Opinie o Honeywell Services Poland Sp. z o. o. w Katowice

1.4/5
Na podstawie 197 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Honeywell Services Poland Sp. z o. o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Honeywell Services Poland Sp. z o. o. w Katowice

Zmęczona
Pracownik

Ta firma nie ma pieniędzy. Po prostu. Ciągnie od klientów tak, ze odchodzą do konkurencji masowo, pracownicy się zwalniają i nikt nie jest zatrudniany na ich miejsce. Podwyżek nie ma, a jak są to są żałosne. Prawie nikogo nie zatrudniają z zewnątrz bo ich nie stac. Kiedyś byli bardzo konkurencyjni, jak zaczynali w Ktw a teraz to jest śmieszne. Zatrudniają tylko z doświadczeniem na prace która można wykonywać w zasadzie równie dobrze po liceum. Jest tak dużo schodków ze zanim się rzeczywiście osiągnie jakieś stanowisko (wyżej niż entry level) to trzeba zapindalać non stop tak z 5-6 lat.(usunięte przez administratora)

XD
Pracownik
@anonim

No podobno wielka (usunięte przez administratora)mówi o tym że nie wolno zrobić ileś tam błędów niż ileś tam, ale koniec końców chyba teraz tego nikt znowu nie kontroluje tym bardziej że się pozbyli opexu

Zadowolona
Pracownik

Jestem naprawdę szczęśliwa w Honeywellu. Mam gigantyczne pole do popisu - bez problemu angażuję się w nowe projekty, które pozwalają mi się wykazać dzięki czemu dostaje wysokie oceny na koniec roku. Wiem co jest ode mnie wymagane, znam swoją ścieżkę kariery. Tryb hybrydowy jest w porządku, szczególnie biorąc po uwagę ze firma nie pozwalała na HO przed pandemią. Wsparcie od HRG HBT jest niesamowite. Mam wspaniały zespół, spotykam mnóstwo miłych i pomocnych ludzi. Wiele rzeczy co prawda nie działa i niespecjalnie cos się z tym dzieje, ale to częste w korporacjach. W ciągu czterech lat dostałam 2 duże awanse i bardzo dobrze zarabiam. Czuję się tu bardzo doceniona i wiem, że jestem możliwa do zastąpienia, ale nikt nie chce mnie zastąpić. Jeśli wahasz się, czy tu dołączyć i czytasz te wszystkie komentarze, to pamiętaj ze na gowork wchodzi się żeby narzekać. Ludzie, którzy naprawdę chcą cos osiągnąć maja tutaj przyszłość. Ludzie, którzy oczekują ze jak zamkną 3 case’y więcej to dostaną premie w każdej firmie będą niezadowoleni. Dodatkowo polecam zmiany działów. Naprawdę sytuacja jest mocno różna między różnymi działami, warto szukać tego, czego potrzebujemy i przestać czekać na managera ze poda nam wszystko na tacy.

terefere
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolona

Hej @Zadowolona, jak tam? Dalej taka szczęśliwa w HON?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień Dobry, Honeywell jako Pracodawca jest zaangażowany w tworzenie środowiska wolnego od nieprawidłowych zachowań i uznaje znaczenie bezpiecznego środowiska pracy poprzez zapewnienie Pracownikom niezbędnego wsparcia. Obejmuje to kontakt z Przełożonym lub Działem HR, zgłaszanie problemów bezpośrednio na infolinię Access Integrity lub możliwość zwracania się o pomoc za pośrednictwem Programu Wsparcia Pracowników. Zachęcamy naszych Pracowników do korzystania z dowolnego z dostępnych kanałów komunikacji w celu zgłaszania wszelkich niepokojących zachowań. Bardzo ważne jest, aby Pracownicy niezwłocznie zgłaszali wszelkie przypadki, ponieważ umożliwia nam to podjęcie szybkich i zdecydowanych działań w celu rozwiązania problemu i zapewnienia dobrego samopoczucia wszystkich osób w miejscu pracy.

hi he ha Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

to dodajmy jeszcze niekompetentnych supervisorów, którzy dostają awans, bo ich ktoś lubi, a nic nie wiedzą o zarządzaniu ludźmi i nawet nie próbują się dowiedzieć xd okropnie nieresponsywni, zrzucają wszystko na swoich profów i sami już nie mają co robić, a jak im coś dasz do zrobienia, to są tak strasznie zajęci… ale czym? O, o, albo dodajmy system awansów w honku - w zasadzie nie ma kompletnie znaczenia jakie sie ma umiejętności i tym oto sposobem mamy profów albo leadów co nic nie ogarniają i seniorów, którzy w zasadzie muszą ogarniać wszystko

Zmęczona
Pracownik

Ta firma nie ma pieniędzy. Po prostu. Ciągnie od klientów tak, ze odchodzą do konkurencji masowo, pracownicy się zwalniają i nikt nie jest zatrudniany na ich miejsce. Podwyżek nie ma, a jak są to są żałosne. Prawie nikogo nie zatrudniają z zewnątrz bo ich nie stac. Kiedyś byli bardzo konkurencyjni, jak zaczynali w Ktw a teraz to jest śmieszne. Zatrudniają tylko z doświadczeniem na prace która można wykonywać w zasadzie równie dobrze po liceum. Jest tak dużo schodków ze zanim się rzeczywiście osiągnie jakieś stanowisko (wyżej niż entry level) to trzeba zapindalać non stop tak z 5-6 lat.(usunięte przez administratora)

Zielony
Pracownik
 Pytanie
@Zmęczona

Honeywell w Kato ma niespełna 4 lata...więc praca 5-6 lat na awans to mijanie się z prawda...bo jak awansowały te dziesiątki ludzi do tej pory? Reszta tekstu niestety z tej samej kategorii - anonimowego ataku i brak faktów, uogólnianie...bo można, bo przecież go work jest od tego żeby dać przestrzeń sfrustrowanym jednostkom. Nikt, niczego nie zweryfikuje, więc hulaj dusza....koszmar

Aha
Pracownik
@Zmęczona

Jeśli nie dostałaś/eś innej podwyżki niż żałosna, to znaczy ze twoje wyniki takie są. W całym moim zespole ci, którzy mieli wyższa ocenę roczna mieli tez wyższe podwyżki. W tym roku nie były równe jak dwa lata temu.

Pracownik
Pracownik
@Zmęczona

Ale bzdury. Pracuję tu już trochę i awansy zaliczyłem 3. Wystarczy chcieć się czegoś nauczyć i zająć się nie tylko tym, czym koniecznie musisz. Tymczasem widziałem sporo osób, które nie ruszą trudniejszego kejsa jeśli ktoś nie wskaże palcem, nie połączą dwóch kropek żeby zapobiec jakiejś eskalacji, a jak cena na zamówieniu i w SAPie różni się o 7K Euro to nawet nie wpadną na pomysł żeby to wyjaśnić byle tylko żeby jak najszybciej zamknąć kejsa. Za to L4 co drugi tydzień, spóźnienia i gadanie na open space jakie wszystko jest beznadziejne, a potem ci wlasnie ludzie najwięcej narzekają :)

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracownik

I takie osoby mimo wszystko dalej mogą być chętnie zatrudniane? Żaden przełożony nie ma problemu co o takiego przedstawionego podejścia? Bardziej jednak ciekawią mnie konsekwencje związane z tym całym SAPem jeśli faktycznie zawali się zamówienie. Na upomnieniu się kończy?

XD Nowy wpis
Pracownik
@anonim

No podobno wielka (usunięte przez administratora)mówi o tym że nie wolno zrobić ileś tam błędów niż ileś tam, ale koniec końców chyba teraz tego nikt znowu nie kontroluje tym bardziej że się pozbyli opexu

Futureshaper Nowy wpis
Pracownik

Honeywell motto should be “double standards” - Hybrid work – in theory yes, but there are teams where people simply do not mark home office in the system and work from home. In theory there are people who are supposed to be in the office yet they somehow never are. - Skills – people in Lead positions asking basic questions, being unable to do the most basic tasks - Process “standard” which means “the company policy is this but we will not care and will do whatever” and when you try to do the right thing your supervisor tells you do to “what is needed” and to keep quiet

anonim
Inne

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po przejrzeniu ostatnich opinii to stwierdzenie o rozmowach podczas pracy w Open Space. Powiedzcie mi czy każdy jest zobligowany by na nim robić? Nie wydziela osobnego stanowiska jeśli komuś mogłoby to zwiększyć komfort pracy? Idą na rękę?

Ja
Pracownik
@anonim

Są tzw. focus roomy ale nie ma w nich monitorów. Można tam popracować na samym laptopie w ciszy i spokoju. Pracownicy korzystają z nich najczęściej podczas szkoleń i spotkań online ale byli i tacy, którzy spędzali tam większość dnia.

Tati
Inne

Chce się dowiedzieć jak praca teraz wygląda na stanowisku e-learning designera. Jak widać poszukują teraz kogoś do siebie z opcja na tryb hybrydowy, nie widzę jednak po opisie na jakich warunkach finansowych można dołączyć. tak na marginesie to rozmowa jest po angielsku?

Zadowolona
Pracownik

Jestem naprawdę szczęśliwa w Honeywellu. Mam gigantyczne pole do popisu - bez problemu angażuję się w nowe projekty, które pozwalają mi się wykazać dzięki czemu dostaje wysokie oceny na koniec roku. Wiem co jest ode mnie wymagane, znam swoją ścieżkę kariery. Tryb hybrydowy jest w porządku, szczególnie biorąc po uwagę ze firma nie pozwalała na HO przed pandemią. Wsparcie od HRG HBT jest niesamowite. Mam wspaniały zespół, spotykam mnóstwo miłych i pomocnych ludzi. Wiele rzeczy co prawda nie działa i niespecjalnie cos się z tym dzieje, ale to częste w korporacjach. W ciągu czterech lat dostałam 2 duże awanse i bardzo dobrze zarabiam. Czuję się tu bardzo doceniona i wiem, że jestem możliwa do zastąpienia, ale nikt nie chce mnie zastąpić. Jeśli wahasz się, czy tu dołączyć i czytasz te wszystkie komentarze, to pamiętaj ze na gowork wchodzi się żeby narzekać. Ludzie, którzy naprawdę chcą cos osiągnąć maja tutaj przyszłość. Ludzie, którzy oczekują ze jak zamkną 3 case’y więcej to dostaną premie w każdej firmie będą niezadowoleni. Dodatkowo polecam zmiany działów. Naprawdę sytuacja jest mocno różna między różnymi działami, warto szukać tego, czego potrzebujemy i przestać czekać na managera ze poda nam wszystko na tacy.

terefere
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolona

Hej @Zadowolona, jak tam? Dalej taka szczęśliwa w HON?

anonim
Inne

Ktoś rozpoczął temat awansu? Na innych stanowiskach jak to wygląda? pokazała mi się dostępna oferta na staż i zastanawiam się czy warto na nią aplikować? jak oceniacie aktualny rozwój? i na jaki okres czasu zawierana będzie umowa?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A nad tą słabością psychiczną nie ma tu jak popracować? Co z jakimś wsparciem od zespołu? Albo może od psychologa czy też terapeuty? Jest tu normalnie opieka medyczna, tak?

Uciekajcie
Pracownik

Jeżeli jesteście w BMS albo Security, to prawdopodobnie będziecie zadowoleni z pracy. Ciśnięcie o wyniki jak wszędzie, ale przynajmniej fajna atmosfera. Najgorzej jest na Fire - grobowa atmosfera(usunięte przez administratora) Widać to też po supervisorach na fire - sa zestresowani i nie ma w nich ani trochę radości. A wystarczy sobie spojrzeć na BMS gdzie panuje fajna atmosfera, nawet jak się wchodzi na ich część biura to słychać, że jest fajna atmosfera. A na fire grobowa cisza, (usunięte przez administratora). Jeżeli się zatrudniasz, to najlepiej zapytaj do jakiego zespołu.

anonim
Inne

Po opiniach widzę, że chyba jesteście już po przyjęciu świątecznym? :D jak one w zasadzie są organizowane, co działo się na tym tegorocznym? I to wszystko idzie z kasy Firmy, tak? niczego się nie dopłaca?

Brunet
Były pracownik
 Pytanie

Pracując przez 1.5 roku w tej korpo miałem w zespole 15 osobowym najdłuższy staż pracy Dlaczego? Ciśnienie straszne, roboty na jedna osobę tyle przy zamówieniach, mailach, telefonach i pytaniach czy po poł roku dostawę dojdzie jak na 3 osoby. Owszem nie są najgorsze warunki i benefity, ale jest naprawdę nawal roboty... Praca się piętrzyła, ponieważ jeśli nie możesz na czas opowiedzieć na maile pojawiają się nowe z prośba o odpowiedz na stare. Tak więc z tego powodu co chwile są przyjęcia -jedni odchodzą i nowi przychodzą i tak w kolko. Przeniesiono mnie do nowego działu a gdy poprosiłem o trening usłyszałem odpowiedz: Przecież TY już wszystko wiesz! tam masz fail- szukaj sobie odpowiedzi, Było to najgorsze korpo w jakim wylądowałem. Szczerze lepiej poczekać na coś lepszego niż to brać z braku laku a 4700 na rękę przy takim nawale roboty tylka nie urywa. _ Senior Customer Experiance Specjalist

Rocky Balboa
Pracownik

Zespół, atmosfera jak najbardziej na plus. Widać, że firma stara się organizować różne eventy dla pracowników, to na duży plus. Praca bywa czasami stresująca, ale to jak wszędzie, nie da się tego uniknąć. Ogólnie polecam!

Jagna
Inne
@Rocky Balboa

o jaki ostatni event w takim razie się postarali tak w ogóle? opowiesz o nim? Ciekawi mnie tez sytuacja związana ze zbliżającymi się świętami. W tym przypadku są jakieś wigilie organizowane? Albo ludzie miedzy sobą je ogarniają?

Pszczółka
Pracownik
@Jagna

Hej, W tym roku mieliśmy dużą integrację na cały katowicki HUB (bardzo ciekawa impreza w stylu Casino Night z oprawą muzyczną, bawiliśmy się prawie do białego rana!). Obecnie, 8 grudnia szykuje się przyjęcie świąteczne, mam nadzieję że będziemy równie dobrze się bawić!

Pieklo
Były pracownik

Prace są różne, ludzie są różni. Ale tylko w honeywellu odnoszono się do mnie z (usunięte przez administratora)I POGARDĄ. Management jest bardzo niekompetentny, nie zna żadnego języka. Nie ma w ogóle mowy o szczerym, konstruktywnym i profesjonalnym rozmawianiu o pracy. Jedyne, co mają w głowie to kombinowanie. Od początku zwalniali ludzi już w okresie szkoleń, bo ktos ich zdaniem krzywo spojrzał, chrząknął nie wtedy, kiedy trzeba było. Modlę się, by nigdy nie trafić już w takie miejsce. Wiem, jak to jest szukać pracy, ale oszczędźcie sobie czasu i nerwów. Nikt nie zasługuje na taką traumę, a korpo jest sporo.

niepolecam.pl
Kandydat

Rekrutacja dno. Proces rekturacji trwal równo 2 miesiące: testy z wszystkiego, ustne, pisemne, psychologiczne, na każdy wynik trzeba czekać, pierwsza rozmowa z menadzerka - która była miła, a potem miesiąc kompletnej ciszy, oraz druga rozmowa z inna menadzerką, która sprawdzała kolejny raz to wszystko co juz było sprawdzone: znajomość języków, programów oraz doświadczenie zawodowe. Po tej rozmowie byłam rozgoryczona i sfrustrowana. Wygaje mi sie, że sprawdzanie tego samego przez każdą kolejną osobę to można robić w 3 osobowej firmie, a nie w międzynarodowej korporacji.

Sabina
Inne
@niepolecam.pl

Równo dwa miesiące od pierwszego kontaktu do ostatecznej decyzji o zatrudnieniu lub nie ? Długo. Jak przebiegało sprawdzenie znajomości języków? W formie rozmowy? Co to za testy psychologiczne?

Mickey
Były pracownik

Pracowałem w Honeywell 1.5 roku.Przemial ludzi jest straszny to znaczy jedni przychodzą a inni odchodzą non stop.W ciągu około roku z mojego działy odeszło ok 9 osób więc miałem po ok 1.5 roku prawie najdłuższy staż.Korpo oferuje ok wynagrodzenie i benefity ale nadmiar pracy i maili dziennie jest niewyobrazalny.Po 13 miesiącach miałem najdłuższy staż..Najgorsze było to że nie jesteś w ciągu tygodnia odpisać klientom na maile bo nie masz jak tyle roboty..i tak sie nawarstwia to ..Managerka idzie po trupach do celu żeby pokazać jak najlepsze wyniki.Jesli ktoś chce nabyć trochę doświadczenia w SAP i case management to ok ale na dłuższą metę można się wykończyć psychicznie ..

Pytanie
 Pytanie

Czy Honeywell Services Poland Sp. z o. o. organizuje staże dla studentów?

anonim
Kandydat

Z czego wynika u Ciebie aż takie zdecydowanie? :D i w takim razie skąd mam wziąć aktualną ofertę? będą dostępne? pytam, bo na takim portalu faktycznie widnieją ale dla ludzi o min 10ciu latach doświadczenia, to raczej jeszcze nie dla mnie. A co z osobami, które już nie posiadają statusu studenta? Dalej maja szanse na wakat?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Wynagrodzenie przelewane jest do 10 dnia kazdego miesiaca.

anonim
Inne
@Pracownik

Cześć, a co z jakimiś zaliczkami? Byłyby opcjonalne? I jak wyliczane są premie handlowcom? One mają stały system? Samemu można sobie policzyć wynik na spokojnie?

Veni, vidi, ucieklem
Były pracownik

Ludzie w biurze fajni. Mozliwosci awansu bardzo duze (ciagle rekrutacje, bo ciagle ktos odchodzi). Ale. Narzedzia do usprawniania pracy sa narzucone odgornie, dokladaja pracy zamiast odejmowac. Procesy do obejscia procesow. Wszystko jest najpilniejsze i masz robic wszystko na raz. Oczekiwane wyniki sa takie same dla wszystkich dzialow, niewazne ze osiagniecie ich w niektorych dzialach to mission impossible. Micromanagement, tak, jest. Wszystko zalezy na jakiego trafisz supervisora. Jesli jest fajny to sie ciesz poki jeszcze jest, bo "tak szybko odchodza..." a widujesz go rzadko, bo kultura firmy polega na zapychaniu kalendarza spotkaniami i projektami. Widujesz czesciej jego zdjecie na Teams niz czlowieka siedzacego obok. Do tego kadra wymienia sie 2 razy w roku

Jeszcze trochę wytrzymam
Pracownik
@Veni, vidi, ucieklem

Zgadzam się że ludzie fajni. Niestety coraz więcej osób 'ucieka stamtąd', o dziwo osoby z ogromną ilością wiedzy i doświadczenia. Jeszcze tu się trzymam ale zwijam manatki jak tylko znajdę coś innego. No jeśli o supervisorów chodzi to faktycznie, jeśli jest fajny - ja trafiłem na takiego to się ciesz póki możesz, bo prawdopodobnie rzuci papierami niedługo. Ostatnio coraz gorzej jest, fajni i kompetentni ludzie odchodzą a awansuje się jak ktoś tu kiedyś napisał kolejne 'blondynki'. Nie ma przyszłości w tej firmie jak ktoś ma wiedzę, ambicje i doświadczenie i nie boi się powiedzieć 'nie' dla kolejnych bezsensownych akcji. Szkoda.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś ma jakieś opinie na temat pracy jako Lead Customer Experience Specialist? Praca z językiem obcym. Czy jest taki mobbing jak wszyscy tu piszą czy zależy od działu?

anonim
Inne
@Kandydat

Tu chyba trudno o pracę bez języka z tego co widzę? Czy były jakieś opcjonalne stanowiska, na których nie jest on aż tak istotny? I jak wygląda na chwilę obecną rozmowa? Zastanawia mnie przede wszystkim sposób weryfikacji jego znajomości

Zostaw merytoryczną opinię o Honeywell Services Poland Sp. z o. o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Honeywell Services Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 148.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 89, z czego 12 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o. napisali 31 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii