Nie polecam! Szczególnie Roberta Młynka, który wykorzystuje starszych ludzi wciskając fotowoltaike za mniejsza sumę i finalnie okazało się, ze koszt założenia jest dwukrotnie wyższy!!!! Firma montażowa zrobiła dziury w tynku, po zgłoszeniu złe wykonanej pracy do dziś nikt nie przyjechał tego poprawić! Od roku próbuje uzyskać pomoc od kogokolwiek z tej firmy jednak wszyscy umywają ręce dlatego sprawę kieruje do sądu!!!!!
Nie zgadzam się z tą opinią , pan Robert jest dobrym doradcą , załatwił nam pompę ciepła i fotowoltanike , koszty były takie o jakich mówił i były zapisane w umowie , pomógł nam wypełnić wniosek na dotacje z czystego powietrza i dostaliśmy całą sumę o jakiej mówił na spotkaniu z nami , często dzwoni do nas zapytać czy wszystko dobrze , jesteśmy zadowoleni , i bardzo dziękujemy za pomoc , będziemy polecać pana Roberta i firmę a pompa jest super , mało prądu zużywa i jest wygoda
Instalacje zamontowano w lipcu ubiegłego roku, przedstawiciel wszystko pięknie opisywał i obiecywał. Mówił o dofinansowaniu na 3 tysiące, na które wypełniał wniosek. Zapewniał, że w ciągu kilku miesięcy pieniądze zostaną wypłacone na moje konto. Okazało się jednak ze takowy wniosek nie został przesłany do NFOŚiGW. Dofinanowanie przeszło przed nosem dzięki serdeczności przedstawiciela, z którym nie można nawiązać jakiegokolwiek kontaktu od września zeszłego roku. Przedstawiciele przed założeniem instalacji są cudownymi czarodziejami. Po zainstalowaniu paneli znikają w mgnieniu oka i pozostawiają swoich klientów samych sobie.
Nie polecam firmy . Jak są problemy to kończy się rozmowa telefoniczną . Nikt łaskawie nie przyjedzie sprawdzic co się dzieje z ich strony jest wszystko ok a rachunki rosną . Omijacie tą firmę szeroko . Żałuję że mam od nich fotowoltaikę inne firmy są bardziej kompetentne.
Walcze od dwóch lat. Wydałem pieniądze i nigdy jeszcze nie działała instalacja poprawnie. Przy mocy 5kW generowaną mam moc 2,5 kW. Obsługo to jakaś porażka nie ma z kim rozmawiać. to jest nie do pomyślenia.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Przemek witam w klubie . Rachunki miały być mniejsze okazuje się że są większe poza telefonami nic nie robią . Serwis nie ma zamiaru przyjechać żeby sprawdzić co się dzieje przez telefon słyszę tylko że z ich strony wszystko ok . Zostaje droga sądową trudno czasu stracę ale nie podaruje ich zachowania i bubla jaki zostawili . Nie polecam tej firmy omijać szerokim łukiem.
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Opinia o oddziale we Wrocławiu. Moja wspaniała przygoda w (jescze wtedy) Fotontechnik, rozpoczeła się od znalezienia przeze mnie na OLX, jako praca biurowa w centrum. Po telefonie od centrali, otrzymałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną. Spotkanie rekrutacyjne (w dwie osoby, tu widać szacunek do czasu kandydata) w całkiem miłej atmosferze, po nim mieliśmy dostać zaproszenie na drugi etap rekrutacji. W etapie drugim finalnie zdradzili nam nazwę firmy i to czym zajmuje się ten oddział (czysta komedia). Najpierw prezentacja o fotowaltaice, zasadach działania paneli, stawkach za prace i wszystkich korzyściach jakie płyną z tej pracy: karta multisport, luxmed, oba za darmo (zapamiętajcie ten fragment). Na koniec spotkania test z wiedzy nabytej podczas tego spotkania XD, po nim inforamcja zwrotna czy jesteśmy przyjęci. Na moje nieszczęscie zostałem przyjęty, a desperacja jaka kazała mi wówczas iść w to dalej była zbyt silna, żeby zrezygnować. Rozpoczeliśmy tygodniowe szkolenie w biurze, darmowa pizza, kawa, miła atmosfera, p*erdolenie jaką to oni są pozytywną firmą, no cud nie praca, wygrana w totka. Po tym tygodniu test z wiedzy i podpisanie umowy (umowa podpisywana z zewnętrzną firmą, dla której pracowałem w Fotontechnik do innogy) i tu zaczeły się schody. Podstawa (śmieszne 1950 na tamten czas) wypłacana za odbyte spotnia z klientem, w rezultacie nie do zrobienia, ponieważ stawka okazała się być niższa niż obiecywano. Prowizja, również magicznie mniejsza, a luxmed i multisport za opłatą 130 złotych za każde, po mojej rozmowie z przełożonym o niezgodnościach, zostało mi powiedziane, że musiało mi się wydawać (usunięte przez administratora) 10 osób usłyszało to samo, więc nieźle). Nadmienie jeszcze, że podpisujemy umowe o dzieło. Praca okazała się być typowym door2door (usunięte przez administratora) w słońcu od 13 do 19 (jak dobrze pójdzie), przerwe można sobie zrobić, ale były osoby, które potrafiły nakablowac na Ciebie za odpoczywanie na ławce (Jeżeli takowa była na danym obszarze). Dzień rozpoczynalismy w biurze od typowych, powtarzanych tysiące razy corpo biznes couchingowych porad, ponieważ to nasze nastawienie było problemem, a więszość potencjalnych klientów jest nastawiona na tak, 3 razy nie i temu podobne. Praca jak wspomniałem door2door, polegająca na umawianiu spotkań w miastach i wsiach do 100km od biura, zbieranie numerów od potencjalych klientów, które każdego dnia musieliśmy opisac w raporcie, a wszystkie te numery wstawic do systemu (budowanie bazy danych dla innych działów :)). (usunięte przez administratora) Szale goryczy po niecałym miesiącu przelała propozycja wyjazdu na jednodniowe szkolenie do inego miasta, cytując "twoje wyniki za tobą prezemawiąją", co jest śmieszne, bo były tragiczne. Ponad 2 godziny jazdy, spotaknie z innymi odzdziałami, poczęstunek i uwaga, to samo couchingowe gadanie co w biurze na miejscu, no wspaniale. Po wyrażeniu chęci rezygnacji, nastawiony byłem na dłuższą rozmowę, dojazd w jedną stronę zajął dłużej. 3 minuty podpisania rozwiązania umowy po zgodzie obu stron, zero pytań, nic. Warto nadmienić, że w przypadku podpadnięcia przełożonym naliczna jest kara za brak przepracowania 8 tygodni, kara dotyczy też błędów w raporcie (brak jednego numeru telefonu: 500 złotych), oddanie niekąpletnych notatek ze szkoleń też wiązało się z karą.(usunięte przez administratora) Zignorowanie problemów pracowników było na pożądku dziennym (wszelkie fobie były traktowane z przymróżeniem oka), doprowadzjąc mnie do ataków paniki w czasie pracy i rozmowach o tym, że "muszę się przemóc" świetna rada, dzięki. Wspomne jeszcze o sytuacji, która wynikła jakiś czas po zakończeniu współpracy, przełożony wiedział gdzie pracowałem wcześniej i dlaczego nie pracowałem tam na dany moment (brak etatu przez covid), wróciłem do wcześniejszej pracy krótko po opuszczeniu fotonu. Na googlu w opiniach pojawiła się opinia krytykująca to miejsce, od osoby, której było widać, że nigdy tam nie było, doodatkowo sam nick już podpowidał kto jest za to odpowiedzialny. Mam nadzieję, że Wasza piramida finansowa upadnie, chociaż wniioskując po zmianie nazwy firmy, coś musiało się dziać. Serdecznie nie pozdrawiam Były pracownik tego (sami sobie dopowiedzcie) PS.: Mowa oczywiście o Fotontechnik będącym częścią Innogy, proszę nie pisąć, że pracowałem dla innej firmy.
Chętnie bym się podzielił ta wiedzą, ale ci ludzie mają wszystkie moje dane i boję sie o własne bezpieczeństwo. Pozdrawiam
Odradzam. Całkowicie niekompetentny handlowiec, który nie ma zielonego pojęcia co sprzedaje. Nie potrafił nawet w sposób właściwy wyliczyć naszego zapotrzebowania.
Mam pytanie bo byli u mnie i skończyło się na zaciągnięcie kredytu czy to jest umowa I czy mogę zrezygnować I czy oni zwrócą pieniądze do banku czy zostanę jak ten gupi z placeniwm za to bez toaaru
Jest to umowa po około 2 tygodniach odzywa się audytor przyjeżdża i patrzy jak to wygląda co jest do wymiany itp. I później montują
Rozumiem A jak mam napisać rezygnację co mam napisać żeby zrezygnować z kredytu I zrezygnować z umowy z efoton I na jakie adresy bank Alior I jaki adres efoton
Wszystkie informacje zawarte zostały w umowie. Zapraszamy również do kontaktu z infolinią tel. 22 266 85 83 lub pod adresem info@eonfoton.pl
Ma ktoś może pompę ciepła Foton Air 11 i może powiedzieć jak to wygląda z realnym zużyciem prądu i czy pompa rzeczywiście dobrze grzeje??
Też jestem ciekawy gdyż zastanawiam się nad tą pompą ciepła. Szymon jaką dostałeś wycene? U mnie (usunięte przez administratora) (cena zawiera koszt montażu i wszystkich elementów wymienionych w załączonej Karcie Katalogowej)
U mnie jest rozważana 11 albo 19. Ta większa wyceniana na (usunięte przez administratora) a 11 (usunięte przez administratora). Te (usunięte przez administratora)na zawory bezpieczeństwa pompy zwrotne itp w razie potrzeby wymiany.
I jak tam zdecydowałeś się? różne firmy daja praktycznie porównywalne cenowo oferty.. w tej cenie zastanawiam się nad ta air 11 lub panasonic T-Cap 9Kw 3-fazy. Słabsza, ale niby wystarczająca i panasonic.
tak zdecydowałem się tylko audytor ma ocenić czy 11 czy 19 a co panasonica to pytałem znajomego bo ma i u niego przez półtorej roku zjadło 15 tysięcy kw prądu więc trochę odstrasza
Witam Generalnie zachowanie firmy w stylu gwarancja do bramy póżniej się nie znamy. Przy prezentacji oferty i podpisaniu dokumentów wszystko cacy. W Pana imieniu dopełniamy wszystkich formalności, składamy dokumenty o dofinansowanie, mamy ludzi którzy cały czas monitorują Pana instalację. Gdyby wystąpiła jakaś awaria od razu reagujemy. Praktyka? Proszę bardzo: - montaż super, nie mogę mieć o nic pretensji, inna bajka, że to była firma zewnętrzna gdzieś ze śląska, ja mieszkam w miejscowości Mników, gm. liszki w Małopolsce. Chłopaki instalację 10kW zamontowali szybko, sprawnie, śmiesznie pogwarzyli, posprzątali po sobie nie zostawiając najmniejszego syfu, gorąco polecam, mam nr do chłopaków więc w razie w mogę udostępnić - pierwszy problem to wyłączająca się instalacja i "monitorująca" ją firma, nic takiego nie ma miejsca, nikt tego nie monitoruje, jak zareagowałem to usłyszałem że przecież wszystko jest w porządku, to chmury są.... uwaga, panele (falownik) z ich oferty w słoneczny dzień jest w stanie wyłączyć chmurka przysłaniająca słońce (podkreślam słowo wyłączyć nie ograniczyć produkcję), z tym tematem walczę bo firma jak i tauron narazie ma temat w pompie, a ja przez 8 miesięcy funkcjonowania instalacji oddałem 2x mniej energii niż pobrałem - a teraz wisienka, dofinansowanie, usłyszałem od pracownika, że wszystko jest złożone w odpowiednim urzędzie, więc cierpliwie czekałem, odezwałem się ponownie, zadzwoniłem na infolinię, podałem swoje dane, dokumenty są złożone proszę dzwonić na infolinię urzędu który wypłaca dofinansowania, po 1,5h oczekiwania na infolinii w ciągu 30s dowiedziałem się żadne dokumenty nie zostały złożone, dzwonię więc do foton technik/eon z zapytaniem czy dokumenty zostały złożone, tak zostały złożone, to proszę o przesłanie mailem dokumentów które zostały złożone, ok, prześlamy. Poniżej mail jaki dostałem z "wysłanymi dokumentami": " "Po weryfikacji systemowej, dział dotacyjny nie znalazł wysłanych przez Państwa niezbędnych dokumentów do dotacji Mój Prąd 3.0. Wniosek nie został złożony przez naszą firmę z uwagi na brak wymaganych upoważnień." Oczywiście wszystkie dokumenty z mojej strony zostały podpisane i przekazane pracownikowi podczas podpisywania umowy. Mam taką informację, potwierdzającą złożenie papierów o dofinanswanie do odpowiedniego urzędu, w postaci wiadomości na telefonie. Generalnie porażka jeśli chodzi o podejście do klienta, zero odpowiedzialności, dali ciała i myślą, że ujdzie im to płazem. (usunięte przez administratora)
@Wojtek - w celu weryfikacji opisanych zdarzeń, prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Cześć. Miałem siedzieć cicho, ale jednak sumienie nie. Pozwala mi. Spać po nocach. Kupiłem panele we wrześniu ubiegłego roku. Wszystko było super do momentu podłączenia instalacji do licznika. 4 miesiące panele mi nie działały, bo coś się podziało z adresem. Emila. W. Firmie. Za 4 miesiące niedziałania paneli ( płaciłem gotówką) i za 4 miesiące. Płacenia za prąd dostałem rekompensatę 72 zł. 4 x 30 = 120 72 / 120 = 0.60 gr Super, codziennie mogłem kupić sobie gumę Turbo i z nerwów ją żuć
Super. Ja jestem zadowolony z fotowoltaniki. Miało być 4.125 jest 4.5 po roku. Pozdrawiam Piotra Pawlaka, ale firmy nie bo nie chcieli. Mi. Podać nr tel do. Pana. A mam polecenia dla niego, chcieli sami sobie zabrać kontakty
Fotowoltaike od Foton technik mam od 1,5r. Przedstawiciel Piotr (na Pana trzeba sobie zapracować) złoty człowiek jeśli chodzi o opowieści ale niestety wiele się nie sprawdziło. Obiecał 5000zl dofinansowania i oczywiście firma miała wszystko załatwić, a wyszło na to że przysłali tylko instrukcje jak to zrobić i już nie na 5 a na 3tys . Panele miały być wkręcone w dach - położyli balastów. Mieli mi sparować z aplikacją żeby był podgląd w tel. to tylko powiedzieli żonie że to proste i sobie zrobimy to sami. Może proste ale nie dla nas i zrobił nam dopiero pan z firmy która robiła nam druga instalacje. Z Piotrem brak jakiegokolwiek kontaktu choć przy podpisaniu umowy twierdził że nr. tel. jest jego prywatnym i niezamierza zmieniać. Teraz będę zakładał pompę ciepła i oczywiście zgłosiła się z ofertą firma eon foton ale zdecydowanie nie skorzystam. Wybrałem mała , lokalna firmę która zakładała komplet u znajomych, na wizji lokalnej właściciel a nie 1 z 1000 przedstawicieli i w razie czego wiadomo kogo za jaja złapać;)
Jest dokładnie tak jak napisane. Z dala o tej firmy, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy szukaj wiatru w polu. Wszystkiego się wypierają, ode mnie wzięli pełnomocnictwa do załatwienia spraw licznikowych w Tauronie (scalenie liczników w garażu i budynku mieszkalnym), nic nie zrobili i wszystkiego się wyparli bo w umowie nie było nic o tym napisane. Oczywiście przez podpisaniem umowy zapewnienia że wszystko zrobią i nic mnie nie będzie obchodziło. Dwa miesiące z nimi walczyłem żeby wogóle ruszyła mi zamontowana przez nich instalacja fotowoltaiczna bo nie podpięli jej pod ten licznik co trzeba, totalna olewka, telefon tylko na infolinię bo pracownik który podpisywał umowę nie odbiera. W odpowiedzi na reklamację bezczelnie stwierdzili że sprawy licznikowe ich nie dotyczą, świadomie wprowadzają nieznających się na prądzie klientów w błąd. Wziąłem dopiero lokalną firmę, podłączyli prawidłowo instalację w dwie godziny i załatwili sprawy licznikowe w 2 dni. Nic mnie nie obchodziło poza tym że musiałem zapłacić ekstra za to co solennie mi obiecywała firma Foton. Odradzam każdemu jakikolwiek kontakt z tymi naciągaczami. Chyba że ktoś lubi się denerwować. Teraz będę montował pompę ciepła i tylko lokalny instalator wchodzi w grę. Już jestem z nim umówiony, mieszka 15 kilometrów ode mnie a nie 300 czy 400.
Czy ktoś z Was jest w stanie podać jakiś namiar na osoby decyzyjne w tej firmie??Choćby mail? Jakiś może dział prawny, prezes ? miesiąc temu napisana reklamacja, a odpowiedzi brak, do tego, jak już uda mi się do kogoś dodzwonić, to i tak nic sie nie dzieje poza pytaniem, skąd ma Pani mój nr? Źle dopasowana pompa do instalacji, więc proszę sobie wyobrazić jakie mamy rachunki za prąd :-(
@Niezadowolony Klient - proszę o przekazanie szczegółów zgłoszenia oraz danych Inwestora, na adres info@eonfoton.pl. Chętnie pomożemy.
Wątpię żeby panu coś się udało wynegocjować. Ja od 2 lat czekam. Na. Montaż zabezpieczeń do falownika i nikt nie przyjechał. Prawnik wysłała pismo to dostaliśmy odp. Że nie wyraziliśmy się jasno co do problemu.
Czy to prawda,że firma zapewnią duża ilość leadów daje służbową toyotę i iPhona?
może ktoś z Was wie czy jest jakakolwiek szansa na (usunięte przez administratora) stażu w tej firmie?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio na hr@eonfoton.pl; udzielimy wszystkich niezbędnych i aktualnych informacji.
Obsługa fatalna, nie polecam tej firmy. Podpisałem umowę na fotowoltaikę. Zgodnie z zasadami wpłaciłem należną zaliczkę. Dalej miała być już tylko realizacja w przeciągu 3 tygodni. Po miesiącu przesłano mi informację, że poprzedni projekt był źle sporządzony technicznie i że oni przesyłają mi nowy projekt ale nie będę miał tej mocy instalacji jak w umowie lecz o 2 KW mniejszą. Nie zgodziłem sie z tym. Oni przesłali mi zatem nowy projekt na podobną moc jak w umowie z tym że instalacja ta miałby już kosztować o 50% drożej. Nie zgodziłem się z tym gdyż , nie podano mi żadnego uzasadnienia na tak wysoki wzrost cen ( zgodziłbym się na mniejsza kwotę ale nie na taką. Jaką mam gwarancję, że cena ta nie będzie nadal rosnąć a instalacji nie będzie?
@Ryszard - w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem Dział Sprzedaży, by wspólnie przeanalizować przesłany projekt i omówić, związaną z tym, zmianę ceny (która kształtuje się nieco inaczej, niż opisano w opinii).
Nie polecam pracy w tej firmie, naciąganie ludzi na instalacje po czym kiedy klient podpisze umowę ignorancja 100% wobec klienta.
Oczywiście że tak, do tego wszytsko zostaje z reguły na głowie przedstwieciela, a firma często zawodzi na każdym etapie. Szczególnie widoczne w przypadku pomp ciepła, gdy coś sie dzieje serwis zasadniczo nie istnieje.
No ale czy od jakichś napraw itp. nie ma już innego działu? Chyba sprzedawca i tak się nie powinien tym zajmować?
Absolutnie się nie zgadzam z Pana opinią. Ja mam instalację od 2 lat i do dziś mam kontakt z Doradcą. Przedstawiciele, bardzo się przykładają do tego , aby ich praca była wykonywana profesjonalnie i bez żadnych zastrzeżeń.
Firma Pięknie mówi jak przyjedzie obiecują gruszki na wierzbie a jak już podpiszesz umowę maja cię głęboko gdzieś nigdy nigdy firma przyjechała ns montaż kompletnie nie przygotowana brak np wiertarki pożyczali od właściciela zamontowali uchwyty w krokwie gdzie te pękły w pół nie chciałem odebrać protokołu zdawczego to powiedział konsultant niech pan podpisze my wyślemy firmę na kontrole minął rok brak odzewu
Jeżeli podczas montażu wystąpiły nieprawidłowości, prosimy o ich zgłoszenie na adres info@eonfoton.pl. Prosimy o podanie, w wiadomości, danych inwestora. Sprawa zostanie szczegółowo zweryfikowana.
Chcę założyć pompę od Air, ale nie mogę się doprosić od 6 miesięcy specyfikacji technicznej. Chciałbym wiedzieć, jak pompa obsługuje 2 obiegi (podłogowy i grzejnikowy), czy sterownik ma możliwość obsługi siłowników mieszaczy i czy jest możliwość podłączenia modułu rozszerzeń, aby podłączyć kolejne obiegi grzewcze?
Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sprawy i danymi kontaktowymi na info@eonfoton.pl.
Mogę potwierdzić, że na projekcie zakładano iż moja instalacja wyprodukuje rocznie 3700kW, co by pokryło moje całkowite zużycie energii. Po pełnym roku od stycznia do stycznia użytkowania instalacja wyprodukowała 2700kW, czyli dużo mniej niż obiecywano. Pomimo zamontowania optymalizatorów moc jest mniejsza od oczekiwanej. Teraz będę dokładał druki obwód o połowę mniejszy od starego, a jego koszt będzie taki jak wcześniej większej części. Gdyby szanowni Państwo z Fotona poinformowali mnie o możliwości tak dużej różnicy w stosunku do planowanej mocy, to wówczas mogłem zbudować od razu większą instalację i zaoszczędziłbym na tym blisko połowę tego co muszę wydać. Oczywiści firma liczy swoje zyski, klient to dojna krowa. Nie wiem czy inne firmy też tak szacują.
@Artur W celu weryfikacji zgłoszenia, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji, wraz z danymi, na adres info@eonfoton.pl.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.