Dla każdego kto zastanawia się nad praca w Airhelp - nie polecam. Monotonna praca oparta tylko na wewnętrznym systemie który nie przyda Ci się do niczego jeśli chcesz zmienić prace. Działanie tylko i wyłącznie na wzorach, zero pracy własnej, czy wymagającej większego wysiłku intelektualnego. Jeśli szukasz pracy gdzie codziennie będziesz robić to samo to praca idealna dla Ciebie. Nie polecam Typowe korpo? Chyba nawet gorzej
Hmm.. ale to podczas podejmowania pracy nie dawała firma po sobie poznać ze to takie korpo? I o jakich wzorcach mowa, na jakich programach w firmie w ogóle się pracuje ? i co masz na myśli mówiąc o tej monotonii? Zastanawiałam się czy tam można np rozwijać się pod względem ścieżki kariery czy raczej stoi się w miejscu?
Czy ktoś orientuje się jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Junior Operations Specialist in Airline Operations? Jakich zarobków można się spodziewać?
dokładnie, zgadzam się z tym. Patrzą na ludzi tylko poprzez cyferki. Możesz być (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o zachowanie, ale jak będziesz miał wysokie wyniki to wszystko gra. Zero docenienia dodatkowych wysiłków. Albo wprost - to, że jesteś dokładnym i dobrym pracownikiem nic ich nie obchodzi. Masz jak najwięcej klikać, a jak nie klikasz to czego się czepiasz, że chcesz podwyżkę. Za kolejny rok w firmie - taka podwyżka, że śmiech na sali.
Ciężko uwierzyć, że Junior Operations Specialist in Customer Support ma najniższą krajową! Ludzie, ktoś po sinologii, obsługujący klienta z Chin nie ma nawet czwórki na rękę? No nie wiem... A jakiej wysokości z zł są te coroczne podwyżki za kolejny rok pracy w firmie?
Tam jest może jedna osoba z chińskim ;) a podwyżki są uznaniowe, musisz spełnić określone warunki, żeby wgl ją dostać. Dużo osób nie dostaje nic lub na odczepnego 300 brutto.
I nie potrzebują więcej pracowników z chińskim? Bo ofert pracy niestety nie znalazłam. Ciekawi mnie czy ta jedna osoba ma chociaż jakąś dobrą stawkę za ten chiński :).
Jak to w Gdańsku wygląda, jeśli idzie o język? Chodzi mi o Junior Operations Specialistę z włoskim. Jak wygląda rekrutacja: test, rozmowa? Jakie możliwości rozwoju kompetencji językowych daje firma, kursy na żywo, onlineowe, czy inną formę?
Cześć, W rekrutacji na stanowiska językowe mamy spotkanie z rekruterem, test kognitywny, spotkanie z managerami i krótki language check. Jeśli chodzi o rozwój kompetencji językowych, to oczywiście jest to praca na codzień z językiem, plus kursy językowe (7 języków do wyboru, różne poziomy).
Czy mozna pracowac w 100% zdalnie na stanowisku junior air claim ass & sending w operations?
Cześć, z tego co widzę, to w AirHelp nie ma obecnie takiego stanowiska, być może chodzi Ci o Junior Operations Specialist in Airline Operations. W firmie pracujemy w modelu hybrydowym.
Ciekawe rzeczy dzieją się w tej firmie, negatywne opinie z oddziału w Krakowie są stale usuwane XD mówi samo za siebie co to za Januszex . Podsumowując: zalety - praca monotonna, niewymagająca, stabilna; minusy- masz robić ponad normę, robienie ponad normę daje tak małe pieniądze, że może na jedne zakupy w biedronce wystarczy, menadżerowie są niekompetentni, spychanie niewygodnych tematów, nierówność płac, kolesiostwo. Takie gimnazjum wersja korpo
Magda a o jakim stanowisku mowa ? Nie widzę żadnych nowych ofert wiec chyba macie ogólnie ekipie zgraną skoro mówisz że praca stabilna. Ciekawi mnie które stanowiska są lepiej opłacane skoro jest wg ciebie nierówność płac
Ta firma to jeden wielki bałagan. A pracowałem w IT. Bałagan i ulep jeden wielki. Przestarzałe technologie, brak standardów dotyczących wytwarzania oprogramowania. Ważne, żeby się toczył potworek. "Menadżerowie" myślą o sobie jak o jakichś mesjaszach wiedzy i kompetencji (jeden z nich ma gdzieś co się dzieje w firmie). maskara. jak tam pójdziecie to jak w Aptiv - krótka droga ;) na projekcie.
Czy ktoś orientuje się jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Junior Operations Specialist in Airline Operations? Jakich zarobków można się spodziewać?
