Opinie o Innogy Fotowoltaika (E.On Foton Sp. Z O.O.) w Warszawa

E.ON Foton to doświadczona i innowacyjna firma, która oferuje kompleksową usługę doradztwa, projektowania i profesjonalnego montażu instalacji fotowoltaicznych. Zapewniamy dostęp do ekologicznych i nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym będą Państwo w stanie cieszyć się niezależnością energetyczną, a także niższymi rachunkami za prąd. Stawiamy na ekologiczne rozwiązania i cały czas poszerzamy ofertę produktów dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Zapewniamy kompleksową usługę doradztwa, projektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych. Posiadamy zasoby umożliwiające utrzymanie standardów dających naszym Klientom wsparcie oraz gwarantującym bezpieczeństwo na każdy etapie realizacji i użytkowania instalacji fotowoltaicznej. Nasza firma fotowoltaiczna jest jej częścią. Jesteśmy zaufanym partnerem. Nasz zespół to doświadczeni projektanci, monterzy oraz osoby z uprawnieniami wymaganymi do montażu instalacji fotowoltaicznych. Zostaliśmy wyróżnieni Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021 w kategorii „Instalacje fotowoltaiczne”. Ponadto jako jedyna firma zajmująca się sprzedażą i montażem instalacji fotowoltaicznych otrzymaliśmy Srebrny Laur Konsumenta 2021. Dzięki swojemu odpowiedzialnemu wyborowi, wspomożemy również proces ograniczania emisji CO2 do atmosfery, który jest kluczowy dla stanu naszej planety. Warto podkreślić, iż oferta naszej firmy fotowoltaicznej jest skierowana zarówno do Klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Do tej pory udało nam się zamontować setki tysięcy modułów fotowoltaicznych na terenie Polski, a wśród naszych Klientów znalazły się małe, średnie i duże firmy, gospodarstwa rolnicze, a także osoby prywatne. Zaufaj liderowi branży fotowoltaicznej w Polsce!


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o E.ON Foton Sp. z o.o. w Warszawa

Polaniec
Inne

Nie polecam! Szczególnie Roberta Młynka, który wykorzystuje starszych ludzi wciskając fotowoltaike za mniejsza sumę i finalnie okazało się, ze koszt założenia jest dwukrotnie wyższy!!!! Firma montażowa zrobiła dziury w tynku, po zgłoszeniu złe wykonanej pracy do dziś nikt nie przyjechał tego poprawić! Od roku próbuje uzyskać pomoc od kogokolwiek z tej firmy jednak wszyscy umywają ręce dlatego sprawę kieruje do sądu!!!!!

2
ara
Inne
@Polaniec

popieram- wyspecjalizowany dezinformator i manipulant

1
Wrocław
Inne
@Polaniec

Nie zgadzam się z tą opinią , pan Robert jest dobrym doradcą , załatwił nam pompę ciepła i fotowoltanike , koszty były takie o jakich mówił i były zapisane w umowie , pomógł nam wypełnić wniosek na dotacje z czystego powietrza i dostaliśmy całą sumę o jakiej mówił na spotkaniu z nami , często dzwoni do nas zapytać czy wszystko dobrze , jesteśmy zadowoleni , i bardzo dziękujemy za pomoc , będziemy polecać pana Roberta i firmę a pompa jest super , mało prądu zużywa i jest wygoda

Niezadowolona
Inne

Instalacje zamontowano w lipcu ubiegłego roku, przedstawiciel wszystko pięknie opisywał i obiecywał. Mówił o dofinansowaniu na 3 tysiące, na które wypełniał wniosek. Zapewniał, że w ciągu kilku miesięcy pieniądze zostaną wypłacone na moje konto. Okazało się jednak ze takowy wniosek nie został przesłany do NFOŚiGW. Dofinanowanie przeszło przed nosem dzięki serdeczności przedstawiciela, z którym nie można nawiązać jakiegokolwiek kontaktu od września zeszłego roku. Przedstawiciele przed założeniem instalacji są cudownymi czarodziejami. Po zainstalowaniu paneli znikają w mgnieniu oka i pozostawiają swoich klientów samych sobie.

1
Anna
Inne

Nie polecam firmy . Jak są problemy to kończy się rozmowa telefoniczną . Nikt łaskawie nie przyjedzie sprawdzic co się dzieje z ich strony jest wszystko ok a rachunki rosną . Omijacie tą firmę szeroko . Żałuję że mam od nich fotowoltaikę inne firmy są bardziej kompetentne.

Przemek
Inne

Walcze od dwóch lat. Wydałem pieniądze i nigdy jeszcze nie działała instalacja poprawnie. Przy mocy 5kW generowaną mam moc 2,5 kW. Obsługo to jakaś porażka nie ma z kim rozmawiać. to jest nie do pomyślenia.

Pracodawca

@Przemek

Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl

Anna
Inne
@Przemek

Przemek witam w klubie . Rachunki miały być mniejsze okazuje się że są większe poza telefonami nic nie robią . Serwis nie ma zamiaru przyjechać żeby sprawdzić co się dzieje przez telefon słyszę tylko że z ich strony wszystko ok . Zostaje droga sądową trudno czasu stracę ale nie podaruje ich zachowania i bubla jaki zostawili . Nie polecam tej firmy omijać szerokim łukiem.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.

Pytania

Czy miałam do czynienia z tego typu branżą

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy B2B Sales Manager
Gdańsk
Gremi Personal Sp. z o.o.
(145 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Projektant/-tka OZE
Toruń
Green Capital S.A.
(152 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Na szczęście były pracownik
Były pracownik

Opinia o oddziale we Wrocławiu. Moja wspaniała przygoda w (jescze wtedy) Fotontechnik, rozpoczeła się od znalezienia przeze mnie na OLX, jako praca biurowa w centrum. Po telefonie od centrali, otrzymałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną. Spotkanie rekrutacyjne (w dwie osoby, tu widać szacunek do czasu kandydata) w całkiem miłej atmosferze, po nim mieliśmy dostać zaproszenie na drugi etap rekrutacji. W etapie drugim finalnie zdradzili nam nazwę firmy i to czym zajmuje się ten oddział (czysta komedia). Najpierw prezentacja o fotowaltaice, zasadach działania paneli, stawkach za prace i wszystkich korzyściach jakie płyną z tej pracy: karta multisport, luxmed, oba za darmo (zapamiętajcie ten fragment). Na koniec spotkania test z wiedzy nabytej podczas tego spotkania XD, po nim inforamcja zwrotna czy jesteśmy przyjęci. Na moje nieszczęscie zostałem przyjęty, a desperacja jaka kazała mi wówczas iść w to dalej była zbyt silna, żeby zrezygnować. Rozpoczeliśmy tygodniowe szkolenie w biurze, darmowa pizza, kawa, miła atmosfera, p*erdolenie jaką to oni są pozytywną firmą, no cud nie praca, wygrana w totka. Po tym tygodniu test z wiedzy i podpisanie umowy (umowa podpisywana z zewnętrzną firmą, dla której pracowałem w Fotontechnik do innogy) i tu zaczeły się schody. Podstawa (śmieszne 1950 na tamten czas) wypłacana za odbyte spotnia z klientem, w rezultacie nie do zrobienia, ponieważ stawka okazała się być niższa niż obiecywano. Prowizja, również magicznie mniejsza, a luxmed i multisport za opłatą 130 złotych za każde, po mojej rozmowie z przełożonym o niezgodnościach, zostało mi powiedziane, że musiało mi się wydawać (usunięte przez administratora) 10 osób usłyszało to samo, więc nieźle). Nadmienie jeszcze, że podpisujemy umowe o dzieło. Praca okazała się być typowym door2door (usunięte przez administratora) w słońcu od 13 do 19 (jak dobrze pójdzie), przerwe można sobie zrobić, ale były osoby, które potrafiły nakablowac na Ciebie za odpoczywanie na ławce (Jeżeli takowa była na danym obszarze). Dzień rozpoczynalismy w biurze od typowych, powtarzanych tysiące razy corpo biznes couchingowych porad, ponieważ to nasze nastawienie było problemem, a więszość potencjalnych klientów jest nastawiona na tak, 3 razy nie i temu podobne. Praca jak wspomniałem door2door, polegająca na umawianiu spotkań w miastach i wsiach do 100km od biura, zbieranie numerów od potencjalych klientów, które każdego dnia musieliśmy opisac w raporcie, a wszystkie te numery wstawic do systemu (budowanie bazy danych dla innych działów :)). (usunięte przez administratora) Szale goryczy po niecałym miesiącu przelała propozycja wyjazdu na jednodniowe szkolenie do inego miasta, cytując "twoje wyniki za tobą prezemawiąją", co jest śmieszne, bo były tragiczne. Ponad 2 godziny jazdy, spotaknie z innymi odzdziałami, poczęstunek i uwaga, to samo couchingowe gadanie co w biurze na miejscu, no wspaniale. Po wyrażeniu chęci rezygnacji, nastawiony byłem na dłuższą rozmowę, dojazd w jedną stronę zajął dłużej. 3 minuty podpisania rozwiązania umowy po zgodzie obu stron, zero pytań, nic. Warto nadmienić, że w przypadku podpadnięcia przełożonym naliczna jest kara za brak przepracowania 8 tygodni, kara dotyczy też błędów w raporcie (brak jednego numeru telefonu: 500 złotych), oddanie niekąpletnych notatek ze szkoleń też wiązało się z karą.(usunięte przez administratora) Zignorowanie problemów pracowników było na pożądku dziennym (wszelkie fobie były traktowane z przymróżeniem oka), doprowadzjąc mnie do ataków paniki w czasie pracy i rozmowach o tym, że "muszę się przemóc" świetna rada, dzięki. Wspomne jeszcze o sytuacji, która wynikła jakiś czas po zakończeniu współpracy, przełożony wiedział gdzie pracowałem wcześniej i dlaczego nie pracowałem tam na dany moment (brak etatu przez covid), wróciłem do wcześniejszej pracy krótko po opuszczeniu fotonu. Na googlu w opiniach pojawiła się opinia krytykująca to miejsce, od osoby, której było widać, że nigdy tam nie było, doodatkowo sam nick już podpowidał kto jest za to odpowiedzialny. Mam nadzieję, że Wasza piramida finansowa upadnie, chociaż wniioskując po zmianie nazwy firmy, coś musiało się dziać. Serdecznie nie pozdrawiam Były pracownik tego (sami sobie dopowiedzcie) PS.: Mowa oczywiście o Fotontechnik będącym częścią Innogy, proszę nie pisąć, że pracowałem dla innej firmy.

1
Piotrek
Pracownik
 Pytanie
@Na szczęście były pracownik

U jakiego Managera pracowałeś ?

Na szczęście były pracownik
Były pracownik
@Piotrek

Chętnie bym się podzielił ta wiedzą, ale ci ludzie mają wszystkie moje dane i boję sie o własne bezpieczeństwo. Pozdrawiam

1
Marian
Inne

Odradzam. Całkowicie niekompetentny handlowiec, który nie ma zielonego pojęcia co sprzedaje. Nie potrafił nawet w sposób właściwy wyliczyć naszego zapotrzebowania.

Jupi mateusz
Kandydat

Mam pytanie bo byli u mnie i skończyło się na zaciągnięcie kredytu czy to jest umowa I czy mogę zrezygnować I czy oni zwrócą pieniądze do banku czy zostanę jak ten gupi z placeniwm za to bez toaaru

Szymon
Inne
@Jupi mateusz

Jest to umowa po około 2 tygodniach odzywa się audytor przyjeżdża i patrzy jak to wygląda co jest do wymiany itp. I później montują

Orfik
Były pracownik
@Jupi mateusz

Ma Pan 14 dni od momentu podpisania umowy z bankiem na rezygnację...

@Jupi mateusz
Inne
@Orfik

Rozumiem A jak mam napisać rezygnację co mam napisać żeby zrezygnować z kredytu I zrezygnować z umowy z efoton I na jakie adresy bank Alior I jaki adres efoton

Pracodawca

@@Jupi mateusz

Wszystkie informacje zawarte zostały w umowie. Zapraszamy również do kontaktu z infolinią tel. 22 266 85 83 lub pod adresem info@eonfoton.pl

Szymon
Inne
 Pytanie

Ma ktoś może pompę ciepła Foton Air 11 i może powiedzieć jak to wygląda z realnym zużyciem prądu i czy pompa rzeczywiście dobrze grzeje??

Piotr
Inne
 Pytanie
@Szymon

Też jestem ciekawy gdyż zastanawiam się nad tą pompą ciepła. Szymon jaką dostałeś wycene? U mnie (usunięte przez administratora) (cena zawiera koszt montażu i wszystkich elementów wymienionych w załączonej Karcie Katalogowej)

Szymon
Inne
@Piotr

U mnie jest rozważana 11 albo 19. Ta większa wyceniana na (usunięte przez administratora) a 11 (usunięte przez administratora). Te (usunięte przez administratora)na zawory bezpieczeństwa pompy zwrotne itp w razie potrzeby wymiany.

Piotr
Inne
 Pytanie
@Szymon

I jak tam zdecydowałeś się? różne firmy daja praktycznie porównywalne cenowo oferty.. w tej cenie zastanawiam się nad ta air 11 lub panasonic T-Cap 9Kw 3-fazy. Słabsza, ale niby wystarczająca i panasonic.

Szymon
Inne
@Piotr

tak zdecydowałem się tylko audytor ma ocenić czy 11 czy 19 a co panasonica to pytałem znajomego bo ma i u niego przez półtorej roku zjadło 15 tysięcy kw prądu więc trochę odstrasza

Aleksandra
Inne
@Szymon

A co oni piszą o niej? Chyba warto zaufać temu co mówią o produkcie??

Wojtek
Inne
 Pytanie

Witam Generalnie zachowanie firmy w stylu gwarancja do bramy póżniej się nie znamy. Przy prezentacji oferty i podpisaniu dokumentów wszystko cacy. W Pana imieniu dopełniamy wszystkich formalności, składamy dokumenty o dofinansowanie, mamy ludzi którzy cały czas monitorują Pana instalację. Gdyby wystąpiła jakaś awaria od razu reagujemy. Praktyka? Proszę bardzo: - montaż super, nie mogę mieć o nic pretensji, inna bajka, że to była firma zewnętrzna gdzieś ze śląska, ja mieszkam w miejscowości Mników, gm. liszki w Małopolsce. Chłopaki instalację 10kW zamontowali szybko, sprawnie, śmiesznie pogwarzyli, posprzątali po sobie nie zostawiając najmniejszego syfu, gorąco polecam, mam nr do chłopaków więc w razie w mogę udostępnić - pierwszy problem to wyłączająca się instalacja i "monitorująca" ją firma, nic takiego nie ma miejsca, nikt tego nie monitoruje, jak zareagowałem to usłyszałem że przecież wszystko jest w porządku, to chmury są.... uwaga, panele (falownik) z ich oferty w słoneczny dzień jest w stanie wyłączyć chmurka przysłaniająca słońce (podkreślam słowo wyłączyć nie ograniczyć produkcję), z tym tematem walczę bo firma jak i tauron narazie ma temat w pompie, a ja przez 8 miesięcy funkcjonowania instalacji oddałem 2x mniej energii niż pobrałem - a teraz wisienka, dofinansowanie, usłyszałem od pracownika, że wszystko jest złożone w odpowiednim urzędzie, więc cierpliwie czekałem, odezwałem się ponownie, zadzwoniłem na infolinię, podałem swoje dane, dokumenty są złożone proszę dzwonić na infolinię urzędu który wypłaca dofinansowania, po 1,5h oczekiwania na infolinii w ciągu 30s dowiedziałem się żadne dokumenty nie zostały złożone, dzwonię więc do foton technik/eon z zapytaniem czy dokumenty zostały złożone, tak zostały złożone, to proszę o przesłanie mailem dokumentów które zostały złożone, ok, prześlamy. Poniżej mail jaki dostałem z "wysłanymi dokumentami": " "Po weryfikacji systemowej, dział dotacyjny nie znalazł wysłanych przez Państwa niezbędnych dokumentów do dotacji Mój Prąd 3.0. Wniosek nie został złożony przez naszą firmę z uwagi na brak wymaganych upoważnień." Oczywiście wszystkie dokumenty z mojej strony zostały podpisane i przekazane pracownikowi podczas podpisywania umowy. Mam taką informację, potwierdzającą złożenie papierów o dofinanswanie do odpowiedniego urzędu, w postaci wiadomości na telefonie. Generalnie porażka jeśli chodzi o podejście do klienta, zero odpowiedzialności, dali ciała i myślą, że ujdzie im to płazem. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Wojtek

@Wojtek - w celu weryfikacji opisanych zdarzeń, prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi inwestora, na adres info@eonfoton.pl

Leszek.
Inne

Cześć. Miałem siedzieć cicho, ale jednak sumienie nie. Pozwala mi. Spać po nocach. Kupiłem panele we wrześniu ubiegłego roku. Wszystko było super do momentu podłączenia instalacji do licznika. 4 miesiące panele mi nie działały, bo coś się podziało z adresem. Emila. W. Firmie. Za 4 miesiące niedziałania paneli ( płaciłem gotówką) i za 4 miesiące. Płacenia za prąd dostałem rekompensatę 72 zł. 4 x 30 = 120 72 / 120 = 0.60 gr Super, codziennie mogłem kupić sobie gumę Turbo i z nerwów ją żuć

Mariusz
Inne

Super. Ja jestem zadowolony z fotowoltaniki. Miało być 4.125 jest 4.5 po roku. Pozdrawiam Piotra Pawlaka, ale firmy nie bo nie chcieli. Mi. Podać nr tel do. Pana. A mam polecenia dla niego, chcieli sami sobie zabrać kontakty

Aneta
Inne
@Mariusz

A brał pan dofinansowanie na to? Jestem ciekawa ile można zaoszczędzić przy takiej mocy

Grzegorz
Inne
@Mariusz

To da się dalej zamówić u przedstawiciela? Nie odchodzą od tego?

Piotr Pawlak
Pracownik
@Mariusz

Mój nr tel to 512063973. Pozdrawiam Piotr Pawlak

Krzysztof Kalisz
Inne

Fotowoltaike od Foton technik mam od 1,5r. Przedstawiciel Piotr (na Pana trzeba sobie zapracować) złoty człowiek jeśli chodzi o opowieści ale niestety wiele się nie sprawdziło. Obiecał 5000zl dofinansowania i oczywiście firma miała wszystko załatwić, a wyszło na to że przysłali tylko instrukcje jak to zrobić i już nie na 5 a na 3tys . Panele miały być wkręcone w dach - położyli balastów. Mieli mi sparować z aplikacją żeby był podgląd w tel. to tylko powiedzieli żonie że to proste i sobie zrobimy to sami. Może proste ale nie dla nas i zrobił nam dopiero pan z firmy która robiła nam druga instalacje. Z Piotrem brak jakiegokolwiek kontaktu choć przy podpisaniu umowy twierdził że nr. tel. jest jego prywatnym i niezamierza zmieniać. Teraz będę zakładał pompę ciepła i oczywiście zgłosiła się z ofertą firma eon foton ale zdecydowanie nie skorzystam. Wybrałem mała , lokalna firmę która zakładała komplet u znajomych, na wizji lokalnej właściciel a nie 1 z 1000 przedstawicieli i w razie czego wiadomo kogo za jaja złapać;)

1
Mark
Inne
@Krzysztof Kalisz

Jest dokładnie tak jak napisane. Z dala o tej firmy, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy szukaj wiatru w polu. Wszystkiego się wypierają, ode mnie wzięli pełnomocnictwa do załatwienia spraw licznikowych w Tauronie (scalenie liczników w garażu i budynku mieszkalnym), nic nie zrobili i wszystkiego się wyparli bo w umowie nie było nic o tym napisane. Oczywiście przez podpisaniem umowy zapewnienia że wszystko zrobią i nic mnie nie będzie obchodziło. Dwa miesiące z nimi walczyłem żeby wogóle ruszyła mi zamontowana przez nich instalacja fotowoltaiczna bo nie podpięli jej pod ten licznik co trzeba, totalna olewka, telefon tylko na infolinię bo pracownik który podpisywał umowę nie odbiera. W odpowiedzi na reklamację bezczelnie stwierdzili że sprawy licznikowe ich nie dotyczą, świadomie wprowadzają nieznających się na prądzie klientów w błąd. Wziąłem dopiero lokalną firmę, podłączyli prawidłowo instalację w dwie godziny i załatwili sprawy licznikowe w 2 dni. Nic mnie nie obchodziło poza tym że musiałem zapłacić ekstra za to co solennie mi obiecywała firma Foton. Odradzam każdemu jakikolwiek kontakt z tymi naciągaczami. Chyba że ktoś lubi się denerwować. Teraz będę montował pompę ciepła i tylko lokalny instalator wchodzi w grę. Już jestem z nim umówiony, mieszka 15 kilometrów ode mnie a nie 300 czy 400.

Niezadowolony klient
Inne
 Pytanie

Czy ktoś z Was jest w stanie podać jakiś namiar na osoby decyzyjne w tej firmie??Choćby mail? Jakiś może dział prawny, prezes ? miesiąc temu napisana reklamacja, a odpowiedzi brak, do tego, jak już uda mi się do kogoś dodzwonić, to i tak nic sie nie dzieje poza pytaniem, skąd ma Pani mój nr? Źle dopasowana pompa do instalacji, więc proszę sobie wyobrazić jakie mamy rachunki za prąd :-(

Pracodawca

@Niezadowolony klient

@Niezadowolony Klient - proszę o przekazanie szczegółów zgłoszenia oraz danych Inwestora, na adres info@eonfoton.pl. Chętnie pomożemy.

witam w klubie
Pracownik
@Niezadowolony klient

Ja tak walczę od ponad roku

Przykro mi. Pozew ZBIOROWY
Inne
@Niezadowolony klient

Wątpię żeby panu coś się udało wynegocjować. Ja od 2 lat czekam. Na. Montaż zabezpieczeń do falownika i nikt nie przyjechał. Prawnik wysłała pismo to dostaliśmy odp. Że nie wyraziliśmy się jasno co do problemu.

Robert
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda,że firma zapewnią duża ilość leadów daje służbową toyotę i iPhona?

4
Julia
Inne

może ktoś z Was wie czy jest jakakolwiek szansa na (usunięte przez administratora) stażu w tej firmie?

Pracodawca

@Julia

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio na hr@eonfoton.pl; udzielimy wszystkich niezbędnych i aktualnych informacji.

Ryszard
Inne
 Pytanie

Obsługa fatalna, nie polecam tej firmy. Podpisałem umowę na fotowoltaikę. Zgodnie z zasadami wpłaciłem należną zaliczkę. Dalej miała być już tylko realizacja w przeciągu 3 tygodni. Po miesiącu przesłano mi informację, że poprzedni projekt był źle sporządzony technicznie i że oni przesyłają mi nowy projekt ale nie będę miał tej mocy instalacji jak w umowie lecz o 2 KW mniejszą. Nie zgodziłem sie z tym. Oni przesłali mi zatem nowy projekt na podobną moc jak w umowie z tym że instalacja ta miałby już kosztować o 50% drożej. Nie zgodziłem się z tym gdyż , nie podano mi żadnego uzasadnienia na tak wysoki wzrost cen ( zgodziłbym się na mniejsza kwotę ale nie na taką. Jaką mam gwarancję, że cena ta nie będzie nadal rosnąć a instalacji nie będzie?

Pracodawca

@Ryszard

@Ryszard - w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem Dział Sprzedaży, by wspólnie przeanalizować przesłany projekt i omówić, związaną z tym, zmianę ceny (która kształtuje się nieco inaczej, niż opisano w opinii).

NakedTrue
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, naciąganie ludzi na instalacje po czym kiedy klient podpisze umowę ignorancja 100% wobec klienta.

Tak
Pracownik
@NakedTrue

Oczywiście że tak, do tego wszytsko zostaje z reguły na głowie przedstwieciela, a firma często zawodzi na każdym etapie. Szczególnie widoczne w przypadku pomp ciepła, gdy coś sie dzieje serwis zasadniczo nie istnieje.

Grzegorz
Inne
@NakedTrue

No ale czy od jakichś napraw itp. nie ma już innego działu? Chyba sprzedawca i tak się nie powinien tym zajmować?

Maria Kiełska
Inne
@NakedTrue

Absolutnie się nie zgadzam z Pana opinią. Ja mam instalację od 2 lat i do dziś mam kontakt z Doradcą. Przedstawiciele, bardzo się przykładają do tego , aby ich praca była wykonywana profesjonalnie i bez żadnych zastrzeżeń.

Nigdy tej firmy oszusty
Inne

Firma Pięknie mówi jak przyjedzie obiecują gruszki na wierzbie a jak już podpiszesz umowę maja cię głęboko gdzieś nigdy nigdy firma przyjechała ns montaż kompletnie nie przygotowana brak np wiertarki pożyczali od właściciela zamontowali uchwyty w krokwie gdzie te pękły w pół nie chciałem odebrać protokołu zdawczego to powiedział konsultant niech pan podpisze my wyślemy firmę na kontrole minął rok brak odzewu

Pracodawca

@Nigdy tej firmy oszusty

Jeżeli podczas montażu wystąpiły nieprawidłowości, prosimy o ich zgłoszenie na adres info@eonfoton.pl. Prosimy o podanie, w wiadomości, danych inwestora. Sprawa zostanie szczegółowo zweryfikowana.

pompa ciepła
Inne
 Pytanie

Chcę założyć pompę od Air, ale nie mogę się doprosić od 6 miesięcy specyfikacji technicznej. Chciałbym wiedzieć, jak pompa obsługuje 2 obiegi (podłogowy i grzejnikowy), czy sterownik ma możliwość obsługi siłowników mieszaczy i czy jest możliwość podłączenia modułu rozszerzeń, aby podłączyć kolejne obiegi grzewcze?

Pracodawca

@pompa ciepła

Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sprawy i danymi kontaktowymi na info@eonfoton.pl.

Artur
Inne

Mogę potwierdzić, że na projekcie zakładano iż moja instalacja wyprodukuje rocznie 3700kW, co by pokryło moje całkowite zużycie energii. Po pełnym roku od stycznia do stycznia użytkowania instalacja wyprodukowała 2700kW, czyli dużo mniej niż obiecywano. Pomimo zamontowania optymalizatorów moc jest mniejsza od oczekiwanej. Teraz będę dokładał druki obwód o połowę mniejszy od starego, a jego koszt będzie taki jak wcześniej większej części. Gdyby szanowni Państwo z Fotona poinformowali mnie o możliwości tak dużej różnicy w stosunku do planowanej mocy, to wówczas mogłem zbudować od razu większą instalację i zaoszczędziłbym na tym blisko połowę tego co muszę wydać. Oczywiści firma liczy swoje zyski, klient to dojna krowa. Nie wiem czy inne firmy też tak szacują.

Pracodawca

@Artur

@Artur W celu weryfikacji zgłoszenia, prosimy o przesłanie szczegółowych informacji, wraz z danymi, na adres info@eonfoton.pl.

Zostaw merytoryczną opinię o E.ON Foton Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

E.ON Foton Sp. z o.o.
3.6/5 Na podstawie 663 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
E.ON Foton Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii