(usunięte przez administratora)
Dzień Dobry, Honeywell jako Pracodawca jest zaangażowany w tworzenie środowiska wolnego od nieprawidłowych zachowań i uznaje znaczenie bezpiecznego środowiska pracy poprzez zapewnienie Pracownikom niezbędnego wsparcia. Obejmuje to kontakt z Przełożonym lub Działem HR, zgłaszanie problemów bezpośrednio na infolinię Access Integrity lub możliwość zwracania się o pomoc za pośrednictwem Programu Wsparcia Pracowników. Zachęcamy naszych Pracowników do korzystania z dowolnego z dostępnych kanałów komunikacji w celu zgłaszania wszelkich niepokojących zachowań. Bardzo ważne jest, aby Pracownicy niezwłocznie zgłaszali wszelkie przypadki, ponieważ umożliwia nam to podjęcie szybkich i zdecydowanych działań w celu rozwiązania problemu i zapewnienia dobrego samopoczucia wszystkich osób w miejscu pracy.
to dodajmy jeszcze niekompetentnych supervisorów, którzy dostają awans, bo ich ktoś lubi, a nic nie wiedzą o zarządzaniu ludźmi i nawet nie próbują się dowiedzieć xd okropnie nieresponsywni, zrzucają wszystko na swoich profów i sami już nie mają co robić, a jak im coś dasz do zrobienia, to są tak strasznie zajęci… ale czym? O, o, albo dodajmy system awansów w honku - w zasadzie nie ma kompletnie znaczenia jakie sie ma umiejętności i tym oto sposobem mamy profów albo leadów co nic nie ogarniają i seniorów, którzy w zasadzie muszą ogarniać wszystko
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
Pracując przez 1.5 roku w tej korpo miałem w zespole 15 osobowym najdłuższy staż pracy Dlaczego? Ciśnienie straszne, roboty na jedna osobę tyle przy zamówieniach, mailach, telefonach i pytaniach czy po poł roku dostawę dojdzie jak na 3 osoby. Owszem nie są najgorsze warunki i benefity, ale jest naprawdę nawal roboty... Praca się piętrzyła, ponieważ jeśli nie możesz na czas opowiedzieć na maile pojawiają się nowe z prośba o odpowiedz na stare. Tak więc z tego powodu co chwile są przyjęcia -jedni odchodzą i nowi przychodzą i tak w kolko. Przeniesiono mnie do nowego działu a gdy poprosiłem o trening usłyszałem odpowiedz: Przecież TY już wszystko wiesz! tam masz fail- szukaj sobie odpowiedzi, Było to najgorsze korpo w jakim wylądowałem. Szczerze lepiej poczekać na coś lepszego niż to brać z braku laku a 4700 na rękę przy takim nawale roboty tylka nie urywa. _ Senior Customer Experiance Specjalist
Czy Honeywell Services Poland Sp. z o. o. organizuje staże dla studentów?
Z czego wynika u Ciebie aż takie zdecydowanie? :D i w takim razie skąd mam wziąć aktualną ofertę? będą dostępne? pytam, bo na takim portalu faktycznie widnieją ale dla ludzi o min 10ciu latach doświadczenia, to raczej jeszcze nie dla mnie. A co z osobami, które już nie posiadają statusu studenta? Dalej maja szanse na wakat?
Jaki jest okres rozliczeniowy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Cześć, a co z jakimiś zaliczkami? Byłyby opcjonalne? I jak wyliczane są premie handlowcom? One mają stały system? Samemu można sobie policzyć wynik na spokojnie?
Czy ktoś ma jakieś opinie na temat pracy jako Lead Customer Experience Specialist? Praca z językiem obcym. Czy jest taki mobbing jak wszyscy tu piszą czy zależy od działu?
Tu chyba trudno o pracę bez języka z tego co widzę? Czy były jakieś opcjonalne stanowiska, na których nie jest on aż tak istotny? I jak wygląda na chwilę obecną rozmowa? Zastanawia mnie przede wszystkim sposób weryfikacji jego znajomości
As far as I can see in the comments mainly are coming from the customer service dept. Does anyone know anything bout the customs/trade compliance department? Thanks
Cześć! Jak wygląda proces background check w Honeywell w Polsce? Widzę, że używają dostawcy HireRight. Czy trzeba przygotować jakieś dokumenty aby proces usprawnić?
Witam, Chciałbym prosić o opinię odnośnie pracy, przełożonych, współpracy oraz widełek zarobków o które się ubiegać na stanowisku Technical Support z Norweskim.
Po przepracowaniu 3 lat tutaj mogę potwierdzić, ze znakomita większość negatywnych komentarzy jest przynajmniej w części prawdziwa. Zamiast Mordoru na Domaniewskiej mamy (usunięte przez administratora) na Żelaznej. Zacznę od tego że pracę zaczynałam w zupełnie innym Honeywellu niż to co się z niego wykształciło. Początkowo byliśmy ciągle w tranzycji i może pracy było dużo ale też mieliśmy samodzielność i decyzyjność przy minimalnej korporacyjności. Obecnie korpo jest jak z żartów, statystyki i KejPiAje przysłaniają zdolność myślenia Liderszipu. Do tego stale poszerzający się scope i przejmowanie obowiązków po kolegach którzy już dali nogę tj. poszli do innej firmy. Jak w zespole zaczynają odchodzić ludzie to praca jest dzielona na pozostałych członków. Następnie Supervisor się dziwi dlaczego statystyki nie są na zielono. W sezonie urlopowym i chorobym jest codziennie ciśnięcie o zamykanie kejsów. Jakość obsługi klienta? Nieważna. Dbanie o pracownika którego przytłoczył nadmiar obowiązków? Nie istnieje. Podwyżki w tej firmie to największy żart, 3% rocznie, premie czyli tzw bravo awards tylko dla wybranych no i co chwilę freeze na środki więc przy odrobienie szczęścia – co kwartał. No i sama praca, co do której firma ma rozdwojenie jaźni. Z jednej strony twierdzi, że customer service to entry level i każdy to może robić, z drugiej skomplikowanie procesów czy szerokość zakresu tej pracy sprawiają że przeciętny new joiner jest operacyjny po miesiącu a samodzielny po 3 miesiącach. Większość zespołów CX nie tylko odbiera telefony i odpowiada na maile ale także procesuje zamówienia, zwroty, free of charge, kredyty, stock rotations, spotyka się z plannerami, salesami etc. Dział Disputów wystawia jedynie kredyty jeśli posiada komplet dokumentów i zgód przygotowanych przez CXów więc ta praca dalej leży na CX. Błędnie wysłane czy zgubione zamówienie należy do CX, nieważne czy wina magazynu czy kuriera. A do tego wszystkiego jeszcze ścieżka kariery praktycznie nie istnieje. Z leada możesz zostać Proffem, ale większość tych stanowisk jest już obsadzona a rotacja jest mała. Na palcach może dwóch rąk jestem w stanie policzyć wszystkich CXów którzy zostali Supervisorami. Najczęściej Supervisorzy zatrudniani są z zewnątrz. Jedyną zaletą jaką widzę jest to, że jeśli ktoś się naprawdę chce czegoś nauczyć to tutaj ma nieograniczone możliwości. Co prawda polega to na braniu na siebie dodatkowych obowiązków, ale jeśli chcesz się nauczyć np SAPa, to możesz się zająć masterdatą choćby. Dodatkowo firma wspiera darmowym kontem na Udemy, także można zdobyć dodatkową wiedzę czy umiejętności potrzebne w innej firmie. Jeśli jesteś masochistą który lubi być niedoceniany, słabo opłacany, tonąć pod nadmiarem wrzuconych case’ów i tłumaczyć się dlaczego tak wolno je zamykasz, to ta praca jest dla Ciebie.
nie wiem na ile w tym prawdy ale gdyby tak faktycznie było i to wspomniane prawo pracy by wymijali to nie doszłoby już do jakichś konkretnych konsekwencji z tego tytułu? raczej ktoś by to zgłaszał?
Myślę że problemem jest fakt że zgłaszanie problemów do HR nic nie daje bo HR należy do kręgu wzajemnej adoracji z managementem. Wszystko co jest mówione poufnie od razu wychodzi na zewnątrz i trafia do kogo trzeba.
nie wiem co poufnego możesz mieć teraz na myśli ale z czego wynikałaby tego typu integracja między działowa, którą przytaczasz? a z pracownikami jak to jest, z każdym się dogadam niezależnie od stanowiska? kontakty są utrzymywane?
Hej, zastanawiam się jaka jest wypłata dla Senior Customer Experience specialist?
Obecnie - nie mam pojęcia. Ogólnie było że ile krzykniesz tyle dostajesz więc ludzie za ta samą robotę dostawali od 3500 do 5000, jeśli pracujesz w innym języku niż angielski masz 1k dodatku językowego. Przy czym nie opłaca się iść na seniora bo więcej dostaniesz podwyżki "z awansu" niż uda się wynegocjować. Ale. Teraz się ponoć coś zmienia bo HON traci na rzecz konkurencji mnóstwo pracowników więc jest szansa na lepsze warunki, przynajmniej finansowe.
Znowu szukają z duńskim. Co tam się dzieje? To już kolejna oferta co kolejny 3 miesiąc...
ludzie z płaczem wychodzą z pracy boja się otworzyć komputer tak się dzieje również na innych rynkach - ciągła presja i eskalacja za eskalacja- ta firma jest ewenementem pod tym kątem
Albo pracujemy w dwóch różnych firmach, albo nieźle Cię poniosła fantazja. Gdzie ludzie płaczą? Jakiś konkret?
w niemieckich zespołach płaczą po nocach i spać nie mogą, w jednym zespole było dobrze poki nie doszedł ktos z EP i się zaczęło a później lawinowo odeszło 6 osób
“Płacz”? Czyli to wspomniane odejście jakie konkretnie pociągnęło za sobą skutki że miałaby nastąpić tego typu reakcja? 6 osób z ilu i jak z uzupełnieniem tych braków sytuacja wygląda?
Hej, co sądzicie o stażach w tej firmie (stanowisko Customer Service Administrator)? Warto poświęcać czas na ten staż?
Honey, jaki jest powod twojej opinii ? odbywalas staz i co, nie przedluzylas umowy potem na taka normalna etatowa, niczego sie nie nauczylas czy jak ? szukam ciekawej i fajnej firmy do stazu a potem juz do etatowej pracy po studiach wiec ciekawi mnie kazda opinia o tym miejscu
Wystarczy poczytać komentarze z największa ilością łapek. Tam jest wszystko idealnie opisanie. Ciekawa i fajna to nie jest napewno ta firma :) a staż ? Koszta koszta
Honeywell w Kato zawsze miał stażystów, a w SPS , kilkoro rok temu po stażu zostalo w firmie na umowy. @zuzanna - łapki ciągle te same: kilkoro frustratow...go work to nie jest miejsce na zasięgnięcie prawdziwej opinii...
Nauczysz się min. SAP, Saleseforce - super ludzie, którzy chętnie w tym pomogą. Mamy stażystke w zespole, ktora wróciła po przerwie na zakończenie sesji letniej, bo była zadowolona z programu. Szukaj raczej znajomych, którzy pracują w Kato...na go work nie ma opinii, jest tylko myląca fakty z anonimowym hejtem twórczośc kilku osob
Stażyści przyszli do firmy w 2022 roku więc to nowa inicjatywa. Co do podjęcia stażu to trzeba samemu/ samej podjać decyzje zwłaszcza że inne firmy w Katowicach o ugruntowanej pozycji też je oferuja.
Cześć, na jaką stawkę może liczyć kandydat na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. niemieckim?
Cześć, mam pytanie, ja wygląda praca na stanowisku Senior Customer with french? jakie są widełki? i jaka atmosfera? dziękuję :)
hej, dużo klepania i użerania się, możesz dostać ok 6500-7500 brutto w zależności od tego ile wynegocjujesz. Czy warto? Szczerze nie jeśli znasz francuski jest wiele znacznie lepszych miejsc
No właśnie, tutaj się zastanawiam. Stanowisko seniora, stawka 6700/6800 brutto, co moim zdaniem jest troszkę niską stawką. Do tego podobno nie tylko odbieranie telefonów czy odpisywanie na emaile, ale i również Sap... Za dużo tego wszystkiego.
Nie ma możliwości pracy całkowicie zdalnej? W jakim celu trzeba być tyle razy w biurze, co wtedy się tam robi? Są jakieś spotkania?
Niestety, 3 razy w tygodniu w biurze w Katowicach... A średnio byłoby dojeżdżać z Krakowa do Katowic ????
widełki male oczekiwania duze praca polega na klepaniu caseów i zamówień, oraz rozwiązywaniu eskalacji. W żadnej innej firmie nie spotkałem się z taką ilością bezsensownych eskalacji a firma jeszcze promuje to rozwiązanie jako najlepsze do rozwiązywania wszelkich tematów
After working for Honeywell for over 1.5 years, I can see that the hopeful person looking for something new when joining the company, died, was buried, cremated and then upper management in CX had the audacity to dance over my ashes. When I joined, I was promised that there will be more involvement in process creation and management for the CX function in HBT during a transition from the (usunięte przez administratora)instead i was stuck with a redundant CX job. It also didn't help that towards the end of my employment with the company, my manager was changed for no apparent reason as well as the fact that her replacement was a close friend of one of the upper managers at the company. To add fuel to the flame, this new manager of mine (usunięte przez administratora) acted quite biasly against knowledgeable individuals in the team (Probably she felt threatened by them). This (usunięte przez administratora) then proceeded to push all experienced individuals out of the company one at a time, with more than 75% of the team resigning within a 3 month period of her joining the company. I know what you're thinking, why not go to HR? HR was of no help in that situation as the standard corpo diplomatic response was received whenever questions were asked about the team and its future. I even went as far to file an official request to change teams. HR then proceeded to deny the request with advice to try to work things out with my new manager, even after providing more detailed scenarios in addition to what was previously mentioned here. My only advice to anyone looking at joining the company, please don't. It's not worth the mental health you'll lose. No one needs to be broken the way that I have been in such a short period of time.
I can sadly fully agree.. HR at Honeywell Katowice is not supporting employees but managers only so you cannot expect them to solve any issues as they just cover their asses . worst example is(usunięte przez administratora)who was not able to explain why Manager and HR are not doing their job - I have had to notice contract of employers fault as they did broke the law
Dostalem oferte pracy firmy Honeywell w Katowicach, z tego słyszałem jest to praca na akord tj firma wymaga zamykania conajmniej 30 spraw dziennie. odbierając jednocześnie telefony, czy w związku z tym dostajecie premie motywacyjne za wyniki? Jak wygląda wysokość premii kwartalnej i rocznej i na jakiej podstawie jest wyliczana?
Siemka, nie ma u nas zadnych premii za wyniki, kwartalnych, rocznych, nie ma tez akcji pracowniczych. Jedyna premia za wyniki to pochwała słowna na Tierze (spotkaniu zespołowym), za ponadprzeciętne wyniki można dostać premię uznaniową tzw bravo award, w wysokosci 210 - 630 złotych
bravo? W tym roku nie zdarzyło mi się dostać ani razu, w ubiegłym była nadwyżka w budżecie i dostał cały zespół bez względu na wyniki, w tym roku jedynie koleżanka głównej managerki - która dostała nagrodę po pełnym miesiącu pracy, nie za bardzo wiadomo dlaczego i jedna dziewczyna która faktycznie się napracowała przejmując dwa procesy, które nie należą do jej obowiązków i kolega który przejął pod swoje skrzydła proces zwrotów. inny kolega, który odwala całą brudną robotę, wspiera nas służąc pomocą i pomysłami zarówno dla nas jak i zespołu opowiadał, że takich nagród nie dostaje, odkąd odszedł nasz kierownik i zastąpiła go jedna z nas, za to osoby które chętnie wchodzą w (usunięte przez administratora) mogą liczyć na premię co kwartał. Jednym słowem - nie licz na premie bo ich nie ma, poważnie się zastanów czy faktycznie chcesz tu pracować. Kolega w jednej z firm w Katowicach poza premią roczną otrzymuje też akcje pracownicze mimo iż jego pensja jest podobna do naszej
w niektorych zespolach wystarczy 25 spraw, ale mozesz tez zamykac wiecej jesli tylko chcesz, z pewnoscia dostaniesz pochwale slowna od przelozonego
Proponuje kochana, skoro już wiesz gdzie iść bo masz znajomosci je wykorzystać i się zwolnić. Może jednak skoro siedzisz w tej firmie wcale nie jest tak źle i nie znalazłaś niczego lepszego.
mnie bardzo ciekawi co sie dzieje jak nie zamkniesz tych 30 spraw dziennie bo np bedzie jedna ciezka i zrobisz np 10 i tak sie zdarzy pare razy ? odbija cos z wyplaty ze nie zrobilo sie tego minimum ? mowili to na rozmowie ?
z wypłaty nikt nic nie zabiera ale nasza zwierzchniczka wypytuje nas później "co robiłaś od 15:20 do 16:00" albo "dlaczego zamknęłaś pierwszego case dopiero o 8.40 skoro jesteś od 8.00" i patrzy na ręce dając do zrozumienia, że musimy wyrobić średnią i zaczynają się schodki.. u nas jedna koleżanka już nie wytrzymała i od 6 tygodni jest chora
nie martw się jestem w trakcie ile można dawać sobą pomiatać, z początku myślałam że ok z czasem będzie lepiej ale relacje w zespole straszne płaca marna a ciężkiej pracy nikt nie docienia
owszem płacą ale przy galopującej inflacji na niewiele się to zdaje, firma chyba to rozumie bo już drugi raz w tym roku podniosła ceny dla klientów, wsumie już ponad 10 proc rdr a jednak nie jest skłonna podnieść płac conajmniej o wartość inflacji
Hejka, nie wynika to jednoznacznie z umowy, ale faktycznie najważniejsza jest ilość reszta się nie liczy byle by bylo szybko i dużo
Co gorsze - podwyżki dla klientów w tej firmie wiążą się z masą problemów dla customer service. Złe hierarchie cenowe produktów, listy exceptions które generują dodatkową pracę dla CX - muszą wystawiać masowo korekty, tłumaczyć klientów przed księgowością, gonić dział od cen o poprawki w SAP, bo przecież kto inny ma to robić? Dodatkowo podwyżki dla klientów w ogóle nie przekładają się na docenianie pracy CX, bo po roku wytężonej pracy i sprzątania po wszystkich innych działach dostajesz co najwyżej 4% podwyżki. Dobrze, że nie muszę już obserwować jak kolejne podwyżki zwiększają frustrację ludzi. Jeśli ktoś koniecznie chce dostać pracę w Honeywell to niech nie szuka jej w CX. Tam nikt nie wie tak naprawdę co należy do obowiązków CX więc spychają na tych ludzi wszystko. Porażka.
A co jak nie zaliczy się takiego planu naprawczego - zwalnia się takiego pracownika dyscyplinarnie czy z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Da się go w ogole przejsc pomyslnie czy to faktycznie taki pic na wodę fotomontaz żeby HR mialy podkładkę i pozbawiły pracownika dowodów w sadzie pracy…
Da się, znam osoby, które od planu naprawczego doszły do bycia kluczowymi osobami w zespole. Żeby zwolnić kogoś dyscyplinarnie trzeba spełnić konkretne warunki (zachęcam do zapoznania się z kodeksem pracy).
Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś w wyniku planu naprawczego awansowal - z zalozenia jest wdrażany jak się chce po cichu pozbyc pracownika z firmy za wypowiedzeniem
Zapomnij o premii. U mnie nawet z przełożonym nie gada się o wynagrodzeniu, "bo to ie jego działka". Dostajesz raz w roku podwyżkę, kilkuprocentową. I to tyle. Bonusy kiedyś były częste, teraz cięcie kosztów i zerot ku automatyzacji. Nowi pracownicy dostają znacznie wyższe płace niż starzy i sprawdzeni, więc pewnie km więcej rzucisz na rozmowie tym lepiej.
Wystarczy ze nie spodobasz się swojemu przełożonemu i zadba już o cała resztę w porozumieniu z HRami
siemka, czy honeywell daje możliwość awansu, rozwoju pracownikom z dłuższym stażem pracy ? Po jakim okresie możliwy jest udział w wewnętrznych rekrutacjach?
honeywell daje pracownikom wiele możliwości, firma prowadzi dla pracowników idp zwany indywidualnym planem rozwoju pozwalającym na określenie planowanej ścieżki kariery i rozwój kluczowych umiejętności, jednocześnie firma umożliwia udział w wewnętrznych rekrutacjach już po roku od rozpoczęcia zatrudnienia
to niestety jedynie półprawda - owszem mamy IDP i mozliwosc skladania aplikacji, jednak HR odrzuca je bez uzasadnienia, w praktyce mamy mozliwosc zlozenia aplikacji tylko w przypadku, kiedy ktos zleci HR zeby rozwazyli nas na to konkretne stanowisko a wtedy aby wypelnic wszelkie kryteria procesu skladamy aplikacje, w pozostalych przypadkach aplikacje te sa odrzucane bez uzasadnienia, badz na podstawie uzasadnienia ktorego tresc jest niezgodna z Internal Hiring policy
możesz aplikować po 12 badz 18 miesiącach w ramach rekrutacji wewnętrznych jednak hr albo nie widzi aplikacji albo odrzuca rzekomo z powodu zbyt krótkiego stażu, mimo że masz zgodę hiring managera. Awans w praktyce możliwy jest tylko jeśli managerowi zespołu zależy by jego pracownicy awansowali w pozostałych przypadkach jest to mydlenie oczu
Honeywell daje mozliwosc aplikowania na rozne stanowiska w ramach wewnetrznych rekrutacji, w ramach indywidualnego planu rozwoju pracownik ma mozliwosc zaplanowania szkolen, ktore w teorii maja rozwijac jego umiejetnosci, jednak w praktyce chodzi o to aby pracownik robil jeszcze wiecej i jeszcze wydajniej, z rozwojem nie ma to niestety wiele wspolnego, co do rekrutacji wewnetrznych owszem mozna skladac aplikacje, ofert jest naprawde sporo, jednak firma preferuje zatrudnianie swiezej krwi z zewnatrz, proces rekrutacji konczy sie zwykle odmowa, bez zadnej proby chocby sprawdzenia czy kompetencje pracownika chcacego sie rozwijac sa wlasciwe - zespol hr poprostu nie zaprasza na rozmowy, niezaleznie czy ktos ma pol roku stazu czy poltora roku, inaczej dzieje sie jedynie w przypadku odejsc choc najczesciej odchodza wypaleni pracownicy nizszego szczebla, a w przypadku wyzszych stanowisk kandydat zwykle jest z gory okreslony a sama rekrutacja to proces czysto teoretyczny..
Dodatkowo o kole wzajemnej adoracji wśród managementu krążą już żarty wśród pracowników. Awansować możesz jak masz znajomych gdzie trzeba. Oczywiście możesz zgłosić się do rekrutacji wewnętrznej ale twoja aplikacja będzie zamknięta od razu. Może uda Ci się dostać na rozmowę po której nie dostaniesz feedbacku. Polecam!
wiadomo, wiecej i wiecej, na dodatek na temat ewentualnych naruszen HR nie ma zdania i nie jest w stanie sie wypowiedziec, choc chetnie pomoze w PIP dla pracownikow
możesz aplikować w ramach rekrutacji wewnętrznych, niestety jeśli nie należysz do wzajemnego koła adoracji nie zostaniesz zaproszony do udziału w AC i otrzymasz odmowę z dowolnego nieuzasadnionego powodu
serio ? to po co tyle tych rekrutacji wewnętrznych, czy ten sam problem dotyczy referrals?
to forma marchewki, kto jednak aplikował i nie robil tego na polecenie przełożonego a z własnych chęci rozwoju ten wie ze to bujda a hr odrzuca aplikacje bez uzasadnienia. Hr Business Partner nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego, zleca wznowienie aplikacji ale te ponownie są odrzucane bez dania cienia szansy - kandydat nie ma nawet możliwości udzialu w rekrutacji wewnętrznej
mozesz zlozyc aplikacje juz po roku jednak jeśli jesteś wartościowym pracownikiem prawdopodobnie HR Generalist i twój SV beda blokować ci możliwość rekrutacji jak tylko się da odrzucając aplikacje bez uzasadnienia zanim zdążysz wziac udział choćby w jednej rozmowie.. znak przypadek kiedy pracownik z tego właśnie powodu złożył wypowiedzenie z winy pracodawcy niestety nie wiemy czy przeprowadzono postępowanie wyjaśniające wobec tych osób
Siemka, sa jakies widelki dla seniora customer exp & fluent English?
jak wyglada sytuacja w Chorzowie? Oplaca sie aplikowac?
Jak dużo osób pracuje w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.