Ta firma nie ma pieniędzy. Po prostu. Ciągnie od klientów tak, ze odchodzą do konkurencji masowo, pracownicy się zwalniają i nikt nie jest zatrudniany na ich miejsce. Podwyżek nie ma, a jak są to są żałosne. Prawie nikogo nie zatrudniają z zewnątrz bo ich nie stac. Kiedyś byli bardzo konkurencyjni, jak zaczynali w Ktw a teraz to jest śmieszne. Zatrudniają tylko z doświadczeniem na prace która można wykonywać w zasadzie równie dobrze po liceum. Jest tak dużo schodków ze zanim się rzeczywiście osiągnie jakieś stanowisko (wyżej niż entry level) to trzeba zapindalać non stop tak z 5-6 lat.(usunięte przez administratora)
Honeywell w Kato ma niespełna 4 lata...więc praca 5-6 lat na awans to mijanie się z prawda...bo jak awansowały te dziesiątki ludzi do tej pory? Reszta tekstu niestety z tej samej kategorii - anonimowego ataku i brak faktów, uogólnianie...bo można, bo przecież go work jest od tego żeby dać przestrzeń sfrustrowanym jednostkom. Nikt, niczego nie zweryfikuje, więc hulaj dusza....koszmar
Jeśli nie dostałaś/eś innej podwyżki niż żałosna, to znaczy ze twoje wyniki takie są. W całym moim zespole ci, którzy mieli wyższa ocenę roczna mieli tez wyższe podwyżki. W tym roku nie były równe jak dwa lata temu.
Ale bzdury. Pracuję tu już trochę i awansy zaliczyłem 3. Wystarczy chcieć się czegoś nauczyć i zająć się nie tylko tym, czym koniecznie musisz. Tymczasem widziałem sporo osób, które nie ruszą trudniejszego kejsa jeśli ktoś nie wskaże palcem, nie połączą dwóch kropek żeby zapobiec jakiejś eskalacji, a jak cena na zamówieniu i w SAPie różni się o 7K Euro to nawet nie wpadną na pomysł żeby to wyjaśnić byle tylko żeby jak najszybciej zamknąć kejsa. Za to L4 co drugi tydzień, spóźnienia i gadanie na open space jakie wszystko jest beznadziejne, a potem ci wlasnie ludzie najwięcej narzekają :)
I takie osoby mimo wszystko dalej mogą być chętnie zatrudniane? Żaden przełożony nie ma problemu co o takiego przedstawionego podejścia? Bardziej jednak ciekawią mnie konsekwencje związane z tym całym SAPem jeśli faktycznie zawali się zamówienie. Na upomnieniu się kończy?
No podobno wielka (usunięte przez administratora)mówi o tym że nie wolno zrobić ileś tam błędów niż ileś tam, ale koniec końców chyba teraz tego nikt znowu nie kontroluje tym bardziej że się pozbyli opexu
Jestem naprawdę szczęśliwa w Honeywellu. Mam gigantyczne pole do popisu - bez problemu angażuję się w nowe projekty, które pozwalają mi się wykazać dzięki czemu dostaje wysokie oceny na koniec roku. Wiem co jest ode mnie wymagane, znam swoją ścieżkę kariery. Tryb hybrydowy jest w porządku, szczególnie biorąc po uwagę ze firma nie pozwalała na HO przed pandemią. Wsparcie od HRG HBT jest niesamowite. Mam wspaniały zespół, spotykam mnóstwo miłych i pomocnych ludzi. Wiele rzeczy co prawda nie działa i niespecjalnie cos się z tym dzieje, ale to częste w korporacjach. W ciągu czterech lat dostałam 2 duże awanse i bardzo dobrze zarabiam. Czuję się tu bardzo doceniona i wiem, że jestem możliwa do zastąpienia, ale nikt nie chce mnie zastąpić. Jeśli wahasz się, czy tu dołączyć i czytasz te wszystkie komentarze, to pamiętaj ze na gowork wchodzi się żeby narzekać. Ludzie, którzy naprawdę chcą cos osiągnąć maja tutaj przyszłość. Ludzie, którzy oczekują ze jak zamkną 3 case’y więcej to dostaną premie w każdej firmie będą niezadowoleni. Dodatkowo polecam zmiany działów. Naprawdę sytuacja jest mocno różna między różnymi działami, warto szukać tego, czego potrzebujemy i przestać czekać na managera ze poda nam wszystko na tacy.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dzień Dobry, Honeywell jako Pracodawca jest zaangażowany w tworzenie środowiska wolnego od nieprawidłowych zachowań i uznaje znaczenie bezpiecznego środowiska pracy poprzez zapewnienie Pracownikom niezbędnego wsparcia. Obejmuje to kontakt z Przełożonym lub Działem HR, zgłaszanie problemów bezpośrednio na infolinię Access Integrity lub możliwość zwracania się o pomoc za pośrednictwem Programu Wsparcia Pracowników. Zachęcamy naszych Pracowników do korzystania z dowolnego z dostępnych kanałów komunikacji w celu zgłaszania wszelkich niepokojących zachowań. Bardzo ważne jest, aby Pracownicy niezwłocznie zgłaszali wszelkie przypadki, ponieważ umożliwia nam to podjęcie szybkich i zdecydowanych działań w celu rozwiązania problemu i zapewnienia dobrego samopoczucia wszystkich osób w miejscu pracy.
to dodajmy jeszcze niekompetentnych supervisorów, którzy dostają awans, bo ich ktoś lubi, a nic nie wiedzą o zarządzaniu ludźmi i nawet nie próbują się dowiedzieć xd okropnie nieresponsywni, zrzucają wszystko na swoich profów i sami już nie mają co robić, a jak im coś dasz do zrobienia, to są tak strasznie zajęci… ale czym? O, o, albo dodajmy system awansów w honku - w zasadzie nie ma kompletnie znaczenia jakie sie ma umiejętności i tym oto sposobem mamy profów albo leadów co nic nie ogarniają i seniorów, którzy w zasadzie muszą ogarniać wszystko
Ta firma nie ma pieniędzy. Po prostu. Ciągnie od klientów tak, ze odchodzą do konkurencji masowo, pracownicy się zwalniają i nikt nie jest zatrudniany na ich miejsce. Podwyżek nie ma, a jak są to są żałosne. Prawie nikogo nie zatrudniają z zewnątrz bo ich nie stac. Kiedyś byli bardzo konkurencyjni, jak zaczynali w Ktw a teraz to jest śmieszne. Zatrudniają tylko z doświadczeniem na prace która można wykonywać w zasadzie równie dobrze po liceum. Jest tak dużo schodków ze zanim się rzeczywiście osiągnie jakieś stanowisko (wyżej niż entry level) to trzeba zapindalać non stop tak z 5-6 lat.(usunięte przez administratora)
Honeywell w Kato ma niespełna 4 lata...więc praca 5-6 lat na awans to mijanie się z prawda...bo jak awansowały te dziesiątki ludzi do tej pory? Reszta tekstu niestety z tej samej kategorii - anonimowego ataku i brak faktów, uogólnianie...bo można, bo przecież go work jest od tego żeby dać przestrzeń sfrustrowanym jednostkom. Nikt, niczego nie zweryfikuje, więc hulaj dusza....koszmar
Jeśli nie dostałaś/eś innej podwyżki niż żałosna, to znaczy ze twoje wyniki takie są. W całym moim zespole ci, którzy mieli wyższa ocenę roczna mieli tez wyższe podwyżki. W tym roku nie były równe jak dwa lata temu.
Ale bzdury. Pracuję tu już trochę i awansy zaliczyłem 3. Wystarczy chcieć się czegoś nauczyć i zająć się nie tylko tym, czym koniecznie musisz. Tymczasem widziałem sporo osób, które nie ruszą trudniejszego kejsa jeśli ktoś nie wskaże palcem, nie połączą dwóch kropek żeby zapobiec jakiejś eskalacji, a jak cena na zamówieniu i w SAPie różni się o 7K Euro to nawet nie wpadną na pomysł żeby to wyjaśnić byle tylko żeby jak najszybciej zamknąć kejsa. Za to L4 co drugi tydzień, spóźnienia i gadanie na open space jakie wszystko jest beznadziejne, a potem ci wlasnie ludzie najwięcej narzekają :)
I takie osoby mimo wszystko dalej mogą być chętnie zatrudniane? Żaden przełożony nie ma problemu co o takiego przedstawionego podejścia? Bardziej jednak ciekawią mnie konsekwencje związane z tym całym SAPem jeśli faktycznie zawali się zamówienie. Na upomnieniu się kończy?