Z premiami czy bez? Są w ogóle u was jakies szanse na premie albo inne dodatki? Jestem też ciekawa benefitów pozapłacowych, opowiesz coś o tym?
Po 5 latach dopiero? A na start to ile w takim razie wychodzi? A rok do roku są podwyżki, jest określona jakaś ścieżka podwyżek czy raczej trzeba samemu się starać.
Hmm, ale po nowym roku chyba mieliście jakieś podwyżki przynajmniej inflacyjne? Czy nowa minimalna krajowa w lipcu dogoni pensję Junior Operations Specialista?
Cześć :) Czy udało się Ci się przejść rozmowę z menagerami ? Jak wyglądał proces ?
Podczas rekrutacji jest miło, ale potem okazuje się, że nie ma absolutnie ścieżki rozwoju i szans na coś więcej. Aktualnie minimalna krajowa, stawka nie zmienia się od długiego czasu, więc może była to spoko oferta kilka lat temu. Wynagrodzenie się nie zmienia, ale targety już tak, więc należy pracować szybciej i więcej za te same pieniądze. Do tego nie ma możliwości renegocjacji umów, poza jednym ustalonym momentem roku gdzie jest "sprawiedliwa ocena wszystkich" i może jedna osoba w zespole dostanie podwyżkę, ale bardziej prawdopodobne że nikt nic :)
dokładnie, zgadzam się z tym. Patrzą na ludzi tylko poprzez cyferki. Możesz być (usunięte przez administratora) jeśli chodzi o zachowanie, ale jak będziesz miał wysokie wyniki to wszystko gra. Zero docenienia dodatkowych wysiłków. Albo wprost - to, że jesteś dokładnym i dobrym pracownikiem nic ich nie obchodzi. Masz jak najwięcej klikać, a jak nie klikasz to czego się czepiasz, że chcesz podwyżkę. Za kolejny rok w firmie - taka podwyżka, że śmiech na sali.
Czytam i widzę że niektóre osoby narzekają na złe traktowanie. Ciekawe czy to jest problem na wszystkich działach? Mnie interesuje stanowisko product manager. Było ogłoszenie z czerwca, no ale tam nawet jakbym się chciał zorientować już to nie było napisane takich rzeczy, zreszta chciałbym jakieś aktualne informacje.
Uciekłam po kilku latach, bo już nie mogłam znieść tej presji. Wymagania jak wobec robotów, a nie ludzi. Teraz, gdy mam pracę w nowym miejscu, widzę jak źle byłam traktowana w AH i jak niekompetentna była moja managerka. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje. Powiem tak: dosłownie regularnie słyszałam, że 100% wydajności, to za mało. Szkolenia prowadzone są przez przypadkowe osoby. Awans nie łączy się z podwyżką, mimo wysokich wymagań, by go otrzymać. Premii nie widziałam pół roku. Opinie i potrzeby pracowników są zbywane. Mało kto wytrzymuje dłużej niż rok-dwa, a jeśli ktoś jest "wieloletnim pracownikiem" to albo ma znajomości (liczy się kolesiostwo, a nie potencjał), albo ma wyprany korpo móżdżek. Odejście przyniosło mi mnóstwo satysfakcji i uśmiechu. W nowej pracy jestem dużo szczęśliwsza.
Cały czas chwalą się wspaniałymi wynikami, milionami zarobionych euro, najlepszym rokiem w historii etc. Natomiast traktowanie pracownika jest coraz gorsze. Firma z tygodnia na tydzień podniosła target, na pytania czy ze zwiększonymi wymaganiami idą większe pieniądze cisza. Przed poniesieniem targetu za te samą ilość pracy można było wyrobić skromny bonus (300zl brutto). Firma jest zupełnie nie rozwojowa, pracuje się na wewnętrznym systemie, klepiąc sprawy według procedur które nie będą użyteczne w żadnej innej firmie. Może być to dobra opcja na pierwszą pracę żeby zdobyć jakiekolwiek doświadczenie bo wymagania na juniorskie stanowisko są zerowe, ale mając jakiekolwiek doświadczenie lub ambicje nie warto.
@Pracodawca leci w kulki Wynagrodzenie - niższe niż w innych miejscach w Trójmieście mających takie same wymagania co do kandydatów do pracy. Możliwości rozwoju - brak. Możliwość wyrażenia swojej opinii lub krytyki jako pracownik - brak. System premiowy/awansowy - bardzo nieprzejrzysty, zachęca się do robienia sporo ponad wymagania obiecując złote góry, finalnie nie oferując nic poza możliwością pracowania jeszcze więcej. Oczekiwania wobec pracowników rosną, firma ma się fenomenalnie, co podkreśla na każdym kroku. Jakakolwiek próba rozpoczęcia rozmowy o zmianie wynagrodzenia jest zbywana. Podsumowując, jeśli nie masz absolutnie żadnych ambicji, potrzeby samorealizacji i nie przeszkadza Ci brak poszanowania Twojej pracy i absolutnie śmieszne wynagrodzenie to polecam, w innym wypadku - absolutnie nie.
a jaka jest różnica w wynagrodzeniu niż w innych miejscach? i dlaczego system premiowy nie jest przejrzysty? czy to jest równoznaczne z tym, że tą premię nie zawsze da się uzyskać?
