Opinie o airhelp.pl - AirHelp GmbH

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie AirHelp Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AirHelp Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

P.W.

AirHelp jest firmą jedyną w swoim rodzaju. Nigdy nie spotkałam się z tak toksycznym środowiskiem pracy. Specjalnością tej firmy jest tworzenie negatywnej atmosfery. Działy mają między sobą spięcia, kłótnie, odmawiają współpracy. Ci z Berlina są tacy, a z prawnego owacy, Ci z CAS nie robią tego, a Ci z grup językowych tamtego, tamci mają przełożoną, która odmawia współpracy, a z tamtymi nie warto nawet rozmawiać. Dochodzi do tego, że ludzie cieszą się jak jeden dział traci benefity, którymi AirHelp tak szczyci się na targach pracy, bo “im się należało!”, a nie wiedzą, że stracą swoje za miesiąc. Sytuacja w firmie potrafi się zmienić z dnia na dzień. W poniedziałek tracisz premię, we wtorek benefity odnośnie trybu i godzin pracy, w środę (słynne) obiady, w czwartek zmieniają Ci stanowisko, a w piątek likwidują dział. Decyzje podejmowane są po cichu i nie wiadomo tak naprawdę przez kogo. Osoba decyzyjna w Gdańsku usunęła się z życia firmy i założyła osobną działalność coachingowo-charytatywną, druga najważniejsza osoba po niej przebywa na dłuższym zwolnieniu, tak jak szefowe Operations, których nikt nie widział od lat. Nowy prezes pojawił się znikąd, a kto rządzi razem z nim nadal nie jest pewne. Decyzje biznesowe, które dotyczą bezpośrednio pracowników nie są wyjaśniane. Zmieniamy Twój zakres obowiązków, likwidujemy Twój dział, łączymy Twój dział z innym, zmieniamy Ci szefa i tryb pracy, cofamy benefity, dlaczego? Ze względu na synergię, long-term goale, bycie liderem na rynku, i zapewnianie top-notch service. Pracownicy nie wiedzą dlaczego takie decyzje są podejmowane, a przełożeni -SV i TL- świecą oczami i udają, że wiedzą i nie powiedzą, chociaż im też się nic nie mówi. Pracownicy najczęściej dowiadują się o swoich losach z plotek. Chcesz wiedzieć więcej? Jak to będzie wyglądać w Twojej umowie? Co z Twoimi obecnymi obowiązkami? Nie dowiesz się. Rób jak każą albo wyjdź. Chyba, że masz znajomą, która jest TL. Albo znajoma tej znajomej ma znajomą TL. Albo tamtej znajomi mają znajomych. Wszystkie informacje przekazywane są po cichu, z prośbą o dyskrecję, żeby nikt się nie dowiedział, że masz całkowicie normalne pytania co do przyszłości swojego własnego stanowiska. Większość TL jest w AirHelpie przez zasiedzenie. Jeśli jesteś tam trzy lata i masz wystarczająco dużo znajomych na wyższych stanowiskach to gratuluję awansu. Prawie nikt nie ma prawdziwych kwalifikacji do zarządzania projektami, zarządzania ludźmi, optymalizacji procesów, czy nawet umiejętności interpersonalnych. Większość pracowników już dawno się poddała jeśli chodzi o 1on1’s ze swoimi przełożonymi. Racjonalne pytania, wątpliwości, pomysły, sugestie napotykają tylko odpowiedzi o wartościach firmy, goalsach, asapach, targetach dla dobra klienta i oczywiście, synergii. Sami przełożeni w to nie wierzą i nabijają się z tego i ze swoich podwładnych po godzinach albo na przerwie/papierosie, albo wierzą w to całkowicie i na kolanach chwalą nieskończony geniusz managementu. Tych drugich jest zdecydowanie mniej. Zresztą sami SV wybierani byli na podstawie ich zaangażowania w wartości firmy, a nie doświadczenia, wykształcenia, czy wyników. TL z kolei szukają sobie czegoś do roboty na siłę, przychodząc na losowe meetingi mówiąc, że przejmują ten projekt, o którym nie mają pojęcia. Wszystko musi przejść przez każdego SV i TL, którzy wiecznie wszystko ze sobą konsultują, bo każdy chce mieć udział we wszystkim, żeby nie tylko pokazać, że jednak coś robią, ale też żeby uniknąć odpowiedzialności indywidualnej w momencie kiedy coś pójdzie nie tak. Rozwój? Nie ma. Na początku roku powiedziałabym, że praca w AirHelp jest odpowiednia dla osób, które po prostu chcą pracować po cichu, dostawać pensję i benefity, bez konieczności robienia kariery czy awansu. Teraz wiem, że nawet te osoby po pewnym czasie nie mogą wytrzymać w tej firmie. Dużo osób zostaje ze względu na ludzi, świetny team, znajomych. To też firma skutecznie zabiera, cofając fundusze na integracje zespołowe i zmieniając działy co chwilę. Obowiązki większości pracowników w Operations są niejasne. Jedna osoba nie wyrabia się z robotą i zostaje po godzinach, druga szuka na siłę czegoś do roboty, żeby wyrobić swój dzienny target bez słuchania narzekań SV i ciągłego patrzenia na ręce. Jedni mają robić swój target bez gadania, a drudzy chodzą na papierosa z odpowiednimi osobami więc nie muszą. Kolesiostwo pełną parą zarówno jeśli chodzi o obowiązki, godziny pracy, ignorowanie niskiej jakości pracy, spóźnianie się, wychodzenie wcześniej i w sumie to wszystko inne również.