No podobno wielka (usunięte przez administratora)mówi o tym że nie wolno zrobić ileś tam błędów niż ileś tam, ale koniec końców chyba teraz tego nikt znowu nie kontroluje tym bardziej że się pozbyli opexu
Honeywell motto should be “double standards” - Hybrid work – in theory yes, but there are teams where people simply do not mark home office in the system and work from home. In theory there are people who are supposed to be in the office yet they somehow never are. - Skills – people in Lead positions asking basic questions, being unable to do the most basic tasks - Process “standard” which means “the company policy is this but we will not care and will do whatever” and when you try to do the right thing your supervisor tells you do to “what is needed” and to keep quiet
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po przejrzeniu ostatnich opinii to stwierdzenie o rozmowach podczas pracy w Open Space. Powiedzcie mi czy każdy jest zobligowany by na nim robić? Nie wydziela osobnego stanowiska jeśli komuś mogłoby to zwiększyć komfort pracy? Idą na rękę?
Są tzw. focus roomy ale nie ma w nich monitorów. Można tam popracować na samym laptopie w ciszy i spokoju. Pracownicy korzystają z nich najczęściej podczas szkoleń i spotkań online ale byli i tacy, którzy spędzali tam większość dnia.
Chce się dowiedzieć jak praca teraz wygląda na stanowisku e-learning designera. Jak widać poszukują teraz kogoś do siebie z opcja na tryb hybrydowy, nie widzę jednak po opisie na jakich warunkach finansowych można dołączyć. tak na marginesie to rozmowa jest po angielsku?
Jestem naprawdę szczęśliwa w Honeywellu. Mam gigantyczne pole do popisu - bez problemu angażuję się w nowe projekty, które pozwalają mi się wykazać dzięki czemu dostaje wysokie oceny na koniec roku. Wiem co jest ode mnie wymagane, znam swoją ścieżkę kariery. Tryb hybrydowy jest w porządku, szczególnie biorąc po uwagę ze firma nie pozwalała na HO przed pandemią. Wsparcie od HRG HBT jest niesamowite. Mam wspaniały zespół, spotykam mnóstwo miłych i pomocnych ludzi. Wiele rzeczy co prawda nie działa i niespecjalnie cos się z tym dzieje, ale to częste w korporacjach. W ciągu czterech lat dostałam 2 duże awanse i bardzo dobrze zarabiam. Czuję się tu bardzo doceniona i wiem, że jestem możliwa do zastąpienia, ale nikt nie chce mnie zastąpić. Jeśli wahasz się, czy tu dołączyć i czytasz te wszystkie komentarze, to pamiętaj ze na gowork wchodzi się żeby narzekać. Ludzie, którzy naprawdę chcą cos osiągnąć maja tutaj przyszłość. Ludzie, którzy oczekują ze jak zamkną 3 case’y więcej to dostaną premie w każdej firmie będą niezadowoleni. Dodatkowo polecam zmiany działów. Naprawdę sytuacja jest mocno różna między różnymi działami, warto szukać tego, czego potrzebujemy i przestać czekać na managera ze poda nam wszystko na tacy.
Ktoś rozpoczął temat awansu? Na innych stanowiskach jak to wygląda? pokazała mi się dostępna oferta na staż i zastanawiam się czy warto na nią aplikować? jak oceniacie aktualny rozwój? i na jaki okres czasu zawierana będzie umowa?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
(usunięte przez administratora)
A nad tą słabością psychiczną nie ma tu jak popracować? Co z jakimś wsparciem od zespołu? Albo może od psychologa czy też terapeuty? Jest tu normalnie opieka medyczna, tak?
Jeżeli jesteście w BMS albo Security, to prawdopodobnie będziecie zadowoleni z pracy. Ciśnięcie o wyniki jak wszędzie, ale przynajmniej fajna atmosfera. Najgorzej jest na Fire - grobowa atmosfera(usunięte przez administratora) Widać to też po supervisorach na fire - sa zestresowani i nie ma w nich ani trochę radości. A wystarczy sobie spojrzeć na BMS gdzie panuje fajna atmosfera, nawet jak się wchodzi na ich część biura to słychać, że jest fajna atmosfera. A na fire grobowa cisza, (usunięte przez administratora). Jeżeli się zatrudniasz, to najlepiej zapytaj do jakiego zespołu.
Po opiniach widzę, że chyba jesteście już po przyjęciu świątecznym? :D jak one w zasadzie są organizowane, co działo się na tym tegorocznym? I to wszystko idzie z kasy Firmy, tak? niczego się nie dopłaca?
Pracując przez 1.5 roku w tej korpo miałem w zespole 15 osobowym najdłuższy staż pracy Dlaczego? Ciśnienie straszne, roboty na jedna osobę tyle przy zamówieniach, mailach, telefonach i pytaniach czy po poł roku dostawę dojdzie jak na 3 osoby. Owszem nie są najgorsze warunki i benefity, ale jest naprawdę nawal roboty... Praca się piętrzyła, ponieważ jeśli nie możesz na czas opowiedzieć na maile pojawiają się nowe z prośba o odpowiedz na stare. Tak więc z tego powodu co chwile są przyjęcia -jedni odchodzą i nowi przychodzą i tak w kolko. Przeniesiono mnie do nowego działu a gdy poprosiłem o trening usłyszałem odpowiedz: Przecież TY już wszystko wiesz! tam masz fail- szukaj sobie odpowiedzi, Było to najgorsze korpo w jakim wylądowałem. Szczerze lepiej poczekać na coś lepszego niż to brać z braku laku a 4700 na rękę przy takim nawale roboty tylka nie urywa. _ Senior Customer Experiance Specjalist
Zespół, atmosfera jak najbardziej na plus. Widać, że firma stara się organizować różne eventy dla pracowników, to na duży plus. Praca bywa czasami stresująca, ale to jak wszędzie, nie da się tego uniknąć. Ogólnie polecam!
o jaki ostatni event w takim razie się postarali tak w ogóle? opowiesz o nim? Ciekawi mnie tez sytuacja związana ze zbliżającymi się świętami. W tym przypadku są jakieś wigilie organizowane? Albo ludzie miedzy sobą je ogarniają?
Hej, W tym roku mieliśmy dużą integrację na cały katowicki HUB (bardzo ciekawa impreza w stylu Casino Night z oprawą muzyczną, bawiliśmy się prawie do białego rana!). Obecnie, 8 grudnia szykuje się przyjęcie świąteczne, mam nadzieję że będziemy równie dobrze się bawić!
Prace są różne, ludzie są różni. Ale tylko w honeywellu odnoszono się do mnie z (usunięte przez administratora)I POGARDĄ. Management jest bardzo niekompetentny, nie zna żadnego języka. Nie ma w ogóle mowy o szczerym, konstruktywnym i profesjonalnym rozmawianiu o pracy. Jedyne, co mają w głowie to kombinowanie. Od początku zwalniali ludzi już w okresie szkoleń, bo ktos ich zdaniem krzywo spojrzał, chrząknął nie wtedy, kiedy trzeba było. Modlę się, by nigdy nie trafić już w takie miejsce. Wiem, jak to jest szukać pracy, ale oszczędźcie sobie czasu i nerwów. Nikt nie zasługuje na taką traumę, a korpo jest sporo.
Rekrutacja dno. Proces rekturacji trwal równo 2 miesiące: testy z wszystkiego, ustne, pisemne, psychologiczne, na każdy wynik trzeba czekać, pierwsza rozmowa z menadzerka - która była miła, a potem miesiąc kompletnej ciszy, oraz druga rozmowa z inna menadzerką, która sprawdzała kolejny raz to wszystko co juz było sprawdzone: znajomość języków, programów oraz doświadczenie zawodowe. Po tej rozmowie byłam rozgoryczona i sfrustrowana. Wygaje mi sie, że sprawdzanie tego samego przez każdą kolejną osobę to można robić w 3 osobowej firmie, a nie w międzynarodowej korporacji.
Równo dwa miesiące od pierwszego kontaktu do ostatecznej decyzji o zatrudnieniu lub nie ? Długo. Jak przebiegało sprawdzenie znajomości języków? W formie rozmowy? Co to za testy psychologiczne?
Pracowałem w Honeywell 1.5 roku.Przemial ludzi jest straszny to znaczy jedni przychodzą a inni odchodzą non stop.W ciągu około roku z mojego działy odeszło ok 9 osób więc miałem po ok 1.5 roku prawie najdłuższy staż.Korpo oferuje ok wynagrodzenie i benefity ale nadmiar pracy i maili dziennie jest niewyobrazalny.Po 13 miesiącach miałem najdłuższy staż..Najgorsze było to że nie jesteś w ciągu tygodnia odpisać klientom na maile bo nie masz jak tyle roboty..i tak sie nawarstwia to ..Managerka idzie po trupach do celu żeby pokazać jak najlepsze wyniki.Jesli ktoś chce nabyć trochę doświadczenia w SAP i case management to ok ale na dłuższą metę można się wykończyć psychicznie ..
Czy Honeywell Services Poland Sp. z o. o. organizuje staże dla studentów?
Z czego wynika u Ciebie aż takie zdecydowanie? :D i w takim razie skąd mam wziąć aktualną ofertę? będą dostępne? pytam, bo na takim portalu faktycznie widnieją ale dla ludzi o min 10ciu latach doświadczenia, to raczej jeszcze nie dla mnie. A co z osobami, które już nie posiadają statusu studenta? Dalej maja szanse na wakat?
Jaki jest okres rozliczeniowy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Cześć, a co z jakimiś zaliczkami? Byłyby opcjonalne? I jak wyliczane są premie handlowcom? One mają stały system? Samemu można sobie policzyć wynik na spokojnie?
Ludzie w biurze fajni. Mozliwosci awansu bardzo duze (ciagle rekrutacje, bo ciagle ktos odchodzi). Ale. Narzedzia do usprawniania pracy sa narzucone odgornie, dokladaja pracy zamiast odejmowac. Procesy do obejscia procesow. Wszystko jest najpilniejsze i masz robic wszystko na raz. Oczekiwane wyniki sa takie same dla wszystkich dzialow, niewazne ze osiagniecie ich w niektorych dzialach to mission impossible. Micromanagement, tak, jest. Wszystko zalezy na jakiego trafisz supervisora. Jesli jest fajny to sie ciesz poki jeszcze jest, bo "tak szybko odchodza..." a widujesz go rzadko, bo kultura firmy polega na zapychaniu kalendarza spotkaniami i projektami. Widujesz czesciej jego zdjecie na Teams niz czlowieka siedzacego obok. Do tego kadra wymienia sie 2 razy w roku
Zgadzam się że ludzie fajni. Niestety coraz więcej osób 'ucieka stamtąd', o dziwo osoby z ogromną ilością wiedzy i doświadczenia. Jeszcze tu się trzymam ale zwijam manatki jak tylko znajdę coś innego. No jeśli o supervisorów chodzi to faktycznie, jeśli jest fajny - ja trafiłem na takiego to się ciesz póki możesz, bo prawdopodobnie rzuci papierami niedługo. Ostatnio coraz gorzej jest, fajni i kompetentni ludzie odchodzą a awansuje się jak ktoś tu kiedyś napisał kolejne 'blondynki'. Nie ma przyszłości w tej firmie jak ktoś ma wiedzę, ambicje i doświadczenie i nie boi się powiedzieć 'nie' dla kolejnych bezsensownych akcji. Szkoda.
Czy ktoś ma jakieś opinie na temat pracy jako Lead Customer Experience Specialist? Praca z językiem obcym. Czy jest taki mobbing jak wszyscy tu piszą czy zależy od działu?
Tu chyba trudno o pracę bez języka z tego co widzę? Czy były jakieś opcjonalne stanowiska, na których nie jest on aż tak istotny? I jak wygląda na chwilę obecną rozmowa? Zastanawia mnie przede wszystkim sposób weryfikacji jego znajomości
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Honeywell Services Poland Sp. z o. o. - Katowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy Honeywell Services Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 148.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 89, z czego 12 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Honeywell Services Poland Sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w Honeywell Services Poland Sp. z o. o. napisali 31 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Żelazna 4
40-026 Katowice
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o.
- Śląska Wyższa Szkoła Medyczna
- Delta Zbigniew Różycki
- Dentim Clinic Wojciech Fąferko
- Agata S.A.
- Tauron Polska Energia S.A.
- Śląski Uniwersytet Medyczny
- BOMA Bogdan Nowak
- Aturi Salon Masażu
- Rumburak Produkcja Filmowa Leszek Adamczyk
- IKEA Retail
- Pizzeria Avanti
- Famur
- TDJ S.A.
- Igor Czerniawski
- Metaldomus Pro Sp. z o.o.
- Apex Digital Sp. z o.o.
- SWEET HOME SILESIA BY MAGDALENA NOWAK
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |