Już pół roku mam tam na koncie. Nie wiem ile jeszcze tam będę. Przeanalizujmy sobie plusy i minusy w tym (usunięte przez administratora) gdzie są równi i równiejsi: Z plusów to regularne pieniądze do 10 dnia miesiąca. Odzież robocza, nie najgorsze jedzenie na kantynie. Grafik tygodniowy, nawet czyste łazienki. Spoko współpracownicy ale w zasadzie tylko same chłopy są w porządku. Baby- straszne, zawistne, lubią dyrygować, czasem opryskliwe (chociaż są pojedyncze jednostki, które uwielbiam). Jest w miarę luźno jak na 5 - gwiazdkowy hotel. Było dobrze póki Pan Thomas był dyrektorem całego hotelu. Potem się wszystko (usunięte przez administratora) No a teraz minusy ????: Grafik- to jest zabawa. Normalnie ubaw po pachy, bo potraktowali mnie jak zużytego kondoma (zwykła zapchajdziura) - już objaśniam. Na początku było fajnie pełno zmian potem wróciła osoba z urlopu i nagle o 70% mniej zmian. (Ogólnie to zmiany potrafiły być cofnięte na dzień przed zmianą) Przez 3 tygodnie składałem dyspozycję na 5-6 dni w tygodniu, raz dostałem jeden dzień przez pozostałe w ogóle ???? Gadka Gadka nic nie dało teksty typu no ale teraz jesteś Ty i ona i ona i rozumiesz każdy ma tyle godzin. Pewnie, że rozumiem, nie ma co dzielić. Ale (usunięte przez administratora) mnie to interesuje. Umawialiśmy się na co innego. Byłem takim osłem i posłusznym psiakiem, który był na każde zawołanie gdy jedna osoba dała (usunięte przez administratora) i nie mogła przyjść bo coś. W wakacje 3/4 personelu wyleciało na odpoczynek. Jakie były podziękowania, że fajnie, że można na mnie liczyć. Jasne, było (usunięte przez administratora)nie dawać absolutnie każdemu urlopu w jednym czasie xD. Nagle gdy już jest sezon (jesień-zima) nie ma dla mnie wciąż pracy bo uwaga! Przyjęli kolejnego ukraińca! Cyrk! A ja byłem w tym cyrku dyrygentem gdy opowiadałem o tym gościom. Tylko, że mi nie jest do śmiechu. Bardziej płaczu jak zostałem potężnie opluty. Wiadomo, że są równi I równiejsi. (usunięte przez administratora)W ogóle tyle (usunięte przez administratora) ukrainców w tej robocie i się poczuwają. Jakby jesteśmy na tym samym poziomie/szczeblu ale nie, oni mają inną mentalność. (usunięte przez administratora) . Ale tam nikt nic nie powie bo każdy umywa ręce. Każe iść do tego a ten do tego i tak w kółko. Wieczorowa zmiana musi sprzątać po rannej bo tym się nie chce bo są zmęczeni xD. Uwagi, że jedna zmiana musi sprzątać po drugiej. Normalnie jak dzieci. Ale nikt z tym nic nie zrobi. W końcu przestaną jęczeć? - zero kooperacji względem działów w gastro. A tym bardziej między działami hotelowymi. Ci to w ogóle mają (usunięte przez administratora)i zero zrozumienia. Totalnie nie wiedzą co się tam dzieje, nie rozumiem jak można mieć tak zamknięty łeb. H&R I tego podobne rządzą się ewidentnie innymi prawami. - Dyrektorka F&B na dzień 26 września 2024 roku. Aa Dajcie spokój. Już tak dawno niekompetentnej osoby nie widziałem. Można to porównać do memów, że ona tak się nie zna na zarządzaniu jak bardzo Prezydent nie zna się na konstytucji XD. Jej zasady i rządy nie mają pokrycia z gastro w tym miejscu. Próbuje na siłę wprowadzić coś co nie ma racji bytu xd. To tylko wydaje się fancy elegant place. Też przychodzi chołota z, którą trzeba się "ładnie" użerać. Może kiedyś byli w porządku goście. Teraz to (usunięte przez administratora) z zachowania z ukrainy. W ten sposób łatwo rozpoznać, że te miejsca odwiedzają klienci a nie goście, bo gość umie się zachować. Wie czym jest etykieta i tak dalej. (usunięte przez administratora) - Ciągłe obiecanki cacanki bez pokrycia. Zbijanie tematu, zlewki, braki odpowiedzi. Oczywiście, że to działa tylko w jedną stronę. Tobie nie wolno bo jak to tak xd. Jest tam olbrzymia rotacja przynajmniej rodaków. Ukraińce zostaną wiadomo dlaczego. Ciągle ktoś przychodzi Ciągle są zmiany informacje przepływają tam takim strumieniem jakby sikał emeryt. - (usunięte przez administratora)się o te opinie. Ci co pracują w gastro wiedzą, że ludzie to nieuprzejmi (usunięte przez administratora) Ale tylko Ci co pracują w gastro. Z innej strony czyli tej, która Cię oskarża lub suszy głowę zero zrozumienia. Oni nic nie kumają, że to stek bzdur. Napisany czy zgłoszony w złości. Przepraszam zawiści ludzkiej. Gdyby po prostu musieli odbębnić regułkę ale i powiedzieć szeptem, że domyślają się jak było naprawdę to człowiek zupełnie inaczej by to odbierał. Ale to znowu rozbija się o to, że oni nic nie wiedzą. Siedziałem tyle czasu, bo KOLEDZY bądź męscy współpracownicy są mega w porządku.(usunięte przez administratora) Odradzam dosłownie każdemu. To nie są te same pieniądze co w tych legendach co opowiadają starsi pracownicy. Czasy sprzed 10 i więcej lat nie wrócą. Nie warto ????
O jacie. Mówisz że pieniądze nie są te same co kiedyś, ale no raczej jakieś podwyzki przez ten cały czas były. To ile można swobodnie zarobić ?
Dużą tu macie rotację? Poprzednie wpisy sugerują, ze mało kto zostaje tu na dłużej. Kierownictwu to nie przeszkadza?
Moja opinia dotyczy hotelu europejskiego Raffles na Krakowskim Przedmiesciu. Odradzam pracę tam. Mialam mieć umowę o pracę, a co miesiąc przedłużano mi zlecenie, następnie po 3 miesiącach na dokładnie tym samym stanowisku dostalam pół etatu i umowę o pracę na ...okres próbny. W międzyczasie zgłosiłam (usunięte przez administratora) bezpośredniemu przełożonemu, którego dopuszczała się, nie tylko z resztą na mnie długoletni pracownik - pani na K. Przełożony odpowiedzial ze wie o wszystkim bo nie jestem pierwsza i z nią porozmawia. Skończyło się to tym że .. kierując się JEJ opinia nie przedłużył mi umowy.Szczerze mówiąc z tak (usunięte przez administratora) osobami i w tak fatalnej atmosferze nie dane mi było nigdzie indziej pracować . Na plus catering dla pracowników i to w zasadzie wszystko bo zarobki bardzo słabe. Napiwki ratowały budżet. Hotel utrzymanie pracowników przekierowywał na gości. Trochę wstyd. Serdecznie odradzam pracę tam , pracowałam w dziale SPA. Zero profesjonalizmu, niekompetentni przełożeni, tolerowany jest (usunięte przez administratora)
Byłam na dziale housekeeping. Gonitwa niesamowita. Niby płacą za godzinę, ale de fakto to od pokoju i w takim układzie na pracownika spadają wszelkie konsekwencje typu : gość przez pół godziny nie wychodzi z pokoju, który jest twoim ostatnim do zrobienia. Więc zostajesz dłużej i robisz, a nikt ci za to nie płaci. Tak samo traci się ten swój cenny czas na szukaniu rzeczy po magazynkach. Pracodawca ma zapewnić wymagany sprzęt do pracy, a ile razy się biegało po piętrach bo czegoś brakowało. I oczywiście traciło się ten cenny czas w maratonie ogarniania pokoi. Bo sprzątaniem ciężko to nazwać przy takim tempie. A jak w zestawie dostajesz ludzi od zaopatrzenia pokoi/magazynu którzy zamiast robić swoje to zostawiają ci w pokoju jakieś łóżeczka dziecięce do wyprowadzenia to jeszcze masz w gratisie czyjąś robotę. Noc w najtańszym pokoju 1600 zł a za zrobienie go dostajesz 30... Jedyny plus za obiady pracownicze.
Kiedy pracowałaś? Bo cięzko mi uwierzyc zeby placili 30 zl za jeden pokoj, no blagam... a nizej ktos napisal ze kasa ok.
Właśnie szukam dla siebie nowego zajęcia i tak trafiłam na ofertę do nich. Obecnie mają rekrutację dla młodszego kierownika kuchni. Ale oferta jest opublikowana po angielsku. Czyli co, na kuchni nie mówi sie po polsku, tak? Czy to tylko język rekrutacji a na co dzień komunikacja jest po polsku?
Pracuje od pół roku i bardzo sobie chwale prace właśnie tutaj . Atmosfera między pracownikami dobra , praca może być , płaca tez . Ogólnie polecam
Sława szefa kuchni prześciga jego samego. Niestety w negatywnym znaczeniu i dochodzi również do klientów. Posiadając świadomość, że jedzenie wychodzi z rąk nękanych psychicznie przez szefów kuchni kucharzy sprawia, że jedzenie nie smakuje dobrze. Jestem zaskoczony i zniesmaczony, że w miejscu o takiej renomie jest przyzwolenie na to co się tam dzieje. Pewnie opowieści w "świecie gastronomii" krążą już o tym miejscu od dawna. Szkoda, że za całą sytuację płacą jedynie ci, którzy ciężko tam pracują lub pracowali - bo musieli zrezygnować ze względu na szacunek do samego siebie i brak zgody na takie traktowanie. Niestety takie osoby odchodzą w ciszy ponieważ obawiają się, że szefowie kuchni będą się na nich mścić w przyszłości (świat gastronomii jest hermetyczny, szczególnie ten w Warszawie). Jako klient nie mam takich obaw i dlatego zdecydowałem się wypowiedzieć. W kuchni stwarzana jest przez szefów bardzo niezdrowa atmosfera i nie jest to stres związany z chęcią utrzymywania wysokich standardów. Okazywany jest brak szacunku dla pracowników. Pracownicy, którzy szanują standardy i oczekują jedynie tego samego od pracodawcy składają po krótkim czasie pracy wypowiedzenia. Hotel to nie tylko piękne wnętrza ale również atmosfera i kultura. Jako klient oczekuję by w miejscu, które chwali się wspaniałą renomą nie zapominano o kulturze pracy. Ważne jest dla mnie również by swoje pieniądze zostawiać tym, którzy na to zasługują. Mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne za kuchnię pochylą się nad obecną sytuacją i przywrócą tej kuchni poziom jaki ta kuchnia powinna reprezentować.
Możesz podać jakiś przykład traktowania pracownika w kuchni bądź w innym dziale, żebym wiedział czy chciałbym się tu zatrudnić? No i co z pieniędzmi, jaką kwotę z tego, co zostawia klient, otrzymuje pracowniki w postaci pensji oraz premii, jeśli takowe tu są?
To jaka w końcu jest tu atmosfera w pracy? Niektórzy piszą ze ok, a inni że słabo. Może ostatnio się poprawiło? Kierownictwo zwracają większą uwagę na integracje?
Współpracownicy lubią obgadywać innych pracowników nawet z tego samego działu. Atmosfera zła, kierownicy nękają psychicznie pracowników. Jeśli ktoś ma tu pracować to polecam nikomu nic o sobie nie mówić i nie gadać z nikim najlepiej o niczym. Wykonać pracę i Elo. Atmosfera powoduje duży stres i presję, ilość pracy nie do wykonania A za nadgodziny nie chcą płacić. Pozdrawiam
I z tym zgadzam się w zupełności. Zacznijmy jednak od tego, że wszystko zależy od działu w którym się pracuje. Nie bez powodów HE nazywany jest przez niektórych pracowników wojskiem. To naprawdę praca dla najbardziej wytrwałych i odpornych ludzi w swoim zawodzie. Nękania, znęcanie się psychiczne, (usunięte przez administratora) szeroko w tym znaczeniu pojęty i absolutny ogrom pracy wynikający z braku pracowników jest chlebem powszednim. Pracę w HE można okręcić złotą klatką. Z zewnątrz wszystko wydaje się błyskotliwe i piękne, ale gdy tylko wejdziemy w struktury wewnętrzne firmy zaczyna mocno śmierdzieć.
Z tego co wy tu piszecie to serio praca u nich to jakaś szkoła życia. Już nawet dyscyplinę pomijając tutaj najgorzej, że płacić godnie nie chcą, skoro problem z tymi nadgodzinami jest... Wy dalej się tam u nich męczycie czy już dawno uciekliście?
Każdy kto szanuje siebie i zna swoją wartość dawno odszedł już tego miejsca. Rotacja pracowników w działach jest tak duża, że mijasz czasem osoby, które widzisz pierwszy raz na oczy, a znajome wcześniej twarze już się na horyzoncie nie pojawiają. Wypowiadam się o dziale F&B, bo byłam jego częścią, jednak problem leży w większości działów. To miejsce kusi, szczególnie mniej doświadczonych prawników, jednak bardzo szybko następuje zderzenie z zimną rzeczywistością. Wiem, że nie jestem jedyną osobą, która odetchnęła po odejściu. Plusem jest to, że szkoła życia, której doświadcza tam pracownik i logo hotelu w CV otwiera wiele, wiele drzwi na kolejnych etapach kariery. Wcale się nie dziwie, że mądrzejsi wykorzystają to miejsce jako przystanek do przeskoku dalej. Pracownicy są jednak zastraszani i mobbingowani, więc wiele wiarygodnych opinii o pracodawcy po prostu się nie pojawia.
To może warto zgłosić odpowiednim instytucjom to, że się dzieją u was takie rzeczy jak zastraszanie?
Witam widziałem ze poszukują ludzi/kucharzy ma ktoś jakieś doświadczenie z tym hotelem ?? W kwestii pracy,pensji?
Czy hotel się teraz jakoś inaczej nazywa?
Dlaczego administrator kasuje niepochlebne wpisy?
Jeśli ktoś byłby zainteresowany pracą w tym hotelu, to pod linkiem: https://pracodawcy.pracuj.pl/h-e-s-a-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-sp-k,353832 znajduje się kilka aktywnych ofert pracy. Czy wg. Was warunki współpracy są na tyle dobre, że warto byłoby aplikować?
(usunięte przez administratora)
Czemutak negatywnie wypowiadasz sie o dziale security? Pracowales tam? Stalo sie cos co mialo znaczacy wplyw na Twoja opinie?
Przepracowałam prawie rok w FB. Odradzam. Brak jakiegokolwiek szacunku do pracowników. W żabce płacą lepiej, ale wymagań milion.... jedynym plusem były piękne wnętrza tego miejsca.. Atmosfera napięta i sztywna. Menedżerka restauracji jest największą intrygantką w tym hotelu.
Co masz na myśli pisząc "FB"? Jakie dokładnie sytuacje ukształtowały Twoją negatywną opinię na temat pracy w Hotelu Raffles Europejski Warsaw? Czy powiedziałabyś coś więcej na temat pracy w tym hotelu? Jestem ciekawy jakie mają wymagania, na jakie można liczyć zarobki i jak wyglądają relacje pomiędzy pracownikiem, a szefostwem, tym bardziej, że aktualnie poszukują kandydatów na kilka stanowisk, oferty można znaleźć tutaj: https://pracodawcy.pracuj.pl/h-e-s-a-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-sp-k,353832.
Po pierwsze do administratorów wypadało by po tak długim czasie zmienić nazwę i adres na prawidłową, czyli Raffles Europejski Warsaw i Krakowskie Przedmieście 13 żeby nie wprowadzać ludzi w błąd. Po drugie, szczerze odradzam, problem w tym miejscu tkwi w Dyrektorze (Pani Dyrektor) HRu, która krótko mówiąc nie wie co czyni. W szczególności tandem: Dyrektor Generalny hotelu i Dyrektor HR to jest nieustający popis niekompetencji i ślizgania się po tematach zastępczych, nie wiarygodne że takie osoby mogą się znaleźć na tak ważnych stanowiskach. Jestem wystarczająco wysoko żeby to samemu widzieć, ale również słyszeć od innych członków kadry kierowniczej i nazywać po imieniu. Ludzie odpływali cały czas, ale ostatnio to wręcz się rozpoczął exodus od stanowisk liniowych, przez kierownicze po nawet dyrektorskie, zniechęcają do pracy nawet najbardziej zaangażowane osoby. W skrócie jeśli trafisz do Recepcja, Housekeeping, Butlerzy, Spa, czy Techniczni to Twoi szefowie będą o Ciebie dbać na tyle ile mogą (nie zawsze wiele mogą). Jeżeli trafisz do Kuchni, Restauracji, Baru, Finansów, czy HR to żal mi Ciebie... Identyfikujesz z tym miejscem, nie chcesz s..ć w swoje gniazdo, ale jak patrzysz jak kolejne dobre osoby odchodzą i z dnia na dzień wybijana jest z Ciebie jakakolwiek motywacja do Pracy , to miarka się przebiera, ja też w krótce stąd odchodzę, były wielkie ambicje jest wielkie rozczarowanie...
Bardzo dobre opinie więc trudno dostać się pracy. Może trzeba spokojnie przyjąć porażkę , że nie spełniamy oczekiwań!
Czy chodzi Wam o obecny Raffles Europejski? jeśli tak to miałam wątpliwą przyjemność uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym i smialo mogę powiedzieć nie polecam. zaproszona zostałam od razu od tylnego wejscia od ochrony, przyszla po mnie osoba z wyrazu twarzy zla na caly swiat, nie przedstawila sie i zaprowadzila mnie do malej salki 3x3m bez okien za to jeden okragly stol 4 krzesla i flip chart z notatkami po lekcji jezyka angielskiego. nie zaproponowano mi szklanki wody. w czasie godzinnej rozmowy rozmawialam z trzema roznymi osobami w tym HR. od wejscia rozmowcy daja do zrozumienia ze spotkalismy sie bo to JA czegos od nich chce wiec musze sie wykazac. padlo pytanie od kobiety czy jako mloda mama nie bede chodzic na zbyt duzo zwolnien lekarskich . HR po 5 minutowej rozmowie juz wszystko o mnie wiedziala - jakiego typu osoba jestem, jaki mam charakter... ogolnie wyszlam z tej rozmowy spocona (brak powietrza w pokoju), zmeczona jakbym maraton przebiegla i z bolem glowy. a po wszystkim nikt sie do mnie nie odezwal i na wyniki rekrutacji "czekam" juz 4 tygodnie.
Czy ktoś z Was pracuje w firmie Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa, bo dawno nic nie pojawiało się na ich temat? Mamy nadzieję na nowe informacje odnośnie pracy.
wyzysk, niska płaca, nie wypłacają nadgodzin,(usunięte przez administratora), już tylko ukraina się godzi na takie warunki, wystarczy spojrzeć kto pracuje w barze i restauracji, dzieci - lat 18. pozdrawiam.
Możesz precyzyjniej przedstawić to, co napisałeś na temat pracy w firmie Hotel Europejski w Warszawie? W szczególności chciałbym, żebyś napisał, czy rzeczywiście w tej firmie dochodzi do zjawiska mobbingu? Jest to poważny zarzut, dlatego należałoby go odpowiednio uargumentować. Sprecyzuj, proszę swoją wypowiedź.
Podpowiedzcie czy hotel potrzebuje a może rekrutuje aktualnie ?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.