1
P.W.
@P.W.

Osoby, które mają konkretny pomysł na siebie, umiejętności, doświadczenie nie są mile widziane. Jeśli proponujesz rozwiązanie lepsze niż to od Twojego SV, to przedstawi Twój pomysł jako własny, albo zostanie przy swoim, a Ciebie zwolni za niezgadzanie się z wartościami firmy. To jest ulubiony powód do zwolnień w AirHelpie. Zgodność z wartościami firmy, nic nie jest tak dobrym powodem do zakończenia umowy, niż coś co jest nie do sprawdzenia, nie do zmierzenia i nie do udowodnienia. Dział HR AirHelpu jest znany już chyba wszystkim firmom w Olivia Business Center. Znajomi z różnych firm pytają mnie czy te wszystkie historie o nich są prawdziwe. Niestety tak. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem, mylenie pracowników, gubienie dokumentów, wycieki prywatnych rozmów managerów, w których planują zwolnienia konkretnych pracowników, błędnie wystawiane zaświadczenia - nic z tego nie jest nowością. Jedna z najbardziej frustrujących rzeczy w AH to całkowite unikanie brania odpowiedzialności przez kogokolwiek. Jeśli coś jest ważne to nigdy nie zostanie uwzględnione na piśmie, na komunikatorze firmowym, ani na mailu. Wszelkie obietnice dotyczące podwyżek, awansów, uznania, umowy, wszystko twarzą w twarz, bez świadków, bez potwierdzenia pisemnego, bez meetingu w kalendarzu. A jak przychodzi co do czego, to źle zrozumiałeś, albo to nigdy nie miało miejsca. To samo z meetingami rozkazującymi wystawianie wysokich ocen w anonimowych ankietach pracowniczych. Są, a trochę jakby ich nie było. Nawet procedury kończą się słowami “Idź do tamtej” albo “Tamtego spytaj, on się tym zajmuje”. Zbyt wiele rzeczy dzieje się nieoficjalnie, bo jeśli coś pójdzie nie tak to nagle nie ma winnego. Płace oczywiście również są niejasne. Ludzie, którzy pracują w AirHelp od lat zarabiają mniej niż ludzie, którzy przyszli rok temu. Nagradzana jest praca niskiej jakości w jak największej ilości, żeby SV mógł pokazać wyniki TL’owi, TL STL’owi, STL managementowi, a management shareholderom. SV zachęcają albo i każą pracownikom robić dodatkowe rzeczy, szkolić nowych, wykonywać nowe obowiązki, ale nigdy tego nie doceniają, a koniec końców, podwyżkę dostanie osoba, która nie robiła żadnej z tych rzeczy, bo miała wyższe numerki. Prawda jest taka, że AirHelp miał duży potencjał, ale został całkowicie zrujnowany przez okropne decyzje managerskie, lekceważenie pracowników, niedocenianie wartościowych osób, unikanie odpowiedzialności i malowanie trawy na zielono. Ludzie, którzy nadal tam siedzą robią to, ponieważ: 1. Czekają na awans, żeby mieć ładnie w CV zanim zmienią pracę, 2. Mają ciężką sytuację życiową, więc nie mogą sobie pozwolić na zmianę pracy, 3. Tak zagłębili się w toksycznym środowisku, że nie wyobrażają sobie pracy gdzie indziej, 4. Udają zadowolonych i wypranych korporacyjnymi wartościami, szukając na spokojnie lepszej pracy, kończąc studia etc. Życzę powodzenia wszystkim, którzy tam jeszcze są, choć ze względu na wypowiedzenia i zwolnienia, jest to z dnia na dzień coraz mniej osób.

ciastko
@P.W.

pracowałem w AH i zgadzam się z wszystkim , co piszesz. nigdzie nie spotkałem takich gierek jak tu. to co piszesz o HR - brutalna prawda.

Lina
@P.W.

Cała prawda!!! Podpisuje się rekami i nogami! (usunięte przez administratora)

Adrian
Inne
@Lina

Jak ocenilibyście współpracę pomiędzy pracownikami zatrudnionymi w firmie AirHelp Poland? Chciałbym ustalić, czy będąc nowo zatrudnionym pracownikiem, mogę liczyć na pomoc w początkowym okresie wdrożenia.

Lina
@Adrian

Przeczytaj sobie to co napisał P.W. i wyciągnij wnioski, czy w ogóle chcesz być nowozatrudnionym pracownikiem. Na początku AirHelp mami wizją raju, a zaledwie miesiąc później budzisz się w innej rzeczywistości. Szczerze nie polecam tego pracodawcy. W Trójmieście naprawdę nie jest trudno o lepsze miejsce pracy.

kom
@Adrian

W Krakowie jest super!

13
lol

HR, please stop.

ciastko

- toksyczna atmosfera - plotki - o wszystkim dowiadujesz się z plotek, w tym także o swojej przyszłości tu - management nie ogarnął w porę, że firma nie zarabia i przez co doprowadzili do grupowych zwolnień drugi raz w historii - HR - propagandowa sekcja lukruje niezły crap lol, w całym zespole jest chyba tylko jeden profesjonalista M. - nie wierzcie w pozytywne opinie, łatwo się domyślic skąd one pochodzą

P.W.

AirHelp jest firmą jedyną w swoim rodzaju. Nigdy nie spotkałam się z tak toksycznym środowiskiem pracy. Specjalnością tej firmy jest tworzenie negatywnej atmosfery. Działy mają między sobą spięcia, kłótnie, odmawiają współpracy. Ci z Berlina są tacy, a z prawnego owacy, Ci z CAS nie robią tego, a Ci z grup językowych tamtego, tamci mają przełożoną, która odmawia współpracy, a z tamtymi nie warto nawet rozmawiać. Dochodzi do tego, że ludzie cieszą się jak jeden dział traci benefity, którymi AirHelp tak szczyci się na targach pracy, bo “im się należało!”, a nie wiedzą, że stracą swoje za miesiąc. Sytuacja w firmie potrafi się zmienić z dnia na dzień. W poniedziałek tracisz premię, we wtorek benefity odnośnie trybu i godzin pracy, w środę (słynne) obiady, w czwartek zmieniają Ci stanowisko, a w piątek likwidują dział. Decyzje podejmowane są po cichu i nie wiadomo tak naprawdę przez kogo. Osoba decyzyjna w Gdańsku usunęła się z życia firmy i założyła osobną działalność coachingowo-charytatywną, druga najważniejsza osoba po niej przebywa na dłuższym zwolnieniu, tak jak szefowe Operations, których nikt nie widział od lat. Nowy prezes pojawił się znikąd, a kto rządzi razem z nim nadal nie jest pewne. Decyzje biznesowe, które dotyczą bezpośrednio pracowników nie są wyjaśniane. Zmieniamy Twój zakres obowiązków, likwidujemy Twój dział, łączymy Twój dział z innym, zmieniamy Ci szefa i tryb pracy, cofamy benefity, dlaczego? Ze względu na synergię, long-term goale, bycie liderem na rynku, i zapewnianie top-notch service. Pracownicy nie wiedzą dlaczego takie decyzje są podejmowane, a przełożeni -SV i TL- świecą oczami i udają, że wiedzą i nie powiedzą, chociaż im też się nic nie mówi. Pracownicy najczęściej dowiadują się o swoich losach z plotek. Chcesz wiedzieć więcej? Jak to będzie wyglądać w Twojej umowie? Co z Twoimi obecnymi obowiązkami? Nie dowiesz się. Rób jak każą albo wyjdź. Chyba, że masz znajomą, która jest TL. Albo znajoma tej znajomej ma znajomą TL. Albo tamtej znajomi mają znajomych. Wszystkie informacje przekazywane są po cichu, z prośbą o dyskrecję, żeby nikt się nie dowiedział, że masz całkowicie normalne pytania co do przyszłości swojego własnego stanowiska. Większość TL jest w AirHelpie przez zasiedzenie. Jeśli jesteś tam trzy lata i masz wystarczająco dużo znajomych na wyższych stanowiskach to gratuluję awansu. Prawie nikt nie ma prawdziwych kwalifikacji do zarządzania projektami, zarządzania ludźmi, optymalizacji procesów, czy nawet umiejętności interpersonalnych. Większość pracowników już dawno się poddała jeśli chodzi o 1on1’s ze swoimi przełożonymi. Racjonalne pytania, wątpliwości, pomysły, sugestie napotykają tylko odpowiedzi o wartościach firmy, goalsach, asapach, targetach dla dobra klienta i oczywiście, synergii. Sami przełożeni w to nie wierzą i nabijają się z tego i ze swoich podwładnych po godzinach albo na przerwie/papierosie, albo wierzą w to całkowicie i na kolanach chwalą nieskończony geniusz managementu. Tych drugich jest zdecydowanie mniej. Zresztą sami SV wybierani byli na podstawie ich zaangażowania w wartości firmy, a nie doświadczenia, wykształcenia, czy wyników. TL z kolei szukają sobie czegoś do roboty na siłę, przychodząc na losowe meetingi mówiąc, że przejmują ten projekt, o którym nie mają pojęcia. Wszystko musi przejść przez każdego SV i TL, którzy wiecznie wszystko ze sobą konsultują, bo każdy chce mieć udział we wszystkim, żeby nie tylko pokazać, że jednak coś robią, ale też żeby uniknąć odpowiedzialności indywidualnej w momencie kiedy coś pójdzie nie tak. Rozwój? Nie ma. Na początku roku powiedziałabym, że praca w AirHelp jest odpowiednia dla osób, które po prostu chcą pracować po cichu, dostawać pensję i benefity, bez konieczności robienia kariery czy awansu. Teraz wiem, że nawet te osoby po pewnym czasie nie mogą wytrzymać w tej firmie. Dużo osób zostaje ze względu na ludzi, świetny team, znajomych. To też firma skutecznie zabiera, cofając fundusze na integracje zespołowe i zmieniając działy co chwilę. Obowiązki większości pracowników w Operations są niejasne. Jedna osoba nie wyrabia się z robotą i zostaje po godzinach, druga szuka na siłę czegoś do roboty, żeby wyrobić swój dzienny target bez słuchania narzekań SV i ciągłego patrzenia na ręce. Jedni mają robić swój target bez gadania, a drudzy chodzą na papierosa z odpowiednimi osobami więc nie muszą. Kolesiostwo pełną parą zarówno jeśli chodzi o obowiązki, godziny pracy, ignorowanie niskiej jakości pracy, spóźnianie się, wychodzenie wcześniej i w sumie to wszystko inne również.

P.W.
@P.W.

Osoby, które mają konkretny pomysł na siebie, umiejętności, doświadczenie nie są mile widziane. Jeśli proponujesz rozwiązanie lepsze niż to od Twojego SV, to przedstawi Twój pomysł jako własny, albo zostanie przy swoim, a Ciebie zwolni za niezgadzanie się z wartościami firmy. To jest ulubiony powód do zwolnień w AirHelpie. Zgodność z wartościami firmy, nic nie jest tak dobrym powodem do zakończenia umowy, niż coś co jest nie do sprawdzenia, nie do zmierzenia i nie do udowodnienia. Dział HR AirHelpu jest znany już chyba wszystkim firmom w Olivia Business Center. Znajomi z różnych firm pytają mnie czy te wszystkie historie o nich są prawdziwe. Niestety tak. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem, mylenie pracowników, gubienie dokumentów, wycieki prywatnych rozmów managerów, w których planują zwolnienia konkretnych pracowników, błędnie wystawiane zaświadczenia - nic z tego nie jest nowością. Jedna z najbardziej frustrujących rzeczy w AH to całkowite unikanie brania odpowiedzialności przez kogokolwiek. Jeśli coś jest ważne to nigdy nie zostanie uwzględnione na piśmie, na komunikatorze firmowym, ani na mailu. Wszelkie obietnice dotyczące podwyżek, awansów, uznania, umowy, wszystko twarzą w twarz, bez świadków, bez potwierdzenia pisemnego, bez meetingu w kalendarzu. A jak przychodzi co do czego, to źle zrozumiałeś, albo to nigdy nie miało miejsca. To samo z meetingami rozkazującymi wystawianie wysokich ocen w anonimowych ankietach pracowniczych. Są, a trochę jakby ich nie było. Nawet procedury kończą się słowami “Idź do tamtej” albo “Tamtego spytaj, on się tym zajmuje”. Zbyt wiele rzeczy dzieje się nieoficjalnie, bo jeśli coś pójdzie nie tak to nagle nie ma winnego. Płace oczywiście również są niejasne. Ludzie, którzy pracują w AirHelp od lat zarabiają mniej niż ludzie, którzy przyszli rok temu. Nagradzana jest praca niskiej jakości w jak największej ilości, żeby SV mógł pokazać wyniki TL’owi, TL STL’owi, STL managementowi, a management shareholderom. SV zachęcają albo i każą pracownikom robić dodatkowe rzeczy, szkolić nowych, wykonywać nowe obowiązki, ale nigdy tego nie doceniają, a koniec końców, podwyżkę dostanie osoba, która nie robiła żadnej z tych rzeczy, bo miała wyższe numerki. Prawda jest taka, że AirHelp miał duży potencjał, ale został całkowicie zrujnowany przez okropne decyzje managerskie, lekceważenie pracowników, niedocenianie wartościowych osób, unikanie odpowiedzialności i malowanie trawy na zielono. Ludzie, którzy nadal tam siedzą robią to, ponieważ: 1. Czekają na awans, żeby mieć ładnie w CV zanim zmienią pracę, 2. Mają ciężką sytuację życiową, więc nie mogą sobie pozwolić na zmianę pracy, 3. Tak zagłębili się w toksycznym środowisku, że nie wyobrażają sobie pracy gdzie indziej, 4. Udają zadowolonych i wypranych korporacyjnymi wartościami, szukając na spokojnie lepszej pracy, kończąc studia etc. Życzę powodzenia wszystkim, którzy tam jeszcze są, choć ze względu na wypowiedzenia i zwolnienia, jest to z dnia na dzień coraz mniej osób.

beksa
 Pytanie

Czy to prawda, że w Air Help zwolnienia nadal trwają? Słyszałam, że kolejne osoby dostają wypowiedzenia

V
@beksa

Zgadza się, mówili, że jednorazowa akcja, a ludzie wciąż dostają papiery.

5
Kiwi
@V

Dwa lata temu w pazdzierniku były zwolnienia, rok temu w pazdzierniku byly zwolnienia, teraz sa zwolnienia. To chyba jakies cykliczne akcje czystek. Mimo iz bulwersujace, przechodzą bez echa. Ludzie dostaja taka propozycje ze nie sposób odmówić. W zamian za poswiecone zaangażowanie dostają wypo i grozbe narobienia syfu w papierach jeśli nie odejdą po dobroci. w końcu trafi kosa na kamien bo niektóre praktyki sa na granicy zgodności z prawem pracy czego niekompetentny HR nie wie. Rok temu zwolnienia odbiły sie czkawka i AH nie dostal dofinansowania do działalności z tego powodu

3
Adrian
Inne
@V

Czy są to zwolnienia grupowe i pracownicy dostają odprawę? Napisz więcej na ten temat.

1
Damn

Widocznie jestes zwyklym pionkiem na najniższym levelu, którego karmia odpowiednia narracja. Ja pamiętam masowe zwolnienia w OPSach i ustalanie przez ekipe managementu wersji co powiedzieć agentom

1
CAS
@Damn

Czytając Twój komentarz, potwierdzasz dobrą decyzję AirHelp. Poniżej krytyki.

logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim

(usunięte przez administratora)

Dominika

Skoro administrator GoWork.pl usunął Twój wcześniejszy wpis, to musiał on w jakiś sposób naruszać regulamin tego serwisu. Cieszę się jednak, iż jeszcze raz zechciałaś się tu wypowiedzieć. Wiadomo, że praca w korporacji należy do bardzo charakterystycznych i nie każdy będzie w stanie odnaleźć się w takiej rzeczywistości. A sądzisz, iż AirHelp Poland jest odpowiednim miejscem pracy dla młodych osób, takich zaraz po studiach?

12
Ja

Heh, nie pasuje to idź pracuj do budżetówki, tam to cię przeorają..

20
Pracownik CAS
@Ja

Naprawdę uważasz, że na rynku pracy istnieją tylko dwie opcje: budżetówka i jedno jedyne korpo jakim jest AirHelp?

ja

ktora szefowa? Mozesz napisac inicjały?

1
Agentka
@ja

Nie moze bo usuna jej komentarz- ponownie

Tosia

Pracowałam w AirHelp 9 miesięcy i oceniam ten czas pozytywnie. To co jest ważne dla innych to przestroga - możesz świetnie wypełniać postawione cele, zbierać sam pozytywny feedback, ale z dnia na dzień możesz stracić pracę. Decyzja biznesowa. Panowie na górze prowadzą eksperymenty i kiedy przeholuja następuje bum. Przez cały okres pracy w firmie trąbiono jak ważny jest pracownik, a na koniec traktuje się go jak zbrodniarza. Nie masz nawet czasu na pożegnanie. Zwolniono bardzo wiele osób wspierających biznes, każdy z nich miał swoje plany, ambicje, marzenia. Niektórzy zostali zwolnieni 2-3 miesiące od momentu zatrudnienia. Zostawili swoją dotychczasową pracę by móc rozwijać się w AirHelp. Po to by wylecieć i mieć nieracjonalnie krótki czas na znalezienie nowej pracy. Firmie życzę wszystkiego najlepszego, ale chętnych zastanawiających się nad współpracą przestrzegam.

data
@Tosia

Najlepsze jest to, ze wywalaja pracownikow robiacych dobra robote, ktorym daja 30 min na sprzątnięcie biurka, oddanie laptopa i zalatwienie obiegowki. Gratulacje airhelp, przetancie pokazywac brednie na social mediach i wezcie sie za ogarnianie tego (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Czy AirHelp Poland Sp. z o.o. narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?

Baron
@Pytanie

W świetle ostatnich wydarzeń- tak, zwłaszcza takich, z których już nie wracasz.

Zxc
@Pytanie

Tak. Najczęściej oznacza to, że w najlepszym dla Ciebie terminie nie będziesz mieć możliwość urlopu, bo firma spodziewa się w tym czasie backlogu. Oczywiście po czasie okazuje się, że wcale tak nie było. Za to wszyscy musieli siedzieć w pracy w lato

xxx
@Zxc

Hahah, a na poczatku roku tak sie jarali, ze bedzie tyle SPRAW DO ZROBIENIA! No cos nie pyklo.

Agata

Czy w AirHelp często zdarzają się nadgodziny?

1
mac
@Agata

Nie, za to zdarzają się zwolnienia :)

xoxo
@mac

@Agata nadgodziny też się zdarzają, ale nie wszystkie działy mają za nie płacone :) w #airprl mamy równych i równiejszych.

2
Renata
@Agata

Raczej nie.

7
Carbo

Po zwolnieniach i wprowadzeniu programu oszczędzania na wszystkim, atmosfera w pracy zmieniła się o 180 stopni. Kiedyś to była bardzo fajna firma, teraz radzę omijać szerokim łukiem. Każdy się boi o jutro.

Grażyna
Inne
@Carbo

Już wiele osób wspomniało to o licznych zwolnieniach w AirHelp, co jest niepokojące. Uważasz, że coś mogłoby jeszcze realnie wpłynąć na poprawę sytuacji w firmie? Chętnie się tego dowiem.

V
@Grażyna

Wymiana managementu (na wszystkich szczeblach, bo nawet Ci z "doświadczeniem" zupełnie sobie nie radzą) - zdecydowanie. Ci ludzie nie wiedzą co robią, a kiedy wydaje im się, że podejmują dobre decyzje cierpią na tym wszyscy pracownicy. Ta firma to porażka.

znowu zwolnienia

drugi raz w historii tej firmy doszło do licznych zwolnień przez złe zarządzanie i złe decyzje biznesowe. nie polecam, chyba że ktoś lubi adrenalinę.

1
Cześć

Wow, Backlog, więc zatrudniamy 300 osób. Kryzys zażegnany, więc teraz was pozwalniamy, bo nie ma budżetu na wypłaty. #airprl

1
?
@Cześć

Ile osób zwolnili? Z jakich działów?

Dziura budżetowa
@Cześć

Wow, nie ma budżetu, więc w sumie wypuśćmy reklamę tv za grube miliony euro, serwujmy lunche i zatrudniajmy ludzi na potęgę, a potem zwolnijmy pracowników z dobrymi wynikami, a nie tych którzy genialne decyzje biznesowe podejmowali w ostatnich miesiącach. Nie polecam! Wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, oczy mydlą benefitami, brak jakiegokolwiek przepływu informacji, managerowie bez kompetencji i przygotowania (od zera do managera w rok), a płace w porównaniu do trójmiejskiego rynku- słabe ! Korpo przedszkole.

Byly pracownik

Beznajdziejna kadra HR, która nie potrafi nawet w ustawowym terminie wysłać świadectwa pracy, kłamiąc wprost że zostało wysłane. Poniżej krytyki

5
Bartosz
Inne
@Byly pracownik

Skoro jesteś byłym pracownikiem firmy AirHelp Poland to może mógłbyś wyrazić swoje zdanie na temat tego miejsce pracy? Chciałbym wiedzieć, czy jest ono godne polecenia dla osób młodych, które stawiają na rozwój zawodowy. Mógłbyś pomóc i odpowiedzieć?

Były pracownik
@Bartosz

Wszystko zależy na jakiego team lidera lub supervisora trafisz. Dla osób które za dużo nie pytają, całują stopy i wykonują bezwiednie polecenia jest ok. Dla zaczynających karierę zawodową też. Co roku masz awans , za to stanowiska managerskie pod stołem rozdawane , no raz widziałem konkurs na supervisora to się w AH chwali. Spróbuj ale rozwój zawodowy najszybciej po roku

2
Ihatewhining
@Byly pracownik

Świadectwo nie jest wysyłane przez wewnętrzny HR tylko firmę odpowiadającą za dokumentacje. Najłatwiej zawsze powiedzieć, że ktoś kłamie. Może w aktach był wpisany stary adres zameldowania lub zamieszkania.

Byly pracownik

Na świadectwo pracy czeka się w AH kilka miesięcy, pomimo, że pracodawca ma obowiązek przesłać je w terminie 7 dni. Dział HR kłamie w żywe oczy, poniżej krytyki.

5
Amico

Witam. Czy ktoś ma informacje jak wygląda tam dział niderlandzko jezyczny? Szukają teraz juniorów bez doświadczenia w korpo z niderlandzkim. Proponują na start jakieś 3800 netto. Czy to dobre pieniądze z takim językiem? Jak wygląda tam praca z obsługą klienta?

Bartosz
Inne
@Amico

Jesteś zainteresowany pracą w firmie? Jeśli chodzi o obsługę klienta to trzeba wspierać i odpowiadać na pytania interesantów podczas procesów rozpatrywania reklamacji, weryfikować dostarczone dokumenty i utrzymywać kontakt z klientem poprzez pocztę elektroniczną i telefonicznie. Jeżeli masz zdolności interpersonalne oraz elastyczne podejście do klienta i umiesz pracować w zespole i pod presją czasu to możesz aplikować. Pracodawca oferuje sporo benefitów i wsparcie w procesie szkoleń oraz rozwoju kariery. Daj znać czy zdecydowałeś się na złożenie CV.

14
Yaroze

Można w Airhelpie pracować zdalnie? Jesli tak to jak często i czy tylko na sluzbowym laptopie czy tez na prywatnym sprzecie? np. w dziale Claim assessment

2
Anna
Inne
@Yaroze

Zadałeś bez wątpienia trafne pytanie. Mnie również interesowałaby właśnie ta kwestia. Z ciekawości przejrzałem chyba wszystkie aktualne oferty pracy od AirHelp Poland i niestety - nie natknęłam się na taką informację. W związku z tym musimy chyba cierpliwie poczekać, aż osoba dobrze zorientowana w tym temacie zechce nam to wyjaśnić. A tymczasem może powiesz, dlaczego zainteresowałeś się akurat tym pracodawcą? Nie ukrywam, iż bardzo mnie to ciekawi.

16

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wnuczek
@Yaroze

Możesz za dobre wyniki do dwóch razy w miesiącu, bierzesz wtedy maca do domu.

M.
@Anna

Można pracować z domu dwa razy w miesiącu jeśli jest się top performerem. Benefit jest przyznawany tylko na jeden miesiąc po otrzymaniu najbardziej pozytywnego feedbacku - zielonego. Ogólnie są czerwone, żółte, niebieskie-neutralne i zielone.

Yaroze
@Wnuczek

dzieki za odpowiedz, dwa razy na miesiac to dosyc malo (obecnie pracuje zdalnie nawet po 3-4 dni w tygodniu) i troche mnie dziwi podejscie firmy ktora traktuje to jako nagrode dla wybrancow zamiast wrecz zalecać taki tryb bo to tez udogodnienie dla firmy.

1
Bartosz
Inne
@Wnuczek

Praca zdalna jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Pracodawca nie musi organizować miejsca pracy, a pracownik nie traci czasu na dojazdy. Szkoda, że tylko dwa razy w miesiącu, ale to zawsze jakiś początek. Napisz jakie jeszcze inne benefity oferuje pracodawca? Interesuje mnie, czy są premie lub atrakcyjne szkolenia. Dodaj proszę komentarz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca
@Bartosz

Hej wszystkim, z pracą zdalną zalezy od działu do jakiego trafisz i na jakiego mnagera trafisz. Więc nie ma sie co zamykać i należy zadać pytanie IMO na rozmowie rekrutacyjnej. Poza tym z benefitów: - Wyżywienie - na śniadanie w Gdańsku kanapki, bułki, sałatki, jogurty, twarożki, owoce, orzechy, suszone owoce, muesli - co dusza zapragnie, do tego DWU DANIOWY LUNCH, więc czasami zdaża się, że całodzienne wyżywienie mam dzięki AirHelp, a jako wisienka na torcie wyciskarka do soków, jednodniowe soki owocowe i inne napoje, - Szkolenia - mamy caly dział trenerów, którzy co miesiąc wysyłają portfolio naprawdę ciekawych szkoleń z różnych obszarów, jest ich w dodatku dosyć sporo, do tego jeżeli zaistnieje potrzeba w zespole to manager może porozmawiać z działem treningów o konkretnym szkoleniu, - Platforma my beneft -na której masz miesięcznie daną liczbę kasy do wydania i wydajesz n a co chcesz (jak chces to multiposrt, jak nie chcesz to answear.com czy inne), - Podstawowe ubezpieczenie dla pracownika i ubezpieczenie medyczne, - Bardzo dobrze wyposażone stanowiska pracy - MacBooki, biurka z regulacją wysokości w Gdańsku, ddatkowy monitor i inne dodatkowe rzeczy jeżeli potrzebujesz, - No i w Gdańsku rewelacyjny widok z pięter 22,23,24,25,30 - ponad nami już tylko taras widokowy za który chętni muszą płacić :) Inspirujący widok. Także polecam pracę w samym AirHelp, nie tylko ze względu na benefity, ale i na to wszystko, co się tu dzieje: Twoja praca po prostu ma znaczenie! Miłego!

15
Bartosz
Inne
@pracująca

Kwestie, które opisałaś związane z pracą na stanowisku AirHelp, wyglądają całkiem obiecująco. Myślę, że dla osób, które stawiają przede wszystkim na rozwój zawodowy, będzie to idealne miejsce pracy. Mogłabyś napisać jakie warunki należy spełniać, aby w ogóle móc w taki sposób pracować? Trzeba studiować, czy może osoby ze średnim wykształceniem również są brane pod uwagę?

14
pracująca
@Bartosz

To znowu zależy do jakiego działu chcesz trafić. Jeżeli chcesz trafić do operacji, potrzebujesz z pewnością odpowiedniego nastawienia i powinieneś znać języki (im więcej - tym lepiej,ale do niektórych działów wystarczy angielski), potem awansujesz w ramach działu jeżeli chcesz zostać supervisorem albo team leaderem etc. Żeby pracować w takich teamach jak tech, product, legale etc. zazwyczaj potrzeba już wyksztalcenia kierunkowego i sporego doświadczenia, gdyż tu nie ma stanowisk juniorskich, albo pojawiają się sporadycznie. Ale znam przypadki, że na otwierane w tych działach były stanowiska juniorskie aplikowały również osoby wewnętrznie, np. z operacji i do tej pory kontynuują w działach swoją ścieżkę kariery. Więc to wszystko zależy od Ciebie jak chcesz sobą pokierować i do czego dążyć.

14
Wnuczek

Moja opinia co do AH jest neutralna. Przeżyłem tam wiele ciekawych momentów i wzruszających chwil. Jednakże zostałem zmuszony do odejścia pomimo dobrych wyników. PLUSY: Jest to dobra opcja dla ludzi młodych, szukających pierwszych doświadczeń, lub tych zorientowanych na pracę w korpo w kategorii HR lub chęci pnięcia się w szczeblach kariery managerskiej. Profity multisport/ kafeteria a także system bonusly i darmowe lunche. Praca wygodna, atomosfera dobra MINUSY: Jednakże jak popracuje się dłużej ( ja ponad 2 lata) przychodzi wypalenie, marazm, i coraz częstsze pytanie do samego siebie " Jaki sens ma ta robota?" Problem polega na tym, że na podstawowych stanowiskach operacyjnych klepiesz dzień w dzień to samo, nie widząc efektu. Owszem dostajesz informację, że wygrałeś sprawę, ale jest to suche, sztywne, bezpółciowe i jedziesz dalej..;) Dobra robota dla szukających managerskich doświadczeń, młodych mających 1 sze doświadczenia przed sobą i osób o twardej konstrukcji psychicznej pozwalającej pracować z takim samym zaangażowaniem wiele lat, robiąc codzienne to samo. Spokój i wygoda, ale satysfakcji i rozwoju własnej osoby mało. Pozdrawiam

Pracownik CAS

C.d . mojej opinii: - senior team leaderzy - doprowadzony do granic absurdu mikromanagement (pomysły nagrywania 1:1ów, pojawianie się na wszystkich 1:1ach w danym miesiącu, nagminne pojawianie się na team meetingach). Może to co prawda pomóc w rozwoju, gdyby osoba na pozycji seniorskiej miała dostateczną wiedzę, lata doświadczeń za sobą i nawyki nie tylko z AirHelpu, ale też z innych środowisk i organizacji. Tak mocne wkraczanie w kompetencje podwładnego to jednak moim zdaniem brak zaufania i wprowadzanie niezręcznej atmosfery w czasie tego rodzaju spotkań - agenci, co zrozumiałe, nie chcą otwierać się tak jak w trakcie zwyczajnych spotkań z przełożonym. Wielokrotnie senior przejmuje również w czasie takich spotkań pałeczkę, osłabiając autorytet i pozycję supervisora. Mikromanagement w rzadkich momentach obecności przeszkadza, to fakt, jednak jeszcze bardziej zaskakujący jest jednoczesny brak wsparcia i nagminne nieobecności seniorów - brak wsparcia w początkowej fazie pracy, anulowanie i nieprzekładanie pominiętych z winy seniora spotkań, kontakty głównie przez firmowy komunikator, koncentracja jedynie na grach i zabawach firmowych, tak jakby nie istniał żaden inny (ważny) temat - niekompetentny HR - podawanie pracownikowi mylących informacji, kilkukrotna zmiana wersji podawanych informacji Reasumując, jeżeli liczysz na pracę w dojrzałej organizacji z jasnymi regułami gry i dorosłym podejściem do pracowników, AirHelp omijaj szerokim łukiem - to korpo przedszkole z nastawieniem na przesadny fun. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z pracą i chcesz się gdzieś zahaczyć, żeby nabrać doświadczenia, a przy tym nie masz wygórowanych oczekiwań finansowych (zarobki są niskie, ale zgadzam się, że wyłącznie od nas zależy, czy przyjmiemy daną ofertę, czy nie) - to miejsce dla Ciebie.

Kamil
Inne
@Pracownik CAS

Pracodawca daje możliwości zatrudnienia osobom bez doświadczenia zawodowego? Napisałeś, że w Twojej ocenie jest to dobre miejsce pracy dla osób, które nie mają wygórowanych oczekiwań finansowych oraz szukają miejsca pracy, gdzie będą mogli nabrać doświadczenia. W takim wypadku proszę o odpowiedź, czy nie mając doświadczenia zawodowego, można zostać bez problemu przyjętym do pracy w tej firmie.

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik CAS
@Kamil

Oczywiście, że tak. Jest to praca dla studentów lub osób świeżo po studiach. Jedyne, czego się wymaga, to znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym. Całej reszty można się nauczyć w trakcie szkolenia. Proces nie jest trudny.

Były pracownik
@Pracownik CAS

Jako były pracownik tam - potwierdzam wszystko. Ciekawe, że to tylko w CASie ma miejsce i ludzie wolą przejść do innych. Może góra wreszcie powinna zwrócić uwagę, że seniorzy w CASie to porażka.

Anna
Inne
@Pracownik CAS

To super! Nie każda firma daje szansę osobom bez doświadczenia na nabycie go. Wydaję mi się zatem, że trzeba w sposób szczególny docenić AirHelp Poland za taką możliwość. A na jaki rodzaj umowy może liczyć taka nowo przyjęta osoba? Istnieje możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę?

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pogodna
@Pracownik CAS

Prawda! Obgadywanie, nierówne traktowanie, śmianie się z pracowników za plecami, niekompetentni team liderzy i kadra zarządzająca - dzięki (były legal dział).

Były pracownik CAS
@Pracownik CAS

Jako były pracownik - podpisuję się pod tym. Senior team leaderzy z 23go piętra kompletnie nie znają się na zarządzaniu i potrafią kłamać w żywe oczy i złapani na gorącym uczynku.

anonim

(usunięte przez administratora)

Damn

Niestety, nie jesteś jedyną osobą potraktowaną w taki sposób. Potwierdzam, że takie sytuacje w AirHelp to codzienność. Przypisywanie sobie cudzych pomysłów i opieranie na nich procedur to po prostu zwykłe niemoralne złodziejstwo, które ta firma popełniła wobec wielu swoich pracowników. Bez słowa dziękuję. Wśród managerów donosicielstwo to podstawa pracy. Jeśli nie mają podstaw do pozbycia sie kogoś, spokojnie knują jak wyszukać, gdzie i jakie wyniki znaleźć by ktoś wyleciał. Bylam świadkiem falsyfikowania 'dowodów'. Traktowanie ludzi na rozmowach gdy dowiaduja sie o tym, że wielkiej pani szefowej są niepotrzebni- poniżej wszelkiej krytyki. Poniżanie, wyśmiewanie, wywlekanie problemów osobistych.

Loko

Czy mozna sie rozwijac w tej firmie? Czy tylko praca wokol claimow ktore nic skomplikowanefo w sobie nie maja.

6
Anna
Inne
@Loko

Także byłabym zainteresowana tym, jak przedstawia się kwestia rozwoju zawodowego w AirHelp Poland. Na portalu pracodawcy.pracuj.pl widziałam, że firma chce teraz zatrudnić osoby na następujące stanowiska: QA Automation Engineer, Senior IT Talent Acquisition Specialist oraz English-speaking Junior Air Claim Specialist - Claim Assessment. O które z nich chciałbyś się ubiegać? Liczę na Twoją dalszą aktywność na forum!

12

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik CAS

Jako osoba z ponad 5-letnim doświadczeniem w pracy w korporacjach, uważam, że AirHelp to przede wszystkim firma na sam początek - dla osób w trakcie lub świeżo po studiach, bądź niemających wcześniejszego doświadczenia z pracą biurową. Jest to miejsce, które stosunkowo niskie pensje i dość powtarzalną pracę stara się wynagrodzić dobrymi benefitami (słynne już darmowe obiady, jogurty, sałatki, kanapki, napoje, wyciskarki do soków, owoce/system bonusly/opieka medyczna/możliwość nauki języków obcych - 1h tygodniowo), nowoczesnym biurem z widokiem na morze i całym mnóstwem wyjść integracyjnych. O ile powtarzalna praca w korporacji nie jest niczym niezwykłym, a benefity mogą cieszyć, moim zdaniem ilość minusów w tym miejscu zdecydowanie przeważa nad plusami: - atmosfera i kultura w pracy - zaznaczam, że jest to ocena subiektywna oraz zależy w znacznej mierze od działu i zespołu, którego jest się częścią, a także od osobowości i kultury pracownika - nacisk na gry i zabawy, przysłaniający chwilami główny cel, dla którego pojawiamy się w biurze + zbyt częste integracje (dla zabicia czasu w godzinach pracy, regularne teamowe, działowe, managerskie, sezonowe itp.) - jawna niechęć do osób zatrudnianych z zewnątrz na wyższe stanowiska (w większości przypadków brak chęci nawiązania kontaktu, separowanie się w mniejszych grupkach, jedynie zdawkowe odpowiadanie na pytania, bez jakiejkolwiek proaktywności w nawiązywaniu relacji. Oprócz tego, naśmiewanie się z kandydatów i świeżo zatrudnionych osób - na podstawie plotek lub profili społecznościowych) - kłótnie i obgadywanie się między członkami zespołu (zarówno na poziomie supervisorów jak i agentów) - nierówne traktowanie w obrębie jednego zespołu - przykładem są elastyczne godziny pracy tylko dla wybranych, mimo że w dziale CAS nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem, np. odbierania połączeń przychodzących. Wśród supervisorów nie wszyscy mają możliwość przychodzenia na 8 lub 9, mimo że obowiązki każdy ma takie same. Nowi pracownicy=gorsi pracownicy? - bimbanie w pracy przez supervisorów (zamykanie się w salkach na plotki, 20 przerw na "petka") i kontakt z zespołem głównie przez firmowy komunikator - brak zasad i organizacji wśród pracowników, bunt i obrażanie się przy próbach wprowadzenia jakichkolwiek zmian - brak kultury większości osób na wyższych stanowiskach. Wulgaryzmy w czasie spotkań używane są jako przecinki: powtarzane nagminnie"I co? I ch*j", "I co ku**a, pogadane? No, bo co ku**a będziemy tak siedzieć i pier**lić o niczym?" - niedoświadczenie osób na wyższych stanowiskach. Dla większości kadry zarządzającej AirHelp jest pierwszą pracą. Wystarczy tam popracować rok, góra półtora roku i to wystarcza już do objęcia roli managerskiej. Jest to zapewne zjawisko typowe dla szybko rozwijających się startupów, ale wpływa to na chaos i codzienne operacje. Części supervisorów/managerów brakuje nie tylko doświadczenia, ale też dojrzałości emocjonalnej niezbędnej do zarządzania zespołem. Wbrew panującemu tam przekonaniu, umiejętność zarządzania to nie tylko dar, ale też doświadczenie, dogłębne zrozumienie biznesu i szeroko pojęta dojrzałość, tak żeby móc być wzorem i kierunkowskazem dla swojego zespołu.

Zostaw merytoryczną opinię o AirHelp Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AirHelp Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AirHelp Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AirHelp Poland Sp. z o.o. napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AirHelp Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 195 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AirHelp Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii