwiek zarządzanie ludźmi to porażka - różni superwizorzy na tych samych stanowiskach mają różne zasady - jeden pozwala na urlop z tygodniowym wyprzedzeniem, drugi nie; jeden pozwala wyjść na papierosa, drugi nie itd. Trafiając do firmy nigdy nie wiesz na kogo trafisz, a zasady są naprawdę skrajnie różne, przez co nawet nieświadomie możesz narazić się na gniew swojego przełożonego, bo zrobiłeś coś nie tak jak trzeba, Nie warto już nawet wspominać, że przełożeni nie traktują w taki sam sposób nawet osób w zespole, tam też traktowanie jest różne.

benefit
 Pytanie

czy to prawda, że w airhelpie nie można pracować zdalnie?

Cargo
@benefit

Możesz tylko w wyjątkowych okolicznościach i za zgodą managera wiec słabo

anonim

(usunięte przez administratora)

lol

HR, really?! oh lol

Omg

HR, srsly?!?! Lol

Zostaw merytoryczną opinię o AirHelp Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AirHelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 195 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AirHelp Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii