Opinie o Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. w Warszawa

klient restauracji
Inne

Sława szefa kuchni prześciga jego samego. Niestety w negatywnym znaczeniu i dochodzi również do klientów. Posiadając świadomość, że jedzenie wychodzi z rąk nękanych psychicznie przez szefów kuchni kucharzy sprawia, że jedzenie nie smakuje dobrze. Jestem zaskoczony i zniesmaczony, że w miejscu o takiej renomie jest przyzwolenie na to co się tam dzieje. Pewnie opowieści w "świecie gastronomii" krążą już o tym miejscu od dawna. Szkoda, że za całą sytuację płacą jedynie ci, którzy ciężko tam pracują lub pracowali - bo musieli zrezygnować ze względu na szacunek do samego siebie i brak zgody na takie traktowanie. Niestety takie osoby odchodzą w ciszy ponieważ obawiają się, że szefowie kuchni będą się na nich mścić w przyszłości (świat gastronomii jest hermetyczny, szczególnie ten w Warszawie). Jako klient nie mam takich obaw i dlatego zdecydowałem się wypowiedzieć. W kuchni stwarzana jest przez szefów bardzo niezdrowa atmosfera i nie jest to stres związany z chęcią utrzymywania wysokich standardów. Okazywany jest brak szacunku dla pracowników. Pracownicy, którzy szanują standardy i oczekują jedynie tego samego od pracodawcy składają po krótkim czasie pracy wypowiedzenia. Hotel to nie tylko piękne wnętrza ale również atmosfera i kultura. Jako klient oczekuję by w miejscu, które chwali się wspaniałą renomą nie zapominano o kulturze pracy. Ważne jest dla mnie również by swoje pieniądze zostawiać tym, którzy na to zasługują. Mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne za kuchnię pochylą się nad obecną sytuacją i przywrócą tej kuchni poziom jaki ta kuchnia powinna reprezentować.

Paweł
Inne
@Anonim

Możesz podać jakiś przykład traktowania pracownika w kuchni bądź w innym dziale, żebym wiedział czy chciałbym się tu zatrudnić? No i co z pieniędzmi, jaką kwotę z tego, co zostawia klient, otrzymuje pracowniki w postaci pensji oraz premii, jeśli takowe tu są?

1
anonim Nowy wpis
Inne

Jaka pensja na początek jest proponowana dla technika dyżurnego, bo zastanawiam się czy aplikować? W ogłoszeniu napisane jest, że to praca od zaraz, wiec od kiedy mógłbym zacząć? Czy układając grafik, przełożeni biorą pod uwagę dni, w których ktoś nie może przyjść do pracy? Może ktoś wyjaśnić na czym polegają karty przedpłacone?

Jola
Pracownik

Pracuje od pół roku i bardzo sobie chwale prace właśnie tutaj . Atmosfera między pracownikami dobra , praca może być , płaca tez . Ogólnie polecam

Karolina Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Jola

Witam mozna zapytacjak Pani tam się dostała? I jak można tam aplikować?

klient restauracji
Inne

Sława szefa kuchni prześciga jego samego. Niestety w negatywnym znaczeniu i dochodzi również do klientów. Posiadając świadomość, że jedzenie wychodzi z rąk nękanych psychicznie przez szefów kuchni kucharzy sprawia, że jedzenie nie smakuje dobrze. Jestem zaskoczony i zniesmaczony, że w miejscu o takiej renomie jest przyzwolenie na to co się tam dzieje. Pewnie opowieści w "świecie gastronomii" krążą już o tym miejscu od dawna. Szkoda, że za całą sytuację płacą jedynie ci, którzy ciężko tam pracują lub pracowali - bo musieli zrezygnować ze względu na szacunek do samego siebie i brak zgody na takie traktowanie. Niestety takie osoby odchodzą w ciszy ponieważ obawiają się, że szefowie kuchni będą się na nich mścić w przyszłości (świat gastronomii jest hermetyczny, szczególnie ten w Warszawie). Jako klient nie mam takich obaw i dlatego zdecydowałem się wypowiedzieć. W kuchni stwarzana jest przez szefów bardzo niezdrowa atmosfera i nie jest to stres związany z chęcią utrzymywania wysokich standardów. Okazywany jest brak szacunku dla pracowników. Pracownicy, którzy szanują standardy i oczekują jedynie tego samego od pracodawcy składają po krótkim czasie pracy wypowiedzenia. Hotel to nie tylko piękne wnętrza ale również atmosfera i kultura. Jako klient oczekuję by w miejscu, które chwali się wspaniałą renomą nie zapominano o kulturze pracy. Ważne jest dla mnie również by swoje pieniądze zostawiać tym, którzy na to zasługują. Mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne za kuchnię pochylą się nad obecną sytuacją i przywrócą tej kuchni poziom jaki ta kuchnia powinna reprezentować.

Anonim Nowy wpis
Były pracownik
@klient restauracji

Cała prawda. W każdym dziale tak jest. RAFFLES.

Paweł Nowy wpis
Inne
@Anonim

Możesz podać jakiś przykład traktowania pracownika w kuchni bądź w innym dziale, żebym wiedział czy chciałbym się tu zatrudnić? No i co z pieniędzmi, jaką kwotę z tego, co zostawia klient, otrzymuje pracowniki w postaci pensji oraz premii, jeśli takowe tu są?

1
Antoni
Inne

To jaka w końcu jest tu atmosfera w pracy? Niektórzy piszą ze ok, a inni że słabo. Może ostatnio się poprawiło? Kierownictwo zwracają większą uwagę na integracje?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
J.
Pracownik

Współpracownicy lubią obgadywać innych pracowników nawet z tego samego działu. Atmosfera zła, kierownicy nękają psychicznie pracowników. Jeśli ktoś ma tu pracować to polecam nikomu nic o sobie nie mówić i nie gadać z nikim najlepiej o niczym. Wykonać pracę i Elo. Atmosfera powoduje duży stres i presję, ilość pracy nie do wykonania A za nadgodziny nie chcą płacić. Pozdrawiam

A
Były pracownik
@J.

I z tym zgadzam się w zupełności. Zacznijmy jednak od tego, że wszystko zależy od działu w którym się pracuje. Nie bez powodów HE nazywany jest przez niektórych pracowników wojskiem. To naprawdę praca dla najbardziej wytrwałych i odpornych ludzi w swoim zawodzie. Nękania, znęcanie się psychiczne, (usunięte przez administratora) szeroko w tym znaczeniu pojęty i absolutny ogrom pracy wynikający z braku pracowników jest chlebem powszednim. Pracę w HE można okręcić złotą klatką. Z zewnątrz wszystko wydaje się błyskotliwe i piękne, ale gdy tylko wejdziemy w struktury wewnętrzne firmy zaczyna mocno śmierdzieć.

1
Małgorzata
Inne
@A

Z tego co wy tu piszecie to serio praca u nich to jakaś szkoła życia. Już nawet dyscyplinę pomijając tutaj najgorzej, że płacić godnie nie chcą, skoro problem z tymi nadgodzinami jest... Wy dalej się tam u nich męczycie czy już dawno uciekliście?

A
Były pracownik
@Małgorzata

Każdy kto szanuje siebie i zna swoją wartość dawno odszedł już tego miejsca. Rotacja pracowników w działach jest tak duża, że mijasz czasem osoby, które widzisz pierwszy raz na oczy, a znajome wcześniej twarze już się na horyzoncie nie pojawiają. Wypowiadam się o dziale F&B, bo byłam jego częścią, jednak problem leży w większości działów. To miejsce kusi, szczególnie mniej doświadczonych prawników, jednak bardzo szybko następuje zderzenie z zimną rzeczywistością. Wiem, że nie jestem jedyną osobą, która odetchnęła po odejściu. Plusem jest to, że szkoła życia, której doświadcza tam pracownik i logo hotelu w CV otwiera wiele, wiele drzwi na kolejnych etapach kariery. Wcale się nie dziwie, że mądrzejsi wykorzystają to miejsce jako przystanek do przeskoku dalej. Pracownicy są jednak zastraszani i mobbingowani, więc wiele wiarygodnych opinii o pracodawcy po prostu się nie pojawia.

Renata
Inne
@A

To może warto zgłosić odpowiednim instytucjom to, że się dzieją u was takie rzeczy jak zastraszanie?

Habababa
Pracownik
 Pytanie

Witam widziałem ze poszukują ludzi/kucharzy ma ktoś jakieś doświadczenie z tym hotelem ?? W kwestii pracy,pensji?

Tomasz
Inne

Czy hotel się teraz jakoś inaczej nazywa?

Ja

Dlaczego administrator kasuje niepochlebne wpisy?

Antoni
Inne

Jeśli ktoś byłby zainteresowany pracą w tym hotelu, to pod linkiem: https://pracodawcy.pracuj.pl/h-e-s-a-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-sp-k,353832 znajduje się kilka aktywnych ofert pracy. Czy wg. Was warunki współpracy są na tyle dobre, że warto byłoby aplikować?

anonim

(usunięte przez administratora)

Nicknick

Czemutak negatywnie wypowiadasz sie o dziale security? Pracowales tam? Stalo sie cos co mialo znaczacy wplyw na Twoja opinie?

Kocham Gastro
 Rekomendacja

Przepracowałam prawie rok w FB. Odradzam. Brak jakiegokolwiek szacunku do pracowników. W żabce płacą lepiej, ale wymagań milion.... jedynym plusem były piękne wnętrza tego miejsca.. Atmosfera napięta i sztywna. Menedżerka restauracji jest największą intrygantką w tym hotelu.

Antoni
Inne
@Kocham Gastro

Co masz na myśli pisząc "FB"? Jakie dokładnie sytuacje ukształtowały Twoją negatywną opinię na temat pracy w Hotelu Raffles Europejski Warsaw? Czy powiedziałabyś coś więcej na temat pracy w tym hotelu? Jestem ciekawy jakie mają wymagania, na jakie można liczyć zarobki i jak wyglądają relacje pomiędzy pracownikiem, a szefostwem, tym bardziej, że aktualnie poszukują kandydatów na kilka stanowisk, oferty można znaleźć tutaj: https://pracodawcy.pracuj.pl/h-e-s-a-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-sp-k,353832.

4
Jedna Pani

Po pierwsze do administratorów wypadało by po tak długim czasie zmienić nazwę i adres na prawidłową, czyli Raffles Europejski Warsaw i Krakowskie Przedmieście 13 żeby nie wprowadzać ludzi w błąd. Po drugie, szczerze odradzam, problem w tym miejscu tkwi w Dyrektorze (Pani Dyrektor) HRu, która krótko mówiąc nie wie co czyni. W szczególności tandem: Dyrektor Generalny hotelu i Dyrektor HR to jest nieustający popis niekompetencji i ślizgania się po tematach zastępczych, nie wiarygodne że takie osoby mogą się znaleźć na tak ważnych stanowiskach. Jestem wystarczająco wysoko żeby to samemu widzieć, ale również słyszeć od innych członków kadry kierowniczej i nazywać po imieniu. Ludzie odpływali cały czas, ale ostatnio to wręcz się rozpoczął exodus od stanowisk liniowych, przez kierownicze po nawet dyrektorskie, zniechęcają do pracy nawet najbardziej zaangażowane osoby. W skrócie jeśli trafisz do Recepcja, Housekeeping, Butlerzy, Spa, czy Techniczni to Twoi szefowie będą o Ciebie dbać na tyle ile mogą (nie zawsze wiele mogą). Jeżeli trafisz do Kuchni, Restauracji, Baru, Finansów, czy HR to żal mi Ciebie... Identyfikujesz z tym miejscem, nie chcesz s..ć w swoje gniazdo, ale jak patrzysz jak kolejne dobre osoby odchodzą i z dnia na dzień wybijana jest z Ciebie jakakolwiek motywacja do Pracy , to miarka się przebiera, ja też w krótce stąd odchodzę, były wielkie ambicje jest wielkie rozczarowanie...

Karolina
Inne

Bardzo dobre opinie więc trudno dostać się pracy. Może trzeba spokojnie przyjąć porażkę , że nie spełniamy oczekiwań!

1
Agata Z.
@Karolina

Karolina o jakich dobrych opiniach piszesz? Gdzie ich szukać?

Agata Z.

Czy chodzi Wam o obecny Raffles Europejski? jeśli tak to miałam wątpliwą przyjemność uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym i smialo mogę powiedzieć nie polecam. zaproszona zostałam od razu od tylnego wejscia od ochrony, przyszla po mnie osoba z wyrazu twarzy zla na caly swiat, nie przedstawila sie i zaprowadzila mnie do malej salki 3x3m bez okien za to jeden okragly stol 4 krzesla i flip chart z notatkami po lekcji jezyka angielskiego. nie zaproponowano mi szklanki wody. w czasie godzinnej rozmowy rozmawialam z trzema roznymi osobami w tym HR. od wejscia rozmowcy daja do zrozumienia ze spotkalismy sie bo to JA czegos od nich chce wiec musze sie wykazac. padlo pytanie od kobiety czy jako mloda mama nie bede chodzic na zbyt duzo zwolnien lekarskich . HR po 5 minutowej rozmowie juz wszystko o mnie wiedziala - jakiego typu osoba jestem, jaki mam charakter... ogolnie wyszlam z tej rozmowy spocona (brak powietrza w pokoju), zmeczona jakbym maraton przebiegla i z bolem glowy. a po wszystkim nikt sie do mnie nie odezwal i na wyniki rekrutacji "czekam" juz 4 tygodnie.

Administrator

Czy ktoś z Was pracuje w firmie Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa, bo dawno nic nie pojawiało się na ich temat? Mamy nadzieję na nowe informacje odnośnie pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smutnaPrawda
@Administrator

wyzysk, niska płaca, nie wypłacają nadgodzin,(usunięte przez administratora), już tylko ukraina się godzi na takie warunki, wystarczy spojrzeć kto pracuje w barze i restauracji, dzieci - lat 18. pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antoni
Inne
@smutnaPrawda

Możesz precyzyjniej przedstawić to, co napisałeś na temat pracy w firmie Hotel Europejski w Warszawie? W szczególności chciałbym, żebyś napisał, czy rzeczywiście w tej firmie dochodzi do zjawiska mobbingu? Jest to poważny zarzut, dlatego należałoby go odpowiednio uargumentować. Sprecyzuj, proszę swoją wypowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
Inne

Podpowiedzcie czy hotel potrzebuje a może rekrutuje aktualnie ?

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Karowa 14-16 lok. 15
    00-324 Warszawa
  • NIP: 5213036065 REGON: 16006852 KRS: 0000246655
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Europejski w Warszawie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii