Moje doświadczenia są bardzo negatywne. Na skutek świadomego działania doradcy, zainstalowana instalacja została podłączona do PGE z 3 miesięcznym opóźnieniem. Reklamacja nie uznana.Nie mogę się doprosić o aplikacje na telefon . Instalacja produkuje mniej niż było w umówię. Audytor był i nikt się nie odzywa. Kontakt telefoniczny zawsze z kim innym. Nie ma „opiekuna instalacji” , który pilnuje zgłoszeń i terminów. Nawet prośba o przedstawienie w ramach nowej oferty z pompami ciepła pozostała bez odpowiedzi. Nie wiem czy zarząd tej firmy nad nią panuje.
Pani Jolanto, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania zgłoszenia wewnątrz firmy bez podania szczegółów. Bardzo prosimy o przesłanie szczegółowych informacji mailowo na adres: info@fotontechnik.pl. Postaramy się pomóc.
Pani Jolanto, nasz przedstawiciel już podjął kontakt do Pani. Liczymy, na szybkie i pozytywne rozwiązanie sprawy :) !
Dziś 02.02.2021r. był u mnie przedstawiciel Waszej firmy i bardzo pięknie mnie i mojej żonie wytłumaczył na czym polega założenie paneli na moim dachu i jakie będą korzyści dla nas. To wszystko nam się podobało i czekamy na kosztorys wraz wyszczególnieniem co będzie kładzione na dach i na ściany budynku (jakie części i podzespoły). Muszą to być nowoczesne, żebyśmy byli zadowoleni. Dziękuję
Szanowny Panie, nasza firma instaluje tylko nowoczesne produkty w naszych instalacjach, od wyselekcjonowanych i cięszących się najlepszą renomą producentów.
Firma bardzo beznadziejna.. Przedstawiciel handlowy to jakaś porażka tej firmy. Po pierwsze naciągną nas na kredyt- umowa z bankiem mimo wcześniejszej wyraźniej rezygnacji. Bardzo nie kompetentny, zero kontaktu i rzetelnej informacji ze strony Foto Technik. (usunięte przez administratora)!
Pani Joanno, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania zgłoszenia wewnątrz firmy bez podania szczegółów. Bardzo prosimy o przesłanie szczegółowych informacji mailowo na adres: info@fotontechnik.pl. Postaramy się pomóc.
Ja dzisiaj dostałem maila z informacją że tracę gwarancję. Powodem jest przeniesienie falownika bez ingerencji w kable. Firma miała zamontować całość na poddaszu, zamontowali wszystko przy drzwiach wejściowych tak że antenka falownika od WiFi chaczyla o nie. Montaż jak i serwis był robiony bez mojej obecności. Próby zgłoszenia czego kolwiek są daremne, brak zainteresowania. Także przeniosłem falownik wyżej o 25 cm i dla firmy o której mowa jest to powodem do utraty gwarancji. Brawo
Szanowny Panie, zgodnie z procedurami Klient nie może samodzielnie podejmować się przenoszenia falownika. Taką czynność wykonać może jedynie uprawniona do tego zadania osoba, która powinna zostać przez inwestora zgłoszona na miejscu instalacji. Zgodnie z kartą gwarancyjną produktu każda ingerencja w urządzenie w tym samodzielne przenisienie go łączy się z utratą gwarancji i jest to standardowa procedura przyjęta w branży fotowoltaicznej ze względu na wysokie ryzyko popełnienia błedu przez osobę nieuprawnioną.
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie rozliczają się z pracownikami. Ostrzegam.
Bardzo prosimy o przesłanie szczegółów na adres: hr@fotontechnik.pl postaramy się rozwiązać problem.
Jestem bardzo zniesmaczony podejściem firmy, przyjechali panowie na poprawę instalacji, audytor zapewniał mnie że zostaną założone koryta metalowe na peszle, nie zostało to zrobione, błędy w audycie. Ci ludzie nie mają zielonego pojęcia o tym co robią. audytor nie odbiera telefonu. Nic tam nie zostało dobrze zrobione tak jakbyśmy chcieli. Nie komu nie polecę.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania zgłoszenia wewnątrz firmy bez podania szczegółów. Bardzo prosimy o przesłanie szczegółowych informacji mailowo na adres: info@fotontechnik.pl.
Jest to okropna firma. zakupiłam u nich panele fotowoltaiczne. Niestety nie polecam. Same problemy. Lepiej omijać ją szerokim łukiem.
Tutaj sama firma Foton jest konkretnym powodem. Błędy w projektach każdemu mogą się trafić, ale żeby nie zmieściło się 25 paneli? Piekarnia mika w Kowalowie, przez miesiąc instalowali panele na dachu, cały dach pognieciony, zero zainteresowania ze strony Fotonu co się dzieje z instalacją i dlaczego tak długo trwa. porażka. złe materiały przysłane pod adres.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy możliwości zweryfikowania zgłoszenia wewnątrz firmy bez podania szczegółów. Bardzo prosimy o przesłanie szczegółowych informacji mailowo na adres: info@fotontechnik.pl.
umowilem sie dzisiaj z doradca na godz 17 jest 19 doradcy nie ma nikt nie raczyl nawet zadzwonic
Jestem bardzo zadowolony z podejścia Firmy. Cały kompleks jaki oferuje Firma jest imponujący. Nie otrzymałem lepszej oferty niż zaproponowała mi Firma Foton. Instalacjia wysokiej klasy i z najwyższej półki, a nie jak inne Firmy oferują szroty których muszą pozbyć się z magazynów. Montaż bardzo szybki i profesjonalny. Ekipie bardzo dziękuję. Instalacja pokazuję produkcję nawet w tak marne dni. SUPER. Dziękuję i bardzo polecam. Inni niech się od Was uczą. Pozdrawiam
Przedstawiciel w woj. śląskim bardzo miły lecz maja straszny bałagan w papierach. Panele są założone działają lecz sprawy papierkowe porażka panele zostały założone w październiku a do tej pory nie jest uregulowana sprawa papierkowa panele zostały zamontowane na firmę i księgowa nie może rozliczyć bo co chwile coś nie pasuje najpierw dostaliśmy fakturę wystawiana nie na nasza firmę późnię okazało się że pieniądze miały być na inne konto wpłacone i ciągnie się to od października przedstawiciel nie może nic zrobić . Przypomina szefowi a szef ma to głęboko w … Nie polecam tej FIRMY z powodu niekompetentności szefa. Przedstawiciel się bardzo starał wszystko tłumaczył, i wywiązał sie z obowiązku lecz szef NIE NIE POLECAM FIRMY
Nie wiem skąd te pozytywne opinie. Domyślałam się że to opinie rodziny bądź znajomych właściciela firmy....albo po prostu kupione. Dla mnie osobiście to najgorsi (usunięte przez administratora) pod słońcem pod każdym względem....od przedstawiciela któremu zależy na spisaniu umowy i potem jest tak już zajęty że nie ma czasu na nic....Potrafi za to obiecywać gruszki na wierzbie.Zacznijmy od tego że obiecał że panele będą zamontowane na dachu maksymalnie po dwóch tygodniach...były po dwóch miesiącach z czego miesiąc poleżakowaly w garażu....oczywiście kosztem mojego samochodu. Pojawiła się w końcu wyspecjalizowana ekipa od montażu paneli....po dwudniowym montażu skończyli zapewniając że wszystko jest w najlepszym porządku, jednak widząc po drodze że współpraca z tą firmą to same przeszkody poprosiłem profilaktycznie o serwisanta który zechce łaskawie skontrolować wypociny panów specjalistów i odbierze zakończone prace....Okazało się że znalazł 12 usterek i firma przysłała kolejnych fachowców do jej usunięcia.....Miałem nosa żeby go ściągnąć, przeczucie mnie nie zawiodlo. I tak minęły 4 miesiące od podpisania umowy i instalacja w końcu produkuje prąd - taką mieliśmy przynajmniej nadzieję. W końcu to fachowcy....Jednak nie wszyscy bo chcąc się ubiegać o zwrot za "MÓJ PRĄD" musimy mieć między innymi taki dokument jak umowa z Tauronem....Oczywiście mamy ją ale kompetentni pracownicy tejże firmy wysłali złe dane mocy przyłączeniowych i umowa jest mało ważna żeby złożyć wniosek o dotację....Więc od pół roku prosimy się o wysłanie korekty do Tauron-u....Niestety wniosek przepadł z dniem 6 grudnia bo nasze prośby mają po prostu w .....nosie. To nie koniec tej farsy. Dostaliśmy właśnie rachunek z Taurona i mamy do zapłacenia ponad 730 złotych za okres 4 miesięcy kiedy to panele "intensywnie"pracowały na dachu.Niestety panele wytworzyły 30% energii z zakładanych 100% w ciągu tych 4 miesięcy swojej pracy.Do tego Tauron wysłał prognozę płacenia za prąd na obecny rok na kwotę około 500zl co drugi miesiąc. Przed założeniem paneli wartości prawie 40tys płaciliśmy okolo 650zł.....Nic tylko pogratulować firmie za wpuszczenie nas w maliny....A mieliśmy płacić grosze za przesył ect. Przedstawiciel, projektant, wykonawca, serwisant, technik, audytor to ekipa która podejrzewam że wcześniej pracowała w piekarni bądź w warzywniaku, stąd tyle u nich fachowej wiedzy, podejścia do klienta i profesjonalizmu.... Dla mnie żenada.....Nie zasługują nawet na ocenę zero .Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Ludzie trzymajcie się z daleka od tych partaczy.... To tylko skrócony zarys przygody z Foton Technik. My idziemy do sądu odzyskać swoje wyrzucone pieniądze
Witam, JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z USŁUGI. POLECAM
Ja na razie nie mam żadnych problemów - moja decyzja o instalacji paneli powstała tak w połowie stycznia 2021r. - w tamtym tygodniu panele przyjechały i od wczoraj mam wszystko zamontowane - teraz tylko czekam na wymianę licznika. Ekipa bardzo sprawna, zero problemów z kontaktem z firmą i moim doradcą. Liczę, że od lutego będę korzystał ze swojego prądu. Oferta zapewne nie najtańsza, ale firma wydaje się być wiarygodną, co też skłoniło mnie do jej wyboru. Okolice Bydgoszczy:), 19 paneli.
Od miesiąca czekam i nic raty już płacę a odpowiedzi nie ma coś chyba nie tak .
Byłam umówiona z doradcą tej firmy na piątek na godzinę 13. W czwartek rano otrzymałam smsa że doradca będzie już dziś - czyli w czwartek. Miałam zupełnie inne plany ale skorygowalam je. Do godziny 13.30 doradca się nie pokazał. Czy taka firma jest wiarygodna? Mam poważne wątpliwości.....
I co w związku z numerem? Większość naciagaczy z państwa firmy już nie pracuje, na infolinii nie kompetencja jak za komuny. Nie można kompletnie nic załatwić, łącznie z montażem
Ma Pani szczęście, najlepiej jak poszuka Pani innej firmy. Mówię to jako niedoszły klient. Dużo czasu i nerwów straciłem.
Chciałbym dodać, że zabieracie mi klientów przez co wpadłem w tarapaty finansowe. Będę zawsze na nie
Daje ocenę pozytywną. - Doradca wiarygodny i rzetelny - obsługa i montaż bardzo szybko i sprawnie - kontakt na wysokim poziomie Polecam gorąco.
Niesamowicie precyzyjni i dokładni. Tego oczekiwałam. Jesteście najlepsi. Polecam
Bardzo dobra Firma, która dysponuje jednym z najlepszych sprzętów fotowoltaicznych. Do tego dochodzi bardzo dobre podejście do klienta jak również pomoc w formalnościach. Godna zaufania. Polecam wszystkim.
Ja jestem zadowolony z obsługi. Nie miałem jak dotąd żadnych problemów z Firmą. Wszystko załatwione pozytywnie. Myślę, że Firma jak i obsługa spełnia wymagania. Mogę polecić.
Wszystko dopracowane na ostatni guzik. Polecam gdyż jako jedyni nie próbowali wcisnąć, a doradzili. Inne pseudo Firmy powinny brać przykład z najlepszych. Dziękuję i pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.