Niezbyt dyskretne działanie HRów, odpisywanie w 30 minut na pierwszą opinię na temat firmy wyglada dość specyficznie. Stawka dla juniorów jest bardzo niska, porównywalna do stawek w sieciówkowych sklepach odzieżowych. Jeśli chodzi o premie to co chwile są zmieniane zasady przyznania, oczywiście na niekorzyść pracownika, nie polecam nikomu pracy w tym miejscu, absolutny brak możliwości rozwoju, nie można nauczyć się niczego co będzie przydatne gdzieś indziej. Coraz bardziej zwiększane targety a stawki od ponad dwóch lat stoją w miejscu.
nie wiem, ile się zarabia w takich sieciówkach... możesz napisać, czy tak 3700 zł netto wzięłabym ? :) a aktualnie jakie są zasady przyznawania premii? znasz je? jesteś w stanie je po krótce opisać?
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez AirHelp Poland Sp. z o.o. dla pracy jako Product Manager są dla was satysfakcjonujące?
Nie polecam firmy. Praca bez możliwości rozwoju. Stosują tutaj takie techniki manipulacji, żeby pracownik robił jak najwięcej a dostawał jak najmniej. Podwyżki śmieszne, o ile wkońcu zrobi się nadwyżkę , która jest wymagana. Absolutnie zero docenienia pracownika, jeśli chcesz zostać doceniony to masz robić po godzinach i najlepiej jeszcze więcej w czasie 8h pracy. To czy dobrze i sumiennie wykonujesz pracę nie ma znaczenia. Firma opowiada jaka jest nowoczesna, a jednak traktuje pracowników jak sprzed dekady. Co do przełożonych - można trafić dobrze albo źle. Kadra kierownicza mało profesjonalna, niektórzy team leaderzy nie ogarniają, że mają swój team i obowiązki wobec niego. Ludzie raczej chcą stąd uciekać, niż siedzieć kolejny rok. ENG VERSION I don't recommend working at this company. There is such a low possibility to grow or achieve anything, that it's better to look for something else, just to not waste time. They use a lot of mean manipulations to get a lot from the employees with giving as little as possible. Raises are rare and low, you can get one when you do more than is expected/normal. You aren't rewarded for good and honest work, this doesn't matter. If you want money - do more, especially after-hours. The company descrbies itslef as modern, but treats people like they did a decade ago. For the supervisors - you can have a good one, or a bad one. They're rather unprofessional, some team leaders don't get it that they have a whole team in charge and have some responsibilities in regards to that. Employees want to rather run away than stay in this company for another year.
A jak już się robi po godzinach i w ogóle to w jaki sposób firma docenia pracowników? Jakies premie wtedy dają? A ile tak w ogóle wynoszą te wspomniane śmieszne podwyżki jak już są przyznawane?
Dla każdego kto zastanawia się nad praca w Airhelp - nie polecam. Monotonna praca oparta tylko na wewnętrznym systemie który nie przyda Ci się do niczego jeśli chcesz zmienić prace. Działanie tylko i wyłącznie na wzorach, zero pracy własnej, czy wymagającej większego wysiłku intelektualnego. Jeśli szukasz pracy gdzie codziennie będziesz robić to samo to praca idealna dla Ciebie. Nie polecam Typowe korpo? Chyba nawet gorzej
Czy wiesz może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz
Nie robiłeś nic żeby wyjść poza schemat? A były jakieś szkolenia żeby nauczyć się czego nowego? Nie można było zawnioskować o kurs branżowy który podniósłby twoje kwalifikacje?
Hmm.. ale to podczas podejmowania pracy nie dawała firma po sobie poznać ze to takie korpo? I o jakich wzorcach mowa, na jakich programach w firmie w ogóle się pracuje ? i co masz na myśli mówiąc o tej monotonii? Zastanawiałam się czy tam można np rozwijać się pod względem ścieżki kariery czy raczej stoi się w miejscu?
There is a lot of opportunities to grow within the company. There are an internal recruitments for other departments - that do not require such an extent experience as when applying from an outside of the company. Internal recruitment process gives a chance to get into a position/field that normally wouldn't be available for some of us. It's a good place to gain experience, grow and build your set of skills.
When recruiting internally, you can only get into another department, or can employees also be promoted? When it comes to the development you mentioned, what training can you count on? Only those offered by the company, or can you propose something yourself and have it financed?
You cant really propose something to finance by them, but one of the benefits is partially financing your growth for example you can buy books and other stuff to x amount and they will return you money monthly or quarterly
AirHelp Poland Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Product Manager w mieście Kraków. Wiesz, jak wygląda proces rekrutacji? Z ilu etapów się składa?
Cześć, firma oferuje staże i praktyki, idą wakacje, przydałoby się coś takiego. Odbywał ktoś staż u nich? Jak było? Idzie się czegoś nauczyć? No i czy robi się pro bono, czy płaca chociaż symbolicznie? ;p
Ktoś jest w stanie się wypowiedzieć na temat stanowiska Junior Operations Specialist in Airline Operations? Są jakieś możliwości awansu?
Czy wiecie może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz
Bylem klientem parokrotnie. Proces faktycznie dosc dlugi w moim przypadku ok. dwóch miesiecy, ale kasa przyszla. Wiecej niz sie spodziewalem. Marne szanse uzyskac cokolwiek samemu ZWASZCZA od LOT-u. Nieprzyhylne opinie ? Jak wszedzie w Polsce. Linie lotnicze boja sie airhelp jak ognia wiec i "niezalezne" opinie wyskakuja jak grzyby po deszczu.
Osoby które leciały ze mną (8 osób )składały w tym samym czasie bezpośrednio u lini , dawano otrzymały pieniądze i to bez prowizji , ja czekam już 4 miesiąc ..
Przepracowałam w Airhelpie kilka lat, które z perspektywy czasu są latami kompletnie straconymi. Zupełnie jakby ktoś zabrał mi kilka lat życia. Pomimo ponadprzeciętnego zaangażowania i wyników przez cały ten czas zarabiałam bardzo małe pieniądze i nie nauczyłam się zupełnie niczego co byłoby jakąkolwiek wartością dodaną w innej pracy. Niestety pracodawca patrzy wyłącznie na maksymalizację swoich zysków i kompletnie nie liczy się z pracownikami i zapewnieniem im choćby podstawowego dobrostanu. Atmosfera jest bardzo drętwa, bo liczy się tylko klepanie na komputerze i są zespoły, w których ludzie nie tylko ze sobą prawie nie rozmawiają, ale i nic o sobie nie wiedzą. Integracje jeśli są to na pokaz, żeby management mógł się potem pochwalić w raportach, że dbają o atmosferę. W praktyce relacje między ludźmi najczęściej po prostu nie istnieją. Najważniejszy zawsze jest target i właściwie to już nic poza tym. Cała reszta to pozory i bardzo dużo hipokryzji. Niestety są ludzie, którzy nie znają innych realiów, bo jest do dla nich np. pierwsza praca lub zwyczajnie brakuje im ambicji i godzą się na ten wyścig szczurów po (usunięte przez administratora) Jeśli rozważasz zatrudnienie się w AirHelp, a nie będzie to Twoja pierwsza praca, miej na uwadze, że cofniesz się tylko w rozwoju i najprawdopodobniej zapadniesz też na finansową depresję. Jeśli zaś miałaby być to Twoja pierwsza praca, to licz się z tym, że zmarnujesz bardzo ważny okres swojego rozwoju i za kilka lat uświadomisz sobie, że musisz zaczynać kompletnie od zera. Zastanów się 5 razy zanim zaaplikujesz.
Bo w tej firmie nikt sie nigdy nie zainteresuje czy masz za co oplacic mieszkanie i czy stac Cie juz na to, by pojsc do dentysty. Bedzie ich za to bardzo mocno interesowac czy okreslilas juz ktora z 16 plci jestes i czy aby na pewno komfortowo ci sie z ta tozsamoscia w airhelpie pracuje. O takie rzeczy to potrafia cie wypytywac nawet kilka razy w miesiacu. To tak a propos hopokryzji i kreowania wizerunku na pokaz
Czy wiesz może czy pracownicy maja z Góry przykaz opóźniania wypłaty odszkodowania ? Dostałem meila od lini ze sprawa została już sfinalizowana i pieniądze zostały wysłane do air help . A AirHelp pisze ze jeszcze nie otrzymali nic i czas oczekiwani od 6 do 8 tygodni .. z góry dzięki za odpowiedz
Firma mimo ze na stronie internetowej wskazuje ze jedyne koszty jakie pobierają to 63 euro do 250 euro to pózniej sie okazuje ze ceny się zmieniają i wzrastają do 75 euro nie wspominając juz ze moje postpowiane trwa od 25 lipca 2019 a zakończyło się 26 stycznia 2022
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AirHelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AirHelp Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.